Death Metal VIII

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Woutjinho
Berichten: 2153
Lid geworden op: do jul 31, 2008 5:45 pm
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door Woutjinho » wo jan 06, 2010 9:12 pm

beter grunt a capella dan instrumentaal

Eschaton
Berichten: 63
Lid geworden op: zo apr 26, 2009 12:08 pm

Bericht door Eschaton » vr jan 08, 2010 6:24 pm

Gr. Dracula schreef:[..]


CC heb ik idd ook bij de tegenvallers staan. Ik vind `m niet alleen eentonig, maar ook nauwelijks bruut meer. Echt een beetje soep zonder ballen.
Erg opvallend is hoe de meningen over Evisceration Plague verschillen. Op sommige websites krijgt hij torenhoge scores, op anderen (onder andere hier) wordt hij als middelmatig afgedaan. Ik vind persoonlijk dat de jongens nog steeds vette nummers schrijven en EP heeft intussen al vele rondjes gedraaid.
The key of joy is disobedience.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » vr jan 08, 2010 8:50 pm

Ik heb eens Omnicide van Abysmal Torment opgezet en die klinkt toch wel weer erg lekker bruut! Alleen de drums hadden van mij wel iets anders geproduceerd mogen worden. Die klinken meer als olievaten.

www.myspace.com/abysmaltorment

Gebruikersavatar
Tuska
Eén hoofdletter is genoeg
Berichten: 3146
Lid geworden op: wo mar 29, 2006 10:22 am
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Bericht door Tuska » vr jan 08, 2010 10:42 pm

Huhuhu wat een heerlijke plaat is Total Brutal van Austrian Death Machine toch, had het wel al een beetje gehoord maar sinds vandaag de CD in eigen bezit. Hij draait overuren :D

De nieuwe Cannibal Corpse is ook wel goed te doen, zij het wat monotoon. Maar goed da's ook geen verrassing.
Olen viikinki, tulin raiskaamaan teidän tyttären!

~!!iK hAuW Va ma DuSHi Elli3!!~ Lavv me schatje

Gebruikersavatar
Tox
Berichten: 6178
Lid geworden op: vr sep 22, 2006 2:21 pm
Locatie: Stein

Bericht door Tox » vr jan 08, 2010 10:44 pm

Italian metallers Hour Of Penance have set Paradogma as title of their forthcoming album which will be released on March 2 via Unique Leader Records.

The cover art is being completed by Gyula Havancsàk, artist who worked with band as Annihilator, Destruction and more.

Paradogma was recorded at 16th Cellar studios with producer Stefano Morabito and mastered at Hertz Studios in Poland. Tracklist and final details to be announced soon.
metalstorm.ee
NOT MY FUCKING TEMPO

Gebruikersavatar
MorbidVisions
Berichten: 48
Lid geworden op: vr jan 01, 2010 3:28 pm

Bericht door MorbidVisions » za jan 09, 2010 1:18 pm

TUSKA schreef:Huhuhu wat een heerlijke plaat is Total Brutal van Austrian Death Machine toch, had het wel al een beetje gehoord maar sinds vandaag de CD in eigen bezit. Hij draait overuren :D

De nieuwe Cannibal Corpse is ook wel goed te doen, zij het wat monotoon. Maar goed da's ook geen verrassing.
Ik geef de nieuwe CC regelmatig nog een kans, maar ik zet het iedere keer weer uit omdat ie zo tegenvalt. Natuurlijk zitten er een paar leuke stukken tussen, maar ik kan hem echt niet afluisteren. De gitaren en bas zijn uitstekend als altijd, maar dat levenloze gedrum van Paul M ben ik spuugzat, simpelheid kan goed zijn maar hij gaat te ver, het is gewoon zonde van de vette gitaarriffs. Corpsegrinder was al nooit mn favoriet, al is hij technisch gezien een uitstekende zanger, vooral zn hoge screams irriteren me matenloos.

Verder spelen ze live alleen de nummers die je te vaak gehoord hebt, en niet de meer boeiende, onbekendere nummers. Als ze er mee stoppen zal ik ze niet missen, ook al hebben ze me geïntroduceerd in death metal.

