geen heavy? hahahafeestneus schreef:[..]
Ja het is geen heavy trash death black grind of doom
oh, en Argarath is net zo'n grote Maiden fan als ik, dus hij weet wel waar hij het over heeft.
Haha, nee. Ik leer op de opleiding dat ik de minder intelligente leerling toch de tijd moet geven om zelf achter het goede antwoord te komenNochdFaol schreef:[..]
Ah toe leg het hem aub onsubtiel uitToe toe toe.
Je hebt hier wel met een speciaal geval te maken, dus je kan wachtenArgarath schreef:[..]
Haha, nee. Ik leer op de opleiding dat ik de minder intelligente leerling toch de tijd moet geven om zelf achter het goede antwoord te komen
Zeg, Nederlanders zijn vaak sarcastisch he....Old Motorheadbanger schreef:Jullie zijn net als die Harley yuppies. Een uniek exemplaar kopen omdat het geld waard is . PFF.
Where is the feeling ? Als ik iets zeldzaam koop is dat niet omdat ik er aan wil verdienen, anders kon ik mijn hele collectie allang verkocht hebben. Ik wil ze mee nemen in het graf. Black Metal in Heaven !!! (en duvels)
ej ik in plaats daarvan een leuke nightwish bootleg gekocht. En kom maar met je gezijk maar de oudere albums van nightwish zijn gewoon goedOld Motorheadbanger schreef:Jullie zijn net als die Harley yuppies. Een uniek exemplaar kopen omdat het geld waard is . PFF.
Where is the feeling ? Als ik iets zeldzaam koop is dat niet omdat ik er aan wil verdienen, anders kon ik mijn hele collectie allang verkocht hebben. Ik wil ze mee nemen in het graf. Black Metal in Heaven !!! (en duvels)
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Misschien wel het meest ondergewaardeerde Maiden nummer, vooral het akoestische gitaarspel op het einde is schitterend, jammer dat ze niet wat meer met dat gedeelte hebben gedaan, vind Infinite Dreams juist een niet-Maiden nummer, althans het begin, klinkt lekker bluesy.Lennert from hell schreef:the prophecy vind ik dan nog het gaafst, alleen komt het op de een of andere manier over als een niet-maiden nummer
ik vergelijk ze daar ook niet mee, maar toch..over het algemeen zijn het prachtige albums.disastercasper schreef:Ben ik met je eens, het zijn twee ijzersterke albums, maar om het nou klassiekers te noemen zoals Number of the Beast en Seventh Son of a seventh Son, zo ver wil ik niet gaan. Maar eigenlijk is de hele Maiden discografie verplichte kost voor de metalliefhebber.
had ik ook volgens mij.Rene schreef:Op het moment dat Virtual XI uitkwam, was ik nog maar een half jaartje fan van de band. Die cd draaide ik toen ook helemaal grijs. Nu vind ik het toch wel de minste plaat van iron Maiden, er staan echt teveel langdradige nummers op. Angel & Gambler is natuurlijk het meest bekende voorbeeld. De singleversie is al stukken beter en waarom die er niet op staat, is mij een raadsel.
Clansman is zeker wel het beste nummer en de Rock In Rio versie draai ik dan ook wel vaak. Futureal is echter ook niet mis! Die solo vind ik persoonlijk één van de beste van Dave Murray.Joris schreef:[..]
had ik ook volgens mij.
virtual XI was mijn 2e cd (na best of the beast) van ze. nu draai ik hem bijna nooit meer. Denk dat ik the clansman het beste nummer vind van die cd.
The clansmen is geweldig.Orklord schreef:Ik vind Virtual IX en X Factor ook zeker niet slecht. De nummers zijn wat langer, maar ze zijn niet slecht.
Somewhere in Time vind ik de meest eighties klinkende plaat, grotendeels door het gebruik van synthesizers.WhiplashWimpie schreef:Ik draai Brave new world het meeste. Dat was de eerste cd die ik van Maiden gehoord heb. De andere cd's draai ik ook wel regelmatig. Eigenlijk is er voor iedere stemming wel een Maiden cd, omdat ze allemaal hun eigen sfeer oproepen.