FortaRock (XL) 2014

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

FortaRock (XL) 2014

Bericht door Gilbert » ma sep 02, 2013 10:01 am

Er is nog niet veel meer bekend over FortaRock - The Festival 2014 dan dat het festijn voor de tweede opeenvolgende maal in het Nijmeegse Goffertpark plaats zal vinden. De frontpage-poll van deze week kijkt echter alvast vooruit met de vraag: "Wie wil jij als hoofdact van FortaRock 2014?" Stemmen en reageren kan via de volgende link: http://www.metalfan.nl/pollBooth.php?pollID=309.

Tot dusver lijken AC/DC, Iron Maiden en Tool overigens favoriet onder de bezoekers van Metalfan.nl en geeft minder dan dertig procent van onze lezers de voorkeur aan een terugkeer naar de oude, kleinschaliger opzet, maar wellicht verandert die uitslag nog.

Gebruikersavatar
MetalMiel
Berichten: 3
Lid geworden op: ma sep 02, 2013 10:26 am
Locatie: Deventer
Contacteer:

Re: FortaRock (XL) 2014

Bericht door MetalMiel » ma sep 02, 2013 10:32 am

Ik zou het ook graag wat minder grootschalig zien dan de jubileum editie van dit jaar. Het zou mooi zijn om wat exclusieve shows te programmeren zoals de farewell tour van Motley Crue aangevuld met veelbelovende nieuwkomers en een gevestigde naam als headliner. Zo heeft het afgelopen jaren prima gewerkt zonder de inmenging van b.v. 3FM. Ik snap de keuze voor het Goffertpark, maar daar is ook ee kleinschaligere opzet mogelijk lijk mij........

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6780
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Re: FortaRock (XL) 2014

Bericht door Johan » ma sep 02, 2013 2:12 pm

Doe maar eens Rush als headliner. Dan kom ik wel!

Realistisch gezien zal het wel weer een meer voorspelbare grote naam worden die veel bezoekers zal trekken, die alleen voor die band gaan komen. Net als bij Rammstein dit jaar.

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 2643
Lid geworden op: zo apr 24, 2011 5:23 pm
Locatie: Nijmegen/Groningen

Re: FortaRock (XL) 2014

Bericht door Gijscoman » ma sep 02, 2013 8:48 pm

Johan schreef:Doe maar eens Rush als headliner. Dan kom ik wel!

Realistisch gezien zal het wel weer een meer voorspelbare grote naam worden die veel bezoekers zal trekken, die alleen voor die band gaan komen. Net als bij Rammstein dit jaar.
Het XL is mogelijk maar eenmalig (of eerder alleen bij lustra). Denk dat dit jaar een kleinere naam zal komen. Sowieso zijn er weinig bands van de grootte Rammstein. Metallica misschien, maar dan houdt ook op. ACDC, Slipknot, Rush, Van Halen zijn allen kleiner. Enfin, ik hoop dat dit komt:

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Re: FortaRock (XL) 2014

Bericht door yowannuzz » ma sep 02, 2013 9:37 pm

Ook bij ondergetekende gaat de voorkeur uit naar een kleinschaligere opzet dan dit jaar.
Het trekt een ander type volk, en er kunnen avontuurlijkere, naar mijn mening interressantere, bands geboekt worden.
Uiteraard stonden er dit jaar acts als Audrey Horne ,Mastodon en Enslaved die absoluut mijn goedkeuring weg kunnen dragen.
Echter een volkomen overbodige band als Airbourne kan me gestolen worden, en ook Volbeat is live geen schaduw meer van wat het ooit was.
Ik ga dan eerder voor een headliner als Emperor of b.v. Tool of Megadeth.
Toegegeven dat die bands ook allesbehalve klein zijn, het zal echter ook niet de massa's trekken die een Rammstein of Metallica trekt.

Ook logistieke problemen zoals dit jaar bij de biergarten en de toiletten mogen van mij een eenmalig verschijnsel blijven.
Dronken boeren die marcherend over het veld trekken, en dit enkel onderbreken om het vrouwelijk schoon lastig te vallen, nee dank je.

