Rammstein

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Re: Rammstein

Bericht door Gilbert » di feb 24, 2015 2:31 pm


Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Re: Rammstein

Bericht door Gilbert » wo mar 18, 2015 9:00 pm

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Skills In Pills coming to you soon!
Zo zegt de Facebook-pagina van Lindemann...

Persistence
Berichten: 10220
Lid geworden op: vr dec 29, 2006 10:33 pm

Re: Rammstein

Bericht door Persistence » ma mei 15, 2017 4:04 pm

04/05/2017:
Rammstein guitarist Paul Landers says he wants to try and incorporate “unusual methods” into their seventh album.

The band revealed in March that work was continuing on new material – and in the brand new issue of Metal Hammer, he and fellow guitarist Richard Kruspe have spoken about how the follow-up to 2009’s Liebe Ist Für Alle Da is shaping up.

Kruspe says: “It really depends on our singer Till, that he can finish the mysterious ideas we have. At the moment we have 30 ideas, some with lyrics, and some not.

“We’re working on the vocals, and then we might consider another producer. There’s all those question marks that we haven’t answered yet.”

Landers adds: “Our goal right now is to write really good songs and maybe even try unusual methods, new ideas, and change the path that one usually has.

“It might be that when grandmother hears the album, she thinks it’s the same as the other ones. But for us, we really want it to be another milestone.”

The full world exclusive interview can be found in the new issue of Metal Hammer which is out now. Rammstein are the cover stars, while System Of A Down, Megadeth, Deftones, Malevolence and Papa Roach also feature.

http://teamrock.com/news/2017-05-04/ram ... album-no-7

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Re: Rammstein

Bericht door Took » do nov 01, 2018 1:42 pm

volgend jaar in De Kuip in Rotterdam. Datum is op tijd van schrijven nog niet bekend.
Afbeelding


en 10 juli naar het Koning Boudewijnstadion in Brussel.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Re: Rammstein

Bericht door MetalJan » vr nov 02, 2018 8:09 pm

25 juni in De Kuip. Collega zo blij als een kind toen ik het 'm vertelde :)

Maarten_Hc
Berichten: 5257
Lid geworden op: di dec 16, 2003 4:03 pm

Re: Rammstein

Bericht door Maarten_Hc » wo nov 07, 2018 9:01 pm

Morgen de kaarten voor Brussel bestellen
We Make You Begging On The Streets Of London!

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25569
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Rammstein

Bericht door Lennert » di mei 10, 2022 9:17 am

Nou, ik heb Zeit nu zo'n tienmaal beluisterd en ik ben na wat initiële terughoudendheid toch best enthousiast. Muzikaal vuurwerk is er niet te vinden, daarvoor kun je tegenwoordig beter Til's soloalbums beluisteren, maar de 11 songs die op het album staan nestelden zich eigenlijk vrij snel in mijn geheugen en juist de meer melancholische, balladesque tracks als Zeit, Schwarz, Meine Träne en Adieu bevallen me heel erg goed. Het album is niet per se fenomenaal, maar wel bezield en erg goed in het gehoor liggend. Kennelijk ga ik 4 juli ook nog mee naar Nijmegen, dus dat is dubbel mooi.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22602
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Rammstein

Bericht door innuendo » di mei 10, 2022 9:19 am

Oja, ik zal dat nummer eens luisteren waarvan je dat van me vroeg.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25569
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Rammstein

Bericht door Lennert » di mei 10, 2022 9:20 am

innuendo schreef: di mei 10, 2022 9:19 am Oja, ik zal dat nummer eens luisteren waarvan je dat van me vroeg.
[youtube][/youtube]
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22066
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: Rammstein

Bericht door KoenM » di mei 10, 2022 9:44 am

Het ligt me op het eerste gehoor net iets minder dan het uitgelaten swingcircus (Ausländer en Radio vond ik twee HEERLIJKE singles) van de vorige plaat, maar zeker niet slecht. Blijven voor zo'n succesvolle band die toch best op een hoog niveau musiceren!
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
paradigm shift
Berichten: 4439
Lid geworden op: do jun 09, 2005 8:34 pm
Locatie: somewhere between south Eden and north Utopia

Re: Rammstein

Bericht door paradigm shift » di mei 10, 2022 11:07 am

Ik vind dingen, maar bijt maar op mijn tong om de edgelord-beschuldigingen voor te blijven :P
“We are all in the same boat in a stormy sea, and we owe each other a terrible loyalty.”

