Top 10 van 2004
Top 10 van 2004
Net als in 2001, 2002 en 2003 stellen we dit jaar ook weer een top 10 samen van beste albums van het jaar.
Maar daarbij hebben we jouw hulp nodig!
Wil je meehelpen, ga dan even naar de volgende pagina, en vul je top 10 in:
http://www.metalfan.nl/top2004.php
Bedankt!
- Hieronimus
- Berichten: 31826
- Lid geworden op: wo mar 12, 2003 12:36 pm
- Locatie: Hutje in het bos
Ik wacht nog ff op dat album van Dis voordat ik m'n officiële lijst bekend maak.
Nummers 1, 2 en 3 zijn iig al Woods of Ypres, Orphaned Land en resp. Demonoid.
Nummers 1, 2 en 3 zijn iig al Woods of Ypres, Orphaned Land en resp. Demonoid.
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Berichten: 18595
- Lid geworden op: ma mar 04, 2002 11:13 pm
- Locatie: Wageningen
- Hieronimus
- Berichten: 31826
- Lid geworden op: wo mar 12, 2003 12:36 pm
- Locatie: Hutje in het bos
Gewoon echt bijna dé definitie van goede Death Metal hèFemaze schreef:Die gaat bij mij ook hoog komen ja.
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- Ktulu
- Berichten: 5872
- Lid geworden op: wo nov 13, 2002 9:07 pm
- Locatie: Philippine & Gent
- Contacteer:
Mijn ingestuurde top10:
1. Megadeth - The system has failed
2. Evergrey - The inner circle
3. Exodus - Tempo of the damned
4. Death Angel - The art of dying
5. Behemoth - Demigod
6. Cannibal Corpse - The wretched spawn
7. Cradle of Filth - Nymphetamine
8. Bloodbath - Nightmares made flesh
9. Slipknot - Vol 3.: The subliminal verses
10. Metal Church - Weight of the world
1. Megadeth - The system has failed
2. Evergrey - The inner circle
3. Exodus - Tempo of the damned
4. Death Angel - The art of dying
5. Behemoth - Demigod
6. Cannibal Corpse - The wretched spawn
7. Cradle of Filth - Nymphetamine
8. Bloodbath - Nightmares made flesh
9. Slipknot - Vol 3.: The subliminal verses
10. Metal Church - Weight of the world
[url=http://www.audioscrobbler.com/user/Cthulhu]Goede muziek![/url]
[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]
[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]
[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]
[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]
Die van mij;
00. Behemoth - Demigod
01. Therion - Lemuria/Sirius B
02. Finntroll - Nattfodd
03. 1349 - Beyond the apocalypse
04. Nachtmystium - Demise
05. Drudkh - Autumn Aurora
06. Enslaved - Isa
07. Wyrd - Vargtimmen pt. II
08. Mayhem - Chimera
09. Slumber - Fallout
10. Nattefrost - Blood & Vomit
00. Behemoth - Demigod
01. Therion - Lemuria/Sirius B
02. Finntroll - Nattfodd
03. 1349 - Beyond the apocalypse
04. Nachtmystium - Demise
05. Drudkh - Autumn Aurora
06. Enslaved - Isa
07. Wyrd - Vargtimmen pt. II
08. Mayhem - Chimera
09. Slumber - Fallout
10. Nattefrost - Blood & Vomit
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
Nummer 00 mag nietAmibor schreef:Die van mij;
00. Behemoth - Demigod
01. Therion - Lemuria/Sirius B
02. Finntroll - Nattfodd
03. 1349 - Beyond the apocalypse
04. Nachtmystium - Demise
05. Drudkh - Autumn Aurora
06. Enslaved - Isa
07. Wyrd - Vargtimmen pt. II
08. Mayhem - Chimera
09. Slumber - Fallout
10. Nattefrost - Blood & Vomit
Heus.
D'oh, deze had ik inderdaad niet gezien. Pardon me.
1. Mastodon - Leviathan
2. Lamb Of God - Ashes Of The Wake
3. Cannibal Corpse - The Wretched Spawn
4. Behemoth - Demigod
5. Bloodbath - Nightmares Made Flesh
6. Dillinger Escape Plan - Miss Machine
7. Exodus - Tempo Of The Damned
8. Nasum - Shift
9. God Dethroned - The Lair Of The White Worm
10. Suffocation - Souls To Deny
11. Finntroll - Nattfödd
12. The Haunted - rEVOLVEr
13. Impious - Hellucinate
14. Internal Suffering - Choronzonic Force Domination
15. Pig Destroyer - Terrifyer
16. Gadget - Remote
17. Splatterhouse - The House That Dead Built
18. Nephasth - Conceived By Inhuman Blood
19. Necrophagist - Epitaph
20. Jigsore Terror - World End Carnage
1. Mastodon - Leviathan
2. Lamb Of God - Ashes Of The Wake
3. Cannibal Corpse - The Wretched Spawn
4. Behemoth - Demigod
5. Bloodbath - Nightmares Made Flesh
6. Dillinger Escape Plan - Miss Machine
7. Exodus - Tempo Of The Damned
8. Nasum - Shift
9. God Dethroned - The Lair Of The White Worm
10. Suffocation - Souls To Deny
11. Finntroll - Nattfödd
12. The Haunted - rEVOLVEr
13. Impious - Hellucinate
14. Internal Suffering - Choronzonic Force Domination
15. Pig Destroyer - Terrifyer
16. Gadget - Remote
17. Splatterhouse - The House That Dead Built
18. Nephasth - Conceived By Inhuman Blood
19. Necrophagist - Epitaph
20. Jigsore Terror - World End Carnage
Makkers staakt uw wild geraas
-
- Berichten: 4857
- Lid geworden op: ma feb 10, 2003 11:24 pm
- Locatie: Wijlre
- Contacteer:
Tot nu toe mogen deze er van mij wel in:
1. Iced Earth - The Glorious Burden
2. Finntroll - Nattfödd
3. Monstrosity - Rise to Power
4. Evergrey - The Inner Circle
5. Mighty D - Last Rise
6. Mercenary – 11 Dreams
7. Decapitated - The Negation
8. After Forever - Invisible Circles
9. Death Angel - The Art of Dying
10. Nightwish - Once
11. Apostasy - Cell 666
12. Dreamscape - End of Silence
13. Exodus - Tempo of the Damned
14. To Elysium - Nightmare's Nest
15. Borknagar - Epic
16. Skyfire – Spectral
17. Malevolent Creation – Warkult
18. Vader – The Beast
19. Edenbridge - Shine
20. Therion – Lemuria / Sirius B
1. Iced Earth - The Glorious Burden
2. Finntroll - Nattfödd
3. Monstrosity - Rise to Power
4. Evergrey - The Inner Circle
5. Mighty D - Last Rise
6. Mercenary – 11 Dreams
7. Decapitated - The Negation
8. After Forever - Invisible Circles
9. Death Angel - The Art of Dying
10. Nightwish - Once
11. Apostasy - Cell 666
12. Dreamscape - End of Silence
13. Exodus - Tempo of the Damned
14. To Elysium - Nightmare's Nest
15. Borknagar - Epic
16. Skyfire – Spectral
17. Malevolent Creation – Warkult
18. Vader – The Beast
19. Edenbridge - Shine
20. Therion – Lemuria / Sirius B
- zwarte krijser
- Berichten: 3392
- Lid geworden op: do mei 13, 2004 2:37 am
- Locatie: Eindhoven
Iemand een lijst met de releases van 2004??? Deze heb ik schaamteloos van Zenial afgeript:
Katatonia - Brave Yester Days 9.7 (16 votes)
2) Therion - Sirius B 9.6 (17 votes)
3) Wyrd - Vargtimmen Pt.II 9.5 (14 votes)
4) The Gathering - Sleepy Buildings - A Semi Acoustic Evening 9.4 (13 votes)
5) My Dying Bride - Songs of Darkness, Words of Light 9.3 (103 votes)
6) Finntroll - Nattfödd 9.3 (44 votes)
7) Suffocation - Souls to Deny 9.3 (13 votes)
