Guns N' Roses, 04-06-2012, Ahoy Rotterdam

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Gebruikersavatar
alicecooper
Berichten: 2415
Lid geworden op: do mar 09, 2006 2:10 pm
Locatie: Almelo

Guns N' Roses, 04-06-2012, Ahoy Rotterdam

Bericht door alicecooper » di jan 31, 2012 1:44 pm

De Amerikaanse hardrockband Guns N' Roses komt op 4 juni voor een concert naar de Rotterdamse Ahoy. De officiële kaartverkoop voor dit concert start vrijdag 3 februari om 10.00u voor 60,50 euro.

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6786
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Re: Guns N' Roses, 04-06-2012, Ahoy Rotterdam

Bericht door Johan » di jan 31, 2012 1:48 pm

Is dat al bevestigd dan? Er druppelen op dit moment data binnen voor Dublin, Milaan, Polen, 6 keer Frankrijk en Mönchengladbach. Over Rotterdam had ik nog niks gehoord.

Maar gaaf! In Gelredome in 2010 waren Axl en z'n mannen prima op dreef. Hopelijk deze keer al wat nieuwe nummers. Ze hebben nu wel lang genoeg op Chinese Democracy getourd.

Gebruikersavatar
alicecooper
Berichten: 2415
Lid geworden op: do mar 09, 2006 2:10 pm
Locatie: Almelo

Re: Guns N' Roses, 04-06-2012, Ahoy Rotterdam

Bericht door alicecooper » di jan 31, 2012 2:02 pm

Dit is idd al bevestigd door livenation zelf.

Gebruikersavatar
Ernst-Jan
Berichten: 11330
Lid geworden op: do okt 07, 2004 3:41 pm
Locatie: Linschoten

Re: Guns N' Roses, 04-06-2012, Ahoy Rotterdam

Bericht door Ernst-Jan » di jan 31, 2012 8:09 pm

60.50 euro, lekker aan de prijs zeg.
Trotse vader sinds 25/02/10.

Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light

Gebruikersavatar
Elessar
Berichten: 13177
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 7:12 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Guns N' Roses, 04-06-2012, Ahoy Rotterdam

Bericht door Elessar » di jan 31, 2012 9:54 pm

Guns 'n Roses? Die waren toch uit elkaar?

OH! Ze bedoelen de Axl Rose Music Band? Axl Pose & The Rip-Offs? Axl's Anal Sex Slaves?
Of iets in de trend?

:' )
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

the_keeper
Berichten: 37
Lid geworden op: vr jul 27, 2007 12:14 am
Locatie: Rijperkerk

Re: Guns N' Roses, 04-06-2012, Ahoy Rotterdam

Bericht door the_keeper » di jan 31, 2012 10:32 pm

Elessar schreef:Guns 'n Roses? Die waren toch uit elkaar?

OH! Ze bedoelen de Axl Rose Music Band? Axl Pose & The Rip-Offs? Axl's Anal Sex Slaves?
Of iets in de trend?

:' )

Ik denk dat dat ligt aan wat er gaat gebeuren bij de introductie van Rock 'n Roll Hall of Fame! :P

Gebruikersavatar
Elessar
Berichten: 13177
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 7:12 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Guns N' Roses, 04-06-2012, Ahoy Rotterdam

Bericht door Elessar » wo feb 01, 2012 12:05 am

Tsja, misschien wel.

The Rock 'n Roll Hall of Fame; een verkracht begrip zoals alleen Amerikanen dat kunnen.
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6786
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Re: Guns N' Roses, 04-06-2012, Ahoy Rotterdam

Bericht door Johan » wo feb 01, 2012 11:44 am

Elessar schreef:Guns 'n Roses? Die waren toch uit elkaar?

OH! Ze bedoelen de Axl Rose Music Band?
En dat is al zo sinds 1998.

Tegelijkertijd spelen ze vaak betere en langere shows dan de band in de originele bezetting.

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Re: Guns N' Roses, 04-06-2012, Ahoy Rotterdam

Bericht door MetalJan » wo feb 01, 2012 8:23 pm

Langer...ja gitaarsolo's van een kwartier waar niemand op zit te wachten. Vond ze maar matig op Graspop een paar jaar geleden.

Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 8425
Lid geworden op: di jul 01, 2003 3:28 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Guns N' Roses, 04-06-2012, Ahoy Rotterdam

Bericht door Joris » wo feb 01, 2012 9:03 pm

En nu niet kaartjes kopen en achteraf roepen dat het schandalig is dat ze een (of twee) uur later beginnen dan aangekondigd.
Of nog dommer: uitjoelen en weglopen bij het concert (zoals vorige keer ook gebeurde).

Ik zou ze op een festival zeker willen zien, maar ga er niet speciaal een kaartje voor kopen. 1x gedaan en die show is 2x verzet en uiteindelijk afgelast. Ik blijf het bij die band een te groot risico vinden. (mochten ze in de originele bezetting gaan spelen, wat nooit meer zal gebeuren, dan pas zou ik dat risico durven te nemen).

POS
Berichten: 260
Lid geworden op: di aug 26, 2003 3:50 pm

Re: Guns N' Roses, 04-06-2012, Ahoy Rotterdam

Bericht door POS » wo feb 01, 2012 10:26 pm

Slash met Myles Kennedy is toch echt een klasse of tig beter. Die schijnen ook nog respect voor hun fans te hebben.

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6786
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Re: Guns N' Roses, 04-06-2012, Ahoy Rotterdam

Bericht door Johan » do feb 02, 2012 1:55 pm

Gitaarsolo's van enkele minuten en dat van 3 gitaristen. Bij een show van 2,5 uur mag Axl toch ook wel even bijkomen. Daarbij is het ook een manier om de huidige bandleden zichzelf te laten zien. Op Graspop 2006 was het inderdaad zeker niet de beste show, dat ben ik met je eens. Op Rock am Ring toen 3 weken eerder was het 10 keer beter.

@Joris: Over wanneer heb je het? Die 2 keer in 2002? Sindsdien zijn er 2 concerten in Nederland aangekondigd en ook gewoon gespeeld zonder problemen.

@POS: Vind je? Als Myles zich aan GNR nummers waagt dan klinkt hij meer als Anastasia dan als Axl. De Velvet Revolver dingen kan hij wel zingen.

Gebruikersavatar
Buzz
Berichten: 3497
Lid geworden op: za mei 01, 2004 12:55 pm
Locatie: Amersfoort

Re: Guns N' Roses, 04-06-2012, Ahoy Rotterdam

Bericht door Buzz » do feb 02, 2012 9:40 pm

Ik vind dat Myles het best goed doet, hij is een betere vocalist dan Axl alleen hij kan zich inderdaad beter met zijn eigen muziek bezighouden dan GNR nummers.

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6786
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Re: Guns N' Roses, 04-06-2012, Ahoy Rotterdam

Bericht door Johan » wo mei 16, 2012 5:58 pm

En, gaat er nog iemand van hier? Ik ben nog aan het twijfelen tussen Ahoy en Mönchengladbach..

Jammer dat ik ze niet op Hellfest of Graspop kan zien..

arjans
Berichten: 1399
Lid geworden op: zo nov 20, 2011 5:40 pm
Locatie: amsterdam

Re: Guns N' Roses, 04-06-2012, Ahoy Rotterdam

Bericht door arjans » wo mei 16, 2012 7:08 pm

Ik niet in ieder geval.

Voor mij een geval van: "laat het verleden rusten".
Guns 'n Roses verdient veel respect maar moet er nu gewoon mee ophouden.

Gebruikersavatar
Latebloomer
Berichten: 990
Lid geworden op: di feb 01, 2011 7:49 pm

Re: Guns N' Roses, 04-06-2012, Ahoy Rotterdam

Bericht door Latebloomer » wo mei 16, 2012 8:34 pm

al kreeg ik een gratis ticket incl. overnachting

raymondK
Berichten: 699
Lid geworden op: ma sep 05, 2011 7:24 pm
Locatie: Nordhorn (Duitsland)

Re: Guns N' Roses, 04-06-2012, Ahoy Rotterdam

Bericht door raymondK » wo mei 16, 2012 8:45 pm

Daar doe ik het voor :D

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6786
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Re: Guns N' Roses, 04-06-2012, Ahoy Rotterdam

Bericht door Johan » di mei 22, 2012 11:31 am

Waarschijnlijk wordt het toch Mönchengladbach.