Ik klink nu vast elitair en snobistisch, maar laten we het een beetje klein houden zodat er enkel/vooral "echt metalvolk"op af komt.
Ik zou het toejuichen.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Re: FortaRock (XL) 2014

Bericht door yowannuzz » ma sep 02, 2013 9:37 pm

Gijs, AC/DC is niet kleiner dan Rammstein.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22652
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: FortaRock (XL) 2014

Bericht door innuendo » ma sep 02, 2013 9:56 pm

Johan schreef:Doe maar eens Rush als headliner. Dan kom ik wel!

Realistisch gezien zal het wel weer een meer voorspelbare grote naam worden die veel bezoekers zal trekken, die alleen voor die band gaan komen. Net als bij Rammstein dit jaar.

Zou fantastisch zijn, maar Rush doet allee bij hoge uitzondering aan festivals.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Re: FortaRock (XL) 2014

Bericht door Gilbert » ma sep 02, 2013 11:00 pm

yowannuzz schreef:Gijs, AC/DC is niet kleiner dan Rammstein.
Klopt. AC/DC kan (zeker als headliner van een in de breedte sterk bezet festival) het Goffertpark wel degelijk vullen. Anderzijds is AC/DC een eigenzinnige band, die zulke hoge eisen stelt dat ze zelden voor een festival geboekt worden. Dus de kans dat ze komen is erg klein. Voor de rest geef ik Gijs gelijk. Rammstein en Metallica zijn de enige andere hardrock- of metalbands die het Goffertpark echt vol kunnen krijgen.

Daarbij moet wel de kanttekening worden geplaatst dat Metallica bij het Sonisphere-festival in 2009 (ondanks hulp van o.a. Slipknot en Korn) slechts zo'n twintigduizend bezoekers naar Nijmegen wist te lokken, met als gevolg een voor minder dan de helft gevuld Goffertpark. Sindsdien heeft Metallica echter niet meer in Nederland gespeeld. Mojo durfde het namelijk niet meer aan om ze te boeken, zelfs niet bij de aantrekkelijke 'Big Four' en 'Black Album'-tournees. Ik gok dat de honger naar een Metallica-concert onder het (jongere) Nederlandse publiek daardoor inmiddels flink gegroeid is, zodat de groep voor komend jaar een vrij veilige keuze lijkt om weer eens een groot metalfestival in ons land te headlinen.

Dan kun je vervolgens wel gaan zeuren dat een deel van het mainstreampubliek dat dankzij Metallica naar FortaRock XL zou komen onaangenaam is, maar het is altijd nog beter dan als niet-elitaire metalfan verplicht een lange reis naar het buitenland te moeten maken of, nog erger, een bezoek aan Pinkpop te moeten brengen om een keertje naar Metallica te gaan kijken. Hoewel ik nooit een fan ben geweest van deze band, moet ik toegeven dat de voormalige thrashers, ja zelfs Lars Ulrich, zowel qua muziek als qua show bij het 'Black Album'-concert op Werchter Boutique 2012 uitstekend op dreef waren. Inmiddels hebben ze op hun eigen festival in de VS de afgelopen twee jaar bovendien hun eerste twee albums integraal gespeeld. Stel nu dat Metallica voor komend jaar bijvoorbeeld een 'escape from the studio - the early days tour' aankondigt, met alleen maar nummers van de eerste paar platen, zoals Iron Maiden al eens gedaan heeft, of dat ze het 'Ride The Lightning'-album alsnog bij ons in Europa integraal komen spelen. Dan neem ik de aanwezigheid van die 3FM-meute (die zich afvraagt waar 'Nothing Else Matters' blijft) op het festivalterrein van FortaRock XL graag voor lief hoor.

Maar als Ulrich en zijn kompanen medio 2014 niet beschikbaar zijn, dan zal (aangezien AC/DC of nogmaals Rammstein normaal gesproken geen opties zijn) het FortaRock-festival vast niet zo druk gaan worden als afgelopen keer, ongeacht wie er als publiekstrekker(s) worden geboekt. Al weet ik niet hoe populair Tool nou eigenlijk is en hangt het er bij Iron Maiden wellicht van af of ze weer met een 'golden oldies'-show zouden komen, wat natuurlijk extra volk trekt. De andere 'grote' namen die bij de keuze-opties van de Frontpage-poll staan vermeld, vallen wat mij betreft in de categorie "leveren als hoofdact van een eendaags festival met een stuk of vijftien bands hooguit een halfvol, gezellig Goffertpark op, maar zijn desondanks te groot voor Park Brakkenstein".

