Thrash / Speed Metal XII

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Gebruikersavatar
Tox
Berichten: 6178
Lid geworden op: vr sep 22, 2006 2:21 pm
Locatie: Stein

Thrash / Speed Metal XII

Bericht door Tox » wo jul 30, 2008 11:48 pm

Und weiter..


Ik heb vandaag Battalions of Fear uit '88 van Blind Guardian gekocht, wát een verschil met het latere werk zeg..
NOT MY FUCKING TEMPO

Gebruikersavatar
Strijdkreet
Berichten: 3517
Lid geworden op: do jul 13, 2006 8:27 pm
Locatie: Arnhem Noord

Bericht door Strijdkreet » do jul 31, 2008 12:11 am

En ook veel beter. :mrgreen:
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."

Gebruikersavatar
Tox
Berichten: 6178
Lid geworden op: vr sep 22, 2006 2:21 pm
Locatie: Stein

Bericht door Tox » do jul 31, 2008 12:13 am

Ik vind het allebei wel wat hebben :)
NOT MY FUCKING TEMPO

Gebruikersavatar
Strijdkreet
Berichten: 3517
Lid geworden op: do jul 13, 2006 8:27 pm
Locatie: Arnhem Noord

Bericht door Strijdkreet » do jul 31, 2008 12:19 am

Ja dat zeker, maar ik heb de nieuwere dingen al een paar jaar achter me liggen. Wel tof, het doet me alleen niets meer. :)
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Re: Thrash / Speed Metal XII

Bericht door enforcer » do jul 31, 2008 9:55 am

toxic_avenger schreef:Und weiter..


Ik heb vandaag Battalions of Fear uit '88 van Blind Guardian gekocht, wát een verschil met het latere werk zeg..
ja die eerste twee platen zijn alleeraardigst vergeleken met de operametal die ze nu maken. Maar dat geldt ook voor de oudere platen van RAGE, zo tussen 1987 en 1994 heben ze hele gave power/thrash metal platen gemaakt, "the missing link" mag ik graag nar luisteren. GRINDER uit Duitsland is ookw el aardig, klint een beetje oppervlakkig en Amerikaans maar muzikaal is het best gaaf en meer dan doorsnee, hun album "Nothing is Sacred" is een aanrader. Overigens speelde de huidige drummer van GRAVE DIGGER bij hen. Hun eerste paar platen zaten ook op hetzelfde label als BLIND GUARDIAN in die tijd en muzikaal is het ook wel enigszins te vergelijken met de oude BG.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Lone Starr
Berichten: 6203
Lid geworden op: ma jun 16, 2003 5:25 pm
Locatie: Limburg

Bericht door Lone Starr » do jul 31, 2008 10:08 am

Battalions vind ik zeer matig gezongen. luister hem ook bijna nooit.
"Do is die Bahnhof!!"

[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » do jul 31, 2008 10:13 am

Ik vind Hansi Kursch zowiezo een mega irritante zanger, maar dat is mijn persoonljike insteek ik weet dat BG mateloos populair is bij sommige metalliefhebbers.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Lone Starr
Berichten: 6203
Lid geworden op: ma jun 16, 2003 5:25 pm
Locatie: Limburg

Bericht door Lone Starr » do jul 31, 2008 10:36 am

ik snap de BG gekte ook niet, al vind ik Hansi wel redelijk te pruimen bij Demons & Wizards.
"Do is die Bahnhof!!"

[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25594
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » do jul 31, 2008 10:41 am

Ik ben een van die Blind Guardian fans in ieder geval, maar ga er niet zo ver mee als sommige mensen die ik ken (die ook niks anders meer luisteren).

Toch vind ik de eerste twee albums minder interessant als speed metal releases dan Tales From The Twilight World en Somewhere Far Beyond. De symfonische elementen zijn meer aanwezig, maar het geheel klinkt veel strakker en Hansi's stem is beduidend beter geworden dan op de eerste twee releases (al is het alleen maar de uitspraak :P)

Maar zijn stem vind ik gaaf, daar is geen twijfel over.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Eru Iluvatar » do jul 31, 2008 10:44 am

Kom op zeg, 'De BG-gekte niet begrijpen', pfff.
In mijn opinie is Blind Guardian één van de weinige bands die alle aandacht die ze krijgen van media en metalheads volkomen terecht verdient heeft - en nog meer aandacht verdient.
De band weet in mijn opinie keer op keer ijzersterke albums af te leveren. Ze hebben me nooit teleur gesteld.
Ik zou me maar niet zou ergeren aan die 'BG-gekte'. Bands als DragonForce worden pas onterecht gehypt, met hun onoriginele levenloze muziek. Bovendien zijn deze Britten véél populairder dan BG, terwijl ze in pakweg 2003 nog maar een kleine vis waren in de powermetalvijver.

Gebruikersavatar
Lone Starr
Berichten: 6203
Lid geworden op: ma jun 16, 2003 5:25 pm
Locatie: Limburg

Bericht door Lone Starr » do jul 31, 2008 10:49 am

Eru Iluvatar schreef:Kom op zeg, 'De BG-gekte niet begrijpen', pfff.
In mijn opinie is Blind Guardian één van de weinige bands die alle aandacht die ze krijgen van media en metalheads volkomen terecht verdient heeft - en nog meer aandacht verdient.
De band weet in mijn opinie keer op keer ijzersterke albums af te leveren. Ze hebben me nooit teleur gesteld.
Ik zou me maar niet zou ergeren aan die 'BG-gekte'. Bands als DragonForce worden pas onterecht gehypt, met hun onoriginele levenloze muziek. Bovendien zijn deze Britten véél populairder dan BG, terwijl ze in pakweg 2003 nog maar een kleine vis waren in de powermetalvijver.
denk je wel een beetje aan je hart? En als je 2 kutbands met elkaar vergelijkt ga ik er niet meteen 1 beter van vinden. :P smaken verschillen.

oja, wie is er zich hier nou eigenlijk aan het ergeren? ik gaf slechts aan niks om de band te geven.
"Do is die Bahnhof!!"

[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » do jul 31, 2008 10:56 am

hahaha, ik kan ook erg weinig met die "power" metal bands. RUNNING WILD vind ik nog wel ok en ouwe RAGE sommige GRAVE DIGGER nummers, maar het meeste vind ik te zoetsappig en overgeokestreerd. Die Italiaanse meuk is helemaal erg. Ik heb zo tussen 1996-1999 wel een periode gehad dat ik ernaar luisterde en het zowaar kon waarderen.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Lone Starr
Berichten: 6203
Lid geworden op: ma jun 16, 2003 5:25 pm
Locatie: Limburg

Bericht door Lone Starr » do jul 31, 2008 11:03 am

Ach, power/speedbands als Scanner met albums als Hypertrace en Terminal Earth behoren tot mijn alltime favorieten. Maar het is irritant als mensen hun mening als feit door drukken. iets dat wij hierboven niet deden.
"Do is die Bahnhof!!"

[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]

Gebruikersavatar
Tox
Berichten: 6178
Lid geworden op: vr sep 22, 2006 2:21 pm
Locatie: Stein

Re: Thrash / Speed Metal XII

Bericht door Tox » do jul 31, 2008 12:07 pm

enforcer schreef:[..]


ja die eerste twee platen zijn alleeraardigst vergeleken met de operametal die ze nu maken. Maar dat geldt ook voor de oudere platen van RAGE, zo tussen 1987 en 1994 heben ze hele gave power/thrash metal platen gemaakt, "the missing link" mag ik graag nar luisteren. GRINDER uit Duitsland is ookw el aardig, klint een beetje oppervlakkig en Amerikaans maar muzikaal is het best gaaf en meer dan doorsnee, hun album "Nothing is Sacred" is een aanrader. Overigens speelde de huidige drummer van GRAVE DIGGER bij hen. Hun eerste paar platen zaten ook op hetzelfde label als BLIND GUARDIAN in die tijd en muzikaal is het ook wel enigszins te vergelijken met de oude BG.
Ga ik die ook eens uitchecken.
NOT MY FUCKING TEMPO

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » do jul 31, 2008 12:28 pm

Grinder is wel echte thrash/speed, Rage is meer Power/Speed met lichte thrashinvloeden. Ik neem aan dat het nummer "Don't Fear The Winter" wel bekend is? De nieuwere platen zijn meer proggy vind ik stukken minder gaaf.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Eru Iluvatar » do jul 31, 2008 12:35 pm

Van RAGE heb ik het nummer 'Invisible Horizons' van het album Secrets In A Weird World (1989) altijd erg aanstekelijk gevonden.