G. K. Chesterton

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18553
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Re: Rammstein

Bericht door Krimhild » di mei 10, 2022 11:31 am

paradigm shift schreef: di mei 10, 2022 11:07 am Ik vind dingen, maar bijt maar op mijn tong om de edgelord-beschuldigingen voor te blijven :P
Dude, don’t let nobody hold you back!
Ik ben hier gewoon.

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22066
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: Rammstein

Bericht door KoenM » di mei 10, 2022 11:47 am

paradigm shift schreef: di mei 10, 2022 11:07 am Ik vind dingen, maar bijt maar op mijn tong om de edgelord-beschuldigingen voor te blijven :P
Conflict genereert progressie.

Tenzij je natuurlijk weer terugkeert op gekende en platgetreden paden met Laibach yadiyadi hoogstaand bladie kopie blabla.

Maar dat zou jij niet doen... toch?
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18553
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Re: Rammstein

Bericht door Krimhild » di mei 10, 2022 12:27 pm

Koen doet een appelflapje.
Ik ben hier gewoon.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25569
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Rammstein

Bericht door Lennert » di mei 10, 2022 12:43 pm

Maar in dit geval ben ik het wel met hem eens! :mrgreen:
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Iron Maiden
Berichten: 3087
Lid geworden op: do jul 13, 2006 9:46 pm
Locatie: Rijssen

Re: Rammstein

Bericht door Iron Maiden » di mei 10, 2022 2:11 pm

Lennert schreef: di mei 10, 2022 9:17 am Nou, ik heb Zeit nu zo'n tienmaal beluisterd en ik ben na wat initiële terughoudendheid toch best enthousiast. Muzikaal vuurwerk is er niet te vinden, daarvoor kun je tegenwoordig beter Til's soloalbums beluisteren, maar de 11 songs die op het album staan nestelden zich eigenlijk vrij snel in mijn geheugen en juist de meer melancholische, balladesque tracks als Zeit, Schwarz, Meine Träne en Adieu bevallen me heel erg goed. Het album is niet per se fenomenaal, maar wel bezield en erg goed in het gehoor liggend.
Helemaal mee eens. Ik vind dit album mooier dan het vorige album. Het is niet meer de Rammstein van de oudere albums, maar de nummers die er op staan zijn erg mooi. Ik vind dat Till erg goed uit de voeten kan met de 'kleine' liedjes, hij heeft wel een bepaalde melancholiek in zijn stem. Daarnaast zijn de teksten wel ouderwets Rammstein, dubbelzinnig, soms met een diepere laag. Prima album!

Gebruikersavatar
paradigm shift
Berichten: 4439
Lid geworden op: do jun 09, 2005 8:34 pm
Locatie: somewhere between south Eden and north Utopia

Re: Rammstein

Bericht door paradigm shift » di mei 10, 2022 2:21 pm

KoenM schreef: di mei 10, 2022 11:47 am
paradigm shift schreef: di mei 10, 2022 11:07 am Ik vind dingen, maar bijt maar op mijn tong om de edgelord-beschuldigingen voor te blijven :P
Conflict genereert progressie.

Tenzij je natuurlijk weer terugkeert op gekende en platgetreden paden met Laibach yadiyadi hoogstaand bladie kopie blabla.

Maar dat zou jij niet doen... toch?
Zonder verder op de buiten kijf staande superioriteit van Laibach in te gaan, Rammstein is al met al steeds meer een flauwe, ongevaarlijke circusact aan het worden, een enkel nummer daargelaten. Het is een goed geoliede machine, strak en catchy, maar er zitten geen scherpe randjes aan, het schuurt nergens. Eurovision met een distortionpedaal.
“We are all in the same boat in a stormy sea, and we owe each other a terrible loyalty.”

G. K. Chesterton

Gebruikersavatar
paradigm shift
Berichten: 4439
Lid geworden op: do jun 09, 2005 8:34 pm
Locatie: somewhere between south Eden and north Utopia

Re: Rammstein

Bericht door paradigm shift » di mei 10, 2022 2:24 pm

Over Eurovision gesproken… 8)

“We are all in the same boat in a stormy sea, and we owe each other a terrible loyalty.”

