Death metal III

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Sai
Contacteer:

Bericht door Sai » ma jun 06, 2005 5:22 pm

Weet iemand of Hateplow nog bestaat en/of die es wat gaan doen binnenkort?

Ik zit er v/d week weer es regelmatig naar te luisteren en GODVER, dat blaast toch botten kapot dat bandje.

Niet gek ook als je kijkt wie er allemaal inzit maargoed.
Under The Banner Of Death

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma jun 06, 2005 7:42 pm

Dat wou ik ook wel graag weten. The only law is survival blaast de ballen van een kameel! Ik vrees alleen dat Hateplow heel diep in de vriezer is komen te staan omdat de bandleden het te druk hebben met Malevolent creation.

Even wat over de nieuwe Deeds of flesh...KOPEN!!!
Wat hebben deze heren weer een alles verpulverende schijf op de markt geslingerd. D'r is eigenlijk helemaal niks verandert aan de muziek van Deeds. Ze doen nogsteeds hetzelfde als ze doen sinds Path of the weakening. Alleen is dit album het best uitgewerkt. De stijl is totaal geperfectioneerd en je kunt de duistere, vestikkende sfeer bijna proeven.

Het enige nadeel vind ik de sound van de bassdrum. Maar dat is ook het enige.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma jun 06, 2005 9:09 pm

Hoppa! Lucifer rising van Kaamos is ook in mijn bezit. Ik ben zeer blij dat ik dit ding blind heb aangeschaft. Ik heb al vaker gezegd dat ik soms nogal mooite heb met het old school death metal genre. Vaak vind ik de non-stop mid-tempo aanpak namelijk nogal saai. Maar er zijn uitzonderingen op die regel en Kaamos is er daar zonder twijfel een van.
Om meerdere redenen:

- Kaamos is niet bang om eens van tempo te wisselen. Ze gaan van slepende doom stukken, via beukende mid tempo stukken naar blast tempo's.
- Kaamos weet een bepaalde sfeer neer te zetten die je direkt raakt. De muziek klinkt korrelig, rauw en smerig. Maar tegelijkertijd ook zeer duister en kwaadaardig.
- Deze gasten weten catchy nummers te schrijven waardoor de cd van begin tot eind interessant blijft. Direkt bij de eerste noten begint je hoofd zich al op en neer te bewegen. En alle nummer zijn zonder moeite uit elkaar te houden.

Genoeg gelult nu...Grandioos stukje death metal!
Alle hulde aan Kaamos!!!
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr jun 10, 2005 9:32 pm

Damn, Method of execution van Divine empire begint me ook steeds beter te bevallen. In de eerste instantie leek hij niet zo extreem als Nostradamus (wat hij ook niet is) maar na een aantal luisterbeurten openbaart zich de onderliggende schoonheid van dit album zich pas helemaal. Al die riffjes, breaks en melodieen!!!

Daeminion

Bericht door Daeminion » za jun 11, 2005 2:03 pm

Jason Blachowicz heeft in ieder geval laten weten dat de drummer en gitarist uit de band gezet zijn, gisteren. Overigens heeft ie er ook bij bekend gemaakt dat er nieuwe bandleden aankomen. De tour in september en oktober met Vader en AN gaat in ieder geval niet door.

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » za jun 11, 2005 2:28 pm

Wat !?!
Divine empire gaat niet mee op die tour?
Godverdomme!
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Darth Vader

Bericht door Darth Vader » zo jun 12, 2005 8:19 am

Daeminion schreef:Jason Blachowicz heeft in ieder geval laten weten dat de drummer en gitarist uit de band gezet zijn, gisteren. Overigens heeft ie er ook bij bekend gemaakt dat er nieuwe bandleden aankomen. De tour in september en oktober met Vader en AN gaat in ieder geval niet door.
Tyfus!! Ik was zo blij dat ik ze zou gaan zien :cry:

nuberus

Bericht door nuberus » zo jun 12, 2005 10:48 am

XnegativeX schreef:Hoppa! Lucifer rising van Kaamos is ook in mijn bezit. Ik ben zeer blij dat ik dit ding blind heb aangeschaft. Ik heb al vaker gezegd dat ik soms nogal mooite heb met het old school death metal genre. Vaak vind ik de non-stop mid-tempo aanpak namelijk nogal saai. Maar er zijn uitzonderingen op die regel en Kaamos is er daar zonder twijfel een van.
Om meerdere redenen:

- Kaamos is niet bang om eens van tempo te wisselen. Ze gaan van slepende doom stukken, via beukende mid tempo stukken naar blast tempo's.
- Kaamos weet een bepaalde sfeer neer te zetten die je direkt raakt. De muziek klinkt korrelig, rauw en smerig. Maar tegelijkertijd ook zeer duister en kwaadaardig.
- Deze gasten weten catchy nummers te schrijven waardoor de cd van begin tot eind interessant blijft. Direkt bij de eerste noten begint je hoofd zich al op en neer te bewegen. En alle nummer zijn zonder moeite uit elkaar te houden.

Genoeg gelult nu...Grandioos stukje death metal!
Alle hulde aan Kaamos!!!
Kaamos, idd een puike band. Kaamos is echt zo'n band van "there is more that meets the ear", op het eerste gehoor komt het nog redelijk simpel over namelijk. Maar.....in de simpele structuren schuilt pure heerscherij. Je kop hangt niet stil, je mondhoeken zakken naar boven en je maakt van je woonkamer een moshpit. In je eentje....
En de man zal heersen.

Vlammy

Bericht door Vlammy » ma jun 13, 2005 10:40 am

Iemand bekend met de Duitse band End Of Days? Ik heb afgelopen weekend het album Dedicated To The Extreme cadeau gekregen en dat klonk absoluut niet verkeerd. De zang doet denken aan die van John Tardy. Het album is overigens geproduceerd door Jacob Bredahl van Hatesphere.

Op hun website ( http://www.end-of-dayz.net/ ) is een mp3 te beluisteren.

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma jun 13, 2005 1:03 pm

Ik ken de band wel. Meer New wave of american metal/metalcore. Wel lekker bruut maar niet echt origineel. Niet te min een lekker bandje.

Maaruh, krijg jij zomaar cd's kado? Volgens mij doe ik wat fout. :?

Vlammy

Bericht door Vlammy » ma jun 13, 2005 2:24 pm

XnegativeX schreef:Ik ken de band wel. Meer New wave of american metal/metalcore. Wel lekker bruut maar niet echt origineel. Niet te min een lekker bandje.
Het is inderdaad geen echte death maar ik vond het toch wel in dit topic thuishoren, vandaar dat ik het maar even hier had gepost. Wel lekkere muziek in elk geval!
Maaruh, krijg jij zomaar cd's kado? Volgens mij doe ik wat fout. :?
Haha, mij hoor je niet klagen inderdaad!

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma jun 13, 2005 2:35 pm

Dat is wel het nadeel van een kerel zijn. :(

Vlammy

Bericht door Vlammy » ma jun 13, 2005 2:37 pm

XnegativeX schreef:Dat is wel het nadeel van een kerel zijn. :(
Als ik ooit nog eens te ruim in mijn geld zit krijg jij een cd van mij cadeau, dan zijn de rollen een keer omgedraaid. :wink:
Laatst gewijzigd door Vlammy op ma jun 13, 2005 2:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma jun 13, 2005 2:39 pm

Kijk, dat doet mij nou weer goed. :D

Vlammy

Bericht door Vlammy » ma jun 13, 2005 2:40 pm

XnegativeX schreef:Kijk, dat doet mij nou weer goed. :D
Als dank voor alle gave muziek waar je me aan helpt. 8)

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma jun 13, 2005 2:41 pm

'T is my pleasure.

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » ma jun 13, 2005 4:04 pm

wat is het oude werk van Atrocity nog altijd lekker aan te horen
jammer dat de heren nu de gothickaart trekken

overigens vandaag nog eens naar seven churches van Possessed geluisterd, blijft een lekkere klassieker
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » ma jun 13, 2005 4:23 pm

vooral 'longing for death', of 'todessensucht' is een vrij geniale technische deathmetalplaat

ik ben nog altijd bezig over Atrocity

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » ma jun 13, 2005 6:37 pm

Zeg volk, volgens mijn is de Braziliaanse Rebaelliun hier nog niet onder de man geschopt.

En dat is op z`n minst als een zonde af te schilderen daar een ieder zichzelf respecterend DM-liefhebber op z`n minst van Rebaelliun moet hebben gehoord. Vind ik.

