Thrash / Speed metal XI

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Johan

Bericht door Johan » do mei 22, 2008 10:27 pm

Ik kan eigenlijk Cyriis en Hall beide erg waarderen. Ik vind eigenlijk net Cyriis z'n stemgeluid soms wel heel iel werd op sommige extreme hoge stukken. Hall heeft een vettere stem in de iets lagere regionen.

Sentinel

Bericht door Sentinel » do mei 22, 2008 10:47 pm

Agent Steel is voor mij Skeptics Apocalypse. Dat album is zo verdomd idioot gaaf. Draai het echt nog HEEL VAAK, BLEED FOR THE GODZ!!!!!!!!! AARRGGHH

Het superlatief van dit album is HOLY TERROR: Mind Wars. Dit album doet zelf een meesterwerk als Skeptics Apocalypse in alle opzichten verbleken. Kurt Colfelt was volgens mij ook de drijvende kracht achter Skeptics Apocalypse.
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!

Strijdkreet

Bericht door Strijdkreet » do mei 22, 2008 10:53 pm

Gelukkig hebben we nog mensen als sentinel die een geniale muziek smaak hebben. :mrgreen:
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."

innuendo
Lult over cdtjes

Bericht door innuendo » do mei 22, 2008 11:08 pm

Sentinel schreef:BLEED FOR THE GODZ!!!!!!!!!

[headbang]
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Marcel Hubregtse
Contacteer:

Bericht door Marcel Hubregtse » do mei 22, 2008 11:14 pm

Strijdkreet schreef:Gelukkig hebben we nog mensen als sentinel die een geniale muziek smaak hebben. :mrgreen:
Beide Holy Terror platen zijn geniaal.
Op een of andere manier maakte Terror & Submission destijds meer indruk op me dan Mind Wars. Zal wel mijn jonge onbezonnenheid toen geweest zijn :roll:
Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Dawn Crosby (R.I.P.)
05 April 1963 - 15 December 1996

Harbinger_of_death

Bericht door Harbinger_of_death » do mei 22, 2008 11:15 pm

Sentinel schreef:Agent Steel is voor mij Skeptics Apocalypse. Dat album is zo verdomd idioot gaaf. Draai het echt nog HEEL VAAK, BLEED FOR THE GODZ!!!!!!!!! AARRGGHH

Het superlatief van dit album is HOLY TERROR: Mind Wars. Dit album doet zelf een meesterwerk als Skeptics Apocalypse in alle opzichten verbleken. Kurt Colfelt was volgens mij ook de drijvende kracht achter Skeptics Apocalypse.
Sterker nog, Holy Terror's "Debt of pain", klink verdacht naar Agent Steel's "Back to reign"
Afbeelding

!slayer!

Bericht door !slayer! » vr mei 23, 2008 12:44 am

Marcel Hubregtse schreef:[..]

Beide Holy Terror platen zijn geniaal.
Op een of andere manier maakte Terror & Submission destijds meer indruk op me dan Mind Wars. Zal wel mijn jonge onbezonnenheid toen geweest zijn :roll:
Mind Wars is mijn favoriete album, dat vind ik echt een pareltje. Die eerste heb ik ook - is uitgebracht op Pony Canyon met OBI -en die kan ik ook zeker waarderen.

BJ

Bericht door BJ » vr mei 23, 2008 8:40 am

Agent Steel zonder Cyriis is voor mij geen Agent Steel. En zowel Holy Terror als Agent Steel behoren tot mijn grote favorieten. Ik ben ook best benieuwd naar de eerste demo van Abattoir, daar zong hij ook op. Tot nu toe nog nergens kunnen vinden/beluisteren.
Van Holy Terror vind ik Terror & Submission eigenlijk beter als Mindwars.
Tony Iommi died of cocaine overdose 19 times during the year 1973, but Death really wanted to get to hear the new album.

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » vr mei 23, 2008 9:22 am

de OUDE Agent Steel vind ik geweldig, en van HOLY TERROR vind ik ook beide platen erg gaaf, absoluut!
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Orklord
Contacteer:

Bericht door Orklord » vr mei 23, 2008 9:26 am

hehe, krijgen we weer de Agent Steel discussie. Ik kan ze beide erg goed waarderen. Die laatst vind ik ook erg goed, ookal word er wat minder hoog gezongen.

