Reportage metal

Wil je wat verkopen, of zoek je juist een plaat?
Of zoek je bandleden? Hier kan je het vragen.
Gebruikersavatar
Appelflap
Berichten: 9166
Lid geworden op: ma mei 19, 2008 1:02 am
Contacteer:

Re: Reportage metal

Bericht door Appelflap » do feb 14, 2013 2:48 pm

@Crises: je geeft nu een heel andere uitleg aan t geheel. Je begon eerst over kwantiteit (wat ik nooit betwiste dat was nl een no brainer) en nu jump je een beetje ol de train van wat er op dat andere forum gepost wordt. Ik weet werkelijk niet waarom je vanaf t begin zo doorhamert op mijn vermeende alternatieve interptetaties van woorden. Je bent de eerste die er mee komy en geloof me ik heb heel wat discussies op t internet gevoerd en dit nog nooit gehoord. Wellicht kun je ook eens naar je eigen taalgebuik kijken. Je gebruik van versterkt me iig in mijn overtuiging dat aan voornamelijk aan jou ligt. Mocht je t als een cynische stijlvorm hebben bedoeld... die kan dan weer wel, maar dat zei he niet en je ging in je uitleg een heel andere kant op. Een kant waarvan ik nog steeds zeg dat je zo onwaarschijnlijk is en zo veel tekstuele towvoeging nodig heeft dat ik m maar niet accepteer.
🚫 voor een verbod op scootmobielen, bladmuziek en overwerk

Gebruikersavatar
Rubicon
Berichten: 1477
Lid geworden op: do okt 01, 2009 10:21 am

Re: Reportage metal

Bericht door Rubicon » do feb 14, 2013 6:25 pm

Trol.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25584
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Reportage metal

Bericht door Lennert » do feb 14, 2013 7:38 pm

Appelflap schreef:@Crises: je geeft nu een heel andere uitleg aan t geheel. Je begon eerst over kwantiteit (wat ik nooit betwiste dat was nl een no brainer) en nu jump je een beetje ol de train van wat er op dat andere forum gepost wordt. Ik weet werkelijk niet waarom je vanaf t begin zo doorhamert op mijn vermeende alternatieve interptetaties van woorden. Je bent de eerste die er mee komy en geloof me ik heb heel wat discussies op t internet gevoerd en dit nog nooit gehoord. Wellicht kun je ook eens naar je eigen taalgebuik kijken. Je gebruik van versterkt me iig in mijn overtuiging dat aan voornamelijk aan jou ligt. Mocht je t als een cynische stijlvorm hebben bedoeld... die kan dan weer wel, maar dat zei he niet en je ging in je uitleg een heel andere kant op. Een kant waarvan ik nog steeds zeg dat je zo onwaarschijnlijk is en zo veel tekstuele towvoeging nodig heeft dat ik m maar niet accepteer.
Het maakt me niet uit dat het op een klein toetsenbord getypt is, deze post doet pijn aan mijn ogen.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18563
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Re: Reportage metal

Bericht door Krimhild » vr feb 15, 2013 9:03 am

Ik wacht nog steeds op de 'zeg het met plaatjes'-reactie. Die is alweer zo lang geleden!
Ik ben hier gewoon.

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22171
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: Reportage metal

Bericht door KoenM » vr feb 15, 2013 10:11 am

Fusion is de weg kwijt als je het mij vraagt. En ik leefde nog in de veronderstelling dat hij het lichtend pad had gevonden. Makkelijk, ik weet het. Maar toch.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Crises
Berichten: 6133
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 1:57 pm
Locatie: Zutphen

Re: Reportage metal

Bericht door Crises » vr feb 15, 2013 2:13 pm

Ik ga mee op wat er gezegd wordt op het Onze Taal forum? Denk het. In tegenstelling tot jij ben ik wel in staat om aan te geven dat ik op sommige gebieden niet helemaal het bij het juiste eind had qua uitleg geven. Misschien is het onderwerp 'hoeveelheidsbepalingen gerelateerd aan de tijd gezien' zelfs wel een dissertatie waard. Het laat niet onverlet dat ook daar op het forum aangegeven wordt dat een dergelijk statement wel degelijk kan. Jij hebt dus ook niet gelijk. Trouwens, helaas ben ik weer teveel met je meegegaan in het verdraaien van mijn opmerking. Ik heb nooit geschreven: "ik ben doorgaans erudiet", maar "Erudiet? Ja, doorgaans wel..." Een wijze waarop de stijlvorm iets duidelijker naar voren komt.

Maar goed, soit. Kook lekker gaar in je eigen sop. Ik ben het nog steeds pertinent met je oneens dat de personen in de reportage geen pretenties hebben. Als ze nou fans zonder pretenties genomen hadden, was het maar een knap saaie aflevering geworden.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

Gebruikersavatar
Rubicon
Berichten: 1477
Lid geworden op: do okt 01, 2009 10:21 am

Re: Reportage metal

Bericht door Rubicon » za feb 16, 2013 7:14 pm

FF weer omhoog deze fijne discussie, want heer appelmoes is maar akelig stil.

Gebruikersavatar
Rubicon
Berichten: 1477
Lid geworden op: do okt 01, 2009 10:21 am

Re: Reportage metal

Bericht door Rubicon » za feb 16, 2013 7:15 pm

appelflap, excuses

Persistence
Berichten: 10250
Lid geworden op: vr dec 29, 2006 10:33 pm

Re: Reportage metal

Bericht door Persistence » vr okt 20, 2023 9:30 pm

Benieuwd naar de docu waarover dit topic ging :lolup:

Gebruikersavatar
zwarte krijser
Berichten: 3392
Lid geworden op: do mei 13, 2004 2:37 am
Locatie: Eindhoven

Re: Reportage metal

Bericht door zwarte krijser » zo okt 22, 2023 5:00 pm

Mogelijk weet Michelle het wel.

Je kan haar een email sturen op m.salomons@vpro.nl

Plaats reactie