Death Metal VII
Dan toch liever de nieuwe plaat van Goreinhaled, goeiendag wat klinken die nummers op myspace gaaf en goeiedag wat is dat artwork lelijkmetalfreak_87 schreef:Is de naam Glossectomy hier al gevallen? Gave band uit Japan. Althans voor de mensen die van Brutal Slam Death Metal houden. www.myspace.com/glossectomy
www.myspace.com/goreinhaled
Het was meer geluk dan mazzel
NIEUW DEICIDE NUMMER ONLINE !!! (NOU JA,STUKJE ERVAN
)
van de opkomende plaat '' till death do us part'' (april dit jaar)
www.myspace.com/thestenchofredemption

Tullepetoanum Metallius
Klinkt strak!Cranial schreef:NIEUW DEICIDE NUMMER ONLINE !!! (NOU JA,STUKJE ERVAN)
- sal
- Contacteer:
Death Metal..
What shall I say, haha.
Gave muziek.
Favorieten in dit genre zijn bij mij toch wel bands als Dying Fetus, Skinless, Cannibal Corpse, maar ook het oudere materiaal. Ik noem een Death, Gorefest, Pestilence en Obituary.
What shall I say, haha.
Gave muziek.
Favorieten in dit genre zijn bij mij toch wel bands als Dying Fetus, Skinless, Cannibal Corpse, maar ook het oudere materiaal. Ik noem een Death, Gorefest, Pestilence en Obituary.
[quote="Amibor"]Ze zal ongetwijfeld tegen alle verwachtingen in een ontzettend strakke lap entrecote hebben waar hij zijn beaderde bifiworst terloops loeihard naar binnen kan prakken.[/quote]
[size=67]Buma in me zak.[/size]
- Autopsibiofeeder
Hmmm, klinkt wel geinig, maar ben er niet kapot van. Waar zijn de slagpartijen met aanstekelijke melodietjes en die mooie verstaanbare grunts gebleven? Zal wel bij de jaren '90 horen of zo...Cranial schreef:NIEUW DEICIDE NUMMER ONLINE !!! (NOU JA,STUKJE ERVAN)
www.myspace.com/baatezumetal
- sal
- Contacteer:
Ik doelde eigenlijk ook meer op de muziek van CC, in plaats van de huidge samenstelling.Cranial schreef:cannibal corpse is voor mij al tijden dood,vooral na het vertrek van jack owen en het beneden matig presteren van die drummer van hun...
[quote="Amibor"]Ze zal ongetwijfeld tegen alle verwachtingen in een ontzettend strakke lap entrecote hebben waar hij zijn beaderde bifiworst terloops loeihard naar binnen kan prakken.[/quote]
Dat is wel de grootste reden ja. De kannibalen zijn getalenteerd genoeg alleen Muzurikiwicz moet eens stoppen met op safe spelenCranial schreef:de muziek is al een tijd knudde ,voornamelijk dat elke cd hetzelfde klinkt door het zeer crappy gedrum van Mazurkiewicz....het eieren kiezen voor z'n geld van owen kan ik alleen maar aanmoedigen....
- cataclysm child
Goeie tip! Dit kende ik nog niet maar zeker een gave band.Victor schreef:[..]
Dan toch liever de nieuwe plaat van Goreinhaled, goeiendag wat klinken die nummers op myspace gaaf en goeiedag wat is dat artwork lelijk
www.myspace.com/goreinhaled
http://www.phlebotomizedmetal.com/
Avant-garde Death/Doom Metal
http://www.facadedoom.com
Doom/Death Metal
Doom/Death Metal
- Audiophile
Klinkt wel grappig...metalfreak_87 schreef:Is de naam Glossectomy hier al gevallen? Gave band uit Japan. Althans voor de mensen die van Brutal Slam Death Metal houden. www.myspace.com/glossectomy
[quote="Black No. 1"][..]
Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
u vraagt, wij draaientoxic_avenger schreef:On the Seventh Day... is toch ook opnieuw uitgebracht hè? die vind ik persoonlijk nog een stuk beter dan het debuut.
http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=4480
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
De liefhebber van een stevige portie Zweedse death metal kan ik Pick Up This Sick Child van Vicious Art aanbevelen, met oud-leden van Entombed, Grave en Dark Funeral. Zie http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=4504. Op myspace kun je drie songs beluisteren: http://www.myspace.com/viciousartsweden. Daar zit mijn favoriete nummer, Our Family Flesh, nog niet eens bij. Echt zo'n song die me doet overwegen om me voortaan puur op death metal toe te leggen (totdat ik weer een gaaf nummer uit een ander genre tegenkom). 

