Thrash / Speed Metal XII

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25343
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » wo mei 27, 2009 2:57 pm

ik vind dat drukke en gejaagde bij Faith or Fear gaaf. De lachjes mogen ze wel achterwege laten en ik geef ook best toe dat niet alle nummers even sterk zijn. Maar toch zijn er voldoende momenten waar ik uitstekend mee uit de voeten kan. Maar goed, zoals zo vaak gezegd, smaken verschillen en dat is maar goed ook ;)
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Edwynn
Berichten: 2339
Lid geworden op: vr jan 30, 2004 7:21 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door Edwynn » wo mei 27, 2009 4:22 pm

Power And Pain en Ticket To Mayhem vind ik ook juist te gekke platen.
Compromisloze thrash met af en toe toch wel wat (verborgen) melodieuze momenten.
Power And Pain is lekker rechttoe rechtaan en Ticket To Mayhem kent wat meer doordachte composities. Whiplash is zeker een band met een eigen geluid.
De andere albums ken ik niet.
Don't condemn the judgement of another because it differs from your own
You may both be wrong...

http://www.wingsofdeath.net

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » wo mei 27, 2009 7:54 pm

Hopelijk al genoemd, zo niet, bij deze:

Demolition Hammer - epidemic of violence

Super agressieve thrash met een death metal randje. Enigzins vergelijkbaar met Sepultura ttv Beneath The Remains. Ik vind vooral de drumsound helemaal geweldig (hoor die snare!). Destijds een beetje ondergesneeuwd door de vele death metal releases.

www.myspace.com/skullfracturingnecrology
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » wo mei 27, 2009 8:16 pm

enforcer schreef:Ik kijk VEEL meer uit naar de nieuwe WHIPLASH, daar ik hun reunie "Thrashback" album ook zeker op waarde kan schatten
Thrashback is ook een geweldige plaat... maar grootste deel van de nummers is toch al in hun 80's periode geschreven? Enkele ervan stonden ook al in iets andere vorm op een demo meen ik.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
Nielsch
Berichten: 2546
Lid geworden op: do jan 20, 2005 3:01 pm
Locatie: Nimwègen
Contacteer:

Bericht door Nielsch » wo mei 27, 2009 10:28 pm

Wellicht niet compleet toepasselijk, maar wel grotendeels. Het nieuwe album van Nocturnal komt eraan/is al uitgebracht? Ik zie het net toevallig in de newsletter van Displeased records. Wel goed nieuws in ieder geval, Nocturnal is een gave band en het werd eens tijd dat ze met nieuw materiaal komen in plaats van telkens dezelfde nummers op splits uit te brengen. Iemand het album al gehoort toevallig? Wellicht is het gewoon weer Nocturnal. Smerige Black/Thrash.
Thrash: www.myspace.com/comitatusband

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25343
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » wo mei 27, 2009 10:39 pm

Ik vind er niet zoveel aan. Het is lekker rauw, dat wel, maar als ik toch voor die stijl moet gaan, dan beland ik sneller aan bij bands als Desaster (al slaat de meter dan iets meer door naar thrash), Nifelheim en Grave Desecrator. Die hebben net wat sterker songmateriaal, vooral Nifelheim. Maar goed, dan komen we al snel in de meer zwartgallige metalcontreien aan.

Ik hoop zelf trouwens gauw een keer Words Neuroses en Killing in Action van Living Death eens te scoren. Killing in Action wordt een lastig karwei, maar goed, dat komt wel. Gave, zeer gave band. Heerlijk dat geschifte element en die totale hysterie in dat gejank. Protected From Reality blijft mijn favoriet, al mag ik die twee eerste speed metalplaatjes (ondanks de rampzalige productie van vooral de eerste plaat) ook af en toe graag opzetten.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Moby Rick
Berichten: 390
Lid geworden op: do okt 12, 2006 3:42 pm
Locatie: Wateringen

Bericht door Moby Rick » do mei 28, 2009 12:23 pm

Judas Spritz schreef:Hopelijk al genoemd, zo niet, bij deze:

