Wacken Open Air 2015, met Savatage

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Wacken Open Air 2015, met Savatage

Bericht door Gilbert » za aug 02, 2014 5:57 pm

Van de frontpage:
Savatage reünie volgend jaar op Wacken

Wacken Open Air is nog in volle gang, maar er zijn alvast enkele bands voor volgend jaar bekend gemaakt. Running Wild, In Flames, In Extremo, Sabaton, Death Angel, Powerwolf, Ensiferum, Kataklysm, Cannibal Corpse, Sepultura en Thyrfing komen naar het festival. U.D.O. komt met orkest van het Duitse leger en Amorphis komt de klassieker Tales From The Thousand Lakes integraal spelen.

Maar op Wacken vinden wel vaker exclusieve shows plaats. Volgend jaar is het weer een bijzondere. Trans-Siberian Orchestra zal er zijn voor een exclusieve Europese show, maar direct daarna volgt een reünie van Savatage. Het wordt het eerste Savatage-optreden in ruim tien jaar! De kaartverkoop begint morgenavond om middernacht. Wees er snel bij, want de kaartverkoop zal waarschijnlijk weer hard gaan.
Het festival vindt in 2015 plaats van 30 juli t/m 1 augustus. Hoewel ik (i.v.m. een aankomende operatie) niet weet of ik zelf wel zal kunnen gaan, ga ik voor de eerste keer toch maar eens tickets bestellen voor Wacken Open Air. :)

Gebruikersavatar
Bleek No. 1
Berichten: 14691
Lid geworden op: di dec 18, 2007 10:50 pm
Locatie: Eindhoven.

Re: Wacken Open Air 2015, met Savatage

Bericht door Bleek No. 1 » zo aug 03, 2014 6:11 pm

Line-up is nu al vetter dan dit jaar :')
Hakkaa päälle pohjan poika!

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Re: Wacken Open Air 2015, met Savatage

Bericht door Gilbert » ma aug 04, 2014 10:52 am

Nadat het vannacht niet lukte om er op tijd door te komen voor "x-mas tickets" en er vervolgens problemen waren met het afrekenen, zojuist alsnog tickets gekocht voor Wacken 2015. Nu zie ik dat de organisatie van Wacken een uur geleden aankondigde dat er op dat moment nog maar 15.000 kaartjes over waren (van de circa 70.000?). Dus mocht iemand nog twijfelen, wacht dan niet te lang.

Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 8423
Lid geworden op: di jul 01, 2003 3:28 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Wacken Open Air 2015, met Savatage

Bericht door Joris » ma aug 04, 2014 12:24 pm

Het is uitverkocht. Ik kreeg net geen kaartjes meer.

Progressive Jeff
Berichten: 2235
Lid geworden op: ma jan 13, 2014 8:22 pm
Locatie: Emmen

Re: Wacken Open Air 2015, met Savatage

Bericht door Progressive Jeff » ma aug 04, 2014 12:41 pm

Vannacht speciaal opgebleven om kaartjes te bemachtigen maar kwam er niet doorheen, onder andere zelfde probleem als Gilbert. En het is inmiddels uitverkocht dus maar hopen ergens via via aan kaarten te komen.

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Re: Wacken Open Air 2015, met Savatage

Bericht door Gilbert » ma aug 04, 2014 12:51 pm

Mocht ik zelf uiteindelijk niet kunnen gaan, dan raak ik mijn tickets zo te zien dus nog wel kwijt (tegen kostprijs). :wink: Maar lullig voor jullie en ik hoop dat je voor een normale prijs alsnog aan kaartjes kunt komen. Er was volgens mij ook een mogelijkheid om via een bankoverschrijving te betalen, dus misschien komen er binnenkort bij Metaltix nog wat tickets vrij (over een week of zo) als mensen niet op tijd betaald hebben?

