Amy Winehouse

Voor alle andere bands
Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Amy Winehouse

Bericht door Orklord » ma jul 25, 2011 11:26 pm

Tragisch dat zo een goede zangeres er niet meer is. Tijd voor een topic!

Ik moet zeggen dat ik Amy Winehouse toch wel één van de betere pop artiesten van de laatste jaren vond. Nummers waar ook nog eens gevoel in wordt gelegd.
Wat ze voor rare capriolen uithaalde moet ze zelf weten, feit is dat de muziek rechtovereind blijft staan.

Ze heeft ons achtergelaten met twee albums:

Albums

Frank (2003)
Back to Black (2006)

Later dit jaar komt Duets II nog uit van Tony Bennett, waarop zij ook te horen is.

Goed, wat vind de metalfanner hier?

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Amy Winehouse

Bericht door Jeroen » ma jul 25, 2011 11:32 pm

Tragisch dat het zo heeft moeten gaan, maar muzikaal vond ik er geen zak aan. Muzikaal had het weinig om het lijf (in dienst van de zang immers) en de zang vond ik ontzettend vervelend om naar te luisteren. Ik houd best van goede pop en soul en de rondwarende bluesgeest, maar dat trof ik hier niet aan. Nee, m'n nekharen gingen meestal overeind staan. Voor de rest wacht ik de doodsoorzaak nog even af voor ik daar een oordeel over wel.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Re: Amy Winehouse

Bericht door Orklord » ma jul 25, 2011 11:40 pm

Hmm, ik vind dat ze als één van de weinige wel een erg goede stem heeft. Een stuk beter dan Adele bijvoorbeeld.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Amy Winehouse

Bericht door Jeroen » ma jul 25, 2011 11:46 pm

Ja, maar die heeft toch een paar nummers (er staan welgeteld 2 of 3 goede nummers op die laatste cd) die me wel weten te raken. Terechte hitjes, al geldt ook daar dat het snel gaat vervelen. Wat betreft de persoonlijkheid van Winehouse, ik vond het altijd een treurige bedoening.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25585
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Amy Winehouse

Bericht door Lennert » ma jul 25, 2011 11:50 pm

Ik vind het koeiengeloei, niks meer of minder dan dat. Heb al die hits en albums meerdere malen moeten aanhoren op verjaardagen en op werk en ik vond het allemaal kwellingen eerste klas.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Bakema NL
Berichten: 540
Lid geworden op: do apr 21, 2011 2:22 pm

Re: Amy Winehouse

Bericht door Bakema NL » ma jul 25, 2011 11:59 pm

Erg voor de nabestaanden, maar verder............tja, verslaafd aan verschillende rotzooi, inmiddels bekender daardoor dan door de muziek, het eind stond eigenlijk al vast, dus verrassend was dat niet. En met haar als muzikant/artiest had ik niks, maar dat maakt verder ook niet uit, ieder zijn ding natuurlijk. Wel vind ik het schromelijk overdreven zoals ze op een voetstuk wordt geplaatst nu, een legende.......hmmmz, ik vrees toch dat haar legende meer verbonden zal zijn en blijven met d'r immense verslaving dan haar muzikale prestaties.
Maf toch hoeveel artiesten al die verslavende troep nodig hebben vaak, al dan niet om ook nog tot muzikale hoogtepunten te komen.......enorm veel goeie muziek die er anders niet zou zijn. Maar ja, het heeft uiteraard ook weer een keerzijde en er zijn er nogal wat aan hun einde gekomen door allerlei bende.

De reacties op internet zijn vaak wel om je dood te lachen, "fans" die je al dan niet dood wensen als je je mening geeft.......geweldig, maakt reageren nog uitnodigender.
Mensen die dingen roepen als "de industrie heeft haar gedood". Maar die industrie bestaat alleen maar omdat er vraag is naar product. Dus zijn het eigenlijk de "fans" die Winehouse de grond in hebben geholpen, want de "fans" roepen en willen "we want more"....roddelbladartikelen verslinden, etc..........en natuurlijk deed Winehouse zelf nog een duit in het zakje. Ze werd gedwongen het podium op te gaan lees je.........ze kan ook kiezen om het niet te doen, laat die managers en al die figuren op de achtergrond dan barsten, denk aan jezelf. Maar goed, helder denken zal een groot deel van het probleem geweest zijn. De slechte jeugd en alles er bij...........alles slecht, naar leven, etc etc..........dat kan bij iedereen zo (geweest) zijn, hoef je geen artiest voor te zijn. Er zijn mensen die dan sterker uit de strijd komen en mensen die er aan onderdoor gaan, zo is dat nu eenmaal. Hier had iemand wat eerder moeten ingrijpen misschien.
Maar er wordt nogal een ophef gemaakt als een artiest heengaat............dat moet dan erger zijn dan wanneer Pietje Puk van de hoek gaat. Ja maar, die artiest heeft tenminste wat bereikt in zijn/haar leven hoor je dan...die heeft miljoenen mensen blij gemaakt en heeft een bankrekening van hier tot Tokio...............ja, zal allemaal wel, maar die is net zo dood als Pietje Puk, het is gewoon een mens als ieder ander, niks meer, niks minder. En die Pietje Puk was misschien wel vakkenvuller in de supermarkt, die heeft er voor gezorgd dat duizenden mensen hun vreten van de plank kunnen pakken. Als niemand dat werk wil doen, of die supermarkt wil runnen gebeurt het ook niet, moet je je eigen voer verbouwen in de grond en dat kunnen we geeneens meer. Wat is er nou eigenlijk belangrijk......het is allemaal relatief. Dat ophemelen van artiesten gaat veel te ver vaak, het zijn gewoon mensen.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Amy Winehouse