Demolition Hammer - epidemic of violence

Super agressieve thrash met een death metal randje. Enigzins vergelijkbaar met Sepultura ttv Beneath The Remains. Ik vind vooral de drumsound helemaal geweldig (hoor die snare!). Destijds een beetje ondergesneeuwd door de vele death metal releases.

www.myspace.com/skullfracturingnecrology
Die knalt hard inderdaad, Tortured Existence is ongeveer net zo gaaf, alleen Time Bomb doet mij helemaal niks.
Afbeelding

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » do mei 28, 2009 6:00 pm

Nielsch schreef:Wellicht niet compleet toepasselijk, maar wel grotendeels. Het nieuwe album van Nocturnal komt eraan/is al uitgebracht? Ik zie het net toevallig in de newsletter van Displeased records. Wel goed nieuws in ieder geval, Nocturnal is een gave band en het werd eens tijd dat ze met nieuw materiaal komen in plaats van telkens dezelfde nummers op splits uit te brengen. Iemand het album al gehoort toevallig? Wellicht is het gewoon weer Nocturnal. Smerige Black/Thrash.
Nog niet gehoord, wel benieuwd naar. Dat er aan het songmateriaal van Nocturnal niet veel is ben ik het dan ook zeker niet mee eens. Eerste plaat is erg gaaf, en ook enkele demo's, splits en weet ik veel wat die ik gehoord hebben smaakten goed. Helaas nog nooit live gezien though. Heerlijk gaaf logo hebben ze ook trouwens.

EDIT: Hehe, ze hebben Living Death - Killing Machine ooit een gecovert zie ik, nu Jeroen erover begint. Ook een gave band overigens, recentelijk nog een patch van aangeschaft.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » do mei 28, 2009 10:19 pm

Blackthrash ind ik bijna per definitie niets, ik heb ergens echteen schurfthekel aan back invloeden in de thrash scene. t zijn allemaal aardige gasten we hebben in het verleen wel met nocturnal, witching hour en infernal death gespeeld maar ik kan er muzikaal gewoon helemaal niets mee.

het zal geen geheim zijn dat ik erg van Duitse thrash (met name Tankard en Sodom) hou maar Living Death vind ik helemaal niets, nou ja ok, "protected from reality" en "world neurosis" zijn aardige platen maar een plaat als "vengeance of hell" vind ik echt veel te mager. da hoorik liever Protector, Assassin of Vendetta.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Tox
Berichten: 6178
Lid geworden op: vr sep 22, 2006 2:21 pm
Locatie: Stein

Bericht door Tox » do mei 28, 2009 10:22 pm

Het is een erg eendimensionaal genre ja, maar er zitten best vette platen bij. Je moet wel weten dat je vaak niet meer krijgt dan je verwacht.
NOT MY FUCKING TEMPO

Gebruikersavatar
!slayer!
Berichten: 3729
Lid geworden op: za okt 11, 2003 5:42 pm
Locatie: Zevenaar

Bericht door !slayer! » do mei 28, 2009 10:42 pm

Het lijkt nu echt dichtbij te komen:

Reactivated San Francisco Bay Area thrashers HEATHEN will release their long-awaited new album, "The Evolution Of Chaos", on July 20 via Holland's Mascot Records.

Eindelijk!

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25343
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » do mei 28, 2009 10:50 pm

enforcer schreef:Blackthrash ind ik bijna per definitie niets, ik heb ergens echteen schurfthekel aan back invloeden in de thrash scene. t zijn allemaal aardige gasten we hebben in het verleen wel met nocturnal, witching hour en infernal death gespeeld maar ik kan er muzikaal gewoon helemaal niets mee.