Videoclip: http://www.youtube.com/watch?v=ka2vERmTtfc

De eerste twee Scanner-albums kan ik ook erg goed waarderen. In het verlengde van Rage en Scanner rond 1990 liggen andere Duitse bands als Mania en Angel Dust met hun tweede album To Dust You Will Decay. Power/speedmetal, maar net wat 'thrasheriger' dan een band als Helloween. (Keepers Era)

Gebruikersavatar
Strijdkreet
Berichten: 3517
Lid geworden op: do jul 13, 2006 8:27 pm
Locatie: Arnhem Noord

Bericht door Strijdkreet » do jul 31, 2008 4:11 pm

Ja, de nieuwe Laaz rockit is weer erg geslaagd. Kan niet anders dan hem dan aanraden.
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » do jul 31, 2008 4:18 pm

Ja voor huidige begrippen is ie erg goed, IMO veegt ie de vloer aan met de laatste TESTAMENT. Oragnische maar vette productie en lekkere nummers niet al te oubollig maar ook niet te modern.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22660
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » do jul 31, 2008 4:33 pm

Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe van Laaz, maar afgaande op wat ik op hun myspace gehoord hebt weet ik wel dat dit Annihilation principle, Nithing's sacred of know your enemy overtreft.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » do jul 31, 2008 4:35 pm

Ik vind Blind Guardian een toffe band, heb ze al verscheidene malen live gezien en dat was elke keer weer gaaf. Toch heb ik geen albums van de band, omdat het me snel gaat vervelen en het volgepropte geluid gaat me nogal irriteren.

Wat iemand ookal zei, ik vind Demons & Wizards een stuk gaver. Daar komt Hansi mijnsinziens een stuk beter tot z'n recht, omdat er niet allerlei stemmetjes en instrumenten uit een doosje hem lijken op te jagen. Gewoon dat goede ritmegitaarwerk van Schaffer en zijn stem, toffe zaak.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Eru Iluvatar » do jul 31, 2008 4:45 pm

enforcer schreef:Ja voor huidige begrippen is ie erg goed, IMO veegt ie de vloer aan met de laatste TESTAMENT. Oragnische maar vette productie en lekkere nummers niet al te oubollig maar ook niet te modern.
+2. Helaas zullen verhoudingsgewijs maar weinig mensen de nieuwe Laaz Rockit leren kennen in vergelijking met het aantal mensen dat bekend is - of bekend gaat worden - met 'The Formation of Damnation' van Testament.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » do jul 31, 2008 4:46 pm

Gave plaat inderdaad, niet zozeer beter of slechter dan de nieuwe Testament, gewoon weer een gave cd van Laaz Rockit.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » do jul 31, 2008 4:47 pm

innuendo schreef:Ik ben erg benieuwd naar de nieuwe van Laaz, maar afgaande op wat ik op hun myspace gehoord hebt weet ik wel dat dit Annihilation principle, Nithing's sacred of know your enemy overtreft.
overtreffen is een groot woord, maar het is en goede nieuwe plaat.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22660
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » do jul 31, 2008 4:48 pm

kut, zo bedoelde ik het niet. Het zijn goeie nummers, maar overtreffen doet het niet.

Dat bedoelde ik.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » do jul 31, 2008 4:50 pm

Eru Iluvatar schreef:[..]


+2. Helaas zullen verhoudingsgewijs maar weinig mensen de nieuwe Laaz Rockit leren kennen in vergelijking met het aantal mensen dat bekend is - of bekend gaat worden - met 'The Formation of Damnation' van Testament.
ach Testament verdient erkenning voor het feit dat ze nooit gestopt of uitgewhipt zijn, maar ik vind persoonlijk de laatste plaat nogal routineus en ongeinspireerd teruggrijpend op hun oudere werk. Ik vond in vergelijking "Low" en met name "The Gathering" veel sterker. Slacht is het niet alleen ook niet heel erg goed.

