Black Metal

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » ma nov 26, 2007 9:50 pm

sanguis schreef:Om een of andere reden heb ik weinig met VON.
Ben je bekend met Wrests interpretatie van Blood Angel? Staat op de Leviathan/Crebain-split. Ragt je nekwervels aan gort, heerlijk.
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » ma nov 26, 2007 10:13 pm

Nee daar ben ik niet mee bekend. Ik zal er eens achter aan gaan.

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » ma nov 26, 2007 10:17 pm

Blood&Ashes schreef:Is het album Ostendit Quam Nihil Sumus van Absolutus hier eigenlijk bekend? Dit eerste volledige album van deze Belgen is bijzonder pakkend; ik blijf het maar draaien. Heerlijk felle en aparte zang, lekker tempo en hele melodieuze riffs, die bijzonder goed aanslaan. Het album bevat ca. 40 minuten aan black metal, met een licht epische sfeertje, verdeeld over vier tracks. Ik weet zo geen samples te vinden, maar voor de geïnteresseerden wil ik wel een nummertje opsturen.
Vlak nadat het debuutalbum uit was werd er gesproken van nieuw materiaal dat een meer Blut Aus Nord-iaans gevoel had ... ben er nog altijd op aan het wachten. :lol:

Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Bericht door Blood&Ashes » ma nov 26, 2007 10:37 pm

iscariah schreef:Vlak nadat het debuutalbum uit was werd er gesproken van nieuw materiaal dat een meer Blut Aus Nord-iaans gevoel had ... ben er nog altijd op aan het wachten. :lol:
Binnenkort komt er een nieuwe release van ze uit, op Melaskhole prod. Een EP.

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » ma nov 26, 2007 10:57 pm

Tegen dat die uit is ... bende luilakken! :wink:




K. :")

Gebruikersavatar
K.
Berichten: 5115
Lid geworden op: zo dec 19, 2004 9:42 am

Bericht door K. » ma nov 26, 2007 11:16 pm

Ik maak werkweken van soms 47 uur, dat noemen ze 'druk', niet 'lui'. ;)

Die EP komt dit jaar nog uit.

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » ma nov 26, 2007 11:17 pm

iscariah schreef:Tegen dat die uit is ... bende luilakken! :wink:




K. :")
Zwart van woede... 8)
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
Bastiaan
Berichten: 1921
Lid geworden op: za okt 20, 2007 8:18 pm
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Bericht door Bastiaan » ma nov 26, 2007 11:43 pm

Iemand de stofzuiger aan laten staan?
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » ma nov 26, 2007 11:57 pm

Herfstval schreef:Iemand de stofzuiger aan laten staan?
Je moeder...
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » di nov 27, 2007 6:39 pm

K. schreef:Ik maak werkweken van soms 47 uur, dat noemen ze 'druk', niet 'lui'. ;)

Die EP komt dit jaar nog uit.
Dat weet ik wel schatje, daarom stond die :wink: er. :wink:

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » do nov 29, 2007 11:39 pm

Net het tweede album van de oostenrijkse band Alastor zitten beluiteren, Noble North.

Ik moet zeggen dat ik best aangenaam verrast was door de degelijke klanken van de ,op Immortal/Satyricon geleesde, black metal.

Gebruikersavatar
Draconian
Lult over cdtjes
Berichten: 11068
Lid geworden op: di mar 02, 2004 9:12 pm
Locatie: De Geitenberg

Bericht door Draconian » vr nov 30, 2007 3:48 pm

Is er hier trouwens iemand bekend met de Duitse band Ulfsdalir? Ik meende me te herinneren dat het bij Christhunt Productions uitgebrachte Grimnir niet meer dan degelijk was, maar onlangs heb ik eens de MCD Auf Eine Wanderung aangeschaft en dat klinkt toch wel érg goed! Op die MCD staat één episch nummer van 20 minuten dat me meerdere malen aan Bergthron doet denken, maar ik hoor ook zeker raakvlakken met Funeral Procession's Schmerz aus Licht. Het nummer verveelt geen seconde en zit vol adwisseling. Zeker eens een kansje geven dus!
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Bericht door Blood&Ashes » vr nov 30, 2007 3:53 pm

Draconian schreef:...maar ik hoor ook zeker raakvlakken met Funeral Procession's Schmerz aus Licht...
Kijk, die titel trekt mijn aandacht wel. :P

In welk opzicht hoor jij raakvlakken tussen beide releases?