Holy Terror is ook erg gaaf ja! Ik denk dat ik voor Mindwars ga, hoewel die andere plaat ook erg gaaf is.

En om even terug te komen op de reunie's. Ik vind het persoonlijk helemaal niet zo erg, omdat ik nu de kans krijg om bands te zien die ik anders niet had gezien. Wat ik wel jammer vind is dat sommige bands (bijv Assassin) met een erg matige nieuwe cd komen, maar andere bands laten zien dat het ook anders kan (Destructor) en ach als ze nog willen spelen en er komen mensen kijken, waarom niet?
Ook de nieuwe bandjes, waarom zouden die nu geen old school thrash kunnen spelen en moet het allemaal vernieuwend zijn? Als je in de death metal wereld kijkt zie je ook heel veel Zweedse old-school cloon bands. Zoiets als Gama Bomb laatst, dat is gewoon gaaf, ze spelen goed, hebben leuke nummers, maar vernieuwend is het niet nee.

Ik zeg laat maar komen dat soort bandjes en het liefst met cleane of hoge vocalen, want van de rauwe half tegen metalcore zang aan hebben we al genoeg.

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » vr mei 23, 2008 11:20 am

Orklord schreef:hehe, krijgen we weer de Agent Steel discussie. Ik kan ze beide erg goed waarderen. Die laatst vind ik ook erg goed, ookal word er wat minder hoog gezongen.

Holy Terror is ook erg gaaf ja! Ik denk dat ik voor Mindwars ga, hoewel die andere plaat ook erg gaaf is.

En om even terug te komen op de reunie's. Ik vind het persoonlijk helemaal niet zo erg, omdat ik nu de kans krijg om bands te zien die ik anders niet had gezien. Wat ik wel jammer vind is dat sommige bands (bijv Assassin) met een erg matige nieuwe cd komen, maar andere bands laten zien dat het ook anders kan (Destructor) en ach als ze nog willen spelen en er komen mensen kijken, waarom niet?
Ook de nieuwe bandjes, waarom zouden die nu geen old school thrash kunnen spelen en moet het allemaal vernieuwend zijn? Als je in de death metal wereld kijkt zie je ook heel veel Zweedse old-school cloon bands. Zoiets als Gama Bomb laatst, dat is gewoon gaaf, ze spelen goed, hebben leuke nummers, maar vernieuwend is het niet nee.

Ik zeg laat maar komen dat soort bandjes en het liefst met cleane of hoge vocalen, want van de rauwe half tegen metalcore zang aan hebben we al genoeg.
Wat ik me dus steeds vaker afvraag is "wil ik wel de kans krijgen om deze bands in een halfgare vorm te bekijken". Ik was eerst ook obsessief bzig met al die bands bij te schrijven op mijn "live gezien" lijstje, maar uiteindelijk ben ik eens echt goed na gaan denken wat nu de echte reden was dat ik deze bands wel of niet zou willen zien. Het was meer een compulsief automatisme dan dat ik nu echt zo erg genoten heb van al die concerten. Tuurlijk zaten er ook echt gave gigs bij maar dat was toch zeker niet het merendeel.

En DESTRUCTOR, tja een aardige cult band, maar zelfs hun ouwe album uit 1985 is meer cult dan dat het nu echt geweldig is. Ik heb ze 2 keer live gezien en was nu niet echt onder de indruk, hun zanger (Dave Overkill?) leek ook meer op een ouwe man dan de "gevaarlijke" thrasher op de hoes van "maximum destruction"

Lone Starr

Bericht door Lone Starr » vr mei 23, 2008 2:20 pm

Sentinel schreef:Agent Steel is voor mij Skeptics Apocalypse. Dat album is zo verdomd idioot gaaf. Draai het echt nog HEEL VAAK, BLEED FOR THE GODZ!!!!!!!!! AARRGGHH

Nou ja zeg, je kan het ook overdrijven. Skeptics blijft mijn favoriete metalplaat.
"Do is die Bahnhof!!"