Orphaned Land - Mabool: The Story Of The Three Sons Of Seven 9.2 (51 votes)
9) Borknagar - Epic 9.2 (18 votes)
10) Ensiferum - Iron 9.1 (18 votes)
11) Therion - Lemiuria 9.1 (16 votes)
12) Khold - Mørke Gravers Kammer 9.0 (13 votes)
13) Finntroll - Trollhammaren 8.8 (26 votes)
14) Hypocrisy - The Arrival 8.7 (24 votes)
15) Sirenia - An Elixir for Existence 8.7 (12 votes)
16) Darkthrone - Sardonic Wrath 8.6 (23 votes)
17) Vintersorg - The Focusing Blur 8.6 (21 votes)
18) Mayhem - Chimera 8.5 (56 votes)
19) Haggard - Eppur Si Muove 8.5 (16 votes)
20) Amon Amarth - Fate of Norns 8.5 (16 votes)
21) Deicide - Scars Of The Crucifix 8.2 (32 votes)
22) Nargaroth - Rasluka Pt. I 8.2 (13 votes)
23) Dismember - Where Ironcrosses Grow 8.2 (12 votes)
24) Cannibal Corpse - The Wretched Spawn 8.0 (21 votes)
25) After Forever - Invisible Circles 8.0 (12 votes)
Most user votes:
1) My Dying Bride - Songs of Darkness, Words of Light 9.3 (103 votes)
2) Mayhem - Chimera 8.5 (56 votes)
3) Orphaned Land - Mabool: The Story Of The Three Sons Of Seven 9.2 (51 votes)
4) Finntroll - Nattfödd 9.3 (44 votes)
5) In Flames - Soundtrack To Your Escape 6.6 (37 votes)
6) Cradle Of Filth - Nymphetamine 7.3 (35 votes)
7) Deicide - Scars Of The Crucifix 8.2 (32 votes)
Finntroll - Trollhammaren 8.8 (26 votes)
9) Hypocrisy - The Arrival 8.7 (24 votes)
10) Darkthrone - Sardonic Wrath 8.6 (23 votes)
11) Vintersorg - The Focusing Blur 8.6 (21 votes)
12) Cannibal Corpse - The Wretched Spawn 8.0 (21 votes)
13) Mortiis - The Grudge 7.2 (19 votes)
14) Borknagar - Epic 9.2 (18 votes)
15) Ensiferum - Iron 9.1 (18 votes)
16) Therion - Sirius B 9.6 (17 votes)
17) Katatonia - Brave Yester Days 9.7 (16 votes)
18) Therion - Lemiuria 9.1 (16 votes)
19) Haggard - Eppur Si Muove 8.5 (16 votes)
20) Amon Amarth - Fate of Norns 8.5 (16 votes)
21) Wyrd - Vargtimmen Pt.II 9.5 (14 votes)
22) Fear Factory - Archetype 7.0 (14 votes)
23) The Gathering - Sleepy Buildings - A Semi Acoustic Evening 9.4 (13 votes)
24) Suffocation - Souls to Deny 9.3 (13 votes)
25) Khold - Mørke Gravers Kammer 9.0 (13 votes)
Maar das natuurlijk verre van compleet
Katatonia - Brave Yester Days 9.7 (16 votes)
2) Therion - Sirius B 9.6 (17 votes)
3) Wyrd - Vargtimmen Pt.II 9.5 (14 votes)
4) The Gathering - Sleepy Buildings - A Semi Acoustic Evening 9.4 (13 votes)
5) My Dying Bride - Songs of Darkness, Words of Light 9.3 (103 votes)
6) Finntroll - Nattfödd 9.3 (44 votes)
7) Suffocation - Souls to Deny 9.3 (13 votes)
Orphaned Land - Mabool: The Story Of The Three Sons Of Seven 9.2 (51 votes)
9) Borknagar - Epic 9.2 (18 votes)
10) Ensiferum - Iron 9.1 (18 votes)
11) Therion - Lemiuria 9.1 (16 votes)
12) Khold - Mørke Gravers Kammer 9.0 (13 votes)
13) Finntroll - Trollhammaren 8.8 (26 votes)
14) Hypocrisy - The Arrival 8.7 (24 votes)
15) Sirenia - An Elixir for Existence 8.7 (12 votes)
16) Darkthrone - Sardonic Wrath 8.6 (23 votes)
17) Vintersorg - The Focusing Blur 8.6 (21 votes)
18) Mayhem - Chimera 8.5 (56 votes)
19) Haggard - Eppur Si Muove 8.5 (16 votes)
20) Amon Amarth - Fate of Norns 8.5 (16 votes)
21) Deicide - Scars Of The Crucifix 8.2 (32 votes)
22) Nargaroth - Rasluka Pt. I 8.2 (13 votes)
