Matt barlow komt toch helaas niet meer terug.Metallist schreef:[..]
Mm.. Half mee eens.
Maarre, waarom?
Tim owens kan gewoon niet goed zingen vind ik.
Inderdaad. Daarom zei ik ook dat ik er half mee eens was: ALS er al iemand terug zou moeten komen, dan zou dat Barlow moeten zijn. En aangezien hij dat niet van plan is zullen we het met Tim Owens moeten doen. Persoonlijk vind ik dat hij die rol prima vervult. Alleen zou het met Mattie iets perfecter zijn.arnibes schreef:[..]
Matt barlow komt toch helaas niet meer terug.
Tim owens kan gewoon niet goed zingen vind ik.
Ik vind zelf dat Tim het album zelfs red van de ondergang. Ik bedoel, er staan best leuke nummers op. Maar het lijkt wel alsof Jon Schaffer het zichzelf gemakkelijk heeft gemaakt door een aantal zeer simpele nummers te schrijven. Waterloo, Greenface, The Reckoning, het lijkt net alsof die nummers nog even snel geschreven zijn om het album vol te krijgen.Lone Starr schreef:Niet zeuren, Tim Owens heerscht. Hij heeft vind ik een heel "moderne" zangstem. Niet dat die altijd overal bij past maar goed, dat is weer een ander verhaal. De Glorious Burden vind ik echt een lekker album, mede door Tim Owens.
Dat moet 2000 zijn. Niet echt belangrijk, maar toch...MegaDood schreef: The follow-up to the group's 2001 self-titled CD...
Former JUDAS PRIEST Singer 'RIPPER' OWENS: More Solo Project Details Revealed - Apr. 5, 2005
Former JUDAS PRIEST and current ICED EARTH frontman Tim "Ripper" Owens is currently shopping a five-song CD from his solo project, tentatively dubbed BEYOND FEAR. Songs featured on the CD are as follows:
01. I Don't Need This
02. And You Will Die
03. It Is Me
04. Telling Lies
05. The Faith
BLABBERMOUTH.NET had an opportunity to hear the recording, which boasts a thick, heavy riffing style and extremely powerful vocals from Owens. Traces of JUDAS PRIEST, PANTERA and BLACK SABBATH are all present along with a healthy dose of double-bass drumming, which adds a modern edge to what is essentially a traditional metal approach.
As previously reported, Owens will be joined on his upcoming solo album by guitarist John Comprix (13 FACES, SPAWN) and drummer Bobby Jarzombek (ICED EARTH). A tentative late 2005/early 2006 release is expected.
For more information, visit www.timripperowens.com.
Haha! Dat zou wel lachen zijn! Zie je een op-en-top-vrolijke Jon Schaffer door het veld huppelen met zijn zwaardje!Bob schreef:Beelden van de lokaties waar die slag plaats heeft gevonden? De band met zwaardjes en musketten?
Eerder als een oude man met zijn rechter hand op zijn rug door het veld strompelend.Metallist schreef:[..]
Haha! Dat zou wel lachen zijn! Zie je een op-en-top-vrolijke Jon Schaffer door het veld huppelen met zijn zwaardje!![]()
Echt bloed is wel leuker, maar niet van Jon Schaffer, hij maakt heerschende metal. Wat je wel kunt doen is 3 koeien slachten en die boven Jon Schaffer uitknijpen. Wedden dat hij zijn kleren niet droog kan houden?arnibes schreef:[..]
Tuurlijk niet. Het is tenslotte allemaal nep.
Hoewel anders het wel gaaf zou zijn
Jongeman, weet jij wel van wat voort soort metal ik hou?! Nee! Dus hou je vooroordelen maar voor je ja?!arnibes schreef:[..]
Een amerikaanse power metal band. Maar jullie vinden het toch niets. Deels omdat het heel erg clean word gezongen.
@deception. Die 1e heerscht maar sommige albums daarna heerschen meer
Zowel animatie als daadwerkelijke beelden van de plaats.Metallist schreef:Ik ben benieuwd hoe die DVD eruit gaat zien. Een film? Animatie?
Hij zegt: "No results found"Thaumaturgy schreef:[..]
Zowel animatie als daadwerkelijke beelden van de plaats.
Voor diegene die meer informatie over de dvd willen:
http://www.iced-realm.de/wbboard/search ... howposts=1
Postgeschiedenis van Mark Briody, de maker van de dvd.
Hmm, vreemd.Metallist schreef:[..]
Hij zegt: "No results found"