Inquisitie Topic

Fouten, mededelingen etc. zijn hier te vinden, en tevens kan je hier je vraag of klacht over de site kwijt
Gesloten
Daeminion
Berichten: 9300
Lid geworden op: di dec 03, 2002 2:01 pm
Locatie: Leiderdorp

Bericht door Daeminion » wo apr 20, 2005 10:26 pm

Draconian schreef:Een beetje moeite nemen om zinnen begrijpelijk te maken lijkt mij geen overbodige luxe.
Echter vind ik dat alsnog geen reden om iemand een ban te geven. Ik stoor me de laatste tijd meer aan degenen die iederen er zo dolgraag op willen wijzen dat ze een letter ergens verkeerd neergezet hebben.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » wo apr 20, 2005 11:07 pm

elke mening mag wat dat betreft geuit worden, maar idd. Het moet niet te overdadig worden zodat het provocerend word.

Ik bedoel, we houden op sommige vlakken er allemaal wel iets aparts qua meningen op na, maar om er nou de hele tijd mee te koop te lopen.
Kijk, dat je een keer zegt dat je rechtse muziek luistert (wat volgens mij het halve forum doet, maar dat terzijde) dat maakt geen zak uit.

Vul je vervolgens alles op met swastika banners of white power symbolen dan ga je gewoon te ver, klaar.
Dat je een keer Grafland of Nokturnal Gestapo in je avatar hebt staan..so be it, maar een mening kun je ook voor je houden.
Nu ben ik zelf ook niet vies van provocatie en een paar maand geleden helemaal niet, maar zoals al gezegd word..genuanceerde goed onderbouwde opmerkingen zijn helemaal niet erg.
Overigens is mijn intentie niet om die beerput omtrent mijn nogal wisselende politieke meningen weer open te trekken. Ik hou het gewoon voor me en dus is het ook niet de bedoeling om gelijk je conclusies maar weer te gaan trekken.
Het is immers heus niet zo dat ik één of andere armenstrekkende n00b ben, dat weten de meesten waarschijnlijk ook wel. Een recensie over een wat extremere band op dat vlak moet wat mij betreft gewoon kunnen, of het moet te extreem zijn.

Echter, wel vervelend is..dat een aantal mensen constant dus lopen te zeiken op elkaar. Ze lopen oude koeien uit de sloot te halen, proberen constant tegenstrijdigheden bij elkaar aan de kaak te stellen en wat al niet meer.
In sommige topics is het niets anders dan geflame. Goed, een discussie moet gewoon kunnen, daar is het een forum voor, ongeacht het onderwerp, maar om nou zoals sommige mensen doen..één lange tirade te posten, dat lijkt me wat overdreven.

Verder zie ik het liefst dat niemand word gebanned..
tja..en Falkh, ik weet hoe hij is en ik had het al wel zien aankomen.

Dit initiatief kan soms wat matennaaierij met zich meebrengen, maar gezien de omlaag gegane kwaliteit van het forum, kan ik het me best voorstellen.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
arnibes
Berichten: 9147
Lid geworden op: zo feb 06, 2005 10:27 pm
Locatie: 6 meter onder zee niveau
Contacteer:

Bericht door arnibes » wo apr 20, 2005 11:20 pm

Ik weet dat ik niet echt moet gaan zeuren over mensen bannen etc. Want ik maak idd te vaak domme opmerkingen.

Maar waar ik me wel aan erger zijn de zinloze flames en pogingen tot stoer doen van: reckoning, sturmblast en soms coenv.
Vooral aan die 1e 2 erger ik me regelmatig.
Ik zeg het nog een keer. Ik weet dat ik te vaak domme dingen zeg. En dat is gewoon door niet opletten of weet ik veel wat.

Gebruikersavatar
Kimzel
Berichten: 23576
Lid geworden op: vr mar 14, 2003 7:24 am
Locatie: lobitch

Bericht door Kimzel » wo apr 20, 2005 11:23 pm

maar als je wilt kun je gewoon terugkomen ook al ben je gebannend

al vind ik dat iedereen moet mogen blijven

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » wo apr 20, 2005 11:26 pm

natassja schreef:maar als je wilt kun je gewoon terugkomen ook al ben je gebannend
ook dat staat in de FAQ.

Ik ben gebanned! Help!
Dan ben je vast nogal irritant geweest. Je kan erg irritant doen, maar er is een limiet. Kom je daar boven, dan mag je tijdelijk of permanent oprotten, afhankelijk van de situatie en het bedrag dat je op onze bankrekeningen stort. Soms word je van te voren er vriendelijk attend op gemaakt dat je je gedrag wel eens mag aanpassen, maar ga niet lopen janken als je ineens gebanned bent zonder waarschuwing. Het boeit ons dan namelijk niet meer.
Kom tijdens je ban ook niet terug met een andere username, want dat maakt je kans op reïntegratie stukken kleiner.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » wo apr 20, 2005 11:45 pm

ruben somewhere online schreef:Personen die in aanmerking komen voor een ban zijn:
Dissection: Deze zak hooi laat ook geen moment onbenut om zijn middelmatige band, de Normaal van de death metal qua simpelheid en 'boerelul zoekt vrouw, liefst jonger dan 12 jaar' gehalte, aan alles en iedereen op te dringen. Slinkse manieren (lees: achterlangs) worden niet geschuwd om op te kunnen treden, zoals op Wackeningen 2005 en het Zware Metalen festival van dit jaar. Het gedweep met inferieure Michael Jackson gitaren oogst alleen maar meewarige reacties.
Hahaha, dankje, gaaf!

Laat ik maar eens happen:
Maaruhm, op de volgende punten(lees:alle) zit je er fors naast:
Normaal van de Death Metal? Zo te lezen heb je dus geen verstand van die muziekstroming.
Zware Metalen festival? Daar heb ik helemaal niet gespeeld.
Wackeningen 2005? Dat fest deden we aan omdat er een package was geboekt.
Michael Jackson gitaren??Gaarne even linkje posten, ik ken dat merk namelijk niet.


Verder ben je vergeten te vermelden dat Dhr Dissection dweept met het feit dat hij beide Metalfanfests heeft georganiseerd, continu (dezelfde) plaatjes post ivm zelfverheerlijking en vers vrouwelijk bloed op metalfan meteen wilt opdrinken.

