Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Oak
Berichten: 3718
Lid geworden op: ma feb 28, 2005 10:40 pm

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Oak » ma mar 04, 2019 11:03 pm

Net weer terug in de trein van een avondje Sunn O))) in Paradiso. Drie jaar terug zag ik ze ook al in dezelfde zaal, maar dit maal was Attila er niet bij. Hoe moet ik dit omschrijven...hoewel het zeker weer geslaagd was, leek het bij vlagen wel te ontbreken aan afstemming tussen Greg en O'Malley, viel me op. Eerstgenoemde leek er wel érg veel zin in te hebben en was bij vlagen zelfs 'snel' voor Sunn O))) begrippen. Hoewel O'Malley het nog wel voor elkaar kreeg de hoge e-snaar te laten springen...hoe dan?

Ook nog even White 1 en 2 op zilvere plaat op de kop getikt. Waarvan White 1 één van mijn favorite werken is, samen met M&D en Flight of the Behemoth.

Gebruikersavatar
Den
Berichten: 1539
Lid geworden op: za apr 08, 2006 1:35 pm
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Den » di mar 05, 2019 7:28 am

Nefarian schreef:
Den schreef:het was niet alleen te hard, het drukte de andere instrumenten weg. De balans in het geluid was volkomen zoek.
Geen idee waar je stond, maar ik stond vooraan en het geluid was gewoon goed en Amorphis speelde (zoals altijd) retestrak. Zelfs de videos die ik gemaakt heb klinken perfect. Geen idee waar jij last van had dus. Gelukkig geef je zelf al aan dat je geen fuck verstand hebt van muziek :wink:
ik stond achterin naast de geluidstafel. Een beetje mijn favoriete plekjes tijdens concerten. Net achter de drukte over het algemeen. In Doornroosje maakt het blijkbaar uit waar je staat. Dat maakt het voor mij een slechte zaal.

Maar... filmpjes maken tijdens een concert... Foei!
heeft geen fuck verstand van muziek!

http://www.scenepointblank.com

Gebruikersavatar
kneuz
Berichten: 1588
Lid geworden op: ma jul 24, 2006 2:47 am
Locatie: Den Haag

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door kneuz » di mar 05, 2019 11:20 am

Sunn O))) in Paradiso, Amsterdam. Beste liveband aller tijden. Let there be drone.
M A X I M U M V O L U M E Y I E L D S M A X I M U M R E S U L T S

Nefarian
Berichten: 1107
Lid geworden op: vr mar 25, 2011 9:35 pm
Locatie: Wuppertal/Germany

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Nefarian » wo mar 06, 2019 9:06 am

Den schreef:
Nefarian schreef:
Den schreef:het was niet alleen te hard, het drukte de andere instrumenten weg. De balans in het geluid was volkomen zoek.
Geen idee waar je stond, maar ik stond vooraan en het geluid was gewoon goed en Amorphis speelde (zoals altijd) retestrak. Zelfs de videos die ik gemaakt heb klinken perfect. Geen idee waar jij last van had dus. Gelukkig geef je zelf al aan dat je geen fuck verstand hebt van muziek :wink:
ik stond achterin naast de geluidstafel. Een beetje mijn favoriete plekjes tijdens concerten. Net achter de drukte over het algemeen. In Doornroosje maakt het blijkbaar uit waar je staat. Dat maakt het voor mij een slechte zaal.

Maar... filmpjes maken tijdens een concert... Foei!
Ik maak altijd in ieder geval 1 video van mijn favoriete song(s).... en ja die kijk ik daarna inderdaad vaker terug.

Gebruikersavatar
Den
Berichten: 1539
Lid geworden op: za apr 08, 2006 1:35 pm
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Den » zo mei 19, 2019 10:00 am

