Cirrha Niva - Liaison de la Morte

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
Gebruikersavatar
HighKing
Berichten: 6594
Lid geworden op: di dec 18, 2001 11:15 pm
Locatie: Heemskerk
Contacteer:

Cirrha Niva - Liaison de la Morte

Bericht door HighKing » di aug 27, 2002 6:45 pm

Mun vriendinnetje belt me net, dat ze gehoord had dat er een metalband hier in de buurt gaat spelen binnenkort (das best uniek, komt hier erg weinig voor), met de naam 'Liaison de la Morte'.
Nu heb ik ff op Internet gezocht naar deze band, maar ik kom alleen maar bij een act van de band 'Cirrha Niva', die deze naam draagd.

Kan iemand me hier meer over vertellen? Is er uberhaupt een band die zo heet, of heeft zij het waarschijnlijk verkeerd begrepen, en is dat de naam van de act die ze uitvoeren? :)
KFFR, old-school metal!

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » di aug 27, 2002 7:12 pm

Cirrha Niva heeft inderdaad een album dat zo heet.
Live schijnen ze erg goed te zijn, met hele show enzo erbij. Het is namelijk een conceptalbum, nogal gotisch enzo ook.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
HighKing
Berichten: 6594
Lid geworden op: di dec 18, 2001 11:15 pm
Locatie: Heemskerk
Contacteer:

Bericht door HighKing » di aug 27, 2002 7:23 pm

Tjsa, ik denk dat ze zich qua bandnaam gewoon vergist heeft dan. Ach, ga er wel heen, komt niet iedere dag voor dat er zoiets in de buurt is... ;)

Trouwens, ik kwam er laats ook achter dat Molfest in Heerhugowaard gehouden wordt, das ongeveer 13 kilometer hier vandaan! Gaat goed met onze omgeving! :P
KFFR, old-school metal!

Gebruikersavatar
HighKing
Berichten: 6594
Lid geworden op: di dec 18, 2001 11:15 pm
Locatie: Heemskerk
Contacteer:

Bericht door HighKing » zo sep 15, 2002 2:34 pm

Zow, ben gister heengeweest... ze waren echt gaaf!!

Als ze een keer bij je in de buurt zijn, zeker gaan! Gewoon een volwaardige opera, alleen zijn de violen vervangen door electrische gitaren :)

De zanger weet zichzelf zeker bij de betere zangers te plaatsen, en die bassist/zangeres mag er ook zeker wezen! Zowel qua zang als... ach je weet wel :P

Helaas heb ik er zelf maar ongeveer een half uurtje van kunnen genieten, omdat mun vriendin doodmoe was en graag naar huis wilde. Maar we hebben wel democratisch met zun tweeen besloten om ze nog een keer volledig te gaan bekijken. :)
KFFR, old-school metal!

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24863
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » zo sep 15, 2002 6:41 pm

Ik heb ze al enkele keren gezien. Die concept plaat 'Liason..' is echt de moeite. Afwisselend, sfeervol en technisch.
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Plaats reactie