Kortom Ruben, je bent een kneus. En haal dat IM undersign rap weg, je bent het niet waard.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

-------
Berichten: 1
Lid geworden op: wo apr 20, 2005 11:47 pm

Bericht door ------- » wo apr 20, 2005 11:50 pm

Tokus schreef:Soms word je van te voren er vriendelijk attend op gemaakt dat je je gedrag wel eens mag aanpassen.
* attent

Gebruikersavatar
arnibes
Berichten: 9147
Lid geworden op: zo feb 06, 2005 10:27 pm
Locatie: 6 meter onder zee niveau
Contacteer:

Bericht door arnibes » wo apr 20, 2005 11:55 pm

Toküs schreef:[..]

* attent
:lol:

(dit is nog niet zo offtopic demorpheus?)

Elio
Berichten: 2387
Lid geworden op: za okt 11, 2003 9:26 pm
Locatie: Geleen

Bericht door Elio » wo apr 20, 2005 11:59 pm

Knul ik zou maar op je tellen passen, dit soort opmerkingen zijn eerder irritant dan grappig. Die goede naam van je zal niet voor niets ontstaan zijn, niet?
Last call for faith or progress.
Last call for life.
Nowhere to run or hide.
...When science fails.

Martine
Berichten: 6193
Lid geworden op: zo jan 11, 2004 10:02 pm
Locatie: Stavanger, Norge

Bericht door Martine » do apr 21, 2005 12:00 am

Toküs schreef:[..]

* attent
Daaaaaaag kloontje!

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » do apr 21, 2005 12:08 am

Toküs schreef:[..]

* attent
aaah gossie, ik maak ook een spelfoutje.

en nu mag je weer oprotten.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

CoenV
Berichten: 18192
Lid geworden op: di mei 06, 2003 5:03 pm

Bericht door CoenV » do apr 21, 2005 12:38 am

The Reckoning schreef:[..]


Dus omdat je je smaak verspreid over meedere (sub)-genres kom je in aanmerking voor een ban? En als we 't er toch over hebben, ben jij niet dat magazijn-gedrocht dat aan de ene kant naar Judas Proest en Iron Gayden (als we toch met namen gaan klooien) luistert, en aan de andere kant naar "tr00 kvlt blekmetal"? Je argumentatie raakt, zoals altijd, kant noch wal, je zoekt alleen zoals vele andere mensen hier, een excuus om mensen af te strijden. Gelukkig zijn er dan weer eerlijke en oprechte forummers die naargeestige longlijers als jij weer met recht tegen de kantlijn plaatsen.
Hmm, stel, dat deze post sarcastisch was, wat hij niet is, dan is deze post netjes gezegd dom te noemen.
Daarnaast ook eens in overtreding van de Metalfan FAQ:
Wat moet ik nog weten?
Spinal Tap is de belangrijkste band in de metalhistorie. Daarna volgen Iron Maiden, Black Sabbath, Metallica en Judas Priest. Voor deze bands behoort men respect op te brengen (behalve het Metallica van de laatste jaren), of men ze nu goed vindt of niet. Hetzelfde geldt overigens voor Manowar.
Heel humoristisch, Metallica4ever beweert 'smaak verspreid over mee(r)dere (sub)-genres', het enige wat deze mismaakte jongeling doet is een stroom van stupide fouten verspreiden met als doel lijm- en slijmpogingen bij diverse 'gevorderen' in een genre.
Het doommetaltopic is een interessant (en hilarisch) voorbeeld.
Nog grappiger is dat hij met een verbaal correcte poging maar argumentloze post Ruben omver poogt te werpen. Helaas zijn Ruben's posts interessant en nuttig genoeg om in een topic geplaatst te mogen worden, en dat valt van sissy4ever bepaald niet te zeggen.
En wat, in hemelsnaam, betekend 'recht tegen de kantlijn plaatsen'?

Daarnaast ben ik het volledig met Ruben eens. Ja, volledig.
Wantlist cd/lp:

Original Sin ‎– Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy

Gebruikersavatar
Demorpheus
Poseur Extraordinair
Berichten: 18595
Lid geworden op: ma mar 04, 2002 11:13 pm
Locatie: Wageningen

Bericht door Demorpheus » do apr 21, 2005 1:53 am

arnibes schreef:[..]
:lol:

(dit is nog niet zo offtopic demorpheus?)
arnibes heeft een ban
Nee, jij!!

Gebruikersavatar
Lord Leuber
Berichten: 301
Lid geworden op: do jul 01, 2004 8:41 pm
Locatie: Santpoort
Contacteer:

Bericht door Lord Leuber » do apr 21, 2005 9:53 am

Tokus schreef:[..]


die knakker is sinds enkele dagen dan ook weg. Dat constante geprovoceer met z'n plaatjes was ik zat. Hij gaat dat soort ideeën maar lekker ergens anders lopen tentoonstellen. Dat je zo bent moet je zelf weten, maar dat betekent niet dat je dat constant overal moet laten zien.
Misschien is het een idee om hiervoor ook een entry in de FAQ op te nemen? Iets als:
Nazisme, nationalisme, extreem-rechts, etc.

Natuurlijk mag je er best je eigen denkbeelden op nahouden, en hier beargumenteerd over discussiëren, maar ga niet constant in je avatar of undersign lopen pronken met uiterst provocerende plaatjes en/of leuzen. En ga dan ook niet zeuren met 'ja maar, een zonnewiel is heel iets anders dan een hakenkruis hoor!'
Je weet heus wel wat hier bedoeld wordt, en wanneer een plaatje wel kan en wanneer niet.
Dit is overigens serieus bedoeld, ik stoorde me eigenlijk ook behoorlijk aan Falkh's undersign.

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » do apr 21, 2005 2:55 pm

Maar, even een vraag tussendoor, wordt het een soort anoniem klikken of krijgt Jantje een pm of mail waarin staat dat Pietje hem om de volgende redenen niet mag en daarvoor een ban aanvraagt. Of is het gewoon: Pietje klikt bij Demorpheus of Tokus, die zijn het met Pietje eens en bannen Jantje. Dit overigens zodat mensen 'weten of klikken gevolgen met zich mee kan brengen of niet'
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
The Reckoning
Berichten: 6804
Lid geworden op: di feb 10, 2004 10:57 am
Locatie: Deneramp

Bericht door The Reckoning » do apr 21, 2005 3:59 pm

CoenV schreef:[..]


Heel humoristisch, Metallica4ever beweert 'smaak verspreid over mee(r)dere (sub)-genres', het enige wat deze mismaakte jongeling doet is een stroom van stupide fouten verspreiden met als doel lijm- en slijmpogingen bij diverse 'gevorderen' in een genre.
Het doommetaltopic is een interessant (en hilarisch) voorbeeld.
Nog grappiger is dat hij met een verbaal correcte poging maar argumentloze post Ruben omver poogt te werpen. Helaas zijn Ruben's posts interessant en nuttig genoeg om in een topic geplaatst te mogen worden, en dat valt van sissy4ever bepaald niet te zeggen.
En wat, in hemelsnaam, betekend 'recht tegen de kantlijn plaatsen'?

Daarnaast ben ik het volledig met Ruben eens. Ja, volledig.
En wederom kan ik niets anders uit je post halen, dan een wazig excuus om iemand af te strijden. Ja, ik ben kansloos. En met mij, nog vele andere mensen. Maar waarom zou je in hemelsnaam iemand kapotflamen, als diegene volgens anderen 'geen verstand heeft van dat ene sub-genre' heeft. Kun je dan geen band/genre delen, of op z'n minst respecteren dat diegene een genre aan het verkennen is, en dus niet binnen 5 min. de hele geschiedenis van het betreffende genre uit zijn hoofd weet?

En 't was bedoeld als 'met recht'.
[quote="AltarOfSacrifice"]Je bent geweldig.[/quote]

Gebruikersavatar
Audiophile
Berichten: 7671
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 8:24 pm
Locatie: Soest

Bericht door Audiophile » do apr 21, 2005 4:01 pm

ik vind dit topic geweldig, dat gezeik.

Maar is het niet handig om dan een minimum aantal zinnige posts per dag af te spreken?
[quote="Black No. 1"][..]


Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » do apr 21, 2005 4:04 pm

Audiophile schreef:ik vind dit topic geweldig, dat gezeik.

Maar is het niet handig om dan een minimum aantal zinnige posts per dag af te spreken?
Nee, dat beperkt de onzin toch voor geen meter.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Sirius
Berichten: 1805
Lid geworden op: do mei 13, 2004 9:05 pm
Locatie: Hoogvliet-Rotterdam

Bericht door Sirius » do apr 21, 2005 5:15 pm

om eerlijk te zijn zie ik aan de ene kant het nut van dit topic wel in, omdat sommige mensen dusdanig irritant zijn dat hen dat duidelijk gemeld moet worden

aan de andere kant vind ik dit topic wel enigzins neigen naar een nsb-achtige actie aangezien er de hulp van mede-forumleden wordt ingeroepen om aan de moddereters te melden wat zij hebben gemeldt/gepost, hebben de moddereters er dus geen zicht meer op op dat wat er zich op dit forum afspeelt? ik was van mening dat er daarom ook aardig wat waren?

ach fok it ik zie mijn eigen nickname nog niet terug bij de genoemde personen dus waar maak ik mij druk om haha
Born to live forever more!!!

Gebruikersavatar
MindlessMayo
Berichten: 12581
Lid geworden op: ma aug 11, 2003 12:17 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door MindlessMayo » do apr 21, 2005 6:36 pm

Demorpheus schreef:[..]
arnibes heeft een ban
Mooi!
Goed initiatief.

(ben verder te weinig aanwezig geweest om verder te oordelen)
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.

See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl

Gebruikersavatar
ruben somewhere online
Berichten: 16982
Lid geworden op: di jul 08, 2003 2:34 pm

Bericht door ruben somewhere online » do apr 21, 2005 7:22 pm

Wie van de moddereters weet of Boer Adolf, Bonobo, Blikskaters, Banjo Billy Joe en Berenkont accounts zijn van één persoon door middel van een ip check?
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]

Gebruikersavatar
Ktulu
Berichten: 5872
Lid geworden op: wo nov 13, 2002 9:07 pm
Locatie: Philippine & Gent
Contacteer:

Bericht door Ktulu » do apr 21, 2005 7:34 pm

Kijk, nu wil ik niet de heel vervelende pijpzeiker uithangen, maar waar Audiophile en Necrophagist momenteel mee bezig zijn in het foto topic vind ik persoonlijk ook hoogst irritant geneuzel dat echt helemaal nergens over gaat. Doe zoiets op fakking MSN. Het gaat dus over ca. de laatste 10 posts van de eerste pagina van het huidige fototopic.
[url=http://www.audioscrobbler.com/user/Cthulhu]Goede muziek![/url]

[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]

[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]

Gebruikersavatar
Audiophile
Berichten: 7671
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 8:24 pm
Locatie: Soest

Bericht door Audiophile » do apr 21, 2005 7:37 pm

Ktulu schreef:Kijk, nu wil ik niet de heel vervelende pijpzeiker uithangen, maar waar Audiophile en Necrophagist momenteel mee bezig zijn in het foto topic vind ik persoonlijk ook hoogst irritant geneuzel dat echt helemaal nergens over gaat. Doe zoiets op fakking MSN. Het gaat dus over ca. de laatste 10 posts van de eerste pagina van het huidige fototopic.
ja, dan had je dat moeten zeggen in het betreffende topic, dit lijkt een beetje op klikken, lekker nederlands. wel weten wat er aan de hand is maar dan achter de rug om klagen. Daarom is het de tyaak van onze rechtvaardige mods om in te grijpen en niet van users om een klacht in te dienen.
[quote="Black No. 1"][..]


Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

Gebruikersavatar
Ktulu
Berichten: 5872
Lid geworden op: wo nov 13, 2002 9:07 pm
Locatie: Philippine & Gent
Contacteer:

Bericht door Ktulu » do apr 21, 2005 7:40 pm

Audiophile schreef:[..]

ja, dan had je dat moeten zeggen in het betreffende topic, dit lijkt een beetje op klikken, lekker nederlands. wel weten wat er aan de hand is maar dan achter de rug om klagen. Daarom is het de tyaak van onze rechtvaardige mods om in te grijpen en niet van users om een klacht in te dienen.
Wel godverdomme. Klikken? Ik weet toch ook wel dat de users die ik in mijn post noem mijn post lezen. Ik doe dit toch niet geniepig? Ik post het expres niet in het fototopic om te voorkomen dat het daar op een idiote pseudo-discussie uitloopt. En juist die 'discussies' zijn nu net een van de oorzaken van de stijgende idioterie op dit forum.
[url=http://www.audioscrobbler.com/user/Cthulhu]Goede muziek![/url]

[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]

[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]

Gebruikersavatar
Audiophile
Berichten: 7671
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 8:24 pm
Locatie: Soest

Bericht door Audiophile » do apr 21, 2005 7:42 pm

Ktulu schreef:[..]


Wel godverdomme. Klikken? Ik weet toch ook wel dat de users die ik in mijn post noem mijn post lezen. Ik doe dit toch niet geniepig? Ik post het expres niet in het fototopic om te voorkomen dat het daar op een idiote pseudo-discussie uitloopt. En juist die 'discussies' zijn nu net een van de oorzaken van de stijgende idioterie op dit forum.
er is niks mis met een keertje "on topic" posten. Ik val jouw niet aan, maar nogmaals dit experiment van de mod.
[quote="Black No. 1"][..]


Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

Gebruikersavatar
Kimzel
Berichten: 23576
Lid geworden op: vr mar 14, 2003 7:24 am
Locatie: lobitch

Bericht door Kimzel » do apr 21, 2005 7:58 pm

ruben somewhere online schreef:Wie van de moddereters weet of Boer Adolf, Bonobo, Blikskaters, Banjo Billy Joe en Berenkont accounts zijn van één persoon door middel van een ip check?

volgens mij wordt men hier gebannend op ip of hoe gaat zoiets

Dennus
Berichten: 3195
Lid geworden op: di jun 29, 2004 5:11 pm

Bericht door Dennus » do apr 21, 2005 8:12 pm

Persoonlijk vind ik dit geen goed initiatief, hoewel ik de achterliggende gedachte goed kan begrijpen. Het forum lijkt immers in een afzeik theekransje te zijn vervallen, waar de kansloze puber zijn frustraties in kwijt kan.
Net zo goed als er mensen zullen zijn die zich aan mij ergeren, zijn er ook bepaalde figuren waar ik me aan erger. Hoewel ik het persoonlijk erg verleidelijk vind om de in mijn ogen opperkansloze(n) bij naam te gaan noemen, laat ik dit toch achterwege. Ik ben namelijk van mening dat het forum daar niet beter op zal worden, omdat dit alleen maar wederzijdse irritaties in de hand werkt.
Het lijkt mij beter als de moderators vervelende figuren via een pm een waarschuwing geven, waarna bij geen verbetering van het gedrag een ban volgt. Concluderend lijkt mij dus een slecht idee om dit publiekelijk te laten doen door niet moderators.

apoptose
Berichten: 3913
Lid geworden op: vr nov 29, 2002 1:43 pm

Bericht door apoptose » do apr 21, 2005 9:47 pm

NOBODY EXPECTS THE SPANISH INQUISITION!!!!

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11738
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » do apr 21, 2005 10:03 pm

Juist. Een duidelijke vorm van boter op het hoofd. Iedereen, ja, iedereen gaat wel eens offtopic. Ook mensen als Demorpheus of Tokus (met 'mensen als' bedoel ik mods). En wie bepaalt wat een zinnige post is. Wat de een zinnig vindt, vindt de ander onzinnig en weer een ander zelfs aanstootgevend of irritant. Ik, en volgens mij de meesten, kom hier voor mijn ontspanning, en niet om constant op te letten of ik wel of niet een 'verantwoorde' post aflever.
Aan de andere kant, er zijn uiteraard figuren die de boel flink verpesten voor de rest, met eindeloos gespam en berichten die weinig met metal en aanverwante zaken van doen hebben. Juist, die mensen mogen van mij een ban. En mensen even bannen en weer terug laten komen heeft dan volgens mij ook geen zin, want dat hebben we hier vaak zat meegemaakt, en desbetreffenden zijn weer in hun weloude postgedrag vervallen.
Om de boel even samen te vatten, wat mij betreft mag er best strenger gemoderate worden, maar ook weer niet te streng. Hij blijft een forum, en geen concentratiekamp. Als meer dan 1 iemand zich irriteert aan een persoon, dan wordt dit vanzelf wel duidelijk, en zal hij vroeg of laat vanzelf wel de sjaak zijn.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
Demorpheus
Poseur Extraordinair
Berichten: 18595
Lid geworden op: ma mar 04, 2002 11:13 pm
Locatie: Wageningen

Bericht door Demorpheus » do apr 21, 2005 10:07 pm

ja, ik ben het met Ambior eens.

en ik zeg het nogmaals, dit topic is puur bedoeld om het modbeleid te helpen, we (het 'team') hebben gewoon niet de tijd om alles in de gaten te houden. Dus mochten we iemand over het hoofd zien om te waarschuwen of te bannen is dit daar dus het topic voor. Ikzelf gun ieder altijd eerst het voordeel van de twijfel maar als men na een waarschuwing toch doorgaat dan wordt men geband (zie arnibes).
Nee, jij!!

Gebruikersavatar
Audiophile
Berichten: 7671
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 8:24 pm
Locatie: Soest

Bericht door Audiophile » do apr 21, 2005 10:08 pm

moeten jullie dan niet meer mods recruteren?
[quote="Black No. 1"][..]


Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11738
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » do apr 21, 2005 10:11 pm

Ik moet ook zeggen dat slowchatten mij een stuk meer irriteert als de occasional spam, als die niet uit de hand loopt. Mensen voeren hele gesprekken in topics die daar niet voor bedoelt zijn, en dat is jammer. En ik wil niet generaliseren, maar dit gebeurt nogal vaak als er een vrouwelijk individu aan het woord is. Volgens mij is er ook al eens een topic geopend over vermeend haantjesgedrag. Ik sluit mij geheel aan bij de averse daartegen. 'Chickies playen' doe je maar in je eigen tijd, en anders ben je verdomd kansloos bezig.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25585
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » do apr 21, 2005 10:24 pm

Het hele 'neuken?' gezeik tegen nieuwelingen is inderdaad te erg voor woorden.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Nidhuggur
Berichten: 3124
Lid geworden op: ma jan 10, 2005 9:38 pm
Locatie: Hvergelmir
Contacteer:

Bericht door Nidhuggur » do apr 21, 2005 10:50 pm

Amibor schreef:Juist. Een duidelijke vorm van boter op het hoofd. Iedereen, ja, iedereen gaat wel eens offtopic. Ook mensen als Demorpheus of Tokus (met 'mensen als' bedoel ik mods). En wie bepaalt wat een zinnige post is. Wat de een zinnig vindt, vindt de ander onzinnig en weer een ander zelfs aanstootgevend of irritant. Ik, en volgens mij de meesten, kom hier voor mijn ontspanning, en niet om constant op te letten of ik wel of niet een 'verantwoorde' post aflever.
Aan de andere kant, er zijn uiteraard figuren die de boel flink verpesten voor de rest, met eindeloos gespam en berichten die weinig met metal en aanverwante zaken van doen hebben. Juist, die mensen mogen van mij een ban. En mensen even bannen en weer terug laten komen heeft dan volgens mij ook geen zin, want dat hebben we hier vaak zat meegemaakt, en desbetreffenden zijn weer in hun weloude postgedrag vervallen.
Om de boel even samen te vatten, wat mij betreft mag er best strenger gemoderate worden, maar ook weer niet te streng. Hij blijft een forum, en geen concentratiekamp. Als meer dan 1 iemand zich irriteert aan een persoon, dan wordt dit vanzelf wel duidelijk, en zal hij vroeg of laat vanzelf wel de sjaak zijn.
Eens.
Ik vind het extreem opvallend hoe weinig sommige personen over Metal praten. We hoeven geen complete reviews af te leveren of baanbrekende topics te openen, maar een beetje meelullen over bands lijkt me toch noodzakelijk. Komen we hier om te ouwehoeren of omdat we de Metalliefde delen? Dat vraag ik me af en toe af.
Ik wil nog even hieraan toevoegen dat ik me de grafkanker erger aan Audiophile. Bovenstaande opmerking getuigt hier al van. Ik heb geen zin er verder over uit te wijden, hij - en de rest van het forum - weet ongetwijfeld waar ik het over heb.
Eeuwig groen staat bij de bron Urd
Yggdrasil, de es.
Hemelhoog heft hij zich
tot waar lichte nevels hem omhullen
Daar ontstaat de dauw
die in de dalen druipt.

Gebruikersavatar
The Horseman
Berichten: 6281
Lid geworden op: vr aug 22, 2003 9:30 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door The Horseman » do apr 21, 2005 10:55 pm

Nidhuggur schreef:[..]


Ik vind het extreem opvallend hoe weinig sommige personen over Metal praten. We hoeven geen complete reviews af te leveren of baanbrekende topics te openen, maar een beetje meelullen over bands lijkt me toch noodzakelijk. Komen we hier om te ouwehoeren of omdat we de Metalliefde delen? Dat vraag ik me af en toe af.

Daar sla je de spijker op zijn kop...
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » do apr 21, 2005 11:32 pm

Nidhuggur schreef:[..]

Eens.
Ik vind het extreem opvallend hoe weinig sommige personen over Metal praten. We hoeven geen complete reviews af te leveren of baanbrekende topics te openen, maar een beetje meelullen over bands lijkt me toch noodzakelijk. Komen we hier om te ouwehoeren of omdat we de Metalliefde delen? Dat vraag ik me af en toe af.
Mja, hoe gaat het over het algemeen op metalconcerten, tegenwoordig?
Men ziet elkaar, drinkt een pint, kijkt en bandje en doorgaans zeikt men het dan af (jeej, zag je wat die en die deed, dat doe ik zelf veeeeeeel beter).
Verder heerst er wel een gemoedelijke sfeer, dat dan weer wel, maar elkaar afzeiken is er gewoon een beetje ingeslopen helaas.

Ik schat dat ongeveer 90% van metalfan volstaat met geouwehoer om niets en de overige 10% nog enige toegevoegde waarde heeft of op zijn minst ontopic is (jajajajaja, ik ga zelf ook Offtopic, ik zou hier namelijk mensen moeten opsommen die in aanmerking moeten komen voor een ban).
Maar goed, de mensen die tot nu toe opgesomd worden, hoeven wat mij betreft niet gebanned te worden. Zij worden doorgaans meer gezien als de "clowns" van metalfan (ookal is het doorgaans ergerniswekkend). Bannen zou betekenen dat we de flaters van deze personen ook zouden moeten missen, waardoor de boel hier een partij serieuzer zou worden.

De vraag is dan ook: Wat willen we, een forum dat enorm actief is (hier zijn er per dag min. 1000 posts), maar waar ook veel geouwehoerd wordt, of een serieus forum waar je op de "active topics" pagina nog topics van 21 februari 2005 kunt vinden?
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11738
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » do apr 21, 2005 11:36 pm

Dissection schreef:[..]

Mja, hoe gaat het over het algemeen op metalconcerten, tegenwoordig?
Men ziet elkaar, drinkt een pint, kijkt en bandje en doorgaans zeikt men het dan af (jeej, zag je wat die en die deed, dat doe ik zelf veeeeeeel beter).
Verder heerst er wel een gemoedelijke sfeer, dat dan weer wel, maar elkaar afzeiken is er gewoon een beetje ingeslopen helaas.

Ik schat dat ongeveer 90% van metalfan volstaat met geouwehoer om niets en de overige 10% nog enige toegevoegde waarde heeft of op zijn minst ontopic is (jajajajaja, ik ga zelf ook Offtopic, ik zou hier namelijk mensen moeten opsommen die in aanmerking moeten komen voor een ban).
Maar goed, de mensen die tot nu toe opgesomd worden, hoeven wat mij betreft niet gebanned te worden. Zij worden doorgaans meer gezien als de "clowns" van metalfan (ookal is het doorgaans ergerniswekkend). Bannen zou betekenen dat we de flaters van deze personen ook zouden moeten missen, waardoor de boel hier een partij serieuzer zou worden.

De vraag is dan ook: Wat willen we, een forum dat enorm actief is (hier zijn er per dag min. 1000 posts), maar waar ook veel geouwehoerd wordt, of een serieus forum waar je op de "active topics" pagina nog topics van 21 februari 2005 kunt vinden?

Dat is idd ook mijn dilemma. Ik ben ook wel eens op forums geweest waar iedereen reageert op de openingspost, pagina's lang. Niemand gaat op elkaar in, iedereen deelt gewoon zijn ervaringen/visie m.b.t. het onderwerp. Dat is ontzettend saai. Het moet gewoon een goede tussenweg zijn, en ik moet zeggen dat ie hier in sommige topics best aanwezig is.
Maar er zijn gewoon personen die het te bont maken.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
Nidhuggur
Berichten: 3124
Lid geworden op: ma jan 10, 2005 9:38 pm
Locatie: Hvergelmir
Contacteer:

Bericht door Nidhuggur » do apr 21, 2005 11:37 pm

Dissection schreef:[..]

