Thrash/Speed metal II

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
WhiplashWimpie
Berichten: 1739
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 8:38 pm

Bericht door WhiplashWimpie » do jun 30, 2005 6:32 pm

Ik heb op Graspop een cd van Living Death gekocht. Lekkere speedmetal uit 1984.

Gebruikersavatar
defenderofsteel
Berichten: 1376
Lid geworden op: zo dec 14, 2003 2:22 pm

Bericht door defenderofsteel » do jun 30, 2005 6:35 pm

The Horseman schreef:Omhoog met de kroonjuwel van Metalfan...


Mensen bekend met Neerlands thrashers van Deadhead ?
Wat vinden we er van ?
heb ooit 2 cds van ze geleend van een vriend en live gezien.

wat moet ik er van zeggen vond er toen geen moer aan. politiek correct gezegd niet mijn smaak. grotendeels heeft dat te maken met de zang. muzikaal gezien verre weg van bijzonder, maar verder niet slecht.

wel leuke band om een keer live gezien te hebben, maar niet om iets van aan te schaffen tenzij je dit soort thrash gaaf vind. ik ga toch meer naar de amerikaanse thrash dit neigt veel meer naar de duitse
www.myspace.com/suddenthrash

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » do jun 30, 2005 6:35 pm

Nou hunn eerste LP "vengeance of hell" vind ik te abominabel voor woorden, maar "world neurosis" en""protected from reality" vind ik dik OK!
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Oblivion
Berichten: 4832
Lid geworden op: za feb 14, 2004 12:55 pm
Locatie: Arnhem; samen met je moeder
Contacteer:

Bericht door Oblivion » do jun 30, 2005 6:38 pm

defenderofsteel schreef:[..]


heb ooit 2 cds van ze geleend van een vriend en live gezien.

wat moet ik er van zeggen vond er toen geen moer aan. politiek correct gezegd niet mijn smaak. grotendeels heeft dat te maken met de zang. muzikaal gezien verre weg van bijzonder, maar verder niet slecht.

wel leuke band om een keer live gezien te hebben, maar niet om iets van aan te schaffen tenzij je dit soort thrash gaaf vind. ik ga toch meer naar de amerikaanse thrash dit neigt veel meer naar de duitse
idd ja, die zang vond ik echt te irritant om nog verder te luisteren
"Poep, Zweet en Tranen"

[quote="Fear_Of_The_Dark"]Hij heb een beetje een roggelstem, vind ik eigenlijk wel lache[/quote]

Gebruikersavatar
defenderofsteel
Berichten: 1376
Lid geworden op: zo dec 14, 2003 2:22 pm

Bericht door defenderofsteel » do jun 30, 2005 6:39 pm

WhiplashWimpie schreef:Ik heb op Graspop een cd van Living Death gekocht. Lekkere speedmetal uit 1984.
heb Living Death - Vengeance from hell op lp wel ok nooit vaak geluisterd niet echt bijzonder maar zal het eerst nog eens luistere voordat ik daar een echte mening over vorm.
www.myspace.com/suddenthrash

Ernst
Berichten: 5015
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » do jun 30, 2005 6:39 pm

WhiplashWimpie schreef:Ik heb op Graspop een cd van Living Death gekocht. Lekkere speedmetal uit 1984.
Heb je ook die t-shirts gezien die er te koop waren>? Vond ze best gaaf, ik ben alleen niet zo bekend met deze band, vandaar geen shirt van aangeschaft.

Gebruikersavatar
Destructor
Berichten: 1890
Lid geworden op: zo mei 15, 2005 3:00 pm
Locatie: Bleiswijk

Bericht door Destructor » do jun 30, 2005 7:10 pm

living death is echt vet, lekkere Duitse thrash/speed metal

Gebruikersavatar
The Horseman
Berichten: 6281
Lid geworden op: vr aug 22, 2003 9:30 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door The Horseman » do jun 30, 2005 7:41 pm

defenderofsteel schreef:[..]
Politiek correct gezegd niet mijn smaak. grotendeels heeft dat te maken met de zang. muzikaal gezien verre weg van bijzonder, maar verder niet slecht.

wel leuke band om een keer live gezien te hebben, maar niet om iets van aan te schaffen tenzij je dit soort thrash gaaf vind. ik ga toch meer naar de amerikaanse thrash dit neigt veel meer naar de duitse
Dat heb ik ook, ik mis een bepaalde old-school feeling en die zang hekelt me enorm.
Al is het muzikaal soms erg leuk.
Het nummer Dream Deceiver vind ik wel erg gaaf.
En dat album is ook nog wel leuk.
Kill Division is me te kort door de bocht.
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » do jun 30, 2005 8:20 pm

Ik vind Dead Head meer death dan thrash eerlijk gezegd, hun oudere albums zijn wel OK, maar niet speciaal, geef me dan MandatoR maar of de eerste twee Pestilence CD's!
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
!slayer!
Berichten: 3729
Lid geworden op: za okt 11, 2003 5:42 pm
Locatie: Zevenaar

Bericht door !slayer! » do jun 30, 2005 8:23 pm

Ik heb van DeadHead best of. Wat hier al vaker gezegd, de stem. Ik kan er niet aan wennen.

Gebruikersavatar
!slayer!
Berichten: 3729
Lid geworden op: za okt 11, 2003 5:42 pm
Locatie: Zevenaar

Bericht door !slayer! » do jun 30, 2005 8:25 pm

enforcer schreef:Ik vind Dead Head meer death dan thrash eerlijk gezegd, hun oudere albums zijn wel OK, maar niet speciaal, geef me dan MandatoR maar of de eerste twee Pestilence CD's!
Mandator! Ik moet alleen nog Perfect Progeny. Welke van de 2 is eigenlijk beter?

Ernst
Berichten: 5015
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » do jun 30, 2005 9:03 pm

Ik heb op Graspop Initial Velocity op de kop weten te tikken, was ik erg blij mee! Supergave thrash band eigenlijk! Mysto Dysto is ook best wel gaaf hoor, die hebben toch meer invloed gehad dan je zo zou verwachten denk ik....erg gaaf spul!

Mocht iemand het andere Mandator werk ergens zien staan 2dehands voor een redelijke prijs, PM of mail me aub! :wink:

Gebruikersavatar
!slayer!
Berichten: 3729
Lid geworden op: za okt 11, 2003 5:42 pm
Locatie: Zevenaar

Bericht door !slayer! » do jun 30, 2005 9:47 pm

Rattlehead schreef:
Mocht iemand het andere Mandator werk ergens zien staan 2dehands voor een redelijke prijs, PM of mail me aub! :wink:





:wink:

Gebruikersavatar
ThorWulf
Berichten: 491
Lid geworden op: ma mei 24, 2004 9:34 pm
Contacteer:

Bericht door ThorWulf » do jun 30, 2005 9:52 pm

Ik zeg: Bound for glory-Behold the iron cross!

Download dat eens mensen.
At the end of time, our Volk Leader will return for the Wild Hunt[Wildes Heer], with his Final Battalion, astride a White Horse, Sleipnir, his eight- legged steed. He will be the Last Avatar, also known as Wotan and Vishnu-Kalki.

Gebruikersavatar
!slayer!
Berichten: 3729
Lid geworden op: za okt 11, 2003 5:42 pm
Locatie: Zevenaar

Bericht door !slayer! » do jun 30, 2005 9:56 pm

ThorWulf schreef:Ik zeg: Bound for glory-Behold the iron cross!

Download dat eens mensen.
De tekstsen bevallen je zeker wel.

WhiplashWimpie
Berichten: 1739
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 8:38 pm

Bericht door WhiplashWimpie » do jun 30, 2005 9:57 pm

Ik heb ook 2 cd's gekocht van Agressor. Alleen die zang is anders, veel bruter dan op de laatste cd. Het klinkt nog steeds wel kei vet.

Gebruikersavatar
ThorWulf
Berichten: 491
Lid geworden op: ma mei 24, 2004 9:34 pm
Contacteer:

Bericht door ThorWulf » do jun 30, 2005 9:57 pm

Dat zeker, maar daarnaast beukt de cd nog mening jaren 80 thrash band onder de tafel.

Om even van metal-archives te citeren:

This CD is easily one of the most underrated thrash albums of the 90's. It's unsurprising considering most people's knee-jerk reaction to the message Bound For Glory puts forth - although IMO ignoring a band due to their lyrical content is pointless. Would it make sense to boycott death metal just because you're not a serial killer necrophile? Didn't think so.

Anyway, onto the music - Seigfried is the opening track, beginning with a haunting, phonetic chant, leading into a melodic, fishing-hook catchy riff. The song moves through a number of moods, from pure speed-ridden aggression in the verses, to a moody chorus with crooned vocals (perfomed by the Centurion vocalist), and a fistbanging solo towards the end, while several riffs have an interesting Folky twist to them.

Fight On speeds things up considerably, based around a chugging speed metal riff that would have Nuclear Assault shitting their shorts. This song also features some killer lead work, and the chorus shouts of "freedom is calling - fight on!" causes sporadic bouts of sing-along headbanging.

To Untamed Lands We Sail slows down into a chugging, crushing behemoth of a Viking Metal anthem, with an insidious groove (eh...I hate that word) reminiscent of Pantera if they had enough brains to write an interesting song.

Teutonic Uprise is a bit weaker than the three songs it follows, a speedy little hardcore-crossover number exploding out of a delicate acoustic intro. The gang-shouts in the choruses make things a bit more interesting, recalling even more 80's nostalgia. Back In The Fatherland follows in a similar vein, being the most hardcore-sounding song on the album. The lyrics put forth a lot of emotion on this song, making up for the slightly derivative musical content.

Painted Black is an absolute classic. Railing against all wiggers in the world, it develops from another quiet acoustic interlude to a brain-quaking crush of intensity, while Joel belts out the lyrics sounding like Bobby Blitz in a really, really bad mood. Anyone who's ever laughed at or scorned the mindless suburban sheep who pretend to be "ghetto thugz" NEEDS to hear this song.

Divided By Hatred returns to the folk-sound, this time via Ireland. Mixing a tin whistle with a bouncy-yet-thrashing midpaced assault, the lyrics rail against internal conflict in Northern Ireland. This is another weaker number upon repeat listens, but still poignant and impressive in it's adaption of a style usually ignored by most folk-metal bands.

My Honour Is True is a varied, brooding epic full of tempo changes and a variety of stunning riffs ranging from acoustic quietude to doomy melodic thrash and several speedier sections. Joel's vocal delivery here sounds somewhat shaky during the quiet verses, but he pulls it off regardless. Another Bobby Blitz reference is appropriate here, he sounds similar to Blitz's delivery on the title track from The Years Of Decay.

And still, they save the best for last - Prelude To Stalingrad is an absolutely pulverizing instrumental prelude in the finest early Bolt Thrower style, leading into the near-death-metal assault of the album's title track. This song simply destroys everything in it's path, often leaving me mesmerized by the pure intensity. Screw any filmmaker's attempt to recreate the brutality of the Battle Of Stalingrad in a visual medium, this song is powerful enough to transport one to the front lines, first person perspective. Thrash doesn't get much better than this.
At the end of time, our Volk Leader will return for the Wild Hunt[Wildes Heer], with his Final Battalion, astride a White Horse, Sleipnir, his eight- legged steed. He will be the Last Avatar, also known as Wotan and Vishnu-Kalki.

Gebruikersavatar
ouwe
Berichten: 1629
Lid geworden op: do mar 04, 2004 11:12 pm

Bericht door ouwe » do jun 30, 2005 10:00 pm

dat het menig jaren 80 thrash onder tafel beukt wil ik niet zeggen maar die cd van BFG is zeker een pareltje!! vet album, vette songs

en dat de teksten misschien niet in ieders straatje passen kan mij dan ook weer geen hol schelen. als je daarom nog geeneens bereid bent om het te beluisteren moet je jezelf in een hoekje gaan zitten schamen

Gebruikersavatar
The Horseman
Berichten: 6281
Lid geworden op: vr aug 22, 2003 9:30 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door The Horseman » vr jul 01, 2005 4:18 pm

Misschien, maar bands met zulke idealen hou ik liever buiten de deur.
Al ben ik ook best benieuwd of het een goede plaat.
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » vr jul 01, 2005 5:16 pm

hmmm.... ik heb er niets tegen eigenlijk, al keur ik puur nazisme/holocaust natuurlijk af..

Maar er lopen toch ook bands als bijvoorbeeld Rage Against The Machine e.d. met extreem linkse idealen te koop, en die hebben helaas iets meer impact.....

Over het algemeen boeit het me niet of een band nu Christelijk/satanistisch of rechts of links is...als de muziek maar goed is, maar ik vind wel dat politiek en metal beter gescheiden gehouden kunnen worden , en satanisten die zichzelf serieus nemen heb ik ook niets mee op....
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
tunnukuh
Berichten: 150
Lid geworden op: do mei 19, 2005 2:54 pm
Locatie: den bosch
Contacteer:

Bericht door tunnukuh » vr jul 01, 2005 5:35 pm

Helemaal mee eens, het gaat mij in de eerste plaats om de muziek.
En zit daar toevallig ook nog een goede tekst aan vast dan is het helemaal goed of mooi mee genomen
weet wat je zegt, maar zeg nooit wat je weet

Gebruikersavatar
The Horseman
Berichten: 6281
Lid geworden op: vr aug 22, 2003 9:30 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door The Horseman » vr jul 01, 2005 5:38 pm

enforcer schreef: maar ik vind wel dat politiek en metal beter gescheiden gehouden kunnen worden .
Ah politiek kritische teksten vind ik wel gaaf
Maar meestal worden daarin nogal eens metaforen gebruikt of worden betrokkenen niet echt bij naam genoemd
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » vr jul 01, 2005 6:33 pm

maatschappij kritische teksten vind ik gevaarlijk,l laar iedereen lekker zijn eigen mening vormen, dat betweterige/ politiek correcte van sommige muzikanten zoals Mille Petrozza heeft KREATOR heel erg in mijn achtiog doen zakken!

Natuurelijk is het tot op zekere hoogte OK, en hoort het ook wel bij thrash maar ga geen politieke kruisvaarder worden!
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » za jul 02, 2005 2:44 pm

Ik heb net een paar nummers gehoord van Holy Terror. Dat klinkt ook lang niet slecht zeg! Daar moet ik ook eens wat van gaan opsnorren.

En politieke teksten zijn natuurlijk alleen maar goed. Heb als artiest maar de ballen om je mening over te brengen en ideologieen de wereld in te helpen. Het is altijd zo vreselijk makkelijk om alleen maar over onzin te zingen.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » za jul 02, 2005 2:56 pm

Dat slaat nergens op, alsof je je per definitie over onzin zingt als je niet over politiek zingt??? Politiek zuigt en is corrupt!

Het gaat erom hoe je het verpakt.....HOLY TERROR is waanzinnig idd...
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Ernst
Berichten: 5015
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » za jul 02, 2005 3:20 pm

Hmm ik moet zeggen dat ik ook wel van politieke teksten hou. Ik vind bijvoorbeeld nummers als holy wars en peace sells zeker politiek geladen, maar niet uitgesproken rechts/links, hoewel Megadeth vroeger wel een progressieve band was (qua gedachtegoed) in tegenstelling tot nu.
Het voegt voor mij zeker wel wat toe als een band zijn mening uit, ben het dan ook roerend eens met XnegativeX! Enforcer heeft natuurlijk wel een punt, teksten die niet over politiek gaan kunnen natuurlijk ook heel goed zijn!

Holy Terror is inderdaad erg gaaf spul!

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » za jul 02, 2005 3:20 pm

enforcer schreef:Dat slaat nergens op, alsof je je per definitie over onzin zingt als je niet over politiek zingt??? Politiek zuigt en is corrupt!
Laat ik mezelf verbeteren.
Met politieke teksten bedoel ik maatschappij kritische teksten.
Mille heeft ook nog nooit over politiek gezongen.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Destructor
Berichten: 1890
Lid geworden op: zo mei 15, 2005 3:00 pm
Locatie: Bleiswijk

Bericht door Destructor » zo jul 03, 2005 12:42 pm

De teksten over politiek en maatschappelijke problemen van Nuclear Assault zijn ook super goed moet ik zeggen.

Gebruikersavatar
Meltdown
Berichten: 6139
Lid geworden op: di sep 16, 2003 9:39 pm
Locatie: Ermelo

Bericht door Meltdown » zo jul 03, 2005 2:06 pm

Ik vind maatschappij-kritische punten ook wel passend bij Thrash. De muziek leent zich er van alle metalgenres veruit het meeste voor.

Ik heb hier bijvoorbeeld de LP Thrash Zone liggen van Dirty Rotten Imbeciles. Een erg sterke crossover met de vuile gitaarlijnen en energie van goede Thrash en de zang en rebellie van de oude Punk scène. De teksten zitten o.a vol kritiek op machtsmisbruik, uitbuiting van werknemers en de Amerikaanse wapenwet.

Zolang ik me er in kan vinden, is het mijns inziens een mooie afwisseling op de gave maar vrij doelloze slacht-alles-af lyrics.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

Stoeptegel
Berichten: 529
Lid geworden op: do jun 16, 2005 4:50 pm

Bericht door Stoeptegel » zo jul 03, 2005 2:54 pm

Gisteren trapte ik het gaspedaal steeds verder in doordat de tonen van Ritual Carnage - Birth of tragedy bij lekker positief zaten op te fokken.
Geweldig lekkere plaat!
Geen.

Gebruikersavatar
The Horseman
Berichten: 6281
Lid geworden op: vr aug 22, 2003 9:30 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door The Horseman » zo jul 03, 2005 4:18 pm

Meltdown schreef: Ik heb hier bijvoorbeeld de LP Thrash Zone liggen van Dirty Rotten Imbeciles. Een erg sterke crossover met de vuile gitaarlijnen en energie van goede Thrash en de zang en rebellie van de oude Punk scène. De teksten zitten o.a vol kritiek op machtsmisbruik, uitbuiting van werknemers en de Amerikaanse wapenwet.
Gaaf ja, ik heb '4 Of a Kind' hier liggen.

Dead in a ditch !
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]

Gebruikersavatar
Destructor
Berichten: 1890
Lid geworden op: zo mei 15, 2005 3:00 pm
Locatie: Bleiswijk

Bericht door Destructor » zo jul 03, 2005 9:14 pm

The Horseman schreef:[..]


Gaaf ja, ik heb '4 Of a Kind' hier liggen.

Dead in a ditch !
D.R.I. is echt geniaal, ik heb zelf 4 of a Kind, Thrash Zone en Crossover het zijn echt geweldige platen en ze hebben goede teksten.

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » zo jul 03, 2005 10:38 pm

Ik las net dat de mogelijkheid op een CORONER reunie definitief van de bana zijn, de bandleden hebben helaas geen tijd...jammer!

Er zit nog wel een verassing in het vat maar niet in de vorm van een nieuw album of optredens...misschien wat ode rariteiten ofzo...
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Fusion
Berichten: 14428
Lid geworden op: di jan 06, 2004 10:44 am

Bericht door Fusion » zo jul 03, 2005 10:40 pm

Ik ben er nooit van uit gegaan dat Coroner ooit nog bij elkaar zou komen.
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

WhiplashWimpie
Berichten: 1739
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 8:38 pm

Bericht door WhiplashWimpie » zo jul 03, 2005 10:51 pm

Ik heb twisted in to form van Forbidden gekocht. Wat een goeie plaat. Vooral die zang kan ik goed verteren.

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma jul 04, 2005 7:15 am

IK ook niet bovendien geloof ik nooit dat zij in hun oude stijl verder waren gegaan, hun laatste twe ealbumswaren ook al behoorlijk ver verwiderd van hun oorspronkelijke stijl en dan ook een stuk minder IMO, "grin" ging nog maar echt goed vond ik die al niet meer!
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Ernst
Berichten: 5015
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » ma jul 04, 2005 1:48 pm

Tja, zo zet ik ook wel mijn vraagtekens bij dat nieuwe Celtic Frost album. Van wat ik begrijp hebben ze het er al jaren over, maar is er nog steeds niets opgenomen....

Gebruikersavatar
Poggwyd
Berichten: 7087
Lid geworden op: di dec 18, 2001 9:29 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Poggwyd » ma jul 04, 2005 1:54 pm

ThorWulf schreef:Ik zeg: Bound for glory-Behold the iron cross!

Download dat eens mensen.
Ik zeg: Over the top!
Die is net wat beter!
Hoegaarden or die!

Gebruikersavatar
The Horseman
Berichten: 6281
Lid geworden op: vr aug 22, 2003 9:30 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door The Horseman » ma jul 04, 2005 4:37 pm

Rattlehead schreef:Tja, zo zet ik ook wel mijn vraagtekens bij dat nieuwe Celtic Frost album. Van wat ik begrijp hebben ze het er al jaren over, maar is er nog steeds niets opgenomen....
Dark Angel kunnen we nu ook wel vergeten of niet ?
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]

Ernst
Berichten: 5015
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » ma jul 04, 2005 4:52 pm

Ja, dat kan je zo goed als vergeten :cry:

Gebruikersavatar
The Horseman
Berichten: 6281
Lid geworden op: vr aug 22, 2003 9:30 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door The Horseman » ma jul 04, 2005 4:58 pm

En het Forbidden reünie verhaal dat de Aardschok ooit voorschotelde zal ook wel niks worden.
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]

Gebruikersavatar
Destructor
Berichten: 1890
Lid geworden op: zo mei 15, 2005 3:00 pm
Locatie: Bleiswijk

Bericht door Destructor » ma jul 04, 2005 6:41 pm

enforcer schreef:Ik las net dat de mogelijkheid op een CORONER reunie definitief van de bana zijn, de bandleden hebben helaas geen tijd...jammer!

Er zit nog wel een verassing in het vat maar niet in de vorm van een nieuw album of optredens...misschien wat ode rariteiten ofzo...
Coroner is echt een van de meest geniale bands, helaas zal ik ze waarschijnlijk nooit live zien en bregen ze ook geen album meer uit.

Ernst
Berichten: 5015
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » wo jul 06, 2005 1:42 am

Wel god-ver-domme zeg!!!!

Reunited HOLY TERROR Plan Box-Set Release, New Studio Album - July 5, 2005
Acclaimed Los Angeles thrashers HOLY TERROR have reformed and are said to have a three-CD box set coming out on Candlelight Records featuring outtakes, live stuff, video footage and a general overview of the band. The band have been rehearsing and writing new material with a view towards releasing a new album in 2006.

HOLY TERROR were formed in the mid-1980s by guitarist Kurt Colfelt (a.k.a. Kurt Kilfelt; ex-AGENT STEEL) and ex-DARK ANGEL drummer Jack Schwarz, who left before the release of the band's first album, 1987's "Terror and Submission". A follow-up effort, "Mind Wars", was issued in 1988.

Zojuist van blabbermouth afgeplukt....tering, dit is gaaaaaaaaf nieuws!!!

Gebruikersavatar
Sargatanas
Berichten: 5257
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 4:26 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Sargatanas » wo jul 06, 2005 1:58 am

Gaaf nieuws man, ik kan niet wachten.
En waar blijven de lijsten? :lol:
[url=http://www.last.fm/user/JeroenS/?chartstyle=BareTrees][img]http://imagegen.last.fm/BareTrees/tracks/5/JeroenS.gif[/img][/url]

Gebruikersavatar
defenderofsteel
Berichten: 1376
Lid geworden op: zo dec 14, 2003 2:22 pm

Bericht door defenderofsteel » wo jul 06, 2005 12:44 pm

Rattlehead schreef:Wel god-ver-domme zeg!!!!

Reunited HOLY TERROR Plan Box-Set Release, New Studio Album - July 5, 2005
Acclaimed Los Angeles thrashers HOLY TERROR have reformed and are said to have a three-CD box set coming out on Candlelight Records featuring outtakes, live stuff, video footage and a general overview of the band. The band have been rehearsing and writing new material with a view towards releasing a new album in 2006.

HOLY TERROR were formed in the mid-1980s by guitarist Kurt Colfelt (a.k.a. Kurt Kilfelt; ex-AGENT STEEL) and ex-DARK ANGEL drummer Jack Schwarz, who left before the release of the band's first album, 1987's "Terror and Submission". A follow-up effort, "Mind Wars", was issued in 1988.

Zojuist van blabbermouth afgeplukt....tering, dit is gaaaaaaaaf nieuws!!!
nou ken ik dus niets van holy terror wat is er aan te raden?
www.myspace.com/suddenthrash

Gebruikersavatar
Elessar
Berichten: 13177
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 7:12 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Elessar » wo jul 06, 2005 12:59 pm

Dat was ook mijn vraag..
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » wo jul 06, 2005 1:02 pm

Die van mij ook, ik heb maar even op metal archives gekeken en daar worden beide cd's aangeprezen.

Gebruikersavatar
defenderofsteel
Berichten: 1376
Lid geworden op: zo dec 14, 2003 2:22 pm

Bericht door defenderofsteel » wo jul 06, 2005 1:41 pm

heb wat van soulseek afgetrokken klonk goed maar kwaliteit was heel slecht. vooral de zang was slecht te horen en die vond ik tot nu toe een min puntje. het kwam heel ielig en schriel over
www.myspace.com/suddenthrash

Ernst
Berichten: 5015
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » wo jul 06, 2005 3:21 pm

De productie laat inderdaad te wensen over. Maar het is zeker een gave band.....ben erg blij dat ze terugkomen!

Gebruikersavatar
Lone Starr
Berichten: 6203
Lid geworden op: ma jun 16, 2003 5:25 pm
Locatie: Limburg

Bericht door Lone Starr » wo jul 06, 2005 3:35 pm

hehe, lijkt me wel leuk ja... beetje Agent Steel geschiedenis. niet verkeerd.

Wie gaan er eigenlijk allemaal naar Nuclear Assault zaterdag?
"Do is die Bahnhof!!"

[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]

Gesloten