Rebaelliun pronkt, net zoals zoveel Zuid-Amerikaanse death, vooral met techniek, massa, snelheid en snerpende riffs. Denk aan een gruwenlijk razende wervelwind waarvan de tunnel al reeds gevuld is met hoekige blokken steen, puntige hekresten, onbuigzaame stukken ijzeren draad, liters heet teer en bitterballen.
Probleem is dus alleen dat die tunnel ook wel oren naar een vers biefstukje heeft. En laat u nou net in de buurt wezen.

Nee, Avé Maria zult u zingen, zodra dit pretje u achter de vodden aan gaat jagen. Dus wees maar blij dat het voorlopig slechts geluid is.

Overigens wordt Rebaelliun vaak in 1 adem met Krisiun genoemd. Enigzins begrijpenlijk maar niet geheel terecht, imo. Krisiun klinkt wat matter, droger, terwijl Rebaelliun een opzettenlijke regen aan snoeihete vloeistoffen over uw tere huidresten uitsprenkelt.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Hecatomb

Bericht door Hecatomb » ma jun 13, 2005 6:40 pm

Gr. Dracula schreef:...
Rebaelliun pronkt, net zoals zoveel Zuid-Amerikaanse death, vooral met techniek, massa, snelheid en snerpende riffs. Denk aan een gruwenlijk razende wervelwind waarvan de tunnel al reeds gevuld is met hoekige blokken steen, puntige hekresten, onbuigzaame stukken ijzeren draad, liters heet teer en bitterballen.
Probleem is dus alleen dat die tunnel ook wel oren naar een vers biefstukje heeft. En laat u nou net in de buurt wezen.

...
You said the magic word. Gaat uitgechecked worden. :P
[Voorheen Necrophagist]
[i]That is when it seems, we move in circles day to day.[/i]

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma jun 13, 2005 8:40 pm

Gr. Dracula schreef:Zeg volk, volgens mijn is de Braziliaanse Rebaelliun hier nog niet onder de man geschopt.
Ai! Rebaelliun is inderdaad een super strakke, rete snelle, alles verwoestende death metal band. Maar mijn ding is het nooit geweest. Net als Krisiun en nog meer braziliaanse bandjes vind ik ze namelijk veel te saai. Niet om de non-stop blasts maar omdat men er nog wel eens een handje van heeft om 1 riff gewoon constant te herhalen en dat dan een nummer te noemen.

De enige braziliaanse death metal band die ik echt kan waarderen is Nephasth.

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » ma jun 13, 2005 9:11 pm

Over Nephasth gesproken! Dat is werkelijk geniaal, Vooral die laatste cd draait nog steeds regelmatig rondjes.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » ma jun 13, 2005 11:40 pm

XnegativeX schreef:[..]

Ai! Rebaelliun is inderdaad een super strakke, rete snelle, alles verwoestende death metal band. Maar mijn ding is het nooit geweest. Net als Krisiun en nog meer braziliaanse bandjes vind ik ze namelijk veel te saai. Niet om de non-stop blasts maar omdat men er nog wel eens een handje van heeft om 1 riff gewoon constant te herhalen en dat dan een nummer te noemen.
Wat ken je allemaal van Rebaelliun dan? Want ik voel het aan m`n water dat ik jou nog onder tafel geluld ga krijgen.

Behalve wat Nephasth betreft. Daar gaan we het zowaar roerend over eens worden. Die band heeft iets wat mij ook blauwe aders groen doet kleuren. Apart voorkomen wel, net een dikke kabel waar 1 van m`n voervieters z`n tanden in heeft gezet ( 9 levens...), maar wel eentje die nog steeds functioneert.
Met bijverschijnselen, uiteraard. Zo nu en dan vonken, zo nu en dan roken, zo nu en dan mensen verkolen, als ze in hun onoplettendheid in het schemer op de kabel stappen.

Ja, toch maar eens lampen aanschaffen.

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

AmnesJAn
Lult over cdtjes

Bericht door AmnesJAn » ma jun 13, 2005 11:59 pm

Hmm van dat Nephasth heb ik al maanden een cd van in mijn kast staan, ooit eens van een maat overgekocht. Toch eens opzetten binnenkort dan.
לֹא אעבוד

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » ma jun 13, 2005 11:59 pm

welke?

