Via via zijn mij deze zeldzame opnames toegeschoven en ik moet zeggen het kickt ass haha. Beetje rommelig misschien, maar desondanks grooved het lekker
Er schijnen plannen te zijn voor een herrijzenis van Aratron, met de bassist en zanger als enige van de oude bezetting. Als de tijd daar is en de juiste muzikanten zijn gevonden zal er een comeback zijn als daar nimmer geweest is of ooit zal zijn. Dit laatste moest ik er ff bijzeggen werd me gevraagd, een beetje arrogantie kan nooit kwaad in de hedendaagse muziek wereld, of niet soms?
Mocht je interesse hebben in de opnames, waaronder ook een genial versie van Black Sabbath´ Paranoid, bericht me ff en ik mail je ze graag!
Dat was het en tot ziens, misschien tot morgen in Dordrecht bij Napalm Death en Suffocation mwhuhahaha
http://www.metal-archives.com/band.php?id=17030
Aratron - Live in Baroeg ´01
- DJ Sgeit
- Contacteer:
Aratron - Live in Baroeg ´01
Petomaan
pe - to` maan («Frans-Grieks) de -woord (mannelijk) petomanen iem. die door het laten van winden allerlei geluiden kan nabootsen
pe - to` maan («Frans-Grieks) de -woord (mannelijk) petomanen iem. die door het laten van winden allerlei geluiden kan nabootsen