Gebruikersavatar
Draconian
Lult over cdtjes
Berichten: 11068
Lid geworden op: di mar 02, 2004 9:12 pm
Locatie: De Geitenberg

Bericht door Draconian » vr nov 30, 2007 3:57 pm

Blood&Ashes schreef:[..]


Kijk, die titel trekt mijn aandacht wel. :P

In welk opzicht hoor jij raakvlakken tussen beide releases?
De lengte :silly:



Nee, maar even serieus. Ik hoor met name de atmosfeer van een groep als Bergthron terug, maar de riffs en de afwisseling deden me gewoon af en toe aan Schmerz aus Licht denken.
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Bericht door Blood&Ashes » vr nov 30, 2007 4:01 pm

Klinkt interessant. Even proberen. :)

metalmachine
Berichten: 431
Lid geworden op: do aug 31, 2006 4:54 pm
Locatie: Dronten

Bericht door metalmachine » vr nov 30, 2007 8:46 pm

Gisteren een demo gedownload Timor et Tremor - The winding Path.

Echt briljante black metal, ben normaal niet zon liefhebber en kenner van BM. Deze band is echt heel vet! (misschien is ie al eens besproken hier, dan mijn excuses)

Gebruikersavatar
nuberus
Berichten: 3775
Lid geworden op: wo dec 03, 2003 10:55 am
Locatie: Helversum

Bericht door nuberus » za dec 01, 2007 1:37 pm

En zie, de deur gaat open. Koekoek!
En de man zal heersen.

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » za dec 01, 2007 1:45 pm

:D
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
nuberus
Berichten: 3775
Lid geworden op: wo dec 03, 2003 10:55 am
Locatie: Helversum

Bericht door nuberus » za dec 01, 2007 1:51 pm

"druk bezig met Limbonic Art", met een bakkie erwtensoep.
En de man zal heersen.

Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Bericht door Blood&Ashes » za dec 01, 2007 4:36 pm

Hèhè...eindelijk. :)

Gebruikersavatar
nuberus
Berichten: 3775
Lid geworden op: wo dec 03, 2003 10:55 am
Locatie: Helversum

Bericht door nuberus » zo dec 02, 2007 9:34 am

jep, het was weer tijd voor snert.
En de man zal heersen.

Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Bericht door Blood&Ashes » zo dec 02, 2007 10:55 am

Jeroen schreef:Nu moet ik toegeven dat ik me er ook niet meer zo in verdiep zoals ik eerder deed. Dus zijn er nog echt absolute aanraders in het black metal straatje die mij absoluut gaan overtuigen van de kracht van het genre?
Moest plotseling weer aan deze post denken toen ik zonet het album van Absentia Lunae, In Umbrarum Imperii Gloria, opzette. Heb je die al gehoord? Italiaanse black, maar helaas niet Italiaans gezongen. Bijzonder veel afwisseling in zang en muziek, veel emotie, melodieuze en catchy stukken, lekker knallende uitschieters en een vrij melancholisch sfeertje.

Gebruikersavatar
nuberus
Berichten: 3775
Lid geworden op: wo dec 03, 2003 10:55 am
Locatie: Helversum

Bericht door nuberus » zo dec 02, 2007 5:38 pm

goed heren en dames...wat heb ik het afgelopen jaar aan bm gemist? En geen Leviathan, Xasthur, Darkspace, Paysage kloontjes opdreunen, want de originelen heb ik de deur uitgeflikkerd. Weg ermee en klaar. Zo gaat dat.

Weet niet wat het is, maar ik ben weer in Scandinavische sferen de laatste tijd. Gehenna, Limbonic, Mayhem, Emperor, Svartsyn, juist, dat soort enige echte shizzle. Het zal wel met de tijd te maken hebben dat ik bm ben gaan luisteren, een soort terug naar Oegstgeest zeg maar.
En de man zal heersen.

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » zo dec 02, 2007 7:16 pm

nuberus schreef:goed heren en dames...wat heb ik het afgelopen jaar aan bm gemist? En geen Leviathan, Xasthur, Darkspace, Paysage kloontjes opdreunen, want de originelen heb ik de deur uitgeflikkerd. Weg ermee en klaar. Zo gaat dat.