AmnesJAn
Lult over cdtjes

Bericht door AmnesJAn » di jun 14, 2005 12:02 am

Gr. Dracula schreef:welke?
Unholy nogwat.

En kom es online. ;)
לֹא אעבוד

AmnesJAn
Lult over cdtjes

Bericht door AmnesJAn » di jun 14, 2005 12:09 am

Ik heb het even nagekeken het is Immortal Unholy Triumph.
לֹא אעבוד

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » di jun 14, 2005 12:14 am

Ah, ik vermoed Immortal Unholy Triumph.

Ja, die zou ik voor de grap eens uit de kast trekken.

En Blood Ritual staat in de startblokken hoor. Alleen niet nu. Nu ga ik slapen.

edit: bla...

AmnesJAn
Lult over cdtjes

Bericht door AmnesJAn » di jun 14, 2005 12:15 am

Gr. Dracula schreef:Ah, ik vermoed Immortal Unholy Triumph.

En Blood Ritual staat in de startblokken hoor. Alleen niet nu. Nu ga ik slapen.

edit: bla...
Ok welterusten. :)
לֹא אעבוד

Sai
Contacteer:

Bericht door Sai » di jun 14, 2005 4:22 am

Nephasth staat niet op de kaart hier. Zal het eens uitzoeken of ik het wat vind.

Dit topic begint eindelijk weer es ergens op te lijken zo trouwens. Gooi nog maar wat vaker onbekende namen hier neer, altijd handig. Vooral nu er de komende tijd geloof ik weinig live DM actie te bekijken valt in de omgeving.

en omstreken.

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » di jun 14, 2005 6:46 am

Gr. Dracula schreef:[..]

Wat ken je allemaal van Rebaelliun dan? Want ik voel het aan m`n water dat ik jou nog onder tafel geluld ga krijgen.
Hahaha, daar twijfel ik niet aan. Ik ken Burn the promised land.

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » di jun 14, 2005 11:19 am

rebaellion heeft tijd in nederland gewoond, ze wilden doorbreken vanuit nederland

niet echt gelukt

beukte wel live en ik heb the promised land ook hier staan

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » wo jun 15, 2005 1:08 pm

Ik ken Burn the promised land.
Oké, wat "Burn The Promised Land" betreft geef ik je in dusverre gelijk dat ik zeg dat het idd geen wereldsdiverse plaat is.
Maar het is ook zeer zeker niet zo dat men slechts 1 riff tracht te recyclen. Toegegeven, het kan wel eens die indruk wekken omdat de muzikale massa enorm is en deze overweldigende muzikale golf je als het ware omver sleurt, zodat je, rondjes op de zeebodem tollend, geen gelegenheid hebt tot gerichte nuancering.

En als je eenmaal weer boven water bent, je "verdomme, FUCK IT" denkt, en vervolgens niet weet hoe snel je je uit die golfrestanten moet wegspoeden.

Hier heeft wel meer brute death last van.

De kunst is dan om je de eerste paar keer kopje onder te laten slepen, maar je er niet door te laten ontmoedigen. Reken maar dat je in `t vervolg stand houdt als de glof nadert, waardoor je deze golf opeens heel anders ervaart en veel meer, en vooral andere dingen hoort en ervaart.

Het is de moeite van `t proberen meer dan waard, iig.

Darth Vader

Bericht door Darth Vader » wo jun 15, 2005 1:54 pm

Daeminion schreef:Jason Blachowicz heeft in ieder geval laten weten dat de drummer en gitarist uit de band gezet zijn, gisteren. Overigens heeft ie er ook bij bekend gemaakt dat er nieuwe bandleden aankomen. De tour in september en oktober met Vader en AN gaat in ieder geval niet door.
Volgens mij is de tour nog niet officieel gecancelled.. Of wel?? :oops:

AmnesJAn
Lult over cdtjes

Bericht door AmnesJAn » wo jun 15, 2005 3:13 pm

Gr. Dracula schreef:Ah, ik vermoed Immortal Unholy Triumph.

Dat heb ik nu dus gedaan en ik moet zeggen dat ik absoluut niet teleurgesteld ben. Er zit inderdaad wel een Krisiunsmaakje aan vind ik maar het klinkt toch wat gevarieerder en een stuk smeriger. Gave plaat in ieder geval.
לֹא אעבוד

Sai
Contacteer:

Bericht door Sai » wo jun 15, 2005 3:53 pm

Wat draaien mensen hier eigenlijk als achtergrond cd vaak? Als je ergens mee bezig bent dus niet echt aan het luisteren zeg maar.
Ik vind die 'nieuwe' Maze of Torment - Hammers of mayhem daar erg geschikt voor.
Kan makkelijk 4 uur op repeat staan hier terwijl ik allerhande shit aan het doen ben.

Zeg maar een paar tips hiervoor (wel DM gerelateerd uiteraard) zodat ik kan relaxen v/d week. :)

Maarten_Hc

Bericht door Maarten_Hc » wo jun 15, 2005 6:23 pm

Wat vind ik Damage Assesments van Houwitser toch gaaf!
We Make You Begging On The Streets Of London!

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » wo jun 15, 2005 8:43 pm

Sai schreef:Wat draaien mensen hier eigenlijk als achtergrond cd vaak? Als je ergens mee bezig bent dus niet echt aan het luisteren zeg maar.
Ik vind die 'nieuwe' Maze of Torment - Hammers of mayhem daar erg geschikt voor.
Kan makkelijk 4 uur op repeat staan hier terwijl ik allerhande shit aan het doen ben.

Zeg maar een paar tips hiervoor (wel DM gerelateerd uiteraard) zodat ik kan relaxen v/d week. :)
Ik dacht dat Maze of torment thrash was? In de richting van Hypnosia en Desaster zeg maar. Toch?
Ik kan je Desecration en Panzerchrist verder aanraden als "background death metal".

Sai
Contacteer:

Bericht door Sai » wo jun 15, 2005 9:13 pm

Ik dacht dat Maze of torment thrash was? In de richting van Hypnosia en Desaster zeg maar. Toch?
Ik kan je Desecration en Panzerchrist verder aanraden als "background death metal".
Het is Death/Thrash. Ook niet echt geweldig boeiend, maar wel goede achtergrondmuziek. Echt boeiende achtergrondmuziek kan niet, want dan heb ik de neiging er voorgrondmuziek van te maken. Andere achtergrondmuziek word vaak na een poosje irritant dus dat werkt ook niet. Kortom, het valt nog niet mee goede achtergrond muziek te vinden hede ten dage.

Background Death Metal... Ik ruik een stroming opstarten.

Panzerchrist ken ik niet en zal het eens checken om te zien of het goede BDM is.

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » wo jun 15, 2005 9:17 pm

Aaaaaaaaaarg! Hoe geweldig is Death after life van Impaled? Dat creepy sfeertje! Impaled is trouwens geen BDM, hier moet je zeker je koppie bij houden.

Sai
Contacteer:

Bericht door Sai » wo jun 15, 2005 9:18 pm

XnegativeX schreef:Aaaaaaaaaarg! Hoe geweldig is Death after life van Impaled? Dat creepy sfeertje! Impaled is trouwens geen BDM, hier moet je zeker je koppie bij houden.
Nee dat valt inderdaad niet onder de noemer BDM te gooien.
Geweldig is het zeker. ERG hoog heartwork gehalte.

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » wo jun 15, 2005 9:19 pm

Klopt ja. Maar toch wel op hun eigen manier.

Darth Vader

Bericht door Darth Vader » do jun 16, 2005 12:22 pm

Zijn mensen hier misschien bekend met Sceptic??

Ik ken niet erg veel numers van ze, maar wat ik ervan ken vind ik erg goed. Vooral dat gitaarwerk van Hiro vind ik zwaar heerschend 8) Vind het alleen weer een beetje wazig bij nummers als Blind Existence (een halve ballad) dat je 3 verschillende gitaarpartijen hoort, terwijl ze maar 1 gitarist hebben :? Ben benieuwd hoe ze dat live doen...

Hecatomb

Bericht door Hecatomb » do jun 16, 2005 5:23 pm

Darth Vader schreef:Zijn mensen hier misschien bekend met Sceptic??

Ik ken niet erg veel numers van ze, maar wat ik ervan ken vind ik erg goed. Vooral dat gitaarwerk van Hiro vind ik zwaar heerschend 8) Vind het alleen weer een beetje wazig bij nummers als Blind Existence (een halve ballad) dat je 3 verschillende gitaarpartijen hoort, terwijl ze maar 1 gitarist hebben :? Ben benieuwd hoe ze dat live doen...
Lang leve de sessie-muzikant.