het zal geen geheim zijn dat ik erg van Duitse thrash (met name Tankard en Sodom) hou maar Living Death vind ik helemaal niets, nou ja ok, "protected from reality" en "world neurosis" zijn aardige platen maar een plaat als "vengeance of hell" vind ik echt veel te mager. da hoorik liever Protector, Assassin of Vendetta.
Assassin en Vendetta zijn erg gave bands inderdaad. Wil van beide bands de albums nog wel eens scoren.
Living Death vind ik echt te gek, maar inderdaad ook vooral de platen die jij noemt. Metal Revolution is stiekem ook wel tof, daar het geluid een stuk beter is dan op het debuut en het heerlijk ongenuanceerd rammelt. Heeft ook z'n charme en het is niet zo storend als op het debuut.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
!slayer!
Berichten: 3729
Lid geworden op: za okt 11, 2003 5:42 pm
Locatie: Zevenaar

Bericht door !slayer! » do mei 28, 2009 11:13 pm

Ik ben zelf niet zo weg van de Duitse scene. Bands als Sodom, Holy Moses, Protector doen mij niet zoveel. Een uitzondering qua aggressieve Duitse Thrash is dan wel weer een band als Assassin. Dat heeft toch nog een vorm van catchy wat mij zeer goed bevalt.

Verder een band als Grinder doet het ook zeer goed bij mij, vooral Dawn For the Living is knaller!

Oja, en Paradox natuurlijk!

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25343
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » do mei 28, 2009 11:21 pm

Ha jaa, Paradox. Superband, vooral de eerste plaat vind ik heerlijk vanwege de lekker wilde stijl, maar ook Electrify vind ik een waar genot om naar te luisteren. Heresy vind ik ook een lekkere plaat, maar die neigt soms weer net tè veel naar Metallica, plus dat het sologitaargeluid wel heel erg matig is. Collission Course is wat mij betreft echt een overgangsplaat, paar goede nummers, maar over het algemeen genomen wat chaotisch en de samenhang ontbreekt enigszins. Nee, ik kijk heel erg uit naar Riot Squad, als ie net zo goed wordt als Electrify dan teken ik ervoor.
Topband!
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
!slayer!
Berichten: 3729
Lid geworden op: za okt 11, 2003 5:42 pm
Locatie: Zevenaar

Bericht door !slayer! » do mei 28, 2009 11:27 pm

Heresy is mijn favoriet, die compleet uitgeschreven nummers vind ik juist gaaf! Het lijkt helemaal af.


Verder nog een paar gave Duitse bands:

- Angel Dust, wat ben ik nog steeds opzoek naar die eerste twee albums!
- Pyracanda
- Exumer

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » vr mei 29, 2009 6:48 am

Ik vind het echt raar dat ja bands als Assassin en Exumer gaaf vindt en Sodom dan weer niet. Zowel speltechnisch, qua songwriting als productioneel steken die toch wel een paar maten boven Exumer en Assassin uit. Maar goed ik vind Exumer ook gaaf hoor zij het in mindere mate. Dat iemand Holy MOses of Protector niet gaaf vind kan ik wel inkomen, dat zijn echt vrij eendimensionale bands die bovendien vrij extreem zijn, maar Holy Moses heeft toch wel een paar retevette en strakke platen uitgebracht zoals "terminal terror" en "world chaos" maar dankzij de zang kan ik er op een of andere manier ook niet echt lang naar luisteren.

Ik heb de eerste twee Angel Dust albums, eerste is heel gaaf de tweede is echt vrij softe power metal met hier en daar nog een verwijzing naar speed metal. wel hele zeldzame albums.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » vr mei 29, 2009 6:48 am

:lol:
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Edwynn
Berichten: 2339
Lid geworden op: vr jan 30, 2004 7:21 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door Edwynn » vr mei 29, 2009 8:18 am

Holy Moses' Finished With The Dogs vind ik een uitstekend album. De rest doet mij niet zo heel veel. Dat saaie geloei van Sabina Classen is inderdaad mede debet daaraan.
Protector en Paradox vind ik wel de zon'n beetje gaafste Duitse subtoppers uit de Duitse scene.

Blackthrash vind ik op zich ook een saaie stroming. De enige positieve uitzondering daarop vind ik Absu. Die band is dan ook alles behalve eendimensionaal.

