Ban request

Fouten, mededelingen etc. zijn hier te vinden, en tevens kan je hier je vraag of klacht over de site kwijt
Gebruikersavatar
K.
Berichten: 5115
Lid geworden op: zo dec 19, 2004 9:42 am

Ban request

Bericht door K. » zo nov 30, 2008 9:40 pm

Vraagje: Mag dit figuur, een nieuw account van Amstel, wederom een IP-ban? Dit figuur weet nog steeds niet veel meer uit te kramen dan wat mongoloïde gebrabbel over Ajax in het voetbaltopic, iets waar hij destijds in de eerste instantie een ban voor kreeg als ik me niet vergis, en iets waarvan de toegevoegde waarde me nog steeds compleet ontgaat. Dwaze figuren hier en daar, oké, maar dit figuur is de enige hier die me met zijn idiote schrijfsels nogal op mijn zenuwen werkt.

Gebruikersavatar
Hieronimus
Berichten: 31826
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 12:36 pm
Locatie: Hutje in het bos

Bericht door Hieronimus » zo nov 30, 2008 9:49 pm

Kun je dat niet beter PM'en naar Tokus, voordat dit topic ook weer uitmondt in een flame-war?
Front voor/der Matigheid
last.fm

Gebruikersavatar
K.
Berichten: 5115
Lid geworden op: zo dec 19, 2004 9:42 am

Bericht door K. » zo nov 30, 2008 9:53 pm

Dat neigt enigszins naar achterkamertjespolitiek. Er hoeft wat mij betreft ook niet over gediscussieerd te worden, ik neem aan dat een van de mods het snel genoeg leest en het (oké, 'de') topic daarna dichtgooit danwel verwijdert. Ik wilde dit hier even kwijt aangezien ik net met een extreme face palm zat na het lezen van het voetbaltopic.
Laatst gewijzigd door K. op zo nov 30, 2008 10:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11733
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » zo nov 30, 2008 10:15 pm

Oorzaak-gevolg he. Voetbal trekt hooligans aan, ook online. Zonder dat topic was ie allang opgerot.
En voor zover ik weet, is mateloze stupiditeit geen reden tot bannen, helaas.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo nov 30, 2008 10:27 pm

Amibor schreef: En voor zover ik weet, is mateloze stupiditeit geen reden tot bannen, helaas.
En als dat wel zo was geweest dan waren 80% van de mensen die momenteel posten op MF nu gebanned.

Meer en meer serieuze mensen blijven weg en er komen steeds meer kneuzen bij. Doe je niks aan...that's life.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
K.
Berichten: 5115
Lid geworden op: zo dec 19, 2004 9:42 am

Bericht door K. » zo nov 30, 2008 10:33 pm

Amibor schreef:Oorzaak-gevolg he. Voetbal trekt hooligans aan, ook online. Zonder dat topic was ie allang opgerot.
En voor zover ik weet, is mateloze stupiditeit geen reden tot bannen, helaas.
Als er voor elke niksnut die zich hier aanmeldt een soortgelijk topic moet worden geopend is het einde inderdaad zoek, maar dit figuur vertoont wat mij betreft dermate storend en grensoverschrijdend gedrag dat een ban op zijn plaats is, vooral gezien het feit dat meneer eerder al een ban wegens het vertonen van dergelijk gedrag aan zijn broek heeft gekregen. In de vijf, zes jaar dat ik hier post ben ik geen enkele user tegengekomen wiens posts me zo op mijn zenuwen werken als de zijne, het is gewoon storend.

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11733
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » zo nov 30, 2008 10:35 pm

Tja, ik ga er niet over.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo nov 30, 2008 10:42 pm

K. schreef:[..]
In de vijf, zes jaar dat ik hier post ben ik geen enkele user tegengekomen wiens posts me zo op mijn zenuwen werken als de zijne, het is gewoon storend.
Ik denk dat je daar het probleem hebt. Ik heb geen last van die gast. (Neemt niet weg dat hij/zij/het van mij gewoon gebanned mag worden)
Er zijn ook bepaalde individueen die mij mateloos op de zenuwen werken maar waar jij weer geen last van hebt of die jij zelfs best grappig vindt. Kwestie van perspectief.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Bericht door Rascul » zo nov 30, 2008 10:56 pm

Vandaar ook een topic als dit lijkt me? Ik ben het met K. eens, beter dan achterkamertjespolitiek. Bovendien, zelfs als bovenstaand individu geen ban krijgt mag ik hopen dat dit topic aanzet tot een beetje zelfreflectie (maar misschien ben ik daarin wat té positief).