Mja, hoe gaat het over het algemeen op metalconcerten, tegenwoordig?
Men ziet elkaar, drinkt een pint, kijkt en bandje en doorgaans zeikt men het dan af (jeej, zag je wat die en die deed, dat doe ik zelf veeeeeeel beter).
Verder heerst er wel een gemoedelijke sfeer, dat dan weer wel, maar elkaar afzeiken is er gewoon een beetje ingeslopen helaas.

Ik schat dat ongeveer 90% van metalfan volstaat met geouwehoer om niets en de overige 10% nog enige toegevoegde waarde heeft of op zijn minst ontopic is (jajajajaja, ik ga zelf ook Offtopic, ik zou hier namelijk mensen moeten opsommen die in aanmerking moeten komen voor een ban).
Maar goed, de mensen die tot nu toe opgesomd worden, hoeven wat mij betreft niet gebanned te worden. Zij worden doorgaans meer gezien als de "clowns" van metalfan (ookal is het doorgaans ergerniswekkend). Bannen zou betekenen dat we de flaters van deze personen ook zouden moeten missen, waardoor de boel hier een partij serieuzer zou worden.

De vraag is dan ook: Wat willen we, een forum dat enorm actief is (hier zijn er per dag min. 1000 posts), maar waar ook veel geouwehoerd wordt, of een serieus forum waar je op de "active topics" pagina nog topics van 21 februari 2005 kunt vinden?
Een tussenweg tussen beiden dus. Om maar eens een doldwaze regel te noemen; het onzinnig gezeik-gedeelte dichtschroeven na een X-aantal posts op een dag. Mensen die elders topics gaan ombouwen tot plek om te ouwehoeren simpelweg waarschuwen en bannen.
Dat lijkt mij geen verkeerde compromis.
Eeuwig groen staat bij de bron Urd
Yggdrasil, de es.
Hemelhoog heft hij zich
tot waar lichte nevels hem omhullen
Daar ontstaat de dauw
die in de dalen druipt.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » do apr 21, 2005 11:39 pm

Nidhuggur schreef:[..]

Een tussenweg tussen beiden dus. Om maar eens een doldwaze regel te noemen; het onzinnig gezeik-gedeelte dichtschroeven na een X-aantal posts op een dag. Mensen die elders topics gaan ombouwen tot plek om te ouwehoeren simpelweg waarschuwen en bannen.
Dat lijkt mij geen verkeerde compromis.
ja, herschrijf jij even de software zodat dat makkelijk haalbaar is? Ik heb er geen zin in.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Laus
Berichten: 6997
Lid geworden op: di dec 18, 2001 10:16 pm
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door Laus » do apr 21, 2005 11:41 pm

zolang er een paar zinnige discussies zijn is het toch allemaal goed.

internet en serieus is een moeilijke combi..

neem jij porno serieus behalve van achteren?

nee toch??

Gebruikersavatar
Krijst
Berichten: 5164
Lid geworden op: di jan 18, 2005 6:17 pm

Bericht door Krijst » do apr 21, 2005 11:44 pm

Zolang onzin in "Onzinnig gezeik" staat, kan iedereen die wel in onzin geintresseerd is die onzin lezen, en iedereen die er niet van gediend is kan het links laten liggen.
Laatst gewijzigd door Krijst op do apr 21, 2005 11:44 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
The Frog in the Face of god
[img]http://i19.photobucket.com/albums/b194/Krijst/ban.gif[/img]
Het mutileren van de genitaliën, zoals in Australië voorkomt, is een eerbetoon aan de penis van de kangoeroe. [Uit: “dus jij denkt dat je een mens bent?”]

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » do apr 21, 2005 11:44 pm

Na een x-aantal posts op een dag. Lijkt mij niet echt geweldig. Dat zou dus betekenen dat de h4rdc0re ouwehoeren rond 2 uur 's middags het onzinnig gezeik gedeelte alweer helemaal hebben volgeluld, zodat er voor de mensen die werken en ook eens wat ontspanning willen hebben.

Ik denk dat diegenen die het verpesten, wel genoeg gestrafd worden. Die worden namelijk door de rest van het forum tot op het bot toe afgezeken, klaar.

Zowiezo is dat onzinnig gezeik gedeelte fijn, want dat betekend dat ouwehoeren als hieronimus en aminjar (en voorheen Heer Petomaan, Ruben Somewhere en ook jij Rob) wegblijven uit de serieuze topics.
Er vindt zich wat dat betreft een soortement van scheiding van nivo plaats. De kanslozen verenigen zich in het ouwehoer gedeelte, terwijl de rest het wel ergens zinnigs over heeft.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Sargatanas
Berichten: 5257
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 4:26 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Sargatanas » do apr 21, 2005 11:48 pm

Ik vind dat mensen gewoon ontopic moet blijven bij bepaalde onderwerpen, er is toch niets voor niets een Onzinnig gezeik gedeelte.
Dus als ze in de serieuze topics ontopic blijven en in het ouwehoer gedeelte lopen te kloten heb ik er geen problemen mee.
Zoals Amibor zei, we moeten gewoon een gouden middenweg zien te vinden.
want ik erger me dood als ik een bandtopic doorlees en er lopen een stel te ouwehoeren of te 'playen'.
En in dat nieuwkomers gedeelte mogen de regels ook wel strenger, er moeten mensen zich gewoon kunnen voorstellen.
Zonder dat er iemand gelijk'neuken loopt en dergelijke dingen.
En als ze er zich niet aan houden waarschuwen, in dit topic zou een 'knock-out' systeem van pas komen.
[url=http://www.last.fm/user/JeroenS/?chartstyle=BareTrees][img]http://imagegen.last.fm/BareTrees/tracks/5/JeroenS.gif[/img][/url]

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » vr apr 22, 2005 11:28 am

Is al gebeurd, nevermind.
Laatst gewijzigd door Took op vr apr 22, 2005 11:46 am, 1 keer totaal gewijzigd.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Soulcollector
Berichten: 19689
Lid geworden op: vr jan 17, 2003 11:09 am
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » vr apr 22, 2005 11:37 am

edit: ahum, ik vat em, met 1200x200. hehe
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

Gebruikersavatar
Aminjar
Berichten: 3802
Lid geworden op: vr jun 04, 2004 4:27 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Aminjar » vr apr 22, 2005 7:09 pm