Gebruikersavatar
Tuska
Eén hoofdletter is genoeg
Berichten: 3146
Lid geworden op: wo mar 29, 2006 10:22 am
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Bericht door Tuska » za jan 09, 2010 3:19 pm

In die kritiek kan ik me dan wel weer goed vinden.
Nu ik zo'n nieuwe plaat binnen heb staat ie wel op, en vind ik het ook wel nais, maar verder draai ik het vrijwel nooit. Ik denk maar weinig 'nou nu moet ik echt CC gaan luisteren!', als ik zin heb in dat type muziek (vrijwel altijd) pak ik meestal wel iets uit te kast met meer kwaliteit, of wat meer aanspreekt in ieder geval. Niettemin blijft het vet en beukt het op zich wel als een tiet, maar de besproken minpunten zijn er toch.

Wel grappig hoe je uitlegt hoe je die CD 'probeert'.. zie het voor me als een jochie dat leert roken :D
Olen viikinki, tulin raiskaamaan teidän tyttären!

~!!iK hAuW Va ma DuSHi Elli3!!~ Lavv me schatje

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22199
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » za jan 09, 2010 3:38 pm

Als ik zin heb in CC zet ik Bloodthirst op. En heel soms nog Tomb of the Mutilated of The Bleeding. Vanaf Gore Obsessed boeit het me eigenlijk niet meer.

Gallery of Suicide vond ik trouwens een beetje de 'prog'plaat van CC. :' )

Corpsegrinderfanaat hier overigens. Stierennek, ongeëvenaarde grunt en een heerlijke domme kraaloogjesuitstraling.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
MorbidVisions
Berichten: 48
Lid geworden op: vr jan 01, 2010 3:28 pm

Bericht door MorbidVisions » za jan 09, 2010 3:44 pm

Haha oke, apart :P Ik probeer het te snappen, maar nog geen resultaat tot nu toe hehe.

Kwam ik jou niet tegen in de bus laatst in Amsterdam? Of verwar ik je met heel iemand anders?

Maar goed, buiten de kritiek om jegens CC in het algemeen, was ik bij de eerste luisterbeurt van de nieuwste al niet echt onder de indruk, ze zijn niet zo herboren ofzo als toen Kill uitkwam. En die afschuwelijke artwork, die met elk album slechter word, helpt ook niet echt.

Gebruikersavatar
Woutjinho
Berichten: 2153
Lid geworden op: do jul 31, 2008 5:45 pm
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door Woutjinho » za jan 09, 2010 5:46 pm

Orklord schreef:Ik heb eens Omnicide van Abysmal Torment opgezet en die klinkt toch wel weer erg lekker bruut! Alleen de drums hadden van mij wel iets anders geproduceerd mogen worden. Die klinken meer als olievaten.

www.myspace.com/abysmaltorment
die muziek was wel even wennen maar ik begin het wel te waarderen.
net als die nieuwe Ulcerate. moet je ook maar eens beluisteren als je er nog niet bekend mee was

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Bericht door cataclysm child » zo jan 10, 2010 1:18 am

MorbidVisions schreef:Haha oke, apart :P Ik probeer het te snappen, maar nog geen resultaat tot nu toe hehe.

Kwam ik jou niet tegen in de bus laatst in Amsterdam? Of verwar ik je met heel iemand anders?

Maar goed, buiten de kritiek om jegens CC in het algemeen, was ik bij de eerste luisterbeurt van de nieuwste al niet echt onder de indruk, ze zijn niet zo herboren ofzo als toen Kill uitkwam. En die afschuwelijke artwork, die met elk album slechter word, helpt ook niet echt.
Kill had gewoon een heel pak goed in het gehoor liggende, meebrulbare songs. Dat mist die nieuwe compleet... behalve het titelnummer en To Decompose kan ik me maar weinig nummers voor de geest halen.