23) Dismember - Where Ironcrosses Grow 8.2 (12 votes)
24) Cannibal Corpse - The Wretched Spawn 8.0 (21 votes)
25) After Forever - Invisible Circles 8.0 (12 votes)
Most user votes:
1) My Dying Bride - Songs of Darkness, Words of Light 9.3 (103 votes)
2) Mayhem - Chimera 8.5 (56 votes)
3) Orphaned Land - Mabool: The Story Of The Three Sons Of Seven 9.2 (51 votes)
4) Finntroll - Nattfödd 9.3 (44 votes)
5) In Flames - Soundtrack To Your Escape 6.6 (37 votes)
6) Cradle Of Filth - Nymphetamine 7.3 (35 votes)
7) Deicide - Scars Of The Crucifix 8.2 (32 votes)
Finntroll - Trollhammaren 8.8 (26 votes)
9) Hypocrisy - The Arrival 8.7 (24 votes)
10) Darkthrone - Sardonic Wrath 8.6 (23 votes)
11) Vintersorg - The Focusing Blur 8.6 (21 votes)
12) Cannibal Corpse - The Wretched Spawn 8.0 (21 votes)
13) Mortiis - The Grudge 7.2 (19 votes)
14) Borknagar - Epic 9.2 (18 votes)
15) Ensiferum - Iron 9.1 (18 votes)
16) Therion - Sirius B 9.6 (17 votes)
17) Katatonia - Brave Yester Days 9.7 (16 votes)
18) Therion - Lemiuria 9.1 (16 votes)
19) Haggard - Eppur Si Muove 8.5 (16 votes)
20) Amon Amarth - Fate of Norns 8.5 (16 votes)
21) Wyrd - Vargtimmen Pt.II 9.5 (14 votes)
22) Fear Factory - Archetype 7.0 (14 votes)
23) The Gathering - Sleepy Buildings - A Semi Acoustic Evening 9.4 (13 votes)
24) Suffocation - Souls to Deny 9.3 (13 votes)
25) Khold - Mørke Gravers Kammer 9.0 (13 votes)
Maar das natuurlijk verre van compleet
- Metalheank
- Berichten: 8199
- Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
- Locatie: Zutphen
Iced Earth - Glorious Burden
Blind Guardian - Imaginations Through The Looking Glass (dvd)
Saxon - Lionheart
Pyramaze - Melancholy Beast
Primal Fear - Devils's Ground
Dio - Master Of The Moon
Megadeth - The System Has Failed
Ayreon - The Human Equation
Blaze - Blood & Belief
Dream Evil - The Book Of Heavy Metal
Jag Panzer - Casting The Stones moet eigenlijk wel op 3, maar die heb ik (nog) niet, en dus ook niet goed kunnen beoordelen.
Blind Guardian - Imaginations Through The Looking Glass (dvd)
Saxon - Lionheart
Pyramaze - Melancholy Beast
Primal Fear - Devils's Ground
Dio - Master Of The Moon
Megadeth - The System Has Failed
Ayreon - The Human Equation
Blaze - Blood & Belief
Dream Evil - The Book Of Heavy Metal
Jag Panzer - Casting The Stones moet eigenlijk wel op 3, maar die heb ik (nog) niet, en dus ook niet goed kunnen beoordelen.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA
Mijn Lijstje:
01. Tears Of Anger - Still Alive
02. Therion - Sirius B
03. Dream Evil - The Book Of Heavy Metal
04. Megadeth - The System Has Failed
05. Europe - Start From The Dark
06. Therion - Lemuria
07. Twilightning - Plague-House Puppet Show
08. Wolf - Evil Star
09. Ayreon - The Human Equation
10. Tierra Santa - Apocalipsis
01. Tears Of Anger - Still Alive
02. Therion - Sirius B
03. Dream Evil - The Book Of Heavy Metal
04. Megadeth - The System Has Failed
05. Europe - Start From The Dark
06. Therion - Lemuria
07. Twilightning - Plague-House Puppet Show
08. Wolf - Evil Star
09. Ayreon - The Human Equation
10. Tierra Santa - Apocalipsis
It´s not the world that is wrong but the way some people tend to think.
- toffe_ellende
- Berichten: 3363
- Lid geworden op: vr mei 23, 2003 1:06 pm
- Locatie: Landgraaf-Tilburg-Davos
Ik denk dat je het als 2 apparte cd's moet zien, je kunt ze namelijk in special box kopen en dan heb je ze allebei of je kunt je allebei appart kopen.Tokus schreef:dit is ook grappig ja... sommige mensen noemen Lemuria en Sirius B van Therion los, anderen nemen ze samen....
It´s not the world that is wrong but the way some people tend to think.
zeg, net alsof ik dat niet weet. ik heb de albums notabene besproken op de frontpage hierNochdFaol schreef:[..]
Ik denk dat je het als 2 apparte cd's moet zien, je kunt ze namelijk in special box kopen en dan heb je ze allebei of je kunt je allebei appart kopen.
Ik zit dus alleen te twijfelen hoe ik dat in de top 10 ga verwerken. Ik denk dat ik ze toch maar samen neem.
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Berichten: 25599
- Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
1. Sonata Arctica - reckoning night
2. Pain of salvation - 12:5
3. Pain of salvation - BE
4. Cruachan - Pagan
5. Iced Earth - The glorious burden
6. Exodus - Tempo of the damned
7. Sirenia - An elixer for existence
8. Rhapsody - Symphony of enchanted lands 2: the dark secret
9. Therion - Lemuria/Sirius B
10. My dying bride - songs of light, words of darkness
2. Pain of salvation - 12:5
3. Pain of salvation - BE
4. Cruachan - Pagan
5. Iced Earth - The glorious burden
6. Exodus - Tempo of the damned
7. Sirenia - An elixer for existence
8. Rhapsody - Symphony of enchanted lands 2: the dark secret
9. Therion - Lemuria/Sirius B
10. My dying bride - songs of light, words of darkness
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Het wordt nou toch eens tijd voor een lijstje:
1. Leviathan - Tentacles of Whorror
2. Into Eternity - Burried in Oblivion
3. God Dethroned - The Lair of the White Worm
4. Xasthur - Telepathic With the Deceased
5. Infernäl Mäjesty - One who Points to Death
6. Turisas - Battle Metal
7. Infinity - The Birth of Death
8. Sonata Arctica - Reckoning Night
9. Darkthrone - Sardonic Wrath
10. 1349 - Beyond the Apocalypse
(11. Cirith Gorgor - Firestorm Apocalypse
12. Wintersun - Wintersun)
Zoiets in deze richting denk ik. Sommige platen zullen nog wel eens verschuiven. Behalve Leviathan dan, deze band heerscht de pan uit!
Lekker gevarieerd ook.
1. Leviathan - Tentacles of Whorror
2. Into Eternity - Burried in Oblivion
3. God Dethroned - The Lair of the White Worm
4. Xasthur - Telepathic With the Deceased
5. Infernäl Mäjesty - One who Points to Death
6. Turisas - Battle Metal
7. Infinity - The Birth of Death
8. Sonata Arctica - Reckoning Night
9. Darkthrone - Sardonic Wrath
10. 1349 - Beyond the Apocalypse
(11. Cirith Gorgor - Firestorm Apocalypse
12. Wintersun - Wintersun)
Zoiets in deze richting denk ik. Sommige platen zullen nog wel eens verschuiven. Behalve Leviathan dan, deze band heerscht de pan uit!
Lekker gevarieerd ook.
Terug van weg geweest
-
- Berichten: 13535
- Lid geworden op: vr okt 04, 2002 4:19 pm
Amon Amarth - The Crusher
Finntroll - Nattfödd
Forefather - Ours is the Kingdom
Tankard - Beast Of Bourbon
...komen er in ieder geval in te staan. Er zijn nog heel wat albums uit 2004 die ik nog moet beluisteren.
