Metalfan.nl - The winds of change

Fouten, mededelingen etc. zijn hier te vinden, en tevens kan je hier je vraag of klacht over de site kwijt
Martine
Berichten: 6193
Lid geworden op: zo jan 11, 2004 10:02 pm
Locatie: Stavanger, Norge

Bericht door Martine » vr aug 20, 2004 4:51 pm

Alexus schreef:[..]


Ik met zeggen dat ik niet zo veel in bandtopics post , dit heeft echter ook een andere reden. Ik vind het nl. nogal overbodig om in allerlei verschillende topic's over bands dingen te posten zoals "ik zal er een even wat van uitchecken" of "nee, ik vind het kattepis". Dit draagt niets bij vandaar laat ik het ook.
Daar kan ik me ook in vinden. Ik doe dat nl. ook niet, maar ik lees wel heel veel.

Gebruikersavatar
Robgoroth
Berichten: 12431
Lid geworden op: vr jun 13, 2003 4:19 pm

Bericht door Robgoroth » vr aug 20, 2004 4:52 pm

Alexus schreef:[..]


Ik met zeggen dat ik niet zo veel in bandtopics post , dit heeft echter ook een andere reden. Ik vind het nl. nogal overbodig om in allerlei verschillende topic's over bands dingen te posten zoals "ik zal er een even wat van uitchecken" of "nee, ik vind het kattepis". Dit draagt niets bij vandaar laat ik het ook.
Check het dan eerst uit en doe daarna verslag. Of open zelf een topic.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Alexus
Berichten: 9433
Lid geworden op: di jan 28, 2003 10:35 pm
Locatie: ergens bij Delft

Bericht door Alexus » vr aug 20, 2004 4:58 pm

Robgoroth schreef:[..]

Check het dan eerst uit en doe daarna verslag. Of open zelf een topic.
Het is niet 123 binnen, dus schrijf ik het op, en gooi in het weekend soulseek aan. Dan kijk ik wat ik er leuk van vind en zet het eventueel op mijn 'te kopen' lijst. Meestal is het topic waar het uit kwam mijn gedachten alweer ontschoten als het uberhaupt daar vandaan komt.

Gebruikersavatar
mann
Berichten: 448
Lid geworden op: vr dec 19, 2003 6:45 pm

Bericht door mann » vr aug 20, 2004 5:00 pm

Bij nader inzien (en lezen van alle bijbehorende topics):

Wat een gezeik om niets zeg. Gaan we lekker irritant doen omdat de vakantie nog steeds niet afgelopen is? Pffff Ga lekker tegen zo'n tellsell mokkel zeiken als je dan toch zo nodig moet.
"Gary Zukav, 'The Dancing Wu Li Masters'"
Acceptance without proof is the fundamental characteristic of Western religion, rejection without proof is the fundamental characteristic of Western science.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr aug 20, 2004 5:53 pm

Alexus schreef:[..]


Ik met zeggen dat ik niet zo veel in bandtopics post , dit heeft echter ook een andere reden. Ik vind het nl. nogal overbodig om in allerlei verschillende topic's over bands dingen te posten zoals "ik zal er een even wat van uitchecken" of "nee, ik vind het kattepis". Dit draagt niets bij vandaar laat ik het ook.
Je kunt toch ook meer zeggen dan dat? Ik vind het persoonlijk heerlijk om lekker over "mijn" muziek te ouwehoeren en discussieren. Ik neem tenmindste aan dat je mening niet bij "ik vind het goed" of "ik vind het maar niks" blijft. Daar zit ook een reden achter.
Of je hoort ineens een band waar je helemaal weg van bent en die wil je iedereen aanraden. Komt dat nooit voor?

Of ben ik dan gewoon een beetje raar omdat ik maar niet over die muziek uitgepraat raak? (kan natuurlijk ook)
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Alexus
Berichten: 9433
Lid geworden op: di jan 28, 2003 10:35 pm
Locatie: ergens bij Delft

Bericht door Alexus » vr aug 20, 2004 6:09 pm

Ik zoek denk nooit zo naar de reden waarom ik muziek leuk vind. Ik zie muziek meer als een verlengde van mijn gevoel en wil het liever niet analyseren omdat het afbreuk doet aan dat gevoel. In bepaalde emotionele stemmingen draai ik muziek die voor mij althans op hetzelfde vlak ligt.
Maar dat is mijn opvatting over muziek, als jij er juist graag over praat is dat alleen maar mooi omdat het ook voor mij weer de mogelijkheid schept om me in onbekende bands te interesseren.
Ik hoop dat het ongeveer duidelijk is dit verhaaltje van mij.
Laatst gewijzigd door Alexus op vr aug 20, 2004 6:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Kimzel
Berichten: 23576
Lid geworden op: vr mar 14, 2003 7:24 am
Locatie: lobitch

Bericht door Kimzel » vr aug 20, 2004 6:15 pm

band topics vind ik niet zo boeiend aangezien ik niet veel bands luister
na een jaar is zon beetje alles wel gezegd

ik vind het wel fijn dat ik hier veel lees over films, serie's en andere dingen die metalfanners bezig houdt

verder vind ik het steeds minder worden hier maar dat zal ook wel aan het opraken van boeiende bandinfo liggen

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr aug 20, 2004 7:08 pm

@Alexus: Dat kan ik respecteren.

@Natassja: Dat lijkt me dus onzin. Bandinfo genoeg. D'r komen elke maand weer nieuwe, interessante cd's uit. Maar als het je niet interesseerd en liever een oude Darkthrone op zet...tsja.

Daar komt wel bij dat ik het ook interessant vind om te zien wat andere metalfans bezig houdt buiten muziek om. Maar al die onzin begint me de neus uit te komen.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24863
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » vr aug 20, 2004 7:09 pm

Onzin kan je makkelijk ontwijken! Als je alleen in 'bands en albums' leest, lees je weinig onzin.
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr aug 20, 2004 7:15 pm

Uiteraard. Maar als de band topics snel zakken en er bijna niet in gepost wordt...dan valt er ook weinig te lezen.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24863
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » vr aug 20, 2004 7:16 pm

XnegativeX schreef:Uiteraard. Maar als de band topics snel zakken en er bijna niet in gepost wordt...dan valt er ook weinig te lezen.
ik vind topics van jou en gr.dracula wel interressant, voor rest lees ik niet zoveel
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr aug 20, 2004 7:17 pm

[even offtopic]
Heb je al wat old school hardcore geluisterd?
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24863
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » vr aug 20, 2004 7:19 pm

XnegativeX schreef:[even offtopic]
Heb je al wat old school hardcore geluisterd?
heb elke mp3 beluisterd van die site, bridge9, smaakt naar meer, maar alles smaakt naar meer, verlies de obsessie voor muziek maar niet

over half uurtje naar concert van mijn broer: fusion/jazz/funk :P
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
Korefuji
Grote boze forum moddereter
Berichten: 5881
Lid geworden op: za jul 27, 2002 12:39 pm
Locatie: Bij Haarlem

Bericht door Korefuji » vr aug 20, 2004 7:31 pm

XnegativeX schreef:[..]


Dat bedoel ik dus. Van mij hoeft er helemaal niet strak gemodereerd te worden. Maar er lopen hier mensen rond op het forum die hier alleen komen om hun prive leven te verrijken ofzo. Niet voor metal. En nu ben ik vast een eikel maar dit is toch een Metal forum. Of zit ik er nou helemaal naast?
Ik vind het goed gezegd en zover ernaast zit je er helemaal niet....
Op zich verrijken qua leven is goed (vind ik persoonlijk), maar teveel verrijken met topic's als: "Mijn hamster is dood, bla die bla"....ok, dat kan idd wel geschrapt worden op het forum!
Op zich moet het forum wel iets zijn waar je lekker kan praten.....dus niet altijd over metal enzo, maar ook zeker niet alleen geouwehoer....
The secret of life is honesty and fair dealing..if you can fake that, you've got it made.

Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.

- Groucho Marx

Gebruikersavatar
cyanide
Berichten: 6309
Lid geworden op: za feb 16, 2002 12:16 am
Locatie: schietjedam

Bericht door cyanide » vr aug 20, 2004 7:38 pm

het. is. maar. een. forum.
wat heb ik toch een hekel aan mensen

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » vr aug 20, 2004 7:38 pm

Suncross schreef:[..]
voor de laatste keer:

Afbeelding
poeh, gelukkig ben ik geen mod :P
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr aug 20, 2004 7:40 pm

@Cyanide: Nou.en?

@Tokus: Jij bent god. 1 letter verschil.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
cyanide
Berichten: 6309
Lid geworden op: za feb 16, 2002 12:16 am
Locatie: schietjedam

Bericht door cyanide » vr aug 20, 2004 7:42 pm

nou en?
vind je het niet raar dat mensen andere mensen gaan bedreigen om een fakking forum. jeez....get a life!
wat heb ik toch een hekel aan mensen

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr aug 20, 2004 7:46 pm

Ah, heb je het daar nogsteeds over.
In dat geval ben ik het met je eens. Het is niet alleen dom maar ook nog eens laf.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
cyanide
Berichten: 6309
Lid geworden op: za feb 16, 2002 12:16 am
Locatie: schietjedam

Bericht door cyanide » vr aug 20, 2004 7:47 pm

nou ja, 'nog steeds'....
ik lees pas het forum als ik 's middags van mijn werk thuiskom. misschien hebben andere mensen de hele dag niks te doen. dat is dan alleen zielig voor hen.
wat heb ik toch een hekel aan mensen

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr aug 20, 2004 7:53 pm

Inderdaad. Knap triest.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Svenson
Berichten: 9296
Lid geworden op: vr apr 11, 2003 5:55 pm
Locatie: Wageningen

Bericht door Svenson » vr aug 20, 2004 7:57 pm

Gemütlichkeit!
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot

Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » vr aug 20, 2004 8:22 pm

Und Schnautzi der Wunderhund, jawohl!
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Gebruikersavatar
Demorpheus
Poseur Extraordinair
Berichten: 18595
Lid geworden op: ma mar 04, 2002 11:13 pm
Locatie: Wageningen

Bericht door Demorpheus » za aug 21, 2004 2:26 am

ff over het aanpassen van de topictitel van het hoertopic:

ik ga dat echt niet beloven

als een kleuter zich misdraagt in de klas wordt die ook in de hoek gezet met een ezelspet oid

dit is precies het zelfde

als lui er kansloos zijn dan krijgen ze die titel ook
Nee, jij!!

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » za aug 21, 2004 9:09 am

En wat was de reden voor het aanpassen van veel serieuse band topics? The Mars Vulva, Preventieve metal etc etc.
Volgens mij gaat de kleuter vergelijking daar niet op.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Lord Leuber
Berichten: 301
Lid geworden op: do jul 01, 2004 8:41 pm
Locatie: Santpoort
Contacteer:

Bericht door Lord Leuber » za aug 21, 2004 9:47 am

Alexus schreef:[..]


Ik met zeggen dat ik niet zo veel in bandtopics post , dit heeft echter ook een andere reden. Ik vind het nl. nogal overbodig om in allerlei verschillende topic's over bands dingen te posten zoals "ik zal er een even wat van uitchecken" of "nee, ik vind het kattepis". Dit draagt niets bij vandaar laat ik het ook.
Daardoor loopt zo'n topic ook zo vol, als je (als nieuwe user zoals ik) dan info wilt zoeken over die band moet je door een x aantal van dat soort posts heenworstelen en dat schiet niet echt op.

In dit verband misschien een vraagje. Ik heb al een paar keer gehad dat ik over een bandje wat wilde weten, dus deed ik er een search op. Vaak kreeg ik dit:

Ouwehoeren en nog wat (1000 posts)
- Zal wel een post zijn als 'nou mazzel, ik ga [bandnaam] luisteren'

Het gorieuze collectie topic (veel posts)
- Zal wel iemand zijn die patst dat hij/zij er een cd van heeft

Black Metal topic II (1000 posts)
- Dat kan nuttig zijn, maar ik heb eigenlijk geen zin om 40 pagina's door te lezen met 50% 'dat heerscht' posts


Een nieuw topic openen wil ik dan ook weer niet want daar zit dan misschien weer niemand op te wachten. Suggesties?

Daeminion
Berichten: 9300
Lid geworden op: di dec 03, 2002 2:01 pm
Locatie: Leiderdorp

Bericht door Daeminion » za aug 21, 2004 12:05 pm

Ik blader gewoon een paar pagina's door om te kijken of ik de desbetreffende band kan vinden waarover ik iets wil posten. Kan ik niks vinden dan open ik gewoon een nieuw topic, of er nou al eentje bestaat of niet.

Mocht over die band al een topic zijn dan zal er heus wel iemand hiero zijn die dan de link doorgeeft van het topic.

Verder kan je de search beter niet gebruiken. Dat ding is zo brak als wat.

Gebruikersavatar
Demorpheus
Poseur Extraordinair
Berichten: 18595
Lid geworden op: ma mar 04, 2002 11:13 pm
Locatie: Wageningen

Bericht door Demorpheus » za aug 21, 2004 12:31 pm

XnegativeX schreef:En wat was de reden voor het aanpassen van veel serieuse band topics? The Mars Vulva, Preventieve metal etc etc.
Volgens mij gaat de kleuter vergelijking daar niet op.
dat klopt, daar gaat de vergelijking idd niet op

maar als je goed leest heb ik het ook alleen over het kleuter topic en niet over de overige topics
Nee, jij!!

Gebruikersavatar
Robgoroth
Berichten: 12431
Lid geworden op: vr jun 13, 2003 4:19 pm

Bericht door Robgoroth » za aug 21, 2004 2:11 pm

Lord Leuber schreef:
Alexus schreef:[..]


Ik met zeggen dat ik niet zo veel in bandtopics post , dit heeft echter ook een andere reden. Ik vind het nl. nogal overbodig om in allerlei verschillende topic's over bands dingen te posten zoals "ik zal er een even wat van uitchecken" of "nee, ik vind het kattepis". Dit draagt niets bij vandaar laat ik het ook.
Daardoor loopt zo'n topic ook zo vol, als je (als nieuwe user zoals ik) dan info wilt zoeken over die band moet je door een x aantal van dat soort posts heenworstelen en dat schiet niet echt op.

In dit verband misschien een vraagje. Ik heb al een paar keer gehad dat ik over een bandje wat wilde weten, dus deed ik er een search op. Vaak kreeg ik dit:

Ouwehoeren en nog wat (1000 posts)
- Zal wel een post zijn als 'nou mazzel, ik ga [bandnaam] luisteren'

Het gorieuze collectie topic (veel posts)
- Zal wel iemand zijn die patst dat hij/zij er een cd van heeft

Black Metal topic II (1000 posts)
- Dat kan nuttig zijn, maar ik heb eigenlijk geen zin om 40 pagina's door te lezen met 50% 'dat heerscht' posts


Een nieuw topic openen wil ik dan ook weer niet want daar zit dan misschien weer niemand op te wachten. Suggesties?
Ja, dat moet je namelijk heel anders doen.
Ten eerste zoek je niet in alle gedeelten, maar selecteer je 'Bands en Albums', om voorbeeld 1 uit te sluiten.
Tevens vink je aan dat je berichten weergegeven wilt hebben, geen onderwerpen. Dan kom je gelijk bij de post die echt over die band gaat.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Gebruikersavatar
Svenson
Berichten: 9296
Lid geworden op: vr apr 11, 2003 5:55 pm
Locatie: Wageningen

Bericht door Svenson » za aug 21, 2004 7:12 pm

Gemütlichkeit!
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot

Gebruikersavatar
Lord Leuber
Berichten: 301
Lid geworden op: do jul 01, 2004 8:41 pm
Locatie: Santpoort
Contacteer:

Bericht door Lord Leuber » zo aug 22, 2004 4:30 pm

Robgoroth schreef:[..]

Ja, dat moet je namelijk heel anders doen.
Ten eerste zoek je niet in alle gedeelten, maar selecteer je 'Bands en Albums', om voorbeeld 1 uit te sluiten.
Tevens vink je aan dat je berichten weergegeven wilt hebben, geen onderwerpen. Dan kom je gelijk bij de post die echt over die band gaat.
Ah, dat helpt. Bedankt voor de tip!

Bambix
Berichten: 1518
Lid geworden op: di jun 22, 2004 11:39 am

Bericht door Bambix » zo aug 22, 2004 4:36 pm

Robgoroth schreef:[..]

Ja, dat moet je namelijk heel anders doen.
Ten eerste zoek je niet in alle gedeelten, maar selecteer je 'Bands en Albums', om voorbeeld 1 uit te sluiten.
Tevens vink je aan dat je berichten weergegeven wilt hebben, geen onderwerpen. Dan kom je gelijk bij de post die echt over die band gaat.
Als je heel veel geluk hebt...
Natural Born Negative

Gebruikersavatar
Sandr
Berichten: 17929
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 5:21 pm
Locatie: Ootmarsum/Wageningen
Contacteer:

Bericht door Sandr » ma aug 23, 2004 11:08 am

en je kunt ook met Google zoeken, als je het echt belangrijk vindt
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]

Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 8418
Lid geworden op: di jul 01, 2003 3:28 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Joris » ma aug 23, 2004 11:25 am

Nou nou... lees nu eindelijk eens dit topic (gedeeltelijk) door.
Wat een hoop gezeik om nix. Van 2 kanten.
De 'grapjes' van de mods heb ik eigenlijk amper meegekregen, en heb me er dus ook nooit aan gestoord.

als er mensen zijn die zich hier wel aan storen, ja, pech voor hun.
Maar als ze er iets van zeggen.... hoef je ook weer niet zo te reageren van: "heej, dan gaan we het ook helemaal anders doen".
Terwijl dat met dat 'helemaal' volgens mij ook wel meevalt.

Even als samenvatting, graag: Wat verandert er nou reeel?

Ik heb nl. het idee dat het eigenlijk toch gewoon hetzelfde blijft, voor mij. (aangezien ik nooit echt veel post in die ouwehoer topics, en bij langdradig off-topic gelul ik uiteindelijk ook afhaak).

Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » ma aug 23, 2004 11:31 am

Ik vind eigenlijk dat alle MODs een all-star band moeten oprichten en dan het nummer "Winds Of Change" moeten coveren!
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Gebruikersavatar
Cooma
Berichten: 12160
Lid geworden op: di mei 20, 2003 3:51 pm
Locatie: Utrecht

Bericht door Cooma » ma aug 23, 2004 11:34 am

Dat nummer heet Wind of Change... (enkelvoud)

Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » ma aug 23, 2004 11:40 am

Dan mogen ze gelijk de titel van dit topic even hacken naar enkelvoud.
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

Gebruikersavatar
Cooma
Berichten: 12160
Lid geworden op: di mei 20, 2003 3:51 pm
Locatie: Utrecht

Bericht door Cooma » ma aug 23, 2004 11:46 am

Yup, inderdaad.

Gebruikersavatar
Kimzel
Berichten: 23576
Lid geworden op: vr mar 14, 2003 7:24 am
Locatie: lobitch

Bericht door Kimzel » ma aug 23, 2004 12:18 pm

XnegativeX schreef:@Alexus: Dat kan ik respecteren.

@Natassja: Dat lijkt me dus onzin. Bandinfo genoeg. D'r komen elke maand weer nieuwe, interessante cd's uit. Maar als het je niet interesseerd en liever een oude Darkthrone op zet...tsja.

Daar komt wel bij dat ik het ook interessant vind om te zien wat andere metalfans bezig houdt buiten muziek om. Maar al die onzin begint me de neus uit te komen.

ik heb aan darkthrone enzo voorlopig genoeg

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma aug 23, 2004 12:26 pm

Lord Leuber schreef:
Alexus schreef:[..]

Black Metal topic II (1000 posts)
- Dat kan nuttig zijn, maar ik heb eigenlijk geen zin om 40 pagina's door te lezen met 50% 'dat heerscht' posts
Dan moet je dat topic misschien nog eens bekijken. Want er worden op bijna elke pagina nog nieuwe bands in de groep gegooid. Dat moet ik BM fans nog altijd meegeven. Ze zijn fanatiek over hun muziek.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Cooma
Berichten: 12160
Lid geworden op: di mei 20, 2003 3:51 pm
Locatie: Utrecht

Bericht door Cooma » ma aug 23, 2004 12:29 pm

iemand moet t doen...

Gebruikersavatar
Robgoroth
Berichten: 12431
Lid geworden op: vr jun 13, 2003 4:19 pm

Bericht door Robgoroth » wo aug 25, 2004 11:38 am

http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic.php?t=10352

Wat een gaye actie van meneer Eternal Rage weer. Hij heeft de mogelijkheid een topic te verplaatsen, maar nee, it's all for the record, dus kankert hij het maar dicht.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 8418
Lid geworden op: di jul 01, 2003 3:28 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Joris » wo aug 25, 2004 11:45 am

ja, ach.

het kwam wel een beetje 'copy-paste de advertentie' over.

Zet er dan nog wat eigen inbreng in. Zo lijkt het idd gewoon reclame/spam.

