Without Face

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sephtis
Berichten: 6086
Lid geworden op: wo mei 29, 2002 6:57 pm
Locatie: Zeist
Contacteer:

Without Face

Bericht door Sephtis » do jun 13, 2002 6:31 pm

Kregen we vandaag voor ons metal mag. toch een interessante nieuwe promo... van de band Without Face...

Jee da's vaag...De jongens en 1 meid (en wat voor meid!!!) weten een geweldige vorm van klassieke muziek te combineren, met prima zwaar gitaar werk, maar dan de stem van die meid: briljant!!!...

we kregen er vrij weinig info bij. In elk geval zijn ze gelabeled bij Earache, en ik zou zeggen hou 't in de gaten...
Want deze dame zingt geen noot vals, daarbij is het ondersteunde gescream lekker, en weet deze male vocalist al practisch net zo zuiver te zingen als zijn vrouwelijke collega...

De muziek is relatief rustig, erg klassiek...maar het pompende bas en gitaarwerk weet zeker een flinke metalsfeer aan deze band te geven...daarnaast een fantastische pink floyd sound er in...en heel af en toe deed het me denken aan de Nighttime Birds tijd van The Gathering!!!

moest ik ff kwijt...zelden worden we verrast met een cd als deze...enjoy the sight, enjoy the music...;)

Gebruikersavatar
Sandr
Berichten: 17929
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 5:21 pm
Locatie: Ootmarsum/Wageningen
Contacteer:

Bericht door Sandr » do jun 13, 2002 7:49 pm

heb er wel een paar mp3's van, klinkt wel lekker ja
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]

Gebruikersavatar
Demorpheus
Poseur Extraordinair
Berichten: 18595
Lid geworden op: ma mar 04, 2002 11:13 pm
Locatie: Wageningen

Bericht door Demorpheus » vr jun 14, 2002 5:08 am

doe mij die promo eens pasen/branden :P
Nee, jij!!

Gebruikersavatar
Sephtis
Berichten: 6086
Lid geworden op: wo mei 29, 2002 6:57 pm
Locatie: Zeist
Contacteer:

Bericht door Sephtis » vr jun 14, 2002 6:10 pm

en ik geen promo's meer krijgen als ze daar achter komen..haha, ik neem 'm wel mee naar oefenen, dan ken je m luisteren...:)

Plaats reactie