G. K. Chesterton

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25569
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Rammstein

Bericht door Lennert » di mei 10, 2022 8:38 pm

Ik heb net een selectie clips op Youtube aangezet van Laibach maar vind het zulke onmeunige kutmuziek dat ik blij ben dat Rammstein dan maar een flauwe en ongevaarlijke circusact is geworden. Mocht iemand bewijs hebben dat de zanger verder ook echt kan zingen, zoals Till Lindemann dit wel kan, dan sta ik hier natuurlijk voor open, maar dat mompelgrommen dat ik nu alleen hoor is belabberd slecht :mrgreen:

Edit: ik begrijp dat 'ongevaarlijke' verder als argument prima, maar ik kan zelf dan ook met geen mogelijkheid zeggen dat ik Herzeleid of Sehnsucht als favorieten bestempel, die eer is weggelegd voor Mutter, Reise, Reise en Liebe Ist Für Alle Da. Dat theatrale en bombastische spreekt me zoveel meer aan dan de eentonigheid van de eerste albums (toegegeven, ik heb Engel nog steeds heel erg hoog zitten), vooral op de momenten dat Lindemann die cleane zangstem opzet. Sonne was toen een veelgespeelde clip op TMF en nog steeds een nummer dat mijn ontluikende metalsmaak goed heeft geholpen.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11733
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Re: Rammstein

Bericht door Amibor » za mei 28, 2022 6:38 pm

Wat Rammstein goed maakt is de afwisseling tussen dat pompende koude machinale en de weemoed in de zang van Till. Uiteraard blijven de songstructuren een beetje achter en vind je met een kast vol goede metal doorgaans weinig muzikale uitdaging bij Rammstein. Toch is het eigenlijk een van de weinige bands die een soort popmetal maakt, belachelijk catchy en toch veel harder dan de doorsnee popliefhebber gewend is. Ik kan ze nog steeds waarderen, vooral door de geniale video's die ze uitbrengen, die toch vaak een nieuwe dimensie geven aan de dikwijls platte of makkelijke teksten. Zo heb ik 'Sonne' heel lang opgevat als een maatschappij van dwergen die hard ondankbaar werk verrichten voor een twijfelachtige godin (het kapitaal) die zelf ten onder gaat aan haar lusten (het letterlijke goudsnuiven). Wellicht vergezocht, maar het feit dat je in sommig werk van Rammstein de dingen ver kunt zoeken, rechtvaardigt hun artistieke bestaan. Die nieuwe video 'Zeit' is overigens ook een pareltje.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Iron Maiden
Berichten: 3087
Lid geworden op: do jul 13, 2006 9:46 pm
Locatie: Rijssen

Re: Rammstein

Bericht door Iron Maiden » za jun 03, 2023 12:17 am

https://nos.nl/artikel/2477484-zanger-r ... aanranding

Storm in een glas water of het begin van de ondergang van de band?

Het is sowieso geen goed artikel, er worden enkel dingen beweerd die juist duiden op 'keurig' gedrag. Niks grensoverschrijdends, maar toch zo'n headline er op plakken.

Edit: in dit artikel gaan ze er uitgebreider op in en wordt al gehint op een cancel-cultuur omtrent Rammstein

https://www.ad.nl/show/metoo-in-rockwer ... ~a80711d1/

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25272
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Rammstein

Bericht door Jeroen » za jun 03, 2023 8:13 am

Tegenwoordig is dit vast heel problematisch. In de jaren 80 was dit sex, drugs and rock'n'roll.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

bakvet
Berichten: 253
Lid geworden op: di mar 22, 2016 8:11 pm

Re: Rammstein

Bericht door bakvet » za jun 03, 2023 9:22 am

Wat staat er nu in de artikelen? Helemaal niks.

Die vent van Rammstein zal me verder een worst wezen, maar Jezus Christus hoe snel een aantal aanteigingen leiden tot een heksenjacht. Tenzij hij echt iets op zijn kerfstok heeft, maar blijkt vooralsnog niet uit de twee artikelen.

Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 8412
Lid geworden op: di jul 01, 2003 3:28 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Rammstein

Bericht door Joris » za jun 03, 2023 11:02 am

geen verkrachting omdat ze ermee instemde. Toch was ze duidelijk niet blij met wat er gebeurde: "Ik had ook behoorlijke pijn en het moet hem ook zijn opgevallen dat het niet gemakkelijk was om met mij te vrijen",
Mja, nu gaan we van misbruik naar beschuldigingen van slechte sex.
Wat verwacht je als je op een rij 0 geplaatst wordt, backstage gehaald wordt en mee de kleedkamer in gaat. Dan ga je niet om een kopje thee te drinken.

Niet dat ik wil zeggen dat als er echt verkrachting plaats vindt dat het dan eigen schuld is. Dan moet het gewoon einde verhaal zijn voor de dader.

Gebruikersavatar
zwarte krijser
Berichten: 3392
Lid geworden op: do mei 13, 2004 2:37 am
Locatie: Eindhoven

Re: Rammstein

Bericht door zwarte krijser » za jun 03, 2023 1:08 pm

"En een speciale editie van een album dat de groep in 2009 uitbracht bevatte zes dildo's die ieder een bandlid vertegenwoordigden."

Zo! Schokkend zeg! Die extra informatie overtuigt me ervan dat Til Lindemann schuldig is.

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 22864
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Re: Rammstein

Bericht door dako » di jun 06, 2023 9:10 am

De band moet het AD toch gewoon kunnen aanklagen voor zo'n pauperartikel?
Smaad. Of laster, ik heb verder geen idee, maar dit gaat te ver natuurlijk.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Persistence
Berichten: 10220
Lid geworden op: vr dec 29, 2006 10:33 pm

Re: Rammstein

Bericht door Persistence » di jun 06, 2023 12:43 pm

Legendarische openingspost:

Gnar schreef: za mar 12, 2005 2:31 pm Ik wil jullie mening eens weten over Rammstein, ik zelf vind de muziek wel ok aangezien ik er nooit naar luister.
Ze vallen niet in de categorie metal waar ik naar luister maar vind het toch wel goede muziek.
:lolup:

Gebruikersavatar
Spawn999
Opperetterbak
Berichten: 11053
Lid geworden op: wo sep 11, 2019 8:46 am

Re: Rammstein

Bericht door Spawn999 » di jun 06, 2023 12:56 pm

Joris schreef: za jun 03, 2023 11:02 am Mja, nu gaan we van misbruik naar beschuldigingen van slechte sex.
Wat verwacht je als je op een rij 0 geplaatst wordt, backstage gehaald wordt en mee de kleedkamer in gaat. Dan ga je niet om een kopje thee te drinken.
Een nummertje maken was misschien de verwarring...
Living Colour Is My Favorite Black Metal Band

Gebruikersavatar
zwarte krijser
Berichten: 3392
Lid geworden op: do mei 13, 2004 2:37 am
Locatie: Eindhoven

Re: Rammstein

Bericht door zwarte krijser » di jun 06, 2023 10:50 pm

:lolup:

Jan1973
Berichten: 784
Lid geworden op: zo jul 15, 2018 9:15 pm

Re: Rammstein

Bericht door Jan1973 » do jun 08, 2023 10:25 am

Nee, die rij nul is niet voor meiskes die ongewis zijn dat ze daar gezet zijn om mogelijk met lelijke Duitsers te copuleren.

Al zullen die er vast zijn.

We zullen wel zien wat de Duitse justitie ervan zegt.

Het vermeende drogeren daar zullen ze wel wat van vinden, al zal dat moeilijk te bewijzen zijn, ook aangezien de drugstest van de klaagster over drogeren negatief bleek te zijn.

Iron Maiden
Berichten: 3087
Lid geworden op: do jul 13, 2006 9:46 pm
Locatie: Rijssen

Re: Rammstein

Bericht door Iron Maiden » vr jun 16, 2023 9:38 am

Justitie in Duitsland heeft inmiddels een onderzoek ingesteld naar Till. Daarnaast heeft Universal Music de samenwerking met de band beperkt.

Of de verhalen allemaal waar zijn of niet, of het overdreven is of niet, dat maakt niet uit. Het doet de band hoe dan ook geen goed. Wat voor effect zal dit hebben op de bandleden onderling? Ik meende dat het niet altijd koek en ei is geweest tussen hen, ik kan me voorstellen dat als er nog irritaties of iets dergelijks zijn, dat dit dan ook die verhoudingen niet gaat helpen.