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Re: Wacken Open Air 2015, met Savatage

Bericht door Took » ma aug 04, 2014 1:05 pm

Gilbert schreef:Mocht ik zelf uiteindelijk niet kunnen gaan, dan raak ik mijn tickets zo te zien dus nog wel kwijt (tegen kostprijs). :wink: Maar lullig voor jullie en ik hoop dat je voor een normale prijs alsnog aan kaartjes kunt komen. Er was volgens mij ook een mogelijkheid om via een bankoverschrijving te betalen, dus misschien komen er binnenkort bij Metaltix nog wat tickets vrij (over een week of zo) als mensen niet op tijd betaald hebben?

For those who haven´t bought a ticket yet there are the following option:
Due to the masses of orders we assume that there will be several doublings and reversals for example due to missing payments after the deadline for paying is over. As soon as these reversed orders are filtered we will bring this small ticket contingent back on sale with a waiting list. This waiting list will be online soon and we will inform you in time when it will happen. Currently it is NOT POSSIBLE to enlist on the waiting list - neither via phone nor online.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Progressive Jeff
Berichten: 2235
Lid geworden op: ma jan 13, 2014 8:22 pm
Locatie: Emmen

Re: Wacken Open Air 2015, met Savatage

Bericht door Progressive Jeff » ma aug 04, 2014 1:20 pm

Toch nog een kaartje kunnen bemachtigen via Metalbus :)

Progressive Jeff
Berichten: 2235
Lid geworden op: ma jan 13, 2014 8:22 pm
Locatie: Emmen

Re: Wacken Open Air 2015, met Savatage

Bericht door Progressive Jeff » ma aug 04, 2014 1:22 pm

Dank voor de informatieve berichten Gilbert en Tonnie :)

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Re: Wacken Open Air 2015, met Savatage

Bericht door Took » ma aug 04, 2014 1:33 pm

dus je gaat met de bus? :D
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Cjmormon
Berichten: 1018
Lid geworden op: do okt 14, 2010 8:27 pm

Re: Wacken Open Air 2015, met Savatage

Bericht door Cjmormon » ma aug 04, 2014 1:40 pm

Kaartje kunnen bemachtigen via metaltix vanmorge, ik ben een blij man:)

MetalTuupLimburg
Berichten: 4857
Lid geworden op: ma feb 10, 2003 11:24 pm
Locatie: Wijlre
Contacteer:

Re: Wacken Open Air 2015, met Savatage

Bericht door MetalTuupLimburg » ma aug 04, 2014 5:11 pm

Wauw, hier ben ik heel blij mee! Voor mij al genoeg reden om volgend jaar zeker weer te gaan. Hopelijk pakt het goed uit en krijgt Savatage een volwaardig vervolg.

Progressive Jeff
Berichten: 2235
Lid geworden op: ma jan 13, 2014 8:22 pm
Locatie: Emmen

Re: Wacken Open Air 2015, met Savatage

Bericht door Progressive Jeff » ma aug 04, 2014 6:02 pm

Ja, ik ga met de bus zoals het nu lijkt. Ik ga zelf liever met de auto maar de gewone kaartjes waren uitverkocht, alleen Metalbus had nog wel wat over.

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22189
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: Wacken Open Air 2015, met Savatage

Bericht door KoenM » ma aug 04, 2014 6:18 pm

Ik wacht gewoon op een vervolg op Savatage. Heb bij die exclusiviteit vaak gezien dat het jaar erop er nog een paar shows volgen.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 8423
Lid geworden op: di jul 01, 2003 3:28 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Wacken Open Air 2015, met Savatage

Bericht door Joris » wo aug 27, 2014 11:47 pm

Alsnog kaarten, via de wachtlijst van Metaltix...
Nice!

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Re: Wacken Open Air 2015, met Savatage

Bericht door Took » do aug 28, 2014 6:14 am

KoenM schreef:Ik wacht gewoon op een vervolg op Savatage. Heb bij die exclusiviteit vaak gezien dat het jaar erop er nog een paar shows volgen.
het staat er ook duidelijk bij dat het de enige Europese show in 2015 is. Oftewel, ze zullen in de VS nog wel wat doen, en in 2016 weer in Europa met een echte tour komen.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
King of Beer
Berichten: 923
Lid geworden op: di apr 14, 2009 9:46 pm
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Wacken Open Air 2015, met Savatage

