Korn

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Maarten_Hc
Berichten: 5257
Lid geworden op: di dec 16, 2003 4:03 pm

Korn

Bericht door Maarten_Hc » do aug 05, 2004 6:10 pm

Nu ik alle nummers op mijn computer heb gezet en shuffle aanzet op Winamp, wil ik weten wat jullie ervan vinden.

Ik weet het, alle kut-alto's die de muziek pas kende vanaf Issues, hebben heel Korn verneukt en er een trend van gemaakt, maar toch. Die oude cd's stampen wel lekker. En de nieuwe cd is ook gaaf.

Die dvd Deuce is ook super gaaf. Mooi hoe ze dat ingericht hebben met van die kamers dat je dingen kan aanklikken.

2 Keer live gezien nu, een keer op Pinkpop 3/4 jaar geleden, en een keer in de Ahoy. Live is het ook allemaal wel oke opzich.

Kom nu niet met die discussie van, het blijft kut Nu-Metal, alsjeblieft zeg dan niks en laat de Korn fans hier normaal discussieren.



Afbeelding
Tsjah, wat zullen we erover zeggen? Super plaat.

Afbeelding
Hier begon het voor mij mee, lekkere cd!

Afbeelding
Toch nog wel een goeie cd, alhoewel het al wel meer de ''rustigere'' kant opgaat.

Afbeelding
Ondanks het redelijk leuke artwork stonden op deze plaat maar weinig vette nummers.

Afbeelding
Artwork is mooi, Here To Stay is een gaaf nummer, de rest is min of meer kut.

Afbeelding
Gelukkig, weer een beetje richting het oude werk. Vette plaat!
We Make You Begging On The Streets Of London!

Gebruikersavatar
Gentix
Berichten: 218
Lid geworden op: do apr 08, 2004 3:01 pm
Locatie: Cuijk
Contacteer:

Bericht door Gentix » do aug 05, 2004 6:12 pm

Follow the leader is goed te pruimen.

jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Bericht door jeffrey » do aug 05, 2004 6:13 pm

heb alleen take a look in the mirror. niet echt mijn favo band, maar wel lekker voor tussen door. bas klinkt wel wreed.
Allemaal even normaal doen tegen djent

Gebruikersavatar
metal_rose
Berichten: 3892
Lid geworden op: wo dec 31, 2003 6:11 pm
Locatie: een gat bij Rotterdam

Bericht door metal_rose » do aug 05, 2004 6:17 pm

Alleen dat poppetje van issues is leuk. Niet mijn band. Teveel gerommel en ge-experimenteer.
[url=http://www.imageshack.us][img]http://img76.imageshack.us/img76/295/ledzeppelinbanner8wn.jpg[/img][/url]

"we are two lost souls swimming in a fish bowl"

Maarten_Hc
Berichten: 5257
Lid geworden op: di dec 16, 2003 4:03 pm

Bericht door Maarten_Hc » do aug 05, 2004 6:19 pm

jeffrey schreef:heb alleen take a look in the mirror. niet echt mijn favo band, maar wel lekker voor tussen door. bas klinkt wel wreed.
Check vooral die eerste 2, als Take... je bevalt vindt je die eerste 2 helemaal top.
We Make You Begging On The Streets Of London!

Gebruikersavatar
metal-willem
Berichten: 4058
Lid geworden op: za sep 20, 2003 6:41 pm

Bericht door metal-willem » do aug 05, 2004 6:26 pm

laat ik ook bij het begin beginnen

korn - vette plaat! Veel gedraaid. Met als favoriet shoot and ladders
life is peachy - ook een meesterwerk, nog meer gedraaid dan zijn voorganger. Klinkt ook lekker rauw
follow the reaper - ondanks dat deze plaat wat rustiger is dan zijn voorgangers bevalt hij mij prima. Favoriet op deze plaat dead bodies everwhere (zo hete dat nummer toch?)
issues - hier begon ik ze minder te waarderen. ken de cd ook niet zo goed. Al vond ik het zeker geen slechte cd
untouchebles - paar keer geluisterd, trok me niet zo.
Take a look in the mirror - super plaat weer! zet hem meteen weer op :), ken hem nog niet zo goed. Minder nummer hierop vind ik toch wel dat nummer met die rapper

Maarten_Hc
Berichten: 5257
Lid geworden op: di dec 16, 2003 4:03 pm

Bericht door Maarten_Hc » do aug 05, 2004 6:36 pm

metal-willem schreef:laat ik ook bij het begin beginnen

korn - vette plaat! Veel gedraaid. Met als favoriet shoot and ladders
life is peachy - ook een meesterwerk, nog meer gedraaid dan zijn voorganger. Klinkt ook lekker rauw
follow the reaper - ondanks dat deze plaat wat rustiger is dan zijn voorgangers bevalt hij mij prima. Favoriet op deze plaat dead bodies everwhere (zo hete dat nummer toch?)
issues - hier begon ik ze minder te waarderen. ken de cd ook niet zo goed. Al vond ik het zeker geen slechte cd
untouchebles - paar keer geluisterd, trok me niet zo.
Take a look in the mirror - super plaat weer! zet hem meteen weer op :), ken hem nog niet zo goed. Minder nummer hierop vind ik toch wel dat nummer met die rapper
Follow the Leader ja :wink:
Dat nummer heet inderdaad Dead Body's Everywhere. Gaaf nummer, daar begonnen ze ook mee op Pinkpop toen.

Je moet Take.. echt beter gaan luisteren dan ja..vette cd :)
We Make You Begging On The Streets Of London!

Gebruikersavatar
metal-willem
Berichten: 4058
Lid geworden op: za sep 20, 2003 6:41 pm

Bericht door metal-willem » do aug 05, 2004 6:40 pm

RingWorm schreef:[..]

Follow the Leader ja :wink:
Dat nummer heet inderdaad Dead Body's Everywhere. Gaaf nummer, daar begonnen ze ook mee op Pinkpop toen.

Je moet Take.. echt beter gaan luisteren dan ja..vette <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=cd&v=56">cd</a> :)
haha, ja leader inderdaad :) (na een tijd geen korn meer geluisterd te hebben ben ik reaper gewend :wink: ) Dat rap nummer sla ik over trouwens, bah wat een vervelend nummer. Heb je ooit de muziek van de bassist gehoord?

Gebruikersavatar
Sturmblast
Berichten: 2224
Lid geworden op: za feb 21, 2004 7:30 am
Locatie: Vlaardingen Unholy

Bericht door Sturmblast » do aug 05, 2004 6:52 pm

ik heb de eerste 4 platen hier liggen, ben daarna afgehaakt.

Jonathan zingt als een wijf sinds issues.

en die puberale traumatische woede op de eerste 2 is er helaas ook uit.
I,ve got a fever, and the only perscription is more cowbell!
[img]http://www.thebleedingsun.com/pics/mdb_banner.jpg[/img]

Laus
Berichten: 6997
Lid geworden op: di dec 18, 2001 10:16 pm
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door Laus » do aug 05, 2004 6:53 pm

laat ik dat ook maar eens doen....

korn - heel erg vet. Pure woede en emotie. gaaf.
life is peachy - redelijk gaaf ja...vooral de scheldkannonades.
follow the reaper - Got the life was een gaaf nummer de rest vond ik niks en de Cd maar verkocht.
issues - te gebruiken als wc-papier
untouchebles - nog erger dan wc-papier.
Take a look in the mirror - ken ik nog niet. we zullen wel zien.

vooral die eerste plaat. Heeft mij destijds echt geraakt. Echt m'n recalcitrante pubertijd dus dat was wel goede timing enzo.

Gebruikersavatar
toffe_ellende
Berichten: 3363
Lid geworden op: vr mei 23, 2003 1:06 pm
Locatie: Landgraaf-Tilburg-Davos

Bericht door toffe_ellende » do aug 05, 2004 6:57 pm

Grappig... die 'kut-alto's' zijn natuurlijk niet ná issues geinteresseerd geraakt in Korn. In Nederland was de doorbraak na de hitsingle Freak on a Leash. (In Amerika en Engeland met A.D.I.D.A.S.) Daarna zijn eigenlijk weer alternatief geworden. Niet dat het popmuziek werd overigens.

Ik vind de band een goede houding hebben. Gezien hun video's. Vooral Get the Life en die nieuwe van ze.

Blijft okee.
[img]http://www.hanenwurger.org/wp-content/themes/default/images/hanenwurger.jpg[/img][url=http://www.hanenwurger.org]HANENWURGER![/url]

Gebruikersavatar
Metalmatje
Berichten: 501
Lid geworden op: vr mar 19, 2004 1:26 pm
Locatie: Kerkdriel

Bericht door Metalmatje » do aug 05, 2004 7:02 pm

Clown van het eerste album, dikke heersch.

Whore! .... Whore????....Whore!....

Let's Fucking Do It Damnit!!!

nightwing
Berichten: 22593
Lid geworden op: do mar 27, 2003 4:35 pm

Bericht door nightwing » do aug 05, 2004 7:14 pm

vond het live niet slecht daar niet van, had er toch wel wat meer van verwacht( logger en dergelijke, die lage lijnen erdoor heen) aangezien ik er veel over had gehoord.
ik luister er nooit meer na eigenlijk nu.
www.last.fm/user/robenroll

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25573
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » do aug 05, 2004 7:35 pm

dniv skin laameleh teh ki tad neretatsnoc nak ki ne gniR ma kcoR po ez nav kuts nee reew ki gaz tstaaL .nedrow rednim sdeets anraad selgnis ed ki dnov saaleH .remmun kcik nee hsaeL a no kaerF ki dnov edretsiul latem raan sueires thce ki tadrooV
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

nightwing
Berichten: 22593
Lid geworden op: do mar 27, 2003 4:35 pm

Bericht door nightwing » do aug 05, 2004 7:37 pm

o
www.last.fm/user/robenroll

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25573
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » do aug 05, 2004 7:41 pm

tikken moet achterstevoren dit ik dat nooit geloven jullie ,fuck
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Laus
Berichten: 6997
Lid geworden op: di dec 18, 2001 10:16 pm
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door Laus » do aug 05, 2004 7:41 pm

vanwaar deze achteruitgang?

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25573
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » do aug 05, 2004 7:52 pm

sorry, echt. Maar jullie geloven het nooit als ik zeg dat de computer het omdraaide wat ik tikte...
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
The Reckoning
Berichten: 6804
Lid geworden op: di feb 10, 2004 10:57 am
Locatie: Deneramp

Bericht door The Reckoning » do aug 05, 2004 7:59 pm

Ik heb KoRn ook live gezien, en ik vond 't maar kut. Desalniettemin hebben ze wel een handjevol goeie nummers als A.D.I.D.A.S, Beating me Down, Got the Life...
[quote="AltarOfSacrifice"]Je bent geweldig.[/quote]

nightwing
Berichten: 22593
Lid geworden op: do mar 27, 2003 4:35 pm

Bericht door nightwing » do aug 05, 2004 8:00 pm

Lennert from hell schreef:sorry, echt. Maar jullie geloven het nooit als ik zeg dat de computer het omdraaide wat ik tikte...
nee
www.last.fm/user/robenroll

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25573
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » do aug 05, 2004 8:06 pm

Nou ja, laat dan ook maar, het is nu weer goed.