Gebruikersavatar
Bastiaan
Berichten: 1921
Lid geworden op: za okt 20, 2007 8:18 pm
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Re: Guns N' Roses, 04-06-2012, Ahoy Rotterdam

Bericht door Bastiaan » do mei 24, 2012 10:06 pm

Rival Sons staat in het voorprogramma. Dat is toch ook wel de moeite waard!

Ik ga niet, want als ze te laat komen opdagen - wat vrij aannemelijk is - moet ik al in de trein zitten voordat ik ook maar een noot heb gehoord. Hotelletje heb ik er niet voor over. Heb ze bovendien twee jaar geleden gezien, was toen wel een goede show. Maar ook met de nadruk op show, want hoewel strakker en technisch beter dan de klassieke line-up miste ik het rock n' roll gevoel een beetje.

Overigens heb ik verder weinig problemen met het te laat komen van Guns N' Roses. Eerlijk gezegd zat ik twee jaar geleden, ramptoerist als ik ben, te hopen op een rel. Maar daar zijn Nederlanders blijkbaar te nuchter voor. Zo niet die kerel die voor me zat - ik zat op de tribune toen. Die was al aangeschoten toen de band had moeten beginnen, en vijf kwartier later toch wel bezopen. Hij bleef maar schreeuwen 'AXL IS EEN FUCKING HOMO!' ACHTERLIJKE MONGOLEN! IK SLA JULLIE KAPOT! KUTAXL!' en meer dan van soort vermakelijke taferelen, vlak voor mijn neus. Ik heb gelachen. Maar toen hij zijn vrouw te lijf ging - die hem constant in toom probeerde te houden en zichzelf zichtbaar schaamde voor die bezopen klaploper - werd het een andere zaak. De security heeft hem met grof geweld verwijderd. Vijf minuten later kwam de band op. Toch zuur voor die vrouw. Maar goed, dat natuurlijk geheel terzijde.

Ik ga Slash binnenkort wel zien, 10 juni in Amsterdam. Die tolereert het niet als een band te laat komt (net zijn biografie gelezen, aanrader voor iedere rockfan - aanrader voor iedere lezer) en dus ga ik lekker met de trein.
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'

Gebruikersavatar
Ernst-Jan
Berichten: 11330
Lid geworden op: do okt 07, 2004 3:41 pm
Locatie: Linschoten

Re: Guns N' Roses, 04-06-2012, Ahoy Rotterdam

Bericht door Ernst-Jan » do mei 24, 2012 10:17 pm

Die bio ook net weer gelezen, leuk verhaal maar toch wel een beetje van alles is niet mijn schuld.(band, drugs etc) Misschien binnenkort de bio van Axl een een kans geven.
(zie trouwens dat er ook een auto bio van Duff is, die ga ik ook maar eens lezen.)
Trotse vader sinds 25/02/10.

Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light

Gebruikersavatar
Elessar
Berichten: 13177
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 7:12 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Guns N' Roses, 04-06-2012, Ahoy Rotterdam

Bericht door Elessar » vr mei 25, 2012 12:09 am

Bastiaan schreef:Rival Sons staat in het voorprogramma. Dat is toch ook wel de moeite waard!

Ik ga niet, want als ze te laat komen opdagen - wat vrij aannemelijk is - moet ik al in de trein zitten voordat ik ook maar een noot heb gehoord. Hotelletje heb ik er niet voor over. Heb ze bovendien twee jaar geleden gezien, was toen wel een goede show. Maar ook met de nadruk op show, want hoewel strakker en technisch beter dan de klassieke line-up miste ik het rock n' roll gevoel een beetje.