Amon Amarth - Fate of Norns natuurlijk. Druiloor.
Finntroll - Nattfödd
Forefather - Ours is the Kingdom
Tankard - Beast Of Bourbon
...komen er in ieder geval in te staan. Er zijn nog heel wat albums uit 2004 die ik nog moet beluisteren.
Amon Amarth - Fate of Norns natuurlijk. Druiloor.
Laatst gewijzigd door verwoesting op do nov 25, 2004 5:31 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
1. Therion - Lemuria
2. Ministry - Houses Of The Molé
3. Exodus - Tempo Of The Damned
4. Hypocrisy - The Arrival
5. Therion - Sirius B
6. Bloodbath - Nightmares Made Flesh
7. Cradle Of Filth - Nymphetamine
8. Samael - Reign Of Light
9. Mortiis - The Grudge
10. Mayhem - Chimera
Ik moest beide Therions wel apart nemen, anders kwam ik niet aan 10
2. Ministry - Houses Of The Molé
3. Exodus - Tempo Of The Damned
4. Hypocrisy - The Arrival
5. Therion - Sirius B
6. Bloodbath - Nightmares Made Flesh
7. Cradle Of Filth - Nymphetamine
8. Samael - Reign Of Light
9. Mortiis - The Grudge
10. Mayhem - Chimera
Ik moest beide Therions wel apart nemen, anders kwam ik niet aan 10
What A Wiplash Hate-Filled Culture Of Viruses, Born Raised And Infected With Violent Thought...
Oei, wat een zooi overtuigend homoseksuelen hier, aan die kankerlijstjes te zien.
Maar eens een slappe poging wagen om een lijstje te creeeren, helaas zijn de gaafste metaljaren al over, maar zo nu en dan wil een band vol seniele eikels hun dementie vergeten, en zo nog een gaaf album produceren.
Saxon - Lionheart
Exodus - Tempo Of The Damned
Doro - Classic Diamonds
Root - Madness Of The Graves
Dream Evil - The Book Of Heavy Metal
Malediction - Esclave Du Vice
Chainsaw - Smell The Saw
Tyrant's Reign - Year Of The Tyrant
Ram - Sudden Impact EP (Mogen EP's?)
Seven Witches - Year Of The Witch
Fuck, dat koste een hoop moeite.
Ongelovelijk hoe eikelig veel metal er uitgebracht wordt en dat het percentage 'rotzooi' of 'niet boeiend genoeg' boven de 90% ligt.
Waarschijnlijk hadden ze daar in de jaren '80 al rekening meegehouden door bizar veel goeie metal te maken.
Tering.
Maar eens een slappe poging wagen om een lijstje te creeeren, helaas zijn de gaafste metaljaren al over, maar zo nu en dan wil een band vol seniele eikels hun dementie vergeten, en zo nog een gaaf album produceren.
Saxon - Lionheart
Exodus - Tempo Of The Damned
Doro - Classic Diamonds
Root - Madness Of The Graves
Dream Evil - The Book Of Heavy Metal
Malediction - Esclave Du Vice
Chainsaw - Smell The Saw
Tyrant's Reign - Year Of The Tyrant
Ram - Sudden Impact EP (Mogen EP's?)
Seven Witches - Year Of The Witch
Fuck, dat koste een hoop moeite.
Ongelovelijk hoe eikelig veel metal er uitgebracht wordt en dat het percentage 'rotzooi' of 'niet boeiend genoeg' boven de 90% ligt.
Waarschijnlijk hadden ze daar in de jaren '80 al rekening meegehouden door bizar veel goeie metal te maken.
Tering.
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
- Hieronimus
- Berichten: 31826
- Lid geworden op: wo mar 12, 2003 12:36 pm
- Locatie: Hutje in het bos
Yeah baby yeah.zwarte krijser schreef: Orphaned Land - Mabool: The Story Of The Three Sons Of Seven 9.2 (51 votes)
Most user votes:
3) Orphaned Land - Mabool: The Story Of The Three Sons Of Seven 9.2 (51 votes)
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
Ik ga zeker NIET mijn top-10 plaatsen want daar zit te weinig metal in en dan word ik toch weer afgebrand hier De enige metal die er in zit is Mastodon, misschien Yob en heel, heel misschien Necrophagist.
