King Diamond komt (weer) naar 013 !

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

King Diamond komt (weer) naar 013 !

Bericht door Took » vr mar 07, 2014 1:10 pm

30 juli, welteverstaan, als voorbereiding voor Wacken Open Air.


"We're all looking very much forward to come back to Tilburg this summer. It will be one of three preparation shows for our Wacken Open Air performance, and it will consist of the full Wacken show, meaning, it's going to be different from last year's Tilburg show, including a different set list and new special effects. All in all, we will actually only be playing 5 shows total in Europe this year. We're in the process of building a new studio in my home, and will be spending most of 2014 getting it up and running and writing new material. I hope to see you at the 013 on July 30th. It will be worth it." - King Diamond

In het rijtje van Legendarische Metalnamen is King Diamond natuurlijk een vaste waarde. Met zijn corpse paint en veelzijdige falsetto schrijft de Deen in de jaren tachtig muziekgeschiedenis als zanger van het vermaarde Mercyful Fate. De spijkerharde heavy metal wordt voorzien van veelal satanisch getinte teksten waarmee de basis wordt gelegd voor de moderne black metal. Ook Slayer en Metallica laten zich inspireren door de groep uit Denemarken. Wanneer Mercyful Fate stopt, gaat King Diamond als soloartiest verder. Creatief gezien levert dat ijzersterk materiaal op zoals ‘Abigail’ (1987) en ‘Them’ (1988). Op het podium staat King Diamond garant voor een waar visueel spektakel dat niets aan de verbeelding overlaat. Dat bewees hij vorig jaar in Tilburg en dat gaat hij dit jaar – met een vernieuwde en wederom exclusieve show – weer doen.


http://www.013.nl/event/4653_king_diamond

Zaal open 19:30 uur
Aanvang 21:00 uur
Tickets€ 30,00 EX. SERV. KOSTEN
Verkoop start 8-3-2014
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
alicecooper
Berichten: 2415
Lid geworden op: do mar 09, 2006 2:10 pm
Locatie: Almelo

Re: King Diamond komt (weer) naar 013 !

Bericht door alicecooper » vr mar 07, 2014 1:26 pm

Waarom weer uitgerekend in de 013?
Had gehoopt dat King Diamond in de tivolivredenburg kwam.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Re: King Diamond komt (weer) naar 013 !

Bericht door Took » vr mar 07, 2014 1:54 pm

omdat hij vorig jaar daar een show deed en dat uitermate bevallen is. en dat was geloof ik zijn enige indoors-show. en nu weer, zo te zien.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Re: King Diamond komt (weer) naar 013 !

Bericht door Gilbert » vr mar 07, 2014 3:37 pm

Ik geloof dat het podium van 013 kantje boord aan de eisen van King Diamond voldoet, qua grootte, en dat 013 daarvoor het podium ook nog wat moest uitbreiden t.o.v. andere concerten. Wellicht dat het nieuwe Tivoli/Vredenburg (evenals bijna elke andere locatie in Nederland) dus simpelweg niet aan de technische specificaties kan voldoen die de King eist. Utrecht had wat mij betreft overigens best gemogen hoor, maar Tilburg is desalniettemin ideaal voor mij. Gezien de belofte van een afwijkende show en setlist zal ik er dus wel weer bij zijn.

Gebruikersavatar
Dimas
Berichten: 2462
Lid geworden op: do jul 31, 2003 2:23 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: King Diamond komt (weer) naar 013 !

Bericht door Dimas » za mar 08, 2014 11:28 am

Kaarten zijn in de pocket.

Gebruikersavatar
alicecooper
Berichten: 2415
Lid geworden op: do mar 09, 2006 2:10 pm
Locatie: Almelo

Re: King Diamond komt (weer) naar 013 !

Bericht door alicecooper » za mar 08, 2014 12:19 pm

Gilbert schreef:Ik geloof dat het podium van 013 kantje boord aan de eisen van King Diamond voldoet, qua grootte, en dat 013 daarvoor het podium ook nog wat moest uitbreiden t.o.v. andere concerten. Wellicht dat het nieuwe Tivoli/Vredenburg (evenals bijna elke andere locatie in Nederland) dus simpelweg niet aan de technische specificaties kan voldoen die de King eist. Utrecht had wat mij betreft overigens best gemogen hoor, maar Tilburg is desalniettemin ideaal voor mij. Gezien de belofte van een afwijkende show en setlist zal ik er dus wel weer bij zijn.
Erg jammer dat ze zo veeleisend zijn.
Maar eens een hotel overwegen.

Gebruikersavatar
Cranial
Berichten: 3986
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:43 pm
Locatie: Roosendaal

Re: King Diamond komt (weer) naar 013 !

Bericht door Cranial » za mar 08, 2014 4:38 pm

ook hier zijn de kaartjes weer in de pocket, king is mandatory !! [headbang]
Tullepetoanum Metallius

Gebruikersavatar
Bleek No. 1
Berichten: 14691
Lid geworden op: di dec 18, 2007 10:50 pm
Locatie: Eindhoven.

