N.W.O.B.H.M. II

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » wo apr 04, 2007 10:48 pm

jeffrey schreef:[..]


Deel een is geloof ik vaak wat duurder vanwege Angel Witch en vooral Maiden. Ook niet moeilijk te vinden. Als ik jou was Laurens zal ik eens een bezoekje aan Rotterdam brengen met je ov, en dan bij plaatboef en omliggende tweedehandszaakjes. Die hebben best vaak leukere onbekende, bij het grotere publiek, platen voor een leuke prijs.
Dat heb ik ook wel eens gedaan. Ben je wel een hele dag kwijt en ik heb maar een paar goeie winkels gevonden.
It's the end of time

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » wo apr 04, 2007 10:50 pm

Hmm, wellicht maar eens doen. Misschien zie ik nog wat leuks op KIT.

jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Bericht door jeffrey » wo apr 04, 2007 10:54 pm

At dragonforce. Dat is wel lastig, eigenlijk is ook enkel de Oude Binnenweg de moeite. Namelijk Plaatboef en Boombox (oid). Maar dan ben je vaak ook een aantal uurtjes zoet daarzo.
Allemaal even normaal doen tegen djent

Gebruikersavatar
Sentinel
Berichten: 1424
Lid geworden op: di mar 13, 2007 1:33 pm
Locatie: Landgraaf

Bericht door Sentinel » do mei 03, 2007 9:05 pm

Effe NWOBHM terug op pagina 1 zetten. Iemand hier bekend met Tyrant (UK) ? Had die gisteren in het "wat luister je nu topicje" geknalt. Ik vind ze super.
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!

jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Bericht door jeffrey » do mei 03, 2007 9:45 pm

Ik heb een geripte demo van ze, met nummers als Shadows of the Night, Take it to the Dragon etc. Wel een goede band, maar een verschrikkelijk slecht geluid.
Allemaal even normaal doen tegen djent

Gebruikersavatar
Sentinel
Berichten: 1424
Lid geworden op: di mar 13, 2007 1:33 pm
Locatie: Landgraaf

Bericht door Sentinel » za mei 05, 2007 1:33 pm

Ik weet niet hoe je geripte demo klinkt, maar op de LP klinkt die naar mijn mening echt wel goed. Steel Legacy heeft er in ieder geval flink de moeite voor genomen om dit meetserwerk aan de man te brengen, nou ja 500 stuks is niet veel, maar wel nog makkelijk te krijgen. Ik denk als je die LP luistert, de nummers veel beter tot hun recht komen, het is niet helemaal koek en ei, maar STUKKEN beter dan wat er via internet ed verspreid wordt
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!

jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Bericht door jeffrey » za mei 05, 2007 1:38 pm

Heel slecht :lol: Nog net geen blekkie demo. Die lp wil ik zeker nog eens aanschaffen, nu niet echt de centen voor.
Allemaal even normaal doen tegen djent

Gebruikersavatar
Sentinel
Berichten: 1424
Lid geworden op: di mar 13, 2007 1:33 pm
Locatie: Landgraaf

Bericht door Sentinel » za mei 05, 2007 1:43 pm

Met een bagger geluid is zo'n demo idd. niet lekker weg te luisteren. Ik heb ook een tal van US- en NWOBHM demo's met een ontzettend baggergeluid. Een voorbeeld zijn de Wargod demo en Witchslayer demo, twee prachtige US demos, maar mijn versies zijn echt bagger. Een nummer van beide demo's zijn trouwens op metal massacres terug te vinden en daar klinken ze zoals het moet.
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » za mei 05, 2007 5:38 pm

jeffrey schreef:Heel slecht :lol: Nog net geen blekkie demo. Die lp wil ik zeker nog eens aanschaffen, nu niet echt de centen voor.
Same here, ik heb ik er ook geen demo's van omdat ik toch die LP wel aan ga schaffen.
It's the end of time

Gebruikersavatar
Sentinel
Berichten: 1424
Lid geworden op: di mar 13, 2007 1:33 pm
Locatie: Landgraaf

Bericht door Sentinel » za mei 05, 2007 6:24 pm

Op ebay is ie nog voor een redelijke prijs te krijgen. Als je naar Wacken, Graspop, HOA of weet ik wat voor een festival met metalmarkt gaat, zul je hem ongetwijfeld vinden, scheelt natuurlijk de kosten via de post.
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!

Gebruikersavatar
metalnelis
Berichten: 161
Lid geworden op: vr feb 18, 2005 11:09 am
Locatie: Leimuiden

Bericht door metalnelis » ma mei 21, 2007 7:33 pm

zo nu heb ik ook weer wat nieuwe NWOBHM bandjes erbij :D 8) damn wat zijn het er veel :lol:

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 22968
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Bericht door dako » ma mei 21, 2007 7:56 pm

Zeg, Geinponem, anders vertel je even welke bands, hoe je eraan komt (MP3, LP, whatever) en wat de (onbekende) uitschieters zijn.
Hebben wij er ook wat aan.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
metalnelis
Berichten: 161
Lid geworden op: vr feb 18, 2005 11:09 am
Locatie: Leimuiden

Bericht door metalnelis » ma mei 21, 2007 8:03 pm

uhm nouja ik zal je zeggen dat ik alles wat ik heb in dit topic tegenkwam... maja wat ik nu dus heb is uhm saxon power and the glory en crusader en samson ben ik nog zoeken naar mp3jes

Gebruikersavatar
metalnelis
Berichten: 161
Lid geworden op: vr feb 18, 2005 11:09 am
Locatie: Leimuiden

Bericht door metalnelis » ma mei 21, 2007 8:04 pm

metalnelis schreef:uhm nouja ik zal je zeggen dat ik alles wat ik heb in dit topic tegenkwam... maja wat ik nu dus heb is uhm saxon power and the glory en crusader en samson ben ik nog zoeken naar mp3jes
owhja bijna vergeten.... de rest is iets moeilijker om te vinden.... elixir, tresspass ennu witchfinder general owh ik zie dat hij aan het vinden is

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » ma mei 21, 2007 9:04 pm

Ik heb hier weer eens Voltz opstaan. Best lekker niet heel bijzonder, maar gewoon lekker op zijn tijd.

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » ma mei 21, 2007 9:53 pm

metalnelis schreef:[..]


owhja bijna vergeten.... de rest is iets moeilijker om te vinden.... elixir, tresspass ennu witchfinder general owh ik zie dat hij aan het vinden is
Elixir, Trespass en WG zijn allemaal behoorlijk makkelijk te vinden, en ze zijn ook niet zo duur meer. Probeer eens Dawnwatcher o.i.d. als je wat obscuurs zoekt.
It's the end of time

Gebruikersavatar
metalnelis
Berichten: 161
Lid geworden op: vr feb 18, 2005 11:09 am
Locatie: Leimuiden

Bericht door metalnelis » ma mei 21, 2007 10:03 pm

ahh ok ff kijken dankje

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » di mei 22, 2007 4:52 pm

Dragonforce schreef:[..]
Elixir, Trespass en WG zijn allemaal behoorlijk makkelijk te vinden, en ze zijn ook niet zo duur meer. Probeer eens Dawnwatcher o.i.d. als je wat obscuurs zoekt.
Dat vind ik behoorlijk lam klinken eigenlijk... je zoekt toch naar muziek omdat het goed is, niet omdat het obscuur is? Obscure dingen luisteren omdat het obscuur is... blekkiegedrag.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Bericht door jeffrey » di mei 22, 2007 5:04 pm

Behalve in de NWoBHM. Dawnwatcher is een leuke band, maar niet om er zoveel tijd in te steken om het te vinden.
Allemaal even normaal doen tegen djent

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » di mei 22, 2007 5:18 pm

IROn schreef:[..]


Dat vind ik behoorlijk lam klinken eigenlijk... je zoekt toch naar muziek omdat het goed is, niet omdat het obscuur is? Obscure dingen luisteren omdat het obscuur is... blekkiegedrag.
Dawnwatcher is obscuur en goed, geweldige band. Probeer jij dan maar Virtue als je wat meer metal materiaal zoekt.

Elixir, Trespass & WG moet je niet downloaden, maar kopen. Obscuur spul moet je downloaden.
It's the end of time

Gebruikersavatar
metalnelis
Berichten: 161
Lid geworden op: vr feb 18, 2005 11:09 am
Locatie: Leimuiden

Bericht door metalnelis » di mei 22, 2007 5:35 pm

ja ok geef ik je gelijk in... ik download altijd even om te horen hoe het klinkt en dan ga ik cd's kopen alleen ik kan letterlijk niets van elixir en trespass vinden.... iemand een linkje met muziek van ze?

jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Bericht door jeffrey » di mei 22, 2007 5:42 pm

Zoek es op Metal for Muthas II, daar staat One of These Days op. Van Trespass, erg leuke band. Elixer is ook leuk, hoewel ik Sons of Odin hoog boven de rest van het werk vind staan, heel hoog.
Allemaal even normaal doen tegen djent

Gebruikersavatar
metalnelis
Berichten: 161
Lid geworden op: vr feb 18, 2005 11:09 am
Locatie: Leimuiden

Bericht door metalnelis » di mei 22, 2007 5:44 pm

sons of odin he? even checke dan maar

net even allebei gecheckt en het klinkt zeker wel chill:D
Laatst gewijzigd door metalnelis op di mei 22, 2007 5:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » di mei 22, 2007 5:46 pm

metalnelis schreef:sons of odin he? even checke dan maar
Check NLstore.nl voor Sons of Odin, ik zie net voor maar 5 en een halve euro. :lol:

Trespass, WG e.d. kun je er ook vinden.
It's the end of time

Gebruikersavatar
metalnelis
Berichten: 161
Lid geworden op: vr feb 18, 2005 11:09 am
Locatie: Leimuiden

Bericht door metalnelis » di mei 22, 2007 5:47 pm

mooi danke

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » di mei 22, 2007 5:48 pm

jeffrey schreef:Zoek es op Metal for Muthas II, daar staat One of These Days op. Van Trespass, erg leuke band. Elixer is ook leuk, hoewel ik Sons of Odin hoog boven de rest van het werk vind staan, heel hoog.
Om eerlijk te zijn vind ik The Idol een stuk beter. :lol: Ik heb niet zoveel met SoO.
It's the end of time

Gebruikersavatar
Metal79
Berichten: 544
Lid geworden op: ma mei 21, 2007 2:33 pm
Locatie: A-locatie

Bericht door Metal79 » di mei 22, 2007 6:57 pm

Elixir, Trespass, erg goede NWoBHM. 'One of these days', dat is toch geniaal. De Son of Odin-LP van Elixir is een van mijn all-time NWoBHM-favorieten.
Goed, ik zou aan de namenlijst ook Gaskin (eerste plaat End of the world), Limelight (Limelight) en Omega toevoegen. Van de enige Limelight-plaat bestaat een goede Japan-cd, Omega's The prophet is ook op cd verschenen. Dat is late NWoBHM, maar er staan een paar geweldige epische doomstukken op. Zwaar aan te raden.

Vorig jaar heb ik trouwens ook de reissues van Witchfynde maar 's aangeschaft.

De New Wave of British Heavy Metal Encyclopedia van Malc Macmillan (uitgegeven door Iron Pages Verlag in Berlijn) is trouwens het standaardwerk over deze richting. Idioot veel info, secuur en geestig geschreven en boordevol obscuur werk waar je nog nooit van had gehoord voordat je dit telefoonboek opsloeg. :D

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » di mei 22, 2007 7:55 pm

Net weer eens Witchfynder General geluisterd, het album Friends of Hell. Blijft toch een erg lekkere plaat.

Gebruikersavatar
Hellhammer
Berichten: 4253
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:04 pm
Locatie: Groningen Rock City

Bericht door Hellhammer » di mei 22, 2007 8:29 pm

Dragonforce schreef:[..]
Check NLstore.nl voor Sons of Odin, ik zie net voor maar 5 en een halve euro. :lol:
Godver, waarom ben ik nou weer blut... :lol:

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » di mei 22, 2007 8:31 pm

Gaaf! Dan ga ik maar eens wat bestellen :P

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » di mei 22, 2007 10:48 pm

Metal79 schreef:Elixir, Trespass, erg goede NWoBHM. 'One of these days', dat is toch geniaal. De Son of Odin-LP van Elixir is een van mijn all-time NWoBHM-favorieten.
Goed, ik zou aan de namenlijst ook Gaskin (eerste plaat End of the world), Limelight (Limelight) en Omega toevoegen. Van de enige Limelight-plaat bestaat een goede Japan-cd, Omega's The prophet is ook op cd verschenen. Dat is late NWoBHM, maar er staan een paar geweldige epische doomstukken op. Zwaar aan te raden.

Vorig jaar heb ik trouwens ook de reissues van Witchfynde maar 's aangeschaft.

De New Wave of British Heavy Metal Encyclopedia van Malc Macmillan (uitgegeven door Iron Pages Verlag in Berlijn) is trouwens het standaardwerk over deze richting. Idioot veel info, secuur en geestig geschreven en boordevol obscuur werk waar je nog nooit van had gehoord voordat je dit telefoonboek opsloeg. :D
Van End Of The World had ik eigenlijk meer verwacht toen ik m destijds vond. Maar ik heb m al een half jaar niet gehoord, moet toch maar weer eens. Limelight heb ik alleen wat singles van op MP3, omdat ik de LP's graag legaal wil, ik wist trouwens niet dat er een CD versie van is. Is die nog verkrijgbaar? En Omega's The Prophet op CD is een bootleg.

De reissues van Witchfynde zijn gaaf, alleen jammer dat Give 'Em Hell geen lyrics erbij heeft. Witchfynde is trouwens een van mijn favo bands.

Is die encyclopedia nog ergens te krijgen? Ik kan m niet vinden. Ik heb wel eens iets gevonden over een nieuwe druk ofzo, maar daar heb ik ook niets meer van gehoord.
It's the end of time

Gebruikersavatar
Metal79
Berichten: 544
Lid geworden op: ma mei 21, 2007 2:33 pm
Locatie: A-locatie

Bericht door Metal79 » di mei 22, 2007 11:07 pm

Dragonforce schreef:[..]
Van End Of The World had ik eigenlijk meer verwacht toen ik m destijds vond. Maar ik heb m al een half jaar niet gehoord, moet toch maar weer eens. Limelight heb ik alleen wat singles van op MP3, omdat ik de LP's graag legaal wil, ik wist trouwens niet dat er een CD versie van is. Is die nog verkrijgbaar? En Omega's The Prophet op CD is een bootleg.

De reissues van Witchfynde zijn gaaf, alleen jammer dat Give 'Em Hell geen lyrics erbij heeft. Witchfynde is trouwens een van mijn favo bands.

Is die encyclopedia nog ergens te krijgen? Ik kan m niet vinden. Ik heb wel eens iets gevonden over een nieuwe druk ofzo, maar daar heb ik ook niets meer van gehoord.
1- 't Klopt dat de Omega-cd een boot is, maar wel een verdomd goede (helaas niet minder illegaal :cry: ).
2- De Limelight-Nippon-cd is een zeldzaam item, dus als je 'm vindt: ga maar vast pinnen.
3- De NWoBHM Encyclopedia is voor 35 euro plus porto te hebben bij de Duitse postorder Else's Metal Mail Order. http://www.emmo.cc/
Betrouwbare metalheads.
4- End of the world van Gaskin is een van die 'langzaam brandende' NWoBHM-platen. :twisted: Mijn favoriete track is 'Handful of reasons'. Zo melancholiek, alleen dat begin al...
Laatst gewijzigd door Metal79 op wo mei 23, 2007 12:35 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » di mei 22, 2007 11:08 pm

Die encylopedie staat af en toe nog wel eens op ebay.

Hier:
http://cgi.ebay.nl/The-NWOBHM-Encyclope ... dZViewItem

jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Bericht door jeffrey » di mei 22, 2007 11:12 pm

Metal79 schreef:[..]

3- De NWoBHM Encyclopedia is voor 35 euro plus porto te hebben bij de Duitse postorder Else's Metal Mail Order. http://www.emmo.cc/
Betrouwbare metalheads.
Niks betrouwbaar! Wacht nu al meer dan een jaar op mijn spullen. Iedere keer een lullig beetje na een hoop geklaag. :curse: Laatst stuurde die flapdrol mij 4 buttons en een patch en daarna mailtje of ik nu alles had, terwijl ik duidelijk gezegd had dat ik nog steeds 2 lp's, een cd en 2 shirts moest krijgen naast buttons en die patch. En het mooie van alles was dat die nog niet eens alle buttons in het pakketje had gedaan ook.
Allemaal even normaal doen tegen djent

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » di mei 22, 2007 11:21 pm

jeffrey schreef:[..]


Niks betrouwbaar! Wacht nu al meer dan een jaar op mijn spullen. Iedere keer een lullig beetje na een hoop geklaag. :curse: Laatst stuurde die flapdrol mij 4 buttons en een patch en daarna mailtje of ik nu alles had, terwijl ik duidelijk gezegd had dat ik nog steeds 2 lp's, een cd en 2 shirts moest krijgen naast buttons en die patch. En het mooie van alles was dat die nog niet eens alle buttons in het pakketje had gedaan ook.
Aan die mailorder ga ik dus mooi niet beginnen. Dat moet dus ook nog eens 37+ euro met 18,50 verzondkosten zijn, nee dank u.
Metal79 schreef:[..]


1- 't Klopt dat de Omega-cd een boot is, maar wel een verdomd goede (helaas niet minder illegaal :cry: ).
2- De Limelight-Nippon-cd is een zeldzaam item, dus als je 'm vindt: ga maar vast pinnen.
4- End of the world van Gaskin is een van die 'langzaam brandende' NWoBHM-platen. :twisted: Mijn favoriete track is 'Handful of reasons'. Zo melancholiek, alleen dat begin al...
1- Ja, wel leuke layout in het boekje met lyrics e.d. Alleen jammer van het zwakke Engels in de inleiding en de oh-zo duidelijke "dit moet wel een bootleg zijn" CD cover.
2- Daar ga ik dus niet aan beginnen, dan is de LP goedkoper en ook makkelijker te vinden.
4- HoR en volgens mij een van de eerste 2 tracks vond ik het best, ik had alleen een progressievere plaat verwacht.
It's the end of time

Gebruikersavatar
Metal79
Berichten: 544
Lid geworden op: ma mei 21, 2007 2:33 pm
Locatie: A-locatie

Bericht door Metal79 » wo mei 23, 2007 12:27 am

Dragonforce schreef:[..]

1- Ja, wel leuke layout in het boekje met lyrics e.d. Alleen jammer van het zwakke Engels in de inleiding en de oh-zo duidelijke "dit moet wel een bootleg zijn" CD cover.
2- Daar ga ik dus niet aan beginnen, dan is de LP goedkoper en ook makkelijker te vinden.
4- HoR en volgens mij een van de eerste 2 tracks vond ik het best, ik had alleen een progressievere plaat verwacht.
Wat betreft Else's Metal Mail Order: ik ken ze niet anders dan okee en betrouwbaar. :shock:
Klote dat het soms goed in de soep loopt, zoals bij bijna alle postorders een aantal keer per jaar gebeurt.
eBay is een optie. Anders probeer het direct bij de uitgever:
http://www.ip-verlag.de

En over de Omega-bootleg: als er bij obscuurdere reissues een kartonnen 'schuivertje' omheen zit, is het niet zelden een illegale persing uit Griekenland (zie de eindeloze Hot Metal-reeks) of Italië. Het spul zal wel steeds van dezelfde illegale perserij(en) komen.

Gaskin is altijd een zuivere rockband geweest met de wortels sterk in de jaren zeventig. Inderdaad weinig 'progressief', maar wel met veel gevoel voor melodie.

Gebruikersavatar
Jens
Berichten: 400
Lid geworden op: vr jan 20, 2006 10:38 pm

Bericht door Jens » wo mei 23, 2007 5:10 pm

jeffrey schreef:[..]


Niks betrouwbaar! Wacht nu al meer dan een jaar op mijn spullen. Iedere keer een lullig beetje na een hoop geklaag. :curse: Laatst stuurde die flapdrol mij 4 buttons en een patch en daarna mailtje of ik nu alles had, terwijl ik duidelijk gezegd had dat ik nog steeds 2 lp's, een cd en 2 shirts moest krijgen naast buttons en die patch. En het mooie van alles was dat die nog niet eens alle buttons in het pakketje had gedaan ook.
Ik heb er ook bijna een jaar (!) mee gekloot, uiteindelijk zo goed als in orde geraakt. Bovendien hebben ze lelijke zelfgemaakte kutpatches.

jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Bericht door jeffrey » wo mei 23, 2007 7:39 pm

Ja echt een bennie die gast.

Hmm ik moet zeggen de patches die ik tot nu toe hebt er goed uit zien (Doomsword en Cirith Ungol), moet van patches alleen de Heavy Load patch nog krijgen.
Allemaal even normaal doen tegen djent

Gebruikersavatar
Jens
Berichten: 400
Lid geworden op: vr jan 20, 2006 10:38 pm

Bericht door Jens » wo mei 23, 2007 9:11 pm

Ik heb er een van Metal Church, die gruwelijk tegenviel.
Die drie die jij noemt zou ik ook wel willen, maar met die gast doe ik nooit meer zaken, zeker weten.

jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Bericht door jeffrey » wo mei 23, 2007 9:19 pm