Tsja, afgezien van wat meer substantieve posts is deze figuur inderdaad geen zeer zinnige toevoeging aan het forum, en zijn meer dan belabberde grammatica irriteert me ook nog al. Denken als een hooligan is één ding, schrijven als eentje iets heel anders. Da's op zich nog geen reden voor een ban (want zo weet ik er nog wel een paar), maar was het sowieso niet verboden om met een nieuwe account terug te komen? Zeker als je duidelijk alleen maar een beetje voor je uit zwamt, zonder duidelijk in te gaan op anderen?

Edit:
MetalGast schreef:[..]


Ik reageer hier niet eens meer op, oftewel beoordeel me niet als je me nooit hebt gezien ofzow of me niet eens kent..
Dat is pas respectloos zomaar iemand uitschelden...
Dus hou beter je bakkes of zit je wat dwars ofzow?
Wie 'ofzow' gebruikt en niet manifest dyslectisch is verdient sowieso een ban. Fuck mijn argument hierboven.
Makkers staakt uw wild geraas

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo nov 30, 2008 11:13 pm

Mwoah, dat gezeik over grammatica vind ik zelf dan weer een beetje overtrokken. Dat lijkt me eerder een manier voor sommige mensen om zich lekker elitair op te stellen tegenover anderen over een non-item.

Neemt niet weg dat ik hier graag wat mensen zie met wat meer inhoud.
Er zitten hier VEEL te veel mensen die zich alleen maar in het foto topic en het mooie vrouwen/mannen topic begeven.

De laatste keer dat ik keek was dit nog een metal forum. Of op z'n minst een muziek forum.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22602
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » ma dec 01, 2008 11:25 am

Op spelling hoef je niemand te bannen, maar Amstel/metalgast voegt helemaal niks toe. Hij is verder gewoon een asociaal mannetje. Respectloos tegen anderen.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Kimzel
Berichten: 23576
Lid geworden op: vr mar 14, 2003 7:24 am
Locatie: lobitch

Bericht door Kimzel » ma dec 01, 2008 12:07 pm

als het amstel is moet hij gaan

anders had brommerhoofd hier ook alweer kunnen zitten

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » ma dec 01, 2008 12:13 pm

ik merk dat ik het voetbaltopic weer moet doorlezen. Bah, ik hou niet van voetbal.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22602
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » ma dec 01, 2008 12:15 pm

De laatste vier pagina's hoor (geloof ik) :P

Scheelt een hoop zoekwerk
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Bericht door Rascul » ma dec 01, 2008 6:32 pm

innuendo schreef:Op spelling hoef je niemand te bannen, maar Amstel/metalgast voegt helemaal niks toe. Hij is verder gewoon een asociaal mannetje. Respectloos tegen anderen.
En echt niemand zag de ironie in die opmerking?

Maargoed, verder heb je een punt.
Makkers staakt uw wild geraas

Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 8412
Lid geworden op: di jul 01, 2003 3:28 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Joris » ma dec 01, 2008 6:55 pm

ach, zolang hij bijna alleen in het voetbal-topic post...

Het enige waar ik me bij het lezen ervan aan erger is zijn zinsbouw, of eigenlijk het ontbreken daarvan.
Schrijffouten à la, maar dit komt allemaal wel heel dom over.

Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Bericht door Blood&Ashes » ma dec 01, 2008 7:24 pm

Ik vind al dat gedoe over deze gast zeer overdreven, net als de vorige keer. Ik zie hem alleen dingen over zijn club posten, waar vervolgens door anderen op gereageerd wordt met opmerkingen als "Hou je respectloze bek, spekkie! Waarom ben je niet lekker aan het meerellen in Hamburg met die holmaatjes van je?", waar hij vervolgens niet op in gaat. Goede instelling, lijkt me.
Dat hij door zijn schrijfstijl mensen irriteert, is niet zo'n punt. Negeer het gewoon. Typisch weer dat voetbalgezever. Als hij op dezelfde manier over zijn favo bands had gepost, had niemand zich eraan gestoord.