Ik vind de nieuwe LR verfrissender en energieker klinken.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
!slayer!
Berichten: 3729
Lid geworden op: za okt 11, 2003 5:42 pm
Locatie: Zevenaar

Bericht door !slayer! » do jul 31, 2008 10:32 pm

Gama Bomb weer in de Willemeen? Gaaf en lekker dicht bij huis weer!

Gebruikersavatar
!slayer!
Berichten: 3729
Lid geworden op: za okt 11, 2003 5:42 pm
Locatie: Zevenaar

Bericht door !slayer! » do jul 31, 2008 10:33 pm

Ik ken alleen de nieuwe nummers op hun myspace. Ik vond dat wel aardig, maar niet heel schokkend verder. Binnenkort even ergens halen.

Gebruikersavatar
hellish star
Berichten: 731
Lid geworden op: di okt 16, 2007 8:29 pm
Locatie: Lovendegem - België

Bericht door hellish star » wo aug 06, 2008 10:12 am

Deze week HATCHET (Awaiting evil) gekocht.

Voer voor fans van Bay Area Thrash... De cd in kwestie werd afgebroken in Aardschock maar we weten al langer dat we de reviews van dat tijdschrift niet ernstig moeten nemen.

http://www.myspace.com/hatchet2006
http://www.myspace.com/hellishstar

http://users.telenet.be/metaltoinfinity/MTIindex.htm

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » wo aug 06, 2008 10:20 am

ik vind het overigens ook maar een matige plaat. Slechte zanger, onstrak spel (vooral drums) en die solo's gaan eigenlijk nergens naartoe.
Het klinkt hier en daar wel leuk qua riffs, maar dat is ook niets wat we nog niet eerder hebben gehoord. Nee, wat Hatchet betreft ben ik het voor de verandering een keer eens met de Aardschok.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22660
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » zo aug 10, 2008 10:19 pm

Omdat ze een geweldig optreden weggaven op dokk'em open air, voel ik me verplicht om ze aan jullie bekend te maken. Het gaat hier om Anger as art met Steve Gaines (ex-abattoir). Lekkere technische thrash. Als Jeroen hier niet van gaat smullen, dan weet ik het ook niet meer.

http://www.myspace.com/angerasart
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » zo aug 10, 2008 10:26 pm

Nou inderdaad, toffe aanrader.
Zang doet me een beetje denken aan Bruce Hall (op het laatste Alienigma album) (de nummers van het s/t album tenminste), al klinken de snerpende hoge uithalen weer anders. Dat werk van dat album uit 2006 klinkt dan weer een tikje doordeweeks.

Vet funky baswerk ook, klinkt een beetje als Sadus met zelfs een vleugje Mordred hier en daar. Eens ff meer van checken.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » ma aug 11, 2008 6:54 pm

innuendo schreef:Omdat ze een geweldig optreden weggaven op dokk'em open air, voel ik me verplicht om ze aan jullie bekend te maken. Het gaat hier om Anger as art met Steve Gaines (ex-abattoir). Lekkere technische thrash. Als Jeroen hier niet van gaat smullen, dan weet ik het ook niet meer.

http://www.myspace.com/angerasart
Ik kende ze al maar ik echt geweldig vind ik het niet. Steve is ook niet bepaald mijn favoriete zanger. Zaterdag het laatste stuk van het optreden gezien en ook de Abattoir cover, maar met hun gitaargeluid en de zang van Steve vond ik de cover maar matig. :lol:
It's the end of time

Gebruikersavatar
hellish star
Berichten: 731
Lid geworden op: di okt 16, 2007 8:29 pm
Locatie: Lovendegem - België

Bericht door hellish star » ma aug 11, 2008 11:03 pm

Wel, ik had het niet verwacht maar de nieuwe LAAZ ROCKIT blaast me volledig weg! Wat een power, wat een schitterende solos, wat een toffe songs. De plaat heeft misschien wel wat tijd nodig maar het is een godverdomde topplaat!!!!!
http://www.myspace.com/hellishstar

http://users.telenet.be/metaltoinfinity/MTIindex.htm

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25594
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » di aug 12, 2008 7:48 pm

Zojuist van Destructor Nuclear Assault's Third World Genocide en Alive Again overgenomen, de eerste plaat komt op mij in ieder geval over als de meest rommelige plaat die ze ooit hebben opgenomen. Wel op en top thrash in ieder geval.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25594
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » di aug 12, 2008 10:36 pm

Alive Again is best gaaf eigenlijk. Productie kon beter, maar het geeft een lekker live sfeertje wat me goed doet denken aan de enige keer dat ik ze ooit zag (2003).