Wat ik dus als eerste zei was dat voordat ik naar metal luisterde ik Freak on a leash wel leuk vond. De singles daarna werden echter steeds minder en ik had ontdekt dat Iron Maiden tig keer beter was en heb me er dus verder steeds minder in verdiept. Laatst heb ik ze op tv bij Rock am Ring gezien en ik kan niet anders zeggen dan dat ik het helemaal niks vind. Niet mijn smaak, daar houden we het maar op. Vooral het gitaargeluid irriteert me mateloos en dat gehijg van de zanger stoot me ook af.

Desalniettemin vind ik het wel een originele band en zal ik ze ook niet als kutband afschilderen
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
The Horseman
Berichten: 6281
Lid geworden op: vr aug 22, 2003 9:30 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door The Horseman » do aug 05, 2004 8:06 pm

Ik heb FTL en Issues.
Zal het spul van de eerste 2 albums een opzoeken.
Vond ze live best te pruimen alleen die nieuwe single zuigt heel vreselijk.
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]

Gebruikersavatar
Djaser
Berichten: 1955
Lid geworden op: do sep 25, 2003 7:53 pm
Locatie: Somewhere in time

Bericht door Djaser » do aug 05, 2004 8:08 pm

KoRn is wloe okee maar ze kunne me niet meer zo boeien.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]

Gebruikersavatar
Jepster
Berichten: 5358
Lid geworden op: di apr 15, 2003 6:31 pm
Locatie: Nieuw Vennep

Bericht door Jepster » do aug 05, 2004 8:10 pm

KoRn vind ik nog steeds een leuke band. Ik heb KoRn, FTL en Untouchables. KoRn is een klassieker, FTL is leuk en Untouchables is een ontzettende mispeer. Naar het laatste album ben ik benieuwd, omdat er veel mensen beweren dat KoRn terug naar z'n "roots" gaat. De band is muzikaal in ieder geval super en ik zou ze graag een keer live zien.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25573
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » do aug 05, 2004 8:12 pm

Is het echt KoRn? Wat heeft dat voor nut? Waarom niet gewoon Korn?
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
The Reckoning
Berichten: 6804
Lid geworden op: di feb 10, 2004 10:57 am
Locatie: Deneramp

Bericht door The Reckoning » do aug 05, 2004 8:14 pm

Lennert from hell schreef:Is het echt KoRn? Wat heeft dat voor nut? Waarom niet gewoon Korn?
Dat is ev0l...
[quote="AltarOfSacrifice"]Je bent geweldig.[/quote]

Gebruikersavatar
toffe_ellende
Berichten: 3363
Lid geworden op: vr mei 23, 2003 1:06 pm
Locatie: Landgraaf-Tilburg-Davos

Bericht door toffe_ellende » do aug 05, 2004 8:15 pm

tis maar een logo.. net zoals blackmetallogo's altijd onleesbaar moeten zijn... dat is pas evil
[img]http://www.hanenwurger.org/wp-content/themes/default/images/hanenwurger.jpg[/img][url=http://www.hanenwurger.org]HANENWURGER![/url]

Maarten_Hc
Berichten: 5257
Lid geworden op: di dec 16, 2003 4:03 pm

Bericht door Maarten_Hc » do aug 05, 2004 9:42 pm

Fear_Of_The_Dark schreef:KoRn vind ik nog steeds een leuke band. Ik heb KoRn, FTL en Untouchables. KoRn is een klassieker, FTL is leuk en Untouchables is een ontzettende mispeer. Naar het laatste album ben ik benieuwd, omdat er veel mensen beweren dat KoRn terug naar z'n "roots" gaat. De band is muzikaal in ieder geval super en ik zou ze graag een keer live zien.
Het is ook..Luister maar naar dat album..echt
Jij ook laus..het zal je niet teleur stellen. Dat gehijg vindt ik ook wel weer typisch voor Korn..maakt ze wel kenmerkend. :)
We Make You Begging On The Streets Of London!