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 22864
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Bericht door dako » ma dec 01, 2008 8:40 pm

Ik ga een Firefox-plugin schrijven om posts van bepaalde users weg te laten, en dat voor vijf piek verpatsen.
Gat in de markt.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Bericht door yowannuzz » ma dec 01, 2008 9:12 pm

Aangezien voetbal me ab-so-luut niet boeit lees ik het daar-over-gaande topic ook niet en had ik me nog niet gestoord aan die gast.
Mocht 'ie echter inderdaad 99% van zijn posts daar plaatsen, is het misschien een idee dat ie verkast naar http://www.voetbalfan.nl.
Een ban gaat mij persoonlijk weer wat ver.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
Jesper
Berichten: 16493
Lid geworden op: wo dec 19, 2001 7:30 am
Locatie: Azië

Bericht door Jesper » ma dec 01, 2008 10:25 pm

www.voetbalfan.nl heeft geen forum...

Ik stoor me verder niet al te veel aan hem. Wel mooi om te zien hoe zo veel mensen zich er druk om kunnen maken.
Heus.

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Bericht door yowannuzz » ma dec 01, 2008 10:44 pm

Ik wist niet dat die site echt bestond.
Ik bedoelde daar een willekeurig voetbal-forum mee.

Mijn excuses, ik zal voortaan betere research doen ....
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » ma dec 01, 2008 10:46 pm

yowannuzz schreef:Ik wist niet dat die site echt bestond.
we zijn van alle markten thuis! ;)
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Jesper
Berichten: 16493
Lid geworden op: wo dec 19, 2001 7:30 am
Locatie: Azië

Bericht door Jesper » ma dec 01, 2008 10:48 pm

Dat weet ik ook wel.

Ik vind het best als die kerel blijft trouwens. Zo nu en dan vind ik het wel lachen om het voetbaltopic door te lezen.
Er zijn mensen waar ik me veel meer aan stoor op dit forum dan aan de meneer waar dit topic over gaat.
Heus.

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Bericht door Rascul » di dec 02, 2008 12:40 am

Open een eigen ban request topic? ;)
Makkers staakt uw wild geraas

Gebruikersavatar
Jesper
Berichten: 16493
Lid geworden op: wo dec 19, 2001 7:30 am
Locatie: Azië

Bericht door Jesper » di dec 02, 2008 9:47 am

Nee, dat vind ik weer wat overdreven.
Heus.

Gebruikersavatar
Alwin
Berichten: 7470
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 12:10 am
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Alwin » vr dec 05, 2008 6:18 pm

Ok, een vraag:

Mag je hier posten als je fysiek 16 bent, of als je mentaal 16 bent?

En ja, dat is ontopic.

Gebruikersavatar
ketter
Berichten: 10429
Lid geworden op: vr jul 22, 2005 2:56 pm

Bericht door ketter » vr dec 05, 2008 6:21 pm

Rustig maar, ondanks die uitslag van die intelligentietest mag je van mij echt wel blijven hoor, Alwin. :' )

Gebruikersavatar
Alwin
Berichten: 7470
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 12:10 am
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Alwin » vr dec 05, 2008 6:32 pm

Bart schreef:Rustig maar, ondanks die uitslag van die intelligentietest mag je van mij echt wel blijven hoor, Alwin. :' )
:mrgreen: altijd weer blij op jouw steun te kunnen rekenen, Bart.

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11733
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » vr dec 05, 2008 7:34 pm

En ik destijds maar denken dat ik met het strenge metalfan-regime nevernooitniet de 10.000 posts ging halen.

Verdomme, wat kansloos.

Waarom word ik nou niet geband! Weet je hoeveel mensen ik hier al beledigd heb!
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
Alwin
Berichten: 7470
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 12:10 am
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Alwin » za dec 06, 2008 6:37 pm

Omdat we gewoon van de lieve tedere knul die je diep van binnen bent houden.

Gebruikersavatar
K.
Berichten: 5115
Lid geworden op: zo dec 19, 2004 9:42 am

Bericht door K. » zo dec 07, 2008 7:18 pm

Zo is dat.