Overigens heb ik verder weinig problemen met het te laat komen van Guns N' Roses. Eerlijk gezegd zat ik twee jaar geleden, ramptoerist als ik ben, te hopen op een rel. Maar daar zijn Nederlanders blijkbaar te nuchter voor. Zo niet die kerel die voor me zat - ik zat op de tribune toen. Die was al aangeschoten toen de band had moeten beginnen, en vijf kwartier later toch wel bezopen. Hij bleef maar schreeuwen 'AXL IS EEN FUCKING HOMO!' ACHTERLIJKE MONGOLEN! IK SLA JULLIE KAPOT! KUTAXL!' en meer dan van soort vermakelijke taferelen, vlak voor mijn neus. Ik heb gelachen. Maar toen hij zijn vrouw te lijf ging - die hem constant in toom probeerde te houden en zichzelf zichtbaar schaamde voor die bezopen klaploper - werd het een andere zaak. De security heeft hem met grof geweld verwijderd. Vijf minuten later kwam de band op. Toch zuur voor die vrouw. Maar goed, dat natuurlijk geheel terzijde.

Ik ga Slash binnenkort wel zien, 10 juni in Amsterdam. Die tolereert het niet als een band te laat komt (net zijn biografie gelezen, aanrader voor iedere rockfan - aanrader voor iedere lezer) en dus ga ik lekker met de trein.
Ik moest hier toch zo om lachen, dat ik het op mijn Facebook heb gezet, hahaha.
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

Gebruikersavatar
Bastiaan
Berichten: 1921
Lid geworden op: za okt 20, 2007 8:18 pm
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Re: Guns N' Roses, 04-06-2012, Ahoy Rotterdam

Bericht door Bastiaan » vr mei 25, 2012 2:14 am

Hehe, tsja, dat is toch gvd wel het beste bewijs dat Rose zijn kop eraf gehakt moet worden? Door Axl vliegt een man zijn vrouw gewoon aan. Lees die zin nog maar eens, dat is precies wat er twee jaar geleden gebeurde. Afgezien daarvan maak ik elke verjaardag natuurlijk het mooie weer door deze aandoenlijke anekdote te vertellen. Dus Rose heeft zeker zo zijn goede kanten hehe.

@Ernst, bestaat er een biografie van Axl? Geen officiele neem ik aan? Er is er ook een van Steven Adler. My Appetite For Destruction. Goeie titel die de lading ongetwijfeld dekt.
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'

Gebruikersavatar
Ernst-Jan
Berichten: 11330
Lid geworden op: do okt 07, 2004 3:41 pm
Locatie: Linschoten

Re: Guns N' Roses, 04-06-2012, Ahoy Rotterdam

Bericht door Ernst-Jan » vr mei 25, 2012 7:05 am

Nee, geen officiële helaas. was even in de war.
Trotse vader sinds 25/02/10.

Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light

Gebruikersavatar
Latebloomer
Berichten: 990
Lid geworden op: di feb 01, 2011 7:49 pm

Re: Guns N' Roses, 04-06-2012, Ahoy Rotterdam

Bericht door Latebloomer » vr mei 25, 2012 8:44 am

ja, kostelijk. Dronkelappen die hun vrouw te lijf gaan in een vol stadion. Sowieso dronkelappen, erg leuk.

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6786
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Re: Guns N' Roses, 04-06-2012, Ahoy Rotterdam

Bericht door Johan » vr mei 25, 2012 1:27 pm

Er bestaat helaas nog geen Autobiografie van Axl. Ik zou zijn kant van het verhaal wel eens willen horen. Ik heb die van Slash wel, gaaf boek, hele gekke verhalen (o.a. die shit dat hij naakt door het glas van een hotel springt omdat hij in een trip achterna gezeten wordt door kleine monsters :D ). Ik ben het wel met E-J eens: niks was zijn schuld in het boek, terwijl hij wel steeds zwaar aan de drank was en soms zelfs heroine junkie.

Overigens weet je bij Axl gewoon dat de kans erin zit dat hij niet op tijd komt. Eigenlijk moet je er rekening meehouden dat het laat kan worden. In Arnhem in 2010 hadden we net op tijd de laatste trein naar ons logeeradres in Nijmegen gehaald om 1:15. Als ik naar Ahoy ga zorg ik dat ik in Den Haag kan blijven slapen, dat moet toch wel te doen zijn met het nachtnet. Ik heb persoonlijk liever een Axl die goed bij stem is en er zin in heeft dan als hij op tijd komt, maar een slecht humeur heeft en niet goed ingezongen is.

