Mystic - "Organix" (melodieuze metal)

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Appelflap
Berichten: 9166
Lid geworden op: ma mei 19, 2008 1:02 am
Contacteer:

Mystic - "Organix" (melodieuze metal)

Bericht door Appelflap » do mei 21, 2009 5:30 pm

Na een periode van weinig tijd en last van nare RSI, ben ik nu weer langzamerhand aan t spelen :D Dit is een nummer wat ik eindelijk (qua structuur) af heb kunnen maken. Nog niet echt gemixt, geen zang nog, en uiterst slordig ingespeeld. De tekst zal gaan over hoe we allemaal verbonden zijn in deze schepping, en hoe wij vooral als mens verantwoordelijk zijn voor elkaar, de dieren en de natuur om ons heen. Ja ja, ik ben een Christelijke neo-hippie hehe...

Organix
🚫 voor een verbod op scootmobielen, bladmuziek en overwerk

Nevyn
Berichten: 6475
Lid geworden op: di dec 18, 2001 7:54 pm
Locatie: dordrecht

Bericht door Nevyn » do mei 21, 2009 6:39 pm

klinkt best lekker, ben benieuwd naar het eindresultaat.

Gebruikersavatar
Methilde
Berichten: 3967
Lid geworden op: zo jun 06, 2004 5:35 pm
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Methilde » do mei 21, 2009 6:52 pm

Yay voor Christelijke neo-hippies!

Lekker proggy stuff weer! Kan inderdaad horen dat er nog niet veel mixing en mastering aan pas is te komen, de volumes etc kloppen nog niet helemaal ;)

Overigens raad ik je aan om ipv EZ drummer eens Addictive Drums als VST voor je drums te gaan gebruiken. Klinkt net wat realistischer en meer ballsy/natuurlijk IMO ;)

Gebruikersavatar
Appelflap
Berichten: 9166
Lid geworden op: ma mei 19, 2008 1:02 am
Contacteer:

Bericht door Appelflap » vr mei 22, 2009 12:01 pm

Allen bedankt voor het commentaar! Ik heb een poging gedaan eea te mixen. De link is hetzelfde maar ik heb een beetje met de balans van de instrumenten getspeeld. Ik ben een ontzettende newbie mbt mixen dus ik hoor GRAAG commentaar op de mix!!

@Methilde: ik gebruik de losse samples van DFH2.0, ongeprocessed, EZDrummer klinkt echt 100x zo goed als dit! Ik ga denk ik toch voor EZDrummer ;)
🚫 voor een verbod op scootmobielen, bladmuziek en overwerk

Plaats reactie