Dissection schreef: Zowiezo is dat onzinnig gezeik gedeelte fijn, want dat betekend dat ouwehoeren als hieronimus en aminjar (en voorheen Heer Petomaan, Ruben Somewhere en ook jij Rob) wegblijven uit de serieuze topics.
Er vindt zich wat dat betreft een soortement van scheiding van nivo plaats. De kanslozen verenigen zich in het ouwehoer gedeelte, terwijl de rest het wel ergens zinnigs over heeft.
nou sorry hoor!
ik voer vaak genoeg discussies waar dan ook over, juist in serieuze topics. jij bent van mening dat ik in elk topic off-topic praat? nou daar ben ik het niet mee eens.

en sorry nogmaals. ik ben wel irritant geweest, vooral laatst op een avond.
ik zal er wel meer op gaan letten want ik vind het hier op mf wel gezellig..mèestal.
- Je bent pas mens in ontmoeting met de ander - Martin Buber

Gebruikersavatar
ruben somewhere online
Berichten: 16982
Lid geworden op: di jul 08, 2003 2:34 pm

Bericht door ruben somewhere online » vr apr 22, 2005 11:04 pm

Dissection schreef: Normaal van de Death Metal? Zo te lezen heb je dus geen verstand van die muziekstroming.
Sorry hoor, maar zelfs een slecht horende kan duidelijk horen dat Hatred niks meer is dan een death metal band die optreedt voor een krat bier. Muzikaal is het weinig speciaal, totaal geen band die 'de wereld wil gaan veroveren', anders mogen jullie wel eens meer je best gaan doen, nog beter, kap nou maar met die onzin als je toch niks hebt toe te voegen als band. Het 'wereldje van de death metal' zal heus niet treuren als jullie splitten, maar wel als jullie iets releasen, gelukkig blijft het meestal bij een krakkemikkig live opname in mp3 vorm. Trouwens, wie ben jij om er over te kunnen oordelen dat ik geen verstand heb van die muziekstroming? Om maar even een quote van jou erbij te pakken:
Dissection schreef:Suffocation, Vader, Morbid Angel, Immolation, Amon Amarth, Death, Dementor, Decapitated, Dies Irea.
Lijkt me voldoende voor wekenlang pret.
Dus zovééél verstand van death metal heb je ook niet in vergelijking met mij, meneer de nitwit.


Dissection schreef:Zware Metalen festival? Daar heb ik helemaal niet gespeeld.
Ik was in de veronderstelling dat je voor dat festival eenmalig lid was van de Zware Metalen huisband, omdat je vrinden van SoulReaver ook optraden, maar blijkbaar ben je zelfs daarvoor als gitarist te middelmatig.


Dissection schreef:Wackeningen 2005? Dat fest deden we aan omdat er een package was geboekt.
De package SoulReaver+Hatred dus, m.a.w., 2 halen=1 betalen, om alle onzekerheid uit de wereld te helpen, Hatred is dan de band die je er gratis bij krijgt. Gezien het feit dat je het 'brein' was van beide Metalfan fests in combinatie met je trots in de zin van dat je de 'man of the world' voelt, kan menig persoon concluderen dat die zogenaamde 'package' niks meer is dan een rookgordijn om te verhullen dat jij zo'n enorme eigendunk hebt van jezelf dat je persé op je 'eigen' festival wil optreden om maar te kunnen laten zien hoe veelzijdig "onser" Thijs wel niet is, terwijl die veelzijdigheid van hem slechts beperkt is tot geslachtsgemeenschap hebben met een man en/of vrouw. Ook niet zo verwonderlijk dat hij op die bewuste avond een t-shirt droeg met als tekt: "festival organisator".


Dissection schreef:Michael Jackson gitaren??Gaarne even linkje posten, ik ken dat merk namelijk niet.
http://michaeljacksonguitars.tk


Dissection schreef:Verder ben je vergeten te vermelden dat Dhr Dissection dweept met het feit dat hij beide Metalfanfests heeft georganiseerd, continu (dezelfde) plaatjes post ivm zelfverheerlijking en vers vrouwelijk bloed op metalfan meteen wilt opdrinken.
Je doet o.a. Toküs tekort, die zelfverheerlijking heeft er voor gezorgd dat jouw spiegelbeeld je enige vriend is, je bent zo gefrustreerd dat je geen fatsoenlijk meid kan scoren, laat staan een metalfan meid, dat je al sexueel opgewonden raakt bij de gedachte van het drinken van vers vrouwlijk bloed.


Dissection schreef:Kortom Ruben, je bent een kneus. En haal dat IM undersign rap weg, je bent het niet waard.
Jammer dat je weer eens puur op de man moet spelen, want Iron Maiden heeft niks met deze discussie te maken. Gelukkig is Iron Maiden alleen weggelegd voor gave personen en niet voor mensen die alleen maar naar death metal bands luistert die op twee handen zijn te tellen. Omdat ik vandaag in een vrolijke bui ben, doe ik Megadeth er ook nog bij.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » vr apr 22, 2005 11:46 pm

Laat ik er toch maar eens op ingaan, dit is tevens ook de laatste keer dat ik het doe. Volgende keer kom je het maar recht in mijn gezicht zeggen, internetheld!
ruben somewhere online schreef: Dissection schreef:

Normaal van de Death Metal? Zo te lezen heb je dus geen verstand van die muziekstroming.


Sorry hoor, maar zelfs een slecht horende kan duidelijk horen dat Hatred niks meer is dan een death metal band die optreedt voor een krat bier. Muzikaal is het weinig speciaal, totaal geen band die 'de wereld wil gaan veroveren', anders mogen jullie wel eens meer je best gaan doen, nog beter, kap nou maar met die onzin als je toch niks hebt toe te voegen als band.
Dat mag jij vinden, maar het is overduidelijk dat een groot deel dat niet vind, anders stonden we niet zo vaak te spelen. En voor een krat bier spelen, doen we al 6 jaar niet, dus dat is gewoon dikke onzin.
Dat jij het muzikaal weinig speciaal vindt, is jouw probleem, dan luister je het maar lekker niet.
Kappen doen we niet, want we hebben zeker wel toegevoegde waarde.
Het 'wereldje van de death metal' zal heus niet treuren als jullie splitten, maar wel als jullie iets releasen, gelukkig blijft het meestal bij een krakkemikkig live opname in mp3 vorm.
Raar dat er dan toch zo enthousiast op een oud nummer werd gereageerd en de hits op onze website enorm waren. Verder krijg ik regelmatig de vraag "wanneer komt jullie nieuwe plaat nou eens uit?". Maar goed, houd je oogkleppen maar lekker op hoor knul!
Trouwens, wie ben jij om er over te kunnen oordelen dat ik geen verstand heb van die muziekstroming? Om maar even een quote van jou erbij te pakken:
Dissection schreef:
Suffocation, Vader, Morbid Angel, Immolation, Amon Amarth, Death, Dementor, Decapitated, Dies Irea.
Lijkt me voldoende voor wekenlang pret.
Dus zovééél verstand van death metal heb je ook niet in vergelijking met mij, meneer de nitwit.
Een heuse "nee, jij!", ik ben onder de indruk. Tevens een post die minstens 2 maanden geleden is neergezet (als het al niet veel langer is), dus je hebt aardig wat zitten zoeken. Kennelijk vind je mij interessant genoeg om je dagen mee te slijten, dat streelt mijn ego enorm, dankje!
Ruben schreef: Dissection schreef:
Zware Metalen festival? Daar heb ik helemaal niet gespeeld.


