Volbeat @ HMH, Amsterdam

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
King of Beer
Berichten: 923
Lid geworden op: di apr 14, 2009 9:46 pm
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Volbeat @ HMH, Amsterdam

Bericht door King of Beer » vr mei 14, 2010 3:36 pm

VOLBEAT "Beyond Hell/Above Heaven Tour 2010"

02.11.10 Tue DE Düsseldorf @ Philipshalle
03.11.10 Wed DE Ludwigsburg @ Arena
04.11.10 Thu DE München @ Zenith
05.11.10 Fri AT Wien @ Gasometer
06.11.10 Sat AT Graz @ Stadthalle
08.11.10 Mon CH Zürich / Winterthur @ Eishalle Deutweg
10.11.10 Wed NL Amsterdam @ Heineken Music Hall
11.11.10 Thu BE Antwerp @ Lotto Arena
13.11.10 Sat DE Chemnitz @ Arena
14.11.10 Sun DE Berlin @ Columbiahalle
15.11.10 Mon DE Hamburg @ Sporthalle


10 november in de HMH in Amsterdam dus.
Dat is een aardige stap vooruit qua grootte van zaal.
Ben benieuwd of ze de HMH vol krijgen.
Entree is verder trouwens nog niet bekend.
http://metal-exposure.com/
http://www.last.fm/user/Rob_Caine

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Volbeat @ HMH, Amsterdam

Bericht door fetuskiller » vr mei 14, 2010 3:56 pm

Als Alter Bridge het aan kan?
Daarnaast was ik een tijdje geleden bij Dropkick Murphys en die hadden de HMH ook vol.
Uiverkocht zal het niet raken, maar ik denk dat de band populair genoeg is om de zaal goed vol te krijgen. Wel leuk als je bedenkt dat de band zo'n vier jaar geleden de kleinste zaal van Arnhem Metal Meeting opende. Zo snel kan het dus gaan.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Re: Volbeat @ HMH, Amsterdam

Bericht door Gilbert » vr mei 14, 2010 4:07 pm

Dit is een logische stap voor Volbeat. Zalen als Paradiso en 013 verkopen ze al moeiteloos uit, dus de HMH is de volgende horde. Het zou mij niet verbazen als dit concert eveneens uitverkoopt, zeker als ze voor die tijd met een sterke nieuwe plaat komen. Hangt tevens af van de entreeprijs en het voorprogramma, natuurlijk.

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22187
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: Volbeat @ HMH, Amsterdam

Bericht door KoenM » vr mei 14, 2010 4:09 pm

Vooral van de plaat denk ik ja. Ik vond Guitar etc. al niet echt een klapper terwijl ik toch vaak hoor dat de derde plaat zo belangrijk is. Nu weet ik dat jij die mening niet met me deelt, maar ik heb destijds toch een hoop mensen gehoord die hem ook wat vonden tegenvallen.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Volbeat @ HMH, Amsterdam

Bericht door fetuskiller » vr mei 14, 2010 4:10 pm

Over die entree prijs maak ik me wel zorgen inderdaad... Alter Bridge later dit jaar kost ook al €37,50. Daar komen nog kosten bij en ga je al snel over de €40,- heen. Hoop geld hoor...
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Re: Volbeat @ HMH, Amsterdam

Bericht door Gilbert » vr mei 14, 2010 4:17 pm

KoenM schreef:Vooral van de plaat denk ik ja. Ik vond Guitar etc. al niet echt een klapper terwijl ik toch vaak hoor dat de derde plaat zo belangrijk is. Nu weet ik dat jij die mening niet met me deelt, maar ik heb destijds toch een hoop mensen gehoord die hem ook wat vonden tegenvallen.
Ik vind het derde album ook wat minder dan de eerste twee, maar die waren dan ook fantastisch. Guitar Gangsters And Cadillac Blood vond ik daarom nog altijd tot de betere cd's behoren die in 2008 uitkwamen. Hij was commercieel ook erg succesvol (en eindigde bijvoorbeeld in de Metalfan.nl Top 10 van dat jaar). Dus ik denk dat Volbeat er zeker geen fans mee verloren heeft. Maar ik hoop ook dat de nieuwe weer het weergaloze niveau van de eerste twee albums haalt. Ik gun Volbeat ook wel een echte hitsingle, zodat ze een nog breder publiek krijgen. We zullen zien.

Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 8423
Lid geworden op: di jul 01, 2003 3:28 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Volbeat @ HMH, Amsterdam

Bericht door Joris » vr mei 14, 2010 5:33 pm

Zat er wel aan te komen natuurlijk, de Bierhal (of een dergelijk formaat) voor Volbeat. 013 en paradiso waren behoorlijk op tijd uitverkocht en ik verwacht dat zelfs de Bierhal wel vol komt.

Het enige nadeel is natuurlijk de toegangsprijs, vermoed ik. Maar aangezien ik nog nooit een Headliner-show van deze band heb gezien (enkel 4 festival optredens), zal ik er wel heen gaan. (En ook omdat mijn vriendin hier waarschijnlijk erg graag heen wil :wink:)

Gebruikersavatar
RoyACDC
Berichten: 29
Lid geworden op: do dec 25, 2008 10:46 am
Locatie: Doornspijk

Re: Volbeat @ HMH, Amsterdam

Bericht door RoyACDC » vr mei 14, 2010 5:35 pm

Tering...Ik kan me nog herinneren dat ik ze in Lucky & Co heb gezien te rijssen....gaat aardig rap met deze band!

bloeding
Berichten: 1508
Lid geworden op: vr jan 21, 2005 11:12 am
Locatie: elburg

Re: Volbeat @ HMH, Amsterdam

Bericht door bloeding » vr mei 14, 2010 5:55 pm

een doornspijker hier....zeg waar is het misgegaan bij jou thuis. Dat heb ik nog niet eerder mee gemaakt....

On topic...volbeat verkoopt hmh probleemloos uit. wacken was het drukst tijdens volbeat afgelopen jaar.leek of iedereen hiervoor kwam.
www.portall.net
www.myspace.com/portall

Gebruikersavatar
Nico
Berichten: 191
Lid geworden op: zo mei 31, 2009 9:14 am

Re: Volbeat @ HMH, Amsterdam

Bericht door Nico » vr mei 14, 2010 6:18 pm

Lotto Arena?
Ook wat overdreven lijkt me...

Gebruikersavatar
RoyACDC
Berichten: 29
Lid geworden op: do dec 25, 2008 10:46 am
Locatie: Doornspijk

Re: Volbeat @ HMH, Amsterdam

Bericht door RoyACDC » vr mei 14, 2010 8:34 pm

bloeding schreef:een doornspijker hier....zeg waar is het misgegaan bij jou thuis. Dat heb ik nog niet eerder mee gemaakt....

On topic...volbeat verkoopt hmh probleemloos uit. wacken was het drukst tijdens volbeat afgelopen jaar.leek of iedereen hiervoor kwam.
:lolup:

...Ik weet het...vroeger was alles beter :lol: ......

Ik zie het optreden in de HMH ook nog wel uitverkopen. Ben benieuwd....ook naar wat het gaat kosten

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Re: Volbeat @ HMH, Amsterdam

Bericht door sanguis » vr mei 14, 2010 10:57 pm

Nico schreef:Lotto Arena?
Ook wat overdreven lijkt me...
Is net net zo groot als de HMH geloof ik, dus lijkt me logisch.

Ik vind het een beetje teveel van het goede. Ik denk ook wel dat Volbeat een HMH kan uitverkopen, maar ze komen wel erg frequent deze kant op (kans bestaat dat er veel mensen zijn die ze niet 4 a 5 keer op een jaar tijd hoeven te zien).

