Jaren Tachtig Heavy Metal Gezocht
Jaren Tachtig Heavy Metal Gezocht
Hallo,
Ik ben op zoek naar 'live tape'/demo traders van jaren tachtig heavy metal, bands zoals Deep Machine, Jaguar, Proud existence, evil, iron maiden, heavy load, elise, rapid tears enz enz..
Ik heb zelf aardig wat ruilmateriaal en goede kwaliteit.
Ook ben ik nog altijd op zoek naar lp's/singles om mijn verzameling compleet te maken, hieronder volgen enkele WANTS:
Gesigneerde lp's/singles van o.a. bovenstaande bands
Mercyful fate-die schwarze mask LP
AC/DC-enkele oudere live LP'S
Metallica-SPeed metal gods LP
Iron maiden-Hell of the heavies LP
Iron maiden-World slavery tour(Long beach 2LP)
Heathen rage-same EP
Voltz-Knightsfall LP
The rods-rock hard
Pantera-projects in the jungle(geel vinyl)
Pantera-I am the night(wit vinyl)
Venom-gekleurd vinyl/live lp's
Overdrive-reflexions EP
en andere....
r.leskens@wanadoo.nl
Ik ben op zoek naar 'live tape'/demo traders van jaren tachtig heavy metal, bands zoals Deep Machine, Jaguar, Proud existence, evil, iron maiden, heavy load, elise, rapid tears enz enz..
Ik heb zelf aardig wat ruilmateriaal en goede kwaliteit.
Ook ben ik nog altijd op zoek naar lp's/singles om mijn verzameling compleet te maken, hieronder volgen enkele WANTS:
Gesigneerde lp's/singles van o.a. bovenstaande bands
Mercyful fate-die schwarze mask LP
AC/DC-enkele oudere live LP'S
Metallica-SPeed metal gods LP
Iron maiden-Hell of the heavies LP
Iron maiden-World slavery tour(Long beach 2LP)
Heathen rage-same EP
Voltz-Knightsfall LP
The rods-rock hard
Pantera-projects in the jungle(geel vinyl)
Pantera-I am the night(wit vinyl)
Venom-gekleurd vinyl/live lp's
Overdrive-reflexions EP
en andere....
r.leskens@wanadoo.nl
Daar zit aardig wat spul tussen dat je niet zo maar zult vinden, ben ik bang. Vooral niet gesigneerd. Heathens Rage, hebben die lui wel gesigneerd? Hahaha, misschien maar een stuk of 3.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
-
Ja, goeie! Er zijn er maar 1200 van. Nee met gesigneerde bedoel ik meer de bovenstaande bands, niet de lp's op mijn zoeklijstje.(Mag wel, ik kijk niet op een handtekening meer of minderSaxon 747 schreef:Daar zit aardig wat spul tussen dat je niet zo maar zult vinden, ben ik bang. Vooral niet gesigneerd. Heathens Rage, hebben die lui wel gesigneerd? Hahaha, misschien maar een stuk of 3.

-