Gebruikersavatar
Harvester Of Sorrow
Berichten: 2807
Lid geworden op: do jul 29, 2004 12:43 pm
Locatie: terneuzen
Contacteer:

Bericht door Harvester Of Sorrow » do aug 05, 2004 9:44 pm

heb ze 21juni gezien. Dat was een lekker opwarmertje hoor.
Had(heb) ze al een tijdje niet meer geluisterd. Totaal geen tijd voor. Al is het wel leul. Soms.
Erelid van het [b]''Laat Krijst Krijsen Front''[/b]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgCPAqgZdWqnwEbvBQkqRj8vG5I6EOgt2ig8LExxWVoSp!30Ou7voYR3ns97ziu9Up9eBJzPdX22H3WmiYewWisBlhR9gXxBsNbTAg4mkllAtWFCmvbZ*deoDm956qjW/KRIJSTKRIJSTGRAAGklein.jpg[/img]

Fenris
Berichten: 4480
Lid geworden op: za apr 26, 2003 2:12 am
Locatie: Laren

Bericht door Fenris » do aug 05, 2004 9:52 pm

Ik heb nog Korn - issues uit een ver verleden te koop, iemand interesse?
Voor 6 euro mag je hem hebben.

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » do aug 05, 2004 10:09 pm

Ik heb Korn tot en met Issues en behalve die laatste bevallen me ze prima! en "Ya'll want a singel" vind ik ook een erg gaaf nummer, in de arena wast ook een best leuke show!

ja ook al heb ik een enorme hekel aan Nu-metal Korn vind ik toch wel leuk om SOMS naar te luisteren
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Maarten_Hc
Berichten: 5257
Lid geworden op: di dec 16, 2003 4:03 pm

Bericht door Maarten_Hc » vr aug 06, 2004 11:51 am

fetuskiller schreef:Ik heb Korn tot en met Issues en behalve die laatste bevallen me ze prima! en "Ya'll want a singel" vind ik ook een erg gaaf nummer, in de arena wast ook een best leuke show!

ja ook al heb ik een enorme hekel aan Nu-metal Korn vind ik toch wel leuk om SOMS naar te luisteren
NIet dat ik er wakker van lig, maar waardoor komt dat? Juist, door dat Imago dat de band heeft gekregen, dat publiek dat erop af komt. Dat was 4/5 jaar geleden en al die tijden daarvoor wel anders.
We Make You Begging On The Streets Of London!

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22607
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » vr aug 06, 2004 7:50 pm

Lennert from hell schreef:Nou ja, laat dan ook maar, het is nu weer goed.

Wat ik dus als eerste zei was dat voordat ik naar metal luisterde ik Freak on a leash wel leuk vond. De singles daarna werden echter steeds minder en ik had ontdekt dat Iron Maiden tig keer beter was en heb me er dus verder steeds minder in verdiept. Laatst heb ik ze op tv bij Rock am Ring gezien en ik kan niet anders zeggen dan dat ik het helemaal niks vind. Niet mijn smaak, daar houden we het maar op. Vooral het gitaargeluid irriteert me mateloos en dat gehijg van de zanger stoot me ook af.

Desalniettemin vind ik het wel een originele band en zal ik ze ook niet als kutband afschilderen
dat is ook mijn ervaring, maar ik luister er echt helemaal nooit meer naar.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

nightwing
Berichten: 22593
Lid geworden op: do mar 27, 2003 4:35 pm

Bericht door nightwing » vr aug 06, 2004 8:36 pm

fetuskiller schreef:Ik heb Korn tot en met Issues en behalve die laatste bevallen me ze prima! en "Ya'll want a singel" vind ik ook een erg gaaf nummer, in de arena wast ook een best leuke show!

ja ook al heb ik een enorme hekel aan Nu-metal Korn vind ik toch wel leuk om SOMS naar te luisteren
in de Arena...toen begonnen ze opeens One te spelen. toen zag je pas echt wat er allemaal voor Metallica was gekomen!
www.last.fm/user/robenroll

nightwing
Berichten: 22593
Lid geworden op: do mar 27, 2003 4:35 pm

Bericht door nightwing » vr aug 06, 2004 8:36 pm

fetuskiller schreef:Ik heb Korn tot en met Issues en behalve die laatste bevallen me ze prima! en "Ya'll want a singel" vind ik ook een erg gaaf nummer, in de arena wast ook een best leuke show!

