Hardcore/punk/metalcore IV

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
Gebruikersavatar
FoaL
Berichten: 186
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 1:04 pm
Locatie: Haaksbergen
Contacteer:

Bericht door FoaL » ma mar 24, 2008 1:09 pm

Het gaat over de stijl van muziek maken niet over de karakters van de muzikanten.
[img]http://www.freewebs.com/fubartheband/metalfansig.jpg[/img]

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr mei 30, 2008 2:07 pm

Wow! Roger Miret doet toch nog eens wat goed.

Hij is een bandje begonnen met wat gasten van Insted en daarmee maakt hij old school jaren 80 hardcore. In het straatje van Minor threat, Negative approach en natuurlijk het oude Agnostic front.

Ze heten The Alligators en ze zijn geweldig!
http://www.myspace.com/thealligators
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Den
Berichten: 1539
Lid geworden op: za apr 08, 2006 1:35 pm
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Den » ma jun 02, 2008 1:09 pm

vlak voor het weekend heb ik wat hardcore binnengekregen. Allemaal supermuziek:
Integrity - to die for - clevo... op haat gezette muziek. Mooi spul dit.
Human demise - whitechapel demise - de Nederlandse Integrity. Klinkt net zo bruut en allesverpulverend als Integrity!
Remain - out of anger - NL hardcore (volgens mij is er nog best een goeie scene in NL) die in mijn oren klinkt als een kruising tussen Judge en SOIA.
Bratpack - hate the neighbours - Ook al Nederlands. Ik vind deze band wel wat weg hebben van Rich kids on LSD. Nog een aanrader! In dit genre is Damaged goods ook een aanrader! Die komen binnenkort met hun eerste full length (waar ik erg naar uitkijk!).
heeft geen fuck verstand van muziek!

http://www.scenepointblank.com

Gebruikersavatar
Tox
Berichten: 6178
Lid geworden op: vr sep 22, 2006 2:21 pm
Locatie: Stein

Bericht door Tox » ma jun 02, 2008 3:13 pm

Skitsystem is de shizzle.
NOT MY FUCKING TEMPO

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » zo jun 22, 2008 10:24 pm

Liar (de band uit België) in September gratis zien. yazzz

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma jul 07, 2008 10:38 pm

Mag ik de aandacht van jullie, door metalcore vervuilde, hersentjes even vestigen op een prachtig Nederlands product?

Namelijk: Brat pack

Deze gasten maken geweldige punk/melodieuse hardcore. Stel dat NOFX, na het uitbrengen van Ribbed, helemaal fan zou zijn geworden van Minor threat. Zo klinkt Brat pack dus.

Check:
http://www.myspace.com/bratpackontheattack
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo jul 13, 2008 1:13 pm

The Butcher heeft eindelijk weer een nieuw album!
Hele vette, opgefokte hardcore/punk.

Checken die handel:
http://www.myspace.com/thebutcherhardcore
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » zo jul 13, 2008 1:23 pm


Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo jul 13, 2008 1:40 pm

Tsja, dat kunstje heb ik intussen al te vaak gehoord en vaak een stuk beter.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Den
Berichten: 1539
Lid geworden op: za apr 08, 2006 1:35 pm
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Den » zo jul 13, 2008 8:05 pm

XnegativeX schreef:Mag ik de aandacht van jullie, door metalcore vervuilde, hersentjes even vestigen op een prachtig Nederlands product?

Namelijk: Brat pack

Deze gasten maken geweldige punk/melodieuse hardcore. Stel dat NOFX, na het uitbrengen van Ribbed, helemaal fan zou zijn geworden van Minor threat. Zo klinkt Brat pack dus.

Check:
http://www.myspace.com/bratpackontheattack
heb die op LP liggen. Superplaat inderdaad!!!
heeft geen fuck verstand van muziek!

http://www.scenepointblank.com

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo jul 13, 2008 8:20 pm

Mijn exemplaar (CD) komt woensdag binnen.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Dehumanize
Berichten: 43
Lid geworden op: di aug 07, 2007 11:48 am
Locatie: Leeuwarden

Bericht door Dehumanize » ma jul 14, 2008 12:40 pm


Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » za jul 19, 2008 11:24 am

Hey! Das met Jelle van Gamekings. 8)
Goeie band maar het is mijn ding niet helemaal.

Ik ben momenteel nog enorm aan het genieten van The Alligators en Brat pack. Bands die de oude spirit, van wat hardcore hoort te zijn, nog hoog houden.

2007 was echt een ruk jaar qua hardcore en punk maar in 2008 lijkt het genre terug with a vengeance.

Geniale muziek van The Alligators, Miles away, Paint it black, Backfire!, No use for a name, Pulling teeth, Brat pack, The Crimson ghost en H2O...

maar ook gewoon goeie albums van Strength approach, FTX, Flogging molly, Make it count, The Loved ones, This is hell en Antillectual.

Ik ben er blij mee.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » ma aug 04, 2008 7:07 pm

Mensen, luister eens naar This is Hell!
waar ik het mee moet vergelijken? geen idee, ik ben nog niet zo bekend in het genre. (ik kan zeggen Soldiers) maar dit is gewoon recht toe recht aan, niet moeilijk.

www.myspace.com/thisishell

Gebruikersavatar
Beastie Meijer
Berichten: 940
Lid geworden op: za okt 20, 2007 8:27 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Beastie Meijer » ma aug 04, 2008 8:35 pm

2008 is echt weer een goed jaar voor hardcore-punk.

Bijvoorbeeld de laatste albums van Backfire, No Turning Back, Pennywise, Alligators (idd), H2O en Terror.

Mijn favorieten op dit moment zijn toch echt de nieuwe albums van Have Heart (Songs To Scream At The Sun) en Verse (Aggression). Deze albums leggen de lat erg hoog voor de nieuwe generatie bands.

This Is Hell is naar mijn mening veel van hetzelfde. Om eerlijk te zijn heeft het niet zo heel veel met pure hardcore punk te maken naar mijn opinie. Review volgt overigens binnenkort.

Maar zoals altijd smaken verschillen.[/b]
einde bericht

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » ma aug 04, 2008 8:41 pm

Hmm Backfire komt hier wel erg vaak langs. Ik ga het eens opzoeken.

Ik ken van This is Hell op het moment alleen de eerste. Misschien niet zo afwisselend, maar voor die 30 minuten hoeft dat wat mij betreft ook niet echt. Het rosst gewoon lekker door :wink:

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma aug 04, 2008 8:45 pm

Oei! Daar ben ik het toch op een paar punten totaal niet met je eens.

Hoe krijg je het voor elkaar om Terror in je lijstje met hoogtepunten te zetten en van This is hell te zeggen dat het weinig met hardcore te maken heeft.

Terror heeft dit jaar een plaat uitgebracht waar elke rechtgeaarde hardcore fan zich dood voor zou moeten schamen. Wat een slappe Hatebreed/Madball/Agnostic front rip-off is dat geworden zeg. Alleen dat accoustische stukje al. Om te janken.

Verse en Have heart hebben inderdaad 2 grensverleggende platen uitgebracht maar beide hebben enorm aan energie in moeten boeten. Ik mis het vuur, de energie en de snelheid. De bedoelingen zijn goed maar de uitvoering is gewoon te slapjes.

This is hell mag dan wel weinig vernieuwends doen maar zij hebben dat vuur duidelijk wel. De energie knalt lekker van Misfortunes af. Ik zou het zeker niet een van de hardcore hoogtepunten van het jaar willen noemen maar het is zeker een lekkere plaat.

En doe me een lol...spoel die nieuwe Terror, en eigenlijk gewoon de hele band Terror, door de plee. Ik ben die gasten zat.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » ma aug 04, 2008 8:49 pm

Dan laat ik op dit moment de nieuwe van Terror even links liggen. One With the Underdogs doet het hier trouwens wel goed.

Trouwens, om even meer naar de punk te gaan. Street Dogs hebben ook weer een nieuwe cd uit. Ik heb die plaat nog niet gehoord, maar ik vond de vorige wel lekker. Punk met wat Ierse invloeden (de zanger is ex Dropkick Murphys) maar verwacht geen Dropkick kloon, Street Dogs zijn wat meer basic.

www.myspace.com/streetdogs

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma aug 04, 2008 8:51 pm

Orklord schreef:Dan laat ik op dit moment de nieuwe van Terror even links liggen. One With the Underdogs doet het hier trouwens wel goed.
Good god man! Lowest of the low was een meesterwerk. Voor de rest is er echt helemaal niks goeds uit die band voort gekomen.

Jammer dat ze zoveel aandacht krijgen want er lopen veel betere bands rond in het genre die de aandacht verdienen en ook goed kunnen gebruiken.

Alleen die nieuwe Backfire! al. Die blaast de laatste Terror finaal omver en laat er vervolgens geen spaan van heel.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » ma aug 04, 2008 8:55 pm

ik moet wel even aangeven dat ik Lowest of the Low (nog) niet ken.

Backfire! zal ik ook eens even beluisteren.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma aug 04, 2008 8:58 pm

Orklord schreef:ik moet wel even aangeven dat ik Lowest of the Low (nog) niet ken.

Backfire! zal ik ook eens even beluisteren.
Hahaha, als je One with the underdogs goed vindt en je kent Lowest of the low nog niet dan mag je jezelf wel eerst aan een stoel vastbinden voordat je dat album gaat luisteren. Dat album is gewoon pure woede op een plaat geperst.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Beastie Meijer
Berichten: 940
Lid geworden op: za okt 20, 2007 8:27 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Beastie Meijer » ma aug 04, 2008 9:04 pm

This Is Hell, a Hell This Is.

Tja smaken verschillen nu eenmaal. Wat ik soms goed acht, is soms voor jou crap en zo nu en dan ook omgekeerd natuurlijk. Maar wat betreft Backfire zijn we het wel eens. :) Deze is nog net wat beter dan de laatste No Turning Back.

Have Heart en Verse hebben hun sound wat breder getrokken en hun snelheid verlaagd ten faveure van meer emotie en aggressie.

Eigenlijk is de laatste release van Bad Reaction toch wel het beste wat er de laatste tijd is uitgekomen in mijn opinie, het was echter een mini album.
http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=4742

Het is uiteindelijk weer wachten op een nieuwe Sick Of It All
einde bericht

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma aug 04, 2008 9:33 pm

Beastie Meijer schreef:This Is Hell, a Hell This Is.

Tja smaken verschillen nu eenmaal. Wat ik soms goed acht, is soms voor jou crap en zo nu en dan ook omgekeerd natuurlijk.
Ah, maar wat ik net poste heeft niet zo gek veel met smaak te maken. Jij zegt dat je This is hell niet goed vindt omdat het meer van hetzelfde is en toch vind je de laatste Terror goed. Als je het mij vraagt is This is hell zeker geen vernieuwende band maar ze hebben wel meer originaliteit in hun donder dan Terror.

Wat Terror momenteel doet is Madball achterna lopen. Doen ze netjes hoor, ze streven hun voorbeeld zelfs voorbij maar het is niks nieuws. Hatebreed is daar nu ook hard mee bezig en Agnostic front en Madball lopen nu weer achter Hatebreed aan. Mooi incest zootje krijg je daar van.
Beastie Meijer schreef: Have Heart en Verse hebben hun sound wat breder getrokken en hun snelheid verlaagd ten faveure van meer emotie en aggressie.
Mwoah, ik ben het in zoverre met je eens dat ze meer emotie hebben dan de standaard hardcore band maar ik mis de agressie juist. Het spettert niet meer.
Beastie Meijer schreef: Eigenlijk is de laatste release van Bad Reaction toch wel het beste wat er de laatste tijd is uitgekomen in mijn opinie, het was echter een mini album.
http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=4742
Kijk! Dat is wel weer heel vet!
Beastie Meijer schreef: Het is uiteindelijk weer wachten op een nieuwe Sick Of It All
Waarom grijpt iedereen toch telkens terug naar die grote namen? Sick of it all is wel de beste van de "groten uit de hardcore". Dat moet ik toegeven. Maar ik verwacht zeker geen plaat van ze die de hardcore top gaat halen. Die tijd is geweest.
Als je Sick of it all zo goed vindt zou je eigenlijk Inhuman eens moeten checken:
http://www.myspace.com/inhuman
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Beastie Meijer
Berichten: 940
Lid geworden op: za okt 20, 2007 8:27 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Beastie Meijer » ma aug 04, 2008 10:35 pm

Wat is het toch leuk om over je favo muziek te discussieren.

Inhuman is ook erg goed, maar Sick Of It All volg ik vanaf het begin en die hebben toch wel iets neergezet. Het feit dat ze groot zijn boeit dus echt niet, dat is gewoon een verdienste. Live heb ik ze nog nooit zien verzaken! Ze hebben een dip gehad met de albums Yours Truly en Life On The Ropes. Maar Death To Tyrants blaast toch de meeste bands compleet omver. Over aggressie gesproken, nummers als Always War en Leader worden maar zelden gemaakt. Kopieren heb ik de heren nog nooit zien doen.

Tuurlijk zijn de oude albums van Terror scherper, maar als ik puur kijk naar de releases uit 2008 dan doet de laatste van Terror het nog niet zo heel slecht.

Wat is je mening overigens over The International Superstars of HardCore? Erg leuk album die het allemaal niet zo serieus neemt.
Doet me wat betreft sfeer denken aan het beste hardcore "party" album allertijden Back With A Bong van Murphy's Law.
einde bericht

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma aug 04, 2008 10:59 pm

I.S.O.H. is best geinige muziek ja. Geen top album maar wel erg vermakelijk.

Als jij Terror zo kunt waarderen...wat vind je dan van Dead reprise?
Wat mij betreft een van de (weinige) toppers van vorig jaar:
http://www.myspace.com/deadreprise
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

jurien
Berichten: 9
Lid geworden op: di aug 05, 2008 3:41 pm

Bericht door jurien » di aug 05, 2008 3:44 pm

www.myspace.com/strikefirst

Gebruikersavatar
Beastie Meijer
Berichten: 940
Lid geworden op: za okt 20, 2007 8:27 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Beastie Meijer » di aug 05, 2008 8:57 pm

Niet slecht dat nieuwe nummer van Strike First
einde bericht

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » wo aug 06, 2008 10:52 pm

Klinkt zeker lekker!
Als het hele album zo klinkt ben ik op slag Strike first fan. 8)
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Pobelov
Berichten: 603
Lid geworden op: do jul 10, 2008 1:35 pm
Locatie: Oostkamp, BE

Bericht door Pobelov » vr aug 08, 2008 6:51 pm

Forever In Terror
http://www.myspace.com/fitmetal
gesigned bij Metal Blade Records

Zeker de moeite waard!
het is melodieuse metalcore met, naar mijn mening, degelijke cleane vocals tussenin,zeker eens checken ;-)
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr aug 08, 2008 7:04 pm

Pobelov schreef:Forever In Terror
http://www.myspace.com/fitmetal
gesigned bij Metal Blade Records

Zeker de moeite waard!
het is melodieuse metalcore met, naar mijn mening, degelijke cleane vocals tussenin,zeker eens checken ;-)
Klinkt best lekker. Maar die band past beter in dit topic:
http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic. ... sc&start=0

Ze hebben namelijk helemaal niks met hardcore te maken.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Pobelov
Berichten: 603
Lid geworden op: do jul 10, 2008 1:35 pm
Locatie: Oostkamp, BE

Bericht door Pobelov » vr aug 08, 2008 7:16 pm

Nou ja, ik lees is de titel dat het hier gaat om hardcore, punk én metalcore, dus ja, maar euhm geen probleem ;)
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

jurien
Berichten: 9
Lid geworden op: di aug 05, 2008 3:41 pm

Bericht door jurien » ma aug 25, 2008 11:34 am

er staat nog een nieuw nummer van Strike First online: I DECEIVER

www.myspace.com/strikefirst
www.myspace.com/strikefirst

jurien
Berichten: 9
Lid geworden op: di aug 05, 2008 3:41 pm

Bericht door jurien » ma sep 15, 2008 12:43 pm

jurien schreef:er staat nog een nieuw nummer van Strike First online: I DECEIVER

www.myspace.com/strikefirst
komop mensen, check uit die shit!
www.myspace.com/strikefirst

Gebruikersavatar
Tox
Berichten: 6178
Lid geworden op: vr sep 22, 2006 2:21 pm
Locatie: Stein

Bericht door Tox » ma sep 15, 2008 12:52 pm

Is hier de nieuwe Arkangel al genoemd trouwens? (Arkangel) Is Your Enemy heet ie, en het klinkt weer erg goed. Hij staat inmiddels in bestelling 8)
NOT MY FUCKING TEMPO

toxic
Berichten: 293
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 10:50 pm
Locatie: voorhout
Contacteer:

Bericht door toxic » vr sep 19, 2008 9:59 pm

http://www.youtube.com/watch?v=wEMEOI8dX_E

voor de liefhebber van crust-punk-grind of hoe je het ook noemen wilt.

Gebruikersavatar
Flaw
Lult over cdtjes
Berichten: 2556
Lid geworden op: ma jun 20, 2005 3:51 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Flaw » vr sep 19, 2008 10:51 pm

jurien schreef:[..]


komop mensen, check uit die shit!
klinkt zeer goed! kan de zang erg waarderen. gave riffs ook.

Gebruikersavatar
Den
Berichten: 1539
Lid geworden op: za apr 08, 2006 1:35 pm
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Den » za sep 20, 2008 4:43 pm

zijn hier mensen bekend met damaged goods? Ze maken hardcore/punk zoals dat heeeeel vroeger gemaakt werd. Klinkt super!
http://www.myspace.com/dghc
check!
heeft geen fuck verstand van muziek!

http://www.scenepointblank.com

ingking75
Berichten: 29
Lid geworden op: vr mar 21, 2008 11:24 am

Bericht door ingking75 » zo sep 21, 2008 2:39 pm

Gary van Pro-Pain slaat iemand op z'n smoel

http://www.youtube.com/watch?v=mLc2iWZJF8s

Gebruikersavatar
Flaw
Lult over cdtjes
Berichten: 2556
Lid geworden op: ma jun 20, 2005 3:51 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Flaw » zo sep 21, 2008 3:07 pm

Da's al van een tijdje terug. Wat was ook alweer de aanleiding?

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » di sep 30, 2008 11:40 am

fuck wat is Walls of Jericho toch gaaf! Dat word aankomende zondag wel bruut neem ik aan.

Verder doet This is Hell het hier ook nog steeds erg goed. Vooral Sundowning is een heerlijk album.

need more! :P

Gebruikersavatar
Den
Berichten: 1539
Lid geworden op: za apr 08, 2006 1:35 pm
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Den » di sep 30, 2008 12:30 pm

Orklord schreef:fuck wat is Walls of Jericho toch gaaf! Dat word aankomende zondag wel bruut neem ik aan.

Verder doet This is Hell het hier ook nog steeds erg goed. Vooral Sundowning is een heerlijk album.

need more! :P
voor die This is Hell: probeer background music van Give up the ghost.
This is hell heeft daar nogal gespiekt.
heeft geen fuck verstand van muziek!

http://www.scenepointblank.com

Gebruikersavatar
Flaw
Lult over cdtjes
Berichten: 2556
Lid geworden op: ma jun 20, 2005 3:51 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Flaw » di sep 30, 2008 1:43 pm

Orklord schreef:fuck wat is Walls of Jericho toch gaaf! Dat word aankomende zondag wel bruut neem ik aan.

Die's zeker gaaf, net zoals de nieuwe Bleeding Through!

Gebruikersavatar
Beastie Meijer
Berichten: 940
Lid geworden op: za okt 20, 2007 8:27 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Beastie Meijer » di sep 30, 2008 8:54 pm

jurien schreef:[..]


komop mensen, check uit die shit!
Jajajaja allang gedaan. Klinkt wederom goed. Dethroned is overigens wel mijn favoriet.

Jurien jij bent de basgitarist toch? Wanneer het album uit is svp een exemplaar naar metalfan ter review.
einde bericht

Gebruikersavatar
Beastie Meijer
Berichten: 940
Lid geworden op: za okt 20, 2007 8:27 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Beastie Meijer » di sep 30, 2008 9:00 pm

jurien schreef:[..]


komop mensen, check uit die shit!
Jajajaja allang gedaan. Klinkt wederom goed. Dethroned is overigens wel mijn favoriet.

Jurien jij bent de basgitarist toch? Wanneer het album uit is svp een exemplaar naar metalfan ter review.
einde bericht

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » di okt 07, 2008 10:50 pm

Ik denk dat dit wel hier past:

I Killed the Prom Queen is een Australische metalcore band. Helaas zijn ze dit jaar gestopt. Het ligt een beetje in de stijl van Parkway Drive.

Ik vind het geweldig! Dus luisteren :wink:

http://www.myspace.com/ikilledthepromqueen

Gebruikersavatar
Pigface
Berichten: 638
Lid geworden op: vr okt 10, 2008 7:40 pm

Bericht door Pigface » za okt 11, 2008 10:33 am

Vet, ook een hardcore topic hier dus. ben zelf behoorlijk kapot van alles wat Wisdom in chains heeft uitgebracht. live ook een erg vette band. iemand aanraders voor me van bands in dezelfde stijl ?

verder is integrity natuurlijk een wereld band, hoewel ik juist die to Die For de minste plaat vind.jammer genoeg live nog nooit gezien.en afgaande op de laatste nieuws over live shows van integrity hoef ik daar niet echt rouwig om te zijn.

Pulling teeth is ook vet, voor allen die into Ringworm/integrity zijn.
Yippee-ki-yay, motherfucker !!!!!

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » za okt 11, 2008 1:10 pm

Pigface schreef:
verder is integrity natuurlijk een wereld band, hoewel ik juist die to Die For de minste plaat vind.jammer genoeg live nog nooit gezien.en afgaande op de laatste nieuws over live shows van integrity hoef ik daar niet echt rouwig om te zijn.
Ik heb het omgekeerde gehoord over hun recente liveshows ... hm ...


Closure is veel gedraaid deze week. Wat tegen populaire mening maar ik vind het een te gekke plaat!

Gebruikersavatar
Pigface
Berichten: 638
Lid geworden op: vr okt 10, 2008 7:40 pm

Bericht door Pigface » za okt 11, 2008 1:34 pm

ok, dat kan, het schijnt dat vooral die in Adam tegen viel. maar goed, meer hc valt tegen live....pulling teeth als support van wisdom in chains speelden maar 20 min ofzo...was echt zwaar jammer. als er een band is die live knalt dan is het pulling teeth wel.
Yippee-ki-yay, motherfucker !!!!!

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » zo okt 12, 2008 11:09 am

Nu we het toch over Ringworm hebben, laatst ook eens opgezocht en dat is gaaf!

Ik ken trouwens alleen Justice Replaced by Revenge en Birth is Pain, maar beide zijn lekker agressief en no-nonsense.

Your body was found in a ditch
With maggots and scars on your wrists


Pulling Teeth is ook gaaf ja! Laatst stonden ze trouwens ook in Amsterdam in the Cave met een headline show, daar was ik zelf helaas niet bij.

Gebruikersavatar
Pigface
Berichten: 638
Lid geworden op: vr okt 10, 2008 7:40 pm

Bericht door Pigface » ma okt 13, 2008 3:38 pm

ik zit hier weer eens die geniale plaat van Rykers : life is a gamble, so is death, te luisteren. eurocore zoals het hoort!fucking balen dat de gigs zijn afgezegd,hopen maar dat ze volgend jaar komen. vette band!

ringworm speelt gelukkig toch nog in baroeg, al geloof ik dat pas als ik ze daar zie, hehe. vond het zwaar klote dat ze niet speelden op boa...
Yippee-ki-yay, motherfucker !!!!!

Plaats reactie