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25585
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: FortaRock (XL) 2014

Bericht door Lennert » ma sep 02, 2013 11:30 pm

In welk universum denkt iemand dat Rush een goede headliner is voor een metalfestival?
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Re: FortaRock (XL) 2014

Bericht door Orklord » di sep 03, 2013 12:35 am

Motley Crue! ik ben voor! Dan interesseert de rest niet.

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6780
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Re: FortaRock (XL) 2014

Bericht door Johan » di sep 03, 2013 4:07 pm

Lennert schreef:In welk universum denkt iemand dat Rush een goede headliner is voor een metalfestival?
Grote metalfestivals worden maar zelden geheadlined door 'echte' metalbands. Daarbij werden ze in de poll opgenomen als keuze en zou het natuurlijk fantastisch zijn, hoe onrealistisch ook..

@Gijs: denk je echt dat ze in het Goffertpark deze keer een kleine editie houden?

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25585
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: FortaRock (XL) 2014

Bericht door Lennert » di sep 03, 2013 6:44 pm

Rush heeft al sinds eind jaren '70 niet eens meer met hardrock te maken, bij een band als Aerosmith of zelfs een kloteband als Motley Crue zie ik hoe zo'n band hetzelfde publiek kan trekken. Bij Rush is dit echt een stuk minder logisch, hoeveel metalheads er ook van houden.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Aerodeth
Berichten: 542
Lid geworden op: ma okt 01, 2012 12:06 pm
Locatie: a little south of sanity

Re: FortaRock (XL) 2014

Bericht door Aerodeth » di sep 03, 2013 7:53 pm

Orklord schreef:Motley Crue! ik ben voor! Dan interesseert de rest niet.
Ik sluit me hierbij aan! (Maarja, ik hou ook van Aerosmith...8))
Toch hoop ik ook wel op Metallica of Iron Maiden, dat waarschijnlijk niet gaat lukken.
Verder zijn bands als The Darkness, Cinderella, Poison, Whitesnake of Van Halen wel te regelen.
Dat zijn toch ook ''grote'' bands? Iron Maiden, Metallica en AC/DC zijn ook gelijk de ''top''
onderschrift

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Re: FortaRock (XL) 2014

Bericht door Took » di sep 03, 2013 8:33 pm

Aerodeth schreef:Verder zijn bands als The Darkness, Cinderella, Poison, Whitesnake of Van Halen wel te regelen.
Van Halen is een andere categorie dan de andere bands die je in die zin noemt. Een heel andere categorie.
En die zeggen toch hun tour wel weer af, als ze ooit al naar Europa dreigen te komen.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Re: FortaRock (XL) 2014

Bericht door Gilbert » di sep 03, 2013 8:41 pm

Lennert schreef:Rush heeft al sinds eind jaren '70 niet eens meer met hardrock te maken, bij een band als Aerosmith of zelfs een kloteband als Motley Crue zie ik hoe zo'n band hetzelfde publiek kan trekken. Bij Rush is dit echt een stuk minder logisch, hoeveel metalheads er ook van houden.
Ten eerste vind ik het een vreemde, zo niet bizarre stelling dat bijvoorbeeld een album als Moving Pictures (uit 1981) al niets meer met hardrock te maken had. Ten tweede was Rush dit jaar een van de hoofdacts van het Sweden Rock festival. Dat was erg verrassend, want het was 34 jaar geleden dat Rush voor het laatst op een Europees festival speelde. Geddy Lee zei vooraf dat dit een experiment was en dat als de groep tevreden was over het concert, ze in de toekomst mogelijk meer Europese festivals zullen aandoen. Voor zover ik weet biedt Sweden Rock elk jaar een gevarieerd programma, maar ligt de nadruk wel degelijk op hardrock en metal. Misschien is de kans klein, maar het is dus echt niet uitgesloten dat Rush binnenkort een keer naar bijvoorbeeld FortaRock of Graspop komt. Daarom staat Rush bij de keuze-opties van deze poll.