Weet niet wat het is, maar ik ben weer in Scandinavische sferen de laatste tijd. Gehenna, Limbonic, Mayhem, Emperor, Svartsyn, juist, dat soort enige echte shizzle. Het zal wel met de tijd te maken hebben dat ik bm ben gaan luisteren, een soort terug naar Oegstgeest zeg maar.
Let op. Meerdere mensen zullen Wolves In The Throneroom zeggen.

Ben je al achter Negative Plane aangegaan? Niet dat dat Noors of op wat voor manier dan ook Scandinavisch klinkt, maar toch.

Angantyr? Ben je daar nog mee bezig geweest?

Bovendien heb ik het gevoel dat je geen Peste Noire in huis hebt.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
K.
Berichten: 5115
Lid geworden op: zo dec 19, 2004 9:42 am

Bericht door K. » zo dec 02, 2007 7:35 pm

Vandaag uitgekomen:

Afbeelding

V/A - Gott In Uns - 4 way split LP with The Ruins Of Beverast / Deathgate Arkanum / Nihil Nocturne / Anti

This LP comes in 350 gram gatefold sleeve with UV laquer and 2 thick inlays.This stuff is exclusive for this LP and this album will never be available on CD.Vinly release only !!!

Side A

1.The Ruins Of Beverast-Desert Lair
2.Deathgate Arkanum-La-Bas

Side B

1.Nihil Nocturne-Lithium Crown part I
2.Nihil Nocturne-Lithium Crown part II
3.Anti-Beatam Mortem Expectans

Maar eens kopen, al is het maar voor side A.

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » zo dec 02, 2007 7:37 pm

Ja, dat is nog eens een mooie split.
Laatst gewijzigd door Plaag op zo dec 02, 2007 7:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Bericht door Blood&Ashes » zo dec 02, 2007 7:37 pm

Uiteraard al lang besteld. Ik heb zo'n vermoeden dat dat best een gaaf ding geworden is, ook al ben ik niet zo weg van de meeste bands erop.

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » zo dec 02, 2007 7:39 pm

Blood&Ashes schreef:Uiteraard al lang besteld. Ik heb zo'n vermoeden dat dat best een gaaf ding geworden is, ook al ben ik niet zo weg van de meeste bands erop.
Nou, wat K. zegt: al is het alleen maar om kant 1.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
K.
Berichten: 5115
Lid geworden op: zo dec 19, 2004 9:42 am

Bericht door K. » zo dec 02, 2007 7:41 pm

Ja. Nihil Nocturne is wel oké, Anti is behoorlijk gaar. Kant A, daar moeten we het van hebben.

Even wat anders. Kent iemand hier "For Rats and Plague" van Manticore? De LP is nu bijna ten einde, en mijn oren doen zeer. In dit geval is dat positief. Je hoort nooit iemand over die band, redelijk onterecht als je 't mij vraagt. De muziek valt enigszins in het straatje van Black Witchery.

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » zo dec 02, 2007 7:46 pm

K. schreef:Ja. Nihil Nocturne is wel oké, Anti is behoorlijk gaar. Kant A, daar moeten we het van hebben.

Even wat anders. Kent iemand hier "For Rats and Plague" van Manticore? De LP is nu bijna ten einde, en mijn oren doen zeer. In dit geval is dat positief. Je hoort nooit iemand over die band, redelijk onterecht als je 't mij vraagt. De muziek valt enigszins in het straatje van Black Witchery.
En dat album is rampzalig. Geweldig, met andere woorden. Eén van de cd's die in elk geval wekelijks de boel hier verziekt.
Een beetje het midden tussen, inderdaad, Black Witchery en Sadistic Intent of zo.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
K.
Berichten: 5115
Lid geworden op: zo dec 19, 2004 9:42 am

Bericht door K. » zo dec 02, 2007 7:54 pm

Ja, lekkere combi, zo wil ik het vaker horen. Absoluut een van de betere LP's die ik dit jaar heb aangeschaft.

En toen was het tijd voor "Devilworshipper" van Heretic. Heerlijk vuige, slechte, schelle black metal van eigen bodem.

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » zo dec 02, 2007 7:56 pm

K. schreef:Ja, lekkere combi, zo wil ik het vaker horen. Absoluut een van de betere LP's die ik dit jaar heb aangeschaft.

En toen was het tijd voor "Devilworshipper" van Heretic. Heerlijk vuige, slechte, schelle black metal van eigen bodem.

Oké. Dan doe ik Inferi. Zelfde verhaal.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
nuberus
Berichten: 3775
Lid geworden op: wo dec 03, 2003 10:55 am
Locatie: Helversum

Bericht door nuberus » zo dec 02, 2007 8:52 pm

Plaag schreef:[..]


Let op. Meerdere mensen zullen Wolves In The Throneroom zeggen.

Ben je al achter Negative Plane aangegaan? Niet dat dat Noors of op wat voor manier dan ook Scandinavisch klinkt, maar toch.

Angantyr? Ben je daar nog mee bezig geweest?

Bovendien heb ik het gevoel dat je geen Peste Noire in huis hebt.
Ik heb het gevoel dat ik daar ook niet achteraan ga :D Het is het soort conservatisme dat wel makkelijk is. Maar ja, af en toe een nieuw bandje toelaten moet kunnen. Al dat gejaag....ik ben er klaar mee.

Manticore, heb er hier nog een cd "Bowels Of The Holy Anoint Us In Evil" van liggen. Vuige death met black sfeertje, goede strot ook die kerel.
En de man zal heersen.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo dec 02, 2007 8:57 pm

Wat vindt men hier van Farsot? Deze duitse formatie heeft net hun debuut album IIII op de markt gebracht. Ze worden veelal omschreven als Avant-garde black metal maar persoonlijk vind ik die term niet helemaal passen bij de muziek die Farsot maakt.
Bij Avant-garde denk ik aan bands als Arcturus of iets dergelijks.

Farsot staat veel te dicht bij de roots van de black metal om in hetzelfde hokje als Arcturus te passen. De invloeden van deze band komen duidelijk weg bij Burzum maar ook bij het oude Katatonia.

Veel bandjes die zich op het "depressive black metal" pad begeven willen nog wel eens vervallen in emo-geneuzel. Veel piano en accoustisch gitaar gepiel en een hoop zelfmedelijden.
Dit is iets waar Farsot geen last van heeft.

Het concept van dit album is gebasseerd op 4 negatieve elementen: Angst, dood, haat en treurnis. Treurnis is dus maar 1/4e van het hele concept en dat is muzikaal ook erg duidelijk. Agressie en haat liggen dus net zo dik in de mix en dat geeft voor mij een echt black metal gevoel aan deze plaat. Meer dan gelijkende bandjes die soms meer richting doom gaan.

Het enige dat avant-garde zou kunnen zijn aan deze band is de grote hoeveelheid aan invloeden die je terug hoort in de sound. Ik noemde Burzum en Katatonia al, maar ik hoor ook Kampfar, Dornenreich, Negura bunget en Secrets of the moon.

Zeker het uitchecken waard lijkt me.

http://www.myspace.com/farsotband
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
NIBDEM
Berichten: 2306
Lid geworden op: do mei 27, 2004 10:46 pm

Bericht door NIBDEM » zo dec 02, 2007 9:05 pm

erg goede band ja, vooral het laatste nummer op het album is geweldig!

Gebruikersavatar
Meltdown
Berichten: 6139
Lid geworden op: di sep 16, 2003 9:39 pm
Locatie: Ermelo

Bericht door Meltdown » zo dec 02, 2007 9:25 pm

K. schreef:Vandaag uitgekomen:

Afbeelding

V/A - Gott In Uns - 4 way split LP with The Ruins Of Beverast / Deathgate Arkanum / Nihil Nocturne / Anti

This LP comes in 350 gram gatefold sleeve with UV laquer and 2 thick inlays.This stuff is exclusive for this LP and this album will never be available on CD.Vinly release only !!!