Weet iemand uberhaupt wat de tekst van Butt F*ck is?
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22194
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » di aug 12, 2008 10:38 pm

We're gonna get a whole lot of smack for puttin a blues bar on a thrash album!

Cause after all we're musicians, so we can do whatever we want. That's for sure baby!

En dan nog 33 X:

Butt fuck, butt fuck, butt fuck, yeah!
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Destructor
Berichten: 1890
Lid geworden op: zo mei 15, 2005 3:00 pm
Locatie: Bleiswijk

Bericht door Destructor » di aug 12, 2008 10:42 pm

Lennert schreef:Zojuist van Destructor Nuclear Assault's Third World Genocide en Alive Again overgenomen, de eerste plaat komt op mij in ieder geval over als de meest rommelige plaat die ze ooit hebben opgenomen. Wel op en top thrash in ieder geval.
Ik ben blij dat ik nog iemand blij heb kunnen maken met die plaat, volgens mij ben jij ook de enige die hem gaaf vind hehe.

En Butt Fuck is natuurlijk geniaal.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25594
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » di aug 12, 2008 10:45 pm

Absoluut. Third World Genocide is dan absoluut wel het minste album van degenen die ik tot nu toe van ze heb (Game Over/The Plague, Survive en Handle With Care), maar het heeft wel een lekker smerig sfeertje nog steeds erover.

Daarnaast hoor ik van iedereen dat Out Of Order nog erger is, dan ben ik daar helemaal benieuwd naar. Something Wicked moet dan al minder erg zijn.

@Koen: Thanks, dat eerste stuk lukte me nooit om te verstaan :P
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » di aug 12, 2008 10:47 pm

je lijkt mij wel, underrated kut albums checken en nog goed vinden ook :P

No Prayer for the Dying is de beste Maiden plaat trouwens ;)
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25594
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » di aug 12, 2008 10:50 pm

Risk de beste Megadeth en Q2K de beste Queensryche! :P
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » di aug 12, 2008 10:51 pm

goed, nu ga je wel weer wat te ver, maar goed
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Destructor
Berichten: 1890
Lid geworden op: zo mei 15, 2005 3:00 pm
Locatie: Bleiswijk

Bericht door Destructor » di aug 12, 2008 10:51 pm

Out Of Order is een hele gave plaat, beetje vergelijkbaar met Survive en Handele With Care maar dan iets rustiger. Something Wicked vind ik ook nog wel gaaf, maar met Third World Genocide kon ik echt totaal niks.

Gebruikersavatar
Lone Starr
Berichten: 6203
Lid geworden op: ma jun 16, 2003 5:25 pm
Locatie: Limburg

Bericht door Lone Starr » di aug 12, 2008 10:52 pm

Lennert schreef:Absoluut. Third World Genocide is dan absoluut wel het minste album van degenen die ik tot nu toe van ze heb (Game Over/The Plague, Survive en Handle With Care), maar het heeft wel een lekker smerig sfeertje nog steeds erover.

Daarnaast hoor ik van iedereen dat Out Of Order nog erger is, dan ben ik daar helemaal benieuwd naar. Something Wicked moet dan al minder erg zijn.

@Koen: Thanks, dat eerste stuk lukte me nooit om te verstaan :P
Out of order is volgens mij wel oke hoor, lang geleden dat ik die heb gedraaid. Fuck "puristen".
"Do is die Bahnhof!!"

[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22194
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » di aug 12, 2008 11:37 pm

Lennert schreef:Absoluut. Third World Genocide is dan absoluut wel het minste album van degenen die ik tot nu toe van ze heb (Game Over/The Plague, Survive en Handle With Care), maar het heeft wel een lekker smerig sfeertje nog steeds erover.

