BMPS zoekt drummer!!!

Wil je wat verkopen, of zoek je juist een plaat?
Of zoek je bandleden? Hier kan je het vragen.
Plaats reactie
BMPS
Berichten: 2
Lid geworden op: ma sep 09, 2013 1:30 pm

BMPS zoekt drummer!!!

Bericht door BMPS » ma sep 09, 2013 10:30 pm

Geachte medemuzikanten,

Wij van BMPS (of Black Mesa Preservation Society) zoeken naar een drummer om onze formatie compleet te maken.

Wat voor muziek maken wij?
We spelen muziek in de genres (old school)deathmetal en thrashmetal(denk aan Bolt Thrower, Annihilator, Arch Enemy, Hypocrisy, enz.) en altijd met een accent gericht op games. We noemen het zelf "Gamer metal".

Wat zoeken we in een drummer?
Allereerst zoeken we uiteraard een drummer die technisch goed uit de voeten kan met dubbel bass, D-beats en blastbeats en die uiteraard ook zijn eigen inbreng daar in kwijt kan. Daarbij is het ook handig te weten hoe alles binnen een bandje werkt en dat je enige podiumervaring hebt, maar dit laatste is geen pré.

Waar komen we vandaan en hoe oud zijn wij?
We komen uit de regio Rotterdam/Delft en oefenen 1 keer in de week op de zaterdag of de zondag. De leeftijd is tussen de 20 en 40 jaar.

Ben je geïnteresseerd of heb je vragen? mail dan naar band@bmps.nl

Meer info en een aantal nummers kun je vinden op http://www.bmps.nl en/of http://www.facebook.com/BlackMesaPreservationSociety

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18563
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Re: BMPS zoekt drummer!!!

Bericht door Krimhild » ma sep 09, 2013 10:35 pm

BMPS schreef:Geachte medemuzikanten,

Wij van BMPS (of Black Mesa Preservation Society) zoeken naar een drummer om onze formatie compleet te maken.

Wat voor muziek maken wij?
We spelen muziek in de genres (old school)deathmetal en thrashmetal(denk aan Bolt Thrower, Annihilator, Arch Enemy, Hypocrisy, enz.) en altijd met een accent gericht op games. We noemen het zelf "Gamer metal".
Gamer metal! Qua lyrical theme of qua geluid? Of beide?
BMPS schreef:Allereerst zoeken we uiteraard een drummer die technisch goed uit de voeten kan met dubbel bass, D-beats en blastbeats en die uiteraard ook zijn eigen inbreng daar in kwijt kan. Daarbij is het ook handig te weten hoe alles binnen een bandje werkt en dat je enige podiumervaring hebt, maar dit laatste is geen pré.
Je bedoelt waarschijnlijk een must in plaats van een pré.
Ik ben hier gewoon.

Gebruikersavatar
Crises
Berichten: 6133
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 1:57 pm
Locatie: Zutphen

Re: BMPS zoekt drummer!!!

Bericht door Crises » ma sep 09, 2013 11:39 pm

Ik heb er zelfs al eens iets van gehoord, naar aanleiding van een review bij ons.
Oh en LOL. ;)
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

BMPS
Berichten: 2
Lid geworden op: ma sep 09, 2013 1:30 pm

Re: BMPS zoekt drummer!!!

Bericht door BMPS » di sep 10, 2013 12:50 pm

Krimhild schreef: Gamer metal! Qua lyrical theme of qua geluid? Of beide?
Vooral qua lyrical theme, maar soms ook enkele fragmentjes in de nummers zelf qua geluid.
In een nummer genaamd 'sick of jedi' hoor je in de bridge de imperial march voorbij wandelen en in het self titled nummer 'BMPS' komt het tetris deuntje voorbij.
We houden het vooral deathmetal, maar de mensen die de games spelen/kennen en gewoon gamers in het algemeen herkennen het dus voor het grootste deel in de lyrics.
Krimhild schreef:Je bedoelt waarschijnlijk een must in plaats van een pré.
Inderdaad, goed opgemerkt ;)

Plaats reactie