Het is weer mooi weer. Bij mij betekent dat doorgaans dat ik weer veel thrash uit de zonnige Amerikaanse staten draai. Vio-Lence, Anthrax, S.O.D. en ook Municipal Waste doen het hier momenteel goed. Heerlijk voor bij de barbeque.
Don't condemn the judgement of another because it differs from your own
You may both be wrong...

http://www.wingsofdeath.net

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25343
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » za mei 30, 2009 10:31 pm

Ik wil hier de naam 'Last Descendants' maar eens even noemen. Deze Amerikaanse band komt uit dezelfde stal als Mekong Delta, Target, Living Death en LWS Inc. , namelijk AAARRG. Dat zal ook wel de reden zijn dat hun enige volledige album 'One Nation Under God' uit 1988 verschrikkelijk moeilijk te krijgen is, een beetje hetzelfde als Target - Master Project Genesis (brengt ook astronomische bedragen op, op ebay). Waarom dan onder de aandacht brengen? Nou, ik zat op youtube eens even twee nummers te draaien en ik vind het werkelijk fantastisch. Gooi het wazige aspect van groepen als Target/Living Death/Mekong Delta in de blender met wat traditionelere invloeden en een vleugje Testament, en je krijgt iets als Last Descendants. Een werkelijke krachtpatser met wervelende solo's (echt gaaf melodieus ook), spannende riffs, een zanger die zowel agressief als melodieus kan klinken en songstructuren die het hart van de ware liefhebber sneller laten kloppen. Een beetje technisch vernuft en bloedmooie (semi-acoustische) tussenstukjes maken het vervolgens af. Het gaat me pijn doen in de beurs, maar ik wil deze cd echt hebben. Super!
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
!slayer!
Berichten: 3729
Lid geworden op: za okt 11, 2003 5:42 pm
Locatie: Zevenaar

Bericht door !slayer! » zo mei 31, 2009 2:13 pm

Ja, best een gave band. 100 Euro voor diegene die deze CD aan mij wilt verkopen ;)

Gebruikersavatar
Parabellum
Berichten: 811
Lid geworden op: zo mar 19, 2006 1:23 am

Bericht door Parabellum » zo mei 31, 2009 2:38 pm

Van die Target is er nu trouwens een bootleg. U weze gewaarschuwd!

Gebruikersavatar
hellish star
Berichten: 731
Lid geworden op: di okt 16, 2007 8:29 pm
Locatie: Lovendegem - België

Bericht door hellish star » zo mei 31, 2009 2:52 pm

stormspell records

TARGET - Mission Executed + Master, Project, Genesis + Demo 1986 2CD Set - TBA, 2009
http://www.myspace.com/hellishstar

http://users.telenet.be/metaltoinfinity/MTIindex.htm

Gebruikersavatar
!slayer!
Berichten: 3729
Lid geworden op: za okt 11, 2003 5:42 pm
Locatie: Zevenaar

Bericht door !slayer! » zo mei 31, 2009 3:13 pm

Ik las het ook op internet. Zeer goed nieuws! Die eerste is nooit origineel verschenen op CD, dus dit is een zeer goed initiatief.

@Parabellum
Er zit hier al iemand op MF die erover mee kan praten....

Gebruikersavatar
Parabellum
Berichten: 811
Lid geworden op: zo mar 19, 2006 1:23 am

Bericht door Parabellum » zo mei 31, 2009 3:30 pm

Spijtige zaak hoor die bootlegs. Heb er geen probleem mee dat ze een bootleg maken van zo'n zeldzame cd, ze zullen er wel aan bezig geweest zijn nog voor die 2CD officiele heruitgave aankondiging er was, maar dat ze dan eerlijk zeggen dat het een bootleg is en verkopen voor $10. Maken ze nog steeds een serieuze winst.
Maar dat tot in detail namaken om dan iedereen te bedriegen, spijtige zaak. Nouja, leve de LP!