Nee ik ook niet meer, nogal een afknapper aangezien die voor de bestelling altijd binnen drie dagen reageert op de mailtjes en na het geld overmaken hoorde ik opeens een maand niets meer van hem. Maar een rare vogel.
Allemaal even normaal doen tegen djent

Gebruikersavatar
Metal79
Berichten: 544
Lid geworden op: ma mei 21, 2007 2:33 pm
Locatie: A-locatie

Bericht door Metal79 » wo mei 23, 2007 9:47 pm

jeffrey schreef:Nee ik ook niet meer, nogal een afknapper aangezien die voor de bestelling altijd binnen drie dagen reageert op de mailtjes en na het geld overmaken hoorde ik opeens een maand niets meer van hem. Maar een rare vogel.
Spijtig, spijtig, heren. Maar begrijpelijk.

jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Bericht door jeffrey » za mei 26, 2007 11:13 pm

SODEJU NOG AN TOE! Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar ik vind Honour and Blood van Tank misschien beter dan Filth Hounds of Hades. Altijd maar stof liggen happen omdat het de eeste luisterbeurt tegen viel vooral door de lengte van de nummers en de minder energieke nummers. Nou had ik het weer even mis zeg. Deze plaat is perfect zeg. Klinkt ook een stuk volwassener. Erg goede melodielijnen deze plaat, maar toch nog steeds ruig en Tank :).
Allemaal even normaal doen tegen djent

Gebruikersavatar
Jens
Berichten: 400
Lid geworden op: vr jan 20, 2006 10:38 pm

Bericht door Jens » zo mei 27, 2007 5:15 pm

Ik snap in ieder geval niet dat zoveel mensen Filth Hounds de beste Tank plaat zouden noemen. Voor mij zijn de volgende drie van een hoger niveau !

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » zo mei 27, 2007 6:13 pm

Jens schreef:Ik snap in ieder geval niet dat zoveel mensen Filth Hounds de beste Tank plaat zouden noemen. Voor mij zijn de volgende drie van een hoger niveau !
De volgende 4 om precies te zijn. Al heb ik zelf Power Of The Hunter niet.

Mijn persoonlijke favoriet is This Means War.
It's the end of time

Gebruikersavatar
Sentinel
Berichten: 1424
Lid geworden op: di mar 13, 2007 1:33 pm
Locatie: Landgraaf

Bericht door Sentinel » zo mei 27, 2007 8:24 pm

"Heavy Artillery" vind ik het beste Tank nummer.
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!

Gebruikersavatar
Jens
Berichten: 400
Lid geworden op: vr jan 20, 2006 10:38 pm

Bericht door Jens » ma mei 28, 2007 11:33 am

Dragonforce schreef:[..]
De volgende 4 om precies te zijn. Al heb ik zelf Power Of The Hunter niet.

Mijn persoonlijke favoriet is This Means War.
De gelijknamige heb ik niet, dus daarover geen oordeel. Ik zou ook voor This Means War gaan denk ik; goed geluid maar ook weer niet te afgelikt (tis Tank, wat wil je !); ideaal !

Gebruikersavatar
Metal79
Berichten: 544
Lid geworden op: ma mei 21, 2007 2:33 pm
Locatie: A-locatie

Bericht door Metal79 » ma mei 28, 2007 5:45 pm

Even een linkie naar een persoonlijke favoriet:

http://www.youtube.com/watch?v=aS8I-kPSSDs

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » ma mei 28, 2007 6:30 pm

Metal79 schreef:Even een linkie naar een persoonlijke favoriet:

http://www.youtube.com/watch?v=aS8I-kPSSDs
Ik kan me niet herinneren dat Tank dat nummer ooit hebben gecoverd...
It's the end of time

Gebruikersavatar
Metal79
Berichten: 544
Lid geworden op: ma mei 21, 2007 2:33 pm
Locatie: A-locatie

Bericht door Metal79 » ma mei 28, 2007 9:52 pm

Dragonforce schreef:[..]
Ik kan me niet herinneren dat Tank dat nummer ooit hebben gecoverd...
:lol:

Gebruikersavatar
Jens
Berichten: 400
Lid geworden op: vr jan 20, 2006 10:38 pm

Bericht door Jens » ma mei 28, 2007 11:52 pm

Ook een van mijn favoriete NWOBHM nummers, leren kennen door het veramelalbum van die kleine lelijke Deen.

Verdorie wat is youtube toch geweldig, wat een juweeltjes zijn daar op te vinden !

Plaats reactie