Bericht door Jeroen » di jul 26, 2011 12:00 am

Stop eens met die punten, man. Zo haak ik na één zin al af :P
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Bakema NL
Berichten: 540
Lid geworden op: do apr 21, 2011 2:22 pm

Re: Amy Winehouse

Bericht door Bakema NL » di jul 26, 2011 12:02 am

Jeroen schreef:Stop eens met die punten, man. Zo haak ik na één zin al af :P
Nee, is trademark..........ik zou copyright moeten aanvragen. :P

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Amy Winehouse

Bericht door Jeroen » di jul 26, 2011 12:03 am

Nee, is heel vervelend ;)
En gezien je postniveau zonde. In het verleden hebben we al vaker voor dat soort tekstfuckups moeten waarschuwen, dus probeer maar zonder punten. (Ik moest er ooit ook mee kappen namelijk)
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Bakema NL
Berichten: 540
Lid geworden op: do apr 21, 2011 2:22 pm

Re: Amy Winehouse

Bericht door Bakema NL » di jul 26, 2011 12:10 am

Jeroen schreef:Nee, is heel vervelend ;)
En gezien je postniveau zonde. In het verleden hebben we al vaker voor dat soort tekstfuckups moeten waarschuwen, dus probeer maar zonder punten. (Ik moest er ooit ook mee kappen namelijk)
Shit, afkicken dus. Er schiet me een liedje te binnen ineens.

:shock:

Gebruikersavatar
Wendy
Berichten: 806
Lid geworden op: zo mei 15, 2011 8:15 pm
Locatie: Brabant!

Re: Amy Winehouse

Bericht door Wendy » di jul 26, 2011 12:11 am

Ik vind het wél leuk!

Edit; de puntjes........ niet Amy Winehouse.
Behold the beast, behold his queen. Behold their pact of obscenity!

Gebruikersavatar
CALIBANaan
Berichten: 9710
Lid geworden op: vr jul 18, 2003 7:59 pm
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Amy Winehouse

Bericht door CALIBANaan » di jul 26, 2011 6:52 am

Ik vind het erg tegenvallen dat de dood van mevrouw Huiswijn de tragedie in Noorwegen overschaduwd.
Verrotte media.
Gelegenheids Satanist

Nefarian
Berichten: 1107
Lid geworden op: vr mar 25, 2011 9:35 pm
Locatie: Wuppertal/Germany

Re: Amy Winehouse

Bericht door Nefarian » di jul 26, 2011 8:19 am

Sign
Vond het kansloze kutmuziek, dus we kunnen het ook positief zien, wordt er weer wat minder kutmuziek geproduceert.

Gebruikersavatar
Siego
Berichten: 1602
Lid geworden op: di jun 08, 2004 11:47 pm
Locatie: Harkema

Re: Amy Winehouse

Bericht door Siego » di jul 26, 2011 8:52 am

Over de doden niks dan goeds.
Back to Black is gewoon een goed album.
En dat derde album zal er ook nog wel komen en een groot succes worden.

Nefarian
Berichten: 1107
Lid geworden op: vr mar 25, 2011 9:35 pm
Locatie: Wuppertal/Germany

Re: Amy Winehouse

Bericht door Nefarian » di jul 26, 2011 9:06 am

Ik vind het gewoon kutmuziek, en als je je niet kunt beheersen en je eigen leven verneukt met drugs dan kun je er op wachten dat je vroeger of later aan die troep crepeert. Ergo, voor zowel de muziek als de persoon geen respect van mijn kant.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Re: Amy Winehouse

Bericht door Orklord » di jul 26, 2011 9:19 am

o, kom op. In de metal wereld zijn er ook genoeg die zich bezig houden met drugs. Het is nu wel duidelijk dat het niet jou muziek is.