Gebruikersavatar
hellish star
Berichten: 731
Lid geworden op: di okt 16, 2007 8:29 pm
Locatie: Lovendegem - België

Bericht door hellish star » zo mei 31, 2009 3:33 pm

In elk geval ben ik content dat die "Master Project Genesis" opnieuw uitkomt. Op ebay steeds te duur en via de band zelf kon in hem kopen tegen een woekerprijs... Die eerste heb ik op die split cd met Holy Moses maar die kan niet tippen aan de opvolger, één van de beste Thrash CD's uit de lage landen...
http://www.myspace.com/hellishstar

http://users.telenet.be/metaltoinfinity/MTIindex.htm

Gebruikersavatar
!slayer!
Berichten: 3729
Lid geworden op: za okt 11, 2003 5:42 pm
Locatie: Zevenaar

Bericht door !slayer! » zo mei 31, 2009 3:43 pm

Parabellum schreef:Spijtige zaak hoor die bootlegs. Heb er geen probleem mee dat ze een bootleg maken van zo'n zeldzame cd, ze zullen er wel aan bezig geweest zijn nog voor die 2CD officiele heruitgave aankondiging er was, maar dat ze dan eerlijk zeggen dat het een bootleg is en verkopen voor $10. Maken ze nog steeds een serieuze winst.
Maar dat tot in detail namaken om dan iedereen te bedriegen, spijtige zaak. Nouja, leve de LP!
Je wilt niet weten hoeveel bootlegs er inmiddels in omloop zijn. Ook van Cyclone (uit Belgie) zijn inmiddels indentieke bootlegs. Deze worden ook gewoon als originele aangeboden. Die Griekse bootlegs zijn ook vervelend, alleen zijn deze gelukkig nog te herkennen aan de matrix nummers.

@ Hellish Star
Hoeveel vroegen ze voor Target?

Gebruikersavatar
Parabellum
Berichten: 811
Lid geworden op: zo mar 19, 2006 1:23 am

Bericht door Parabellum » zo mei 31, 2009 4:05 pm

En wie van de band verkoopt die CD's dan wel?

Gebruikersavatar
hellish star
Berichten: 731
Lid geworden op: di okt 16, 2007 8:29 pm
Locatie: Lovendegem - België

Bericht door hellish star » zo mei 31, 2009 6:27 pm

Zover ik me meen te herinneren was het meer dan 100 euro en ik dacht dat het Christ was die ze verkocht.
http://www.myspace.com/hellishstar

http://users.telenet.be/metaltoinfinity/MTIindex.htm

Gebruikersavatar
Sentinel
Berichten: 1424
Lid geworden op: di mar 13, 2007 1:33 pm
Locatie: Landgraaf

Bericht door Sentinel » zo mei 31, 2009 6:52 pm

Ook idioot wat ze tegenwoordig op ebay voor die orginele thrash cd's betalen; ettelijke honderden euro's; gevaarlijke obsessie :shock:
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25343
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » zo mei 31, 2009 7:26 pm

!slayer! schreef:Ik las het ook op internet. Zeer goed nieuws! Die eerste is nooit origineel verschenen op CD, dus dit is een zeer goed initiatief.

@Parabellum
Er zit hier al iemand op MF die erover mee kan praten....
klopt, maar gelukkig komt dat wel in orde en krijg ik het origineel straks alsnog. Geweldig nieuws dit. Die ga ik zeker aanschaffen, vooral omdat de eerste nooit eerder op cd is verschenen. Hulde voor Stormspell, ze blijven bezig.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25343
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » ma jun 01, 2009 11:12 pm

Opmerkelijk trouwens dat ik de naam 'Juggernaut' toch weinig voorbij zie komen. Toch ook een hele toffe technische thrashband met heerlijk freaky/creatief drumwerk van Bobby Jarzombek. De zang van Steve Cooper (RIP) bevalt me hier dan ook een stuk beter dan bij S.A. Slayer. Beide cdtjes moet ik nog eens scoren.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » di jun 02, 2009 8:48 am