Eigelijk wel, Devourment heeft onder de Amerikaanse bands een trend gestart waaruit veel verschrikkelijke bands (Wa(n)king the Cadaver en co.) uit voort zijn gekomen met enkele uitzonderingen (Condemned en de heren zelf natuurlijk) Deathcore is helemaal om te huilen, dat is gewoon de emo versie van Death metal. Het kan natuurlijk ook nog zo zijn dat jij het niet eens bent met mijn mening dat Goreinhaled gewoon heerlijk smerige USDM speelt.arnoud schreef:[..]
Mijn god, dit meen je toch niet he......
hehe Goreinhaled ben ik totally met je eens, ken ze al een hele tijd, die vorige plaat van hun vind ik nog vetter. Ik ga ze in oktober naar HDF halen. dusch......
Deathcore is echt heel erg slecht ja, kan ik ook niet tegen. Ik vind alleen persoonlijk dat er op het moment heel veel vette shit uit Amerika komt. (buiten deathcore en slamming om)
Deathcore is echt heel erg slecht ja, kan ik ook niet tegen. Ik vind alleen persoonlijk dat er op het moment heel veel vette shit uit Amerika komt. (buiten deathcore en slamming om)
Houten Deathfest 28 en 29 juni 2013
Goeie zaak!!arnoud schreef:hehe Goreinhaled ben ik totally met je eens, ken ze al een hele tijd, die vorige plaat van hun vind ik nog vetter. Ik ga ze in oktober naar HDF halen. dusch......
Verder vind ik wel dat er genoeg gave bands uit Amerika komen, alleen zij krijgen de laatste tijd weinig aandacht, zie een Atrocious Abnormality of Intestinal Strangulation (of dat is Mexico). In ieder geval, beide bands leveren een knal plaat van jewelste af maar nee hoor, je hoort mensen alleen maar over bands als Suicide Silence en See You Next Tuesday (de naam alleen al)
hehehe met jou kan ik praten, persoonlijk ben ik zelf erg gek op US Slamming deathmetal like Cephalotripsy. Veel aandacht gaat uit naar de bands die jij noemt als voorbeeld inderdaad maar helaas zal dat nooit veranderen. Ik denk wel dat dat een puur Europese aangelegenheid is, in Europa is de brute deathmetal rijk qua bands maar van de grond komen zal het nooit. Denk dat de deathcore hier een stuk populairder is dan in Amerika.
Houten Deathfest 28 en 29 juni 2013
uit het now playing topic 
van de digitale snelweg afgeplukt, wat een dikke vette heersch EP is dit!!
ben blij dat Mikael Åkerfeldt er weer bij is, vond Nightmares Made Flesh namelijk stukken minder dan Resurrection Through Carnage.
ben nooit zo weg geweest van Peter Tägtgren

van de digitale snelweg afgeplukt, wat een dikke vette heersch EP is dit!!
ben blij dat Mikael Åkerfeldt er weer bij is, vond Nightmares Made Flesh namelijk stukken minder dan Resurrection Through Carnage.
ben nooit zo weg geweest van Peter Tägtgren
[img]http://img340.imageshack.us/img340/8326/catlq1.jpg[/img]
"For a man to truly understand rejection, he must first be ignored by a cat."
"For a man to truly understand rejection, he must first be ignored by a cat."
- Soulcollector
- Contacteer:
Ik heb em besteld en wacht met luisteren tot ie op de deurmat valt. De samples op de minisite klonken in ieder geval veelbelovend. Er werd in het Bloodbath topic al geklaagd over een te modern geluid, maar ik juich dat soort ontwikkelingen alleen maar toe. De band moet in staat zijn om zich te evolueren. Het uitgangspunt zal toch old school death metal blijven.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]
- Soulcollector
- Contacteer:
- Audiophile
Onzin, deathcore zweeft band-technisch gezien tussen Hatebreed en Devourment in. Deathcore is wel gaaf vanwege de breakdowns, het irritante is wel de keuze van meerdere drummers voor de cannibal blast, en dan de primitiefste versie.Victor schreef:[..]
Eigelijk wel, Devourment heeft onder de Amerikaanse bands een trend gestart waaruit veel verschrikkelijke bands (Wa(n)king the Cadaver en co.) uit voort zijn gekomen met enkele uitzonderingen (Condemned en de heren zelf natuurlijk) Deathcore is helemaal om te huilen, dat is gewoon de emo versie van Death metal. Het kan natuurlijk ook nog zo zijn dat jij het niet eens bent met mijn mening dat Goreinhaled gewoon heerlijk smerige USDM speelt.