Als BDM zet ik vaak Darkane - Rusted Angel op. Retebruut, maar die zang irriteert me een beetje als ik er op ga letten, dus dat doe ik liever niet.
[Voorheen Necrophagist]
[i]That is when it seems, we move in circles day to day.[/i]

Darth Vader

Bericht door Darth Vader » do jun 16, 2005 5:44 pm

Necrophagist schreef:[..]

Lang leve de sessie-muzikant.
Zover ik weet heeft Sceptic geen extra live-gitarist hoor :roll: Of 2 :wink:

nuberus

Bericht door nuberus » vr jun 17, 2005 8:43 pm

Oké, wat "Burn The Promised Land" betreft geef ik je in dusverre gelijk dat ik zeg dat het idd geen wereldsdiverse plaat is.
Maar het is ook zeer zeker niet zo dat men slechts 1 riff tracht te recyclen. Toegegeven, het kan wel eens die indruk wekken omdat de muzikale massa enorm is en deze overweldigende muzikale golf je als het ware omver sleurt, zodat je, rondjes op de zeebodem tollend, geen gelegenheid hebt tot gerichte nuancering.

En als je eenmaal weer boven water bent, je "verdomme, FUCK IT" denkt, en vervolgens niet weet hoe snel je je uit die golfrestanten moet wegspoeden.

Hier heeft wel meer brute death last van.

De kunst is dan om je de eerste paar keer kopje onder te laten slepen, maar je er niet door te laten ontmoedigen. Reken maar dat je in `t vervolg stand houdt als de glof nadert, waardoor je deze golf opeens heel anders ervaart en veel meer, en vooral andere dingen hoort en ervaart.

Het is de moeite van `t proberen meer dan waard, iig.
Ik had ooit beide releases van Raebelliun, maar begon me helaas toch te vervelen. Toegegeven het is een brute orgie van geweld en ook nog strak in toom gehouden, maar het "mooie" luister je er na een tijdje wel vanaf. Ofwel, het is geen blijvertje zeg maar...
En de man zal heersen.

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » vr jun 17, 2005 11:59 pm

nuberus schreef:[..]

maar het "mooie" luister je er na een tijdje wel vanaf.
Op 1 of andere manier doet deze uitspraak mij denken aan Ibuprofenpillen. Ranzige zooi maar mooi verpakt in een gladde, glimmende, roze en zelfs ietswat zoetige jas.

Kortom, zo aantrekkelijk dat je er op gaat zuigen ipv meteen wegwerken. Totdat de roze laag pleite is en de pil ineens zo bitter wordt dat je `m al niet wílt slikken.

En dat, terwijl als je meteen slikt, de pil wel probleemloos binnen geraakt en je binnen de korste keren drogeert.

Dit alles geldt ook een beetje voor de muziek van Rebaelliun.

nuberus

Bericht door nuberus » ma jun 20, 2005 1:23 pm

Op 1 of andere manier doet deze uitspraak mij denken aan Ibuprofenpillen. Ranzige zooi maar mooi verpakt in een gladde, glimmende, roze en zelfs ietswat zoetige jas.

Kortom, zo aantrekkelijk dat je er op gaat zuigen ipv meteen wegwerken. Totdat de roze laag pleite is en de pil ineens zo bitter wordt dat je `m al niet wílt slikken.

En dat, terwijl als je meteen slikt, de pil wel probleemloos binnen geraakt en je binnen de korste keren drogeert.

Dit alles geldt ook een beetje voor de muziek van Rebaelliun.
Hehe, wat een beeldspraak weer....Ibuprofen nog nodig gehad na zaterdag?
En de man zal heersen.

Jesper

Bericht door Jesper » ma jun 20, 2005 2:43 pm

Iemand bekend met Decrepit Birth? Als ik er zo naar luister klinkt het op het eerste gehoor een beetje als Deeds Of Flesh, maar dan bruter/agressiever.
http://www.decrepitbirth.com
Heus.

Rascul

Bericht door Rascul » ma jun 20, 2005 2:59 pm

Juh, alleen ook eentoniger. Zoals Steven Smegma het mooi verwoordde, net een ratel. BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR + gitaarriffs, alleen zijn er legio bands die dat interessanter kunnen.
Makkers staakt uw wild geraas

Gesloten