Zaterdag 22 maart houden we een meeting in Rotterdam.
Om mensen die niet uit de regio komen ook de kans te geven om aanwezig te zijn zullen we ons om 12 uur verzamelen in de stationshal van Rotterdam Centraal. Wij wachten hier tot 13:00 zodat de mensen met vertraging niet krampachtig in paniek hoeven te bellen. Ik neem aan de degenen die niemand kennen van het clubje gelijk wel weten wie de metalfanners zijn, over het algemeen staan er nooit zulke groepen zwarte shirtjes op centraal.
Daarna zullen we wel zien hoe het allemaal loopt, maar ik denk dat de meesten wel willen gaan eten. Op het station is er een Pizza Hut en 1 van die frietboeren die op alle stations zit en een broodjesboer. Mensen die dan fastfood willen kunnen later hun hart wel ophalen bij Mac, BK of KFC.
Ik neem aan dat mensen langs de Black Widow willen, dus daar lopen we dan eerst wel heen. Mediamarkt enz. daarna.
Wat nemen we mee:
Allereerst ben ik niet van plan half Rotterdam door te gaan lopen terwijl deze stad over een uitstekend openbaar vervoer netwerk beschikt dus:
Strippenkaart!
Neem ook wat geld mee voor cd's, DVD's enz, zelfs al ben je niet van plan iets te gaan kopen(er zit een Free Record Shop Factory Outlet in R'dam waar veel gave zooi ligt voor weinig)
Wie naar de Large wil kan zijn gang gaan maar let er op dat dit NIET dicht bij het centrum is en ook lastig te bereiken is met het OV.
Voor de battlegame liefhebbers: er zit een GWS bij de Coolsingel.
Als iedereen geweest is waar ie wil zijn, gaan we wel ergens wat drinken en eten.
EINDTIJD: Als je naar huis wil/moet.
Degenen die overblijven kunnen met mij mee naar huis in Schiedam om aldaar wat pils naar binnen te gooien (Waar iedereen voor lapt uiteraard

Als je wil komen, meld dat dan even bij mij op MSN, ICQ of via een PM, of stuur een mail naar richard@hoogstraat84.nl .
Hetzelfde geldt als je vragen hebt, gooi dat niet op het forum.