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 22968
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Re: Amy Winehouse

Bericht door dako » di jul 26, 2011 9:24 am

Naja ze wel eindelijk gestopt met zuipen.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Nefarian
Berichten: 1107
Lid geworden op: vr mar 25, 2011 9:35 pm
Locatie: Wuppertal/Germany

Re: Amy Winehouse

Bericht door Nefarian » di jul 26, 2011 9:44 am

Orklord schreef:o, kom op. In de metal wereld zijn er ook genoeg die zich bezig houden met drugs. Het is nu wel duidelijk dat het niet jou muziek is.
Hebben we het nu over Amy Winehouse of de hele metal wereld?

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Re: Amy Winehouse

Bericht door Orklord » di jul 26, 2011 9:45 am

Nefarian schreef:
Orklord schreef:o, kom op. In de metal wereld zijn er ook genoeg die zich bezig houden met drugs. Het is nu wel duidelijk dat het niet jou muziek is.
Hebben we het nu over Amy Winehouse of de hele metal wereld?
Jij blijft zeiken over iets wat vaker voorkomt en wat niet alleen Amy overkomt (zichzelf aandoet). Het is nu wel bekend.

Nefarian
Berichten: 1107
Lid geworden op: vr mar 25, 2011 9:35 pm
Locatie: Wuppertal/Germany

Re: Amy Winehouse

Bericht door Nefarian » di jul 26, 2011 9:47 am

Sorry dat ik ook mijn mening geef zeg. Dat jij het zo'n goede zangeres vindt wil nog niet zeggen dat ik die mening moet delen. En volgens mij ben (als ik het topic zo lees) ik niet de enige die jouw mening niet deelt en het zwaar overdreven vind om haar een legende te noemen. Dus zit niet te zeiken, niet alle kritiek hoeft positief te zijn.

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22171
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: Amy Winehouse

Bericht door KoenM » di jul 26, 2011 11:31 am

We hebben een nieuwe The Reckoning zie ik.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
CALIBANaan
Berichten: 9710
Lid geworden op: vr jul 18, 2003 7:59 pm
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Amy Winehouse

Bericht door CALIBANaan » di jul 26, 2011 4:38 pm

Nefarian schreef:
Orklord schreef:o, kom op. In de metal wereld zijn er ook genoeg die zich bezig houden met drugs. Het is nu wel duidelijk dat het niet jou muziek is.
Hebben we het nu over Amy Winehouse of de hele metal wereld?
Het maakt niet uit over welke muziek stroming het gaat.
Bijna alle legendarische muziek is ontstaan onder de invloed van drugs(dus ook alcohol).
Ik noem een Elvis Presley, Rolling stones, Tool, Metallica, Queen en ga zo maar door......
Gelegenheids Satanist

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Re: Amy Winehouse

Bericht door Gilbert » di jul 26, 2011 5:53 pm

Orklord schreef:Jij blijft zeiken over iets wat vaker voorkomt en wat niet alleen Amy overkomt (zichzelf aandoet). Het is nu wel bekend.
Daar ben ik het niet geheel mee eens. Amy Winehouse had zichzelf zo slecht onder controle dat haar live-prestaties er onder leden. Hoeveel andere vocalisten kun jij opnoemen die bij het openingsconcert van een tournee worden uitgejouwd omdat ze te dronken/stoned zijn om op te treden, om daarna de gehele tour af te gelasten? Ik weet niet welke metalmuzikanten wel of geen drugs en alcohol gebruiken, maar op het moment dat het zo'n negatieve invloed heeft op iemands prestaties, dan kan ik daar persoonlijk moeilijk respect voor opbrengen.

Een verslaving mag dan wel een ziekte zijn, maar je kunt toch op zijn minst het fatsoen opbrengen om te zorgen dat je fans, die veel geld betaald hebben voor een ticket, een goede show te horen krijgen. Natuurlijk kan elke artiest een slechte dag hebben, maar ik heb de indruk dat bij Amy Winehouse dronken op het podium staan of concerten op het laatste moment afzeggen onderhand meer regel was dan uitzondering. Blijkbaar vond ze het desondanks stoer om een liedje te schrijven waarin ze zelf aangeeft geen reden te zien om naar een afkickkliniek te gaan. Tja...

Verder lijkt het me een fabeltje dat je drugs of alcohol nodig zou hebben om bijzondere muziek te maken. Volgens mij beginnen de meeste artiesten die veel drinken of snuiven daar pas mee nadat ze al enkele succesvolle platen hebben uitgebracht en leidt het eerder tot een vroegtijdig einde dan een grote bloei van hun loopbaan. Over de muziek van Amy Winehouse heb ik verder geen mening, want daar heb ik me nog nooit in verdiept.

