13 Juni: Bon Jovi, Arena
13 Juni: Bon Jovi, Arena
Ja.
Eerst Van Velzen, dat voetbal, en dan Bon Jovi.
In de Arena.
Nog niet uitverkocht, kost een piek of 60, afhankelijk van waar je gaat zitten/staan.
Hoorde het vandaag pas, en ik wil er best érg graag heen eigenlijk. Maar ja, ik ben dan weer de enige in m'n omgeving die dit gaaf vind.
Iemand?
[edit]
Link naar Mojo
Link naar de (gruwelijk stoere) setlist
Eerst Van Velzen, dat voetbal, en dan Bon Jovi.
In de Arena.
Nog niet uitverkocht, kost een piek of 60, afhankelijk van waar je gaat zitten/staan.
Hoorde het vandaag pas, en ik wil er best érg graag heen eigenlijk. Maar ja, ik ben dan weer de enige in m'n omgeving die dit gaaf vind.
Iemand?
[edit]
Link naar Mojo
Link naar de (gruwelijk stoere) setlist
sabaton is mijn favoriete epic metal band
-
- fetuskiller
- Contacteer:
RraaarR...
Eerste Van Velzen, wat ik totaal niet bij Jovi vind passen. Vervolgens Nederland - Frankrijk, en dan gaat Bon Jovi spelen, dat zal dus rond 11 uur zijn, laat ze dan een set van 2 uur spelen, en je staat daar tot een uur of 1. Das wel erg laat, gezien veel publiektoch gebruik maakt van het openbaar vervoer bij dit soort shows...
Eerste Van Velzen, wat ik totaal niet bij Jovi vind passen. Vervolgens Nederland - Frankrijk, en dan gaat Bon Jovi spelen, dat zal dus rond 11 uur zijn, laat ze dan een set van 2 uur spelen, en je staat daar tot een uur of 1. Das wel erg laat, gezien veel publiektoch gebruik maakt van het openbaar vervoer bij dit soort shows...
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Ik heb laatst Slippery When Wet weer aangeschaft, maar 60 piek vind ik toch echt teveel.
Kan Jon nog wel zingen tegenwoordig?
Kan Jon nog wel zingen tegenwoordig?
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
-