Bericht door King of Beer » za sep 20, 2014 2:49 pm

Nieuwe bands zijn:

Black Label Society
Judas Priest
Khold
Rob Zombie
The BossHoss
http://metal-exposure.com/
http://www.last.fm/user/Rob_Caine

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Re: Wacken Open Air 2015, met Savatage

Bericht door yowannuzz » za sep 20, 2014 7:25 pm

Das een allesbehalve boeiend lijstje bands.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Wacken Open Air 2015, met Savatage

Bericht door Wessel » zo sep 21, 2014 10:10 pm

Nogal ja. Volgens mij moet dit festival het echt hebben van de vaste klanten die steevast vooral voor de sfeer gaan, want de line ups van bijvoorbeeld Summer Breeze, Hellfest en ook Graspop zijn jaarlijks uitgebreider en (wat mij betreft) interessanter!

Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 8423
Lid geworden op: di jul 01, 2003 3:28 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Wacken Open Air 2015, met Savatage

Bericht door Joris » ma sep 22, 2014 6:32 pm

en toch is een graspop (uit eigen ervaring) met een veel betere line- up dan Wacken, op een of andere manier toch een stuk minder leuk.
inderdaad, puur de sfeer die het festival ademt.
En wellicht omdat ik me op wacken nog nooit echt heb hoeven ergeren aan iets organisatorisch.

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Re: Wacken Open Air 2015, met Savatage

Bericht door Gilbert » ma sep 22, 2014 6:47 pm

Ik ben nog nooit op Wacken geweest, maar de sfeer op andere Duitse festivals is me tot dusver altijd veel beter bevallen dan op Graspop. Daarbij bevatten de eerste twintig namen uit de line-up voor komend jaar onder andere Judas Priest, Savatage, Rob Zombie, Powerwolf en Death Angel. Boeiender kan bijna niet! :P En daar komen nog heel veel namen bij. Daar zit voor degenen met een kutsmaak, die zelfs Judas Priest niet kunnen waarderen, ook vast wel wat bij.

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Wacken Open Air 2015, met Savatage

Bericht door Wessel » ma sep 22, 2014 8:49 pm

Ik ben nog nooit op Wacken geweest (wel eens tickets gehad maar die weer van de hand gedaan omdat een ander festival me meer trok) dus kan er wellicht niet over meepraten, maar wat de programmering betreft zou ik het meestal links laten liggen. Al had ik afgelopen editie graag bijgewoond om Emperor eens live te zien (en ik zou me van de tot nu toe bevestigde bands prima kunnen vermaken met bijvoorbeeld Amorphis, Judas Priest, Death Angel en Cannibal Corpse).
Ps. Ik vind de sfeer op Graspop altijd al een hoogtepunt op zich, dus als ik jullie mag geloven moet Wacken dan wel helemaal geweldig zijn? :P

Gebruikersavatar
MetalDelight
Berichten: 801
Lid geworden op: ma sep 08, 2014 7:09 pm
Locatie: Burgum FRL

Re: Wacken Open Air 2015, met Savatage

Bericht door MetalDelight » di sep 23, 2014 11:11 pm

Persoonlijk vindt ik de "naam" Savatage een afknapper en geldklopperij.
Jon Oliva's Pain deed al niets anders dan Savatage songs spelen, laatste tour was nota bene volledig HOTMK.
Daarnaast haalt Jon Oliva zelf allang het niveau niet meer wat Savatage ooit had.
Zijn pianospel en zang zijn live maar matig (al dan niet onder invloed van wat dan ook), zijn zwaarlijvigheid laat ik dan maar even buiten beschouwing.

Ben altijd een groot Savatage fan geweest (Criss Oliva Era R.I.P.) maar wat Jon tegenwoordig uithaalt doet de legende wel enigszins vervagen, jammer.

Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 8423
Lid geworden op: di jul 01, 2003 3:28 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Wacken Open Air 2015, met Savatage

Bericht door Joris » wo sep 24, 2014 11:17 pm

Hoezo geldklopperij?
Het festival is net zo duur als andere jaren, of savatage nu komt of niet.
Het is geen grote, dure naam zoals een metallica of maiden.
Liever een savatage, wat niet meerr is zoals vroeger, als headliner. Dan een Scorpions, whitesnake of Kiss (als je het over geldklopperij wilt hebben).

Gebruikersavatar
MetalDelight
Berichten: 801
Lid geworden op: ma sep 08, 2014 7:09 pm
Locatie: Burgum FRL

Re: Wacken Open Air 2015, met Savatage

Bericht door MetalDelight » wo sep 24, 2014 11:29 pm

Ik vermoed dat de "band" Savatage dik, maar dan ook dik voor deze show wordt betaald.
Van jouw entree geld worden links- of rechtsom bands betaald.

Maar goed, mijn eigenlijke punt is dat nu de naam "Savatage" van stal wordt gehaald terwijl Jon Oliva hetzelfde trucje al jaren met JOP doet.
Tis volksverlakkerij.

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Re: Wacken Open Air 2015, met Savatage

Bericht door yowannuzz » do sep 25, 2014 1:49 am

Ik lees net de woorden "Rob Zombie" en "boeiender kan bijna niet" op dezelfde regel.
Grappig. Mijn scheten zijn boeiender dan Rob Zombie.
Ik heb de beste man dit jaar twee keer mogen zien, op Hellfest ben ik na 3 nummers -nog net niet huilend/vloekend- weggelopen en op Graspop was ik blij dat we een oude bekende tegen kwamen.
Elk woord uit zijn stronken hoofd was boeiender dan de grijze meuk die meneer zombie over de massa meende uit te moeten storten.
Volkomen overbodige "music for the masses" is het, ik snap echt geen pleur van de hype, maar misschien kan iemand mij bijspijkeren in deze ?!
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Wacken Open Air 2015, met Savatage

Bericht door Wessel » za sep 27, 2014 6:56 pm

Hulde voor dit bericht, wat een meuk inderdaad. Ik zag Rob Zombie eens op Hellfest en als het leukste aan je optreden een stripper met neptieten is, doe je iets niet goed. :P

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Re: Wacken Open Air 2015, met Savatage

Bericht door Gilbert » ma dec 01, 2014 11:21 am

Tot aan de kerst zal Wacken Open Air elke dag weer een of meer namen bekendmaken. Ook zijn er elke dag via de "adventskalender" prijzen te winnen. De aankondigingen van vandaag zijn voer voor de powermetalfans, namelijk Angra en Stratovarius. De volledige line-up tot dusver wordt hiermee:

Amorphis
Angra
Black Label Society
Cannibal Corpse
Death Angel
Ensiferum
In Extremo
In Flames
Judas Priest
Kataklysm
Khold
Powerwolf
Rob Zombie
Running Wild
Sabaton
Savatage
Sepultura
Stratovarius
The BossHoss
Thyrfing
Trans-Siberian Orchestra
U.D.O. & Bundeswehr Musikkorps

Als je deze maand op de hoogte wilt blijven van de nieuwste bevestigingen voor Wacken, alsmede voor Summer Breeze en With Full Force, kijk dan elke dag even rechtsboven op de frontpage van Metalfan.nl bij het blokje "Festivals". Daar zullen mijn collega's en ik dagelijks de nieuwe aankondigingen toevoegen. Persoonlijk hoop ik bijvoorbeeld dat Nightwish, dat vandaag voor Summer Breeze is bevestigd, ook naar Wacken zal komen. :)

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Re: Wacken Open Air 2015, met Savatage

Bericht door Gilbert » wo dec 24, 2014 3:27 pm

De adventskalender is ten einde. Als je benieuwd bent naar de laatste vier toevoegingen (waaronder iets speciaals met Dee Snider en Michael Kiske) of de volledige lijst wilt zien van de tachtig tot dusver bevestigde namen, zie dan: http://www.metalfan.nl/article.php?sid=13442.

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Wacken Open Air 2015, met Savatage

Bericht door Wessel » wo dec 24, 2014 4:02 pm

Inmiddels is het toch wel een mooie line up geworden, vooral van Samael met Ceremony Of Opposites-set hoop ik dat ze nog elders te zien gaan zijn!

Progressive Jeff
Berichten: 2235
Lid geworden op: ma jan 13, 2014 8:22 pm
Locatie: Emmen

Re: Wacken Open Air 2015, met Savatage

Bericht door Progressive Jeff » do jul 09, 2015 2:18 pm

Ik heb nog een origineel fysiek ticket (dus geen e-ticket) te koop voor de normale prijs van 170 euro. Ben je geïnteresseerd? Stuur me dan een pm.

Gebruikersavatar
Dimas
Berichten: 2462
Lid geworden op: do jul 31, 2003 2:23 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Wacken Open Air 2015, met Savatage

Bericht door Dimas » vr jul 10, 2015 9:51 am

Wessel schreef:Inmiddels is het toch wel een mooie line up geworden, vooral van Samael met Ceremony Of Opposites-set hoop ik dat ze nog elders te zien gaan zijn!
Party San Open Air als ik me niet vergis. Volgens de poster 'playing Ceremony of Opposites special show'.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Re: Wacken Open Air 2015, met Savatage

Bericht door Took » vr jul 10, 2015 10:00 am

Wessel schreef:Inmiddels is het toch wel een mooie line up geworden, vooral van Samael met Ceremony Of Opposites-set hoop ik dat ze nog elders te zien gaan zijn!
Jeffrey heeft een kaart over. wat voor jou? :P
gewoon meegaan. dat wordt leuk
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Marcel Hubregtse
Berichten: 638
Lid geworden op: za aug 11, 2007 9:17 am
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Wacken Open Air 2015, met Savatage

Bericht door Marcel Hubregtse » vr jul 10, 2015 10:16 am

Wessel schreef:Inmiddels is het toch wel een mooie line up geworden, vooral van Samael met Ceremony Of Opposites-set hoop ik dat ze nog elders te zien gaan zijn!

Eindhoven Metal Meeting in december speelt Samael die set ook.
Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Dawn Crosby (R.I.P.)
05 April 1963 - 15 December 1996

Gebruikersavatar
AmnesJAn
Lult over cdtjes
Berichten: 8425
Lid geworden op: di okt 28, 2003 8:19 pm
Locatie: Een heel klein dorp tussen Roermond en Venlo

Re: Wacken Open Air 2015, met Savatage

Bericht door AmnesJAn » vr jul 10, 2015 11:28 am

Progressive Jeff schreef:Ik heb nog een origineel fysiek ticket (dus geen e-ticket) te koop voor de normale prijs van 170 euro. Ben je geïnteresseerd? Stuur me dan een pm.
Misschien ben ik nu een ouwe zeiker, maar ik realiseerde me laatst dat ik voor mijn eerste keer Dynamo (1999) 129 gulden voor een kaartje betaalde. Toch apart dat de prijzen in 16 jaar tijd zo ontzettend omhoog geschoten zijn.
לֹא אעבוד

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Re: Wacken Open Air 2015, met Savatage

Bericht door Eru Iluvatar » vr jul 10, 2015 12:43 pm

Volgens mij betaalde ik in 2007 zo'n 90 euro voor een Wacken-kaartje (een gewone, voor alle dagen). 80 euro omhoog in acht jaar, dat is nogal wat (of beter gezegd, dat vind ik nogal wat: misschien doen alle festivals dit ook). Per jaar de prijs met tien euro omhoog, of is er van een bepaald jaar op een ander jaar een relatief grote prijsstijging geweest? Wellicht in het jubileumjaar, of het jaar daarna?
Laatst gewijzigd door Eru Iluvatar op vr jul 10, 2015 1:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Wacken Open Air 2015, met Savatage

Bericht door Wessel » vr jul 10, 2015 1:17 pm

Took schreef:
Wessel schreef:Inmiddels is het toch wel een mooie line up geworden, vooral van Samael met Ceremony Of Opposites-set hoop ik dat ze nog elders te zien gaan zijn!
Jeffrey heeft een kaart over. wat voor jou? :P
gewoon meegaan. dat wordt leuk
Hmm... Wanneer en hoe gaan jullie heen en terug? :P

En Samael blijkt tijdens alle optredens dit jaar Ceremony Of Opposites integraal te spelen, ik ga het iig op EMM zien en horen!

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22189
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: Wacken Open Air 2015, met Savatage

Bericht door KoenM » vr jul 10, 2015 5:14 pm

Eerste keer Graspop met Priest, Cradle, Motorhead, Megadeth, Savatage, ... in 2001. 1 dag: 80 gulden, zijnde 36 euro. Tegenwoordig is een dag 80 of 90 euro. Akkoord, niet vergelijkbaar omdat je veel meer bands hebt, maar je kunt per slot van rekening toch maar 1 band tegelijk kijken.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Marcel Hubregtse
Berichten: 638
Lid geworden op: za aug 11, 2007 9:17 am
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Wacken Open Air 2015, met Savatage

Bericht door Marcel Hubregtse » vr jul 10, 2015 6:25 pm

Wat dachten jullie ervan dat bands gewoon veel meer gage vragen dan voorheen en dan komt daar nog eens inflatie e.d. overheen. Maar het zijn vooral de bands die zoveel meer gage vragen omdat elke randmongool de muziek download en niet meer koopt.
Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.

Dawn Crosby (R.I.P.)
05 April 1963 - 15 December 1996

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22189
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: Wacken Open Air 2015, met Savatage

Bericht door KoenM » vr jul 10, 2015 7:36 pm

Een hoop randmongolen dan.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 8423
Lid geworden op: di jul 01, 2003 3:28 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Wacken Open Air 2015, met Savatage

Bericht door Joris » do jul 23, 2015 6:49 pm

Is overigens bekend met welke line-up savatage op wacken zal staan?
Ik meen dat zack stevens erbij is (gelukkig).
Maar verder niets over gelezen. Zou mooi zijn als skolnick er bij zou zijn, bijv.

Gebruikersavatar
tripleM
Berichten: 275
Lid geworden op: di sep 29, 2009 5:04 pm
Locatie: Papendrecht

Re: Wacken Open Air 2015, met Savatage

Bericht door tripleM » vr jul 24, 2015 4:49 pm

Dit staat op wikipedia

Jon Oliva – vocals (1978–1992, 1994-2002, 2014-present), keyboards (1981–1992, 1993—2002, 2014-present), guitar (1978–1979, 1994), bass (1980–1981, 1994), drums (1991, 1994)[35]
Johnny Lee Middleton – bass guitar, backing vocals (1986-2002, 2014–present)[35]
Chris Caffery – guitar, backing vocals (1987–1988 touring, 1989–1990, 1995-2002, 2014–present), keyboards (1987-1988 touring, 1989-1990)[35]
Zachary Stevens – lead vocals (1992–2000, 2014–present)[35]
Jeff Plate – drums (1994-2002, 2014–present)[35]
Al Pitrelli – guitar, backing vocals (1995–1999, 2002, 2014–present)[35]

Waarschijnlijk zullen chris caffery en al pitrelli ook wel meespelen bij TSO

Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 8423
Lid geworden op: di jul 01, 2003 3:28 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Wacken Open Air 2015, met Savatage

Bericht door Joris » za jul 25, 2015 8:17 am

wikepedia is niet altijd even betrouwbaar, maar op zich zou dat inderdaad de logische line-up zijn.

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Re: Wacken Open Air 2015, met Savatage

Bericht door Gilbert » za jul 25, 2015 8:59 am

tripleM schreef:Dit staat op wikipedia

Jon Oliva – vocals (1978–1992, 1994-2002, 2014-present), keyboards (1981–1992, 1993—2002, 2014-present), guitar (1978–1979, 1994), bass (1980–1981, 1994), drums (1991, 1994)[35]
Johnny Lee Middleton – bass guitar, backing vocals (1986-2002, 2014–present)[35]
Chris Caffery – guitar, backing vocals (1987–1988 touring, 1989–1990, 1995-2002, 2014–present), keyboards (1987-1988 touring, 1989-1990)[35]
Zachary Stevens – lead vocals (1992–2000, 2014–present)[35]
Jeff Plate – drums (1994-2002, 2014–present)[35]
Al Pitrelli – guitar, backing vocals (1995–1999, 2002, 2014–present)[35]
De bron die daar gegeven wordt, namelijk link [35] naar een MySpace-site, dateert uit 2008 en werkt bovendien niet. Degene die dit op de Wikipedia-site van Savatage heeft gezet, doet volgens mij dus ook maar gewoon een gok.