Nefarian
Berichten: 1107
Lid geworden op: vr mar 25, 2011 9:35 pm
Locatie: Wuppertal/Germany

Re: Amy Winehouse

Bericht door Nefarian » di jul 26, 2011 6:35 pm

Gilbert schreef: Verder lijkt het me een fabeltje dat je drugs of alcohol nodig zou hebben om bijzondere muziek te maken. Volgens mij beginnen de meeste artiesten die veel drinken of snuiven daar pas mee nadat ze al enkele succesvolle platen hebben uitgebracht en leidt het eerder tot een vroegtijdig einde dan een grote bloei van hun loopbaan.
Precies, daar ben ik het helemaal mee eens.

Gebruikersavatar
Kimzel
Berichten: 23576
Lid geworden op: vr mar 14, 2003 7:24 am
Locatie: lobitch

Re: Amy Winehouse

Bericht door Kimzel » di jul 26, 2011 7:02 pm

Gilbert schreef:
Orklord schreef: Een verslaving mag dan wel een ziekte zijn, maar je kunt toch op zijn minst het fatsoen opbrengen om te zorgen dat je fans, die veel geld betaald hebben voor een ticket, een goede show te horen krijgen..

heroine is niet echt iets wat je in de hand kunt houden, scoren gaat dan boven alles, ook boven fans ed

Nefarian
Berichten: 1107
Lid geworden op: vr mar 25, 2011 9:35 pm
Locatie: Wuppertal/Germany

Re: Amy Winehouse

Bericht door Nefarian » di jul 26, 2011 7:20 pm

Ah en beginnen met heroine heb je ook niet in de hand? Is ook niet zo dat het niet algemeen bekend is hoe verslavend heroine is he? Sorry maar hoe dom kun je zijn om dat soort middelen uit te proberen of te gebruiken?! Daar ben je toch zeker zelf bij of niet?

Bakema NL
Berichten: 540
Lid geworden op: do apr 21, 2011 2:22 pm

Re: Amy Winehouse

Bericht door Bakema NL » di jul 26, 2011 7:31 pm

Nefarian schreef:Ah en beginnen met heroine heb je ook niet in de hand? Is ook niet zo dat het niet algemeen bekend is hoe verslavend heroine is he? Sorry maar hoe dom kun je zijn om dat soort middelen uit te proberen of te gebruiken?! Daar ben je toch zeker zelf bij of niet?
Juist, vind ik dus ook. En dan zeggen mensen vaak dat je de voorgeschiedenis niet weet van mensen, het hoe en waarom ze zijn gaan gebruiken, slechte jeugd, papa sloeg hen, etc etc etc. Dat zal allemaal gerust, maar wat er ook ooit in je leven gebeurt of gebeurd is, je weet dat als je als een imbeciel gaat zuipen en/of drugs gebruikt het je echt niet ten goede gaat komen, dat het alleen maar nog slechter met je zal gaan, dat kan iemand met het laagste iq nog wel verzinnen.

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Amy Winehouse

Bericht door fetuskiller » di jul 26, 2011 7:32 pm

Nefarian schreef:Ah en beginnen met heroine heb je ook niet in de hand? Is ook niet zo dat het niet algemeen bekend is hoe verslavend heroine is he? Sorry maar hoe dom kun je zijn om dat soort middelen uit te proberen of te gebruiken?! Daar ben je toch zeker zelf bij of niet?
Als je er werkelijk zo makkelijk over denkt ben je een sukkel met een bord voor je kop.

Lekker stereotype antwoord wel hoor, lang over nagedacht zeker?
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Nefarian
Berichten: 1107
Lid geworden op: vr mar 25, 2011 9:35 pm
Locatie: Wuppertal/Germany

Re: Amy Winehouse

Bericht door Nefarian » di jul 26, 2011 7:37 pm

Sorry hoor, maar beginnen met drugs, dan ben je een sukkel met een bord voor je kop. Iedereen weet wat de gevolgen van drugsgebruik (kunnen) zijn, dus wat lul je nou met je stereotype antwoord man? Moet ik hier een verhaal uit mijn duim gaan zuigen om jou te bevredigen of zo? Jij hebt recht op jouw mening, en ik heb recht op de mijne. Maar kom niet aan met dit soort ongefundeerde beargumenteringen. Iedereen die meent dat drugs niet gevaarlijk zijn heeft een bord voor zijn kop. Maar wat kun je verwachten van iemand die zichzelf 'Fetuskiller' noemt....
Laatst gewijzigd door Nefarian op di jul 26, 2011 7:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Alexus
Berichten: 9433
Lid geworden op: di jan 28, 2003 10:35 pm
Locatie: ergens bij Delft

Re: Amy Winehouse

Bericht door Alexus » di jul 26, 2011 7:37 pm

Hier bestaat goede voorlichting ja. Hoe dat in de UK zit zou ik niet met zekerheid durven zeggen.
Zolang er lui zijn die onduidelijkheid scheppen door wiet al het einde te noemen zullen mensen minder geneigd zijn om te geloven dat dat voor andere drugs ook het geval is. Oftewel het staat objectieve voorlichting in de weg zodat sommige lui eerder geneigd zijn om te proberen of het klopt. En heroïne schijnt een drug te zijn die je praktisch direct bijblijft..