gisteren was ik bij Scream Bloody Scum. Het was een leuk feestje! De nadruk lag op van die satanische speedmetal en thrash met Duitse roots. Ik kwam binnen toen Destructo begon. Heerlijke pot thrash spelen zij. Het dreigt elk moment te ontsporen, maar ze houden het netjes op de rails. Gooi er een dikke pot galm overheen en je hebt een heerlijk, enigszins ouderwets geluid. Het was primitief op een manier die herinnert aan Brazilaanse thrashers van vroegah. Nu ik de promo voor Scream Bloody Scum lees lijkt dat ook precies de bedoeling van de band. Prima vermaak! De volgende band zat meer in de speed metal hoek. Ook hier rammelde het allemaal net genoeg om dat wilde, bijna ontsporende gevoel te krijgen. Ook deze zanger had een mooie galm op zijn zang zitten. Ik heb de EP gekocht en hoop dat die wildheid in de studio een beetje stand heeft gehouden! Unholy Lust was het voor mij net niet. Op één of twee nummers na leunt dit voor mij teveel naar death metal. En dan mag het wel razen, ik heb mijn death liever wat meer groovy. Ik miste ook een tweede gitarist (met name tijdens de solo's), maar ik meen te hebben ontcijferd dat de tweede gitarist afwezig was wegens familie-omstandigheden? Next up Destroy Them. Ook dit sloot niet helemaal aan op de sfeer van de eerste twee bands die ik zag (en graag door had willen zetten). Deze band raast als een malle, maar meer modern en meer gecontroleerd. Het was een uitstekende show van een nieuwe band, maar ik miste iets. De wildheid? Het klonk allemaal erg gecontroleerd, hoe snel het ook ging. Een beetje meer eigen smoel kan geen kwaad, maar voor nu zie ik ze zo leuke voorprogramma's spelen. Tot slot nog de surprise hoofdact. 3/5e van Destroy Them aangevuld met twee oude, Duitse thrashers. Leuk, maar erg kort. Dat was wel jammer, van mij hadden ze er nog wel een paar klassiekertjes uit mogen persen. De sfeer de hele avond was fantastisch. Een heel gezellig festivalletje!

Toen we weg gingen kwamen we erachter dat we hadden moeten betalen voor het parkeren voor de deur. Is dat nieuw? Een beetje een zuur einde van een mooie avond.
heeft geen fuck verstand van muziek!

http://www.scenepointblank.com

Gebruikersavatar
Heidewolf
Berichten: 12754
Lid geworden op: zo jan 04, 2004 12:05 am
Locatie: Utrecht

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Heidewolf » zo mei 19, 2019 12:03 pm

Was dat bij de baroeg? Goed om te weten in het vervolg. Wel jammer, gratis parkeren was een leuk voordeel van die zaal.

Ik was gister nog bij St. Agnes in dB's in Utrecht. Was een leuke verassing. Het concert was een alternatief omdat een andere afspraak niet door ging. Ik was niet helemaal bekend met de muziek van de band, maar ik werd getrakteerd op een zeer leuk concert. Goede drums vooral, lekkere grooves. De band was erg energiek, maar het songmateriaal was nou ook weer niet zo super. De frontvrouw was wel erg typisch in haar rol als jonge meid antiheld, maar past wel in het geheel.
Heerlijk Helder Taalloeder

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door MetalJan » zo mei 19, 2019 10:24 pm

Heidewolf schreef:Was dat bij de baroeg?
Nee, Katwijk geloof ik. Baroeg is nog steeds gratis.

Trouwens net naar Baroeg geweest. Daar speelde eerst Kurb Satuus, een band met bekenden van me. Lekkere melodieuze deathmetal ala At The Gates. Daarna de 1e set van Officium Triste, was mooi. Toen was het tijd voor een soort van gelegenheids band, met wat vrienden van de band. De 2e set van OT is grotendeels aan ons voorbij gegaan, omdat we bij de snackbar zaten. Nog wel het mooie My Charcoal Heart mee gepikt. Daarna was het de beurt aan Phlebotomized wat ook een mooie set speelde. Mooi middag/avond in Baroeg dus.

Gebruikersavatar
Crises
Berichten: 6133
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 1:57 pm
Locatie: Zutphen

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Crises » wo mei 22, 2019 2:20 am

In Katwijk is dat al jaren het geval.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

Gebruikersavatar
Den
Berichten: 1539
Lid geworden op: za apr 08, 2006 1:35 pm
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Den » wo mei 22, 2019 11:05 am

echt? hehe, in dat geval ben ik de vorige keren dat ik er was ontsnapt blijkbaar
heeft geen fuck verstand van muziek!

http://www.scenepointblank.com

Gebruikersavatar
paradigm shift
Berichten: 4439
Lid geworden op: do jun 09, 2005 8:34 pm
Locatie: somewhere between south Eden and north Utopia

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door paradigm shift » vr mei 24, 2019 12:24 pm

Afgelopen zondag naar Motorpsycho geweest in TivoliVredenburg. Viel wat tegen, al is Motorpsycho nooit echt slecht natuurlijk. Wel wat mooie psychedelische intermezzo’s hier en daar, maar ik heb ze wel eens beter gezien/gehoord.
“We are all in the same boat in a stormy sea, and we owe each other a terrible loyalty.”

G. K. Chesterton

Jan1973
Berichten: 784
Lid geworden op: zo jul 15, 2018 9:15 pm

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Jan1973 » zo jun 02, 2019 6:59 am

Af en toe eens over de grens kijken kan geen kwaad en als je 99% van de line up van Netherlands Death Fest niet kent kan een bezoek aan Electric Wizard in Parijs voor de hand liggen. Nu was ik zomer 2015 naar Primus in Parijs geweest en daarna gebeurde de Bataclan aanslag dus Parijs ging even op een laag pitje.

Afgelopen vrijdag dus Electric Wizard, net zoals vorig jaar in Haarlem met Wolvennest als support act. Ik moet me toch eens in die band gaan verdiepen want ik vind ze steengoed. Google vertelt ons dat de band in Brussel zijn basis heeft. Zes leden, drie gitaristen waarvan 1 links volledig het hele concert in het donker, kwam er pas na drie lange soundscapes achter dat hij daar stond. 5 minuten voor aanvang wordt, voor de tableau (met schedel) van de zangeres/toetseniste wierrook aangestoken wat het geheel nog sferischer maakt. Lange, uitgesponnen soundscapes met zeer vage Visuals van onder andere een troep gieren met close-ups van een aantal individuele gieren, heel vaag.

Na drie kwartier volgt een voor voorprogramma's ongekend (en in mijn ogen welverdiend) applaus.

Na een half uur ombouwen wordt de build-up naar EW begonnen met achtereenvolgens Motörhed (met Stay Clean, sarcastisch bedoeld? Zie hieronder), Slayer met Hell Awaits en de eigenlijke intromuziek van Celtic Frost, Procreation of the Wicked.

Band komt op, de gebruikelijke oude horror- en biker films als achtergrond. Bassist/drummer en rhytym gitariste (en vriendin van) Liz spelen naar behoren, frontman Jus Oborn lijkt onder invloed van iets wat wel of niet op de dopinglijst staat.

Kon de setlist op setlist.fm nog niet ontdekken, maar het leek of sommige nummers, hoe virtuoos gespeeld ook, heel anders gespeeld worden dan ze op LP/CD ooit verschenen zijn. Dat maakt het concert zeker niet slecht, en na de voor karakteristieke EW krappe anderhalf uur is het gebeurd.

's Middags nog even bij Jim Morrison langs geweest, na enig zoekwerk op het enorme oude kerkhof blijkt hij helemaal niet ver van de hoofdingang te liggen. Met dranghekken afgezet want het is een werkend kerkhof waar ook de resten van andere mensen hun familie liggen en die stelden geen prijs op de lege drankflessen en jointpeuken die er jarenlang werden achtergelaten.

Oak
Berichten: 3718
Lid geworden op: ma feb 28, 2005 10:40 pm

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Oak » wo jun 19, 2019 3:54 pm

Gisterenavond naar Tool geweest in Ziggo Dome (sta plaats). Lang verhaal kort: mijn hoge verwachtingen zijn waar geworden. Wat een prachtige setlist, waarvan ook de twee nieuwe nummers een veelbelovende indruk maakte. Ondanks dat op enkele momenten de vocalen wat wegvielen vond ik het geluid zeer degelijk. Maynard was goed bij stem om nog maar te zwijgen over de drumpartijen van een onvermoeibare Carey.

De show valt verder moelijk te omschrijven...er werd op een erg goede manier gebruik gemaakt van plasmaschermen op de achtergrond in combinatie met doorzichtige doeken en lazers (veel lazers). Deze combinatie maakte af en toe dat je als het ware het podium op gezogen werd en deel uitmaakte van het geheel.

