Helloween - Keeper Of The 7 Keys III

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
Rene

Bericht door Rene » zo aug 27, 2006 1:52 pm

Tja, 't is een ballad en dus heb je meer kans om te scoren bij het grote publiek.

Ik ben wel benieuwd naar de b-kantjes.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Rebellion666

Bericht door Rebellion666 » zo aug 27, 2006 1:54 pm

Rene schreef:
Ik ben wel benieuwd naar de b-kantjes.
Live-versie van 'If I Could Fly' en nog wat bijzonders. Zal wel een cover zijn ofzo...
'In the land of the pigs, the butcher is king.'

Bob

Bericht door Bob » zo aug 27, 2006 2:12 pm

Ik had eigenlijk gehoopt op de demo-versie, met andere zangeres.

Dragonforce

Bericht door Dragonforce » zo aug 27, 2006 2:26 pm

Rebellion666 schreef:Ik mis een meneer in lederhosen met een accordeon! :P
Ik dacht dat die achter die twee rare mensen op de voorgrond stond...
It's the end of time

Rebellion666

Bericht door Rebellion666 » zo aug 27, 2006 2:41 pm

Bob schreef:Ik had eigenlijk gehoopt op de demo-versie, met andere zangeres.
Zou zomaar kunnen. Op de site wordt er het volgende gezegd over de B-kantjes:

The single itself should contain the video as a bonus, a live rendition of the classic “If I Could Fly” and one more interesting bonus track.

Wat die 'interesting bonus track' is is dus afwachten. Zou zomaar die demoversie kunnen zijn.

Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Contacteer:

Bericht door Jeroen » zo aug 27, 2006 5:58 pm

afgelopen week Better than Raw gekocht, die is toch wel een heel stuk vetter en gaver, bijna aan één stuk door vette memorabele knallers.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » di aug 29, 2006 1:36 pm

Wat vinden jullie hier overigens van de High Live dvd? Ik heb hem vorige week voor 8 euro gekocht in een uitverkoop bak bij de MusicStore en ben behoorlijk positief. Het beeld mag dan bagger zijn en ze hadden wat mij betreft alle beelden van 1 concert mogen trekken, maar de live sfeer is goed aanwezig en Deris is op dreef.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Rebellion666

Bericht door Rebellion666 » di aug 29, 2006 6:27 pm

Lennert from hell schreef:Wat vinden jullie hier overigens van de High Live dvd? Ik heb hem vorige week voor 8 euro gekocht in een uitverkoop bak bij de MusicStore en ben behoorlijk positief. Het beeld mag dan bagger zijn en ze hadden wat mij betreft alle beelden van 1 concert mogen trekken, maar de live sfeer is goed aanwezig en Deris is op dreef.
Leuk optreden. Groot podium, goede lichtshow en enthousiast publiek. De setlist vind ik niet zo denderend, maar dat valt ze te vergeven aangezien de betere albums met Deris pas ná die tour zijn verschenen.

Eru Iluvatar

Bericht door Eru Iluvatar » di aug 29, 2006 9:37 pm

Jeroen schreef:afgelopen week Better than Raw gekocht, die is toch wel een heel stuk vetter en gaver, bijna aan één stuk door vette memorabele knallers.
PUSH!!!! Eén van de hardste nummers van Helloween, behoorlijk 'thrashy', een persoonlijke favoriet. 'Better Than Raw' is een erg goed, misschien wel vergeten album, met een verzameling van zeer gevarieerde, interessante nummers. Neem nou het catchy 'Hey Lord!', het zwaardere 'Don't Spit On My Mind', de epic 'Revalation' of het Queensryche-achtige 'A Handful Of Pain' (met die foute gesproken intro). 'Revelation' doet mij wel heel erg denken aan 'Mission Motherland', van het voorgaande album 'The Time of the Oath'. De opbouw van beide nummers is volgens mij vrij identiek.

Rebellion666

Bericht door Rebellion666 » di aug 29, 2006 10:11 pm

Eru Iluvatar schreef:[..]

PUSH!!!! Eén van de hardste nummers van Helloween, behoorlijk 'thrashy', een persoonlijke favoriet. 'Better Than Raw' is een erg goed, misschien wel vergeten album, met een verzameling van zeer gevarieerde, interessante nummers. Neem nou het catchy 'Hey Lord!', het zwaardere 'Don't Spit On My Mind', de epic 'Revalation' of het Queensryche-achtige 'A Handful Of Pain' (met die foute gesproken intro). 'Revelation' doet mij wel heel erg denken aan 'Mission Motherland', van het voorgaande album 'The Time of the Oath'. De opbouw van beide nummers is volgens mij vrij identiek.
Absoluut 1 van de beste albums uit de 'Deris-periode'. Toch vind ik dat tegenover ieder sterk nummer een zwak nummer staat.

Mijn persoonlijke favoriet van het album is 'Laudate Dominum'. Geweldige tekst (het moet maar in je opkomen om een nummer in latijn op te nemen!), geweldige melodie, geweldig gezongen. Helloween oldstyle.

Krabauer

Bericht door Krabauer » di aug 29, 2006 11:15 pm

die vind ik echt vervelend. Bah.
Better than raw was mijn eerste helloween en ik was verkocht. Hij blijft gaaf ook, die intro voor push met de lange naam is dik geniaal.

Sandr
Contacteer:

Bericht door Sandr » wo aug 30, 2006 2:07 pm

Better than Raw is idd fantastisch
vanaf de allereerste draaibeurt in de cd-winkel tot nu toe blijft het een geweldig album. er staan wel een paar nummers op die ik iets minder vind, maar dat hou je toch wel
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]

Took
Contacteer:

Bericht door Took » di feb 20, 2007 11:25 am

Een review van de nieuwe live cd/dvd Keeper Of The Seven Keys - The Legacy - World Tour 2005/2006 - Live On Three Continents :

Afbeelding

http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=3377

en een interview met gitarist Michael Weikath:
http://www.metalfan.nl/interviews.php?id=485
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Plaats reactie