Fijn trouwens dat er weer eens zinnig gepost wordt hier en niet alleen maar haters gonna hate ;).

Uit het Graspop topic:

Civil War live in Dublin. Ze speelden overigens 3 uur daar.


Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 8425
Lid geworden op: di jul 01, 2003 3:28 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Guns N' Roses, 04-06-2012, Ahoy Rotterdam

Bericht door Joris » vr mei 25, 2012 1:36 pm

3 uur?? das wel lekker hoor. Dan krijg je wel waar voor je geld (en voor het wachten). Ik hoop dat er dan niet teveel vulling inzat qua drumsolo's enzo.

Enige band die ik 3 uur achter elkaar heb gezien was Iced earth met een 3voudige set.

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6786
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Re: Guns N' Roses, 04-06-2012, Ahoy Rotterdam

Bericht door Johan » vr mei 25, 2012 2:13 pm

Geen drumsolo, wel gitaarsolo's en wat band jams, maar dan nog steeds ook zo'n 25 echte songs, waarvan een aantal best lang zijn.

Gebruikersavatar
puist
Berichten: 2688
Lid geworden op: wo okt 15, 2003 9:07 pm

Re: Guns N' Roses, 04-06-2012, Ahoy Rotterdam

Bericht door puist » vr mei 25, 2012 2:17 pm

60,50 euro? Voor een band die al meer dan 20 jaar niets gepresteerd heeft?
Ik zet Appetite For Destruction maar weer eens op. Blijft hun beste album.

Heavy Metal! Just my way
Heavy Metal! Just my devil

Gebruikersavatar
Ernst-Jan
Berichten: 11330
Lid geworden op: do okt 07, 2004 3:41 pm
Locatie: Linschoten

Re: Guns N' Roses, 04-06-2012, Ahoy Rotterdam

Bericht door Ernst-Jan » zo mei 27, 2012 1:28 pm

Mee eens, Maar UYI 1 en 2 staan ook nummers op die eigenlijk in de zelfde tijd geschreven zijn, zelfs November Rain en die duurde eigenlijk 18 minuten!!

@Johan, wat ik wel begrijp van SLash en wat ik me erg goed kan voorstellen is het onverklaarbare gedrag van Axl en het steeds zonder duidelijke reden laat opkomen bij concerten. Kan me voorstellen dat je je daar aan gaat ergeren.
Maar goed dit is misschien meer voor in het guns topic zelf ;-p
Trotse vader sinds 25/02/10.

Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6786
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Re: Guns N' Roses, 04-06-2012, Ahoy Rotterdam

Bericht door Johan » vr jun 01, 2012 1:02 pm

Hier dan on-topic. Kaartje voor Ahoy is binnen. Wel relax dat ze pendelbussen richting Rotterdam Centraal regelen na afloop. Want aanvang 21:00 daar geloof ik niks van..ik verwacht eerder half elf.

Overigens speelde Izzy Stradlin enkele nummers mee in London gisteravond, waaronder eentje die sinds 1991 niet (of zelfs nooit?) live gespeeld werd! Zou gaaf zijn als hij dat ook in Ahoy en/of Mönchengladbach gaat doen! In 2006 was hij er in Nijmegen bij, maar niet op Rock am Ring en Graspop waar ik ze toen zag, dus Izzy erbij zou ik graag eens meemaken!

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Re: Guns N' Roses, 04-06-2012, Ahoy Rotterdam

Bericht door Took » vr jun 01, 2012 1:17 pm

net alsof je om half 4 snachts nog met de trein naar huis kan vanaf CS ;)
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6786
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Re: Guns N' Roses, 04-06-2012, Ahoy Rotterdam

Bericht door Johan » vr jun 01, 2012 1:18 pm

Wel met het nachtnet richting Den Haag in mijn geval ;).

Ik verwacht overigens eerder een eindtijd rond 1:30, maar dat maakt verder weinig uit.

Gebruikersavatar
puist
Berichten: 2688
Lid geworden op: wo okt 15, 2003 9:07 pm

Re: Guns N' Roses, 04-06-2012, Ahoy Rotterdam

Bericht door puist » vr jun 01, 2012 2:34 pm

http://www.nu.nl/muziek/2823660/guns-n-roses-eindigt-concert-drie-uur-laat.html schreef: Uitgegeven: 31 mei 2012 11:25
Laatste update: 31 mei 2012 11:39

Guns N' Roses eindigt concert drie uur te laat
AMSTERDAM – Het geduld van fans van de Amerikaanse rockband Guns N' Roses werd behoorlijk op de proef gesteld tijdens een concert in Manchester. Het optreden eindigde drie uur later dan gepland.

Dat meldt het Britse blad NME.
Eigenlijk zou het concert van de band rond Axl Rose om 23.00 uur lokale tijd afgelopen moeten zijn, maar Guns N' Roses besteeg pas om 23.15 uur het podium. Het publiek kreeg vervolgens een drie uur durende show met 33 nummers voorgeschoteld.

Aan het eind van de show in Manchester’s Arena was het grootste deel van het publiek echter al lang naar huis. Slechts zesduizend fans zagen Guns N' Roses het concert tot een einde brengen, terwijl de zaal een capaciteit van 16.000 man heeft.
Heavy Metal! Just my way
Heavy Metal! Just my devil

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6786
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Re: Guns N' Roses, 04-06-2012, Ahoy Rotterdam

Bericht door Johan » vr jun 01, 2012 3:02 pm

Zoals ik ergens anders al schreef, voorprogramma Thin Lizzy stopten pas om 22:00 met hun set. En ja, houd er rekening mee dat het pas tussen 22:00 en 23:00 begint. Maar dan krijg je ook wat!

Nox
Berichten: 138
Lid geworden op: zo jan 25, 2009 7:36 pm

Re: Guns N' Roses, 04-06-2012, Ahoy Rotterdam

Bericht door Nox » vr jun 01, 2012 7:39 pm

Gelukkig zijn er nog altijd masochistische, kritiekloze dwazen die alles pikken vanwege hun ziekelijke obsessie aangaande Kwaksel Rose/GnR... jullie verdienen het om (tegen forse betaling) genaaid te worden door de meest sneue "rockstar" ooit. Jullie zijn Axl's sletjes :finger:

Gebruikersavatar
Elessar
Berichten: 13177
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 7:12 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Guns N' Roses, 04-06-2012, Ahoy Rotterdam

Bericht door Elessar » ma jun 04, 2012 10:25 am

Gisteren liep ik rond een uur of 00:30 langs Zuidplein/Ahoy, en het is alweer helemaal afgeschermd met hekken.

Alle trucks en bussen stonden er al. Dus waarschijnlijk lag onze Axl op dat moment in bed met m'n moer.

Grote kans dat die Neanderthaler vanavond alsnog te laat opkomt, ook al staan die bussen en trucks daar dan al twee dagen te wachten.
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22662
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Guns N' Roses, 04-06-2012, Ahoy Rotterdam

Bericht door innuendo » ma jun 04, 2012 10:27 am

Snap niet waarom dat eeuwige probleem niet creatief wordt opgelost. Gewoon om vier uur s'middags beginnen, dan kan iedereen mooi met de laatste trein terug.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Siego
Berichten: 1602
Lid geworden op: di jun 08, 2004 11:47 pm
Locatie: Harkema

Re: Guns N' Roses, 04-06-2012, Ahoy Rotterdam

Bericht door Siego » ma jun 04, 2012 10:54 am

Altijd handig op een maandag want er hoeft natuurlijk niemand te werken of naar school.

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6786
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Re: Guns N' Roses, 04-06-2012, Ahoy Rotterdam

Bericht door Johan » ma jun 04, 2012 11:36 am

Nox schreef:Gelukkig zijn er nog altijd masochistische, kritiekloze dwazen die alles pikken vanwege hun ziekelijke obsessie aangaande Kwaksel Rose/GnR... jullie verdienen het om (tegen forse betaling) genaaid te worden door de meest sneue "rockstar" ooit. Jullie zijn Axl's sletjes :finger:
Flikker op, debiel. Ga andere topics verpesten met je sneue commentaar.