Verder maakte het wat mij betreft veel verschil dat er een aangekondigde no-camera policy was die goed werd opgevolgd (op slechts enkele mensen na). Ik heb bijna geen telefoons in de lucht gezien, waardoor iedereen alles echt goed kon meekrijgen. Prima actie!

Een prachtig concert waar ik nog vaak aan zal terugdenken.

Jan1973
Berichten: 784
Lid geworden op: zo jul 15, 2018 9:15 pm

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Jan1973 » za jun 29, 2019 10:56 am

Kan me alleen maar bij Oak aansluiten wat Tool betreft, heb ze gisteren op Rock Werchter gezien. Wat een band, wat een belevenis, wat een fokking aanslag op de zintuigen, horen en zien. Horen vooral, want de heren mogen tot 02:00 spelen met een op z'n zachtst gezegd ouderwets (Motörhead 15 jaar geleden) volume. Tyfus wat was dat hard. En goed.

Maynard is zoals hierboven omschreven nauwelijks zichtbaar en op de schermen visuals van wat ik kan omschrijven als aliens in velerlei mutaties in de stikstof zeeën van Saturnus. En ik was nog wel nuchter want ik was de chauffeur.

Ervoor kwam the Cure, blijft ook een steengoeie live band met een Robert Smith die helemaal los is, een 60 jarige proto gothic met rode lippenstift. Goed bij stem ook.

In de middag ons een weinig (letterlijk) vermaakt met the 1975, pop/rock, ging wel, op het nummer na dat probeerde soulfull te klinken maar dan als Barry White die een death grunt probeert.

Weezer is ook altijd wel leuk.

Bring me the horizon is de toekomst van de metal(core) als bands als Tool uitgestorven zijn.

Misschien kan ik dan maar beter zelf ook uitsterven want ik vind het 1 grote verzameling cliche riffs en Linkin Park wannabe emoties. Niet mijn ding. Rest van het festival was dat al helemaal niet dus verder nergens gaan kijken behalve the main stage.

Na afloop ontstaat the usual verkeerschaos die ook nog eens iemand het ziekenhuis heeft ingeholpen horen we op de StuBru radio. Smalle weggetjes met dronken fietsers, auto's en voetgangers letterlijk kriskras door elkaar. Wonder dat er niet meer mensen iets overkomt.

Wessel
Lult over cdtjes
Berichten: 3490
Lid geworden op: do jan 18, 2007 3:01 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Wessel » ma aug 19, 2019 10:11 pm

Festivalseizoen 2019:

MetalDays in Tolmin, Slovenië. Veel plezier gehad met mijn campinggroep, veel in de rivier gehangen, erg weinig bands gezien maar Necrophobic, Rotting Christ (hoogtepunt, wat ik na de recente personeelswisseling en herhalingsoefening The Heretics niet verwacht had!), Akercocke, Bloodshot Dawn, Decapitated en Demons And Wizards waren allemaal gaaf. Arch Enemy en Dimmu Borgir waren in vergelijking met het verleden behoorlijke decepties, Hypocrisy had helaas een vreselijk slecht geluid, The Ruins Of Beverast is voor mij toch meer een luister- dan een liveband. Het ticket voor volgend jaar heb ik al. Dat wordt helaas de laatste editie op deze locatie, want de prachtige vallei zal vanaf 2021 doorkruist worden door een nieuwe weg. Doodzonde.

Brutal Assault in Fortress Jozefov, Jaromer, Tsjechië. Mijn favoriete festival, mijn vijfde keer daar en zowel wat muziek als gezelschap betreft de beste editie tot nog toe. Te veel gezien en te veel 'wow'-momenten beleefd om een enkel muzikaal hoogtepunt te noemen. In chronologische volgorde waren Hypocrisy, Krisiun, Sodom, Testament, Kampfar, Brutally Deceased, Carpenter Brut (dansen!), Destruction, Immolation, Emperor, Tom G. Warrior's Triumph Of Death, Rotting Christ, Carcass en Anaal Nathrakh alleen zeer memorabel, maar ik heb nog veel meer gezien. Ook de crowdsurfende dixi tijdens het concert van Gutalax om 10:30 in de ochtend mag niet onvermeld blijven. Deicide kwam geheel volgens traditie niet opdagen, Primordial viel me dit keer tegen, Vltimas kwam imho niet zo goed uit de verf en geef ik tijdens de tour met Abbath en 1349 nog een tweede kans.