Gebruikersavatar
r1Co
Berichten: 2323
Lid geworden op: ma aug 22, 2005 4:13 pm
Locatie: Ljouwert
Contacteer:

Re: Volbeat @ HMH, Amsterdam

Bericht door r1Co » ma mei 17, 2010 11:44 am

dat eerdere zalen snel uitverkopen heeft natuurlijk ook met de sfeer/goedkopere prijs te maken. Ik kan me niet voorstellen dat dit net zo snel uitverkoopt als de kaartjes wel gewoon 30+ euro gaan kosten (dan denk je toch ook van, Volbeat pak ik wel es ergens anders mee). Ze maakten op mij geen super indruk op wacken vorig jaar trouwens, maar we moesten erdoorheen zitten in afwachting van Machine Head. Ik ga hier nog even behoorlijk over twijfelen, en mocht het al snel uitverkopen dan is het jammer. En dan te bedenken dat ik ze nog heb zien openen op de Danish Dynamite tour, setje van 30 minuten ofzo als opener voor Raunchy & Hatesphere. Ik denk dat er die avond in Romein misschien 30 mensen stonden ofzo

MetalTuupLimburg
Berichten: 4857
Lid geworden op: ma feb 10, 2003 11:24 pm
Locatie: Wijlre
Contacteer:

Re: Volbeat @ HMH, Amsterdam

Bericht door MetalTuupLimburg » ma mei 17, 2010 12:49 pm

Aan de ene kant absoluut verdiend, maar toch ook wel jammer. De beste herinneringen aan Volbeat heb ik toch van zaaltjes als Sticky Fingers in Göteborg (niet eens de zaal zelf, maar het bijbehorende barretje) en de Underworld in Londen, op kleine podia van amper een meter hoog. In zo'n setting komt die band gewoon het best tot z'n recht. Maar eigenlijk is dat klagen vanuit een luxepositie: we kunnen blij zijn dat metal een niche is waarbinnen af en toe een uitzondering bij een groot publiek aanslaat. Als je liefhebber bent van standaard top-40 meuk betaal je gewoon voor elk kaartje minstens 40 euro.

Gebruikersavatar
RoyACDC
Berichten: 29
Lid geworden op: do dec 25, 2008 10:46 am
Locatie: Doornspijk

Re: Volbeat @ HMH, Amsterdam

Bericht door RoyACDC » di mei 18, 2010 11:39 am

De voorverkoop voor de show van Volbeat "Beyond Hell/Above Heaven World Tour 2010" + Special Guests start zaterdag 22 mei om 10.00 uur.

Aanvang: 19:30 uur
Deuren open: 18:30 uur

Kaarten kosten
€ 34,00
Excl. servicekosten

Viking
Berichten: 56
Lid geworden op: za jun 21, 2003 9:58 pm

Re: Volbeat @ HMH, Amsterdam

Bericht door Viking » di mei 18, 2010 11:50 am

Ik heb de band jarenlang genegeerd, vanwege de belachelijke naam (vind ik nog steeds trouwens). Maar ik heb ze toch een keer gecheckt op een festival, en het beviel! Nogal!

Al vind ik de prijs wat aan de hoge kant. Megadeth is even duur en die zijn wat mij betreft meer waard. Maarja, er moet natuurlijk zoveel mogelijk geld uit de zakken van liefhebbers worden geklopt...

Zoniet vrijdag 21 mei: EXPLODED en LIBRIUM in EXIT, ROTterdam (thrash/death-metal) GRATIS!!!
Trash till death!

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Re: Volbeat @ HMH, Amsterdam

Bericht door the true Thorko » di mei 18, 2010 12:02 pm

Viking schreef:Zoniet vrijdag 21 mei: EXPLODED en LIBRIUM in EXIT, ROTterdam (thrash/death-metal) GRATIS!!!
Al kreeg ik er geld bij...
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

MetalTuupLimburg
Berichten: 4857
Lid geworden op: ma feb 10, 2003 11:24 pm
Locatie: Wijlre
Contacteer:

Re: Volbeat @ HMH, Amsterdam

Bericht door MetalTuupLimburg » di mei 18, 2010 12:09 pm

Nogal wanhopige sluipreclame, wat heeft dit nu met elkaar te maken?

Viking
Berichten: 56
Lid geworden op: za jun 21, 2003 9:58 pm

Re: Volbeat @ HMH, Amsterdam

Bericht door Viking » wo mei 19, 2010 4:23 pm

Bijzonder weinig haha. Al is het bruggetje natuurlijk fantastisch. :lol:

Niets wanhopig, niets sluip. Gewoon reclame :).
Trash till death!

Gebruikersavatar
thomaster87
Berichten: 1867
Lid geworden op: wo jan 19, 2005 7:16 pm
Locatie: Huissen
Contacteer:

Re: Volbeat @ HMH, Amsterdam

Bericht door thomaster87 » di mei 25, 2010 9:08 pm

ik vind het wel erg duur...

maar lijkt me wel leuk, dus we zullen eens zien1
...en het geld hebben we lekker toch gehad!

Gebruikersavatar
Dufniall
Berichten: 1219
Lid geworden op: za apr 17, 2010 11:59 am
Locatie: Wackeningen
Contacteer:

Re: Volbeat @ HMH, Amsterdam

Bericht door Dufniall » wo jun 02, 2010 1:28 pm

Kaartje is binnen, heb ze pas een keer gezien en de HMH vind ik een prima zaal, zowel qua bereikbaarheid als qua geluid, dus aanwezig! Ben benieuwd naar de special guests.

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Re: Volbeat @ HMH, Amsterdam

Bericht door Gilbert » wo jun 30, 2010 12:29 pm

Het voorprogramma bestaat uit Entombed en The Kandidate.

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Volbeat @ HMH, Amsterdam

Bericht door fetuskiller » wo jun 30, 2010 12:34 pm

Entombed? Hahaha, dat doen ze goed. Maar het is geen band voor op zo'n groot podium.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
ketter
Berichten: 10429
Lid geworden op: vr jul 22, 2005 2:56 pm

Re: Volbeat @ HMH, Amsterdam

Bericht door ketter » wo jun 30, 2010 2:26 pm

Entombed? LOL. Zal het overgrote deel van het volbeat-volk tevreden mee zijn zeg... :lol:

LeonvR
Berichten: 40
Lid geworden op: za mar 20, 2010 12:26 pm

Re: Volbeat @ HMH, Amsterdam

Bericht door LeonvR » wo jun 30, 2010 4:30 pm

fetuskiller schreef:Entombed? Hahaha, dat doen ze goed. Maar het is geen band voor op zo'n groot podium.
Denk je dat echt? :)

Afbeelding

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Volbeat @ HMH, Amsterdam

Bericht door fetuskiller » wo jun 30, 2010 8:13 pm

LeonvR schreef:
fetuskiller schreef:Entombed? Hahaha, dat doen ze goed. Maar het is geen band voor op zo'n groot podium.
Denk je dat echt? :)

Afbeelding
Dat denk ik echt, ja. Entombed is voor in een kleine zaal. Ik heb ze open air gezien, in zalen als 013 maar de keren dat ik ze in Dynamo en De Buze zag waren het leukst. En in de HMH voor Volbeat publiek lijkt me gewoon niet passen. Te groot.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Re: Volbeat @ HMH, Amsterdam

Bericht door Took » do nov 11, 2010 1:16 am

Entombed op zo'n groot podium, dat was even wennen. Volgens mij kon het meerendeel van het publiek er ook weinig mee, het is toch net een stukje extremer dan Volbeat.

Maar Volbeat was weer best gaaf. Wel veel nieuw materiaal, wat niet iedereen zo leuk vond. Maar ook nog wel wat lekkere ouwe nummers.
Alleen vraag ik me af wat Paulson geslikt had, hij keek echt wazig uit z'n ogen de hele tijd.


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Tatzel
Berichten: 415
Lid geworden op: di jan 19, 2010 11:06 am
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Re: Volbeat @ HMH, Amsterdam

Bericht door Tatzel » do nov 11, 2010 7:15 am

vet optreden. beter dan vorig jaar in 013 vond ik persoonlijk.
... rawr ...

Gebruikersavatar
Crises
Berichten: 6133
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 1:57 pm
Locatie: Zutphen

Re: Volbeat @ HMH, Amsterdam

Bericht door Crises » do nov 11, 2010 9:10 am

Lijkt me niet zo moeilijk... Dat duurde een kwartier.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

Gebruikersavatar
Dufniall
Berichten: 1219
Lid geworden op: za apr 17, 2010 11:59 am
Locatie: Wackeningen
Contacteer:

Re: Volbeat @ HMH, Amsterdam

Bericht door Dufniall » do nov 11, 2010 10:11 am

Toffe show idd. Entombed speelde wel meer hun rock dan hun death nummers viel me op, en nog was het volgens mij niet helemaal het genre van het gemiddelde Volbeat publiek. Volbeat zelf speelde erg gaaf, ook nog redelijk lang. Mooi ook dat de Entombed zanger Evelyn even kwam meebrullen.

Gebruikersavatar
Eus
Berichten: 274
Lid geworden op: di mei 25, 2004 9:35 pm
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: Volbeat @ HMH, Amsterdam

Bericht door Eus » do nov 11, 2010 10:47 am

Hierbij nog wat foto's van gisteravond.

The Kandidate
Afbeelding

Entombed
Afbeelding

Afbeelding

Volbeat
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com

Gebruikersavatar
Crises
Berichten: 6133
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 1:57 pm
Locatie: Zutphen

Re: Volbeat @ HMH, Amsterdam

Bericht door Crises » do nov 11, 2010 12:17 pm

Heren, leuke foto's.

Die eerste band heb ik trouwens geheel gemist.

Ik kwam binnen in de HMH en zag dat Entombed het voorprogramma verzorgde. Voor die tijd wist ik totaal niet wat er zou openen. Ik was wel benieuwd hoe Entombed het er hier vanaf bracht. Ik was namelijk bij BOA 2010 aangenaam verrast door deze heren. Het bleef duidelijk bij die ene keer.
Entombed gaf een rommelig optreden waarbij inderdaad voornamelijk hun rock platen voorbij kwamen. Aan de ene kant natuurlijk logisch als je in het voorprogramma van Volbeat staat, maar die platen zijn, naar mijn mening, niet de beste platen ooit.

Volbeat opende al vanaf het eerste nummer rete sterk met een enerverende show, waarbij ik echt ontzettend genoten heb van de hoge kwaliteit van het geluid en het spel van de heren. Behoorlijk wat nieuwe nummers inderdaad, die ik eigenlijk nog niet zo goed ken, daar ik het album nog niet heb (prioriteiten stellen hè...). Die nieuwe nummers vond ik eigenlijk wel al gemiddeld beter dan de nummers van 'Guitar Gangsters...' Ik moet trouwens wel echt dat nieuwe album scoren, al is het alleen maar voor de grunt van Barney. Dat nummer Evelyn, indrukwekkend hoe goed de grunts passen bij muziekstijl van Volbeat. Dat had ik van te voren nooit verwacht.
Kortom: van Volbeat heb ik weer uitzonderlijk genoten. Ik ging met een erg goed gevoel weg bij de slechtbier galmbak (die trouwens echt wel erg fijn is voor de accoustiek).

Helaas werd dat goede gevoel danig verpest door de NS. De idioot die zei dat we door moesten rijden naar Hoofddorp om daar de bus te pakken, moet wat mij betreft ook verplicht een servicemedewerker ter plaatse worden op Hoofddorp tussen de tijden 0:00 en 05:00.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

MetalTuupLimburg
Berichten: 4857
Lid geworden op: ma feb 10, 2003 11:24 pm
Locatie: Wijlre
Contacteer:

Re: Volbeat @ HMH, Amsterdam

Bericht door MetalTuupLimburg » do nov 11, 2010 12:44 pm

Crises schreef: Dat nummer Evelyn, indrukwekkend hoe goed de grunts passen bij muziekstijl van Volbeat.
Dan luister maar eens naar Dominus, dat was de voorloper van Volbeat. Daar deed Michael Poulsen zelf nog de grunts.

Zelf heb ik dit helaas gemist omdat ik niet in het land ben, maar met wat geluk zie ik ze over een paar weken in Londen.

