Epic Metal III

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » ma jul 13, 2009 10:09 pm

Ik vind het goed materiaal van Cauldron Born, maar ik stoor me wel heel erg aan het ronduit slordige drumwerk. De drums zijn bovendien echt waardeloos geproduceerd, want ik dacht eerst dat het een drumcomputer was. Ik hoor vooral de bassdrum, bekken en heel in de verte de snare. Kwestie van wennen misschien, maar dit vind ik toch wel een minpuntje.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » wo jul 15, 2009 9:31 pm

Valor heeft een nieuw nummer opgenomen:
Valor just recorded a new song "The answer's yonder" for the Greek Power v1 compilation of Hard Rock Magazine (August - September 2009 issue).

The song was recorded, mixed and mastered at Hideout studio by Kostas Rigopoulos : http://www.myspace.com/138690071

The song is also available at media section for download : http://www.valor.gr/downloadMedia.php?media=audio
en Cauldron Born binnenkort maar eens beluisteren :)

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22655
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » ma jul 20, 2009 3:15 pm

Dit lijkt me het beste topic om deze band in te plaatsen. Ik geloof dat Number_17 er al reclame voor heeft gemaakt, maargoed, zeker een aanrader voor degenen die hier regelmatig kijken. Het Limburgse Arkngthand.

review:
http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=5657
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » di jul 21, 2009 7:45 pm

innuendo schreef:Dit lijkt me het beste topic om deze band in te plaatsen. Ik geloof dat Number_17 er al reclame voor heeft gemaakt, maargoed, zeker een aanrader voor degenen die hier regelmatig kijken. Het Limburgse Arkngthand.

review:
http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=5657
Er is ook een heavy metal topic, daar past deze band beter. In ieder geval niet hier.
It's the end of time

Gebruikersavatar
Hellhammer
Berichten: 4253
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:04 pm
Locatie: Groningen Rock City

Bericht door Hellhammer » wo jul 29, 2009 1:18 pm

Vanochtend tijdens het trainen voor het eerst in een lange tijd weer eens de laatste van Battleroar opgezet. Wat een bruut album is dat toch, veel beter dan dat wordt het niet op het gebied van nieuwere epic metal bandjes. Vooral The Wrathforge is te mooi om waar te zijn.

Overigens komt Battleroar 31 oktober naar Tilburg om samen met Picture te spelen. Daar ben ik in ieder geval zeker bij, haha.

Gebruikersavatar
number_17
Berichten: 3176
Lid geworden op: vr okt 12, 2007 11:15 pm

Bericht door number_17 » wo jul 29, 2009 1:34 pm

Arkngthand is geweldig ja, maar meer power metal.

Ik heb sinds vorige week het laatste album van Fool's Game. Met de leden:
Matt Crooks - Guitars and Bass
Lars F. Larsen (Manticora) - Vocals
John Macaluso (Starbreaker, ex-Yngwie, ex-ARK, etc.) - Drums
Nick van Dyk (Redemption) - Keyboards
Matt Johnsen (Pharaoh) - Lead Guitars

Zeker niet slecht!
http://www.myspace.com/foolsgameband
[url=http://ashladan.be]Mijn E-zine[/url]
[url=http://www.last.fm/user/Thurisazz/]Last.fm[/url]

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 23007
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Bericht door dako » wo jul 29, 2009 1:41 pm

Hellhammer schreef:Overigens komt Battleroar 31 oktober naar Tilburg om samen met Picture te spelen. Daar ben ik in ieder geval zeker bij, haha.
W00t!
Ik ook!

[edit]
Fools Game klinkt best lekker ja. Ook meer pow0r dan epic, maar dat mag de pret niet drukken.
Laatst gewijzigd door dako op wo jul 29, 2009 1:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » wo jul 29, 2009 1:50 pm

Ik ook! De dag ervoor Onslaught en Paradox. leuk weekendje word dat!

jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Bericht door jeffrey » wo jul 29, 2009 10:07 pm

Aight, dat is nog eens goed nieuws zeg. Battleroar en Picture, wat wil je nog meer? Naja Wotan erbij zou het compleet maken.