Volgend jaar sluiten deze twee evenementen op elkaar aan, dus ik denk dat een roadtrip onvermijdelijk is.

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door yowannuzz » vr aug 23, 2019 8:05 pm

Lowlands.
Ik was er voor het laatst in 2007.
Nu was ik er terug.

Lowlands is niet per definitie een muziekfestival, maar een totaalbeleving.
Van welness tot kaasfondue.
Van cabaret tot speciaalbier.
Van paaldansers tot schuimparty.
Van bioscoop tot talkshows.
Van punk tot techno.

Ik was vrijdag overprikkeld.
Had ik nog nooit gehad.

Waanzinnig festival.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
Mollusk
Lult over cdtjes
Berichten: 5788
Lid geworden op: za nov 04, 2006 12:04 am

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Mollusk » vr aug 23, 2019 9:28 pm

Hipster! :-)
The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle

Gebruikersavatar
Dimas
Berichten: 2462
Lid geworden op: do jul 31, 2003 2:23 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Dimas » ma sep 02, 2019 11:54 pm

Inmiddels alweer bijna een maand geleden, maar Party.San Open Air was wederom geslaagd

Donderdag:
Runemagick gemist, dus de eerste band die ik zag was Craft. Komt in het licht niet echt over. Vermoedelijk in een zaal ook niet 100%.
Ascension was erg goed. Genieten van de nummers van Consolamentum.
Triumph of Death's Hellhammer-coverset was simpel doch vermakelijk.

Vrijdag:
Gutalax was wederom een feestje om van afstand gade te slaan
Midnight lekker smerig. Prima band
Firtan klonk heel aardig in de tent

Zaterdag:
Svartidaudi komt ook niet over in het daglicht. Laatste twee nummers van Flesh Cathedral was genieten.
Vomitory, altijd lekker om even omver gewalst te worden
Satan voor een portie heavy metal. Deed het de vorige keer in de kleine zaal van de Nobel toch beter. Het nieuwere materiaal doet me toch wat minder dan de comebackplaat Life Sentence
Immolation staat altijd garant voor een kwalitatief goede pot death metal. Dat was vandaag niet anders.
Solstafir gekeken, maar is toch niet helemaal m'n ding.
Bloodbath gekeken, maar het blijft wat missen sinds Nick Holmes als zanger er staat. Wel lekker 'Eaten' staan meebrullen.

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door MetalJan » di sep 03, 2019 7:37 pm

Niet meer bands gezien? Of gewoon lekker gefeest? ;-)

Gebruikersavatar
Dimas
Berichten: 2462
Lid geworden op: do jul 31, 2003 2:23 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Dimas » di sep 03, 2019 9:45 pm

MetalJan schreef:Niet meer bands gezien? Of gewoon lekker gefeest? ;-)
Wellicht nog her en der half iets meegepakt, maar dit waren de bands die ik bewust gekeken heb.
Vrijdag was het gewoon even op, dus vroeg naar bed toe gegaan.

Gebruikersavatar
Crises
Berichten: 6133
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 1:57 pm
Locatie: Zutphen

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Crises » ma sep 09, 2019 11:09 pm

Je wordt ook oud, hè? ;)
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

Stev0n
Berichten: 3
Lid geworden op: zo jun 10, 2018 1:59 pm

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Stev0n » zo sep 15, 2019 5:02 pm

Gisteren Wiegedood in het Patronaat. Was erg gaaf en behoorlijk overdonderend. Wel eerlijk zeggen dat bijna 2 uur Wiegedood (ze speelden De doden hebben het goed I, II & III integraal) voor mij op een gegeven moment iets te lang duurde.