Wat mij betreft zijn dit soort domme posts nog altijd reden voor een permanente ban, trouwens:
MetalGast schreef:Hahah feyenooit mag wel uit kijken voor na competitie...
Met 1 punt achter hun loeren heracles,sparta,ado den haag,roda jc om in de competitie te blijven :shock: :lol: ..
Worden nog hele leuke weken dit voor die rotterdammer's haha...
Op deze domme hufter zit toch niemand te wachten?

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Bericht door Rascul » zo dec 07, 2008 7:58 pm

Ik krijg associaties met dikke kerels voorzien van teveel schraal bier die bakjes borrelnootjes balanceren op hun pens... Point taken, bannen dat figuur.
Makkers staakt uw wild geraas

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Bericht door Gilbert » zo dec 07, 2008 8:01 pm

Blood&Ashes schreef:Negeer het gewoon. Typisch weer dat voetbalgezever.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22602
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » ma dec 08, 2008 10:32 am

Wel heel makkelijk weer. Als iemand jullie blekkietopics loopt te verzieken dan wil je er toch ook vanaf? Dan ga ik toch ook niet posten: ''Ach, zit niet te zeiken, ik heb er helemaal geen last van''.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6747
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Bericht door Johan » ma dec 08, 2008 2:47 pm

Hij begint nu ook al wartaal in het formule 1 topic te verkondigen.

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22066
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » ma dec 08, 2008 2:54 pm

innuendo schreef:Wel heel makkelijk weer. Als iemand jullie blekkietopics loopt te verzieken dan wil je er toch ook vanaf? Dan ga ik toch ook niet posten: ''Ach, zit niet te zeiken, ik heb er helemaal geen last van''.
Hier heeft innuendo wel een punt vind ik. Het voetbaltopic ligt ver buiten mijn interessegebied, maar dat wil nog niet zeggen dat het daarom er niet toe doet voor anderen. Elitair geneuzel.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Bericht door Blood&Ashes » ma dec 08, 2008 7:00 pm

innuendo schreef:Wel heel makkelijk weer. Als iemand jullie blekkietopics loopt te verzieken dan wil je er toch ook vanaf? Dan ga ik toch ook niet posten: ''Ach, zit niet te zeiken, ik heb er helemaal geen last van''.
Natuurlijk, maar of dat gerechtvaardigd is, is een ander verhaal. Dat vind ik in dit geval niet, omdat die vent slechts een (voor sommige mensen) irritante toon aanslaat en kennelijk van wat leedvermaak houdt, als het zijn eigen club niet raakt. Niet zo netjes misschien, maar geen reden om te bannen, want op zich is wat hij doet niet tegen de regels.
Mijn advies: gewoon negeren als het je stoort en niet in de aanval gaan. Daar wordt het topic echt niet leesbaarder door.

Wel grappiger...

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Bericht door Gilbert » ma dec 08, 2008 7:28 pm

innuendo schreef:Wel heel makkelijk weer. Als iemand jullie blekkietopics loopt te verzieken dan wil je er toch ook vanaf? Dan ga ik toch ook niet posten: ''Ach, zit niet te zeiken, ik heb er helemaal geen last van''.
Ik heb interesse voor voetbal en ben anti-Ajax, maar stoor mij niet aan de uitlatingen van Metalgast/Amstel. Ik negeer hem, net zoals ik bijvoorbeeld mensen negeer die tot vervelens toe in het Alestorm topic lopen te herhalen dat ze dat een kutband vinden. Als je er achter komt dat een bepaalde persoon nooit iets interessants te melden heeft of continu probeert om mensen op stang te jagen, dan ga je toch niet langer tijd verspillen door de posts van die persoon te lezen, laat staan een reactie schrijven?

Gebruikersavatar
Tox
Berichten: 6178
Lid geworden op: vr sep 22, 2006 2:21 pm
Locatie: Stein

Bericht door Tox » ma dec 08, 2008 7:34 pm

Het is te vergelijken met iemand die lelijk is op een welhaast episch niveau, je moet er gewoon naar blijven kijken, maar leuk is anders.
NOT MY FUCKING TEMPO

Gebruikersavatar
Crises
Berichten: 6133
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 1:57 pm
Locatie: Zutphen

Bericht door Crises » ma dec 08, 2008 7:47 pm

K. schreef:Zo is dat.

Wat mij betreft zijn dit soort domme posts nog altijd reden voor een permanente ban, trouwens:

[..]


