Black metal band uit enschede zoekt gitarist of bassist

Wil je wat verkopen, of zoek je juist een plaat?
Of zoek je bandleden? Hier kan je het vragen.
Plaats reactie
tomcat ha
Berichten: 4
Lid geworden op: zo jan 26, 2014 10:35 pm

Black metal band uit enschede zoekt gitarist of bassist

Bericht door tomcat ha » do jan 30, 2014 1:26 am

Mensen uit Enschede, of mensen die mensen kennen uit Enschede. Willen jullie dit alsjeblieft delen! Dank je wel!

Black metal band zoekt gitarist of bassist.

Hallo, wij zijn Verdronken(band naam is niet definitief) een nieuwe black metal band uit Enschede. We zoeken iemand die of de gitaar of de bas taken kan overnemen.We zijn in September begonnen en we zijn met 3 man. Een drummer, een zanger en een gitarist/bassist. Alle moeilijk te vinden posities zijn dus al bezet grijp je kans! W We zijn al begonnen met het schrijven van nummers. Het doel is om black metal te spelen met veel tempo wisselingen. En ja voor de puristen het is echte black metal dat serieus is geschreven.

Vereisten:
Je hebt een (bas) gitaar en je wilt black metal spelen. Creativiteit is een plus. Het belangrijkst van alles is dat je een klik hebt met de rest van de band.
We oefenen op dit moment elke week in Atak, dus de bereidheid om 1 keer per week 2 uur 's avonds te willen oefenen. We kunnen alleen niet in het weekend en op maandag oefenen.

Name drops zodat je de stijl door hebt:
black metal: Beherit, Bathory, Celtic Frost, Sarcofago.
Andere invloeden: Grindcore in het algemeen, doom/death.

Gebruikersavatar
Krimhild
Altijd welkom
Berichten: 18563
Lid geworden op: ma apr 03, 2006 6:56 pm
Locatie: Laag en vaag

Re: Black metal band uit enschede zoekt gitarist of bassist

Bericht door Krimhild » zo feb 02, 2014 9:45 am

tomcat ha schreef:En ja voor de puristen het is echte black metal dat serieus is geschreven.
Gelukkig maar!
Ik ben hier gewoon.

tomcat ha
Berichten: 4
Lid geworden op: zo jan 26, 2014 10:35 pm

Re: Black metal band uit enschede zoekt gitarist of bassist

Bericht door tomcat ha » ma feb 03, 2014 12:14 am

ik bedoel maar, er zijn een hoop mensen die zeggen black metal te spelen en dan gewoon maar Gorgoroth of post-black klonen zijn,

Gebruikersavatar
Crises
Berichten: 6133
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 1:57 pm
Locatie: Zutphen

Re: Black metal band uit enschede zoekt gitarist of bassist

Bericht door Crises » ma feb 03, 2014 11:04 am

Gorgelrot is toch wel echt black metal hoor. Niet goed, maar wel blek.

Maar waarom niet gewoon beide zoeken? Ook black metal klinkt beter met bas en 2 gitaren.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

tomcat ha
Berichten: 4
Lid geworden op: zo jan 26, 2014 10:35 pm

Re: Black metal band uit enschede zoekt gitarist of bassist

Bericht door tomcat ha » di feb 04, 2014 2:24 am

Omdat het idee tot nu toe is om voor een heel dikke bas gitaar geluid te gaan. Beetje Asphyx/crust punk achtige situatie.

Plaats reactie