Satyricon

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Othrys
Berichten: 3432
Lid geworden op: wo okt 15, 2003 11:16 pm
Locatie: Gouda

Bericht door Othrys » wo jan 28, 2004 4:03 pm

Laatste keer dat ik de video zag is al tijden geleden, maar is het niet toevallig The Scorn Torrent?
The True North, Strong and Free

Gebruikersavatar
Svenson
Berichten: 9296
Lid geworden op: vr apr 11, 2003 5:55 pm
Locatie: Wageningen

Bericht door Svenson » wo jan 28, 2004 4:09 pm

Zou kunnen, maar die zou ik wel herkennen, denk het niet.
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot

Cradle Of Filth
Berichten: 182
Lid geworden op: zo nov 23, 2003 3:10 am

Bericht door Cradle Of Filth » wo dec 06, 2006 1:02 am

Zie m'n nieuwe site: '' www.satyricon.nl '', iemand tips of aanvullingen?

Gebruikersavatar
Dennisrammstein
Berichten: 477
Lid geworden op: ma jun 19, 2006 1:14 pm
Locatie: wijchen
Contacteer:

Bericht door Dennisrammstein » wo dec 06, 2006 8:18 am

satyricon is geweldig :P en frost is en blijft een supergoede drummer :!:
http://www.last.fm/user/Dennizrammstein/

Gebruikersavatar
Jepster
Berichten: 5358
Lid geworden op: di apr 15, 2003 6:31 pm
Locatie: Nieuw Vennep

Bericht door Jepster » wo dec 06, 2006 11:36 am

Cradle Of Filth schreef:Zie m'n nieuwe site: '' www.satyricon.nl '', iemand tips of aanvullingen?
Hoeveel sites ben je nog van plan te gaan maken? Eerst al COF, daarna Kurt Cobain en nu kom je weer met Satyricon...

Cradle Of Filth
Berichten: 182
Lid geworden op: zo nov 23, 2003 3:10 am

Bericht door Cradle Of Filth » wo dec 06, 2006 11:41 am

Fear_Of_The_Dark schreef:[..]


Hoeveel sites ben je nog van plan te gaan maken? Eerst al COF, daarna Kurt Cobain en nu kom je weer met Satyricon...
Ik heb alleen nog maar CoF en Satyricon, daar hou ik het bij.

Gebruikersavatar
Hub de Gallier
Berichten: 482
Lid geworden op: ma jul 24, 2006 11:40 am
Locatie: Roermond
Contacteer:

Bericht door Hub de Gallier » wo dec 06, 2006 5:33 pm

Dat zijn er al 2 teveel.
www.hdgdistribution.com nu online!!!!

Gebruikersavatar
MadTinus
Berichten: 4063
Lid geworden op: di jan 27, 2004 10:44 pm
Locatie: Utrecht

Bericht door MadTinus » do dec 07, 2006 10:29 am

Ach, houd toch 's op met dat gekanker op die jongen, hij doet zijn best zijn favoriete bands te promoten, niks mis mee.
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.

Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs

Cradle Of Filth
Berichten: 182
Lid geworden op: zo nov 23, 2003 3:10 am

Bericht door Cradle Of Filth » wo dec 27, 2006 9:03 pm

Ik verloot (voor de geïnteresseerden) 10 Now, Diabolical albums op m'n site, zie www.satyricon.nl => prijsvragen.

Gebruikersavatar
Meltdown
Berichten: 6139
Lid geworden op: di sep 16, 2003 9:39 pm
Locatie: Ermelo

Bericht door Meltdown » do dec 28, 2006 12:35 pm

Jezus, die intro alleen al. Ga wat aan je spelling en zinsopbouw doen, man.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

Gebruikersavatar
EmptySkies
Berichten: 1814
Lid geworden op: do mar 30, 2006 10:01 pm
Locatie: Loosdrecht
Contacteer:

Bericht door EmptySkies » do dec 28, 2006 5:10 pm

MadTinus schreef:Ach, houd toch 's op met dat gekanker op die jongen, hij doet zijn best zijn favoriete bands te promoten, niks mis mee.
eens. al mag ie inderdaad wel wat netter te werk gaan :)
[url=http://www.myspace.com/concept02band]Concept 0.2 Myspace[/url]

Gebruikersavatar
Anskar
Berichten: 305
Lid geworden op: di jan 02, 2007 4:54 pm
Locatie: Temse

Bericht door Anskar » di jan 02, 2007 5:10 pm

Goeie band, al is die nieuwste niet wat ik er van verwacht had.
De tijden van een album als "Nemesis Divina" zijn over vrees ik...

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24853
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » di jan 02, 2007 5:56 pm

gisteren satyricon's roadkill dvd geleend

tja, een brakke montage zonder 1 volledige song, weinig boeiends

dan kijk ik nog maar eens naar de onofficiele wacken dvd
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Persistence
Berichten: 10238
Lid geworden op: vr dec 29, 2006 10:33 pm

Bericht door Persistence » di jan 02, 2007 9:29 pm

the_dying schreef:Ik snap het eigenlijk niet waarom deze band altijd wordt afgezeikt?
ik ook niet.. alles van Satyricon is geniaal.

windir
Berichten: 22
Lid geworden op: ma jan 08, 2007 1:27 am

Bericht door windir » vr jan 12, 2007 9:28 pm

Asena_shewolf schreef:[..]


ik ook niet.. alles van Satyricon is geniaal.
En gelijk heb je! Wie kan mother north nu niet mooi vinden? Zeker die gitaarbreak op het einde [headbang]

Gebruikersavatar
AmnesJAn
Lult over cdtjes
Berichten: 8410
Lid geworden op: di okt 28, 2003 8:19 pm
Locatie: Een heel klein dorp tussen Roermond en Venlo

Bericht door AmnesJAn » vr jan 12, 2007 11:35 pm

Asena_shewolf schreef:[..]


ik ook niet.. alles van Satyricon is geniaal.
Ik kan anders nog steeds niks met dat laatste ding dat ze op de markt gegooid hebben.

Als je dat vergelijkt met de sfeer die ze op hun oudere albums hebben neergezet kan ik daar echt niet bij.
לֹא אעבוד

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Bericht door cataclysm child » za jan 13, 2007 2:43 am

AmnesJAn schreef:[..]


Ik kan anders nog steeds niks met dat laatste ding dat ze op de markt gegooid hebben.

Als je dat vergelijkt met de sfeer die ze op hun oudere albums hebben neergezet kan ik daar echt niet bij.

Hmm idd, ik vind het geen slechte plaat, maar ik kan er ook geen enkel topnummer op terugvinden, tenzij mss de afsluiter "To The Mountains"
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22156
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » za jan 13, 2007 10:56 am

AmnesJAn schreef:[..]


Ik kan anders nog steeds niks met dat laatste ding dat ze op de markt gegooid hebben.

Als je dat vergelijkt met de sfeer die ze op hun oudere albums hebben neergezet kan ik daar echt niet bij.
Tja, het zijn gewoon de compacte catchy nummers die zich in je hoofd nestelen denk ik. Ik vind het iig een fantastische plaat met als toppers "The Pentagram Burns" en "Delirium".
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
puking luke
Berichten: 1537
Lid geworden op: ma jul 31, 2006 2:53 pm
Locatie: hillywood

Bericht door puking luke » za jan 13, 2007 11:35 am

KoenM schreef:[..]


Tja, het zijn gewoon de compacte catchy nummers die zich in je hoofd nestelen denk ik. Ik vind het iig een fantastische plaat met als toppers "The Pentagram Burns" en "Delirium".
helemaal mee eens. ik vind now, diabolical echt een geweldige plaat
[img]http://www.terrorhc.com/Terror_Rhythm_Banner.gif[/img]

Baldurs Tod
Berichten: 1331
Lid geworden op: do jan 19, 2006 9:42 pm

Bericht door Baldurs Tod » za jan 13, 2007 12:20 pm

Ik vind het ook best een goed album. Eerst was ik wat teleurgesteld, maar ondertussen vind ik het best lekker klinken. Wel vind ik een album als 'Nemesis Divina' een stuk beter.
[i]"Die atoombom was misschien toch niet zo'n goed idee. De vijand is woedend!"[/i]

Persistence
Berichten: 10238
Lid geworden op: vr dec 29, 2006 10:33 pm

Bericht door Persistence » ma jan 15, 2007 11:40 pm

KoenM schreef:[..]


Tja, het zijn gewoon de compacte catchy nummers die zich in je hoofd nestelen denk ik. Ik vind het iig een fantastische plaat met als toppers "The Pentagram Burns" en "Delirium".
juist, vooral delerium

Gebruikersavatar
Mr Brownstone
Berichten: 720
Lid geworden op: za sep 30, 2006 11:00 am
Locatie: Assen

Bericht door Mr Brownstone » ma jan 15, 2007 11:51 pm

Hmmm..ik kan anders "Volcano" en vooral "Rebel Extravaganza" op waarde schatten hoor...met het oudere Satyricon werk heb ik weer een stuk minder...
The more fuck off the name, the more fuck off the band!

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » di jan 16, 2007 9:00 am

Ik vind zowel het oude als het nieuwe werk van deze band goed, al het oude van vroeger gaat niet verloren en het nieuwe van nu komt er als mooie bonus bij.

Gebruikersavatar
Nihil
Berichten: 733
Lid geworden op: di feb 19, 2002 10:31 am
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door Nihil » di jan 16, 2007 9:04 am

eerste albums zijn schitterend. Rebel was vernieuwend en heel erg degelijk. Volcano kon er best mee door. Maar Now Diabolical is echt een saaie, bij wijlen zelfs irritante cd.
voidwork.bandcamp.com
akemmanah.bandcamp.com

Gebruikersavatar
NvE
Berichten: 444
Lid geworden op: wo feb 22, 2006 6:38 pm
Locatie: Baarlo
Contacteer:

Bericht door NvE » di jan 16, 2007 12:47 pm

AmnesJAn schreef:[..]


Ik kan anders nog steeds niks met dat laatste ding dat ze op de markt gegooid hebben.

Als je dat vergelijkt met de sfeer die ze op hun oudere albums hebben neergezet kan ik daar echt niet bij.
Dat het niet dezelfde sfeer heeft is duidelijk. Ik vind de eerste albums ook vetter, maar ik kan ook erg genieten van de nieuwe Satyricon met een hele andere sfeer.
don't mistake lack of talent for genius

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » di jan 16, 2007 1:06 pm

Ik snap nog steeds niet hoe de laatste cd van Satyricon zo opgehemelt kan worden terwijl het laatste album van Gehenna (WW) bijna in de vergetelheid terecht is gekomen. Nou ja, dat komt natuurlijk omdat de naam Satyricon aan het product hangt. Maar geheel eerlijk is het niet.

Ik vind de nieuwe Satyricon een beetje zielloos. Een paar stampende rock nummers met een black metal randje.

Terwijl WW van Gehenna vol staat met een gelijkende, moderne vorm van black metal. Maar Gehenna slaagt er wel in om een kwaadaardige, haatvolle sfeer neer te zetten.

Mensen die de laatste Satyricon kunnen waarderen raad ik dan ook aan om de laatste Gehenna te gaan checken.
http://www.gehenna666.cjb.net/
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
HellcommandeR
Berichten: 5066
Lid geworden op: do jul 31, 2003 4:26 pm

Bericht door HellcommandeR » di jan 16, 2007 1:55 pm

WW van Gehenna is toch wel één van hun beter albums. Het vorige album van ze vond ik werkelijk waar geen reet aan, maar met WW zijn ze weer goed teruggekomen. Natuurlijk het heerlijke ramwerk van Frost, wat zeker het vermelden waard is.

Gebruikersavatar
Edwynn
Berichten: 2339
Lid geworden op: vr jan 30, 2004 7:21 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door Edwynn » di jan 16, 2007 2:02 pm

De laatste Satyricon deed mij ook niets. Volcano deed dat nog wel.
WW van Gehenna is ten opzichte van Now Diabolical zeker vele malen beter. Ondanks dat ik niet zo heel veel black metal luister, was WW echt zo'n plaat dat mijn bloed sneller liet stromen. En het is inderdaad jammer dat Gehenna de juiste waardering niet krijgt. Maar inderdaad, zoals eerder gesteld, is Satyricon een véél grotere naam en brengen ze platen uit op het Sony label. Logisch dat daar meer aandacht voor is.
Don't condemn the judgement of another because it differs from your own
You may both be wrong...

http://www.wingsofdeath.net

Gebruikersavatar
Hub de Gallier
Berichten: 482
Lid geworden op: ma jul 24, 2006 11:40 am
Locatie: Roermond
Contacteer:

Bericht door Hub de Gallier » di jan 16, 2007 6:49 pm

Gehenna zal dit jaar nog de nieuwe plaat uitbrengen via het relatief nieuwe label ANP....ben erg benieuwd want "WW" is inderdaad erg gaaf!!
www.hdgdistribution.com nu online!!!!

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11738
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » di jan 16, 2007 6:54 pm

XnegativeX schreef:Ik snap nog steeds niet hoe de laatste cd van Satyricon zo opgehemelt kan worden terwijl het laatste album van Gehenna (WW) bijna in de vergetelheid terecht is gekomen. Nou ja, dat komt natuurlijk omdat de naam Satyricon aan het product hangt. Maar geheel eerlijk is het niet.

Ik vind de nieuwe Satyricon een beetje zielloos. Een paar stampende rock nummers met een black metal randje.

Terwijl WW van Gehenna vol staat met een gelijkende, moderne vorm van black metal. Maar Gehenna slaagt er wel in om een kwaadaardige, haatvolle sfeer neer te zetten.

Mensen die de laatste Satyricon kunnen waarderen raad ik dan ook aan om de laatste Gehenna te gaan checken.
http://www.gehenna666.cjb.net/

Ik vind beide platen ontzettend gaaf. WW zet idd op een moderne manier nog een flinke sfeer neer, maar kan nog best wat catchier, iets waar het bij Diabolical. Now niet aan ontbreekt. Ik had ook eerst veel moeite met de nieuwe Satyricon, maar echt, it grows on you. Of niet idd, ik snap wel wat je bedoelt met zielloos. Ik vind het ook echt totaal andere platen eigelijk, niet echt vergelijkbaar.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
Dimas
Berichten: 2462
Lid geworden op: do jul 31, 2003 2:23 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Dimas » vr apr 25, 2008 11:16 pm

Op de site van Satyricon staat een nieuw nummer van een nog te verschijnen EP getiteld 'My Skin Is Cold'

Van de website:
Our new EP which comes as a 7 inch gatefold vinyl single including a 5 track CD is now on its way. This will be the only physical version of the EP and the packaging is truly one of a kind! The tracklisting is as follows:

MY SKIN IS COLD(exclusive)
LIVE THROUGH ME(Re-mastered, original version only released as bonus song on the LP edition of ”Volcano”)
EXISTENTIAL FEAR-QUESTIONS(Re-mastered, original version only released as bonus song on the LP edition of ”Volcano”)
REPINED BASTARD NATION(Live and turbocharged from the ”Gjallarhorn” show at Sentrum Scene, Oslo, November 2006)
MOTHER NORTH(Live from the ”Gjallarhorn” show at Sentrum Scene, Oslo, November 2006)

Cover and song excerpt on the entry page of this website.

The EP will be relased via Roadrunner Records in the world except Norway where Satyricon's new partner for Norway, Indie Recordings will release it. The release date is June 2 for all countries and it will also be released digitally via iTunes and other outlets who sells music digitally.

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22156
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » za apr 26, 2008 4:28 am

M.a.w.: 1 nieuw nr. Joehoe.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Dimas
Berichten: 2462
Lid geworden op: do jul 31, 2003 2:23 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Dimas » za apr 26, 2008 9:43 am

Ach, ik heb die 2 nummers van de Volcano LP nog niet gehoord dus dat zou het op drie brengen. Jammer dat ze dan bijvoorbeeld ook niet gewoon dat extra nummer van Now, Diabolical erop zetten. In plaats van een van die live nummers.

Gebruikersavatar
nuberus
Berichten: 3775
Lid geworden op: wo dec 03, 2003 10:55 am
Locatie: Helversum

Bericht door nuberus » zo apr 27, 2008 11:10 am

Een band als Satyricon mag van mij opgedoekt worden. Goed en wel beschouwd zijn de eerste drie platen uitstekend te pruimen, maar daarna ging het zwarte kaarsje uit. Fantasieloze en bovenal zielloze bagger wat via een major label wordt uitgebracht, laat zich raden waarom. De naam verkoopt, scherpe rand is eraf, cdeetje binnen no time volgeplempt met simpele akkoorden, geen zweetdruppeltjes, "evil" black rock doet het goed bij de kids. Kom zeg, die band is door velen links en rechts in de berm getrapt. My Skin is Cold, dooie boel idd, vergane glorie, trieste arrogantie. :D
En de man zal heersen.

Gebruikersavatar
RadiumAngel
Berichten: 224
Lid geworden op: wo jan 09, 2008 1:58 pm

Bericht door RadiumAngel » zo apr 27, 2008 11:38 am

Ik ben het daar totaal niet mee eens. Ik kan alle albums van Satyricon waarderen, maar luister veel liever naar de laatste 2 albums dan de eerdere albums.
Afbeelding

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22649
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » zo apr 27, 2008 12:05 pm

Cradle Of Filth schreef:Zie m'n nieuwe site: '' www.satyricon.nl '', iemand tips of aanvullingen?

Ik geloof niet dat de site nog bestaat. Dat er tussen de gerelateerde sites het kopje "emo bands" staat maakt mijn dag weer goed. :lol:
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 22944
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Bericht door dako » zo apr 27, 2008 12:20 pm

Dat zijn van die domeinkapers.
Teringlijers die verlopen domeinnamen* registreren en er wat reclame opplempen in de hoop dat bezoekers van de site die er eerder opstond op die advertenties klikken.
Als je wilt kun je de domeinnaam voor een klats geld (keer of zes de normale prijs, meestal) terugkopen van die lui.

Tot zover de cursus 'nerd' voor vandaag.

* Je betaalt die shit per jaar
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
Marissie
Berichten: 258
Lid geworden op: wo apr 05, 2006 9:58 pm
Locatie: Best, Noord Brabant
Contacteer:

Bericht door Marissie » zo apr 27, 2008 2:06 pm

Dimas schreef:Op de site van Satyricon staat een nieuw nummer van een nog te verschijnen EP getiteld 'My Skin Is Cold'

Van de website:
Our new EP which comes as a 7 inch gatefold vinyl single including a 5 track CD is now on its way. This will be the only physical version of the EP and the packaging is truly one of a kind! The tracklisting is as follows:

MY SKIN IS COLD(exclusive)
LIVE THROUGH ME(Re-mastered, original version only released as bonus song on the LP edition of ”Volcano”)
EXISTENTIAL FEAR-QUESTIONS(Re-mastered, original version only released as bonus song on the LP edition of ”Volcano”)
REPINED BASTARD NATION(Live and turbocharged from the ”Gjallarhorn” show at Sentrum Scene, Oslo, November 2006)
MOTHER NORTH(Live from the ”Gjallarhorn” show at Sentrum Scene, Oslo, November 2006)

Cover and song excerpt on the entry page of this website.

The EP will be relased via Roadrunner Records in the world except Norway where Satyricon's new partner for Norway, Indie Recordings will release it. The release date is June 2 for all countries and it will also be released digitally via iTunes and other outlets who sells music digitally.
Ah! Klinkt gaaf!! :o
[url=http://www.last.fm/user/o0Nefertem0o/?chartstyle=basicrt10][img]http://imagegen.last.fm/basicrt10/recenttracks/5/o0Nefertem0o.gif[/img][/url]

Gebruikersavatar
zwarte krijser
Berichten: 3392
Lid geworden op: do mei 13, 2004 2:37 am
Locatie: Eindhoven

Bericht door zwarte krijser » zo apr 27, 2008 5:09 pm

Klinkt eerder alsof ze er weer 's klassiek geen zin in hadden, effe een nieuw nummer in elkaar geragd hebben (ik verwacht er niet teveel van) en er snel effe wat ouwe rotzooi van op de plank bij geknald hebben om zodoende toch nog een EP met welgeteld 1 nieuw nummer te releasen en weer wat knaken bij elkaar trachten te schrapen.

Wat ze overigens wel gaat lukken.

Gebruikersavatar
Hieronimus
Berichten: 31826
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 12:36 pm
Locatie: Hutje in het bos

Bericht door Hieronimus » zo apr 27, 2008 5:12 pm

Mwa, saai nummer. Volcano blijft de shit.
Front voor/der Matigheid
last.fm

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11738
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » zo apr 27, 2008 5:22 pm

Die andere twee nummers zijn anders behoorlijk gaaf, en ben blij dat die ook op cd uitkomen. En dat nieuwe nr klinkt ook niet verkeerd.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Bericht door cataclysm child » zo apr 27, 2008 7:12 pm

nuberus schreef:Een band als Satyricon mag van mij opgedoekt worden. Goed en wel beschouwd zijn de eerste drie platen uitstekend te pruimen, maar daarna ging het zwarte kaarsje uit. Fantasieloze en bovenal zielloze bagger wat via een major label wordt uitgebracht, laat zich raden waarom. De naam verkoopt, scherpe rand is eraf, cdeetje binnen no time volgeplempt met simpele akkoorden, geen zweetdruppeltjes, "evil" black rock doet het goed bij de kids. Kom zeg, die band is door velen links en rechts in de berm getrapt. My Skin is Cold, dooie boel idd, vergane glorie, trieste arrogantie. :D
Maak van "de eerste 3 platen" maar "de eerste 4 platen" 8)

Rebel Extravaganza ftw !
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
nuberus
Berichten: 3775
Lid geworden op: wo dec 03, 2003 10:55 am
Locatie: Helversum

Bericht door nuberus » di apr 29, 2008 11:33 am

cataclysm child schreef:[..]


Maak van "de eerste 3 platen" maar "de eerste 4 platen" 8)

Rebel Extravaganza ftw !
mwah, gedeeltelijk. Maar om de een of andere reden wil dat album me niet te pakken krijgen. Te steriel.
En de man zal heersen.

Aquila Chrysaetos
Berichten: 18
Lid geworden op: vr jul 27, 2007 3:15 pm

Bericht door Aquila Chrysaetos » za mei 24, 2008 5:29 pm

K.I.N.G. vind ik een vet nummer maar voor de rest kom ik niet zo into die nieuwere shit.
Er zit voor mij toch veel meer magie in Nemesis Divina.
Daarna werd het nogal stamperig naar mijn idee...
[url=http://www.myspace.com/irminlegion]I R M I N[/url]

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Bericht door cataclysm child » ma jun 23, 2008 2:07 am

Satyricon - Working On A New Album

Satyricon have posted the following update:

Hey everyone!
We've now completed the drums and the guitars for the new Satyricon album in Los Angeles! We have a new session beginning Monday, doing vocals, bass and and perhaps some brass too. Third week of July we're doing some keyboard/FX stuff before we go back to L.A to mix the record. These are exciting times as we feel this is a milestone in the making. It won't help keeping expectations down, but we can't help it, it feels so incredibly strong! Dates are being confirmed and offers are coming in constantly as we speak and it looks like we will start touring the world mid November. We'll post a video from the recording of the drums over the weekend and in the meantime we might see some of you at Nummirock and Hellfest. Take care.


Ik vrees er voor, maar hoop toch op iets anders dan Now Diabolical. Iets meer tempo, sfeer, dreiging, wat snediger enz mag wel.
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
sal
Berichten: 3535
Lid geworden op: di feb 19, 2008 1:18 pm
Locatie: Goes, da's in Zeeland.
Contacteer:

Bericht door sal » ma jun 23, 2008 9:41 pm

Ah, een Satyricon topic.
Zeer fijn.
Op graspop de metalmarket maar eens afgaan op zoek naar Nemesis Divina.
Geweldige plaat.
[quote="Amibor"]Ze zal ongetwijfeld tegen alle verwachtingen in een ontzettend strakke lap entrecote hebben waar hij zijn beaderde bifiworst terloops loeihard naar binnen kan prakken.[/quote]


[size=67]Buma in me zak.[/size]

Gebruikersavatar
MadTinus
Berichten: 4063
Lid geworden op: di jan 27, 2004 10:44 pm
Locatie: Utrecht

Bericht door MadTinus » wo jun 25, 2008 12:01 am

cataclysm child schreef:Ik vrees er voor, maar hoop toch op iets anders dan Now Diabolical. Iets meer tempo, sfeer, dreiging, wat snediger enz mag wel.
Satyricon heeft sinds Nemesis Divina nooit meer 2 keer dezelfde plaat gemaakt, dus dat zullen ze nu ongetwijfeld ook niet doen.
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.

Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11738
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » wo jun 25, 2008 12:07 am

Die bonus van Now, Diabolical, Storm (The Destroyer) was een bonus omdat hij niet echt in de sfeer van de plaat paste. Ik hoop dat ze weer meer van dat soort ragmachines maken, dat nr heb ik het meest gedraaid van heel Now, Diabolical. En zo'n lang episch ding wat maar door blijft bikkelen, zoals The Scorn Torrent, daar houd ik ook van. Al dat niet nog ff iets hatelijker, zoals KoK's Agnen of 1349's Hellfire.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Bericht door cataclysm child » ma aug 18, 2008 7:42 pm

Albumnieuws:
18.8.2008

THE AGE OF NERO
and European tour dates revealed

We have completed the new album "The Age Of Nero" in its entirety and we are very very proud of it! The release date is 3 November and will be followed by a full European headlining tour opening in Stavanger, Norway 12 November and ending in Hamburg, Germany 20 December. Check out all the dates here. A few more shows will be added soon. Opening act on the tour is Evile(UK) and the direct support act will be added soon.

Expect updates with tons of information on the new album and the tour, competitions, interviews and music in the next few weeks!
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
Draconian
Lult over cdtjes
Berichten: 11068
Lid geworden op: di mar 02, 2004 9:12 pm
Locatie: De Geitenberg

Bericht door Draconian » ma aug 18, 2008 8:59 pm

Mooi! Ik ben alvast érg benieuwd!
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Plaats reactie