Jeroen schreef:Ik wil hier de naam 'Last Descendants' maar eens even noemen. Deze Amerikaanse band komt uit dezelfde stal als Mekong Delta, Target, Living Death en LWS Inc. , namelijk AAARRG. Dat zal ook wel de reden zijn dat hun enige volledige album 'One Nation Under God' uit 1988 verschrikkelijk moeilijk te krijgen is, een beetje hetzelfde als Target - Master Project Genesis (brengt ook astronomische bedragen op, op ebay). Waarom dan onder de aandacht brengen? Nou, ik zat op youtube eens even twee nummers te draaien en ik vind het werkelijk fantastisch. Gooi het wazige aspect van groepen als Target/Living Death/Mekong Delta in de blender met wat traditionelere invloeden en een vleugje Testament, en je krijgt iets als Last Descendants. Een werkelijke krachtpatser met wervelende solo's (echt gaaf melodieus ook), spannende riffs, een zanger die zowel agressief als melodieus kan klinken en songstructuren die het hart van de ware liefhebber sneller laten kloppen. Een beetje technisch vernuft en bloedmooie (semi-acoustische) tussenstukjes maken het vervolgens af. Het gaat me pijn doen in de beurs, maar ik wil deze cd echt hebben. Super!

zal het eens checken, ik moet eerlijk zeggen dat ik deze band nog nooit gehoord heb.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » di jun 02, 2009 8:51 am

Sentinel schreef:Ook idioot wat ze tegenwoordig op ebay voor die orginele thrash cd's betalen; ettelijke honderden euro's; gevaarlijke obsessie :shock:
laatst voor de grap nog geboden op het debuut van Wargasm, die ging ook voor $ 175 weg ofzo, ongelofelijk. gelukkig heb ik hem al.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22680
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » wo jun 03, 2009 11:21 am

Aardig lijstje wat ik op de website van Displeased gevonden heb.

De lijst van 250 thrashplaten die je als liefhebber gehoord MOET hebben:

Afbeelding


Ik heb twijfels bij een hoop titels en ik vraag me af waarom Forbidden - Forbidden Evil en Laaz Rockit - Annihilation principle er niet in staan.
Laatst gewijzigd door innuendo op wo jun 03, 2009 11:23 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » wo jun 03, 2009 11:23 am

Leuk lijstje! Maar wat doet Denial of God er tussen, dat is toch echt black metal :P

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22680
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » wo jun 03, 2009 11:24 am

naja, waarom wel Death Magnetic en niet Kill 'm all.

Blijkbaar moesten er ook een aantal recente platen in zitten.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
defenderofsteel
Berichten: 1376
Lid geworden op: zo dec 14, 2003 2:22 pm

Bericht door defenderofsteel » wo jun 03, 2009 11:38 am

of ik nu een lijstje typ of displeased die zon lijstje in een kekke afbeelding giet. blijft een mening
www.myspace.com/suddenthrash

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22680
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » wo jun 03, 2009 12:00 pm

Klopt, al komt deze uit Rock Hard, dus ik zie niet waarom we deze Duitsers niet mogen bekritiseren of toejuichen ;)
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
!slayer!
Berichten: 3729
Lid geworden op: za okt 11, 2003 5:42 pm
Locatie: Zevenaar

Bericht door !slayer! » wo jun 03, 2009 12:33 pm

Achja.. inderdaad, van veel bands niet eens de klassiekers erin gezet.

Gebruikersavatar
!slayer!
Berichten: 3729
Lid geworden op: za okt 11, 2003 5:42 pm
Locatie: Zevenaar

Bericht door !slayer! » wo jun 03, 2009 12:34 pm

enforcer schreef:[..]


laatst voor de grap nog geboden op het debuut van Wargasm, die ging ook voor $ 175 weg ofzo, ongelofelijk. gelukkig heb ik hem al.
Haha... Niet normaal, heb hem zelfs al een aantal keer dubbel gehad. Wel een waanzinnig album!

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Bericht door Gilbert » wo jun 03, 2009 12:54 pm

!slayer! schreef:Achja.. inderdaad, van veel bands niet eens de klassiekers erin gezet.
Volgens mij bevat de bovenstaande afbeelding alleen de nummers 26 t/m 250 (in willekeurige volgorde) en staat de Top 25 op de volgende bladzijden van het tijdschrift. Anders begrijp ik niet waarom platen als Kill 'Em All en Reign In Blood (!!!) in dit lijstje ontbreken. Hoewel de aanwezigheid van Death Magnetic deze Top 250 natuurlijk automatisch een lachertje maakt.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » wo jun 03, 2009 12:56 pm

Volgens mij staan de platen gewoon op alfabet.

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Bericht door Gilbert » wo jun 03, 2009 1:21 pm

Ja, maar ik bedoelde dat de bovenstaande 225 albums niet genummerd zijn en de nummers 1 tot en met 25 wel (maar die staan verderop in het tijdschrift). De volledige Top 25 kan ik zo gauw niet op internet vinden, maar Bonded By Blood staat in elk geval op 1 en The American Way op 17 (en die ontbreken dus in de bovenstaande afbeelding, want daarop staan alleen de nummers 26 t/m 250 in alfabetische volgorde).
Laatst gewijzigd door Gilbert op wo jun 03, 2009 2:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » wo jun 03, 2009 1:55 pm

hellish star schreef:In elk geval ben ik content dat die "Master Project Genesis" opnieuw uitkomt. Op ebay steeds te duur en via de band zelf kon in hem kopen tegen een woekerprijs... Die eerste heb ik op die split cd met Holy Moses maar die kan niet tippen aan de opvolger, één van de beste Thrash CD's uit de lage landen...
die split CD is ook een bootleg, ik heb hem ook
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » wo jun 03, 2009 1:56 pm

innuendo schreef:Aardig lijstje wat ik op de website van Displeased gevonden heb.

De lijst van 250 thrashplaten die je als liefhebber gehoord MOET hebben:

Afbeelding


Ik heb twijfels bij een hoop titels en ik vraag me af waarom Forbidden - Forbidden Evil en Laaz Rockit - Annihilation principle er niet in staan.
komt uit de actuele rock hard zat een 32 pagina special in over de "thrash revival"
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » wo jun 03, 2009 8:26 pm

innuendo schreef:Aardig lijstje wat ik op de website van Displeased gevonden heb.

De lijst van 250 thrashplaten die je als liefhebber gehoord MOET hebben:

Afbeelding


Ik heb twijfels bij een hoop titels en ik vraag me af waarom Forbidden - Forbidden Evil en Laaz Rockit - Annihilation principle er niet in staan.
:lol:

Maar wel Pantera en het laatste Slayer album :lol:
It's the end of time

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25343
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » wo jun 03, 2009 8:28 pm

Wat is er mis met die twee Pantera albums en Christ Illusion dan? Uitstekende albums. Christ Illusion is een prima Slayer plaat, stukken beter dan menig oude deun.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » wo jun 03, 2009 8:32 pm

Jeroen schreef:Wat is er mis met die twee Pantera albums en Christ Illusion dan? Uitstekende albums. Christ Illusion is een prima Slayer plaat, stukken beter dan menig oude deun.
Pantera is duidelijk geen thrash metal en CI is mss voor huidige Slayer maatstaven een redelijke plaat maar zeker geen essentiele, al helemaal niet van alle tijden.
It's the end of time

Gebruikersavatar
Edwynn
Berichten: 2339
Lid geworden op: vr jan 30, 2004 7:21 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door Edwynn » wo jun 03, 2009 8:38 pm

Wel The Law van Exhorder en niet Slaughter In The Vatican?
Wel Beyond The Gates van Possessed en niet Seven Churches?
plus de voorbeeldjes die al genoemd zijn.

Rare jongens die Duitsers.
Don't condemn the judgement of another because it differs from your own
You may both be wrong...

http://www.wingsofdeath.net

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » wo jun 03, 2009 8:43 pm

Zoala al gezegd zullen die wel in de top 25 staan, die staan hier niet op.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gesloten