Gebruikersavatar
Robgoroth
Berichten: 12431
Lid geworden op: vr jun 13, 2003 4:19 pm

Bericht door Robgoroth » wo aug 25, 2004 11:49 am

Het ging hem erom dat het in het verkeerde gedeelte stond.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » wo aug 25, 2004 12:38 pm

Robgoroth schreef:http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic.php?t=10352

Wat een gaye actie van meneer Eternal Rage weer. Hij heeft de mogelijkheid een topic te verplaatsen, maar nee, it's all for the record, dus kankert hij het maar dicht.
wat een gaye reactie. het is eternal rage, dus loop je te zeiken. Had suncross, femaze, demorpheus, korefuji of ik 'm gesloten dan had je je bek gehouden.
En ja, wellicht heb je gelijk, en had hij 'm gewoon kunnen moven.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Robgoroth
Berichten: 12431
Lid geworden op: vr jun 13, 2003 4:19 pm

Bericht door Robgoroth » wo aug 25, 2004 12:51 pm

Tokus schreef:[..]


wat een gaye reactie. het is eternal rage, dus loop je te zeiken. Had suncross, femaze, demorpheus, korefuji of ik 'm gesloten dan had je je bek gehouden.
Heb je goed, omdat zij geen slotjes-fetish hebben.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Nevyn
Berichten: 6475
Lid geworden op: di dec 18, 2001 7:54 pm
Locatie: dordrecht

Bericht door Nevyn » wo aug 25, 2004 1:24 pm

Robgoroth schreef:http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic.php?t=10352

Wat een gaye actie van meneer Eternal Rage weer. Hij heeft de mogelijkheid een topic te verplaatsen, maar nee, it's all for the record, dus kankert hij het maar dicht.
It's all for the record?
waar slaat dat nou weer op?
En ik zette er een slot op omdat het een spam topic was, maarja, ik moet natuurlijk ook mijn slotfetish vervullen he...

Old Motorheadbanger
Berichten: 1200
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 2:30 am
Locatie: Lokeren Belgie

Bericht door Old Motorheadbanger » wo aug 25, 2004 1:47 pm

Vrijheid van mening moet kunnen. Maar al die posts met alleen maar " sterf, heersch,idioot,sterf zelf, ... " zijn belachelijk en kinderachtig. Ook scheldpartijen en idiote reacties op ernstige vragen mogen wel eens ingeperkt worden al moet een grap wel kunnen.
Iedereen noemt me een varken en toch heb ik geen krulletje in mijn staart.

Gebruikersavatar
Robgoroth
Berichten: 12431
Lid geworden op: vr jun 13, 2003 4:19 pm

Bericht door Robgoroth » wo aug 25, 2004 1:55 pm

eternal rage schreef:[..]

It's all for the record?
waar slaat dat nou weer op?
En ik zette er een slot op omdat het een spam topic was, maarja, ik moet natuurlijk ook mijn slotfetish vervullen he...
Dat het lijkt alsof je zoveel mogelijk topics dicht wilt spijkeren, Sherlock.
Een spamtopic? Doe eens wat nuttigs man, het was gewoon iemand die z'n cd promoot, zoals bij Bands & Albums ook elke week wel gebeurt. Ga je nu preventief al die topics dichtgooien?
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Nevyn
Berichten: 6475
Lid geworden op: di dec 18, 2001 7:54 pm
Locatie: dordrecht

Bericht door Nevyn » wo aug 25, 2004 2:17 pm

Robgoroth schreef:[..]

Dat het lijkt alsof je zoveel mogelijk topics dicht wilt spijkeren, Sherlock.
Een spamtopic? Doe eens wat nuttigs man, het was gewoon iemand die z'n cd promoot, zoals bij Bands & Albums ook elke week wel gebeurt. Ga je nu preventief al die topics dichtgooien?
Niet dat ik me hoef te verantwoorden ofzo, maar kijk naar dat bericht.
Het is gewoon een standaard bericht dat ook op 10000 andere forums gepost is.
De poster heeft nieteens even de moeite genomen om zijn topic in het goeie subforum te zetten. (oftewel ff naar beneden scrollen)
Dus ga ik de moeite niet nemen om hem in het goeie forum te zetten, waar die vervolgens volgespamd wordt met kinderachtige opmerkingen. Maarja, ik had kunnen weten dat jij hier opmerkingen over zou hebben. Blijkbaar heb je de moeite gedaan om even de linkjes te volgen in die post, dus jij weet net zo goed als ik dat er na 20 posts toch een slotje op had gekend omdat er alleen maar de gewoonlijke reacties hadden komen te staan.

Gesloten