Re: King Diamond komt (weer) naar 013 !

Bericht door Bleek No. 1 » za mar 08, 2014 4:51 pm

Wilde bijna gaan twijfelen, maar het wordt een 'nee', want op Wacken ga ik ze ook al bewonderen.
Hakkaa päälle pohjan poika!

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22268
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: King Diamond komt (weer) naar 013 !

Bericht door KoenM » di jul 29, 2014 2:46 pm

Mooi balen:
De show van King Diamond op woensdag 30 juli in 013 Poppodium is op doktersadvies afgelast. Het officiële statement van het management van King Diamond luidt als volgt: "Most regretfully King has this morning received doctors order in Berlin not to perform for some days and get as much rest for the vocal chords as possible due to dehydration. Unfortunately there is nothing we can do." Er komt geen vervangende datum. Ticketkopers krijgen hun geld retour.

U kunt de kaarten gekocht bij 013 Boxoffice ook weer retourneren bij 013.

Als u via Ticketmaster.nl kaarten heeft gekocht, dan kunt u een bericht sturen naar de online klantenservice voor restitutie van de ticketprijs, exclusief service- en administratiekosten.

Indien u de tickets bij Ticketmaster Call Center heeft gekocht of bij één van de Ticketmaster verkooppunten, kunt u de tickets per post aan Ticketmaster toesturen: Ticketmaster T.a.v.: Klantenservice Antwoordnummer 18430 2501 WK DEN HAAG Een postzegel/frankering is niet nodig. U kunt de procedure nalezen op de website van Ticketmaster. Klik daarvoor op deze link, ga naar ‘Afgelast/verschoven evenement’.
Aldus de website van 013.

Om Wacken niet in het gedrang te brengen volgens mij. Mooi balen, keek er erg naar uit. En als cadeautje zijn die zeurviskosten ook nog eens door de neus geboord.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Re: King Diamond komt (weer) naar 013 !

Bericht door jeffrey » di jul 29, 2014 3:21 pm

18 minuten geleden werd op Facebook via de officiele Facebook van de King himself dit bericht gedeeld: https://www.facebook.com/kingdiamondofficial?fref=nf. Heel vaag allemaal, maar ik kon toch niet dus hopen op een andere datum.
Allemaal even normaal doen tegen djent

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22677
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: King Diamond komt (weer) naar 013 !

Bericht door innuendo » di jul 29, 2014 3:31 pm

Hoor je die servicekosten niet gewoon terug te krijgen? Je hebt tenslotte niet gekregen waarvoor je betaald hebt, dus zou je gewoon het bedrag terug moeten krijgen toch?
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Re: King Diamond komt (weer) naar 013 !

Bericht door Took » di jul 29, 2014 3:47 pm

ja, erg smerig dat je die niet terugkrijgt. Maar ze hebben zich helaas goed ingedekt daarmee.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Bastiaan
Berichten: 1921
Lid geworden op: za okt 20, 2007 8:18 pm
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Re: King Diamond komt (weer) naar 013 !

Bericht door Bastiaan » di jul 29, 2014 3:57 pm

Dat is zelfs gebruikelijk, toch? Kan mij herinneren dat ik kaarten voor Guns N Roses had in 2001 of 2002 en dat ik het toen ook niet terugkreeg.
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'

Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 8433
Lid geworden op: di jul 01, 2003 3:28 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: King Diamond komt (weer) naar 013 !

Bericht door Joris » di jul 29, 2014 4:53 pm

Took schreef:ja, erg smerig dat je die niet terugkrijgt. Maar ze hebben zich helaas goed ingedekt daarmee.
Die mensen van ticketservice hebben zich dan ook helemaal uit de naad gewerkt om jou jouw ticket te bezorgen.
Daardoor hoef jij niet meer naar het postkantoor (hoeft ook de baliemedewerker niet meer van die servicekosten betaald te worden) en kun je zelf een pdf uitprinten

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22268
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: King Diamond komt (weer) naar 013 !

Bericht door KoenM » di jul 29, 2014 5:11 pm

jeffrey schreef:18 minuten geleden werd op Facebook via de officiele Facebook van de King himself dit bericht gedeeld: https://www.facebook.com/kingdiamondofficial?fref=nf. Heel vaag allemaal, maar ik kon toch niet dus hopen op een andere datum.
Voor deze show komt in ieder geval geen vervangende datum.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Latebloomer
Berichten: 990
Lid geworden op: di feb 01, 2011 7:49 pm

Re: King Diamond komt (weer) naar 013 !

Bericht door Latebloomer » di jul 29, 2014 8:36 pm

Bastiaan schreef:Dat is zelfs gebruikelijk, toch? Kan mij herinneren dat ik kaarten voor Guns N Roses had in 2001 of 2002 en dat ik het toen ook niet terugkreeg.

Oh, dan heb ik er vrede mee

Plaats reactie