Daarnaast hoor ik van iedereen dat Out Of Order nog erger is, dan ben ik daar helemaal benieuwd naar. Something Wicked moet dan al minder erg zijn.

@Koen: Thanks, dat eerste stuk lukte me nooit om te verstaan :P
Ik luister m nu, zal neertypen wat ik kan verstaan:

HUGH

I'm ....
....
Wanna go for a ride. And we're goin down the highway for 90 miles an hour.

You think you really did this, you think that you're a star.

Butt fuck X 37

You know, we're probably gonna get a whole lotta smack for puttin a blues part on a thrash album.

But as far as i'm concerned, anyone who gives us a hard time...

Cause after all, we're musicians, so we can do whatever we want. That's for sure baby!

You don't have to listen if you don't wanna hear it.

You know, for a lot of people... who've never gone into a recording studio...

But, fuck (pun intended)... It's fucking bizarre.

...

Butt fuck X 37

....

BUUUTT FUUUCK

rampampam HUGH!

*can opens* that's it!




Aanvullingen welkom. :P
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Strijdkreet
Berichten: 3517
Lid geworden op: do jul 13, 2006 8:27 pm
Locatie: Arnhem Noord

Bericht door Strijdkreet » wo aug 13, 2008 1:07 am

hellish star schreef:Deze week HATCHET (Awaiting evil) gekocht.

Voer voor fans van Bay Area Thrash... De cd in kwestie werd afgebroken in Aardschock maar we weten al langer dat we de reviews van dat tijdschrift niet ernstig moeten nemen.

http://www.myspace.com/hatchet2006
Dat klinkt erg tof, niet veel nieuws. Maar dat had ik ook niet echt verwacht. Weer een degelijke thrash band erbij. Al die bands moeten eens samen gaan touren: Gama bomb, Bonded by blood, Dekapitator, Fueled by fire, deze, etc. etc.
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22660
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » wo aug 13, 2008 10:37 am

Hexen heeft een nieuw album uitgebracht!

http://www.myspace.com/hexen
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
hellish star
Berichten: 731
Lid geworden op: di okt 16, 2007 8:29 pm
Locatie: Lovendegem - België

Bericht door hellish star » wo aug 13, 2008 4:29 pm

Strijdkreet schreef:[..]
Dat klinkt erg tof, niet veel nieuws. Maar dat had ik ook niet echt verwacht. Weer een degelijke thrash band erbij. Al die bands moeten eens samen gaan touren: Gama bomb, Bonded by blood, Dekapitator, Fueled by fire, deze, etc. etc.
Hatchet zit in het pakket van het X-mass festival... naast Heathen, Flotsam & Jetsam, Helstar, Samael,...
http://www.myspace.com/hellishstar

http://users.telenet.be/metaltoinfinity/MTIindex.htm

Gebruikersavatar
valkyrian
Berichten: 4642
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:54 am

Bericht door valkyrian » wo aug 13, 2008 6:35 pm

oeh klinkt erg fijn. flotsam& jetsam en heathen moet ik nog altijd eens zien

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » wo aug 13, 2008 6:51 pm

Ik heb hier van Nuclear Assualt liggen Game Over/the Plague en Handle With Care. Beide vind ik het erg gave platen. Hoewel ik Game Over toch net wat lekkerder vind.

Verder heb ik Third World Genocide wel eens beluisterd, maar toen kon ik er helemaal niets mee. Misschien nog maar eens proberen.

Out of Order en Survive moet ik nog eens aanschaffen.

Gebruikersavatar
hellish star
Berichten: 731
Lid geworden op: di okt 16, 2007 8:29 pm
Locatie: Lovendegem - België

Bericht door hellish star » wo aug 13, 2008 7:06 pm

valkyrian schreef:oeh klinkt erg fijn. flotsam& jetsam en heathen moet ik nog altijd eens zien
Ik dacht 21/12 in De Effenaar
http://www.myspace.com/hellishstar

http://users.telenet.be/metaltoinfinity/MTIindex.htm

Gesloten