Bon Jovi

Voor alle andere bands

Wat is je favoriete Bon Jovi CD.

Bon Jovi
4
6%
7800 Degrees Fahrenheit
1
2%
Slippery When Wet
27
42%
New Jersey
6
9%
Keep The Faith
8
13%
Cross Road
4
6%
These Days
2
3%
Crush
9
14%
One Wild Night Live
2
3%
Bounce
1
2%
This Left Feels Right
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 64

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 22881
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Bericht door dako » do jun 19, 2008 5:33 pm

Je zal One Wild Night wel bedoelen.
Dat nummer rost als een tet.

Overigens is Crush een erg gave plaat ja, als je die paar vervelende ballads negeert.

Trouwens, Bad Medicine is het gaafste nummer ooit. Klaar.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
royals
Berichten: 35
Lid geworden op: vr mei 23, 2008 6:42 pm
Locatie: Utreg

Re: Bon Jovi

Bericht door royals » vr jun 20, 2008 12:04 pm

Ik heb These Days en ik vindt die verreweg het beste. Wat een dijk van een plaat is dat. Goede uitgebalanceerd, stevige rock songs en goede ballads. Ook heb ik Crossroad, is ook zeker goed.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25573
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » di jun 24, 2008 10:31 pm

Keep The Faith en Crossroads aangeschaft vandaag voor respectievelijk 5 en 3,50 euro. Keep The Faith is meteen gebombardeerd tot mijn persoonlijke Bon Jovi favoriet, wat een prachtige topplaat die op bepaalde momenten erg stevig en experimenteel aanvoelt. Naast Dry County doen vooral In These Arms, het titelnummer en het funky Save A Prayer het uitstekend!
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Sentinel
Berichten: 1424
Lid geworden op: di mar 13, 2007 1:33 pm
Locatie: Landgraaf

Bericht door Sentinel » di jun 24, 2008 11:04 pm

Ik had ooit een "Slippery When Wet" plaat, maar die heeft de hond opgevreten
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!

Gebruikersavatar
Bastiaan
Berichten: 1921
Lid geworden op: za okt 20, 2007 8:18 pm
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Bastiaan » wo jun 25, 2008 5:04 pm

:lolup:

Heb ooit de gehele discografie gehad, tot en met Crush, en inclusief soloplaten van Sambora en Jonnebon zelf. Alles verkocht, alleen Slippery, New Jersey en Keep The Faith liggen nog thuis.
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25573
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » wo jun 25, 2008 9:34 pm

Hoeveel wil je voor New Jersey? :P
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Bastiaan
Berichten: 1921
Lid geworden op: za okt 20, 2007 8:18 pm
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Bastiaan » do jun 26, 2008 5:55 pm

Haha helaas, die schijfjes draai ik zo nu en dan nog wel. Heb overigens wel een beetje spijt dat ik These Days weggedaan heb. Om een album als Crush zal ik echter niet rouwig zijn.. die nieuwe stijl bevalt me totaal niet..
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Bericht door Gilbert » zo jun 29, 2008 9:28 pm

Lennert schreef:Hoeveel wil je voor New Jersey? :P
Op de metalbeurs van het Bang Your Head festival lagen er (bij wijze van spreken) bakken vol van die cd, voor vijf euro per stuk. Ik had hem nog niet op cd, dus heb ik maar een exemplaar meegenomen. Op de terugweg heb ik er naar geluisterd. Het blijft een heerlijke plaat.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25573
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » ma jul 14, 2008 9:01 pm

Bounce nu ook in mijn bezit en ik vind het op een aantal ballads na toch wel een erg lekker en bij vlagen zeer stevig album. Vooral de eerste twee nummers, Undivided en Everyday, hebben een heerlijk vette gitaarsound.

Hoe klinken Have A Nice Day en Lost Highways in dit opzicht? Ik hoorde dat de laatste plaat meer richting te country gaat?
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » di jul 15, 2008 1:03 pm

Bounce is ook echt een heel goede plaat, in tegenstelling tot wat velen vinden. Een stuk serieuzer en volwassener dan de voorganger, die een stuk happier klinkt (maar daarom niet minder ghaaf overigens).