Qua drugsverslaving is volgens mij bij haar de klep eraf gegaan naarmate ze beroemd werd en de zooi daadwerkelijk makkelijk kon betalen. Dan ga je als junk er snel aan onderdoor ja.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Re: Amy Winehouse

Bericht door Orklord » di jul 26, 2011 7:38 pm

Gilbert schreef:
Orklord schreef:Jij blijft zeiken over iets wat vaker voorkomt en wat niet alleen Amy overkomt (zichzelf aandoet). Het is nu wel bekend.
Daar ben ik het niet geheel mee eens. Amy Winehouse had zichzelf zo slecht onder controle dat haar live-prestaties er onder leden. Hoeveel andere vocalisten kun jij opnoemen die bij het openingsconcert van een tournee worden uitgejouwd omdat ze te dronken/stoned zijn om op te treden, om daarna de gehele tour af te gelasten? Ik weet niet welke metalmuzikanten wel of geen drugs en alcohol gebruiken, maar op het moment dat het zo'n negatieve invloed heeft op iemands prestaties, dan kan ik daar persoonlijk moeilijk respect voor opbrengen.

Een verslaving mag dan wel een ziekte zijn, maar je kunt toch op zijn minst het fatsoen opbrengen om te zorgen dat je fans, die veel geld betaald hebben voor een ticket, een goede show te horen krijgen. Natuurlijk kan elke artiest een slechte dag hebben, maar ik heb de indruk dat bij Amy Winehouse dronken op het podium staan of concerten op het laatste moment afzeggen onderhand meer regel was dan uitzondering. Blijkbaar vond ze het desondanks stoer om een liedje te schrijven waarin ze zelf aangeeft geen reden te zien om naar een afkickkliniek te gaan. Tja...

Verder lijkt het me een fabeltje dat je drugs of alcohol nodig zou hebben om bijzondere muziek te maken. Volgens mij beginnen de meeste artiesten die veel drinken of snuiven daar pas mee nadat ze al enkele succesvolle platen hebben uitgebracht en leidt het eerder tot een vroegtijdig einde dan een grote bloei van hun loopbaan. Over de muziek van Amy Winehouse heb ik verder geen mening, want daar heb ik me nog nooit in verdiept.
Ik keur het ook nergens goed dat een artiest zo zijn publiek laat staan, maar om nou te zeggen dat alleen Amy Winehouse dat deed. Een Guns "n Roses laat bijvoorbeeld ook vaak het publiek wachten. Sommige komen er mee weg en andere niet. Ik heb ook geen idee wat de achtergrond is van het gebruik van dergelijke middelen. Ze komt niet, ze was iig niet echt stabiel.

Maar goed we weten allemaal wat voor slechte dingen ze heeft uitgehaald, ik heb het liever over de muziek. Wat voor drugs etc men gebruikt moeten ze zelf weten. Live zal je er nu geen last meer van hebben :wink:

En of er drugs of alcohol nodig is voor een klassieker? Geen idee. Bij sommige werkt het (Rolling Stones) bij andere weer niet. Als de muziek maar goed is.

Nefarian
Berichten: 1107
Lid geworden op: vr mar 25, 2011 9:35 pm
Locatie: Wuppertal/Germany

Re: Amy Winehouse

Bericht door Nefarian » di jul 26, 2011 7:39 pm

En ik denk niet dat mevrouw overleden is aan een overdosis wiet.....

Alexus
Berichten: 9433
Lid geworden op: di jan 28, 2003 10:35 pm
Locatie: ergens bij Delft

Re: Amy Winehouse

Bericht door Alexus » di jul 26, 2011 7:41 pm

Nefarian schreef:En ik denk niet dat mevrouw overleden is aan een overdosis wiet.....
Misschien moet je even lezen wat er staat voordat je afhaakt en reageert...

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Amy Winehouse

Bericht door fetuskiller » di jul 26, 2011 7:41 pm

Nefarian schreef:Sorry hoor, maar beginnen met drugs, dan ben je een sukkel met een bord voor je kop. Iedereen weet wat de gevolgen van drugsgebruik (kunnen) zijn, dus wat lul je nou met je stereotype antwoord man? Moet ik heir een verhaal uit mijn duim gaan zuigen om jou te bevredigen of zo? Jij hebt recht op jouw mening, en ik heb recht op de mijne. Maar kom niet aan met dit soort ongefundeerde beargumenteringen. Iedereen die meent dat drugs niet gevaarlijk zijn heeft een bord voor zijn kop. Maar wat kun je verwachten van iemand die zichzelf 'Fetuskiller' noemt....
Oeh, niet boos worden hoor.