Gebruikersavatar
Bastiaan
Berichten: 1921
Lid geworden op: za okt 20, 2007 8:18 pm
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Re: Wacken Open Air 2015, met Savatage

Bericht door Bastiaan » za jul 25, 2015 2:04 pm

Johnny Lee Middleton, Chris Caffery, Jeff Plate en Al Pitrelli spelen allemaal bij Trans-Siberian Orchestra, dat dus ook op Wacken staat. Ik geloof wel dat TSO twee versies heeft, maar ik neem aan dat ze allemaal present zullen zijn. Jon Oliva lijkt me een zekerheid.
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'

Gebruikersavatar
Joris
Berichten: 8423
Lid geworden op: di jul 01, 2003 3:28 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Wacken Open Air 2015, met Savatage

Bericht door Joris » za jul 25, 2015 3:08 pm

Als hij niet binnen nu en 4 dagen een hartaanval krijgt.

Gebruikersavatar
King of Beer
Berichten: 923
Lid geworden op: di apr 14, 2009 9:46 pm
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: Wacken Open Air 2015, met Savatage

Bericht door King of Beer » zo jul 26, 2015 10:48 pm

Tijd om over een half uur weer richting Wacken te gaan.
http://metal-exposure.com/
http://www.last.fm/user/Rob_Caine

Progressive Jeff
Berichten: 2235
Lid geworden op: ma jan 13, 2014 8:22 pm
Locatie: Emmen

Re: Wacken Open Air 2015, met Savatage

Bericht door Progressive Jeff » zo jul 26, 2015 11:02 pm

Ik heb nog Wackenkaartjes voor de liefhebber. Stuur me even een pm als je interesse hebt. Het zijn all-in tickets. Ik wil er graag iemand blij mee maken. Ze mogen weg voor onder de kostprijs. Het zijn originele fysieke tickets, dus geen e-tickets.

Progressive Jeff
Berichten: 2235
Lid geworden op: ma jan 13, 2014 8:22 pm
Locatie: Emmen

Re: Wacken Open Air 2015, met Savatage

Bericht door Progressive Jeff » ma jul 27, 2015 2:02 pm

Update: Ik heb nu nog 1 kaartje over.

Gebruikersavatar
tripleM
Berichten: 275
Lid geworden op: di sep 29, 2009 5:04 pm
Locatie: Papendrecht

Re: Wacken Open Air 2015, met Savatage

Bericht door tripleM » ma jul 27, 2015 9:41 pm

Gilbert schreef:
tripleM schreef:Dit staat op wikipedia

Jon Oliva – vocals (1978–1992, 1994-2002, 2014-present), keyboards (1981–1992, 1993—2002, 2014-present), guitar (1978–1979, 1994), bass (1980–1981, 1994), drums (1991, 1994)[35]
Johnny Lee Middleton – bass guitar, backing vocals (1986-2002, 2014–present)[35]
Chris Caffery – guitar, backing vocals (1987–1988 touring, 1989–1990, 1995-2002, 2014–present), keyboards (1987-1988 touring, 1989-1990)[35]
Zachary Stevens – lead vocals (1992–2000, 2014–present)[35]
Jeff Plate – drums (1994-2002, 2014–present)[35]
Al Pitrelli – guitar, backing vocals (1995–1999, 2002, 2014–present)[35]
De bron die daar gegeven wordt, namelijk link [35] naar een MySpace-site, dateert uit 2008 en werkt bovendien niet. Degene die dit op de Wikipedia-site van Savatage heeft gezet, doet volgens mij dus ook maar gewoon een gok.
Had ik niet naar gekeken maar wat Joris zegt lijkt mij dit ook de meest logische line up. Wat het ook is, ik ga er toch wel van genieten :D

Plaats reactie