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Re: Volbeat @ HMH, Amsterdam

Bericht door yowannuzz » do nov 11, 2010 6:36 pm

Wat was de setlist ?
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
Rubicon
Berichten: 1477
Lid geworden op: do okt 01, 2009 10:21 am

Re: Volbeat @ HMH, Amsterdam

Bericht door Rubicon » do nov 11, 2010 7:11 pm

Top optreden van Volbeat. Ik heb ervan genoten. Lekker energiek. Maar wat een gekloot met dat bier gooien. Het spijt mij zeer, maar daar word ik doodziek van. Kan iemand mij uitleggen wat daar nou zo leuk aan is? De toegevoegde waarde van die tienermeisjes op het podium zag ik ook niet helemaal... :?

Ik vond Entombed wel ok, ik kan die band altijd wel waarderen. Je kunt je afvragen of het passend is in een grote zaal als HMH. Top trouwens dat Petrov mee brulde in Evelyn.

Gebruikersavatar
Dufniall
Berichten: 1219
Lid geworden op: za apr 17, 2010 11:59 am
Locatie: Wackeningen
Contacteer:

Re: Volbeat @ HMH, Amsterdam

Bericht door Dufniall » vr nov 12, 2010 7:25 am

yowannuzz schreef:Wat was de setlist ?
Ik weet hem niet meer precies, maar volgens mij komt deze wel redelijk overeen: http://www.setlist.fm/setlist/volbeat/2 ... 564a6.html Ik vind het sowieso knap dat mensen nog een complete setlist weten de dag erna. Bij kleinere shows kun je nog wel eens de setlist van het podium afplukken, maar dat wordt in de HMH toch lastig haha.

Gebruikersavatar
Tatzel
Berichten: 415
Lid geworden op: di jan 19, 2010 11:06 am
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Re: Volbeat @ HMH, Amsterdam

Bericht door Tatzel » vr nov 12, 2010 8:11 am

Misfits-cover 'Angelfuck' werd ook gespeeld
... rawr ...

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Re: Volbeat @ HMH, Amsterdam

Bericht door Took » vr nov 12, 2010 8:46 am

Dufniall schreef:
yowannuzz schreef:Wat was de setlist ?
Ik weet hem niet meer precies, maar volgens mij komt deze wel redelijk overeen: http://www.setlist.fm/setlist/volbeat/2 ... 564a6.html Ik vind het sowieso knap dat mensen nog een complete setlist weten de dag erna. Bij kleinere shows kun je nog wel eens de setlist van het podium afplukken, maar dat wordt in de HMH toch lastig haha.

er zijn ook wel van die mensen die elk nummer in hun foon opslaan.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

IronMaidenNL
Berichten: 105
Lid geworden op: zo sep 20, 2009 12:45 pm
Locatie: Tilburg

Re: Volbeat @ HMH, Amsterdam

Bericht door IronMaidenNL » vr nov 12, 2010 3:50 pm

Antwerpen was ook gaaf! Helaas was ik laat en kwam ik op de tribune terecht omdat ik geen stempeltje (wtf?) had :(.
Daarnaast toch wennen aan de grotere opzet. Natuurlijk hartstikke goed voor de band, maar als fan was ik toch liever nog eens naar een Hof Ter Loo afgereisd om maar een zaaltje in de buurt te noemen...
Van de andere kant... als Graspop op zoek is naar een fatsoenlijke headliner, moeten ze misschien maar eens naar Denemarken bellen 8).

Gebruikersavatar
gloomy88
Berichten: 1336
Lid geworden op: di aug 05, 2008 5:06 pm
Locatie: Tilburg (noord brabant)

Re: Volbeat @ HMH, Amsterdam

Bericht door gloomy88 » zo nov 14, 2010 11:03 pm

Was er woens ook bij :D Eerste band heb ik niet gezien helaas Entombed vind ik persoonlijk een gave band maar vond ik niet echt passen bij deze avond. Volbeat was zoals gewoonlijk weer goed bezig.
Ze hebben mij ook vrijwel nooit teleurgesteld en heb ze ook al wel vaak gezien [headbang]
[img]http://media.nuclearblast.de/openx/www/images/fd395dc9a150325eaefd6903672007d5.gif[/img]

Plaats reactie