Persoonlijk kan ik prima slam death en deathcore luisteren. Maar dan wel de hardere deathcore, persoonlijke favoriet is Carnifex, wat ook meer naar death metal neigt dan hardcore.
[quote="Black No. 1"][..]
Ik weet het niet, dat Deathcore gedoe klinkt altijd net alsof ze zo bruut mogelijk willen klinken, terwijl het helemaal niet overkomt.
Ik heb wel is ooit naar bands als Devourment geluisterd, maar hun muziek blijft niet boeiend genoeg voor een hele cd.
Ik hou het toch nog altijd gewoon bij de oude oer Death Metal van o.a.:
Morbid angel, Deicide, Possessed, Morgoth, Entombed, Autopsy,Death, Carnage, Cannibal corpse, Bolt thrower, en ja enz.
Een goede nieuwkomer is : Death Breath. Hun eerste full-lengt Stinking up the night klinkt echt super!!!!!!!!!!!!!!!!
Die band moet je zeker checken( in ieder geval de liefhebbers van primitieve Death Metal)
Ik heb wel is ooit naar bands als Devourment geluisterd, maar hun muziek blijft niet boeiend genoeg voor een hele cd.
Ik hou het toch nog altijd gewoon bij de oude oer Death Metal van o.a.:
Morbid angel, Deicide, Possessed, Morgoth, Entombed, Autopsy,Death, Carnage, Cannibal corpse, Bolt thrower, en ja enz.
Een goede nieuwkomer is : Death Breath. Hun eerste full-lengt Stinking up the night klinkt echt super!!!!!!!!!!!!!!!!
Die band moet je zeker checken( in ieder geval de liefhebbers van primitieve Death Metal)
Iemand hier bekend met Surgery uit Frankrijk? Ze hebben onlangs hun EP (Brain Consumption) uitgebracht. Staan wel leuke nummers op hun myspace.
www.myspace.com/brutalsurgery
http://www.phlebotomizedmetal.com/
Doom/Death Metal
Doom/Death Metal
Ik was even bang dat het over de Amerikaanse Surgery had, maar gelukkigmetalfreak_87 schreef:Iemand hier bekend met Surgery uit Frankrijk? Ze hebben onlangs hun EP (Brain Consumption) uitgebracht. Staan wel leuke nummers op hun myspace.
- sal
- Contacteer:
Zo, dat klinkt inderdaad heel erg gaaf!Third eye schreef:
Vind het wel wat weg hebben van Entombed.
Ik heb inmiddels overigens die EP van Bloodbath gecheckt en moet zeggen dat 'ie me uitstekend bevalt. Lekker compacte doorbeukende nummers die zeker herkenbaar zijn als Bloodbath maar absoluut niet slechts "meer van hetzelfde" zijn.
Ook ik ben blij dat Mikael terug is, klinkt allemaal net een stukje bruter.
Ook ik ben blij dat Mikael terug is, klinkt allemaal net een stukje bruter.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Brain Drill, dat een paar weken geleden het debuutalbum "Apocalyptic Feasting" op de markt heeft gebracht, is inmiddels uit elkaar. De reden dat gitarist en bandleider Dylan Ruskin er geen zin meer in heeft, is dat hij dankzij zijn aan marihuana verslaafde bandleden aan de Canadese grens een "full body cavity search" moest doorstaan. Serieus. Zie: http://blog.myspace.com/index.cfm?fusea ... =368469595.
Ja, ik heb 'm van de week binnen gekregen (ik had 'm besteld bij dis-order). De vocalen zijn idd wat minder bruut, geen putgrunt meer. Maar dat vind ik helemaal niet erg. De vorige plaat was muzikaal erg goed, maar die grunt begon mij wel na een paar nummers wel te vervelen.Orklord schreef:Is die al uit dan?
godverdomme. maarja, begrijpelijk met zo'n verhaal. hopen dat ie relatief snel weer een band bij mekaar heeft.Gilbert schreef:Brain Drill, dat een paar weken geleden het debuutalbum "Apocalyptic Feasting" op de markt heeft gebracht, is inmiddels uit elkaar. De reden dat gitarist en bandleider Dylan Ruskin er geen zin meer in heeft, is dat hij dankzij zijn aan marihuana verslaafde bandleden aan de Canadese grens een "full body cavity search" moest doorstaan. Serieus. Zie: http://blog.myspace.com/index.cfm?fusea ... =368469595.
NOT MY FUCKING TEMPO
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes