Neige (Alcest, Amesoeurs)

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Neige (Alcest, Amesoeurs)

Bericht door Plaag » wo jun 06, 2007 1:43 am

Neige is zolangzamerhand geen onbekende voor de oplettende (black metal-) liefhebber. Hij drumde en speelt nu gitaar in Peste Noire en hij zat in de bm band Mortifera, maar hiermee zet hij de boel flink op de kop en Frankrijk nog harder op de kaart als land van onbegrensde rijkdom waar het gaat om (black) metal van hoge kwaliteit.

Alcest - Le Secret

Afbeelding

Dit is één van de meest fantastische schijven die mijn collectie sieren. Deze MCD is een zeer grote aanrader voor iedereen. Je hoort dat de basis voor een flink deel van de muziek gelegen is in de black - ook qua strekking is er een zekere haat en afkeer aanwezig, maar hier blijft het daar niet bij: het negatieve wordt nadrukkelijk gebruikt om iets positiefs te bereiken, een uitweg uit de wereld van vandaag waarin we elkaar doodmeppen en voor de lol elkaars pis drinken.

Daarom is de muziek van Alcest ook niet in een hok met een naam erop te proppen. Alcest is geen black, Alcest is veel meer. Alcest moet gehoord worden.

http://myspace.com/alcestmusic

Op MySpace staan twee nummers van de eerste full length, die deze zomer uitkomt: Souvenirs d'un autre monde. Hier wordt nog nadrukkelijker afstand genomen van black metal.


En dan Amesoeurs. Weer black metal die eraan ten grondslag ligt, duidelijk. De snerpende gitaren, de door merg en been gaande krijs van Neige. Maar ook Amesoeurs doet niet aan black. Er wordt alleen gebruik gemaakt van black metal, zonder dat je die naam eraan kan geven. Amesoeurs’ voorliefde voor jaren ’80 muziek als The Cure, Joy Division en noem er nog maar een paar, is op de MCD/10" Ruines Humaines onmiskenbaar.

Afbeelding
Ruines Humaines MCD

Afbeelding
Ruines Humaines 10"

Het is bijna raar om te horen hoe moeiteloos, hoe natuurlijk de enorm diverse muziekstijlen met elkaar verweven zijn. Het zou eigenlijk haast niet kunnen, maar een club talentvolle muzikanten en een behoorlijk brein erachter kan alles, zou je bijna zeggen. Heel verrassend, deze muziek.

http://www.myspace.com/amesoeurs

Ik kan eindeloos doorlullen over de muziek van bovengenoemde bands, maar uiteindelijk is het toch de muziek zelf die moet spreken, dus ik kan iedereen alleen maar adviseren om eens tijd te steken in wat die Neige allemaal uitspookt. Een dwingend koopadvies, verplichte kost. Hoewel ik denk dat Le Secret wat lastig te vinden zal zijn.


De wereld, de mensen zijn een fascinerende hoop schijt en daar laten talenten als Neige zich dankbaar door inspireren. En dat resulteert weer in veel moois - parels - voor de cd- en platenspeler.

Wat een leven.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
Blutengel
Berichten: 1509
Lid geworden op: vr apr 20, 2007 1:59 pm
Locatie: BE

Bericht door Blutengel » wo jun 06, 2007 9:09 am

Gisteren toevallig nóg maar eens zitten luisteren naar die nummers van Alcest. Ik kijk echt uit naar die release.
Echt een super goeie band.

Bedankt voor de Amesoeurs tip!!!

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » wo jun 06, 2007 10:30 am

Zondag nog naar Amesoeurs geluisterd, zeer Mortifera-esque bij vlagen. Wat niet erg is, aangezien die Mortifera platen gemakkelijk tot mijn favo BM-materiaal horen.

Gebruikersavatar
Draconian
Lult over cdtjes
Berichten: 11068
Lid geworden op: di mar 02, 2004 9:12 pm
Locatie: De Geitenberg

Bericht door Draconian » wo jun 06, 2007 11:09 am

Je maakt me weer nieuwsgierig hoor. Straks maar eens even wat ervan luisteren.
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Gebruikersavatar
V.
Berichten: 1023
Lid geworden op: di dec 27, 2005 7:37 pm
Locatie: Eurabië

Bericht door V. » wo jun 06, 2007 11:34 am

Amesoeurs heeft hier gisteren drie keer rondjes gedraaid; Echt, geniale muziek. Zit een behoorlijke lading emotie in.
Alcest, en natuurlijk ook Peste Noire, doen het hier ook goed. Prophecy zal begin augustus het debuut van Alcest releasen en Northern Silence re-releast als het goed is dit jaar hun demo, op een split met ängmar'. Deze demo is overigens meer 'traditionele'black metal.
Het debuut van Amesoeurs zal dit jaar het licht zien Code666.

Bands die naar mijn mening hierbij in de buurt komen zijn Lifelover en Joyless. Erg geniaal en verfrissend spul allemaal.
[quote="KoenM"][..]


Vervelende elitaire aap. Met je misantropische herrie.

Met je gezeik op muzieksoorten die je niet mag.

Met je snor!

Godver.[/quote]

Baldurs Tod
Berichten: 1331
Lid geworden op: do jan 19, 2006 9:42 pm

Bericht door Baldurs Tod » wo jun 06, 2007 1:25 pm

"Ruines Humaines" draait hier nog bijna dagelijks. Een van de beste releases van vorig jaar. Ook "Le Secret" zet ik nog vaak op. Ik kijk dan erg uit naar de nieuwe albums van beide bands. Geweldige muziek. "Complainte d'une Agonie Celeste" en "Vastiia Tenebrd Mortifera" van Mortifera zijn ook grote aanraders. En Peste Noire is natuurlijk ook erg goed.
[i]"Die atoombom was misschien toch niet zo'n goed idee. De vijand is woedend!"[/i]

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » wo jun 06, 2007 8:27 pm

Laat ik beginnen door te zeggen dat ik Peste noire helemaal geweldig vind. Een van de betere dingen die ik de laatste jaren uit het black metal genre heb gehoord.

Maar ik kan met overtuiging zeggen dat ik bands als Alcest en Amesoeurs maar ook Lifelover niet snap. Ik zeg net dat ik het niet goed vind...want dat is het overduidelijk wel. Ik snap het letterlijk niet. De sfeer ervan wil mij niet raken.

De muziek heeft iets van romantiek, iets dat ik totaal niet bij black metal vind passen. Met romantiek opzich is niks mis maar het is me een te zachte emotie voor black metal.

Depressie en het suicidale zijn emoties die in dezelfde strekking liggen maar die voor mij wel lijnen met het gevoel dat black metal bij me oproept. Bands als Shining, Xasthur en Mutiilation vind ik zelfs geweldig.

Maar voor romantiek en nostalgie kijk ik toch liever naar bands als Katatonia of Khoma.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Othrys
Berichten: 3432
Lid geworden op: wo okt 15, 2003 11:16 pm
Locatie: Gouda

Bericht door Othrys » do jun 07, 2007 12:36 am

Romantiek? Melancholie, zou ik eerder zeggen. En het is dan ook geen Black Metal, hoewel voor een luisteraar die bekend is met het genre natuurlijk wel te horen is dat de uitvoerende muzikant zijn roots in de BM scene heeft.
Ik hoor overigens duidelijk invloeden van Agalloch en Katatonia, hetgeen in dit geval als compliment opgevat mag worden. Na het luisteren van die samples van Alcest trok ik spontaan "The Mantle" maar weer eens uit de kast.
The True North, Strong and Free

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » do jun 07, 2007 6:56 am

Exactly! Deze bands doe het goed...maar bands als Agalloch en Katatonia doen het beter.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » do jun 07, 2007 9:20 pm

XnegativeX schreef:Exactly! Deze bands doe het goed...maar bands als Agalloch en Katatonia doen het beter.
Het mooie is dat ik me nooit iets van het bestaan van die bands heb aangetrokken. Wat mij betreft is Alcest gewoon puur Alcest. Ik ben verslaafd aan Le Secret. De vergelijkingen maken het natuurlijk interessant om eens naar Katatonia en Agalloch te luisteren.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » do jun 07, 2007 9:26 pm

Misschien dat je Agalloch wel kunt waarderen. Katatonia is waarschijnlijk iets minder jou "cup-of-tea". Maar dat weet ik niet zeker.

Ik zal de nieuwe cd van Alcest sowieso even een kansje gunnen. Wie weet moet het gewoon op me groeien.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » do jun 07, 2007 10:12 pm

XnegativeX schreef:Misschien dat je Agalloch wel kunt waarderen. Katatonia is waarschijnlijk iets minder jou "cup-of-tea". Maar dat weet ik niet zeker.

Ik zal de nieuwe cd van Alcest sowieso even een kansje gunnen. Wie weet moet het gewoon op me groeien.

Dat weet ik wel zeker.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » do jun 07, 2007 10:16 pm

Met wat ik op hun myspace heb gehoord kan ik wel wat mee. Ik mag dit wel (2 nummers een keer vluchtig doorluisteren wil natuurlijk niks zeggen). Ik ga binnenkort toch eens wat meer beluisteren, dit klinkt zeker niet verkeerd.

Gebruikersavatar
Othrys
Berichten: 3432
Lid geworden op: wo okt 15, 2003 11:16 pm
Locatie: Gouda

Bericht door Othrys » vr jun 08, 2007 12:47 am

Plaag schreef:[..]


Het mooie is dat ik me nooit iets van het bestaan van die bands heb aangetrokken. Wat mij betreft is Alcest gewoon puur Alcest. Ik ben verslaafd aan Le Secret. De vergelijkingen maken het natuurlijk interessant om eens naar Katatonia en Agalloch te luisteren.
Ga eens gauw "The Mantle" aanschaffen dan.
The True North, Strong and Free

Gebruikersavatar
V.
Berichten: 1023
Lid geworden op: di dec 27, 2005 7:37 pm
Locatie: Eurabië

Bericht door V. » vr jun 08, 2007 7:59 am

-Wat zijn de instellingen om dit forum toch ook godvergeten kudt! ZOG zit erachter.
Laatst gewijzigd door V. op vr jun 08, 2007 8:04 am, 1 keer totaal gewijzigd.
[quote="KoenM"][..]


Vervelende elitaire aap. Met je misantropische herrie.

Met je gezeik op muzieksoorten die je niet mag.

Met je snor!

Godver.[/quote]

Gebruikersavatar
V.
Berichten: 1023
Lid geworden op: di dec 27, 2005 7:37 pm
Locatie: Eurabië

Bericht door V. » vr jun 08, 2007 7:59 am

Plaag schreef:[..]


Het mooie is dat ik me nooit iets van het bestaan van die bands heb aangetrokken. Wat mij betreft is Alcest gewoon puur Alcest. Ik ben verslaafd aan Le Secret. De vergelijkingen maken het natuurlijk interessant om eens naar Katatonia en Agalloch te luisteren.
Die vergelijking is dan ook behoorlijk wrang.
Ik denk dat de melancholie in deze bands beter te vergelijken is met wave bands als 'The Cure' dan met cross-over doom metal.
[quote="KoenM"][..]


Vervelende elitaire aap. Met je misantropische herrie.

Met je gezeik op muzieksoorten die je niet mag.

Met je snor!

Godver.[/quote]

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » vr jun 08, 2007 9:50 pm

Ik steun V. in dit trouwens hehe.

The Chosen
Berichten: 4342
Lid geworden op: zo nov 14, 2004 1:55 pm
Locatie: Hilversum

Bericht door The Chosen » do jun 21, 2007 7:39 pm

Draai Ruines Humaines vandaag al voor de weet ik veel hoeveelste keer en het blijft gewoon geweldig. Wat een sfeer en gevoel in deze mcd. Plaag heeft in zijn openingspost geen woord teveel gezegt. Nu nog dat Alcest beluisteren. Ben benieuwd, aangezien Amesoeurs en Peste Noire hier volop gedraaid worden.

the_dying
Berichten: 1545
Lid geworden op: do dec 26, 2002 1:13 am
Locatie: MXCII

Bericht door the_dying » do jun 21, 2007 8:04 pm

Kwaliteitsspul!
http://addergebroed.wordpress.com - http//www.facebook.com/Hemelbestormer

John W.
Berichten: 104
Lid geworden op: vr sep 22, 2006 11:14 am
Locatie: Den Haag

Bericht door John W. » do jun 21, 2007 8:17 pm

De nieuwe is ook weer de moeite waard.

The Chosen
Berichten: 4342
Lid geworden op: zo nov 14, 2004 1:55 pm
Locatie: Hilversum

Bericht door The Chosen » do jun 21, 2007 8:31 pm

Nieuwe Alcest, Amesoeurs of Peste Noir?

John W.
Berichten: 104
Lid geworden op: vr sep 22, 2006 11:14 am
Locatie: Den Haag

Bericht door John W. » do jun 21, 2007 8:34 pm

Hmm, ja dat had ik er wel bij kunnen zeggen. De nieuwe Alcest bedoelde ik. Wel heel rustig, je moet het "emotionele" aspect kunnen waarderen anders is er niet doorheen te komen.

Gebruikersavatar
V.
Berichten: 1023
Lid geworden op: di dec 27, 2005 7:37 pm
Locatie: Eurabië

Bericht door V. » do jun 21, 2007 8:35 pm

The Chosen schreef:Nieuwe Alcest, Amesoeurs of Peste Noir?
Ze komen er nmlk alle drie aan. :D
[quote="KoenM"][..]


Vervelende elitaire aap. Met je misantropische herrie.

Met je gezeik op muzieksoorten die je niet mag.

Met je snor!

Godver.[/quote]

the_dying
Berichten: 1545
Lid geworden op: do dec 26, 2002 1:13 am
Locatie: MXCII

Bericht door the_dying » do jun 21, 2007 9:14 pm

Ook een nieuwe "Soulsisters"?
http://addergebroed.wordpress.com - http//www.facebook.com/Hemelbestormer

Baldurs Tod
Berichten: 1331
Lid geworden op: do jan 19, 2006 9:42 pm

Bericht door Baldurs Tod » vr jun 22, 2007 7:03 pm

Angmar / Alcest - Aux Funérailles Du Monde / Tristesse Hivernale - Split DLP

The great demos of Angmar & Alcest reissued first as double lp in gatefold sleeve, limited to only 500 copies, and later in 2007 on cd. Out July 20th, 2007.

---

Voor de liefhebbers... Zelf vind ik de Alcest demo niet echt interessant. Het Alcest album ben ik ook al een paar keer tegengekomen op internet, maar ik wacht tot 3 augustus. En de nieuwe Peste Noire komt 29 juni uit dacht ik.
[i]"Die atoombom was misschien toch niet zo'n goed idee. De vijand is woedend!"[/i]

Gebruikersavatar
V.
Berichten: 1023
Lid geworden op: di dec 27, 2005 7:37 pm
Locatie: Eurabië

Bericht door V. » vr jun 22, 2007 7:23 pm

Er zijn wat nummers van die Alcest demo te beluisteren op de Drakkarradio. Ik vind ze wel tof. Veel meer black metal dan 'Le Secret' maar geen 13/12.
Ik wacht echter wel tot de CD versie uit is.
[quote="KoenM"][..]


Vervelende elitaire aap. Met je misantropische herrie.

Met je gezeik op muzieksoorten die je niet mag.

Met je snor!

Godver.[/quote]

Gebruikersavatar
scorpion
Berichten: 1627
Lid geworden op: do jul 27, 2006 6:26 pm
Locatie: Doetinchem

Bericht door scorpion » di jun 26, 2007 10:23 am

De nieuwe alcest cd is gelekt. Op last fm en op metal-archives heb ik al wat commentaren gelezen en het schijnt een briljant album te zijn.

Baldurs Tod
Berichten: 1331
Lid geworden op: do jan 19, 2006 9:42 pm

Bericht door Baldurs Tod » wo jun 27, 2007 4:17 pm

scorpion schreef:[...] en op metal-archives heb ik al wat commentaren gelezen en het schijnt een briljant album te zijn.
Drie keer 100%, niet slecht nee...

Overmorgen waarschijnlijk de nieuwe Peste Noire in mijn brievenbus, ben benieuwd :D
[i]"Die atoombom was misschien toch niet zo'n goed idee. De vijand is woedend!"[/i]

Gebruikersavatar
scorpion
Berichten: 1627
Lid geworden op: do jul 27, 2006 6:26 pm
Locatie: Doetinchem

Bericht door scorpion » do jun 28, 2007 10:56 am

Daar heb ik ook al wat nummers van gehoord. Ik weet nog niet of ik het een tegenvaller moet vinden of juist geweldig goed, het klinkt iig anders dan de laatste volwaardige cd.

Gebruikersavatar
Hellhammer
Berichten: 4253
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:04 pm
Locatie: Groningen Rock City

Bericht door Hellhammer » do jun 28, 2007 1:39 pm

Wow, dat Alcest klinkt apart zeg. Best tof.

Gebruikersavatar
scorpion
Berichten: 1627
Lid geworden op: do jul 27, 2006 6:26 pm
Locatie: Doetinchem

Bericht door scorpion » vr jun 29, 2007 3:49 pm

Na een aantal keren de nieuwe peste noire te hebben geluisterd moet ik concluderen dat ze toch weer een meesterwerk hebben afgeleverd. Een minpuntje is wel dat de volcalen van Famine meer in de mix zitten en minder '' ziek'' overkomen. Dit word echter helemaal goed gemaakt op de laatste tracks van het album waar ze weer veel beter en scheller te horen zijn. De nummers zijn sneller en korter dan op La Sanie des siècles - Panégyrique de la dégénérescence. Dit kun je als minpunt zien. Ik zie dat niet en ben zeer tevreden over het nieuwe album

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » vr jun 29, 2007 10:06 pm

Voor degenen die Neige nu zitten te vereren ... luister ook eens naar Mortifera ja, een "oudere" band van hem. Pure genialiteit.

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » vr jun 29, 2007 10:11 pm

iscariah schreef:Voor degenen die Neige nu zitten te vereren ... luister ook eens naar Mortifera ja, een "oudere" band van hem. Pure genialiteit.
Ja, ik zoek die cd van ze.
Nou ja, zoek. Ik wil die cd van ze.
Kop dicht, Thorko

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » vr jun 29, 2007 10:14 pm

Plaag schreef:[..]


Ja, ik zoek die cd van ze.
Nou ja, zoek. Ik wil die cd van ze.
Vastiia Tenebrd Mortifera, fantastische plaat.
Complainte d'une Agonie Celeste is zeker ook niet slecht maar Vastiia is superieur (of hoe je het ook wilt noemen hehe).

Heb lange tijd die split met Blackdeath genegeerd omdat een of andere lul mij had wijsgemaakt dat de nummers die daarop stonden gewoon de nummers van "Complainte d'une Agonie Celeste" waren ... kijk ik vandaag op metal-archives voor de eerste keer bij die split en zie dat het andere nummers zijn. Yummie, nog meer Mortifera, heerlijk.

http://www.deaden.org/ heeft Vastiia nog btw.

Baldurs Tod
Berichten: 1331
Lid geworden op: do jan 19, 2006 9:42 pm

Bericht door Baldurs Tod » vr jun 29, 2007 10:34 pm

Ik heb "Complainte d'une Agonie Celeste" eindelijk in huis sinds gisteren, geweldige MCD die je zo een keer of vijf achter elkaar draait. Toen ik "Vastiia Tenebrd Mortifera" wou bestellen bij Displeased was die helaas net uitverkocht, maar dat komt nog wel een keer.

De nieuwe Peste Noire - "Folkfuck Folie" - vandaag dus binnengekregen. Klinkt weer goed, alleen zo op het eerste gehoor wel wat minder dan "La Sanie Des Siècles".
[i]"Die atoombom was misschien toch niet zo'n goed idee. De vijand is woedend!"[/i]

Gebruikersavatar
scorpion
Berichten: 1627
Lid geworden op: do jul 27, 2006 6:26 pm
Locatie: Doetinchem

Bericht door scorpion » vr jun 29, 2007 10:35 pm

word tijd dat ik die band eens ga beluisteren dan.

Edit

ik heb dat album van mortifera even gedownleent en het klinkt zeker heel erg goed!

Gebruikersavatar
Meltdown
Berichten: 6139
Lid geworden op: di sep 16, 2003 9:39 pm
Locatie: Ermelo

Bericht door Meltdown » ma jul 09, 2007 11:05 pm

Fuck de tering, wat is dat Alcest (afgaande op die samples) een fantastisch puur stuk muziek, fuck, brok in m'n keel.

Ik weet niet waar ik het in zou moeten delen, Black Metal is het absoluut niet. Ik hoor er hooguit wat Anathema in, ruim genomen, maar het gevoel dat dit uitstort is in ieder geval aan de ene kant kalmerend en veilig op een manier die je naar mijn idee als klein kind zou ervaren in de armen van je moeder, maar ontzettend verraderlijk want tegelijkertijd gaat ze langzaam dood en plegen kleine meisjes om je heen lachend zelfmoord! Dubbel, dubbel.

Die Neige is een muzikale duizendpoot, eentje met talent ook. Deze plaat moet ik hebben.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

Baldurs Tod
Berichten: 1331
Lid geworden op: do jan 19, 2006 9:42 pm

Bericht door Baldurs Tod » wo jul 18, 2007 1:13 pm

Neige is now a member of the Norwegian black metal band Forgotten Woods and will perform vocals on the forthcoming album "Intolerance Div".

Ik heb zelf niks met Forgotten Woods, maar nu ben ik toch wel benieuwd naar het nieuwe album.
[i]"Die atoombom was misschien toch niet zo'n goed idee. De vijand is woedend!"[/i]

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » wo jul 18, 2007 1:17 pm

Hij zal de vocalen doen, heeft niet meegeschreven aan de muziek zelf volgens die kerel van 20buckspin.

Baldurs Tod
Berichten: 1331
Lid geworden op: do jan 19, 2006 9:42 pm

Bericht door Baldurs Tod » wo jul 18, 2007 1:19 pm

Ah, oke. Het zal waarschijnlijk toch wel niks voor me zijn, maar toch maar even uitchecken als het zover is.
[i]"Die atoombom was misschien toch niet zo'n goed idee. De vijand is woedend!"[/i]

Laus
Berichten: 6997
Lid geworden op: di dec 18, 2001 10:16 pm
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door Laus » wo jul 18, 2007 1:27 pm

nog nooit van gehoord allemaal maar dat nummer Ruines humaines klinkt wel erg mooi zeg!

Gebruikersavatar
Blutengel
Berichten: 1509
Lid geworden op: vr apr 20, 2007 1:59 pm
Locatie: BE

Bericht door Blutengel » do jul 26, 2007 10:34 am

Gisteren de cd van Alcest in de bus gekregen, absolute aanrader!! Wat een geweldige plaat is dat geworden!

Baldurs Tod
Berichten: 1331
Lid geworden op: do jan 19, 2006 9:42 pm

Bericht door Baldurs Tod » vr aug 24, 2007 7:21 pm

Een nieuw Amesoeurs nummer valt te beluisteren via de myspace. Het nummer is afkomstig van de aankomende split EP met Valfunde. Geen idee wat voor muziek die laatste band maakt, maar het klinkt in ieder geval weer goed.
[i]"Die atoombom was misschien toch niet zo'n goed idee. De vijand is woedend!"[/i]

Gebruikersavatar
Antonio Montana
Berichten: 3219
Lid geworden op: ma feb 26, 2007 8:49 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Antonio Montana » vr aug 24, 2007 7:36 pm

Alcest klinkt op MySpace fantastisch, dus binnekort ook maar eens de nieuwe plaat aanschaffen.
[url]http://www.gitarist.nl[/url]
[url]http://www.slagwerkwereld.nl[/url]
[url]http://www.interface.nl[/url]

Gebruikersavatar
Alwin
Berichten: 7470
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 12:10 am
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Alwin » vr aug 24, 2007 8:29 pm

Hetzelfde gevoel en plan hier.

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » vr aug 24, 2007 9:12 pm

Ik kom er net mee thuis.
Kop dicht, Thorko

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » vr aug 24, 2007 9:17 pm

Heb de Alcest plaat nog niet in huis maar heb hem op mp3 maar eerlijk gezegd weet het me niet echt te raken.

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » vr aug 24, 2007 9:18 pm

iscariah schreef:Heb de Alcest plaat nog niet in huis maar heb hem op mp3 maar eerlijk gezegd weet het me niet echt te raken.
Le Secret wel?
Kop dicht, Thorko

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » ma okt 08, 2007 9:43 pm

Plaag schreef:[..]


Le Secret wel?
Heb allebei "Le Secret" en "Souvenirs .." op mijn mp3-speler gezet en het het kwartje begint te vallen. Begin wat meer in beide platen te komen.

Gebruikersavatar
r1Co
Berichten: 2323
Lid geworden op: ma aug 22, 2005 4:13 pm
Locatie: Ljouwert
Contacteer:

Bericht door r1Co » ma okt 08, 2007 9:48 pm

Souvenirs... inmiddels ook binnen hier, en hij zal nog lang op blijven staan

Plaats reactie