Nightwish in Ahoy op 15 maart 2009

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Rene

Nightwish in Ahoy op 15 maart 2009

Bericht door Rene » zo aug 17, 2008 12:37 pm

Bij het concert van Iron Maiden zag ik posters hangen met het nieuws dat Nightwish op 15 maart wederom naar Nederland komt voor een concert. Dit keer niet in de Heineken Musical Hall, maar nog een tandje groter, de Ahoy in Rotterdam. Ik kan echter nog niks vinden op de site van Nightwish of op Ticketmaster. De band is echter wel op tournee door Europa die periode, dus het zal binnenkort nog wel officieel gemaakt worden.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

zwarte krijser

Bericht door zwarte krijser » zo aug 17, 2008 12:50 pm

Hoe enthousiast is men over het algemeen eigenlijk over de nieuwe zangeres? Op WOA vond ik het allemaal niet zo overtuigend klinken - maar omdat ik Nightwish eigenlijk helemaal niet zo goed ken heb ook weer niet een zee aan referentiemateriaal.

Ernst-Jan

Bericht door Ernst-Jan » zo aug 17, 2008 3:10 pm

Ik hoorde dat zaterdag de voorverkoop begint.
Trotse vader sinds 25/02/10.

Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light

IROn

Bericht door IROn » zo aug 17, 2008 3:16 pm

zwarte krijser schreef:Hoe enthousiast is men over het algemeen eigenlijk over de nieuwe zangeres? Op WOA vond ik het allemaal niet zo overtuigend klinken - maar omdat ik Nightwish eigenlijk helemaal niet zo goed ken heb ook weer niet een zee aan referentiemateriaal.
Ik heb met mijn oordeel gewacht tot ik ze live gezien had, wat op Wacken eindelijk gebeurd is. Ik ben er helaas niet over te spreken, het klinkt gewoon totaal anders met haar, niet alleen qua stem zelf maar ook de manier van zingen. Jammer jammer, dus ik ga er maar niet meer heen.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Plaats reactie