Arrow Rock Festival - vr 9 & za 10 juni 2006

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Arrow Rock Festival - vr 9 & za 10 juni 2006

Bericht door Rene » wo jan 18, 2006 7:14 pm

Ook Arrow Rock gaat dit jaar weer plaatsvinden, uiteraard weer op de uitstekend geschikte locatie van Lichtenvoorde. En er zijn al een stel bands bekend gemaakt.

Deep Purple
George Thorogood & The Destroyers
John Waite
Journey
Status Quo


Vorig jaar heb ik overgeslagen, maar ik denk dat ik deze editie wel weer mee ga pikken. Want Deep Purple wil ik graag een keertje zien.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Die_Eier_Von_Satan
Berichten: 3017
Lid geworden op: wo mei 11, 2005 2:26 pm
Locatie: Surhústerfean
Contacteer:

Bericht door Die_Eier_Von_Satan » wo jan 18, 2006 7:16 pm

Deep Purple en Status Quo! Gaafheid!
Makin' movies, makin' songs, an' foightin' round the world!

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » wo jan 18, 2006 7:31 pm

Oh, dat ziet er al goed uit!
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Hellhammer
Berichten: 4253
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:04 pm
Locatie: Groningen Rock City

Bericht door Hellhammer » wo jan 18, 2006 7:50 pm

Dat ziet er zeer goed uit!

Gebruikersavatar
Kaleidoscope
Berichten: 1057
Lid geworden op: wo jul 20, 2005 3:41 pm
Locatie: Ommen / Arnhem
Contacteer:

Bericht door Kaleidoscope » wo jan 18, 2006 7:52 pm

Die_Eier_Von_Satan schreef:Deep Purple en Status Quo! Gaafheid!
Idd.
[img]http://img.photobucket.com/albums/v293/cooma/front1hn2.jpg[/img]

Gebruikersavatar
The Horseman
Berichten: 6281
Lid geworden op: vr aug 22, 2003 9:30 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door The Horseman » wo jan 18, 2006 7:58 pm

Maaruh op een vrijdag ?
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » wo jan 18, 2006 8:10 pm

Die_Eier_Von_Satan schreef:Deep Purple en Status Quo! Gaafheid!
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » wo jan 18, 2006 8:28 pm

The Horseman schreef:Maaruh op een vrijdag ?
Ja, ik vroeg me ook al af of het dan een feestdag is of zo.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
The Horseman
Berichten: 6281
Lid geworden op: vr aug 22, 2003 9:30 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door The Horseman » wo jan 18, 2006 8:37 pm

Zou vreemd zijn als het tegelijk met Pinkpop is
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]

Gebruikersavatar
NochdFaol
Berichten: 7664
Lid geworden op: ma nov 08, 2004 3:34 pm
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Bericht door NochdFaol » wo jan 18, 2006 8:39 pm

Hmm ok dit ga ik overwegen, deep purple :D
It´s not the world that is wrong but the way some people tend to think.

Gebruikersavatar
JER00N
Berichten: 318
Lid geworden op: ma sep 27, 2004 8:23 pm
Locatie: Zierikzee
Contacteer:

Bericht door JER00N » wo jan 18, 2006 9:04 pm

Nou nog Dream Theater en Yes \m/

Gebruikersavatar
under the weeping moon
Berichten: 87
Lid geworden op: zo nov 27, 2005 2:17 pm

Bericht door under the weeping moon » do jan 19, 2006 12:08 pm

Ben tot nu toe ieder jaar gegaan, super gezellig festival en weer een lekkere line up!!! Ik ga zeker weer!!!
[img]http://crypticmadness.com/Logos/Logo639.gif[/img]

Sebas
Berichten: 230
Lid geworden op: vr jan 06, 2006 11:19 pm

Bericht door Sebas » do jan 19, 2006 12:09 pm

Als ik geld heb of als ik mn pa net als vorig jaar zo gek krijg om te dokken ga ik wel. Best gave line-up tot nu toe.

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » do jan 19, 2006 12:09 pm

JER00N schreef:Nou nog Dream Theater en Yes \m/
Yes, dat zou geniaal zijn ja, die heb ik 2 jaar terug gemist.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Assault
Berichten: 112
Lid geworden op: di nov 15, 2005 7:40 pm
Locatie: Dinxperlo

Bericht door Assault » do jan 19, 2006 12:16 pm

Lekker dichtbij, alleen de prijs van de kaarstjes werkt me tegen.

Sebas
Berichten: 230
Lid geworden op: vr jan 06, 2006 11:19 pm

Bericht door Sebas » do jan 19, 2006 12:21 pm

Saxon 747 schreef:[..]

Yes, dat zou geniaal zijn ja, die heb ik 2 jaar terug gemist.
2 jaar geleden was ook echt een redelijk fantastische line-up. Maar ik mocht niet, want ik was 'te jong' volgens mn ouders...

Gebruikersavatar
puist
Berichten: 2688
Lid geworden op: wo okt 15, 2003 9:07 pm

Re: Arrow Rock Festival - vrijdag 9 juni 2006

Bericht door puist » do jan 19, 2006 12:44 pm

Rene schreef: George Thorogood & The Destroyers
Bad To The Bone :h
Heavy Metal! Just my way
Heavy Metal! Just my devil

Gebruikersavatar
Djaser
Berichten: 1955
Lid geworden op: do sep 25, 2003 7:53 pm
Locatie: Somewhere in time

Bericht door Djaser » do jan 19, 2006 1:35 pm

Eigenlijk vind ik de huidige Deep Purple line up niet zo interessant, het lijkt me op zich wel leuk maar alleen voor deze band zal ik niet gaan.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » do jan 19, 2006 2:41 pm

Djaser schreef:Eigenlijk vind ik de huidige Deep Purple line up niet zo interessant, het lijkt me op zich wel leuk maar alleen voor deze band zal ik niet gaan.
Van de klassieke line-up is iedereen er nog, behalve Ritchie Blackmore en Jon Lord. Maar gitarist Steve Morse zit er alweer een flinke tijd bij om ingeburgerd genoeg te zijn. Nee, ik zou me wel kunnen vermaken met de huidige line-up.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Stevevaifan
Berichten: 937
Lid geworden op: ma dec 26, 2005 11:00 pm
Locatie: Westervoort

Bericht door Stevevaifan » do jan 19, 2006 3:25 pm

Djaser schreef:Eigenlijk vind ik de huidige Deep Purple line up niet zo interessant, het lijkt me op zich wel leuk maar alleen voor deze band zal ik niet gaan.
de BURN line-up vind ik nog steeds de beste
Modern Composers Refuse To Die
http://www.last.fm/user/fanofzappa/

Sebas
Berichten: 230
Lid geworden op: vr jan 06, 2006 11:19 pm

Bericht door Sebas » do jan 19, 2006 4:44 pm

Rene schreef:[..]


Van de klassieke line-up is iedereen er nog, behalve Ritchie Blackmore en Jon Lord. Maar gitarist Steve Morse zit er alweer een flinke tijd bij om ingeburgerd genoeg te zijn. Nee, ik zou me wel kunnen vermaken met de huidige line-up.
Daar zeg je het hem. Inderdaad, dit is wel een vette line-up, maar het Blackmore-niveau halen zed echt niet.

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » do jan 19, 2006 6:14 pm

Rene schreef:[..]


Van de klassieke line-up is iedereen er nog, behalve Ritchie Blackmore en Jon Lord. Maar gitarist Steve Morse zit er alweer een flinke tijd bij om ingeburgerd genoeg te zijn. Nee, ik zou me wel kunnen vermaken met de huidige line-up.
Je moet wel even eerlijk wezen, Lord en Blackmore waren wel 2 van de 3 troeven van Purple, althans, dat vind ik. Ik zit er voor de rest niet echt mee, want de livebeelden die ik van Blackmore zag varieren van leuk tot wanstaltig slecht. Helaas. Want gitareren, dat kan ie wel!
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » do jan 19, 2006 6:15 pm

Sebas schreef:[..]


Daar zeg je het hem. Inderdaad, dit is wel een vette line-up, maar het Blackmore-niveau halen zed echt niet.
Live wel, ik vind Morse een stuk beter onstage dan Blackmore.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24878
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » do jan 19, 2006 6:17 pm

ik kijk ook liever naar steve, dan naar een chagerijnige, enorm slecht spelende blackmore die verveelt op de achtergrond tegen de speakers aanstaat
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » do jan 19, 2006 6:20 pm

Kristof schreef:ik kijk ook liever naar steve, dan naar een chagerijnige, enorm slecht spelende blackmore die verveelt op de achtergrond tegen de speakers aanstaat
Juist.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » do jan 19, 2006 7:31 pm

Saxon 747 schreef:[..]

Je moet wel even eerlijk wezen, Lord en Blackmore waren wel 2 van de 3 troeven van Purple, althans, dat vind ik. Ik zit er voor de rest niet echt mee, want de livebeelden die ik van Blackmore zag varieren van leuk tot wanstaltig slecht. Helaas. Want gitareren, dat kan ie wel!
Natuurlijk zou het een waar orgasme zijn om Ritchie en Jon erbij te hebben. Maar gelukkig zijn de vervangers ook wel kundig genoeg.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

The Chosen
Berichten: 4342
Lid geworden op: zo nov 14, 2004 1:55 pm
Locatie: Hilversum

Bericht door The Chosen » vr jan 20, 2006 6:33 pm

En ik heb net mn pa overgehaald hier naartoe te gaan :D

Damien, son of Lucifer
Berichten: 3228
Lid geworden op: do mei 29, 2003 12:42 pm
Locatie: Nimwegen

Bericht door Damien, son of Lucifer » za jan 21, 2006 12:31 am

Pff, die kaarten zijn toch wel prijzig :shock:. €64 voor het goedkoopste ticket, da's toch vrij veel voor één dagje dunkt mij.
[b]DAUDR!![/b]

Gebruikersavatar
SonOfTheDamned
Berichten: 941
Lid geworden op: wo nov 09, 2005 6:52 pm
Locatie: The Gates

Re: Arrow Rock Festival - vrijdag 9 juni 2006

Bericht door SonOfTheDamned » za jan 21, 2006 1:38 am

puist schreef:[..]

Bad To The Bone :h
wou ik net zeggen 8)
deep purple is ook gaaf
[img]http://i31.photobucket.com/albums/c381/Sonofthedamned/MorbidAngel.jpg[/img]
My enemies are yours......Crush their souls, With your infernal grasp.....

Gebruikersavatar
under the weeping moon
Berichten: 87
Lid geworden op: zo nov 27, 2005 2:17 pm

Bericht door under the weeping moon » za jan 21, 2006 11:42 am

Vorig jaar kwam Glenn Hughes met een erg goed optreden op Arrow, Deep Purle zal ver moeten gaan om dit te verbeteren :!:
[img]http://crypticmadness.com/Logos/Logo639.gif[/img]

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Bericht door MetalJan » za jan 21, 2006 12:26 pm

Misschien gaan m'n vader en ik wel weer, net als in 2003!

LadyEvil
Berichten: 166
Lid geworden op: zo jan 22, 2006 7:08 pm

Arrow Rock Festival 2006

Bericht door LadyEvil » ma jan 23, 2006 4:19 pm

Ik vond de opzet van het Arrow Rock Festival vorig jaar erg goed. Tien eersteklas classic pop/rock-bands, die allemaal een uur spelen, zonder overlap, met een headliner (toen Meat Loaf) die een klein half uurtje langer mag spelen. Wel vond ik een paar bands vorig jaar een beetje uit de toon vallen, omdat ze of te soft (Little River Band, CSN) of te modern (Dream Theater) zijn voor een "classic rock" festival.

De vijf aangekondigde bands zijn in mijn ogen weer (als classic rock/metal fan met een brede smaak) om van te smullen. Deep Purple mist mijns inziens toch wel hun twee belangrijkste mensen tegenwoordig, maar ja Steve Morse en Don Airey zijn natuurlijk ook meesters van hun instrument. Dus een goede keus als headliner. Aan klassieke songs heeft Deep Purple in ieder geval geen gebrek.

Status Quo wil ik graag weer eens zien, zeker nu het er even op leek dat het einde van de band nabij was. Gelukkig liep Rick Parfitt's keeltumor goed af. Als hij straks in Lichtenvoorde weer op de bühne stapt, zal ik hem eens lekker hard toejuichen.

Journey is geen superfavoriet van me, maar Don't Stop Believin' is natuurlijk wel een lekker nummer, en ik vind het apart dat ze eindelijk eens in Nederland optreden. Ook een band die makkelijk een uur lang moet kunnen vermaken. Net als Styx vorig jaar.

Zelf ben ik vooral blij met John Waite, mijns inziens een van de beste AOR-zangers, met een bijzonder talent voor power ballads. Met hits als Missing You (solo), Everytime I Think Of You, Piece Of The Action, Isn't It Time (Babys) en Time Stood Still, Price Of Love, When I See You Smile en Straight To The Heart (Bad English), moet hij ons toch wel een uurtje kunnen vermaken, dunkt me zo. Net als Lou Gramm vorig jaar. En misschien verzorgen Jonathan Cain en Neal Schon van Journey (en beiden ex-Bad English) nog wel een gastoptreden bij John Waite, wie weet?

George Thorogood ken ik alleen van Bad To The Bone, maar dat is natuurlijk een gaaf liedje. Nu maar hopen dat de resterende vijf bands ook weer toppers zijn. Ik verwacht toch nog wel een echt grote naam. Net zoals Arrow vorig jaar CSN vrij laat nog aan het programma toevoegde. Intussen ga ik maar eens regelen dat ik vrijdag 9 juni een vrije dag heb. 8)

Overigens voor degenen die klagen over de hoge toegangsprijs voor Arrow Rock: Volgens mij komt dat simpelweg doordat ze duurdere bands naar Nederland halen dan andere festivals. Sommige van die bands worden zelfs voor 1 concert speciaal naar Europa gevlogen. Dat zal wel niet echt goedkoop zijn, lijkt me. Arrow Rock haalt al drie jaar lang (bijna) alleen topacts, en geen jonge bandjes die zelf geld meebrengen. Dus ik vind het wel logisch dat het festival 1 of 2 tientjes duurder is dan (een dag) Bospop, Dynamo of Waldrock.

Gebruikersavatar
Unseen
Berichten: 90
Lid geworden op: za dec 24, 2005 9:53 pm
Locatie: KakZeist
Contacteer:

Bericht door Unseen » ma jan 23, 2006 11:41 pm

Vorig jaar vond ik inderdaad een erg softe lineup, eigenlijk vond ik alleen Dream Theater de moeite maar dat werd moeiteloos teniet gedaan door mijn kriebelallergie voor Crosby Stills & Nash. Met de bands die nu op 't affiche staan zit ik er wel ernstig over te denken om te gaan. Wel erg vreemd dat ze dit op vrijdag gepland hebben en niet op zaterdag :cry:
... and on that bomb shell we end tonight's show

[url=http://www.last.fm/user/LordFazer/?chartstyle=Bones][img]http://imagegen.last.fm/Bones/recenttracks/LordFazer.gif[/img][/url]

Gebruikersavatar
under the weeping moon
Berichten: 87
Lid geworden op: zo nov 27, 2005 2:17 pm

Bericht door under the weeping moon » di jan 24, 2006 6:36 pm

Unseen schreef:Vorig jaar vond ik inderdaad een erg softe lineup, eigenlijk vond ik alleen Dream Theater de moeite maar dat werd moeiteloos teniet gedaan door mijn kriebelallergie voor Crosby Stills & Nash. Met de bands die nu op 't affiche staan zit ik er wel ernstig over te denken om te gaan. Wel erg vreemd dat ze dit op vrijdag gepland hebben en niet op zaterdag :cry:
Moest wel, deze datum was afhankelijk van de bands. Als het op zaterdag was geweest zou Deep Purple niet gekomen zijn
[img]http://crypticmadness.com/Logos/Logo639.gif[/img]

LadyEvil
Berichten: 166
Lid geworden op: zo jan 22, 2006 7:08 pm

Whitesnake

Bericht door LadyEvil » wo feb 01, 2006 5:36 pm

Whitesnake is zojuist bevestigd voor Sweden Rock. De kans is dus groot dat de band dit jaar ook op Arrow Rock speelt! :P

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » wo feb 01, 2006 7:06 pm

Van mij mogen ze Y&T ook wel weer op het hoofdpodium gooien, een uur lang. Kan geen genoeg krijgen van, in mijn visie, de beste Hard Rock band ooit. Binnekort maar eens kaarten halen voor die gig in 013.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24878
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » wo feb 01, 2006 7:07 pm

als whitesnake komt, ben ik zeker aanwezig
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » wo feb 01, 2006 7:08 pm

Whitesnake zou ontiegelijk gaaf zijn, die gasten zijn dan toch op tour. Al heb ik er niet zo'n positief gevoel over, dat Whitesnake er staat, ik weet niet waarom.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Stevevaifan
Berichten: 937
Lid geworden op: ma dec 26, 2005 11:00 pm
Locatie: Westervoort

Bericht door Stevevaifan » vr feb 10, 2006 12:40 pm

Volgens goed ingelichte bronnen schijnt Roger Waters aan de line-up toegevoegd te zijn
Modern Composers Refuse To Die
http://www.last.fm/user/fanofzappa/

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » vr feb 10, 2006 12:54 pm

Mwah, alweer. Ik vond Roger Waters 2 jaar terug niet echt je van het, een beetje te gay, allemaal. Heel goede zanger, dat wel. Leuk was het wel om al die oude, kalende 40ers, 50ers in eens helemaal uit hun dak te zien gaan. Daarna waren ze volgens mij meteen weer naar huis, hahahaa.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

LadyEvil
Berichten: 166
Lid geworden op: zo jan 22, 2006 7:08 pm

Bericht door LadyEvil » vr feb 10, 2006 1:02 pm

Saxon 747 schreef:Mwah, alweer. Ik vond Roger Waters 2 jaar terug niet echt je van het, een beetje te gay, allemaal. Heel goede zanger, dat wel. Leuk was het wel om al die oude, kalende 40ers, 50ers in eens helemaal uit hun dak te zien gaan. Daarna waren ze volgens mij meteen weer naar huis, hahahaa.
:?:

Volgens mij ben je in de war, Saxon747, dat was niet Roger Waters, maar PAUL RODGERS twee jaar geleden. Geweldige zanger inderdaad, die tegenwoordig met Queen optreedt. Roger Waters kan daarentegen niet zo goed zingen, maar heeft natuurlijk wel veel geweldige songs van Pink Floyd geschreven, zoals het grootste deel van het The Wall album.

Als Whitesnake en Roger Waters officieel bevestigd worden, ben ik er zo goed als zeker bij.

drdennuz
Berichten: 324
Lid geworden op: do jan 12, 2006 3:24 pm
Locatie: Ommen

Bericht door drdennuz » vr feb 10, 2006 1:06 pm

ik ben zowiezo aanwezig :D

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » vr feb 10, 2006 2:10 pm

Whitesnake zou tof zijn. Dan kan Coverdale een duetje zingen met Ian Gillan ;)
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » vr feb 10, 2006 4:33 pm

LadyEvil schreef:[..]


:?:

Volgens mij ben je in de war, Saxon747, dat was niet Roger Waters, maar PAUL RODGERS twee jaar geleden. Geweldige zanger inderdaad, die tegenwoordig met Queen optreedt. Roger Waters kan daarentegen niet zo goed zingen, maar heeft natuurlijk wel veel geweldige songs van Pink Floyd geschreven, zoals het grootste deel van het The Wall album.

Als Whitesnake en Roger Waters officieel bevestigd worden, ben ik er zo goed als zeker bij.
Ja, klopt, sorry.

Roger Waters is dan wel weer leuk. Ik haalde die namen weer eens door elkaar, hahaha.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Stevevaifan
Berichten: 937
Lid geworden op: ma dec 26, 2005 11:00 pm
Locatie: Westervoort

Bericht door Stevevaifan » vr feb 10, 2006 4:36 pm

Waters gezien tijdens het Wall concert in Berlin. De man is werkelijk geniaal!!
Modern Composers Refuse To Die
http://www.last.fm/user/fanofzappa/

Gebruikersavatar
emillio
Berichten: 2430
Lid geworden op: zo mar 30, 2003 1:35 pm
Locatie: The depths of Zeeuwsch Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door emillio » vr feb 10, 2006 6:45 pm

Kristof schreef:als whitesnake komt, ben ik zeker aanwezig
IDEM - Coverdale rulez
www.musketeerofdeath.nl

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » vr feb 10, 2006 6:48 pm

Hmmm, zeker, maar damn, Deep Purple, Journey, Status Quo, Roger Waters, dat zijn niet de kleinste namen! Dus het lijkt mij niet erg logisch dat ze daar ook nog eens Whitesnake bij gooien. Maar aan de andere kant, ik ken het budget natuurlijk ook niet. En deze line up zal zeker wel mensen trekken.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

The Chosen
Berichten: 4342
Lid geworden op: zo nov 14, 2004 1:55 pm
Locatie: Hilversum

Bericht door The Chosen » vr feb 10, 2006 7:09 pm

Ik ga sowieso heen. maar Roger Waters erbij zou zeker niet verkeerd zijn.

LadyEvil
Berichten: 166
Lid geworden op: zo jan 22, 2006 7:08 pm

Extra festivaldag!!!

Bericht door LadyEvil » di feb 14, 2006 2:01 pm

Zojuist even de website bezocht, en dit staat er nu:

"Laatste nieuws

10-2-2006, Belangrijk Nieuws!
Vanaf vandaag, 10 februari, wordt de verkoop van de combikaarten tijdelijk stopgezet. Dit vanwege een extra festivaldag die er zal komen op zaterdag 10 juni 2006.

We kunnen hier nu nog niet zoveel over kwijt, maar we beloven dat op woensdag 1 maart alle informatie hierover beschikbaar is op deze website! Op 1 maart krijg je informatie over de nieuwe combikaarten, wat te doen met reeds gekochte kaarten en natuurlijk het antwoord op de vraag: welke artiesten komen er dan naar Lichtenvoorde op zaterdag 10 juni? Dat het één groot feest zal worden op het Arrow Rock Festival, dát staat vast!"

hammer
Berichten: 140
Lid geworden op: di apr 08, 2003 10:22 pm
Locatie: Den Ham
Contacteer:

Re: Extra festivaldag!!!

Bericht door hammer » di feb 14, 2006 2:42 pm

LadyEvil schreef:welke artiesten komen er dan naar Lichtenvoorde op zaterdag 10 juni?
AC / DC :twisted: 8)
www.bajvan-agency.nl // www.myspace.com/bajvan

Plaats reactie