ja ook al heb ik een enorme hekel aan Nu-metal Korn vind ik toch wel leuk om SOMS naar te luisteren
in de Arena...toen begonnen ze opeens One te spelen. toen zag je pas echt wat er allemaal voor Metallica was gekomen!
www.last.fm/user/robenroll

nightwing
Berichten: 22593
Lid geworden op: do mar 27, 2003 4:35 pm

Bericht door nightwing » vr aug 06, 2004 8:36 pm

fetuskiller schreef:Ik heb Korn tot en met Issues en behalve die laatste bevallen me ze prima! en "Ya'll want a singel" vind ik ook een erg gaaf nummer, in de arena wast ook een best leuke show!

ja ook al heb ik een enorme hekel aan Nu-metal Korn vind ik toch wel leuk om SOMS naar te luisteren
in de Arena...toen begonnen ze opeens One te spelen. toen zag je pas echt wat er allemaal voor Metallica was gekomen!
www.last.fm/user/robenroll

nightwing
Berichten: 22593
Lid geworden op: do mar 27, 2003 4:35 pm

Bericht door nightwing » vr aug 06, 2004 8:36 pm

fetuskiller schreef:Ik heb Korn tot en met Issues en behalve die laatste bevallen me ze prima! en "Ya'll want a singel" vind ik ook een erg gaaf nummer, in de arena wast ook een best leuke show!

ja ook al heb ik een enorme hekel aan Nu-metal Korn vind ik toch wel leuk om SOMS naar te luisteren
in de Arena...toen begonnen ze opeens One te spelen. toen zag je pas echt wat er allemaal voor Metallica was gekomen!
www.last.fm/user/robenroll

nightwing
Berichten: 22593
Lid geworden op: do mar 27, 2003 4:35 pm

Bericht door nightwing » vr aug 06, 2004 8:36 pm

hehehe
www.last.fm/user/robenroll

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22607
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » vr aug 06, 2004 8:37 pm

spammer :silly:
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Harvester Of Sorrow
Berichten: 2807
Lid geworden op: do jul 29, 2004 12:43 pm
Locatie: terneuzen
Contacteer:

Bericht door Harvester Of Sorrow » vr aug 06, 2004 11:05 pm

wat was er dan allemaal voor metallica gekomen
Erelid van het [b]''Laat Krijst Krijsen Front''[/b]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgCPAqgZdWqnwEbvBQkqRj8vG5I6EOgt2ig8LExxWVoSp!30Ou7voYR3ns97ziu9Up9eBJzPdX22H3WmiYewWisBlhR9gXxBsNbTAg4mkllAtWFCmvbZ*deoDm956qjW/KRIJSTKRIJSTGRAAGklein.jpg[/img]

Maarten_Hc
Berichten: 5257
Lid geworden op: di dec 16, 2003 4:03 pm

Bericht door Maarten_Hc » za aug 07, 2004 12:05 pm

nightwing schreef:[..]


in de Arena...toen begonnen ze opeens One te spelen. toen zag je pas echt wat er allemaal voor Metallica was gekomen!
One coveren zal altijd heel goed ja.
We Make You Begging On The Streets Of London!

Gebruikersavatar
Omina Mortis
Berichten: 678
Lid geworden op: di dec 09, 2003 1:59 pm
Locatie: Het mortuarium

Bericht door Omina Mortis » za aug 07, 2004 1:56 pm

..
Laatst gewijzigd door Omina Mortis op do feb 24, 2005 6:54 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Hirchart
Berichten: 2409
Lid geworden op: zo jun 20, 2004 4:42 pm
Locatie: Bennekom

Bericht door Hirchart » za aug 07, 2004 2:07 pm

Ik vind het wel een redelijk band vroeger wel wat geluisterd, nog nooit een album van gekocht alleen een paar nummertjes gedownload. dead bodies everywhere en clown waren 2 nummers die ik supergoed kon waarderen!
[img]http://gallery.triggatt.com/albums/album34/00logo.gif[/img]

Gebruikersavatar
Kimzel
Berichten: 23576
Lid geworden op: vr mar 14, 2003 7:24 am
Locatie: lobitch

Bericht door Kimzel » za aug 07, 2004 4:05 pm

toffe_ellende schreef:Grappig... die 'kut-alto's' zijn natuurlijk niet ná issues geinteresseerd geraakt in Korn. In Nederland was de doorbraak na de hitsingle Freak on a leash.
die clip was mooi dus werd ook ineens korn mooi

ik liep al een lange tijd met korn shirts en ineens riep idereen, oja echt wel wreede muziek

ja, het was wreede muziek

Gebruikersavatar
toffe_ellende
Berichten: 3363
Lid geworden op: vr mei 23, 2003 1:06 pm
Locatie: Landgraaf-Tilburg-Davos

Bericht door toffe_ellende » za aug 07, 2004 5:12 pm

Het was vernieuwend en ook een aanwinst maar zoals veel belangrijke metalbands van de jaren negentig (fear factory, machine head, sepultura) is de stijgende lijn er al snel uit,...
[img]http://www.hanenwurger.org/wp-content/themes/default/images/hanenwurger.jpg[/img][url=http://www.hanenwurger.org]HANENWURGER![/url]

Laus
Berichten: 6997
Lid geworden op: di dec 18, 2001 10:16 pm
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door Laus » za aug 07, 2004 5:14 pm

ze zeggen wel eens dat je voor je eerste CD 20 jaar hebt om die te maken. Voor de volgende heb je maar 1 jaar.


Ik denk dat Korn zo'n geval is.

verwoesting
Berichten: 13535
Lid geworden op: vr okt 04, 2002 4:19 pm

Bericht door verwoesting » za aug 07, 2004 5:15 pm

Gisteren nacht was KoRn live @ Rock Am Ring. Redelijk optreden, alleen niet zo energiek als voorheen. Neem bijvoorbeeld het optreden dat ze op Woodstock deden...die was gaaf.

En ik moet hun debuut nogsteeds herkopen omdat ik hem had weg gedaan...domme zet.

Gebruikersavatar
Sturmblast
Berichten: 2224
Lid geworden op: za feb 21, 2004 7:30 am
Locatie: Vlaardingen Unholy

Bericht door Sturmblast » za aug 07, 2004 5:16 pm

wat ik ook typerend voor Korn vond, vooral op de eerste 3 albums.
dat geklik met de bass, klonk wel stoer.
I,ve got a fever, and the only perscription is more cowbell!
[img]http://www.thebleedingsun.com/pics/mdb_banner.jpg[/img]

verwoesting
Berichten: 13535
Lid geworden op: vr okt 04, 2002 4:19 pm

Bericht door verwoesting » za aug 07, 2004 5:17 pm

Die taktiek heeft de bassist nogsteeds hoor. Alleen jammer dat Fieldy zo'n enorme wigger is.

Gebruikersavatar
Sturmblast
Berichten: 2224
Lid geworden op: za feb 21, 2004 7:30 am
Locatie: Vlaardingen Unholy

Bericht door Sturmblast » za aug 07, 2004 5:20 pm

verwoesting schreef:Die taktiek heeft de bassist nogsteeds hoor. Alleen jammer dat Fieldy zo'n enorme wigger is.
Fieldy is idd een enorme whigger.


Op de oude albums klonk het veel gaver dan nu vind ik.
I,ve got a fever, and the only perscription is more cowbell!
[img]http://www.thebleedingsun.com/pics/mdb_banner.jpg[/img]

Plaats reactie