Gebruikersavatar
Elessar
Berichten: 13177
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 7:12 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Guns N' Roses, 04-06-2012, Ahoy Rotterdam

Bericht door Elessar » ma jun 04, 2012 11:46 am

Johan schreef:
Nox schreef:Gelukkig zijn er nog altijd masochistische, kritiekloze dwazen die alles pikken vanwege hun ziekelijke obsessie aangaande Kwaksel Rose/GnR... jullie verdienen het om (tegen forse betaling) genaaid te worden door de meest sneue "rockstar" ooit. Jullie zijn Axl's sletjes :finger:
Flikker op, debiel. Ga andere topics verpesten met je sneue commentaar.
Hahahaha
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6786
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Re: Guns N' Roses, 04-06-2012, Ahoy Rotterdam

Bericht door Johan » ma jun 04, 2012 12:04 pm

On-topic: Ik hoop dat Izzy er vanavond ook bij is! Ik heb niet meer gekeken of hij na de eerste show in Londen ook bij de andere optredens was, dus het gaat nog even een verrassing blijven.

Gebruikersavatar
Ernst-Jan
Berichten: 11330
Lid geworden op: do okt 07, 2004 3:41 pm
Locatie: Linschoten

Re: Guns N' Roses, 04-06-2012, Ahoy Rotterdam

Bericht door Ernst-Jan » ma jun 04, 2012 7:25 pm

Ik hoop het voor je.
Trotse vader sinds 25/02/10.

Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light

Gebruikersavatar
Elessar
Berichten: 13177
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 7:12 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Guns N' Roses, 04-06-2012, Ahoy Rotterdam

Bericht door Elessar » ma jun 04, 2012 7:34 pm

Issie er, die Izzy
Of zit ie in het voorprogramma bij Thin Lizzy
Niet in zijn kamer,
met een overdose
feelin' all dizzy
Nee, hopelijk zegt men straks,
daar issie, die Izzy
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6786
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Re: Guns N' Roses, 04-06-2012, Ahoy Rotterdam

Bericht door Johan » ma jun 04, 2012 7:40 pm

Dizzy zal er in ieder geval zijn, zoals de afgelopen 22 jaar steeds.

Gebruikersavatar
Latebloomer
Berichten: 990
Lid geworden op: di feb 01, 2011 7:49 pm

Re: Guns N' Roses, 04-06-2012, Ahoy Rotterdam

Bericht door Latebloomer » ma jun 04, 2012 7:42 pm

en Ozzy?

Nox
Berichten: 138
Lid geworden op: zo jan 25, 2009 7:36 pm

Re: Guns N' Roses, 04-06-2012, Ahoy Rotterdam

Bericht door Nox » ma jun 04, 2012 8:16 pm

Johan schreef: Flikker op, debiel. Ga andere topics verpesten met je sneue commentaar.
Jij voelt je duidelijk aangesproken door mijn eerdere commentaar... dat moet ook want ik had het over stakkers zoals jou;
Nox schreef: masochistische, kritiekloze dwazen
Neuken!?

Gebruikersavatar
ketter
Berichten: 10429
Lid geworden op: vr jul 22, 2005 2:56 pm

Re: Guns N' Roses, 04-06-2012, Ahoy Rotterdam

Bericht door ketter » ma jun 04, 2012 8:22 pm

^
Een duidelijk eerbetoon aan de dode Trolololo-man.

Gebruikersavatar
Elessar
Berichten: 13177
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 7:12 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Guns N' Roses, 04-06-2012, Ahoy Rotterdam

Bericht door Elessar » ma jun 04, 2012 8:34 pm

Ik ruik een ban.
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 23009
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Re: Guns N' Roses, 04-06-2012, Ahoy Rotterdam

Bericht door dako » ma jun 04, 2012 8:37 pm

Anders zegt een van die heldere lichten in Rotje gewoon tegen Axl dat ie om zeven uur begint. Is meneer om tien uur klaar met z'n zutzooi en begint ie precies op tijd.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22662
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Guns N' Roses, 04-06-2012, Ahoy Rotterdam

Bericht door innuendo » ma jun 04, 2012 10:07 pm

Als je dan toch een quote plaatst, vermeld dan wel even de bron he. ;)
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Plaats reactie