Persistence
Berichten: 10220
Lid geworden op: vr dec 29, 2006 10:33 pm

Re: Rammstein

Bericht door Persistence » vr jun 16, 2023 4:20 pm

Jan1973 schreef: do jun 08, 2023 10:25 am Nee, die rij nul is niet voor meiskes die ongewis zijn dat ze daar gezet zijn om mogelijk met lelijke Duitsers te copuleren.

Al zullen die er vast zijn.

We zullen wel zien wat de Duitse justitie ervan zegt.

Het vermeende drogeren daar zullen ze wel wat van vinden, al zal dat moeilijk te bewijzen zijn, ook aangezien de drugstest van de klaagster over drogeren negatief bleek te zijn.
Kun je die eerste zin opnieuw formuleren?

Persistence
Berichten: 10220
Lid geworden op: vr dec 29, 2006 10:33 pm

Re: Rammstein

Bericht door Persistence » vr jun 16, 2023 4:31 pm

Iron Maiden schreef: vr jun 16, 2023 9:38 am

Of de verhalen allemaal waar zijn of niet, of het overdreven is of niet, dat maakt niet uit. Het doet de band hoe dan ook geen goed.
Dat is inderdaad een mogelijkheid dat het bandimago onterecht beschadigd raakt indien de beweringen nep zijn. Maar dan kan meneer Lindemann en zijn collegae gewoon een tegenproces starten en een flinke schadevergoeding plus rectificatie eisen (zoals bij Johnny Depp), dat is zijn primaire recht. Lijkt mij dus niet zo’n groot probleem. Tevens denk ik dat de vrouwen en hun advocaten daar ook wel bewust van zijn en dat ze niet zomaar zo’n man met invloed beschuldigen met iets. Laten we dus gewoon afwachten wat de uitkomst van het onderzoek gaat zijn.

Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 8412
Lid geworden op: di jul 01, 2003 3:28 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Rammstein

Bericht door Joris » vr jun 16, 2023 5:51 pm

Gewoon een rectificatie eisen….

Dat is natuurlijk niet helemaal waar. Als het onterecht is, dan denkt men nog steeds: ‘waar rook is, is vuur’ (zeker bij rammstein).

En een band en label als dit kunnen er natuurlijk veel meer advocatenkosten tegenaan gooien dan zo’n vrouw in haar eentje. Dus hoeveel waarde hechten mensen dan aan het oordeel.

De imagoschade is er al en zal ook niet meer weg gaan.

Persistence
Berichten: 10220
Lid geworden op: vr dec 29, 2006 10:33 pm

Re: Rammstein

Bericht door Persistence » vr jun 16, 2023 7:23 pm

Zelf sta ik er als een ex Rammstein-fan vrij neutraal in. Ik denk de dat de tijd van #MeToo waar vrouwen per definitie altijd gelijk kregen totdat het tegendeel bewezen werd, alweer een beetje voorbij is m.n na zaak Johnny Depp. Indien alles nep blijkt te zijn zal er vast wel een eerherstel volgen, althans daar vertrouw ik wel in.

Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 8412
Lid geworden op: di jul 01, 2003 3:28 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Rammstein

Bericht door Joris » za jun 17, 2023 12:16 pm

Mja. Wie weet. Mij maakt de uitkomst ook niet uit. Dat rammstein leuke shows geeft zegt mij niets over het gedrag van de zanger. Dus laat ze het maar onderzoeken.

Maar volgens mij staat Kevin Spacey ook op het punt om na amerika nu ook in engeland vrijgesproken te worden (als ik het goed heb meegekregen). Die is in de tussentijd wel al jaren van zijn carrière kwijt en ik denk dat producenten er zich voor de zekerheid dan toch maar niet meer aan gaan branden.

Persistence
Berichten: 10220
Lid geworden op: vr dec 29, 2006 10:33 pm

Re: Rammstein

Bericht door Persistence » vr jul 07, 2023 1:21 pm

Wie was er gisteren bij in Grunn? Vertel!

