Muzikanten gezocht (Omgeving Groningen)

Wil je wat verkopen, of zoek je juist een plaat?
Of zoek je bandleden? Hier kan je het vragen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mendel
Berichten: 3773
Lid geworden op: di dec 30, 2003 9:26 pm
Locatie: Groningen

Muzikanten gezocht (Omgeving Groningen)

Bericht door Mendel » zo feb 19, 2006 11:23 am

Ten eerste ben ik bezig een experimenteel rock/metal bandje op te richten in het straatje van Mono, Neurosis, A Silver Mount Zion, Red Sparrows, Mogwai, Pelican, Anathema e.a. We zijn nu nog met zn tweeën, ik (drummer) en een gitarist. We zoeken in de eerste instantie nog een 2e gitarist en een bassist. De huidige gitarist wil echter ook wel bassen, dus twee gitaristen zijn ook welkom. We schuwen het experiment niet, en originaliteit staat hoog in het vaandel. Daarom zijn andere muzikanten( met andere instrumenten) die geinteresseerd zijn ook welkom (Voorlopig geen keyboards).
We oefenen momenteel op zaterdagmiddag van 14 tot 18 in Groningen.


Daarnaast loop ik zelf al tijden rond met de ambitie een experimenteel extreem noise/drone/doom/ambient band/project te beginnen. Ik loop met een boel ideeën rond, heb zelfs het één en ander al elektronisch uitgewerkt, maar de belemmering is eigenlijk dat er geen elektrische gitarist en/of noise-muzikant is (o.a om het geheel wat organischer te maken).
Mijn invloeden wat dit betreft varieren.. Halo, Khanate, Deinonychus, Keiji Haino, Merzbow, Coil en vele anderen. Ik sta min of meer voor alles open. Als er maar origineel, ambitieus en vol passie bezig gegaan word en er nieuwe grenzen overschreden kunnen worden.

Liever niet PM-en, maar mailen op mendelkaelen@hotmail.com
Laatst gewijzigd door Mendel op do mar 09, 2006 11:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Mendel
Berichten: 3773
Lid geworden op: di dec 30, 2003 9:26 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Mendel » do mar 09, 2006 11:23 pm

Hm.. Even een bescheiden 2e kansje gunnen...

Gebruikersavatar
Zelfmoord
Berichten: 66
Lid geworden op: zo dec 04, 2005 4:28 pm
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Zelfmoord » zo apr 02, 2006 4:19 pm

Ik ben al sinds 1995 noise artiest :)
Pagan Heritage
http://www.filosofem/paganheritage

Plaats reactie