[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]

Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Contacteer:

Bericht door Jeroen » za mei 24, 2008 12:37 pm

enforcer schreef:[..]

testament is inderdaad een van die bands die nooit gestopt is, en Exodus en Death Angel maken in ieder geval nog relevante platen, kan niet zeggen dat ik alles even goed vind, maar het is in ieder geval niet kansloos. maar goed dan praat je wel echt over de wat grotere namen, ik zei al dat dat wellicht voorbeelden zijn van beter geslaagde reunies. Maar luistere eens naar het reunie album van NUCLEAR ASSAULT, dat is nauwleijks te verkroppen.
daar ben ik het mee eens. NA is eigenlijk niets meer, maar goed ik heb altijd alleen maar Game Over echt goed gevonden.

Wat te denken trouwens van de laatste Mekong Delta. Ik vind dat echt een wereldschijf. Geweldig spel en het steekt subliem in elkaar. Echt een band die gewoon nog hetzelfde geluid heeft als toen (iets meer getriggerde drumsound dan)

Of Paradox, die met Electrify misschien wel het beste albumt tot nu toe afleverde. Echt genieten geblazen.

En het feit dat er bands bij komen als Space Eater, Evile en Hyades. Welja, dat is misschien nu nog niet heel bijzonder, maar wel erg lekker en vooral fris. Dat kan zich uiteraard ook nog allemaal ontwikkelen.
Ik zie wel mooie kansen en ik ben vooral benieuwd naar wat reunies van bands als Toxik (al had ik liever de tweede zanger teruggezien), Heathen en Defiance nog voort gaan brengen.

Ik ben ook nog wel benieuwd naar nieuw werk van Artillery (ookal was B.A.C.K. wat minder sterk dan de eerste drie) en bij Forbidden gaat het me inderdaad meer om de live shows. Het zou gek zijn als de band op cd opeens een stap terug zou zetten in hun ontwikkeling. Ik vond Green weinig bijzonders, maar het was wel weer een logische ontwikkeling in die stijl.

Ach ja, wat ik graag zou zien, zijn fatsoenlijke re-releases van cd's van Cyclone Temple, Hexenhaus, Abbatoir etc.
Het is nu alweer zoeken geblazen naar die Century Media re-releases van Cyclone Temple of Abbatoir.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Dragonforce

Bericht door Dragonforce » za mei 24, 2008 1:12 pm

BJ schreef:Agent Steel zonder Cyriis is voor mij geen Agent Steel. En zowel Holy Terror als Agent Steel behoren tot mijn grote favorieten. Ik ben ook best benieuwd naar de eerste demo van Abattoir, daar zong hij ook op. Tot nu toe nog nergens kunnen vinden/beluisteren.
Van Holy Terror vind ik Terror & Submission eigenlijk beter als Mindwars.
Volgens mij zingt iemand anders op die demo, Cyriis zingt op het Metal Massacre IV nummer. Ik vind trouwens de Sceptre demo beter dan Skeptics Apocalypse.
It's the end of time

!slayer!

Bericht door !slayer! » za mei 24, 2008 2:19 pm

Jeroen schreef:[..]

Ach ja, wat ik graag zou zien, zijn fatsoenlijke re-releases van cd's van Cyclone Temple, Hexenhaus, Abbatoir etc.
Het is nu alweer zoeken geblazen naar die Century Media re-releases van Cyclone Temple of Abbatoir.
Abbatoir bestaat op CD alleen op Century Media, maar die zijn al redelijk redelijk zeldzaam. Anders moet je de LP's hebben.

De originele releases op Under One Flag en Combat van Cyclone Temple zijn nog best wel te vinden op beurzen voor niet meer dan 14 - 18 E.

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » za mei 24, 2008 2:57 pm

dan moet ik maar eens even goed zoeken.
Lp's doe ik nog niet, dan moet ik eerst weer een fatsoenlijke platenspeler hebben ;)

Sentinel

Bericht door Sentinel » za mei 24, 2008 3:19 pm

Luister naar "ABATTOIR: Screams From The Grave" en huiver, zo moet het klinken en niet anders
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » za mei 24, 2008 3:43 pm

schandalige spelfout van mij overigens.
Abattoir ja

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » zo mei 25, 2008 10:39 am

!slayer! schreef:[..]

Abbatoir bestaat op CD alleen op Century Media, maar die zijn al redelijk redelijk zeldzaam. Anders moet je de LP's hebben.

De originele releases op Under One Flag en Combat van Cyclone Temple zijn nog best wel te vinden op beurzen voor niet meer dan 14 - 18 E.
Volgens mij zit de eerste Cyclone Temple alleen op Combat, de overige twee iztten op kleine indie labels, maar zijn ook wel iets minder.

BJ

Bericht door BJ » ma mei 26, 2008 10:42 am

!slayer! schreef:[..]

Jep, ik heb die van mij samen met de eerste pers van The Ultra-Violence gekocht voor ongeveer 25 euro. Absoluut de moeite waard, Abattoir is echt te gek. Op die plaat staat ook een van de beste Ace of Spades covers die ik tot nu toe heb gehoord.
Tony Iommi died of cocaine overdose 19 times during the year 1973, but Death really wanted to get to hear the new album.

Ernst

Bericht door Ernst » ma mei 26, 2008 4:47 pm

Heeft iemand de nieuwe Merciless death al gehoord? Dat vind ik wederom een nieuwe thrashplaat die goed is...toffe band, zou ze graag eens live zien.

innuendo
Lult over cdtjes

Bericht door innuendo » ma mei 26, 2008 4:51 pm

Ik heb hun debuut wel. Gave plaat. Ik ben erg benieuwd naar de tweede.

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » ma mei 26, 2008 10:13 pm

Morgen komt voor mij Nuclear Assault's Handle With Care binnen waar ik toch erg benieuwd naar ben. Op metal-archives krijgt hij een 81%, maar op andere sites beweren mensen dat het de beste NA is.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » ma mei 26, 2008 10:14 pm

Vind ik persoonlijk niet. Vind zelf Survive hun beste. Maar sowieso vind ik de eerste drie full lengths van NA erg dicht bij elkaar liggen qua kwaliteit.
Facebook band

All life is temporary - what lasts is consciousness

Last.fm profiel

Ernst

Bericht door Ernst » ma mei 26, 2008 10:36 pm

Handle with care heeft werkelijk een ronduit heerlijke mix, een van de beste kanten van het album. Daarnaast staat ie ook tjokvol klassieke, sterke thrash-nummers.

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » wo mei 28, 2008 7:11 am

2 nieuwe Laaz Rockit nummers, moet zeggen dat het erg goed klinkt,w el heftiger dan dat ze ooit vroger geklonken hebben maar dat is geen slechte zaak! Tweede nummer klinkt wel behoorlijk modern en gaat niet echt ergens heen, maar dat eerste nummer is veelbelovend

http://www.myspace.com/thelaazrockit

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » wo mei 28, 2008 7:15 am

KoenM schreef:Vind ik persoonlijk niet. Vind zelf Survive hun beste. Maar sowieso vind ik de eerste drie full lengths van NA erg dicht bij elkaar liggen qua kwaliteit.
mee eens dat zijn 3 van mijn alltime favs. AL vind ik al hun werk wel te genieten op het laatste album na. "survive" en "handle with care" vind ik op één lijn qua gaafheid.

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » wo mei 28, 2008 3:03 pm

Nou inderdaad zeg, Brain Wash klinkt echt spetterend vet. Gave riffs en vette solo´s. Zang vind ik eigenlijk dan wel een beetje eentonig.

Liar klinkt ook wel redelijk, maar het is een beetje random inderdaad.

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » do mei 29, 2008 10:17 am

hier ben ik ook wel benieuwd naar, hun 80's albums behoren tot mijn favorieten:

Afbeelding

Orklord
Contacteer:

Bericht door Orklord » do mei 29, 2008 10:20 am

Wat een lelijke cover.

Laaz Rockit heeft trouwens getekend bij Massacre Records.

Dimas
Contacteer:

Bericht door Dimas » do mei 29, 2008 10:25 am

dat wordt weer promo's luisteren met constant: 'This cd is property of massacre records' erdoorheen

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » do mei 29, 2008 10:48 am

Orklord schreef:Wat een lelijke cover.