Verder luister ik bizar genoeg amper naar het oudere CC-werk, kan me maar matig boeien. Meestal kies ik voor het eerder genoemde Kill, The Wretched Spawn of Bloodthirst.
Faustian Spirit of the Earth

Eschaton
Berichten: 63
Lid geworden op: zo apr 26, 2009 12:08 pm

Bericht door Eschaton » zo jan 10, 2010 12:50 pm

Op het gebied van songwriting is The Wretched Spawn hun beste werk, maar ik blijf erbij: Evisceration Plague is een vet album :D
The key of joy is disobedience.

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Bericht door yowannuzz » zo jan 10, 2010 1:27 pm

Voor zover ik kan nagaan is hier de naam Cerebrum nog niet gevallen. En das erg onterecht, want deze Grieken hebben vorig jaar met Spectral Extravagance een verpletterend debuut afgeleverd.
Technisch, er zijn zeker invloeden van Death en Atheist te horen.
Het klinkt absoluut van deze tijd en we hebben hier met nummers met koppen en staarten te maken.
Check het, want het zou schandalig zijn als een album als dit onopgemerkt zou blijven.

Oh, ja, om nog wat extra mensen over de drempel te trekken, de drums zijn ingespeeld door George Kollias.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
GimmeGore
Berichten: 614
Lid geworden op: zo nov 09, 2008 4:14 pm
Locatie: Enschede

Bericht door GimmeGore » ma jan 11, 2010 10:31 am

Ik vind Evisceration Plague zo'n ontzettende typische CC plaat, maar dan zonder de gebruikelijke uitschieters in de positieve zin.
En laat ik daar nou net niet van houden, van bands die niet op elk album hetzelfde neer donderen.
Toont vrij weinig originaliteit imho
Remember me as you pass by
As you are now so once was I -
As I am now so you will be
Prepare for death and follow me.

Gebruikersavatar
MorbidVisions
Berichten: 48
Lid geworden op: vr jan 01, 2010 3:28 pm

Bericht door MorbidVisions » ma jan 11, 2010 1:03 pm

cataclysm child schreef:[..]


Kill had gewoon een heel pak goed in het gehoor liggende, meebrulbare songs. Dat mist die nieuwe compleet... behalve het titelnummer en To Decompose kan ik me maar weinig nummers voor de geest halen.

Verder luister ik bizar genoeg amper naar het oudere CC-werk, kan me maar matig boeien. Meestal kies ik voor het eerder genoemde Kill, The Wretched Spawn of Bloodthirst.
Inderdaad, Kill was veel pakkender, doch niet minder hard of technisch.
Ik vind Vile een van de gaafste, hoewel die misschien nog beter geweest was met Barnes, de Created to Kill opnames klinken alles behalve verkeerd.

Deeds of Flesh blijft een van mn favorite DM bands, ze hebben een heerlijke flow en het verveeld gewoon niet, alle albums zijn gaaf maar kvind Path of the Weakening de beste. Kzit al lang op een show van hun te wachten, maar et blijft een beetje stil rond hun helaas

Gebruikersavatar
Vlekkie
Berichten: 624
Lid geworden op: di nov 11, 2008 8:50 pm
Locatie: Bij Boxmeer

Bericht door Vlekkie » ma jan 11, 2010 5:20 pm

De nieuwe van CC (Evisceration Plague) vind ik ook geen fijn album. Er zitten nauwlijks riffjes in die me pakken, na een tijdje vind ik het saai worden, veel al van het zelfde. Beetje een tegenvaller van 2009.

Abysmal Torment klinkt opzich wel aardig. De drums vind ik niet echt lekker geproduceert, dat is een klein tegenvalletje. Zelfde als de grunt, ik hou niet van zon typische grunt.
Maar op neurotic deathfest ga ik wel na ze kijken.
2/6: Fortarock festival
30/6: Houten Deathfest
28/09: Secrets of the Moon
06/10: Overkill
26/10: Aurora Infernalis
14/12: Eindhoven Metal Meeting

Gebruikersavatar
Woutjinho
Berichten: 2153
Lid geworden op: do jul 31, 2008 5:45 pm
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door Woutjinho » ma jan 11, 2010 7:03 pm

ik meen dat ze ook op DFOA staan

Gebruikersavatar
Narrative
Berichten: 1371
Lid geworden op: do jan 13, 2005 7:09 pm

Bericht door Narrative » ma jan 11, 2010 8:11 pm

Woutjinho schreef:[..]


die muziek was wel even wennen maar ik begin het wel te waarderen.
net als die nieuwe Ulcerate. moet je ook maar eens beluisteren als je er nog niet bekend mee was
Kijk! Nu hebben we het ergens over!

Hoewel het tempo toch wat is terug geschroefd tov de vorige plaat, heeft Everthing is fire heeeel veeeel sfeer. En toch een beste pot death metal.
Luisteren verplicht!

Gebruikersavatar
Tuska
Eén hoofdletter is genoeg
Berichten: 3146
Lid geworden op: wo mar 29, 2006 10:22 am
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Bericht door Tuska » vr jan 22, 2010 9:29 am

Ik zit Bone Gnawer te luisteren, zoals wel vaker de laatste tijd. Het eerste nummer dat ik hoorde van ze was 'Cannibal Cookout'; lachen en rocken tegelijk! Gewoon lekker groovende Death met een tikje humor (niet zo als in Austrian Death Machine tho':P), ik vind het vet. Het is gewoon lekkere Death, niets meer en niets minder eigenlijk.
Het gaat hier om hun debuutalbum 'Feast of Flesh', het luistert zeer lekker weg. Het is duidelijk te horen dat dit uit Zweden komt ook. Ik denk dat dit wel in de smaak valt bij veel (oldskool) Death liefhebbers.
Olen viikinki, tulin raiskaamaan teidän tyttären!

~!!iK hAuW Va ma DuSHi Elli3!!~ Lavv me schatje

Gebruikersavatar
Metalhead
Berichten: 908
Lid geworden op: zo jul 17, 2005 2:50 pm
Locatie: Leiden
Contacteer:

Bericht door Metalhead » vr jan 22, 2010 10:09 am

Ja, echt een hele vette plaat. Niet moelijk doen, gewoon lekker rocken!

Gebruikersavatar
Dimas
Berichten: 2462
Lid geworden op: do jul 31, 2003 2:23 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Dimas » vr jan 22, 2010 11:05 am

Inderdaad toffe plaat. Maar wat wil je met Rogga en Kam Lee in 1 band.

Gebruikersavatar
DORSTIG
Berichten: 1458
Lid geworden op: wo nov 16, 2005 7:55 pm
Locatie: achtmaal
Contacteer:

Bericht door DORSTIG » vr jan 22, 2010 11:24 am

Check dan ook even The grotesquery.
Erg fijne death ook met Rogga en kam lee.

http://www.myspace.com/thegrotesquery
ah , my good old trustworthy beer , my love for you will never die


Wiping my ass and finding no shit on the toilet paper is equal to a flawless victory in Mortal kombat.

Gebruikersavatar
Gr. Dracula
Lult over cdtjes
Berichten: 5046
Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am

Bericht door Gr. Dracula » vr jan 22, 2010 11:43 am

Ik vind dat Rogga echt MAXIMAAL 1 DM album per jaar uit mag brengen!
Ik word inmiddels aardig moe van zijn overproductie :-(.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Gebruikersavatar
Dimas
Berichten: 2462
Lid geworden op: do jul 31, 2003 2:23 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Dimas » vr jan 22, 2010 12:11 pm

Ach, als ze allemaal klinken als de laatste Ribspreader hoor je mij niet klagen.

Gebruikersavatar
Tuska
Eén hoofdletter is genoeg
Berichten: 3146
Lid geworden op: wo mar 29, 2006 10:22 am
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Bericht door Tuska » vr jan 22, 2010 12:16 pm

Er 'moe van worden' is toch ook niet echt de juiste bewoording mag ik hopen? ; )
Olen viikinki, tulin raiskaamaan teidän tyttären!

~!!iK hAuW Va ma DuSHi Elli3!!~ Lavv me schatje

Gebruikersavatar
Narrative
Berichten: 1371
Lid geworden op: do jan 13, 2005 7:09 pm

Bericht door Narrative » vr jan 22, 2010 12:18 pm

Woutjinho schreef:[..]


die muziek was wel even wennen maar ik begin het wel te waarderen.
net als die nieuwe Ulcerate. moet je ook maar eens beluisteren als je er nog niet bekend mee was
Was jij al bekend met Vengeful? Zelfde straatje, wel wat meer tempo. Vette muziek!

http://www.myspace.com/vengeful1

Gebruikersavatar
Gr. Dracula
Lult over cdtjes
Berichten: 5046
Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am

Bericht door Gr. Dracula » vr jan 22, 2010 1:54 pm

TUSKA schreef:Er 'moe van worden' is toch ook niet echt de juiste bewoording mag ik hopen? ; )
Beslist!
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Bericht door MetalJan » vr jan 22, 2010 6:53 pm

Gisteren wat nummers van de nieuwe Arkaik geluisterd. Voor liefhebbers van technische brute death! Binnenkort komt hun nieuwe plaat Reflections Within Dissonance uit.

http://www.myspace.com/arkaik

Gebruikersavatar
Tuska
Eén hoofdletter is genoeg
Berichten: 3146
Lid geworden op: wo mar 29, 2006 10:22 am
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Bericht door Tuska » vr jan 22, 2010 7:17 pm

Ik heb even wat seconden geluisterd, niet te lang want ik zit hier gewoon met m'n moeke. Tot aan de zang; en dat is een grunt zoals ik'm graag heb! Dus later even een keer volledig checken, want ik denk dat dit wel dik my cup of tea is :).
Olen viikinki, tulin raiskaamaan teidän tyttären!

~!!iK hAuW Va ma DuSHi Elli3!!~ Lavv me schatje

Gebruikersavatar
Woutjinho
Berichten: 2153
Lid geworden op: do jul 31, 2008 5:45 pm
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door Woutjinho » vr jan 22, 2010 8:25 pm

Narrative schreef:[..]


Was jij al bekend met Vengeful? Zelfde straatje, wel wat meer tempo. Vette muziek!

http://www.myspace.com/vengeful1
zal ik maar eens snel doen dan

Gebruikersavatar
Tuska
Eén hoofdletter is genoeg
Berichten: 3146
Lid geworden op: wo mar 29, 2006 10:22 am
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Bericht door Tuska » za jan 23, 2010 12:18 am

MetalJan schreef:Gisteren wat nummers van de nieuwe Arkaik geluisterd. Voor liefhebbers van technische brute death! Binnenkort komt hun nieuwe plaat Reflections Within Dissonance uit.

http://www.myspace.com/arkaik
Nu wat langer gechecked; klinkt zeker als een gave band. Strakker dan een kleuter, goede muziektechnische constructies. Er is echter iets, ik weet niet precies wat maar ik denk de vocals, dat het enigszins slepend monotoon maakt. Bij zo'n opmerking denk ik 'is het bij andere bands dan zo anders?' maar blijkbaar wel, want het valt me hier toch wel op. Het is eigenlijk de hele tijd dezelfde grunt, geen variaties or whatsoever. In combinatie met zo'n zeikend riffje erover met een pot blasbeats.. vind ik veel van die verse-riffs ergens een beetje nerveus/opdringerig/irritant. Het kan aan mijn geluid liggen maar sowieso vind ik de vocals ook te dominant ingemixed. Had wel wat meer gitaar gemogen.
Maar niettemin zit het allemaal wel goed in elkaar en is de sound verder zoals ie 'moet' zijn. Mocht ik er ooit een plaatje van tegenkomen (zal wel niet zomaar), laat ik het vast niet liggen.
Olen viikinki, tulin raiskaamaan teidän tyttären!

~!!iK hAuW Va ma DuSHi Elli3!!~ Lavv me schatje

Gebruikersavatar
Soulcollector
Berichten: 19688
Lid geworden op: vr jan 17, 2003 11:09 am
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » ma jan 25, 2010 9:44 am

MetalJan schreef:Gisteren wat nummers van de nieuwe Arkaik geluisterd. Voor liefhebbers van technische brute death! Binnenkort komt hun nieuwe plaat Reflections Within Dissonance uit.

http://www.myspace.com/arkaik
Weinig originele/memorabele riffs, te veel herhaling en een irritante blast. Nein danke.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

Gebruikersavatar
Moby Rick
Berichten: 390
Lid geworden op: do okt 12, 2006 3:42 pm
Locatie: Wateringen

Bericht door Moby Rick » wo jan 27, 2010 1:24 pm

Master komt met een nieuw album

Afbeelding

Gebruikersavatar
Tox
Berichten: 6178
Lid geworden op: vr sep 22, 2006 2:21 pm
Locatie: Stein

Bericht door Tox » wo jan 27, 2010 3:28 pm

Die cover heb ik volgens mij eerder gezien, of is dit oud nieuws?

Goed nieuws is het in ieder geval. Ik heb de eerste 2 albums hier ook in de kast staan.
NOT MY FUCKING TEMPO

Gebruikersavatar
Woutjinho
Berichten: 2153
Lid geworden op: do jul 31, 2008 5:45 pm
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door Woutjinho » wo jan 27, 2010 11:39 pm

Narrative schreef:[..]


Was jij al bekend met Vengeful? Zelfde straatje, wel wat meer tempo. Vette muziek!

http://www.myspace.com/vengeful1
klonk wel goed, ik ben alleen nog niet aan dat laatste nummer toegekomen, maar 21 minuten!?!? maken ze een grapje?

o en trouwens Execration beluisterd. dat was wel goed hard

Gebruikersavatar
Narrative
Berichten: 1371
Lid geworden op: do jan 13, 2005 7:09 pm

Bericht door Narrative » do jan 28, 2010 5:28 pm

Nee absoluut niet.
Ook nog een goed nummer!

Kijken of die CD ergens te scoren is.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » zo feb 07, 2010 5:30 pm

Cranial schreef:effe wat onder de aandacht brengen hier:

Viraemia uit phoenix,AZ....
vreselijke vette techdeath !!
denk aan origin on crack......


www.myspace.com/viraemiaaz
Wat is dit gaaf!

Gebruikersavatar
Tox
Berichten: 6178
Lid geworden op: vr sep 22, 2006 2:21 pm
Locatie: Stein

Bericht door Tox » zo feb 07, 2010 5:44 pm

Vette shizzle ja, die bassist heeft ook een custom 10-snarige bas. :P Staat ook een filmpje van op de myspace. Heb afgelopen week de cd + shirt binnengekregen. :)
NOT MY FUCKING TEMPO

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » ma feb 08, 2010 9:41 am

Binnenkort ook maar even bestellen dan, want dit is best verslavend. Hoewel het zeer technisch is, is het ook nog eens bijzonder catchy en de grunts zijn gaaf!

Laatste tijd ook weer verslaafd aan Benighted - Icon. Hopelijk komen die ook weer met nieuw werk.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » do feb 11, 2010 8:22 pm

Ok, is er al langharig tuig hier in het bezit van dit album:

Afbeelding

En zo niet, waarom niet?

Ach, eigenlijk is het zo gek ook niet. Dit album was ook bijna aan mij voorbij gegaan. Op de een of andere manier is het in Nederland niet goed gepromoot ofzo. Volledig onterecht!!!

Ik ga het gewoon zeggen: Ik vind dit album beter dan de laatste Behemoth en de laatste Nile. Deze polen hebben wat mij betreft een van de beste death metal cd's van de laatste jaren afgeleverd.

Brute, technische en moderne death metal in het straatje van de 2 eerder genoemde bands. Het duurt redelijk lang voor dit album zijn geheimen prijs geeft maar het is de moeite dubbel en dwars waard.

Checken die bende:
http://www.myspace.com/lostsoulofficial
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » do feb 11, 2010 8:25 pm

Is Lost Soul weer bij elkaar? :shock:

Dat wist ik niet eens. Maar eens opzoek naar dat album.