Oja wat is dat Arkngthand zaad.
Allemaal even normaal doen tegen djent

jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Bericht door jeffrey » do jul 30, 2009 9:56 am

Omdat je toch iets moet doen deze klote dagen heb ik wat zitten flierenfluiten op internet:

Old Season komt met een nieuwe plaat. De demo-nummers van Volume One zijn te downen op myspace.

Raging Storm is weer bij elkaar:

News

April 2009
RAGING STORM... ARE BACK!
FINALLY WITH NEW GUITARIST ARE HERE TO CONTINUE DELIVERING OLD 80's HEAVY METAL...
THE CRUE... (AFTER THE STORM): George - Drums, Harris -Bass,
George - Vocals, Spiros Guitars

STAY TUNED

May 2006


Adramelch heeft een preview nummer op myspace gegooit. http://www.myspace.com/adramelch
Allemaal even normaal doen tegen djent

Gebruikersavatar
Strijdkreet
Berichten: 3517
Lid geworden op: do jul 13, 2006 8:27 pm
Locatie: Arnhem Noord

Bericht door Strijdkreet » zo sep 20, 2009 11:22 am

Die hyborian steel is ook al een tijdje uit toch ?

:mrgreen:
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."

Gebruikersavatar
Hellhammer
Berichten: 4253
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:04 pm
Locatie: Groningen Rock City

Bericht door Hellhammer » zo sep 20, 2009 1:21 pm

Strijdkreet schreef:Die hyborian steel is ook al een tijdje uit toch ?

:mrgreen:
Ja, maar is niets bijzonders. Had ik 'm niet eens meegenomen naar jouw toko om te beluisteren? Klinkt gewoon als een wat minder sterke Ironsword. Leuk, maar niet essentieel.

Gebruikersavatar
hellish star
Berichten: 731
Lid geworden op: di okt 16, 2007 8:29 pm
Locatie: Lovendegem - België

Bericht door hellish star » zo sep 20, 2009 2:41 pm

Eentje die hier thuis hoort; de nieuwe Jack Starr (ex-Virgin Steele). Goeie plaat

Afbeelding
http://www.myspace.com/hellishstar

http://users.telenet.be/metaltoinfinity/MTIindex.htm

Gebruikersavatar
Strijdkreet
Berichten: 3517
Lid geworden op: do jul 13, 2006 8:27 pm
Locatie: Arnhem Noord

Bericht door Strijdkreet » zo sep 20, 2009 7:04 pm

Ik vind hem niet zoveel aan, eerlijk gezegd. Goede zanger, dat wel.
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."

Gebruikersavatar
ThePlague
Berichten: 245
Lid geworden op: vr okt 03, 2008 6:38 pm

Bericht door ThePlague » za okt 03, 2009 7:03 pm

Of het nu Epic of Power Metal is, of beide, ik weet het niet, maar dit heb ik altijd al gaaf gevonden!

Afbeelding
Unpure - Unholy - Untight

ysudem
Berichten: 340
Lid geworden op: di nov 11, 2008 10:36 pm

Bericht door ysudem » ma okt 05, 2009 8:57 pm

Hoorde onlangs Angel of Mercy - The Avatar (1987)
Heeft wel wat weg van Manilla Road en Dark Quarterer.
Afbeelding

jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Bericht door jeffrey » ma okt 05, 2009 9:37 pm

Hee dat is een interessante, maar gelijk naar op zoek.

En tjah Satans Host, ondanks dat het op papier alles heeft wat ik geweldig vind, vind ik het in de praktijk alles behalve geweldig.
Allemaal even normaal doen tegen djent

jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Bericht door jeffrey » ma okt 05, 2009 9:50 pm

Die baslijnen van Angel of Mercy zijn echt vet 8) .

Ook een fikse Heep invloed in het nummer Chained to a World.
Allemaal even normaal doen tegen djent

Gebruikersavatar
Sentinel
Berichten: 1424
Lid geworden op: di mar 13, 2007 1:33 pm
Locatie: Landgraaf

Bericht door Sentinel » do okt 08, 2009 11:54 pm

ThePlague schreef:Of het nu Epic of Power Metal is, of beide, ik weet het niet, maar dit heb ik altijd al gaaf gevonden!

Afbeelding
Ik vind dit ook te gek. Als je door de baggerproductie kunt heen luisteren hoor je een album wat de grond aanveegt met Ample Destruction.
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!

jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Bericht door jeffrey » di nov 17, 2009 5:06 pm

Hop DarkBlack heeft een neue plaat uit. Eindelijk weet Stormspell weer wat goeie bands zijn.

http://www.myspace.com/darkblack
Allemaal even normaal doen tegen djent

jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Bericht door jeffrey » do nov 19, 2009 1:33 pm

Kom op! Beste band op dat hele Stormspell records.
Allemaal even normaal doen tegen djent

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » do nov 19, 2009 3:15 pm

jeffrey schreef:Kom op! Beste band op dat hele Stormspell records.
Klinkt best aardig, maar ik vind het niet eens het beste van de laatste paar Stormspell releases.

Probeer dit bijvoorbeeld eens: http://www.stormspell.com/label/xinr.html
Of deze: http://www.stormspell.com/label/target.html
Of http://www.stormspell.com/label/jq.html
It's the end of time

jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Bericht door jeffrey » do nov 19, 2009 3:22 pm

Alleen dat Jonah Quizz had potentie maar ging er uiteindelijk ongemerkt oor in oor uit.
Allemaal even normaal doen tegen djent

Gebruikersavatar
Sentinel
Berichten: 1424
Lid geworden op: di mar 13, 2007 1:33 pm
Locatie: Landgraaf

Bericht door Sentinel » do nov 19, 2009 4:07 pm

jeffrey schreef:Alleen dat Jonah Quizz had potentie maar ging er uiteindelijk ongemerkt oor in oor uit.
Die eerste nummers van die Jonah Quizz verzamel cd zijn geweldig waarna de zaak een beetje inmekaar stort waardoor het initiele positieve beeld mee de afgrond gesleurd dreigt te worden.

Datzelfde heb ik ook met die Enforcer an Nitefall cd's. Oftewel die bands hebben vroeger allemaal EEN geweldige demo afgeleverd en vervolgens wat liggen aankloten; meestal om het materiaal commercieel inpasbaar te maken met alle desastreuze gevolgen van dien. En juist DIE aangeklote rotzooi domineert helaas al die compilatie cd's. Niks mis mee verder; ik heb alle drie de cd's hier in de kast staan. Ik zet alleen na nummer 3 of 4 al iets anders op.

Het extreemste voorbeeld vind ik de verzamel cd van False Witness (geen Stormspell release). Eerst geweldige US power metal om vervolgens Korn/Machine Head-achtige rotzooi voor je kiezen te krijgen.
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » do nov 19, 2009 4:30 pm

Sentinel schreef:[..]


Die eerste nummers van die Jonah Quizz verzamel cd zijn geweldig waarna de zaak een beetje inmekaar stort waardoor het initiele positieve beeld mee de afgrond gesleurd dreigt te worden.

Datzelfde heb ik ook met die Enforcer an Nitefall cd's. Oftewel die bands hebben vroeger allemaal EEN geweldige demo afgeleverd en vervolgens wat liggen aankloten;
Op die Enforcer CD staan verder alleen nog wat rehearsals, lijkt me logisch dat die niet zo goed klinken.

De tweede Jonah Quizz demo is inderdaad stukken beter dan de eerste, meer standaard hard rockige demo uit 1980.
It's the end of time

Gebruikersavatar
Hellhammer
Berichten: 4253
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:04 pm
Locatie: Groningen Rock City

Bericht door Hellhammer » do dec 03, 2009 3:50 pm

Afgelopen paar dagen weer verslingerd geweest aan de twee Marriage platen van Virgin Steele. Baal er nu wel van dat ik ze verkocht heb, haha. Niet alle nummers vind ik even interessant eerlijk gezegd, maar tracks als Victory is Mine, I Will Come For You, Blood & Gasoline en Prometheus rossen toch wel als een malle.

Gebruikersavatar
Sentinel
Berichten: 1424
Lid geworden op: di mar 13, 2007 1:33 pm
Locatie: Landgraaf

Bericht door Sentinel » ma dec 07, 2009 11:24 pm

Alles van Virgin Steele rost als een malle :wink:
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!

Gebruikersavatar
Hellhammer
Berichten: 4253
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:04 pm
Locatie: Groningen Rock City

Bericht door Hellhammer » wo dec 09, 2009 7:44 pm

Sentinel schreef:Alles van Virgin Steele rost als een malle :wink:
Tsja, dat kan ik zeker niet ontkennen. Weet je trouwens of het latere werk nog op vinyl is uitgebracht (d.w.z. alles vanaf de eerste Marriage... plaat)?

Gebruikersavatar
Sentinel
Berichten: 1424
Lid geworden op: di mar 13, 2007 1:33 pm
Locatie: Landgraaf

Bericht door Sentinel » wo dec 09, 2009 8:15 pm

Hellhammer schreef:[..]


Tsja, dat kan ik zeker niet ontkennen. Weet je trouwens of het latere werk nog op vinyl is uitgebracht (d.w.z. alles vanaf de eerste Marriage... plaat)?
Marriage nr. II is op vinyl uitgebracht en is de enige uit de 90's discography die ik heb. Ik heb verder ook nooit meer een exemplaar gezien. Of de rest op vinyl is uitgebracht is niet na te gaan. Ik denk het niet maar waarom hebben ze Marriage II dan wel op vinyl gekwakt en nr. 1 niet. Misschien dat een diehard fan uitsluitsel kan geven.
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!

Gebruikersavatar
Jens
Berichten: 400
Lid geworden op: vr jan 20, 2006 10:38 pm

Bericht door Jens » vr dec 18, 2009 11:39 pm

Nooit zo dol geweest op Ironsword, maar op basis van alle razend enthousiaste reviews toch de nieuwe gekocht.

Inderdaad hun beste, klinkt best lekker. Maar nog altijd geen wereldschokkend album. Ik voorspel dat hij over een half jaar niet veel meer uit de kast komt.

De Manilla Road invloeden liggen er vingerdik op.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » zo jan 03, 2010 8:06 pm

Er komt nieuw werk van Atlantean Kodex!

Pilgrim (Through the Ruins of Europa)


„Tall ships and tall kings
Three times three,
What brought they from the foundered land
Over the flowing sea?
Seven stars and seven stones
And one new song...“


To get a first glimpse of the direction we‘re heading into with „The Golden Bough“, you can listen to a rough mix (without vocals and bass) of a new song titled „Pilgrim (Through the ruins of Europa)“ by clicking the ,Play‘-button above or the download-link below:


files.me.com/manueltrummer/r8ah0m.mp3


Spear shall be shaken, shield shall be splintered.


Enjoy ör die.

jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Bericht door jeffrey » di jan 05, 2010 1:00 am

Klinkt vooralsnog niet slecht, maar wel erg kaal. Benieuwd naar het eindproduct, al zal dat wel niet wereldschokkend anders zijn dan de rest van het ouvre.

'Enjoy ör die' is zo fout dat het weer vet is.
Allemaal even normaal doen tegen djent

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » di jan 05, 2010 11:44 am

Sentinel schreef:[..]


Die eerste nummers van die Jonah Quizz verzamel cd zijn geweldig waarna de zaak een beetje inmekaar stort waardoor het initiele positieve beeld mee de afgrond gesleurd dreigt te worden.

Datzelfde heb ik ook met die Enforcer an Nitefall cd's. Oftewel die bands hebben vroeger allemaal EEN geweldige demo afgeleverd en vervolgens wat liggen aankloten; meestal om het materiaal commercieel inpasbaar te maken met alle desastreuze gevolgen van dien. En juist DIE aangeklote rotzooi domineert helaas al die compilatie cd's. Niks mis mee verder; ik heb alle drie de cd's hier in de kast staan. Ik zet alleen na nummer 3 of 4 al iets anders op.

Het extreemste voorbeeld vind ik de verzamel cd van False Witness (geen Stormspell release). Eerst geweldige US power metal om vervolgens Korn/Machine Head-achtige rotzooi voor je kiezen te krijgen.
Dat had ik bij Nitefall eigenlijk niet, dat vond ik echt een op en top sterke epic doom power (nogwat) release. Lekkere riffs, slepende tempo's en een goede zanger. Niets mis met die 'hele' cd.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Hellhammer
Berichten: 4253
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:04 pm
Locatie: Groningen Rock City

Bericht door Hellhammer » di jan 05, 2010 1:36 pm

Jeroen schreef:[..]


Dat had ik bij Nitefall eigenlijk niet, dat vond ik echt een op en top sterke epic doom power (nogwat) release. Lekkere riffs, slepende tempo's en een goede zanger. Niets mis met die 'hele' cd.
Helemaal met je eens. Die laatste demo vind ik íets minder dan de eerste twee, maar is zeker niet slecht. De tweede demo is wat mij betreft net iets beter dan de eerste. Wat is er nou niet gaaf te vinden aan krakers als Don't Break the Seal en Race to the End?

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » di jan 05, 2010 1:40 pm

Helemaal mee eens, ondanks dat het een compilatie is heb ik dat cdtje ook mooi in m'n top 20 lijst van 2009 gezet. Topwerk.

Enforcer beviel me wat minder, vooral dankzij de wel erg rauwe sound. Nu heb ik niets tegen op de kenmerkende US metal producties, maar dat was gewoon oefenruimte kwaliteit en afgezien van de lekkere solo's kwam er maar weinig over.

Ook Jonah Quizz vond ik best okay eigenlijk. Het Zweedse taaltje voegde wat speciaals toe en als geheel vond ik het een lekker plaatje. Die heb ik overigens nog niet in huis (evenals Enforcer) maar wellicht dat ik em nog een keer op de kop tik.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Marcel Hubregtse
Berichten: 638
Lid geworden op: za aug 11, 2007 9:17 am
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door Marcel Hubregtse » di jan 05, 2010 5:33 pm

Sentinel schreef:[..]


Het extreemste voorbeeld vind ik de verzamel cd van False Witness (geen Stormspell release). Eerst geweldige US power metal om vervolgens Korn/Machine Head-achtige rotzooi voor je kiezen te krijgen.
Grasppig dat je die band noemt. Heb ooit nog in 1990 hun demo voor Meltdown Metal magazine besproken en was er laaiend enthousiast over. Maar nadien nooit meer wat van die band gehoord.
Van die verzamelaar verbaasd me aangezien ze slecht één demo uit hebben gebracht die dus kennelijk later met wat nieuwe nummers op de markt gebracht is.
Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Dawn Crosby (R.I.P.)
05 April 1963 - 15 December 1996

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » di jan 05, 2010 10:16 pm

Iemand de plaat van Oud Yzer (uitgegeven op Shadow Kingdom Records, ja ook al) nog gekocht?

Geweldige uptempo Epische heavy metal plaat met hoge vocaltjes. Oftewel precies zoals het hoort. Zeer goed te pruimen!
It's the end of time

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » di jan 12, 2010 6:40 pm

Nieuw werk van Wotan opkomst!
We are working hard on the new songs of the next concept album " Songs of Nibelungs ".
Many songs are already done, and we can tell you the new ones are really really epic, dramatic and powerful. We plan to enter the studio to record it inearly 2010.
Still don't know which will be the label who publish it. We know for sure it will be out in 2010.
Stay tuned,

Hail

Wotan

jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Bericht door jeffrey » di jan 12, 2010 8:49 pm

Nog steeds bezig?
Allemaal even normaal doen tegen djent

Gebruikersavatar
Strijdkreet
Berichten: 3517
Lid geworden op: do jul 13, 2006 8:27 pm
Locatie: Arnhem Noord

Bericht door Strijdkreet » di jan 12, 2010 9:56 pm

"Still don't know which will be the label who publish it. "

Volgens mij heeft het wel daar mee te maken.
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."

jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Bericht door jeffrey » di jan 12, 2010 10:04 pm

Lijkt me wel ja, alleen ik lees nooit alles :p.

Zonde wats dan met de deal bij Eat Metal Records gebeurd?
Allemaal even normaal doen tegen djent

Gebruikersavatar
Jens
Berichten: 400
Lid geworden op: vr jan 20, 2006 10:38 pm

Bericht door Jens » vr jan 15, 2010 9:33 pm

Kan me de laatste keer dat ik een van die twee WOTAN platen gedraaid heb eerlijk gezegd niet meer herinneren.

Wil ze wel nog een live zien, dat knalde alsof de honderjarige oorlog weer daar was.
Of zoiets.

Gebruikersavatar
Sentinel
Berichten: 1424
Lid geworden op: di mar 13, 2007 1:33 pm
Locatie: Landgraaf

Bericht door Sentinel » za jan 16, 2010 6:06 pm

Wanneer komt er eens nieuw Brocas Helm spul? Wil m'n collectie uitbreiden.

Afbeelding

Ik zoek nog als een dwaas naar hun tapes (stille hint).
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » ma feb 08, 2010 5:32 pm

Voormalig zanger Twisted Tower Dire overleden

Tony Taylor, voormalig zanger van Twisted Tower Dire en Isen Torr, is afgelopen zaterdag omgekomen bij een motorongeluk. De zanger reed met zijn motor nabij Naples in Florida en verloor de macht over het stuur, waardoor de motor omviel en 25 meter verder tegen een palmboom botste. Taylor is waarschijnlijk onderweg naar het ziekenhuis bezweken aan zijn verwondingen. Er wordt nog onderzoek gedaan of er alcohol in het spel was. Tony werd vooral bekend door zijn bijdragen aan de eerste drie albums van Twisted Tower Dire. Hij zong ook op Mighty & Superior, de enige release van het transatlantische epic metalgezelschap Isen Torr. De laatste maanden was hij actief in de rockband Blind Gypsy. Hij werd slechts 42 jaar oud.


http://www.metalfan.nl/article.php?sid=9230
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » ma feb 08, 2010 6:34 pm

Ai, dat is wel zonde. Maar weer eens Isen Torr opzetten dan. Ik vond hem een geweldige zanger daarvoor.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25594
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » vr feb 12, 2010 12:41 pm

Achter sommige dingen kom ik ook weer eens erg laat, maar enkele nummers die ik net hoorde van To Death And Beyond... van Battleroar klinken vele malen gaver dan Age Of Chaos, waar ik al zo'n gigantische fan van was. Toch maar eens kijken of de laatste te vinden is, want dit klinkt echt naar meer!
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Hellhammer
Berichten: 4253
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:04 pm
Locatie: Groningen Rock City

Bericht door Hellhammer » zo feb 14, 2010 7:40 pm

Jeroen schreef:Voormalig zanger Twisted Tower Dire overleden

Tony Taylor, voormalig zanger van Twisted Tower Dire en Isen Torr, is afgelopen zaterdag omgekomen bij een motorongeluk. De zanger reed met zijn motor nabij Naples in Florida en verloor de macht over het stuur, waardoor de motor omviel en 25 meter verder tegen een palmboom botste. Taylor is waarschijnlijk onderweg naar het ziekenhuis bezweken aan zijn verwondingen. Er wordt nog onderzoek gedaan of er alcohol in het spel was. Tony werd vooral bekend door zijn bijdragen aan de eerste drie albums van Twisted Tower Dire. Hij zong ook op Mighty & Superior, de enige release van het transatlantische epic metalgezelschap Isen Torr. De laatste maanden was hij actief in de rockband Blind Gypsy. Hij werd slechts 42 jaar oud.


http://www.metalfan.nl/article.php?sid=9230
Jammer ja. Nou krijg ik nooit meer die Isen Torr EP die ik van 'm gekocht had. :')

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » zo feb 14, 2010 8:14 pm

Lennert schreef:Achter sommige dingen kom ik ook weer eens erg laat, maar enkele nummers die ik net hoorde van To Death And Beyond... van Battleroar klinken vele malen gaver dan Age Of Chaos, waar ik al zo'n gigantische fan van was. Toch maar eens kijken of de laatste te vinden is, want dit klinkt echt naar meer!
To death and Beyond is ook een zeer goede cd, als het goed is, is die cd wel goed te verkrijgen.

Vooral het nummer Finis Mundi vind ik geweldig!

jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Bericht door jeffrey » ma feb 15, 2010 1:17 pm

Lennert schreef:Achter sommige dingen kom ik ook weer eens erg laat, maar enkele nummers die ik net hoorde van To Death And Beyond... van Battleroar klinken vele malen gaver dan Age Of Chaos, waar ik al zo'n gigantische fan van was. Toch maar eens kijken of de laatste te vinden is, want dit klinkt echt naar meer!
Battleroar is kapotgaaf. En het mooie aan de albums is, is dat het typisch Battleroar is, maar toch alledrie anders klinken.
Allemaal even normaal doen tegen djent

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22655
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » ma feb 15, 2010 1:20 pm

Zou je je ook rustig aan Valor kunnen wagen. Daarin zit nu de exzanger van Battleroar. Naar mijn weten minstens zo gaaf.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Plaats reactie