After Forever, 20 Januari Kade Zaandam
After Forever, 20 Januari Kade Zaandam
Het afgezegde concert van April is nu dus op 20 Januari. Kaartjes blijven geldig.
Grote Zaal.
22:00
13 Euro
Ik kreeg een kaartje, omdat iemand niet kon dus ik ben aanwezig. Meer mensen aanwezig?
Grote Zaal.
22:00
13 Euro
Ik kreeg een kaartje, omdat iemand niet kon dus ik ben aanwezig. Meer mensen aanwezig?
-
-
-
-
Het was zeker geweldig en het voorprogramma was ook best om aan te horen.
Minder waren de drie ADHD-huppelkutjes die achter me stonden. Ze hebben 3 uur non-stop tegen elkaar lopen schreeuwen en gillen (sinds wanneer wordt er gegild bij een metalconcert?!?), ik hoorde de muziek amper. Toen ben ik maar een stuk naar achteren gegaan.
Dat valt me trouwens sowieso wel op de laatste tijd: veel jongere concertgangers zijn tijdens een concert alleen maar met elkaar bezig en staan "interessant" te wezen. Ze zien en horen helemaal niets van het concert!
Minder waren de drie ADHD-huppelkutjes die achter me stonden. Ze hebben 3 uur non-stop tegen elkaar lopen schreeuwen en gillen (sinds wanneer wordt er gegild bij een metalconcert?!?), ik hoorde de muziek amper. Toen ben ik maar een stuk naar achteren gegaan.
Dat valt me trouwens sowieso wel op de laatste tijd: veel jongere concertgangers zijn tijdens een concert alleen maar met elkaar bezig en staan "interessant" te wezen. Ze zien en horen helemaal niets van het concert!
-
Dan hebben Orlord en ik jou gezienSister September schreef:Het was zeker geweldig en het voorprogramma was ook best om aan te horen.

-
Alsof gillen bij After Forever normaal is! Wat een eikel zeg, hij had die kids van hem wat Ritalin moeten geven! Ze waren echt superirritant he? Dat lachje van ze; hihihihihi! Aargh!
Ik was met m'n vader en ik had een Anorexia Nervosa shirt aan. Ik denk dat ik jullie ook gezien heb, ik weet alleen niet wie wie is.
Ik was met m'n vader en ik had een Anorexia Nervosa shirt aan. Ik denk dat ik jullie ook gezien heb, ik weet alleen niet wie wie is.
- fetuskiller
- Contacteer:
Ohh nou baal ik, daar had ik bij moeten zijn. Ik heb dat een keer megemaakt bij Within Temptation op appelpop. Wij headbangen met z'n alle en een beetje douwen (was vooraan overgens) komt er een vader van een van die meisjes aan, die begint te slaan en zegt dat we op moeten houden, dat duurde ff en dan moet je net ons hebben, wij slaan dan wel niet, maar we gingen expres bij z'n kinderen staat pitten. altijd lachen man, zo'n concert met alleen maar volk die het niet gewend is.Darth Vader schreef:[..]
Dan hebben Orlord en ik jou gezienDie iritante wijven stonden naast me, en toen ik ging headbangen hadden ze blijkbaar last van me, want de vader van die kutsnollen duwde me opeens in me nek en zei dat ik 'normaal moest doen'
Wat betreft die puber hoeren, daar wordt je ook ziek van, dan willen ze elkaar laten zien hoe goed ze de texten kennen ofzo, gaan ze extra hard over elkaar heen bleren. en met het armpje en wijsvinger zwaaien he, dat schijnt ook hip te zijn.
Hm ik ga dus morgen naar de Bibelot.
Verkopen ze nog shirts en cd's in de merchandise, en zo ja, wat zijn de prijzen?
Verkopen ze nog shirts en cd's in de merchandise, en zo ja, wat zijn de prijzen?
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours