Aerosmith

Voor alle andere bands

Wat vinden jullie van Aerosmith?

Geweldige band!
20
30%
Ze hebben wel leuke nummers ..
36
54%
Neh, niet mijn ding.
11
16%
 
Totaal aantal stemmen: 67

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » vr nov 20, 2009 9:45 pm

Lennert schreef:Bron?
Een interview met de drummer in de Rolling Stone, zo is te lezen in het nieuwsbericht. Behoorlijk accuraat dus.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Restless
Berichten: 316
Lid geworden op: do okt 20, 2005 2:40 pm
Locatie: Axel

Bericht door Restless » vr dec 04, 2009 10:24 pm


Metalen Ed
Berichten: 53
Lid geworden op: ma jul 20, 2009 9:35 pm
Locatie: Zaandijk

Bericht door Metalen Ed » di dec 08, 2009 2:35 pm

Vervangt Lenny Kravitz Steven Tyler in Aerosmith? van onze redactie
AMSTERDAM - Lenny Kravitz zou Steven Tyler moeten vervangen als hij besluit om niet meer terug te keren in Aerosmith.
l
Dat vindt John Kalodner, de man die verantwoordelijk was voor het succes van de rockband in de jaren tachtig. "Ik had een gesprek met Marty Frederickson, die aan Aerosmtih's hit Jaded meeschreef, en die ruim tien jaar met de band heeft gewerkt", vertelt hij, meldt PerezHilton.com.

"We hadden het erover dat niemand Steven ooit zou kunnen vervangen, maar hij vond dat de enige die nog iets van Aerosmith zou kunnen maken Lenny Kravitz is. En dat ben ik met hem eens."

Maar John wil er toch een kleine kanttekening bij plaatsten. "Maar al je het mij vraagt is er eigenlijk geen Aerosmith zónder Steven Tyler. "

Het is niet bekend of de overige bandleden iets gaan doen met de suggestie...

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » di dec 08, 2009 3:52 pm

Tja, dat gaat dus niet gebeuren:

Lenny Kravitz has shot down media reports that he is contemplating joining AEROSMITH as the replacement for Steven Tyler.

"As much as I am flattered that AEROSMITH's camp would consider me to front the band, Steven Tyler is a family friend, and no voice could ever take the place of his," Kravitz writes on his Twitter profile. "I hope the band stays together. They are classic."


Bron: Blabbermouth
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
thomaster87
Berichten: 1867
Lid geworden op: wo jan 19, 2005 7:16 pm
Locatie: Huissen
Contacteer:

Bericht door thomaster87 » wo dec 23, 2009 11:46 am

Steven Tyler opnieuw in afkickkliniek

AMSTERDAM - Aerosmith-zanger Steven Tyler is voor de tweede keer opgenomen in een ontwenningskliniek. De andere leden van de band waren zo bezorgd over de gezondheid van hun frontman, dat ze besloten die zorgen openbaar te maken.

Daaruit trok Tyler (61) zijn conclusies. Hij zocht professionele hulp voor zijn medicijnverslaving.

De zanger is verslaafd aan pijnstillers. Die medicijnen zegt hij te gebruiken wegens ''verwondingen die de afgelopen tien jaar zijn ontstaan als gevolg van optredens''. Tyler staat bekend om zijn wilde manier van optreden.

''Met hulp van mijn familie en het team van professionals neem ik de verantwoordelijkheid voor het omgaan met mijn pijn'', zegt Tyler in een verklaring. ''Ik ben erop gebrand met mijn medebandleden terug te keren op het podium en in de opnamestudio.''

Excuses

De rockveteraan bood de overige leden van Aerosmith excuses aan. Tyler zei een maand geleden namelijk dat hij de band een tijdje links zou laten liggen om zich te richten op soloprojecten.

De resterende bandleden zeiden vervolgens dat ze op zoek zouden gaan naar een vervanger voor Tyler.

''Ik hou van Aerosmith. Ik hou van optredens als zanger van Aerosmith. Ik ben dankbaar voor de steun die ik krijg van de andere bandleden'', aldus Tyler.

Voetoperatie

De eerste keer dat de zanger een ontwenningskliniek binnenliep, was in 2008. Toen zei hij ''een veilige omgeving'' nodig te hebben om om te gaan met pijn als gevolg van een voetoperatie.
...en het geld hebben we lekker toch gehad!

Gebruikersavatar
Restless
Berichten: 316
Lid geworden op: do okt 20, 2005 2:40 pm
Locatie: Axel

Bericht door Restless » wo dec 23, 2009 4:34 pm

Hehe, eindelijk dringt het bij hem door waar hij mee bezig is.

Metalen Ed
Berichten: 53
Lid geworden op: ma jul 20, 2009 9:35 pm
Locatie: Zaandijk

Bericht door Metalen Ed » vr jan 29, 2010 11:17 pm

vr 29 jan 2010, 22:52
'Billy Idol in Aerosmith'

AMSTERDAM - De naam van Billy Idol wordt genoemd om op te treden als vervanger van Steven Tyler in Aerosmith.

De band zoekt in ieder geval tijdelijk naar een vervanger voor Steven, omdat hij eerst een tijd naar een afkickkliniek moet waar hij zal worden behandeld voor een verslaving aan pijnstillers.

De andere leden van Aerosmith eisen dat hij eerst helemaal hersteld voor hij weer welkom is. Daarom zijn ze op zoek naar een andere zanger. Lenny Kravitz werd in eerste instantie genoemd, maar die zei zelf nooit de plaats van Steven in te willen nemen. Ook de naam van de voormalig Queen-zanger Paul Rodgers was te horen in de wandelgangen.

Inmiddels is duidelijk geworden dat de band audities houdt en in gesprek is met een aantal muzikanten. Billy Idol zou daar dus één van zijn, meldt The Star. Hij zou een afspraak hebben met de band, maar moest die afzeggen door verkoudheid. Wanneer ze elkaar wel zullen spreken, is nog onbekend.

Gebruikersavatar
Rubicon
Berichten: 1477
Lid geworden op: do okt 01, 2009 10:21 am

Bericht door Rubicon » za jan 30, 2010 11:38 am

Billy Idol. Cool. Die heb ik laatst nog helemaal grijs gedraaid onderweg naar Frankrijk. Stukje jeugdsentiment zullen we maar zeggen. Ben benieuwd.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » za jan 30, 2010 12:17 pm

van de ene junkie naar de andere.......


Ik ken niet zo heel veel van het repertoire van Billy Idol, maar wat ik er van ken doet me vermoeden dat zijn stem toch echt ver ondergeschikt is aan die van Tyler.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Mollusk
Lult over cdtjes
Berichten: 5792
Lid geworden op: za nov 04, 2006 12:04 am

Bericht door Mollusk » ma feb 01, 2010 11:26 pm

"In the midnight hour she cries moooreee mooooreee moooreeee......"

Mwoah kan best :-D
The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle

Gebruikersavatar
Mollusk
Lult over cdtjes
Berichten: 5792
Lid geworden op: za nov 04, 2006 12:04 am

Bericht door Mollusk » ma feb 01, 2010 11:26 pm

1x is genoeg
The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 22968
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Bericht door dako » di feb 02, 2010 12:12 am

Wat moet een Billy Idol-noob als ik luisteren om een serieus te nemen mening hierover te vormen?
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
Edwynn
Berichten: 2339
Lid geworden op: vr jan 30, 2004 7:21 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door Edwynn » di feb 02, 2010 12:28 am

Zijn 3 albums uit de jaren 80 wat mij betreft. Het is meer pop of wave dan rock. Niet bijzonder maar wel leuk.
Kan een frisse wind zijn voor Aerosmith.

Hij is zo verrekte anders dan Tyler dat ik denk dat het grote publiek zich erin zal verslikken.

Was ook nog zanger van Generation x. Maar dat ken ik niet.
Don't condemn the judgement of another because it differs from your own
You may both be wrong...

http://www.wingsofdeath.net

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 22968
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Bericht door dako » di feb 02, 2010 12:29 am

Doet me eraan denken, is Sebastian Bach niet vrij op het moment?
Lijkt me meer dan goud.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
Mollusk
Lult over cdtjes
Berichten: 5792
Lid geworden op: za nov 04, 2006 12:04 am

Bericht door Mollusk » di feb 02, 2010 11:04 am

Ja die heeft alleen een solo album uit en hij is nog steeds geen vriendjes met de jongens van Skid Row.
The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle

Gebruikersavatar
Das Gesicht
Berichten: 1732
Lid geworden op: vr mei 13, 2005 8:12 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door Das Gesicht » di feb 02, 2010 11:08 am

Achja Bach's vorige album was ontzettend goed, ik denk niet dat als Bach terug naar Skid Row zou gaan dat ze een beter album dan Angel Down zouden maken.

Hij zou opzich wel een goede frontman voor Aerosmith zijn, zijn stem zou mischien een frisse wind zijn, die toch nog in de buurt blijft van Tylers stijl.
Misschien dat hij dan ook wat nodige energie en adrenaline in Aerosmith kan injecteren.
Laatst gewijzigd door Das Gesicht op di feb 02, 2010 11:14 am, 1 keer totaal gewijzigd.
http://soundcloud.com/snaggle-tooth Check de muzak die ik gemaakt heb :p

Gebruikersavatar
Mollusk
Lult over cdtjes
Berichten: 5792
Lid geworden op: za nov 04, 2006 12:04 am

Bericht door Mollusk » di feb 02, 2010 11:13 am

Das Gesicht schreef:Achja Bach's vorige album was ontzettend goed, ik denk niet dat als Bach terug naar Skid Row zou gaan dat ze een beter album dan Angel Down zouden maken.
+1
The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle

Gebruikersavatar
Edwynn
Berichten: 2339
Lid geworden op: vr jan 30, 2004 7:21 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door Edwynn » di feb 02, 2010 11:40 am

Mee eens. Hands up voor Bach. Een charismatische vocalist die met zijn branie achtige uitstraling goed past bij de lichtvoetige party rock van Aerosmith.
Don't condemn the judgement of another because it differs from your own
You may both be wrong...

http://www.wingsofdeath.net

Gebruikersavatar
Restless
Berichten: 316
Lid geworden op: do okt 20, 2005 2:40 pm
Locatie: Axel

Re: Aerosmith

Bericht door Restless » za mei 22, 2010 10:54 pm



Hoppa, vanaf ongeveer 04:14 even een vette uithaal van Tyler [headbang]

jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Re: Aerosmith

Bericht door jeffrey » za sep 11, 2010 10:38 am

Op de ene manier begint deze band in no-time tot een van mijn favouriete bands te horen. Wat allemaal begon met Dream On (enige nummer van Aerosmith dat mijn pa echt goed vindt) tot Crying (Silverstone :) ) en de fenomenale soundtrack van Armageddon (de nummer een qua ballads), gaat nu verder met praktisch alles. Echt een geweldige band met heerlijke nummers, harde, stampende rockers en geweldige ballads. Er zijn dagen dat ik heel de dag Aerosmith luister, en dat heb ik verder enkel met Omen.
Allemaal even normaal doen tegen djent

jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Re: Aerosmith

Bericht door jeffrey » za sep 11, 2010 10:42 am

Ok, ik luister nu Janie's got a Gun. Nog nooit eerder gehoord. Wat een gemis!
Allemaal even normaal doen tegen djent

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25585
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Aerosmith

Bericht door Lennert » za sep 11, 2010 11:44 am

Kings And Queens is ook briljant!
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Re: Aerosmith

Bericht door jeffrey » za sep 11, 2010 8:06 pm

Dat is ook een vet nummer!
Allemaal even normaal doen tegen djent

Gebruikersavatar
Aerodeth
Berichten: 542
Lid geworden op: ma okt 01, 2012 12:06 pm
Locatie: a little south of sanity

Re: Aerosmith

Bericht door Aerodeth » vr okt 05, 2012 12:08 pm

Wat vinden jullie van de ''tot nu toe'' uitgekomen nummers van Music From Another Dimension??
Ik vind What Could Have Been Love en Street Jesus echt geweldig!! Legendary Child, Beautiful en Lover Alot doen het ook goed. En van Oh Yeah moet ik eerst de studio versie horen voordat ik er een mening over ga geven. Kan nu al niet wachten op het hele album!
onderschrift

Gebruikersavatar
Aerodeth
Berichten: 542
Lid geworden op: ma okt 01, 2012 12:06 pm
Locatie: a little south of sanity

Re: Aerosmith

Bericht door Aerodeth » ma dec 10, 2012 12:14 am

2 november 2013 komt Joe Perry's autobiografie uit. De reden dat het nog bijna een jaar duurt, komt omdat ze een worldtour aan het plannen zijn in 2013 en Joe dan waarschijnlijk geen tijd heeft om eraan te werken.
onderschrift

Plaats reactie