Laaz Rockit heeft trouwens getekend bij Massacre Records.
ik vind het geen lelijke cover, best aardig eigenljik, maar goed als de muziek maar gaaf is. de laatste tijd teveel platen met een mooie cover maar mindere muziek.

Othala

Bericht door Othala » do mei 29, 2008 6:19 pm

Net even de myspace van Hallow's eve opgezocht 2 nieuwe nummers te beluisteren:
The sun must die en titel nummer: The neverending sleep.
Moet zeggen dat the sun must die me geen fuck deed, maar neverending sleep klonk wel ok, eens de digitale snelweg afspeuren voor een promotje
[img]http://img340.imageshack.us/img340/8326/catlq1.jpg[/img]

"For a man to truly understand rejection, he must first be ignored by a cat."

Destructor

Bericht door Destructor » do mei 29, 2008 6:51 pm

enforcer schreef:2 nieuwe Laaz Rockit nummers, moet zeggen dat het erg goed klinkt,w el heftiger dan dat ze ooit vroger geklonken hebben maar dat is geen slechte zaak! Tweede nummer klinkt wel behoorlijk modern en gaat niet echt ergens heen, maar dat eerste nummer is veelbelovend

http://www.myspace.com/thelaazrockit
Ik vind dat eerste nummer eerlijk gezegd beter klinken dan alles wat ze hiervoor hebben uitgebracht, ik ben erg benieuwd naar het volledige album.

innuendo
Lult over cdtjes

Bericht door innuendo » do mei 29, 2008 6:56 pm

+1

Erg benieuwd naar dit album. Sowieso was de terugkeer van Stacy het beste wat de band kon overkomen. Het album wat enkele jaren geleden uitkwam heb ik niet. Het is ook niet zo denderend als ik alle verhalen hoor.

hellish star

Bericht door hellish star » do mei 29, 2008 8:18 pm

Een nieuwe BAY AREA THRASH METAL band.

Komt binnenkort met een cd

HATCHET

http://www.myspace.com/hatchet2006
http://www.myspace.com/hellishstar

http://users.telenet.be/metaltoinfinity/MTIindex.htm

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » do mei 29, 2008 10:42 pm

Destructor schreef:[..]

Ik vind dat eerste nummer eerlijk gezegd beter klinken dan alles wat ze hiervoor hebben uitgebracht, ik ben erg benieuwd naar het volledige album.
Nou, ik vind "nothing's sacred" toch wel een HEEL vet album, dat zullen ze voor mij wle nooit evenaren. Maar het hele ouwe werk van LR heeft weliswaar potentie maar komt op plaat toch veel minder uit de verf dan live, klinkt allemaal net te braaf.

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » do mei 29, 2008 10:46 pm

innuendo schreef:+1

Erg benieuwd naar dit album. Sowieso was de terugkeer van Stacy het beste wat de band kon overkomen. Het album wat enkele jaren geleden uitkwam heb ik niet. Het is ook niet zo denderend als ik alle verhalen hoor.
mee eens, hij was erg bepalend voor de HE sound, hij ging van grunts naar hoge uithalen, fantastische zangen IMO. Maar als ik de foto's op de myspace site zie zijn de heren ook niet echt topfit meer helaas. De nummers luister ik net eigenlijk pas, klinken stukken beter dan het vorige album maar op een of andere manier klinken veel thrashplaten van "mindere goden" tegenwoordig erg low budget (nuclear assault, assassin, flotsam and jetsam o.a.) en dat gevoel kan ik hier ook iet onderdrukken. Desalniettemin geen slechte nummers.

innuendo
Lult over cdtjes

Bericht door innuendo » do mei 29, 2008 11:07 pm

Ik heb de nummers net ook even opgezet en ik ben er eigenlijk best positief over. HE heeft ook nooit echt goede producenten gehad. Als ik Metal merchants opzet, dan is het net alsof halverwege de volumeknop hoger is gezet :lol:

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » do mei 29, 2008 11:25 pm

hellish star schreef:Een nieuwe BAY AREA THRASH METAL band.

Komt binnenkort met een cd

HATCHET

http://www.myspace.com/hatchet2006
dat klinkt wel weer erg standaard zeg.
Wel lekker, maar ik heb nergens het idee iets bijzonders te horen. Dan had ik ook niet bij een band als Evile, maar dat spetterde tenminste nog knettershard.

