Metalcamp 2009
Metalcamp 2009
Als we dan toch weer alle zomerfestivals posten, bij deze dan ook Metalcamp.
Voor de onbekende mensen: Metalcamp is een festival in Slovenië. Dan denk je: wat een kuteind. En dat is het ook. Maar je krijgt er wel iets voor terug. Een van de mooiste locaties om een festival te houden, met strandjes langs een ijskoude rivier. Meer zien? www.metalcamp.com
De locatie is nu officieel bevestigd: het blijft voor 2009 Tolmin
Eerste bevestigde bands, deze keer officieel door een van de organisatoren:
Die Apokalyptischen Reiter
Sonic Syndicate
Kataklysm
Legion of the Damned
Equilibrium
Keep of Kalessin
Hollenthon
Graveworm
Destruction
Sodom
Blind Guardian
My Dying Bride
Edguy
Death Angel
Hackneyed
Hatebreed
Lamb of God
Kreator
Vader
Dragonforce
Testament
Nieuw:
Amon Amarth
Satyricon
Alestorm
Suidakra
Napalm Death
Down
Voor de onbekende mensen: Metalcamp is een festival in Slovenië. Dan denk je: wat een kuteind. En dat is het ook. Maar je krijgt er wel iets voor terug. Een van de mooiste locaties om een festival te houden, met strandjes langs een ijskoude rivier. Meer zien? www.metalcamp.com
De locatie is nu officieel bevestigd: het blijft voor 2009 Tolmin
Eerste bevestigde bands, deze keer officieel door een van de organisatoren:
Die Apokalyptischen Reiter
Sonic Syndicate
Kataklysm
Legion of the Damned
Equilibrium
Keep of Kalessin
Hollenthon
Graveworm
Destruction
Sodom
Blind Guardian
My Dying Bride
Edguy
Death Angel
Hackneyed
Hatebreed
Lamb of God
Kreator
Vader
Dragonforce
Testament
Nieuw:
Amon Amarth
Satyricon
Alestorm
Suidakra
Napalm Death
Down
Laatst gewijzigd door Dimas op za mar 28, 2009 12:32 pm, 10 keer totaal gewijzigd.
- ComaNation
- Contacteer:
- sal
- Contacteer:
Hmm, laat ze eerst de line-up maar eens wat verbeteren.
Manowar en Metallica bijvoorbeeld zouden gave acts zijn.
Manowar en Metallica bijvoorbeeld zouden gave acts zijn.
[quote="Amibor"]Ze zal ongetwijfeld tegen alle verwachtingen in een ontzettend strakke lap entrecote hebben waar hij zijn beaderde bifiworst terloops loeihard naar binnen kan prakken.[/quote]
[size=67]Buma in me zak.[/size]
[size=67]Buma in me zak.[/size]
- ComaNation
- Contacteer:
- Antonio Montana
- Tuska
- Eén hoofdletter is genoeg
- Contacteer:
Ah, ik ga denk ik weer heen als merchandiser. Vorig jaar echt genoten, - gingen we 's ochtends op het strandje liggen: "Fuck it, we gaan 's middags pas open".
Zoiets moet je gewoon gezien hebben.. al hoop ik niet dat dit ineens kenkerdruk wordt of zo (maar zal wel niet als ze niet veel meer gaan uitbreiden).
Zoiets moet je gewoon gezien hebben.. al hoop ik niet dat dit ineens kenkerdruk wordt of zo (maar zal wel niet als ze niet veel meer gaan uitbreiden).
Olen viikinki, tulin raiskaamaan teidän tyttären!
~!!iK hAuW Va ma DuSHi Elli3!!~ Lavv me schatje
~!!iK hAuW Va ma DuSHi Elli3!!~ Lavv me schatje
- Pantalaimon
Dimas schreef:En In Flames. ..... die de stoppen eruit blies....En Ministry die ongeveer het hele festival wegblies.
Maar hey, de line up vindt ik al goed beginnen.
Maar voor de lineup ga ik sowieso niet helemaal naar Slovenie. Afgezien van de lineup is het gewoon een fucking leuk festival.
2009 zeker weer!
"We do not inherit the earth from our ancestors; We borrow it from our children"
Ik heb trouwens wel belachelijk veel headliners gemist vorig jaar...
Alleen In Flames, Ministry en Iced Earth heb ik eigenlijk gezien, want Opeth was geen headliner, maar wel het gaafste optreden van het festival.
Ja, veel gaver dan Tankard of zelfs Volbeat (toch een van mijn meest favoriete bands op het moment.)
Alleen In Flames, Ministry en Iced Earth heb ik eigenlijk gezien, want Opeth was geen headliner, maar wel het gaafste optreden van het festival.
Ja, veel gaver dan Tankard of zelfs Volbeat (toch een van mijn meest favoriete bands op het moment.)
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan
+1number_17 schreef:Festival staat nog op mijn verlanglijstje.
Alleen de line up laat me nog wat koud. Maar het zijn pas de eerste namen, er kan nog veel gebeuren.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Ja, maar wel samen met slovenen...
Het schijnt dat ze hier en daar redelijk met elkaar overhoop liggen, RTN en MOM...
Ze hadden het voor 2010 ook al over een andere locatie (bij Bovec in de buurt, volgens de geruchtenmachine) Nou, dat scheelt toch al 20 tot 25 kilometer.
Het schijnt dat ze hier en daar redelijk met elkaar overhoop liggen, RTN en MOM...
Ze hadden het voor 2010 ook al over een andere locatie (bij Bovec in de buurt, volgens de geruchtenmachine) Nou, dat scheelt toch al 20 tot 25 kilometer.
Laatst gewijzigd door Crises op vr dec 12, 2008 3:59 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan
- Pantalaimon
Veel roddels. Deels omdat die vervloekte site niet tot nauwelijks wordt geupdate. Vorig jaar stonden er ook nog dingen op betreffende 2006. Na wat mailtjes en beloftes werd het toch niet veranderd.
Ze kunnen nog veel dingen verbeteren, maar het wordt ongeacht dat vast wel weer een leuk festival.
En het feit dat ze in het Nuclear Blast magazine adverteren ziet er toch wel 'officieel' uit.
Ze kunnen nog veel dingen verbeteren, maar het wordt ongeacht dat vast wel weer een leuk festival.
En het feit dat ze in het Nuclear Blast magazine adverteren ziet er toch wel 'officieel' uit.
"We do not inherit the earth from our ancestors; We borrow it from our children"
- Antonio Montana
- ComaNation
- Contacteer:
- KoenM
- Contacteer:
My Dying Bride in de open lucht. Ik hoop dat ze om een uur of 12 ofzo mogen spelen en dat ze niet in de brandende zon moeten...
Verder vind ik tot nu toe alleen maar Vader, Destruction en Aborted interessant. Vrij matige namen tot nu toe. Maar zoals al gezegd; minder belangrijk dan bij andere festivals eigenlijk.
Verder vind ik tot nu toe alleen maar Vader, Destruction en Aborted interessant. Vrij matige namen tot nu toe. Maar zoals al gezegd; minder belangrijk dan bij andere festivals eigenlijk.
- ComaNation
- Contacteer:
+1, gelukkig hadden wij een zware partytent. Dat hielp wel bij het vermijden van mindere partytenten...ComaNation schreef:Zelfs toen was het nog leuk!
Ook fijn dat rondvliegende (party)tenten het fatsoen hadden onze auto's te missen.
Blind Guardian speelt ook op het Bang Your Head festival, dat is een stuk dichterbij. Daar staat tegenover dat bijvoorbeeld Die Apokalyptischen Reiter, My Dying Bride, Sodom en Destruction ook erg gaaf zijn. Ik ben benieuwd wat er nog meer bij komt. Heeeeel misschien ga ik dit jaar wel voor het eerst van mijn leven op vakantie naar het voormalige oostblok.MetalGast schreef:Godver wat een line upp, Blind guardian is al een reden opzich om erheen te gaan inderdaad...
Nightwish op metalcamp? Volgens de Masters of Metal Site (een van de organisatoren) komen ze naar Metalkamp.
http://www.masterofmetal.net/index.php?tpl=1&id=1
Verder roepen ze nog dat de volgende bands komen:
BLIND GUARDIAN
DIMMU BORGIR
EDGUY
KATAKLYSM
DESTRUCTION
MY DYING BRIDE
SODOM
LEGION OF THE DAMNED
DIE APOKALYPTISCHEN REITER
GRAVEWORM
SONIC SYNDICATE
KEEP OF KALESSIN
HOLLENTHON
EQUILIBRIUM
Het valt misschien op dat Vader er niet meer bij staat...
http://www.masterofmetal.net/index.php?tpl=1&id=1
Verder roepen ze nog dat de volgende bands komen:
BLIND GUARDIAN
DIMMU BORGIR
EDGUY
KATAKLYSM
DESTRUCTION
MY DYING BRIDE
SODOM
LEGION OF THE DAMNED
DIE APOKALYPTISCHEN REITER
GRAVEWORM
SONIC SYNDICATE
KEEP OF KALESSIN
HOLLENTHON
EQUILIBRIUM
Het valt misschien op dat Vader er niet meer bij staat...

Laatst gewijzigd door Crises op ma dec 22, 2008 12:55 am, 1 keer totaal gewijzigd.