Het is te makkelijk om te zeggen dat je weet waar je aan begint, dat weten veel mensen dus niet, of ze willen het niet weten. Daarbij is het onzin om te zeggen dat mensen die verslaaft zijn een laag iq hebben zoals Bakema hierboven zegt. Het heeft niets te maken met hoe slim je bent. Niet iedereen staat zo sterk in zijn schoenen als jullie en hebben meer moeite om bepaalde verleidingen te weerstaan. Daar kan je best wat meer respect voor hebben in plaats van het meteen te veroordelen...
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Nefarian
Berichten: 1107
Lid geworden op: vr mar 25, 2011 9:35 pm
Locatie: Wuppertal/Germany

Re: Amy Winehouse

Bericht door Nefarian » di jul 26, 2011 7:42 pm

Alexus schreef:
Nefarian schreef:En ik denk niet dat mevrouw overleden is aan een overdosis wiet.....
Misschien moet je even lezen wat er staat voordat je afhaakt en reageert...
Ik reageerde op Fetuskiller, niet op jou.

Nefarian
Berichten: 1107
Lid geworden op: vr mar 25, 2011 9:35 pm
Locatie: Wuppertal/Germany

Re: Amy Winehouse

Bericht door Nefarian » di jul 26, 2011 7:45 pm

fetuskiller schreef:
Nefarian schreef:Sorry hoor, maar beginnen met drugs, dan ben je een sukkel met een bord voor je kop. Iedereen weet wat de gevolgen van drugsgebruik (kunnen) zijn, dus wat lul je nou met je stereotype antwoord man? Moet ik heir een verhaal uit mijn duim gaan zuigen om jou te bevredigen of zo? Jij hebt recht op jouw mening, en ik heb recht op de mijne. Maar kom niet aan met dit soort ongefundeerde beargumenteringen. Iedereen die meent dat drugs niet gevaarlijk zijn heeft een bord voor zijn kop. Maar wat kun je verwachten van iemand die zichzelf 'Fetuskiller' noemt....
Oeh, niet boos worden hoor.

Het is te makkelijk om te zeggen dat je weet waar je aan begint, dat weten veel mensen dus niet, of ze willen het niet weten. Daarbij is het onzin om te zeggen dat mensen die verslaaft zijn een laag iq hebben zoals Bakema hierboven zegt. Het heeft niets te maken met hoe slim je bent. Niet iedereen staat zo sterk in zijn schoenen als jullie en hebben meer moeite om bepaalde verleidingen te weerstaan. Daar kan je best wat meer respect voor hebben in plaats van het meteen te veroordelen...
Gast echt, don't go there. Ik deel de mening van Bakema niet over het IQ van verslaafden (en ik betwijfel of hij daar op doelde) maar ik vind wel dat hij gelijk heeft met zijn eerste statement. Maar laten we één ding even niet vergeten, het mag dan wel voor sommige mensen (die 'niet sterk in hun schoenen staan' zoals jij dat zegt) moeilijk zijn om bepaalde verleidingen te weerstaan maar dat laat niet onverlet dat ze er toch echt zelf bij zijn. En daar hoef ik, of wie dan ook, echt geen respect voor te hebben. Ik heb respect voor mensen die niet sterk in hun schoenen staan en tóch de verleiding kunnen weerstaan!

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Amy Winehouse

Bericht door fetuskiller » di jul 26, 2011 7:49 pm

Nefarian schreef:
fetuskiller schreef:
Nefarian schreef:Sorry hoor, maar beginnen met drugs, dan ben je een sukkel met een bord voor je kop. Iedereen weet wat de gevolgen van drugsgebruik (kunnen) zijn, dus wat lul je nou met je stereotype antwoord man? Moet ik heir een verhaal uit mijn duim gaan zuigen om jou te bevredigen of zo? Jij hebt recht op jouw mening, en ik heb recht op de mijne. Maar kom niet aan met dit soort ongefundeerde beargumenteringen. Iedereen die meent dat drugs niet gevaarlijk zijn heeft een bord voor zijn kop. Maar wat kun je verwachten van iemand die zichzelf 'Fetuskiller' noemt....
Oeh, niet boos worden hoor.

