Parkpop 2002

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
DaKonium
Berichten: 14734
Lid geworden op: di dec 18, 2001 9:06 pm
Locatie: pijnacker fakking heersch

Parkpop 2002

Bericht door DaKonium » ma jul 01, 2002 12:34 pm

Ja nou het was op zich wel vet alleen oneindige hulde dat het gratis was, als ik ervoor had moeten betalen was ik thuis gebleven. leuk voor ff tussendoor, maar meer ook niet.

wat ik gezien heb:

DI-RECT: zuigende band, zuigend publiek, duurde fokking een kwartier voordat het gespring overging in een pit, je wil niet weten wat voor pit. dacht dat ik op de kleuterschool was gvd.godzijdank waren en toen ineens een paar echte metalheads die wel goed meededen, en toen we net een vet harde pit hadden kwamen er ineens 5 fokking apen van de security aanlopen die ons uit elkaar mepte omdat we te hard gingen. teringneten.

WITHIN TEMPTATION: vergeleken met hun optreden op ozzfest zoog dit, wat vooral aan het geluid lag. misschien was het beter als je wat meer naar voren stond, maar waar ik stond (50 meter van het podium ofzo) hoorde je niks. ze speelden zeg maar alle rustige nummers en ice queen, blijkbaar bewaarden ze het betere werk voor later die avond bij rammstein.
Sterf!

Ben
Berichten: 4769
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 12:58 pm
Locatie: Dordrecht

Bericht door Ben » ma jul 01, 2002 12:42 pm

ik was er ook alle bands zuigde enorm de enige band die goed was was Within Temptation voor de rest was er geen ene reet aan
http://www.phlebotomizedmetal.com/
Avant-garde Death/Doom Metal

http://www.facadedoom.com
Doom/Death Metal

Gebruikersavatar
cyanide
Berichten: 6309
Lid geworden op: za feb 16, 2002 12:16 am
Locatie: schietjedam

Re: Parkpop 2002

Bericht door cyanide » ma jul 01, 2002 5:24 pm

DaKonium schreef:blijkbaar bewaarden ze het betere werk voor later die avond bij rammstein.
nou nee hoor.
wat heb ik toch een hekel aan mensen

Gebruikersavatar
DaKonium
Berichten: 14734
Lid geworden op: di dec 18, 2001 9:06 pm
Locatie: pijnacker fakking heersch

Bericht door DaKonium » ma jul 01, 2002 5:49 pm

misschien voor dynamo dan. dat is ook alweer over 2 weken. heb gisteren me kaartje gekocht trouwens.
Sterf!

Gebruikersavatar
cyanide
Berichten: 6309
Lid geworden op: za feb 16, 2002 12:16 am
Locatie: schietjedam

Bericht door cyanide » ma jul 01, 2002 5:57 pm

DaKonium schreef:misschien voor dynamo dan. dat is ook alweer over 2 weken. heb gisteren me kaartje gekocht trouwens.
denk jij dat?
wat heb ik toch een hekel aan mensen

Gebruikersavatar
DaKonium
Berichten: 14734
Lid geworden op: di dec 18, 2001 9:06 pm
Locatie: pijnacker fakking heersch

Bericht door DaKonium » ma jul 01, 2002 9:02 pm

nee. ik hoop het.

maar ik denk het niet. echt niet. ze hebben hun kruid verschoten op ozzfest. machtig mooi was dat daar hee.
Sterf!

Plaats reactie