Gebruikersavatar
Heidewolf
Berichten: 12754
Lid geworden op: zo jan 04, 2004 12:05 am
Locatie: Utrecht

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Heidewolf » ma sep 16, 2019 10:12 pm

Aryeon 'The electric castle live and other tales' in de 013 gister (15-09)

Was vet! Het geluid was erg goed en veel enthousiamse op het podium. Het werd als een musical opgevoerd en dat pakte goed uit. Wat ik ook wel aardig vond is dat alles live was en dat instrumenten het podium werden opgerdragen en weer weg. Waardoor je niet af en toe een heel ensemble dat voor zich uit staarde, maar iedereen had een rol op het podium. En Thijs van Leer! Cool hem in zo'n setting te zien. En de verteller was ook erg goed. Hij zijn teksten zelf geschreven, maar wel in een Shakespeareaanse stijl en zo presenteerde hij het ook. Daardoor was het vol overgave en voegde hij een heel leuk nieuwe element toe.

Als er nog opvoeringen van andere albums volgen ga ik er wel heen, op voorwaarde dat het een nagenoeg integrale opvoering is.
Heerlijk Helder Taalloeder

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25568
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Lennert » ma sep 16, 2019 10:55 pm

Heidewolf schreef:Aryeon 'The electric castle live and other tales' in de 013 gister (15-09)

Was vet! Het geluid was erg goed en veel enthousiamse op het podium. Het werd als een musical opgevoerd en dat pakte goed uit. Wat ik ook wel aardig vond is dat alles live was en dat instrumenten het podium werden opgerdragen en weer weg. Waardoor je niet af en toe een heel ensemble dat voor zich uit staarde, maar iedereen had een rol op het podium. En Thijs van Leer! Cool hem in zo'n setting te zien. En de verteller was ook erg goed. Hij zijn teksten zelf geschreven, maar wel in een Shakespeareaanse stijl en zo presenteerde hij het ook. Daardoor was het vol overgave en voegde hij een heel leuk nieuwe element toe.

Als er nog opvoeringen van andere albums volgen ga ik er wel heen, op voorwaarde dat het een nagenoeg integrale opvoering is.
Tweede keer dat ik het zie, maar het is Ayreon, niet Aryeon :P
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Heidewolf
Berichten: 12754
Lid geworden op: zo jan 04, 2004 12:05 am
Locatie: Utrecht

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Heidewolf » wo sep 18, 2019 4:40 pm

Dit was een cover band. Niet de echte Ayreon.
Heerlijk Helder Taalloeder

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22065
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door KoenM » za sep 21, 2019 12:30 am

Between the Buried and Me in Trix Club, Antwerpen. Geen support, twee sets in totaal 2,5 uur. Bril-jant.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Den
Berichten: 1539
Lid geworden op: za apr 08, 2006 1:35 pm
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Den » zo sep 22, 2019 9:26 am

Gisteren was ik bij dag 2 van het Heavy Metal Maniacs festival. Het was vooral gezellig. Muzikaal hoogtepunt was Highway Chile. Wat een band! Supergaaf dat er ook een paar Helloise nummers werden gedaan. Daar viel mij op dat de zangert echt niets verandert is qua stemgeluid. Wow!
heeft geen fuck verstand van muziek!

http://www.scenepointblank.com

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door MetalJan » zo sep 22, 2019 9:11 pm

Gisteren naar weer een editie van Big Ass Metalfest geweest in DB's, Utrecht.

De eerste band die we zagen was Defacement. Dat was een partij brute snelle donkere deathmetal ala Hate Eternal. Gewoon lekker raggen.
Tweede band was Iron Harvest. De band herbergt ook wat leden van Wrang en Grafjammer. Eigenaardig bandje wat een beetje moeilijk te plaatsen is. Mix van Black/death en aanverwante stijlen. Zanger is erg theatraal.
Derde band van de avond was Mystagogue. Bij binnenkomst in de zaal bleek dit een 2-mans band te zijn. Drummer en zanger/gitrarist. Ik dacht...dit kan nooit veel wezen. Maar men zette een erg toffe set neer. Lekkere furieuze blackmetal met een erg goeie strot.
Het Brazilaanse Necrobiotic mocht de avond afsluiten. De band deed me nog het meest aan een rommelige Krisiun denken. Maar het was zeker niet verkeerd wat de heren ons voorschotelden.

Fijne avond in het altijd gezellige DB's.

Gebruikersavatar
paradigm shift
Berichten: 4439
Lid geworden op: do jun 09, 2005 8:34 pm
Locatie: somewhere between south Eden and north Utopia

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door paradigm shift » za nov 02, 2019 7:45 am

Snarky Puppy in Utrecht.

Heel fijne mix van fusion jazz, funk en progrock van superhoog niveau. Virtuoos zonder dat het humorloos gepingel wordt. Steengoeie show.
“We are all in the same boat in a stormy sea, and we owe each other a terrible loyalty.”

G. K. Chesterton

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22065
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door KoenM » do nov 07, 2019 9:27 am

Opeth in de Brusselse AB. 14e keer dat ik de band zag op 16 jaar tijd. Zoals altijd een sterke performance van Miguelito en zijn bandidos. Imposant wat voor set die band intussen kan spelen.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6747
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Johan » do nov 07, 2019 1:14 pm

Ah cool! Ik ga volgende week naar de show in Keulen. Ben benieuwd naar de set, maar ik houd het lekker een verrassing.

Stoeptegel
Berichten: 529
Lid geworden op: do jun 16, 2005 4:50 pm

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Stoeptegel » ma nov 18, 2019 4:24 pm

Eergisteren naar Life of agony in Hengelo geweest.

Een uitverkocht huis en een publiek wat gemiddeld bepaald niet jonger was dan 36 jaar...
In het voorprogramma de bands ´Loud love´ en ´Doyle´.

Loud love is een Belgische band en het wat goed te merken dat dit ervaren muzikanten zijn.
Geen memorabele songs voor zover, maar een aardige opwarmer zeker!
Alleen ik hou niet zo van schreeuwzang...

Doyle. Wat een karikatuur!
Die man speelt echt het volledige optreden een leuk toneelspelletje. Leuk voor een keer.
Ook de andere bandleden lieten zich niet opbetuigd, met name de drummer.
Het leek Animal uit de Muppetshow wel. Vanaf nummer 1 overdreven raggen.

Life of Agony; kon he-le-maal niets fout doen.
Een erg geinspireerd optreden! Paar nieuwe nummers die netjes werden ontvangen door het publiek, maar bij de oude nummers ging het los!
Als zelfs Alan zijn hoedje afneemt en zijn kale klets showt, dan is het wel meer dan een optreden op de automatische piloot!
Geen.

Stoeptegel
Berichten: 529
Lid geworden op: do jun 16, 2005 4:50 pm

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Stoeptegel » ma nov 18, 2019 4:40 pm

Gisteren naar Devin Townsend in Tilburg geweest.

Ten eerste; op de trappen staan gaan we de volgende keer weer doen. Tenminste een beetje bewegingsruimte bij een uitverkocht concert.
De laatste keren bij Ayreon en Kamelot stonden we schuin achter de PA maar wat sta ik daar in de verdrukking.

Het voorprogramma; Haken. Ken ik alleen van naam.
Moeilijke muziek op het eerste gehoor, maar dat is als zo vaak de beste muziek.
Ik zal er thuis eens goed naar luisteren.

Devin; langzaamaan komen de bandleden op het podium.
Evenals de cocktails, palmbomen, en allerhande zaken die bij het thema 'tropisch eiland' horen.
10 man op het podium, waaronder 3 achtergrondzangeressen.
En Ché Aimee Dorval met een gitaar om (die later weg is, en ze de rol van zangeres volledig op haar neemt).

Eerste paar nummers waren 'vrolijk' en daarna werd het wat serieuzer en speelden Devin en de slagwerker muziek van 'Ki'.
Later kwam de band weer in beeld en was eenieder in het zwart gekleed.
Ik vond sowieso de setlist al uitdagend (ik heb andere favoriete nummers) maar het was wel erg knap allemaal.

Na het 'Ki' gedeelte werd het weer wat luchtiger en uiteraard komischer, want deze man is gewoon een stand-up comediant!
Wat is die man toch onwijs ad-rem, niet te zuinig. En ook een rok staat hem beeldig....

En daarna barstte alle muzikale gekheid los met 'Genesis' als lichtend voorbeeld.

En om dan in de toegift een heel lekkere versie van 'Disco inferno' te spelen, waarom ook niet.....