Ik vind eigenlijk alleen de laatste ballad echt overbodig, de rest vind ik erg mooi allemaal. Spijtig dat die plaat me te slechte herinneringen geeft, waardoor ik hem praktisch nooit meer luister op het immer gave titelnummer na. FU attitude FTW, die wil ik nog wel eens opzetten.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25573
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » di jul 15, 2008 4:06 pm

Bon Jovi en Crush heb ik zojuist aangeschaft. Het debuutalbum vind ik vele malen beter klinken dan Slippery When Wet eigenlijk, het heeft dezelfde jeugdige frisheid, maar klinkt met nummers als Roulette toch net iets steviger. Runaway is daarnaast gewoon een van de beste nummers die de band de eerste jaren heeft gemaakt.

Crush had ik ooit gehad toen ik 14 was en ik heb het een jaar daarna verkocht omdat ik er nooit meer naar luisterde. Toch blij dat ik hem weer gekocht heb, It's My Life, Two Story Town, Next 100 Years, Just Older, I Got The Girl, One Wild Night en I Could Make A Living Out Of Loving You zijn allemaal topnummers.

Het grappige is dat veel mensen die fan zijn van het oude werk Crush het begin van de ondergang vinden, ik vind het juist een hervonden blij hardrock album vibe zoals de band met Slippery When Wet ook maakte.

Have A Nice Day ben ik toch ook erg benieuwd naar, ondanks de vele negatieve reacties. Lost Highway weet ik nog net zo niet, ik ben niet zo'n countryfan...
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Edwynn
Berichten: 2339
Lid geworden op: vr jan 30, 2004 7:21 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door Edwynn » di jul 15, 2008 6:32 pm

Lennert schreef:Bon Jovi en Crush heb ik zojuist aangeschaft. Het debuutalbum vind ik vele malen beter klinken dan Slippery When Wet eigenlijk, het heeft dezelfde jeugdige frisheid, maar klinkt met nummers als Roulette toch net iets steviger. Runaway is daarnaast gewoon een van de beste nummers die de band de eerste jaren heeft gemaakt.

Crush had ik ooit gehad toen ik 14 was en ik heb het een jaar daarna verkocht omdat ik er nooit meer naar luisterde. Toch blij dat ik hem weer gekocht heb, It's My Life, Two Story Town, Next 100 Years, Just Older, I Got The Girl, One Wild Night en I Could Make A Living Out Of Loving You zijn allemaal topnummers.

Het grappige is dat veel mensen die fan zijn van het oude werk Crush het begin van de ondergang vinden, ik vind het juist een hervonden blij hardrock album vibe zoals de band met Slippery When Wet ook maakte.

Have A Nice Day ben ik toch ook erg benieuwd naar, ondanks de vele negatieve reacties. Lost Highway weet ik nog net zo niet, ik ben niet zo'n countryfan...
Crush vind ik veel te veilig en te vrolijk ten opzichte van de soms licht emonotionele hardrock van de eerste platen. Crush vind ik dan wel weer beter dan Bounce en Have A Nice Day. Die laatste twee zijn gewoon routineplaten. Lost Highway heb ik nog nooit gehoord.

Heb je 7800º Farenheit trouwens ook al gehoord? Die zien we met zijn allen wel lekker over het hoofd, maar daar staan ook echt gave nummers op.
Don't condemn the judgement of another because it differs from your own
You may both be wrong...

http://www.wingsofdeath.net

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25573
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » di jul 15, 2008 7:12 pm

Ik kan alleen Lay Your Hands On Me daarvan, maar dat komt door Crossroads. Als ze die plaat hier nu zouden verkopen in de winkels had ik hem meteen aangeschaft, maar hij schijnt zo ongeliefd te zijn dat dat niet het geval is. Zelfs de band zelf weigert er nog iets van te spelen.

Wat betreft het veilige en vrolijke karakter van Crush ben ik het wel met je eens en ik vind ook dat Slippery When Wet soms wat emotioneler is. Toch, de algehele sfeer doet me er wel sterk aan denken.