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » vr mei 30, 2008 11:22 am

innuendo schreef:Ik heb de nummers net ook even opgezet en ik ben er eigenlijk best positief over. HE heeft ook nooit echt goede producenten gehad. Als ik Metal merchants opzet, dan is het net alsof halverwege de volumeknop hoger is gezet :lol:
ja tuurlijk hun debuut klinkt wat onbeholpen, maar "death and insanity" en vooral "monument" klinken erg vet vind ik, analoog en rauw maar wel vet.

Strijdkreet

Bericht door Strijdkreet » vr mei 30, 2008 11:49 am

Tales of terror is een briljante schijf. The mansion, Plunging to megedeath, Hallows eve en de andere zijn geweldige nummers.
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » vr mei 30, 2008 4:19 pm

ik vind vooral "plunging to megadeath" echt waanzinnig, alleen dat nummer rechtvaardigd de aanschaf al.

Strijdkreet

Bericht door Strijdkreet » vr mei 30, 2008 5:13 pm

Wat een snelheid/vuigheid. Toen ik voor het eerst dat nummer draaide en meelas met de tekst was ik binnen 2 seconden beneden aan. :mrgreen:

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » vr mei 30, 2008 7:08 pm

Wow, Handle With Care raasde hier als een concorde uit mijn boxen. Fantastische productie met weergaloze songs, ik ben geneigd te zeggen dat dit toch echt wel hun beste album is!
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Edwynn

Bericht door Edwynn » vr mei 30, 2008 7:53 pm

Lennert schreef:Wow, Handle With Care raasde hier als een concorde uit mijn boxen. Fantastische productie met weergaloze songs, ik ben geneigd te zeggen dat dit toch echt wel hun beste album is!
Inherited Hell!! [headbang]
Heb jij gezegd dat ik een lul was...?

Lone Starr

Bericht door Lone Starr » za mei 31, 2008 12:54 am

Lennert schreef:Wow, Handle With Care raasde hier als een concorde uit mijn boxen. Fantastische productie met weergaloze songs, ik ben geneigd te zeggen dat dit toch echt wel hun beste album is!
EMERGENCY!!!! 8)
"Do is die Bahnhof!!"

[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]

Metalheank

Bericht door Metalheank » do jun 12, 2008 10:45 am

Recensie van de nieuwste Imagika: http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=4734
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Stillborn
Contacteer:

Bericht door Stillborn » za jun 14, 2008 2:42 pm

Ik ben erg te spreken over het debuut van Bonded By Blood. Op deze plaat hoor ik echt de zelfde energie als op Forbidden Evil: jonge honden met veel inspiratie en talent. Hun Extinguish the Weak EP uit 2007 beloofde al veel goeds, maar dit album is nog een stuk beter: catchy riffs op hoog tempo, vette solo's en goede breakdown secties. De 2e helft van de cd is jammer genoeg een beetje eentonig, maar zeker 1 van de betere thrash releases van dit jaar.

Op hun myspace staat wat luister materiaal: http://www.myspace.com/bondedbyblood
"Maya subjects you..."

Thrashing Reinier
Contacteer:

Bericht door Thrashing Reinier » za jun 14, 2008 8:51 pm

Stillborn schreef:Ik ben erg te spreken over het debuut van Bonded By Blood. Op deze plaat hoor ik echt de zelfde energie als op Forbidden Evil: jonge honden met veel inspiratie en talent. Hun Extinguish the Weak EP uit 2007 beloofde al veel goeds, maar dit album is nog een stuk beter: catchy riffs op hoog tempo, vette solo's en goede breakdown secties. De 2e helft van de cd is jammer genoeg een beetje eentonig, maar zeker 1 van de betere thrash releases van dit jaar.

Op hun myspace staat wat luister materiaal: http://www.myspace.com/bondedbyblood
Hail bbb. Die gasten zijn brutal, supergoeie gitarist ook. Niet de standaard shred solos maar echt feeling erin. Een van de betere nieuwe thrash bands idd
[b]Paramite![/b]

www.myspace.com/paramitethrash
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b192/reinierxodus/banner.gif[/img]

Gesloten