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine
[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]
[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]
Wauw geen judas priestCoenV schreef:Oei, wat een zooi overtuigend homoseksuelen hier, aan die kankerlijstjes te zien.
Maar eens een slappe poging wagen om een lijstje te creeeren, helaas zijn de gaafste metaljaren al over, maar zo nu en dan wil een band vol seniele eikels hun dementie vergeten, en zo nog een gaaf album produceren.
Saxon - Lionheart
Exodus - Tempo Of The Damned
Doro - Classic Diamonds
Root - Madness Of The Graves
Dream Evil - The Book Of Heavy Metal
Malediction - Esclave Du Vice
Chainsaw - Smell The Saw
Tyrant's Reign - Year Of The Tyrant
Ram - Sudden Impact EP (Mogen EP's?)
Seven Witches - Year Of The Witch
Fuck, dat koste een hoop moeite.
Ongelovelijk hoe eikelig veel metal er uitgebracht wordt en dat het percentage 'rotzooi' of 'niet boeiend genoeg' boven de 90% ligt.
Waarschijnlijk hadden ze daar in de jaren '80 al rekening meegehouden door bizar veel goeie metal te maken.
Tering.
It´s not the world that is wrong but the way some people tend to think.
Godver, wat heersch jij toch.CoenV schreef:Waarschijnlijk hadden ze daar in de jaren '80 al rekening meegehouden door bizar veel goeie metal te maken.
Tering.
Eigenlijk niet, je bent gewoon een mongool natuurlijk, maar zo nu en dan heb je een geniale post erbij zitten, goede zaak.
sabaton is mijn favoriete epic metal band
- Metalheank
- Berichten: 8199
- Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
- Locatie: Zutphen
Ik hoop dat je doelt op de Black, Death en slappePower van tegenwoordig....dán ben ik het met je eens.CoenV schreef:
Fuck, dat koste een hoop moeite.
Ongelovelijk hoe eikelig veel metal er uitgebracht wordt en dat het percentage 'rotzooi' of 'niet boeiend genoeg' boven de 90% ligt.
Waarschijnlijk hadden ze daar in de jaren '80 al rekening meegehouden door bizar veel goeie metal te maken.
Tering.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA
- ruben somewhere online
- Berichten: 16982
- Lid geworden op: di jul 08, 2003 2:34 pm
Mijn top tien tot nu toe, in willekeurige volgorde:
01. Leviathan - Tentacles of Whorror
02. Behemoth - Demigod
03. Exodus - Tempo of the Damned
04. The Chasm - The Spell of Retribution
05. Saxon - Lionheart
06. Mastodon - Leviathan
07. Nehëmah - Tenebrae
08. Dismember - Where Ironcrosses Grow
09. Nachtmystium - Demise
10. Shadows Fall - The War Within
01. Leviathan - Tentacles of Whorror
02. Behemoth - Demigod
03. Exodus - Tempo of the Damned
04. The Chasm - The Spell of Retribution
05. Saxon - Lionheart
06. Mastodon - Leviathan
07. Nehëmah - Tenebrae
08. Dismember - Where Ironcrosses Grow
09. Nachtmystium - Demise
10. Shadows Fall - The War Within
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]
- ruben somewhere online
- Berichten: 16982
- Lid geworden op: di jul 08, 2003 2:34 pm
Daar moet ik nog eens goed voor gaan zitten.
Platen die er sowieso inkomen zijn van
Grip inc.,Slipknot,Suffocation,Bloodbath,Nasum,Megadeth,Nightwish...
Verder nog even kijken en de precieze volgorde bepalen.
Er is lang een strijd in mijn hoofd tussen Grip inc. en Slipknot om de nummer 1 positie.
Denk dat Grip inc. gaat winnen.
Platen die er sowieso inkomen zijn van
Grip inc.,Slipknot,Suffocation,Bloodbath,Nasum,Megadeth,Nightwish...
Verder nog even kijken en de precieze volgorde bepalen.
Er is lang een strijd in mijn hoofd tussen Grip inc. en Slipknot om de nummer 1 positie.
Denk dat Grip inc. gaat winnen.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.