Slapdash

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
XnegativeX
Contacteer:

Slapdash

Bericht door XnegativeX » vr feb 16, 2007 1:21 pm

Ik maak dit topic even omdat ik benieuwd ben of ik nou iemand ben met een slechte smaak of dat Slapdash gewoon nooit de kans heeft gehad die ze verdienen.

In 1996 kwam de debuut full-length van deze zweedse band uit op Nuclear blast. Jammer genoeg is dit ook het enige album dat deze heren hebben uitgebracht.

Op dit album brachten ze moderne thrash in het straatje van Pantera ten gehore. Maar met hun mechanische geluid, tegendraadse ritmes en hakkende riffs hadden ze ook wel wat van Meshuggah weg. Alleen lag bij Slapdash de nadruk op goede songs en melodieen. Hun mechanische spel met daaroverheen de melodieuse gitaarleads waren hun tijd ver vooruit want nu maken bands als Hacride furore met dit trucje.

Zijn er toevallig nog meer mensen die deze band kennen?
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

MadTinus

Bericht door MadTinus » vr feb 16, 2007 8:52 pm

Ik heb er een promo CD van, en die heeft de binnenkant van mijn CD-speler vrij regelmatig gezien, lekker plaatje.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams

Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.

Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs

Plaats reactie