Met je stelling dat Mötley Crüe een kloteband is, heb ik daarentegen geen moeite. Die band mag van mij best komen als opvulling van het programma, om het nummer Dr. Feelgood mee te kunnen blèren en eindelijk met eigen oren te horen hoe belabberd Vince Neil live zingt. Als Mötley Crüe de hoofdact zou worden, dan ben ik echter behoorlijk teleurgesteld. Gelukkig is de kans daarop gering, aangezien deze groep (voor zolang ik me kan herinneren) tijdens de schaarse Europese tournees Nederland steevast overslaat. Maar omdat de band zelf suggereert dat de aankomende wereldtournee hun laatste zal zijn, en de tour daarom deze keer wellicht langs meer landen voert, heb ik ze toch maar bij de keuze-opties gezet

Gebruikersavatar
Elessar
Berichten: 13177
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 7:12 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: FortaRock (XL) 2014

Bericht door Elessar » di sep 03, 2013 8:46 pm

Lennert schreef:In welk universum denkt iemand dat Rush een goede headliner is voor een metalfestival?
:' )

Misschien het Mirror Universe? Denk echter wel dat je gelijk hebt.
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 2643
Lid geworden op: zo apr 24, 2011 5:23 pm
Locatie: Nijmegen/Groningen

Re: FortaRock (XL) 2014

Bericht door Gijscoman » di sep 03, 2013 10:31 pm

Johan schreef:
Lennert schreef:In welk universum denkt iemand dat Rush een goede headliner is voor een metalfestival?
Grote metalfestivals worden maar zelden geheadlined door 'echte' metalbands. Daarbij werden ze in de poll opgenomen als keuze en zou het natuurlijk fantastisch zijn, hoe onrealistisch ook..

@Gijs: denk je echt dat ze in het Goffertpark deze keer een kleine editie houden?
Ja. Er is door de organisatie al in interviews voor de XL-editie aangegeven, dat het een optie is. Brakkenstein gaat niet meer gebeuren, maar Goffertpark met een kleiner festivaloppervlak (wel meer ruimte p.p., maar minder ruimte in totaal en dus ook minder tickets) werd wel als zeer waarschijnlijke optie aangegeven, meen ik te herinneren.

Gebruikersavatar
Splijtzwam
Berichten: 300
Lid geworden op: di mei 28, 2013 8:53 pm
Locatie: Druten

Re: FortaRock (XL) 2014

Bericht door Splijtzwam » di sep 03, 2013 11:25 pm

De organisatie heeft aangegeven dat alles afhangt van de beschikbaarheid van de headliners. Van mij mag Metallica zo komen (met een early years editie), maar een fortarock zonder grote headliner en kleiner van opzet zou ik ook wel kunnen waarderen. Maar dan moeten ze het terrein niet veel kleiner maken, wat meer ruimte pp is niet verkeerd.

iron_dennis
Berichten: 471
Lid geworden op: wo nov 11, 2009 2:14 am

Re: FortaRock (XL) 2014

Bericht door iron_dennis » di sep 03, 2013 11:32 pm

Emperor als headliner met daarom heen wat leuke bands. A.U.B. geen Metallica of andere megaband. Geen XL meer dat was toch alleen vanwege het 5 jarig bestaan? Nakomen dan die afspraak! In 2018 weer een XL editie.
Dominion of Darkness.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22652
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: FortaRock (XL) 2014

Bericht door innuendo » di sep 03, 2013 11:36 pm

Ik denk dat ik met Metallica eerlijk gezegd nog wel zou overwegen om te komen. Samen met Black Sabbath namelijk de enige grote metalband die ik nog niet live gezien heb. Black Sabbath komt in november aan de beurt.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Elessar
Berichten: 13177
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 7:12 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: FortaRock (XL) 2014

Bericht door Elessar » wo sep 04, 2013 12:02 am

Motörhead!

:' )
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Re: FortaRock (XL) 2014

Bericht door yowannuzz » wo sep 04, 2013 12:06 am

Laat Lemmy eerst 2014 maar eens zien te halen .....


:' )
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25585
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: FortaRock (XL) 2014