Het is te makkelijk om te zeggen dat je weet waar je aan begint, dat weten veel mensen dus niet, of ze willen het niet weten. Daarbij is het onzin om te zeggen dat mensen die verslaaft zijn een laag iq hebben zoals Bakema hierboven zegt. Het heeft niets te maken met hoe slim je bent. Niet iedereen staat zo sterk in zijn schoenen als jullie en hebben meer moeite om bepaalde verleidingen te weerstaan. Daar kan je best wat meer respect voor hebben in plaats van het meteen te veroordelen...
Gast echt, don't go there. Ik deel de mening van Bakema niet over het IQ van verslaafden (en ik betwijfel of hij daar op doelde) maar ik vind wel dat hij gelijk heeft met zijn eerste statement. Maar laten we één ding even niet vergeten, het mag dan wel voor sommige mensen (die 'niet sterk in hun schoenen staan' zoals jij dat zegt) moeilijk zijn om bepaalde verleidingen te weerstaan maar dat laat niet onverlet dat ze er toch echt zelf bij zijn. En daar hoef ik, of wie dan ook, echt geen respect voor te hebben. Ik heb respect voor mensen die niet sterk in hun schoenen staan en tóch de verleiding kunnen weerstaan!
Prima joh... Ik wil je wel eens horen als er iemand in je omgeving aan onderdoor gaat.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Nefarian
Berichten: 1107
Lid geworden op: vr mar 25, 2011 9:35 pm
Locatie: Wuppertal/Germany

Re: Amy Winehouse

Bericht door Nefarian » di jul 26, 2011 7:51 pm

fetuskiller schreef: Prima joh... Ik wil je wel eens horen als er iemand in je omgeving aan onderdoor gaat.
Ohw en als iemand in mijn omgeving een moord pleegt moet ik daar zeker ook begrip voor hebben of niet? Gast dit is echt een kont-beredenering.
Als je niets beters kunt verzinnen dan dit ga dan alsjeblieft weer on-topic posten.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Re: Amy Winehouse

Bericht door Orklord » di jul 26, 2011 7:52 pm

Nefarian schreef:
fetuskiller schreef: Prima joh... Ik wil je wel eens horen als er iemand in je omgeving aan onderdoor gaat.
Ohw en als iemand in mijn omgeving een moord pleegt moet ik daar zeker ook begrip voor hebben of niet? Gast dit is echt een kont-beredenering.
Een moord is wel wat anders dan drugs gebruiken..

Nefarian
Berichten: 1107
Lid geworden op: vr mar 25, 2011 9:35 pm
Locatie: Wuppertal/Germany

Re: Amy Winehouse

Bericht door Nefarian » di jul 26, 2011 7:53 pm

Orklord schreef:
Nefarian schreef:
fetuskiller schreef: Prima joh... Ik wil je wel eens horen als er iemand in je omgeving aan onderdoor gaat.
Ohw en als iemand in mijn omgeving een moord pleegt moet ik daar zeker ook begrip voor hebben of niet? Gast dit is echt een kont-beredenering.
Een moord is wel wat anders dan drugs gebruiken..
Ja en Amy Winehouse is niet iemand in mijn directe omgeving, case closed.

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Amy Winehouse

Bericht door fetuskiller » di jul 26, 2011 7:58 pm

Nefarian schreef:
fetuskiller schreef: Prima joh... Ik wil je wel eens horen als er iemand in je omgeving aan onderdoor gaat.
Ohw en als iemand in mijn omgeving een moord pleegt moet ik daar zeker ook begrip voor hebben of niet? Gast dit is echt een kont-beredenering.
Als je niets beters kunt verzinnen dan dit ga dan alsjeblieft weer on-topic posten.
Ik vind het verschil tussen drugsverslaafd zijn en een moord plegen meer een kont-vergelijking, maar goed.
Het enige wat ik probeerde duidelijk te maken is dat mensen eerst even moeten kijken naar de persoon en diens achtergrond alvorens meteen een vooroordeel klaar te hebben. En dus in die zin respect proberen op te brengen voor mensen die om wat voor een reden dan ook met drugs in de knoop zitten. Doe je dat niet is het jou goed recht hoor, daar niet van. Maar net als jij hier de hele tijd je mening geeft doe ik dat ook door je nogmaals een sukkel met een bord voor je kop te noemen. Moet ik zelf weten toch?
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Nefarian
Berichten: 1107
Lid geworden op: vr mar 25, 2011 9:35 pm
Locatie: Wuppertal/Germany

Re: Amy Winehouse

Bericht door Nefarian » di jul 26, 2011 8:01 pm

fetuskiller schreef: Ik vind het verschil tussen drugsverslaafd zijn en een moord plegen meer een kont-vergelijking, maar goed.
Het enige wat ik probeerde duidelijk te maken is dat mensen eerst even moeten kijken naar de persoon en diens achtergrond alvorens meteen een vooroordeel klaar te hebben. En dus in die zin respect proberen op te brengen voor mensen die om wat voor een reden dan ook met drugs in de knoop zitten. Doe je dat niet is het jou goed recht hoor, daar niet van. Maar net als jij hier de hele tijd je mening geeft doe ik dat ook door je nogmaals een sukkel met een bord voor je kop te noemen. Moet ik zelf weten toch?
En jij bent blijkbaar te dom om in te zien dat het als sarcasme bedoeld was. Maar jij mag van mij gerust vinden dat ik een sukkel met een bord voor zijn kop ben. Ik had je namlijk niet veel hoger ingeschat qua uitspraken met zo'n naam. Dus ik neem aan dat je 't ook niet erg vind als ik van mening ben dat jij een domme lul bent en het me geen fuck kan schelen wat jij van mij vindt.