Side A

1.The Ruins Of Beverast-Desert Lair
2.Deathgate Arkanum-La-Bas

Side B

1.Nihil Nocturne-Lithium Crown part I
2.Nihil Nocturne-Lithium Crown part II
3.Anti-Beatam Mortem Expectans

Maar eens kopen, al is het maar voor side A.
Kant A verdomme, inderdaad.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

Baldurs Tod
Berichten: 1331
Lid geworden op: do jan 19, 2006 9:42 pm

Bericht door Baldurs Tod » zo dec 02, 2007 10:18 pm

NIBDEM schreef:erg goede band ja, vooral het laatste nummer op het album is geweldig!
Precies. Briljant nummer.
[i]"Die atoombom was misschien toch niet zo'n goed idee. De vijand is woedend!"[/i]

Gebruikersavatar
Meltdown
Berichten: 6139
Lid geworden op: di sep 16, 2003 9:39 pm
Locatie: Ermelo

Bericht door Meltdown » zo dec 02, 2007 11:05 pm

Weet iemand eigenlijk of er wat Deathgate Arkanum betreft nog iets nieuws aan zit te komen naast dat nummer op die split? Totenwerke staat hier nog vrij regelmatig op, goede plaat.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

Gebruikersavatar
Draconian
Lult over cdtjes
Berichten: 11068
Lid geworden op: di mar 02, 2004 9:12 pm
Locatie: De Geitenberg

Bericht door Draconian » ma dec 03, 2007 1:11 pm

XnegativeX schreef:Wat vindt men hier van Farsot? Deze duitse formatie heeft net hun debuut album IIII op de markt gebracht. Ze worden veelal omschreven als Avant-garde black metal maar persoonlijk vind ik die term niet helemaal passen bij de muziek die Farsot maakt.
Bij Avant-garde denk ik aan bands als Arcturus of iets dergelijks.

Farsot staat veel te dicht bij de roots van de black metal om in hetzelfde hokje als Arcturus te passen. De invloeden van deze band komen duidelijk weg bij Burzum maar ook bij het oude Katatonia.

Veel bandjes die zich op het "depressive black metal" pad begeven willen nog wel eens vervallen in emo-geneuzel. Veel piano en accoustisch gitaar gepiel en een hoop zelfmedelijden.
Dit is iets waar Farsot geen last van heeft.

Het concept van dit album is gebasseerd op 4 negatieve elementen: Angst, dood, haat en treurnis. Treurnis is dus maar 1/4e van het hele concept en dat is muzikaal ook erg duidelijk. Agressie en haat liggen dus net zo dik in de mix en dat geeft voor mij een echt black metal gevoel aan deze plaat. Meer dan gelijkende bandjes die soms meer richting doom gaan.

Het enige dat avant-garde zou kunnen zijn aan deze band is de grote hoeveelheid aan invloeden die je terug hoort in de sound. Ik noemde Burzum en Katatonia al, maar ik hoor ook Kampfar, Dornenreich, Negura bunget en Secrets of the moon.

Zeker het uitchecken waard lijkt me.


http://www.myspace.com/farsotband
In de Aardschok werd ie ook al met Secrets of the Moon vergeleken, waardoor mijn interesse in ieder geval wel gewekt is. Eens tezijnertijd uitchecken dan maar, hoewel er nog genoeg spul is uitgekomen dat momenteel voorrang krijgt (denk aan Anaal Nathrakh, Primordial, Impaled Nazarene, The CNK etc.)...
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Gebruikersavatar
puist
Berichten: 2688
Lid geworden op: wo okt 15, 2003 9:07 pm

Bericht door puist » ma dec 03, 2007 3:36 pm

K. schreef:Even wat anders. Kent iemand hier "For Rats and Plague" van Manticore? De LP is nu bijna ten einde, en mijn oren doen zeer. In dit geval is dat positief. Je hoort nooit iemand over die band, redelijk onterecht als je 't mij vraagt. De muziek valt enigszins in het straatje van Black Witchery.
Erg fijne band dat Manticore. Heb ze destijds nog gezien in Hengelo met Black Witchery. Was voor zover ik het me kan herinneren ook een aardig optreden.
Heavy Metal! Just my way
Heavy Metal! Just my devil

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » ma dec 03, 2007 5:51 pm

Ik moet toegeven dat ik die FINNGÁLKN CD op K.'s labeltje zeer genietbaar vind. Meer luisterbeurten nodig maar een zeer goede plaat.

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » ma dec 03, 2007 6:16 pm

iscariah schreef:Ik moet toegeven dat ik die FINNGÁLKN CD op K.'s labeltje zeer genietbaar vind. Meer luisterbeurten nodig maar een zeer goede plaat.