En van Bounce verwachte ik niet veel, maar ik vind het toch een heerlijke luisterplaat geworden die bij
vlagen lekker stevig klinkt. Geen pretentieloze hardrock, maar nog wel erg mooi.
Maar goed, ik moet nu nog 7800º Fahrenheit, New Jersey, These Days, Have A Nice Day en Lost Highways.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Edwynn
Berichten: 2339
Lid geworden op: vr jan 30, 2004 7:21 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door Edwynn » di jul 15, 2008 7:36 pm

Lay Your Hands On Me is van New Jersey. :wink:

Volgens mij staat In N Out Of Love op Crossroads. Dat is wel een representatief nummer van 7800º Fahrenheit. Ongeliefd of niet, ik vind het een coole plaat die goed in het straatje van het debuut ligt.
Don't condemn the judgement of another because it differs from your own
You may both be wrong...

http://www.wingsofdeath.net

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25573
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » di jul 15, 2008 7:44 pm

Fuck! Die bedoelde ik!

En dat is in ieder geval een gaaf nummer, dus vast en zeker de moeite om aan te schaffen. Kent iemand hier overigens die box, 100.000.000 Bon Jovi Fans Can't Be Wrong?
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25573
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » zo jul 20, 2008 9:08 pm

Zo, New Jersey, These Days, Have A Nice Day en Lost Highway zijn aangeschaft. Eerste twee zijn bovengemiddeld gaaf (net niet zo goed als Keep The Faith imo, maar New Jersey is wel het stevigste wat ze ooit hebben gemaakt)! Have A Nice Day valt me niks tegen, lekkere titelsong en enkele andere gave nummers met een paar matige liederen. Toch geen slechte plaat. Lost Highway kan ik tot nu toe na 3 nummers niet meer doorkomen :P
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
yesferro
Berichten: 5073
Lid geworden op: di jun 04, 2002 1:25 pm
Locatie: plantersville ms
Contacteer:

Bericht door yesferro » wo jul 30, 2008 3:24 pm

Heeft iemand hier This left feels right? Dat album gaf me instant diarree, potverdikke dat album maakt het maar al te duidelijk dat Jon wat al te vreemde ideeen heeft. De nieuwe versie van Living on a prayer klinkt net alsof een zieke geit verkracht wordt.

Ik ben een enorme fan van het oude werk, maar iedere keer dat ik dit album een nieuwe kans wil geven kan ik het gewoon niet aan.

Het country album is mn ding niet, het is sterk als je het met andere country albums vergelijkt maar ik hou gewoon niet van de stijl.

10,000 fans can't be wrong heb ik al een hele tijd niet meer opgezet, het is erg gevarieerd. Ik zet het vlug wel weer eens op, arme jon en richie waarom konden ze nu toch niet de adult rock/ bruce springsteen weg opgeslagen hebben ipv de country road.
-We're here to make metal, Black metal, blacker then the blackest black, times infinity- Nathan Explosion

Gebruikersavatar
vengeancefan
Lult over cdtjes
Berichten: 1701
Lid geworden op: vr dec 15, 2006 10:07 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door vengeancefan » wo jul 30, 2008 10:45 pm

yesferro schreef:Ik ben een enorme fan van het oude werk, maar iedere keer dat ik dit album een nieuwe kans wil geven kan ik het gewoon niet aan.

Het country album is mn ding niet, het is sterk als je het met andere country albums vergelijkt maar ik hou gewoon niet van de stijl.

10,000 fans can't be wrong heb ik al een hele tijd niet meer opgezet, het is erg gevarieerd. Ik zet het vlug wel weer eens op, arme jon en richie waarom konden ze nu toch niet de adult rock/ bruce springsteen weg opgeslagen hebben ipv de country road.
ik ben aardig gecharmeerd van Bon Jovi's uitstapje met Sugarland (USA tv show Crossroads), dat klonk erg leuk (met de BJ songs dan)

Gebruikersavatar
yesferro
Berichten: 5073
Lid geworden op: di jun 04, 2002 1:25 pm
Locatie: plantersville ms
Contacteer:

Bericht door yesferro » do jul 31, 2008 4:03 am

mn mening over country music wordt sterk beinvloed door de locale rednecks en het patriotische gevlaggenzwaai dat er mee bij komt. Yeehow! Ik dacht dat Jon en vooral Richie wel beter wisten. Stranger in this Town is een geweldig album, moet ik dringend weer eens opvissen.
-We're here to make metal, Black metal, blacker then the blackest black, times infinity- Nathan Explosion

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25573
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » ma aug 04, 2008 3:42 pm

Grappig, ik zat net op internet wat setlists te bekijken van de laatste tour en daar speelden ze toch ook een hoop stevigere nummers van Keep The Faith en These Days, goeie compensatie voor de country nummers wat mij betreft.

Lost Highway heb ik overigens nog steeds niet goed geluisterd, ik kom er gewoon niet toe omdat country me tegenstaat. Heb wel de Crush Tour dvd aangeschaft. Leuk concert op zich, alleen heeft Jon live toch soms een behoorlijk irritant nasaal geluid. De setlist is als volgt:

1. Intro
2. Livin' On A Prayer
3. You Give Love A Bad Name
4. Captain Crash & The Beauty Queen From Mars
5. Say It Isn't So
6. One Wild Night
7. Born To Be My Baby
8. It's My Life
9. Bed Of Roses
10. Two Story Town
11. Just Older
12. Runaway
13. Lay Your Hands On Me
14. I'll Sleep When I'm Dead
15. Bad Medicine
16. Wanted Dead Or Alive
17. I'll Be There For You
18. Next 100 Years
19. Someday I'll Be Saturday Night
20. Keep The Faith
21. Credits

Leuke setlist op zich, maar ik mis toch materiaal van These Days en wat leuke nummers van Keep The Faith als Dry County en In These Arms.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25573
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » di aug 05, 2008 8:47 pm

Het is vreemd, maar nu ik Lost Highway echt goed begin te beluisteren vind ik het stiekem toch een erg goed album. Als dit een eenmalig idee was heb ik er totaal geen problemen mee dat het wat softer is dan het andere materiaal, de songs zelf vind ik toch wel goed.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25573
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » vr aug 08, 2008 4:11 pm

7800 Fahrenheit aangeschaft, de collectie van studioalbums is nu klaar. Ik moet toegeven dat ik zo op de helft nog weinig overtuigd ben. Lang niet zo stevig als het debuut en ook de aanstekelijkheid van dat album en Slippery When Wet. Het is allemaal wel erg zoetsappig, benieuwd of de tweede helft wat interessanter is.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Bastiaan
Berichten: 1921
Lid geworden op: za okt 20, 2007 8:18 pm
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Bastiaan » vr aug 08, 2008 4:20 pm

Ik geloof dat ik die wel interessanter vind. De tweede helft dan. Al vind ik de eerste helft ook niet verkeerd. Ik vind het in alle opzichten een beter album dan het debuut. Tokyo Road en Secret Dreams (y)
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25573
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » vr aug 08, 2008 4:45 pm

1. Keep The Faith
2. These Days
3. New Jersey
4. Bon Jovi
5. Slippery When wet
6. Crush/Bounce/Have A Nice Day
7. 7800 Fahrenheit
8. Lost Highway

Zo zou mijn lijst er nu uitzien na alle studioalbums eindelijk in mijn bezit te hebben. Grappig, helemaal omdat ik in de lijst op Slippery When Wet heb gestemd en ik die nou lang niet zo goed meer vind als ik hem vroeger vond.

Tweede deel van 7800 Fahrenheit was beter, maar nog steeds niet denderend. Het mist een kraker als Runaway die het debuut wel had, de keys waren te poppy en overdadig aanwezig en de nummers blijven niet hangen.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Bastiaan
Berichten: 1921
Lid geworden op: za okt 20, 2007 8:18 pm
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Bastiaan » vr aug 08, 2008 5:01 pm

Interessant, zo ziet de mijne er ook ongeveer uit. Met kanttekening dat ik slechts de albums tot en met Crush heb.


1 Keep The Faith
2 New Jersey
3 These Days
4 Blaze Of Glory (soloalbum Jon)
5 Slippery When Whet


De rest mag de zesde plaats delen.
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25573
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » di aug 19, 2008 2:26 pm

Ik heb nu in Belgie een speciale uitgave gevonden van Cross Road, een 2cd/dvd uitgave. De tracklist is als volgt:

CD1:
1. Livin' On A Prayer
2. Keep The Faith
3. Someday I'll Be Saturday Night
4. Always
5. Wanted Dead Or Alive
6. Lay Your Hands On Me
7. You Give Love A Bad Name
8. Bed Of Roses
9. Blaze Of Glory
10. In These Arms
11. Bad Medicine
12. I'll Be There For You
13. In & Out Of Love
14. Runaway
15. Never Say Goodbye

CD2:
1. The Radio Saved My Life Tonight
2. Wild In The Streets
3. Diamond Ring
4. Good Guys Don't Always Wear White
5. The Boys Are Back In Town (Live)
6. Edge Of A Broken Heart
7. Postcards From The Wasteland (Demo)
8. Blood On Blood (Live)
9. Let It Rock
10. Starting All Over Again (Japan Bonus Track)
11. Blood Money
12. Save A Prayer
13. Lucky
14. Why Aren't You Dead?
15. Raise Your Hands

DVD: (live in London 1995)
1. Livin' On A Prayer
2. You Give Love A Bad Name
3. Keep The Faith
4. Always
5. Blaze Of Glory
6. Lay Your Hands On Me
7. I'll Sleep When I'm Dead/Papa Was A Rolling Stone (Medley)
8. Bad Medicine/Shout (Medley)
9. Hey God
10. Wanted Dead Or Alive
11. This Ain't A Love Song
12. These Days (bonus video)

Voor 20 euro is dit een erg gaaf pakket. De tweede cd bestaat volgens mij uit materiaal dat ook op 100.000.000 Bon Jovi Fans Can't Be Wrong staat en de dvd moet als het goed is ook nog ergens op vhs te vinden zijn, maar de opnames klinken super en de dvd is erg te genieten, veel leuker dan de Crush of Lost Highway tour in ieder geval!
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
yesferro
Berichten: 5073
Lid geworden op: di jun 04, 2002 1:25 pm
Locatie: plantersville ms
Contacteer:

Bericht door yesferro » di sep 09, 2008 3:42 pm

Op de lokale radio hoor ik nu en dan een cover van living on a prayer, het is een vreselijk slechte cover van een of ander garage bandje. Heeft iemand die al gehoord?


van deze lokale band dus:
http://www.myspace.com/allyriaband
-We're here to make metal, Black metal, blacker then the blackest black, times infinity- Nathan Explosion

Gebruikersavatar
king_pin
Berichten: 736
Lid geworden op: vr okt 07, 2005 4:38 pm
Contacteer:

Bericht door king_pin » di sep 09, 2008 8:42 pm

damn, ze spelen het refrein niet eens goed...
[url]http://rutgergrotius.blogspot.com[/url]

Gebruikersavatar
Bastiaan
Berichten: 1921
Lid geworden op: za okt 20, 2007 8:18 pm
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Bastiaan » wo sep 10, 2008 11:32 am

Hoorde laatst weer die alternatieve (akoestische) versie van Its My Life. Wat een slecht nummer is dat toch.
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'

Gebruikersavatar
Edwynn
Berichten: 2339
Lid geworden op: vr jan 30, 2004 7:21 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door Edwynn » do sep 11, 2008 12:35 pm

Dat hele album met die alternatieve versies is waardeloos.
Erg knap hoe je als componist van een fantastisch nummer als Wanted Dead Or Alive, in staat bent om het nummer op zeer grondige wijze te verneuken.
Don't condemn the judgement of another because it differs from your own
You may both be wrong...

http://www.wingsofdeath.net

Gebruikersavatar
yesferro
Berichten: 5073
Lid geworden op: di jun 04, 2002 1:25 pm
Locatie: plantersville ms
Contacteer:

Bericht door yesferro » vr sep 12, 2008 1:50 pm

o ja, de living on a prayer versie klinkt alsof er een zeekoe verkracht wordt.
-We're here to make metal, Black metal, blacker then the blackest black, times infinity- Nathan Explosion

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Bericht door Gilbert » di aug 18, 2009 9:58 pm

Het nieuwe Bon Jovi album, dat in november uitkomt, zou volgens Richie Sambora een terugkeer moeten zijn naar harde rock 'n' roll. Zie deze link.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25573
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » wo aug 19, 2009 7:22 am

Phew, heel slecht vond ik de laatste niet, maar het had niet veel erger moeten worden!
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Rene
Berichten: 5381
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » wo aug 19, 2009 7:47 pm

Gilbert schreef:Het nieuwe Bon Jovi album, dat in november uitkomt, zou volgens Richie Sambora een terugkeer moeten zijn naar harde rock 'n' roll. Zie deze link.
En zie deze link voor de nieuwe single We Weren't Born To Follow. Ik dacht dat ze met terug naar de harde rock 'n roll bedoelden dat ze weer nummers als Bad Medicine en Livin On A Prayer hadden gemaakt. Maar dat is dus helaas niet zo. Het is gewoon een standaard, braaf, huismoeder-vriendelijk pop-rock nummertje geworden.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Bericht door Gilbert » wo aug 19, 2009 8:16 pm

Je link werkt bij mij niet, maar ik heb het nummer op de website van Bon Jovi toch kunnen vinden. :) Goed, het is geen hard rock, maar deze compositie bevalt me beter dan het nieuwe nummer van Kiss. :P Nu maar hopen dat de single qua sound niet representatief is voor het gehele album en dat er ook een paar stevige tracks op staan. Overigens heet de aankomende Bon Jovi plaat The Circle en moet hij op 10 november uitkomen.

Bob
Berichten: 8642
Lid geworden op: di sep 30, 2003 1:18 pm

Bericht door Bob » do aug 20, 2009 12:14 am

Even de '/' achter de link weghalen, dan doet 'ie het.

Of je klikt hier: New single: We Weren't Born To Follow

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25573
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » do aug 20, 2009 2:48 pm

Ik vind het nummer in ieder geval een verbetering ten opzichte van het vorige album.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Bericht door Gilbert » vr nov 13, 2009 8:44 pm

Heeft iemand de nieuwe Bon Jovi cd al in huis gehaald en beluisterd? Hij komt deze week slechts op nummer 4 binnen in de Nederlandse Album Top 100, terwijl de vorige twee cd's nog de eerste plaats haalden. Dus misschien is het dit keer weer een echte hard rock plaat en zijn de countryfans gillend afgehaakt? :wink:

Gebruikersavatar
Edwynn
Berichten: 2339
Lid geworden op: vr jan 30, 2004 7:21 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door Edwynn » vr nov 13, 2009 10:51 pm

De nieuwe single bevalt mij heel wat beter dan alles wat er sinds 1994 uitgekakt werd door de band. Benieuwd naar de rest van het album.
Dat de plaat nog niet kapotgedraaid wordt op de radiostations is inderdaad opvallend.
Don't condemn the judgement of another because it differs from your own
You may both be wrong...

http://www.wingsofdeath.net

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25573
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » ma dec 07, 2009 9:45 pm

Zo, na een bezoekje van de Sint moet ik toch stellen dat The Circle wat mij betreft de beste plaat is die ze sinds These Days hebben gemaakt. Bij vlagen best stevig, maar voornamelijk een stuk emotioneler en oprechter dan de laatste 4 albums. Invloeden van U2 en voornamelijk Bruce Springsteen zijn inderdaad aanwezig, maar wonder boven wonder pakt het echt goed uit. Topplaat, ik ga voor een positie in mijn jaarlijstje.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Bastiaan
Berichten: 1921
Lid geworden op: za okt 20, 2007 8:18 pm
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Bastiaan » di dec 08, 2009 12:06 pm

Lennert schreef:The Circle wat mij betreft de beste plaat is die ze sinds These Days
Dit zegt wat mij betreft vrij weinig ;)

Maar ik heb vier nummers gehoord en ik vond het weer janken met de pet op. De dagen van Slippery, New Jersey of nog beter Keep The Faith komen nooit meer terug.
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25573
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Bon Jovi

Bericht door Lennert » zo jun 06, 2010 12:30 pm

Gisteren met gratis kaartjes voor Royal Beach Concert toch de moeite genomen om Bon Jovi eens live te gaan bekijken met Dako. Ik had er eigenlijk helemaal niks van verwacht, omdat ik Jon op veel live opnames maar matig vind zingen, maar daar was hier (op het feit dat hij het hoge stuk van Living On A Prayer al niet eens meer probeert na dan) niets van te merken! De setlist was gevarieerd met een goeie combinatie van nieuw en oud, het geluid was loepzuiver en de band was erg enthousiast voor de tienduizenden mensen die op het snikhete strand uit hun dak gingen.

Setlist:
Last man standing
We weren't born to follow
You give love a bad name
Born to be my baby
Lost highway
Raise your hands
We got it going on
When we were beautiful
In these arms
Captain Crash and the beauty queen from Mars
Bad Medicine/Bad case of loving your/Roadhouse blues/Bad medicine medley
Rocking all over the world (
It's my life
Lay your hands on me (Ritchie Sambora op lead vocals)
I'll sleep when I'm dead
Runaway
Work for the working man
Who says you can't go home
Keep the faith
Only the lonely
Wanted dead or alive
Living on a prayer

Rest me alleen nog te zeggen dat Di-rect met nieuwe zanger inderdaad beter klinkt, maar nog steeds gay is en dat Dinand van Kane het publiek voor een groot gedeelte pissig maakte omdat hij 'godverdomme' en 'jezus christus' zei :mrgreen:
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 22881
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Re: Bon Jovi

Bericht door dako » ma jun 07, 2010 11:17 am

Prima optreden ja.
Ook erg goed geregeld, niet te druk in de vakken, genoeg kraampjes voor eten, drinken en munten en het gratis flesjes water uitdelen was gezien het weer helemaal top, scheelde een hoop flauwgevallen mensen. Waarschijnlijk had Mojo niks met de organisatie te maken.
Direct was trouwens de verrassing van de dag, die zijn met de nieuwe zanger van vervelende puberpunkband veranderd in een vrij serieuze rockband. Kane was uiteraard kut, en Bon Jovi was helemaal goud.

Daarna nog een afterparty gehouden bij Jan Akkerman, de gitarist van Focus. Compleet instrumentale set, niet geloven hoe die kerel kan spelen.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
Edwynn
Berichten: 2339
Lid geworden op: vr jan 30, 2004 7:21 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Re: Bon Jovi

Bericht door Edwynn » ma jun 07, 2010 12:48 pm

Leuke setlist. Zelfs Only Lonely. Verrassend.
Don't condemn the judgement of another because it differs from your own
You may both be wrong...

http://www.wingsofdeath.net

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25573
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Bon Jovi

Bericht door Lennert » ma jun 07, 2010 1:55 pm

Jon zei daar zelf ook al over dat het voor het eerst in 20 jaar was dat ze weer eens wat van 7800 Degrees Fahrenheit speelden. Ik ben nooit zo'n fan geweest van dat album, maar heb nu eigenlijk toch wel zin om het weer eens te gaan herbeluisteren.

Overigens vond ik Kane beter, Di-rect blijft qua presentatie een knullig bandje (met als dieptepunt de zanger die 'Kom op mensen, we gaan dansaaaaaahhhh!' riep :mrgreen:)
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Re: Bon Jovi

Bericht door IROn » di jun 22, 2010 7:55 am

Enige kans dat jullie het voorprogrammabandje nog gezien hebben, Fuse? Band van mijn directe collega, ze hadden die wedstrijd op Radio Veronica gewonnen. Superblij die gasten, er gaan echt deuren voor ze open zo.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25573
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Bon Jovi

Bericht door Lennert » di jun 22, 2010 9:11 am

Nope, combinatie van toch willen uitslapen en het feit dat het festival toch verder lag dan men op de website vertelde. 'Pak die tram en stap bij het strand uit, je kunt het niet missen!' Nee, maar die 3 kilometer de andere kant op lopen kostte in die massa toch meer tijd dan je zou denken. Wat voor muziek was het uberhaupt?

Ik luister nu wel al de hele week New Jersey, Blood On Blood, Stick To Your Guns, Homebound Train en Wild Is The Wind zijn fantastisch!
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25573
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Bon Jovi

Bericht door Lennert » vr jun 25, 2010 3:24 pm

Net bij de Plaatboef voor de verzameling Jon Bon Jovi's Destination Anywhere, Bon Jovi's This Left Feels Right en Sambora's Stranger In This Town aangeschaft. Ik wist niet dat Sambora solo zulke prachtige muziek kon maken, is zijn tweede album Undiscovered Soul ook zo goed?
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Edwynn
Berichten: 2339
Lid geworden op: vr jan 30, 2004 7:21 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Re: Bon Jovi

Bericht door Edwynn » vr jun 25, 2010 5:02 pm

Undiscovered Soul klinkt wat 'kleiner' als ik het zo mag formuleren. Wat organischer. Ook is de toon een tikkie luchtiger. Dus geen meeslepende ballades zoals Father Time. Ook geen opzwepende rockers a la Rosie. Wel een stapel prachtige ingetogen bluesy rocksongs.
Dus...ja, net zo goed.
Don't condemn the judgement of another because it differs from your own
You may both be wrong...

http://www.wingsofdeath.net

Bob
Berichten: 8642
Lid geworden op: di sep 30, 2003 1:18 pm

Re: Bon Jovi

Bericht door Bob » za jul 03, 2010 3:31 pm


Plaats reactie