Zo dat was weer even genieten, ga ik me nu even met iets zinnigs bezig houden ipv met jou.

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Amy Winehouse

Bericht door fetuskiller » di jul 26, 2011 8:05 pm

Nefarian schreef:
fetuskiller schreef: Ik vind het verschil tussen drugsverslaafd zijn en een moord plegen meer een kont-vergelijking, maar goed.
Het enige wat ik probeerde duidelijk te maken is dat mensen eerst even moeten kijken naar de persoon en diens achtergrond alvorens meteen een vooroordeel klaar te hebben. En dus in die zin respect proberen op te brengen voor mensen die om wat voor een reden dan ook met drugs in de knoop zitten. Doe je dat niet is het jou goed recht hoor, daar niet van. Maar net als jij hier de hele tijd je mening geeft doe ik dat ook door je nogmaals een sukkel met een bord voor je kop te noemen. Moet ik zelf weten toch?
En jij bent blijkbaar te dom om in te zien dat het als sarcasme bedoeld was. Maar jij mag van mij gerust vinden dat ik een sukkel met een bord voor zijn kop ben. Ik had je namlijk niet veel hoger ingeschat qua uitspraken met zo'n naam. Dus ik neem aan dat je 't ook niet erg vind als ik van mening ben dat het me geen fuck kan schelen wat jij van mij vindt.
Gezien de manier waarop je er op in ging kwam sarcasme niet in me op nee. Maar de link tussen mijn iq en mijn naam zie ik ook weer niet helemaal, het is een 'nick-name' hé... Valt me wel op dat je er steeds meer niet-gerelateerde dingen bij moet halen om je punt duidelijk te maken.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Nefarian
Berichten: 1107
Lid geworden op: vr mar 25, 2011 9:35 pm
Locatie: Wuppertal/Germany

Re: Amy Winehouse

Bericht door Nefarian » di jul 26, 2011 8:06 pm

En jij moet je blijkbaar toch weer verdedigen terwijl je zo van je gelijk overtuigd bent.
Nu graag weer on topic, als je verder nog wat te zeiken hebt stuur je me maar n pm dan hebben anderen er geen last van.

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Amy Winehouse

Bericht door fetuskiller » di jul 26, 2011 8:10 pm

Ik verdedig me niet, ik probeer mijn punt duidelijk te maken, maar jij reageert nogal kinderlijk steeds zonder op mijn punt in te gaan.

Maar oké, on-topic: In tegenstelling tot velen hier vind ik het zonde dat er weer zo'n talent een te jonge dood moet sterven, ook al was ik niet bepaald fan van haar muziek.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Nefarian
Berichten: 1107
Lid geworden op: vr mar 25, 2011 9:35 pm
Locatie: Wuppertal/Germany

Re: Amy Winehouse

Bericht door Nefarian » di jul 26, 2011 8:13 pm

fetuskiller schreef:Ik verdedig me niet, ik probeer mijn punt duidelijk te maken, maar jij reageert nogal kinderlijk steeds zonder op mijn punt in te gaan.

Maar oké, on-topic: In tegenstelling tot velen hier vind ik het zonde dat er weer zo'n talent een te jonge dood moet sterven, ook al was ik niet bepaald fan van haar muziek.
Nee is goed hoor, je hebt helemaal gelijk. En je speelt het ook niet 'op de man' door te roepen dat ik een bord voor mijn kop heb en me een sukkel te noemen omdat ik jouw mening niet deel.
Dat het niet zonde zou zijn van het 'talent' heb ik overigens nooit gezegd, maar ze heeft het zelf verkloot.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Amy Winehouse

Bericht door Jeroen » di jul 26, 2011 8:34 pm

Nou moeten jullie tortelduifjes niet weer beginnen heh.

xxx
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Nefarian
Berichten: 1107
Lid geworden op: vr mar 25, 2011 9:35 pm
Locatie: Wuppertal/Germany

Re: Amy Winehouse

Bericht door Nefarian » di jul 26, 2011 8:35 pm

Sorry Jeroen, je hebt helemaal gelijk.

Dikke knuffel.

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Amy Winehouse

Bericht door fetuskiller » di jul 26, 2011 8:40 pm

Knuffel? Met Jeroen toch, mag ik hopen?
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25312
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Amy Winehouse

Bericht door Jeroen » di jul 26, 2011 8:43 pm

Ik neem aan dat jullie dat stadium toch al gepasseerd zijn ;)

On topicness:
Ze is vandaag al gecremeerd. Vroeg me al even af of ze joods was. (Winehouse is immers een joodse naam)

Edit: Ja, dus.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Plaats reactie