Ik was in de veronderstelling dat je voor dat festival eenmalig lid was van de Zware Metalen huisband, omdat je vrinden van SoulReaver ook optraden, maar blijkbaar ben je zelfs daarvoor als gitarist te middelmatig.
Ik begrijp nog steeds niet waar die vergelijking met Soulreaver op slaat?
Ik heb 1 band, dat is Hatred. Ik zal dus ook niet snel geneigd zijn om in project-bandjes te gaan werken, want ik sta al genoeg op de bühne.

Of ik een goede gitarist ben of niet, laat ik wel aan andere gitaristen over om dat te beslissen, niet aan een internetridder.
ruben schreef: Dissection schreef:
Wackeningen 2005? Dat fest deden we aan omdat er een package was geboekt.


De package SoulReaver+Hatred dus, m.a.w., 2 halen=1 betalen, om alle onzekerheid uit de wereld te helpen, Hatred is dan de band die je er gratis bij krijgt.
Goed, laten we dit even snel uit de wereld helpen:
We hadden een package met Lord Belial (Purify the lowlands tour), en kregen daar gewoon een normale gage voor (package prijs was 700euro per show).
Kennelijk frustreert het je dat Hatred en Soulreaver wel spelen en jij niet oid, want anders zou je er niet zo jaloers op af zitten te geven.
ruben schreef: Gezien het feit dat je het 'brein' was van beide Metalfan fests
Hè, verrek, voor het eerst kom je met een feit. Helaas ga je weer verder in dikke onzin...
ruben schreef: in combinatie met je trots in de zin van dat je de 'man of the world' voelt, kan menig persoon concluderen dat die zogenaamde 'package' niks meer is dan een rookgordijn om te verhullen dat jij zo'n enorme eigendunk hebt van jezelf dat je persé op je 'eigen' festival wil optreden om maar te kunnen laten zien hoe veelzijdig "onser" Thijs wel niet is, terwijl die veelzijdigheid van hem slechts beperkt is tot geslachtsgemeenschap hebben met een man en/of vrouw.
Neehoor, geen rookgordijn, gewoon geboekt, uiteraard in goed overleg met de hele organisatie (ja knul, zelfs je grote held Thijs kan niet alles alleen af)
Ook niet zo verwonderlijk dat hij op die bewuste avond een t-shirt droeg met als tekt: "festival organisator".
...wat maar weer aantoont dat je dikke onzin op zit te sommen, want ik heb de hele dag in een "Suffocation - Effigy of the Forgotten"-shirt rondgelopen. Je bent er dus totaal niet geweest, internetheld (je was zeker te druk bezig met onaneren op nieuwvergaarde feitjes)
ruben schreef: Dissection schreef:
Michael Jackson gitaren??Gaarne even linkje posten, ik ken dat merk namelijk niet.


http://michaeljacksonguitars.tk
Nog tijd nemen om een domein te registreren ook! Tof van je!

Dissection schreef:
Verder ben je vergeten te vermelden dat Dhr Dissection dweept met het feit dat hij beide Metalfanfests heeft georganiseerd, continu (dezelfde) plaatjes post ivm zelfverheerlijking en vers vrouwelijk bloed op metalfan meteen wilt opdrinken.


Je doet o.a. Toküs tekort, die zelfverheerlijking heeft er voor gezorgd dat jouw spiegelbeeld je enige vriend is, je bent zo gefrustreerd dat je geen fatsoenlijk meid kan scoren, laat staan een metalfan meid, dat je al sexueel opgewonden raakt bij de gedachte van het drinken van vers vrouwlijk bloed.
Het begrip "sarcasme" is je kennelijk vreemd.

ruben schreef: Dissection schreef:
Kortom Ruben, je bent een kneus. En haal dat IM undersign rap weg, je bent het niet waard.


Jammer dat je weer eens puur op de man moet spelen
Jammer dat jij niet doet en enkel kunt schreeuwen, maar niets kunt onderbouwen.
ruben schreef:, want Iron Maiden heeft niks met deze discussie te maken. Gelukkig is Iron Maiden alleen weggelegd voor gave personen
Ik durf er om te wedden dat ik de band vaker heb gezien dan jij (niet zo vreemd, want jij besteedt hele dagdelen aan de research naar mij). Dus nogmaals, haal die undersign weg. En laat je naam maar rap veranderen in Metallica4ever.
ruben schreef:en niet voor mensen die alleen maar naar death metal bands luistert die op twee handen zijn te tellen. Omdat ik vandaag in een vrolijke bui ben, doe ik Megadeth er ook nog bij.
In je frustratie meteen wat foutjes gemaakt, Ruben?
Verder is Megadeth geen Death Metal (Iron Maiden ook niet), dus sla je wederom de plank volkomen mis.

Kortom, je zit kennelijk vol met frustraties, dat kan niet anders. Kom gezellig een keertje langs, dan drinken we een kop koffie (of een glaasje melk voor jou), ga ik eerst een kwartier onnozel op je inrammen en daarna mag je me vertellen wat je nu zo dwars zit. Maar je zult waarschijnlijk daar het lef niet voor hebben en stilletjes achter je computer zitten snikken, lafaard.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » za apr 23, 2005 5:28 pm

Bij deze draag ik dan ook "Ruben Somewhere Online" aan voor een ban, gezien deze persoon alleen maar dikke onzin kan uitkramen.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
The Reckoning
Berichten: 6804
Lid geworden op: di feb 10, 2004 10:57 am
Locatie: Deneramp

Bericht door The Reckoning » za apr 23, 2005 6:52 pm

Zelfs dit topic lijkt weer een excuus om elkaar af te kankeren. Jammer.
[quote="AltarOfSacrifice"]Je bent geweldig.[/quote]

Gesloten