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22066
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: Rammstein

Bericht door KoenM » vr jul 07, 2023 1:41 pm

Ik niet, maar wat een vette setlist!

https://www.setlist.fm/setlist/rammstei ... 7912b.html
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
zwarte krijser
Berichten: 3392
Lid geworden op: do mei 13, 2004 2:37 am
Locatie: Eindhoven

Re: Rammstein

Bericht door zwarte krijser » di aug 29, 2023 12:10 pm

Van de kwaliteitswebsite nu.nl:

Het Openbaar Ministerie in Duitsland sluit de onderzoeken naar Rammstein-zanger Till Lindemann. Justitie zegt dat er geen bewijs is gevonden van strafbaar gedrag.
De onderzoeken zijn in juni gestart, na meerdere beschuldigingen van seksueel wangedrag door de leadzanger.

Afgelopen maanden zijn er diverse beschuldigingen van seksueel wangedrag aan het adres van Lindemann naar buiten. In juni startten de Berlijnse politie en het OM een onderzoek naar het wangedrag.

De advocaten van Lindemann hebben in juni gezegd "dat er tot nu toe geen objectief bewijs is dat onze cliënt een misdrijf gepleegd heeft".

Gebruikersavatar
Spawn999
Opperetterbak
Berichten: 11053
Lid geworden op: wo sep 11, 2019 8:46 am

Re: Rammstein

Bericht door Spawn999 » di aug 29, 2023 12:16 pm

Ze zeiden allemaal Ich Will!

En daarna riepen ze allemaal 9 9 9 9 in het Duits...
Living Colour Is My Favorite Black Metal Band

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25272
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Rammstein

Bericht door Jeroen » di aug 29, 2023 12:22 pm

En door.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Aviatrix
Berichten: 1136
Lid geworden op: di mei 17, 2022 9:09 pm
Locatie: Hier

Re: Rammstein

Bericht door Aviatrix » di aug 29, 2023 1:18 pm

Niet om slachtoffers van seksueel misbruik af te vallen, want dat is natuurlijk vreselijk om mee te maken, maar ik vind het wel een beetje ver gaan soms. Je mag níks meer. Op zich wel goed voor de aarde en natuur, als er niet gewipt wordt sterft de mens vanzelf uit... Ook geen overlast meer dus.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25569
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Rammstein

Bericht door Lennert » di aug 29, 2023 1:47 pm

Aviatrix schreef: di aug 29, 2023 1:18 pm Je mag níks meer.
Je bedoelt hiermee 'dingen die de fysieke autonomie van de ander schenden'? :P
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Aviatrix
Berichten: 1136
Lid geworden op: di mei 17, 2022 9:09 pm
Locatie: Hier

Re: Rammstein

Bericht door Aviatrix » di aug 29, 2023 2:06 pm

Lennert schreef: di aug 29, 2023 1:47 pm
Aviatrix schreef: di aug 29, 2023 1:18 pm Je mag níks meer.
Je bedoelt hiermee 'dingen die de fysieke autonomie van de ander schenden'? :P
Nee. Maar het is toch ook apart als je eerst bij wijze van spreken een contract moet opstellen waarin staat onder welke voorwaarden er geflirt mag worden of fysiek contact mag zijn, met iemand waar je mee wilt daten bijv.?
En ja ik weet dat ik overdrijf, maar het spontane is er wel een beetje af...

Kijk, zo'n voetbalmacho die denkt een speelster op d'r bek te mogen pakken moet natuurlijk gewoon aangepakt worden, begrijp me niet verkeerd.

Persistence
Berichten: 10220
Lid geworden op: vr dec 29, 2006 10:33 pm

Re: Rammstein

Bericht door Persistence » di aug 29, 2023 3:01 pm

Spawn, fittie!

Gebruikersavatar
Spawn999
Opperetterbak
Berichten: 11053
Lid geworden op: wo sep 11, 2019 8:46 am

Re: Rammstein

Bericht door Spawn999 » di aug 29, 2023 3:16 pm

Meh...fittietje...
Living Colour Is My Favorite Black Metal Band

Persistence
Berichten: 10220
Lid geworden op: vr dec 29, 2006 10:33 pm

Re: Rammstein

Bericht door Persistence » wo okt 18, 2023 3:40 pm

Rammstein geeft extra show in Goffertpark
Rammstein geeft op 19 juni een extra concert in het Goffertpark in Nijmegen. De Duitse metalband maakte woensdag bekend dat de vraag naar kaartjes groot genoeg is voor een tweede show. Op 18 juni is de eerste show.

https://www.ad.nl/show/rammstein-geeft- ... ~a1d50451/

Plaats reactie