Gebruikersavatar
Tox
Berichten: 6178
Lid geworden op: vr sep 22, 2006 2:21 pm
Locatie: Stein

Bericht door Tox » do feb 11, 2010 8:26 pm

Orklord schreef:Laatste tijd ook weer verslaafd aan Benighted - Icon. Hopelijk komen die ook weer met nieuw werk.
Toch vind ik de voorganger Identisick nog altijd stukken beter (en catchier).


En Lost Soul schopt aars ja, hoewel ik ze ietsje minder hoog inschat dan xNegx hierboven ;)
NOT MY FUCKING TEMPO

Gebruikersavatar
Tox
Berichten: 6178
Lid geworden op: vr sep 22, 2006 2:21 pm
Locatie: Stein

Bericht door Tox » zo feb 14, 2010 6:19 pm

Weet niet of het al bekend was, maar in mei komt d'r een EP uit van Fleshgod Apocalypse. "Mafia" gaat ie heten.
NOT MY FUCKING TEMPO

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Bericht door cataclysm child » zo feb 14, 2010 6:37 pm

Tox schreef:Weet niet of het al bekend was, maar in mei komt d'r een EP uit van Fleshgod Apocalypse. "Mafia" gaat ie heten.
Er staat al een nieuw nummer op hun myspace. Maar echt overtuigen doet het me niet. Het nummer is voor mijn part toch een minuutje te lang, iets te repetitief en die cleane vocals zijn een leuk idee, maar niet overtuigend genoeg en ze staan te soft in de mix.
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
Tox
Berichten: 6178
Lid geworden op: vr sep 22, 2006 2:21 pm
Locatie: Stein

Bericht door Tox » zo feb 14, 2010 7:02 pm

Ja, het is geen slecht nummer, maar het is inderdaad te hopen dat de rest wat meer te bieden heeft. Maar wie weet is het experiment met de cleane vocals ook de reden om dit nummer als eerste te laten horen.
NOT MY FUCKING TEMPO

Gebruikersavatar
Tox
Berichten: 6178
Lid geworden op: vr sep 22, 2006 2:21 pm
Locatie: Stein

Bericht door Tox » ma feb 15, 2010 9:08 pm

Voor de brutal death metal fans:

NOT MY FUCKING TEMPO

Gebruikersavatar
Woutjinho
Berichten: 2153
Lid geworden op: do jul 31, 2008 5:45 pm
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door Woutjinho » di feb 16, 2010 2:29 pm

niet zo goede kwaliteit jammer genoeg

Gebruikersavatar
Tox
Berichten: 6178
Lid geworden op: vr sep 22, 2006 2:21 pm
Locatie: Stein

Bericht door Tox » di feb 16, 2010 8:51 pm

Nee helaas niet, maar toch beter dan niks dacht ik. :)
NOT MY FUCKING TEMPO

Gebruikersavatar
Jan-Willem
Berichten: 2374
Lid geworden op: wo dec 21, 2005 11:51 pm
Locatie: Rotterdam

Bericht door Jan-Willem » di mar 02, 2010 10:18 pm

Heb nooit echt zoveel naar Death Metal geluisterd maar langzamer hand begint het te komen.

Zo is Blood Red Throne en Death (vooral Human) al een tijdje een dood geverfde favoriet van mijn autoradio. En daarnaast kunnen Morbid Angel en Zyklon mij ook erg bekoren.

Hebben jullie misschien tips die mooi passen in deze lijn van bands?

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » wo mar 03, 2010 12:33 pm

Jan-Willem schreef:Heb nooit echt zoveel naar Death Metal geluisterd maar langzamer hand begint het te komen.

Zo is Blood Red Throne en Death (vooral Human) al een tijdje een dood geverfde favoriet van mijn autoradio. En daarnaast kunnen Morbid Angel en Zyklon mij ook erg bekoren.

Hebben jullie misschien tips die mooi passen in deze lijn van bands?
Dan zou ik je Obscura, Hate, Aeon, Decapitated, Deicide, Vomitory en Gory Blister aan willen raden... Om mee te beginnen dan he :wink:
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Plaats reactie