Cathalised schreef:[..]
Festivalinfo, ohnoooeeeeeees!!!11
Dat heten marketingtrucs vriend. Eén of andere MOJO-kantoorslaaf krijgt de opdracht aan een of andere (en ik gebruik de term hier losjes) vooraanstaande mediabron door te geven dat de kaarten bijna uitverkocht zijn terwijl dit niet zo is. Waarom zou meneer MOJO dat doen? Nou, dan beginnen namelijk bij een groot aantal voetschuifelende en duimendraaiende twijfelaars die nochthans naar de line-up hebben gekeken met de blik van 'Joa-da-bin-mooi-moar-tkost-n-boel-geld' de koud en kille angstzweetdruppels over het voorhoofd te wandelen, en besluiten ze toch hun kaartje aan te schaffen. En dan kan MOJO met een besmuikt lachje achterover leunen in zijn zwartlederen kantoorzetel terwijl de schaapjes zijn centjes binnenbrengen.
Kapitalistische propaganda, ik zeg het je!
mjah, daar zul je mischien wel gelijk in hebben.
maar toen ik mijn weekend kaartje van FoR ging ophalen bij het postkantoor vroeg ik uit nieuwschierigheid even aan die verkoper hoeveel kaarten der nog waren.
en toen liet hij mij het scherm zien, en de weekend kaarten stondne al op oranje en de dagkaarten stonden al op rood, hij zei ook tegen mij dat der dus echt niet veel meer over waren.
is dat dat ook propoganda ? zetten ze die blokjes gewoon voor de lol in de computer ? leg me dat dan eens uit :') en ook op het forum van festivalinfo zeggen een hoop mensen dat de kaarten bijna zijn uitverkocht
maar we zullen vanzelf zien.