Bericht door Lennert » wo sep 04, 2013 12:24 am

Gilbert schreef:
Lennert schreef:Rush heeft al sinds eind jaren '70 niet eens meer met hardrock te maken, bij een band als Aerosmith of zelfs een kloteband als Motley Crue zie ik hoe zo'n band hetzelfde publiek kan trekken. Bij Rush is dit echt een stuk minder logisch, hoeveel metalheads er ook van houden.
Ten eerste vind ik het een vreemde, zo niet bizarre stelling dat bijvoorbeeld een album als Moving Pictures (uit 1981) al niets meer met hardrock te maken had. Ten tweede was Rush dit jaar een van de hoofdacts van het Sweden Rock festival. Dat was erg verrassend, want het was 34 jaar geleden dat Rush voor het laatst op een Europees festival speelde. Geddy Lee zei vooraf dat dit een experiment was en dat als de groep tevreden was over het concert, ze in de toekomst mogelijk meer Europese festivals zullen aandoen. Voor zover ik weet biedt Sweden Rock elk jaar een gevarieerd programma, maar ligt de nadruk wel degelijk op hardrock en metal. Misschien is de kans klein, maar het is dus echt niet uitgesloten dat Rush binnenkort een keer naar bijvoorbeeld FortaRock of Graspop komt. Daarom staat Rush bij de keuze-opties van deze poll.

Met je stelling dat Mötley Crüe een kloteband is, heb ik daarentegen geen moeite. Die band mag van mij best komen als opvulling van het programma, om het nummer Dr. Feelgood mee te kunnen blèren en eindelijk met eigen oren te horen hoe belabberd Vince Neil live zingt. Als Mötley Crüe de hoofdact zou worden, dan ben ik echter behoorlijk teleurgesteld. Gelukkig is de kans daarop gering, aangezien deze groep (voor zolang ik me kan herinneren) tijdens de schaarse Europese tournees Nederland steevast overslaat. Maar omdat de band zelf suggereert dat de aankomende wereldtournee hun laatste zal zijn, en de tour daarom deze keer wellicht langs meer landen voert, heb ik ze toch maar bij de keuze-opties gezet
Ik vind Moving Pictures erg weinig met hardrock te maken hebben, het is geen album wat je opzet om uit je dak te kunnen gaan en te headbangen/springen/wat je ook maar wil doen op stevige/harde muziek. Rush is intens en zeker niet soft, maar het heeft voor mij helemaal niets te maken met headlinen op een metalfestival (en daar gaat dit dan ook voornamelijk om, ik zie Rush best op een Pinkpop of Arrow Classic Rockfestival staan). De line-up van 2013 van Sweden Rock vind ik ergens ook licht vreemd, maar met bands als Status Quo, Kiss, Krokus en Rush heeft het in ieder geval nog een bepaalde pretentie dat het ook een classic rock doelgroep zou aanspreken, dat is tot nu toe op Fortarock absoluut niet het geval geweest. Hiervoor zou het festival dan toch echt eerst met een line-up moeten aankomen die wat meer bij een Rush aansluit, want het is gewoon absurd om een line-up als die van dit jaar te nemen en Rammstein te vervangen voor Rush: dat klopt gewoon niet.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Nefarian
Berichten: 1107
Lid geworden op: vr mar 25, 2011 9:35 pm
Locatie: Wuppertal/Germany

Re: FortaRock (XL) 2014

Bericht door Nefarian » wo sep 04, 2013 9:55 am

iron_dennis schreef:Emperor als headliner met daarom heen wat leuke bands. A.U.B. geen Metallica of andere megaband. Geen XL meer dat was toch alleen vanwege het 5 jarig bestaan? Nakomen dan die afspraak! In 2018 weer een XL editie.
Juist, Emperor als Headliner!!

Gebruikersavatar
ketter
Berichten: 10429
Lid geworden op: vr jul 22, 2005 2:56 pm

Re: FortaRock (XL) 2014

Bericht door ketter » wo sep 04, 2013 12:51 pm

Laatst gewijzigd door ketter op do nov 28, 2013 5:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Re: FortaRock (XL) 2014

Bericht door Took » wo sep 04, 2013 12:59 pm

ik snap wel dat je als organisatie niet terug wil naar een kleiner park met mindere faciliteiten. Als je eenmaal een grote auto gewend bent wil je ook niet het jaar erna in een Ford Ka rijden.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
ketter
Berichten: 10429
Lid geworden op: vr jul 22, 2005 2:56 pm

Re: FortaRock (XL) 2014

Bericht door ketter » wo sep 04, 2013 1:25 pm

Laatst gewijzigd door ketter op do nov 28, 2013 5:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Splijtzwam
Berichten: 300
Lid geworden op: di mei 28, 2013 8:53 pm
Locatie: Druten

Re: FortaRock (XL) 2014

Bericht door Splijtzwam » wo sep 04, 2013 9:52 pm

Vorig jaar werden half november de eerste namen bekend gemaakt, dus nog 2 maandjes wachten.

Plaats reactie