Op deze domme hufter zit toch niemand te wachten?
Ik kan me aan dit soort opmerkingen niet echt storen. Als dat het sterkste voorbeeld is, wat je kan aantonen, vind ik dat je een beetje overdrijft eigenlijk.

Ik bedoel maar: er zijn een boel teams die inderdaad qua punten niet ver van Feyenoord zitten, laten we wel wezen.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

Gebruikersavatar
Draconian
Lult over cdtjes
Berichten: 11068
Lid geworden op: di mar 02, 2004 9:12 pm
Locatie: De Geitenberg

Bericht door Draconian » ma dec 08, 2008 9:30 pm

Amibor schreef:En ik destijds maar denken dat ik met het strenge metalfan-regime nevernooitniet de 10.000 posts ging halen.

Verdomme, wat kansloos.

Waarom word ik nou niet geband! Weet je hoeveel mensen ik hier al beledigd heb!
Jij hoort bij de inboedel :P
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Bericht door Rascul » di dec 09, 2008 1:38 am

Crises schreef:[..]


Ik kan me aan dit soort opmerkingen niet echt storen. Als dat het sterkste voorbeeld is, wat je kan aantonen, vind ik dat je een beetje overdrijft eigenlijk.

Ik bedoel maar: er zijn een boel teams die inderdaad qua punten niet ver van Feyenoord zitten, laten we wel wezen.
Ik denk dat het K. niet zozeer gaat om de specifieke inhoud van de posts, maar het feit dat het MetalGast herhaaldelijk moeilijk valt om op normale manier in discussie te gaan. Zijn posts hebben een hoog 'ik roep maar wat omdat ik er zin in heb' gehalte, en daarnaast klinkt het ook nog eens onmeunig dom. Da's een keer leuk, maar topics blijven wel een vorm van discussie. Als je niet normaal kunt reageren of aan een topic kunt bijdragen zout je mijns inziens maar op.
Makkers staakt uw wild geraas

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Bericht door Rascul » di dec 09, 2008 1:41 am

toxic_avenger schreef:Het is te vergelijken met iemand die lelijk is op een welhaast episch niveau, je moet er gewoon naar blijven kijken, maar leuk is anders.
Now ain't that the truth :D
Makkers staakt uw wild geraas

Gebruikersavatar
Poggwyd
Berichten: 7087
Lid geworden op: di dec 18, 2001 9:29 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Poggwyd » do dec 11, 2008 6:43 pm

Amstel mag blijven van mij.

en niggerhugger terug
Hoegaarden or die!

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22602
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » do dec 11, 2008 6:51 pm

Dan zeg ik CoenV weer terug.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Methilde
Berichten: 3967
Lid geworden op: zo jun 06, 2004 5:35 pm
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Methilde » do dec 11, 2008 6:52 pm

en Fusion als Fusion ;)

offeuh...



Krijst? ;)

Gebruikersavatar
Hieronimus
Berichten: 31826
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 12:36 pm
Locatie: Hutje in het bos

Bericht door Hieronimus » do dec 11, 2008 7:03 pm

Dan ook ramperstamper... :lol:
Front voor/der Matigheid
last.fm

Gebruikersavatar
Kimzel
Berichten: 23576
Lid geworden op: vr mar 14, 2003 7:24 am
Locatie: lobitch

Bericht door Kimzel » do dec 11, 2008 7:05 pm

brommerhoofd verdomme

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Bericht door Rascul » do dec 11, 2008 8:23 pm

Hoe stellen jullie je dat eigenlijk voor? Dat Took, Demorpheus of een andere moddereter bovenstaande heren unbanned en een lief mailtje stuurt of ze aub met hun beperkte intellect het forum weer willen opvrolijken?

Dat op zichzelf zou al fokking briljant zijn natuurlijk.
Makkers staakt uw wild geraas

Gebruikersavatar
Alwin
Berichten: 7470
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 12:10 am
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Alwin » do dec 11, 2008 8:25 pm

In dat geval zou de enige gang van zaken een unban zijn en dat dat hier bekend wordt gemaakt, waarna iemand van hier het weer doorgeeft aan de persoon in kwetsie.

Maar dat lijkt me allemaal zeer onwaarschijnlijk.

Gesloten