Klopt, die wil ik ook nog. Ik moet maar eens contact opnemen met K.
K. is goed bezig met zijn label.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
K.
Berichten: 5115
Lid geworden op: zo dec 19, 2004 9:42 am

Bericht door K. » ma dec 03, 2007 6:47 pm

Kom je naar Hilversum voor Björn's gedoe in 't Gooisch Podium, of naar Waking The Dead? Geef maar een seintje en ik breng er eentje mee. Kost je een pilsje, of twee.

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » ma dec 03, 2007 7:34 pm

De Lurker Of Chalice release is gecancelled schijnt het.

Dit werd gepost op de site van BKR naar het schijnt (zie het zelf niet meer staan):
AT THE LEGAL ORDER OF MORIBUND RECORDS' LAWYERS, ALL INFO ON THIS TITLE HAS BEEN REMOVED. IF ANYTHING CHANGES, YOU FANS WILL GET YOUR RECORD IN TIME. AS FOR NOW THIS RELEASE IS INDEFINITELY CANCELLED.
En de plaat is ook van de site verwijderd ...

Fuck moribund ...

Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Bericht door Blood&Ashes » ma dec 03, 2007 8:04 pm

Wat is er voor probleem met Moribund dan?

:edit:
Oh ja, Leviathan...

Gebruikersavatar
nuberus
Berichten: 3775
Lid geworden op: wo dec 03, 2003 10:55 am
Locatie: Helversum

Bericht door nuberus » ma dec 03, 2007 8:08 pm

K. schreef:Kom je naar Hilversum voor Björn's gedoe in 't Gooisch Podium, of naar Waking The Dead? Geef maar een seintje en ik breng er eentje mee. Kost je een pilsje, of twee.
Dus je hebt je label van de grond. Mooi man. Heb je een url?
En de man zal heersen.

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » ma dec 03, 2007 8:19 pm

Blood&Ashes schreef:Wat is er voor probleem met Moribund dan?

:edit:
Oh ja, Leviathan...
Gelukkig hebben we de split met Nachtmystium nog (uit in Februari ofzo op Southern Lord).

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » ma dec 03, 2007 8:21 pm

K. schreef:Kom je naar Hilversum voor Björn's gedoe in 't Gooisch Podium, of naar Waking The Dead? Geef maar een seintje en ik breng er eentje mee. Kost je een pilsje, of twee.
Ik kom naar Hilversum voor Björn's gedoe in 't Gooisch Podium.
Moet je nagaan, Kampfar speelt praktisch om de hoek en ik ga naar Björns gedoe. Met z'n Toxocara, Dr. Doom.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Bericht door Blood&Ashes » ma dec 03, 2007 8:33 pm

iscariah schreef:Gelukkig hebben we de split met Nachtmystium nog (uit in Februari ofzo op Southern Lord).
Ik vermoed dat we beide wel hebben. Dat album zal echt wel uitkomen, lijkt me. 't Is alleen afwachten onder welke naam.

Gebruikersavatar
V.
Berichten: 1023
Lid geworden op: di dec 27, 2005 7:37 pm
Locatie: Eurabië

Bericht door V. » di dec 04, 2007 11:21 am

K. schreef:Vandaag uitgekomen:

Afbeelding

V/A - Gott In Uns - 4 way split LP with The Ruins Of Beverast / Deathgate Arkanum / Nihil Nocturne / Anti

This LP comes in 350 gram gatefold sleeve with UV laquer and 2 thick inlays.This stuff is exclusive for this LP and this album will never be available on CD.Vinly release only !!!

Side A

1.The Ruins Of Beverast-Desert Lair
2.Deathgate Arkanum-La-Bas

Side B

1.Nihil Nocturne-Lithium Crown part I
2.Nihil Nocturne-Lithium Crown part II
3.Anti-Beatam Mortem Expectans

Maar eens kopen, al is het maar voor side A.
Net maar besteld samen met wat andere fijne schijfjes. 8)
[quote="KoenM"][..]


Vervelende elitaire aap. Met je misantropische herrie.

Met je gezeik op muzieksoorten die je niet mag.

Met je snor!

Godver.[/quote]

Gesloten