Iron Maiden V

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie

Wat vind je van Senjutsu?

De beste Maidenplaat ooit!
0
Geen stemmen
Lekker album hoor
9
64%
Aardig, maar ook weer niet te gek ofzo
5
36%
Tegenvaller
0
Geen stemmen
Christus te paard, wat een kutplaat
0
Geen stemmen
Weet ik niet
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 14

Eddy the Eagle
Berichten: 180
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 11:30 am

Bericht door Eddy the Eagle » do nov 08, 2007 5:48 pm

innuendo schreef:Volgens mij zijn de video en de cd niet eens hetzelfde concert. Op cd zingt Bruce namelijk een stuk beter.
Scherp opgemerkt :!:

Gebruikersavatar
Rebellion666
Berichten: 1795
Lid geworden op: za mar 12, 2005 7:33 pm
Locatie: Dalfsen

Bericht door Rebellion666 » do nov 08, 2007 7:16 pm

MegaDood schreef:Waarom ontbreekt "cd 2" van live after death :?:

Een gemiste kans wat mij betreft.
Omdat die nummers als ik mij niet vergis zijn opgenomen tijdens de tour ervóór (Wereldtournee voor Piece Of Mind) en niet tijdens de 'World Slaverytour'. Dit materiaal zou dus vallen onder de 'Early Days'. Er is gewoon nooit iets met dat materiaal gedaan.
'In the land of the pigs, the butcher is king.'

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » do nov 08, 2007 7:36 pm

Rebellion666 schreef:[..]


Omdat die nummers als ik mij niet vergis zijn opgenomen tijdens de tour ervóór (Wereldtournee voor Piece Of Mind) en niet tijdens de 'World Slaverytour'. Dit materiaal zou dus vallen onder de 'Early Days'. Er is gewoon nooit iets met dat materiaal gedaan.
wat lul jij nou? Die zijn gewoon opgenomen tijdens de World Slavery Tour, maar dan in London in oktober 1984.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

runtothehills
Berichten: 136
Lid geworden op: zo nov 20, 2005 1:47 pm
Locatie: fryslân

Bericht door runtothehills » do nov 08, 2007 8:28 pm

Took schreef:[..]


wat lul jij nou? Die zijn gewoon opgenomen tijdens de World Slavery Tour, maar dan in London in oktober 1984.
idd hammersmith odeon, speciaal voor de LP zijn toen extra nummers gespeelt die niet op de setlist stonden.

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » do nov 08, 2007 8:45 pm

Nee hoor, dat waren nummers die al standaard in de setlist stonden van de World Slavery-tour. Ze hadden de normale live-cd en -video gewoon nooit gehaald, maar ze zijn wel degelijk toen in Los Angels gespeeld.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » do nov 08, 2007 11:12 pm

Took schreef:[..]


Ook dat klopt, en daarom is zowel de video als de cd interessant, omdat het net andere opnames betreft.
Juistem, de cd opname is van de laatste van de vier shows achter elkaar in die zaal, de video van een of enkele dagen eerder.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
Rebellion666
Berichten: 1795
Lid geworden op: za mar 12, 2005 7:33 pm
Locatie: Dalfsen

Bericht door Rebellion666 » vr nov 09, 2007 1:00 pm

Rebellion666 schreef:[..]


Omdat die nummers als ik mij niet vergis zijn opgenomen tijdens de tour ervóór (Wereldtournee voor Piece Of Mind) en niet tijdens de 'World Slaverytour'. Dit materiaal zou dus vallen onder de 'Early Days'. Er is gewoon nooit iets met dat materiaal gedaan.
Took schreef:[..]


wat lul jij nou? Die zijn gewoon opgenomen tijdens de World Slavery Tour, maar dan in London in oktober 1984.
Dan vergiste ik me dus wel. Ben er echt altijd van overtuigd geweest dat die nummers niet tijdens de World Slaverytour zijn opgenomen maar de tour ervoor. Denkkronkel dus. Zo leer ik zo nu en dan toch eens wat bij :P
'In the land of the pigs, the butcher is king.'

Die happy
Berichten: 239
Lid geworden op: ma jul 11, 2005 12:08 pm

Bericht door Die happy » vr nov 09, 2007 3:17 pm

Omdat de history part 2 tour ook het SSOASS album bestrijkt , had ik gehoopt dat de dvd ook Maiden England zou hebben. :(

Argarath
Berichten: 2392
Lid geworden op: ma feb 24, 2003 9:57 pm
Locatie: Tilburg

Bericht door Argarath » vr nov 09, 2007 7:49 pm

Die happy schreef:Omdat de history part 2 tour ook het SSOASS album bestrijkt , had ik gehoopt dat de dvd ook Maiden England zou hebben. :(
1.The History of Iron Maiden -- Part 2 (60 mins) -- Documentary.
Band members, crew, friends and associates talk about the period in the band's career which saw the writing, recording and release of the Powerslave album, and later Live After Death, and the subsequent massive touring. And not just the serious side!!

Nee dus.
Pearl Drums - Paiste Cymbals - Balbex Sticks - Remo Skins
______________________________________

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » vr nov 09, 2007 10:01 pm

Ik vind het toch wat mager en begrijp ook niet zo waarom er dit keer gefocused wordt op één album en live-cd. Powerslave is natuurlijk een geweldige cd, maar niet meer of minder klassieker als bijvoorbeeld Piece Of Mind of Somewhere In Time. Als men tot en met Seventh Son zou gaan, kon men lekker Maiden England meepakken en zou de documentaire net zo lang zijn als toen op de 'Early Days'. En dat ik ook gewoon verwacht.

Maar zoals iemand al eerder opmerkte, het zal de naamsbekendheid van Live After Death wel zijn geweest.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Iron Maiden
Berichten: 3088
Lid geworden op: do jul 13, 2006 9:46 pm
Locatie: Rijssen

Bericht door Iron Maiden » za nov 10, 2007 11:48 am

Of het extra geld dat ze er voor kunnen ontvangen...

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25311
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » za nov 10, 2007 12:53 pm

dat denk ik ook ja.
alles zal nu wel in slakkentempo uit komen.

maak er gewoon een mooi totaalpakket van, ala Rush, maar nee hoor. Het moet weer 1 voor 1.

Eikels
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

runtothehills
Berichten: 136
Lid geworden op: zo nov 20, 2005 1:47 pm
Locatie: fryslân

Bericht door runtothehills » za nov 10, 2007 1:38 pm

Mij hoor je niet klagen, laat maar komen die handel. Hoemeer hoe uitgebreider hoe beter.

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » za nov 10, 2007 1:47 pm

Ach, de dvd-versie van Live After Death is op zich dik in orde. Genoeg extra's en zo.

Maar ik had gewoon een opvolger van Early Years verwacht, Golden Years of zoiets.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25311
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » za nov 10, 2007 2:21 pm

ja inderdaad. Het zal mij benieuwen of er ook nog wat verschijnt over de periode vanaf NPFTD dan.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Eru Iluvatar » za nov 10, 2007 2:31 pm

Deze nieuwe DVD-release van Maiden laat ik aan mijn voorbij gaan. Ik had er hoge verwachtingen van: Een Early Days Part 2 met de concertregistraties van Live After Death en Maiden England. Zo te zien is de band van hun planning afgeweken en voor een Manowaresque, nog commercielere inslag door voorheen gegaan.

Mijn geld krijgen ze niet. Niet dat ze dat natuurlijk uberhaupt wat uitmaakt. Er zijn meer dan genoeg leeghoofdige Maidenfans met het befaamde 'ik-moet-alles-van-Maiden-hebben'- syndroom die het schijfje wel zullen aanschaffen.

Iron Maiden
Berichten: 3088
Lid geworden op: do jul 13, 2006 9:46 pm
Locatie: Rijssen

Bericht door Iron Maiden » za nov 10, 2007 3:09 pm

Ik schaf hem denk ik wel aan. Het is toch History Part 2. Ook al is het een beetje teleurstellend dat het maar over zo'n korte periode gaat.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25311
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » za nov 10, 2007 3:18 pm

het riekt naar Kiss hierzo, ruiken jullie dat?

er komen nog net geen 5 verschillende versies uit met 5 verschillende bonus dvd's
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » za nov 10, 2007 3:47 pm

Jeroen schreef:ja inderdaad. Het zal mij benieuwen of er ook nog wat verschijnt over de periode vanaf NPFTD dan.
Met dit tempo over 20 jaar gok ik :P

Persoonlijk denk ik dat op een volgende dvd men wel de periode Somewhere In Time tot Fear Of The Dark gaat beslaan, met Live At Donington en misschien Maiden England.

Verder kun je wel zo'n pessimistische instelling hebben van dat Maiden geldkloppers zijn en dat je daarom dus geen dvd meer gaat kopen. Maar uiteindelijk krijg je altijd wel waar voor je geld, want ze worden met zorg samengesteld.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

runtothehills
Berichten: 136
Lid geworden op: zo nov 20, 2005 1:47 pm
Locatie: fryslân

Bericht door runtothehills » za nov 10, 2007 4:00 pm

Rene schreef:[..]




Verder kun je wel zo'n pessimistische instelling hebben van dat Maiden geldkloppers zijn en dat je daarom dus geen dvd meer gaat kopen. Maar uiteindelijk krijg je altijd wel waar voor je geld, want ze worden met zorg samengesteld.
idd

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25311
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » za nov 10, 2007 4:06 pm

ben ik het wel mee eens ja.
Maar waarom kan het spul niet gewoon in een nette box verschijnen.

Allemaal weer inkomsten, terwijl men het daar echt niet meer voor hoeft te doen.
Zo´n box als Rush had gemaakt met x3 was toch ook prima geweest
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25311
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » za nov 10, 2007 4:08 pm

of nee ik snap het al.
Eerst alles los.
En dan naderhand in een prachtige box met nog wat extra materiaal onder de noemer.

The Complete Maiden History
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » za nov 10, 2007 4:30 pm

We krijgen natuurlijk ook nog de dvd van de Matter Of Live And Death-show in Engeland op Donington eerder dit jaar, incl. live-cd. Dat is wel geldklopperij als je het mij vraagt. De helft van de matige laatste cd en de standaard nummers die we al lang kennen, dat voor 30 euro.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25311
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » za nov 10, 2007 4:34 pm

ook nog. Pffffffffffff.
Ik heb me de helft van die set doodverveeld. De twee of drie aardige nummers van AMOLAD gingen er best in , maar nu ook nog eens in feite de hele cd opnieuw met wat publieksgeluid en waarschijnlijk een vrij matig klinkende Bruce, daar wordt het niet beter van.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Elessar
Berichten: 13177
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 7:12 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Elessar » za nov 10, 2007 6:41 pm

Rene schreef:We krijgen natuurlijk ook nog de dvd van de Matter Of Live And Death-show in Engeland op Donington eerder dit jaar, incl. live-cd. Dat is wel geldklopperij als je het mij vraagt. De helft van de matige laatste cd en de standaard nummers die we al lang kennen, dat voor 30 euro.
Die show heb ik destijds nog bekeken via internet. Maar ik vond de show ZEER matig. En ik ga hem dan ook zeker niet aanschaffen.
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

Gebruikersavatar
Djaser
Berichten: 1955
Lid geworden op: do sep 25, 2003 7:53 pm
Locatie: Somewhere in time

Bericht door Djaser » za nov 10, 2007 6:48 pm

Rene schreef:We krijgen natuurlijk ook nog de dvd van de Matter Of Live And Death-show in Engeland op Donington eerder dit jaar, incl. live-cd. Dat is wel geldklopperij als je het mij vraagt. De helft van de matige laatste cd en de standaard nummers die we al lang kennen, dat voor 30 euro.
Weet je wat ik belachelijk vind dat het geen dvd wordt van de normale AMOLAD tour met het complete album. Nu worden de nummers die niet gespeeld worden opgevuld met doodgedraaide klassiekers.

Er is trouwens helemaal niks met AMOLAD.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]

Argarath
Berichten: 2392
Lid geworden op: ma feb 24, 2003 9:57 pm
Locatie: Tilburg

Bericht door Argarath » zo nov 11, 2007 1:37 pm

Eru Iluvatar schreef:Deze nieuwe DVD-release van Maiden laat ik aan mijn voorbij gaan. Ik had er hoge verwachtingen van: Een Early Days Part 2 met de concertregistraties van Live After Death en Maiden England. Zo te zien is de band van hun planning afgeweken en voor een Manowaresque, nog commercielere inslag door voorheen gegaan.

Mijn geld krijgen ze niet. Niet dat ze dat natuurlijk uberhaupt wat uitmaakt. Er zijn meer dan genoeg leeghoofdige Maidenfans met het befaamde 'ik-moet-alles-van-Maiden-hebben'- syndroom die het schijfje wel zullen aanschaffen.
Wat een gelul zeg. Omdat ik alles koop ben ik een leeghoofd? Ik ben fan, en misschien ietsje meer fan dan jij. Nou prima toch? Al brachten ze van alle tours een dvd uit, dan kocht ik het nog. En dit wordt een schitterende package, kijk de promo video maar eens op www.ironmaiden.com

Wil je het niet, dan koop je het niet. Maar laat anderen die er erg blij mee zijn in hun waarde aub.
Pearl Drums - Paiste Cymbals - Balbex Sticks - Remo Skins
______________________________________

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » zo nov 11, 2007 2:00 pm

Argarath schreef:
Eru Iluvatar schreef:Deze nieuwe DVD-release van Maiden laat ik aan mijn voorbij gaan. Ik had er hoge verwachtingen van: Een Early Days Part 2 met de concertregistraties van Live After Death en Maiden England. Zo te zien is de band van hun planning afgeweken en voor een Manowaresque, nog commercielere inslag door voorheen gegaan.

Mijn geld krijgen ze niet. Niet dat ze dat natuurlijk uberhaupt wat uitmaakt. Er zijn meer dan genoeg leeghoofdige Maidenfans met het befaamde 'ik-moet-alles-van-Maiden-hebben'- syndroom die het schijfje wel zullen aanschaffen.
Wat een gelul zeg. Omdat ik alles koop ben ik een leeghoofd? Ik ben fan, en misschien ietsje meer fan dan jij. Nou prima toch? Al brachten ze van alle tours een dvd uit, dan kocht ik het nog. En dit wordt een schitterende package, kijk de promo video maar eens op www.ironmaiden.com

Wil je het niet, dan koop je het niet. Maar laat anderen die er erg blij mee zijn in hun waarde aub.
Exact. Ik zie het probleem overigens ook niet met veel releases, ik bedoel: je hebt meer keus! Plus, als je toch niet alles wilt kopen, wat is het probleem dan? Nu klinkt het bij sommige mensen als "Ik wil alles wel hebben, maar niet als het teveel is".

Het zal net zoals de vorige DVD, een pakket dat het weer waard is. Als de trailer ervan al bijna een half uur duurt heb ik er alle vertrouwen in.


Over de trailer gesproken: die pakjes van toen, te eng!
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6780
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » ma nov 12, 2007 3:26 pm

Ik ben ook van mening dat zolang er goeie kwaliteit wordt geleverd in zo'n dvd's dat er niks mis mee is, en zover ik weet is dit altijd geval bij de bands die het meest befaamd/berucht zijn om hun uitgebreide productie van liveregistraties, Iron Maiden en Manowar.

Gebruikersavatar
Elessar
Berichten: 13177
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 7:12 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Elessar » ma nov 12, 2007 4:11 pm

Zo te zien is er niets aan te merken op de kwaliteit van deze DVD.

Het blijft toch nog altijd indrukwekkend om zo'n camera over het publiek te zien gaan.
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

Argarath
Berichten: 2392
Lid geworden op: ma feb 24, 2003 9:57 pm
Locatie: Tilburg

Bericht door Argarath » di nov 13, 2007 8:31 pm

IROn schreef:[..]
Exact. Ik zie het probleem overigens ook niet met veel releases, ik bedoel: je hebt meer keus! Plus, als je toch niet alles wilt kopen, wat is het probleem dan? Nu klinkt het bij sommige mensen als "Ik wil alles wel hebben, maar niet als het teveel is".

Het zal net zoals de vorige DVD, een pakket dat het weer waard is. Als de trailer ervan al bijna een half uur duurt heb ik er alle vertrouwen in.


Over de trailer gesproken: die pakjes van toen, te eng!
Heb vandaag mijn leerlingen (VMBO-TL 2e klas) een stukje van de videoclip van The Trooper laten zien... die waren het roerend met die uitspraak eens ;)

Ik vind het wel gaaf, spandex rules! ;)
Pearl Drums - Paiste Cymbals - Balbex Sticks - Remo Skins
______________________________________

Gebruikersavatar
Rebellion666
Berichten: 1795
Lid geworden op: za mar 12, 2005 7:33 pm
Locatie: Dalfsen

Bericht door Rebellion666 » wo nov 14, 2007 7:44 pm

Johan schreef:Ik ben ook van mening dat zolang er goeie kwaliteit wordt geleverd in zo'n dvd's dat er niks mis mee is, en zover ik weet is dit altijd geval bij de bands die het meest befaamd/berucht zijn om hun uitgebreide productie van liveregistraties, Iron Maiden en Manowar.
Ik was helemaal niet zo kapot van de DVD 'Death On The Road'. Het ding zal ongetwijfeld met de goede intensies in elkaar geflanst zijn maar ik word al na een half uur doodmoe van shots die per seconde wisselen. Ik vond 'Rock In Rio' al onrustig qua beeld maar 'Death On The Road' overtreft in dat opzicht werkelijk alles. Dan doe mij inderdaad maar de 'Long Beach'registratie uit 1985.
'In the land of the pigs, the butcher is king.'

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » wo nov 14, 2007 9:16 pm

Dat was inderdaad niet echt optimaal om naar te kijken, maar het kijkplezier werd er voor mij zeker niet door vergald. Maar de DVD bevat in elk geval genoeg materiaal, naast het hele optreden nog wat leuke extra's.

Alleen jammer van de falende stereo-disc.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6780
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » do nov 15, 2007 1:25 pm

Heb jij ook dat het beeld soms blijft hangen vanaf over de helft ofzo (bij Paschendale in ieder geval?

Damien, son of Lucifer
Berichten: 3228
Lid geworden op: do mei 29, 2003 12:42 pm
Locatie: Nimwegen

Bericht door Damien, son of Lucifer » do nov 15, 2007 1:44 pm

Ik in elk geval wel. Bij de stereo-disc dan, hè.
[b]DAUDR!![/b]

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6780
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » do nov 15, 2007 1:59 pm

Ja precies, daarna ben ik geskipt naar de Dolby disc (niet dat ik dolby heb).

runtothehills
Berichten: 136
Lid geworden op: zo nov 20, 2005 1:47 pm
Locatie: fryslân

Bericht door runtothehills » za nov 17, 2007 5:48 pm

Van die death on the road dvd werd ik na een paar nummers helemaal gek van de hysterische montage. Gelukkig waren de extra's de moeite waard.

Gebruikersavatar
Rebellion666
Berichten: 1795
Lid geworden op: za mar 12, 2005 7:33 pm
Locatie: Dalfsen

Bericht door Rebellion666 » zo dec 16, 2007 5:26 pm

Het gerucht gaat dat Maiden zijn 'Somewhere Back In Time' Tour zal eindigen in Nederland met een openluchtconcert in het Goffertpark (Nijmegen) óf het Maliveld (Amsterdam).

Wat hiervan waar is weet ik niet maar als het zo is dan zou me dat retegaaf lijken.










Voor de bijdehandjes onder ons. Het Maliveld is in Den Haag en niet in A'dam zoals ik hierboven neergekrabbeld heb.
Laatst gewijzigd door Rebellion666 op ma dec 17, 2007 11:19 am, 1 keer totaal gewijzigd.
'In the land of the pigs, the butcher is king.'

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » zo dec 16, 2007 5:47 pm

Rebellion666 schreef:Het gerucht gaat dat Maiden zijn 'Somewhere Back In Time' Tour zal eindigen in Nederland met een openluchtconcert in het Goffertpark (Nijmegen) óf het Maliveld (Amsterdam).

Wat hiervan waar is weet ik niet maar als het zo is dan zou me dat retegaaf lijken.
Dus ze verplaatsen dat veld voor de gelegenheid maar naar Amsterdam?
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Damien, son of Lucifer
Berichten: 3228
Lid geworden op: do mei 29, 2003 12:42 pm
Locatie: Nimwegen

Bericht door Damien, son of Lucifer » zo dec 16, 2007 6:12 pm

Doe in dat geval maar het Goffertpark. Anyway, bron??
[b]DAUDR!![/b]

Gebruikersavatar
Antonio Montana
Berichten: 3219
Lid geworden op: ma feb 26, 2007 8:49 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Antonio Montana » zo dec 16, 2007 7:22 pm

Took schreef:[..]
Dus ze verplaatsen dat veld voor de gelegenheid maar naar Amsterdam?
Dat zou wel kut zijn. Is het een keer op een grasveld om de hoek, verplaatsen ze het grasveld...


Maargoed, op het Maliveld zou wel enorm vet zijn! Gewoon in Den Haag dan dus.
[url]http://www.gitarist.nl[/url]
[url]http://www.slagwerkwereld.nl[/url]
[url]http://www.interface.nl[/url]

Gebruikersavatar
yesferro
Berichten: 5073
Lid geworden op: di jun 04, 2002 1:25 pm
Locatie: plantersville ms
Contacteer:

Bericht door yesferro » zo dec 16, 2007 10:50 pm

vandaag had ik een maiden momentje in de supermarkt. Rond deze tijd van het jaar doet een mens er goed aan om een paar metal shirtjes te hebben. Het leger de heils en andere organisaties vallen je niet zo vlug lastig wanneer je een zombie op je shirt hebt staan. Ik stond in de zuivelafdeling plots naast een Matter of life and death shirtje. Ik kon het niet laten om tegen die kerel te zeggen dat mijn shirt beter was dan die van hem (de mijne was een trooper shirtje), zn preuterige vriendin/vrouw kon hier alvast niet mee lachen :lol:
-We're here to make metal, Black metal, blacker then the blackest black, times infinity- Nathan Explosion

Gebruikersavatar
Djaser
Berichten: 1955
Lid geworden op: do sep 25, 2003 7:53 pm
Locatie: Somewhere in time

Bericht door Djaser » ma dec 17, 2007 11:14 am

Treurig.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]

Gebruikersavatar
Rebellion666
Berichten: 1795
Lid geworden op: za mar 12, 2005 7:33 pm
Locatie: Dalfsen

Bericht door Rebellion666 » ma dec 17, 2007 11:17 am

Took schreef:[..]


Dus ze verplaatsen dat veld voor de gelegenheid maar naar Amsterdam?
Den Haag inderdaad. Ik zat fout...
'In the land of the pigs, the butcher is king.'

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 22968
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Bericht door dako » ma dec 17, 2007 11:57 am

Antonio Montana schreef:[..]Maargoed, op het Maliveld zou wel enorm vet zijn! Gewoon in Den Haag dan dus.
Inderdaad ja.
Op de fiets naar Maiden, top!
sabaton is mijn favoriete epic metal band

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » zo dec 23, 2007 1:36 pm

Is op dit moment op het Belgische Canvas ... Live from Abbey Road

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » zo dec 23, 2007 1:50 pm

Ik had Canvas nog niet ingesteld op mijn tv, dus ik heb 'm snel eventjes opgezocht. Gelukkig kon ik nog net de aftiteling meemaken.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22169
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » zo dec 23, 2007 2:28 pm

Ze speelden enkel Brighter than a thousand suns en Hallowed be thy name. Niet zo speciaal hoor.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Rene
Berichten: 5383
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » zo dec 23, 2007 8:34 pm

Ik had ze al gezien, want die uitvoeringen waren ook al te vinden op Youtube.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » zo dec 23, 2007 11:40 pm

Afbeelding
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Plaats reactie