Devin heeft een zeer competente groep muzikanten om zich heen verzameld die zijn talent zeer complementeren.
En man man man, wat een stembeheersing heeft hij toch...
Geen.

Gebruikersavatar
Bleek No. 1
Berichten: 14691
Lid geworden op: di dec 18, 2007 10:50 pm
Locatie: Eindhoven.

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Bleek No. 1 » ma nov 18, 2019 4:42 pm

Ik hou echt van die kerel, maar heb hem vooralsnog maar één keer gezien, op Wacken.

Wat je gister zag lijkt mij enorm vet!
Hakkaa päälle pohjan poika!

Stoeptegel
Berichten: 529
Lid geworden op: do jun 16, 2005 4:50 pm

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Stoeptegel » ma nov 18, 2019 4:47 pm

Bleek No. 1 schreef: ma nov 18, 2019 4:42 pm Ik hou echt van die kerel, maar heb hem vooralsnog maar één keer gezien, op Wacken.

Wat je gister zag lijkt mij enorm vet!
Bij hem is het elke keer een verrassing hoe hij voor de dag komt.
En dat is positief :D
Geen.

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6747
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Johan » di nov 19, 2019 4:15 pm

Ik was er ook. Ik ga altijd op de trappen staan als het druk is in de 013. Tenminste wat ruimte en gewoon goed zicht op het podium!

Ik vond de setlist ook niet altijd helemaal naar mijn zin, al heb ik wel genoten van het Ki-gedeelte! Het was natuurlijk toch weer allemaal heel goed verder en de humor van Devin maakt ook altijd veel goed.

Stoeptegel
Berichten: 529
Lid geworden op: do jun 16, 2005 4:50 pm

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Stoeptegel » di nov 19, 2019 8:25 pm

Johan schreef: di nov 19, 2019 4:15 pm Ik was er ook. Ik ga altijd op de trappen staan als het druk is in de 013. Tenminste wat ruimte en gewoon goed zicht op het podium!

Ik vond de setlist ook niet altijd helemaal naar mijn zin, al heb ik wel genoten van het Ki-gedeelte! Het was natuurlijk toch weer allemaal heel goed verder en de humor van Devin maakt ook altijd veel goed.
En ik vond het Ki gedeelte wat minder....
En Deadhead en Lucky animals heb ik nu ook wel vaak genoeg gehoord.

Ik zou Traveller wel eens live willen horen.
Of 'The way home!'. Of 'Awake'. Of....

Maar zijn humor is echt een essentieel onderdeel van zijn optredens.
Geen.

Gebruikersavatar
Den
Berichten: 1539
Lid geworden op: za apr 08, 2006 1:35 pm
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Den » zo dec 08, 2019 1:44 pm

Vrijdag was ik in Leiden bij de show van Night Demon en Sacred Reich. Night Demon was leuk, maar ook een tikje vlak en risicoloos. De zanger was enorm beperkt, maar was zich daar gelukkig van bewust en probeerde vooral geen dingen te doen die hij niet aan zou kunnen. De band ging behoorlijk energiek tekeer. Ik vond het een perfecte voorprogramma band. Het was leuk, maar niet meer dan dat.

Maar dan Sacred Reich. Ik ken eigenlijk alleen die eerste plaat en de EP die erna kwamen. Ooit heb ik ook Heal gehad, maar die heb ik weer weggedaan en ik kan me daar eigenlijk niets van herinneren. Ik wilde een band zien die die oude platen niet zou vergeten, maar wilde vooral ook dat het geen nostalgie-concert zou worden. De band stelde daarin niet teleur. Er werden een paar oude nummers gespeeld, maar de nadruk lag op de nieuwe plaat. En die nieuwe nummers kwamen echt enorm goed uit de verf. Wat een heerlijk optreden. Voor mij het optreden van het jaar! Deels door de geweldige muziek, maar zeker ook deels door het enorme plezier dat met name de zanger uitstraalt. Hij was zo blij en ook nog eens op zo'n aanstekelijke manier, dat ik niet anders kon dan ook blij worden.
heeft geen fuck verstand van muziek!

http://www.scenepointblank.com

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 22864
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door dako » ma dec 09, 2019 11:35 am

Ja, baal flink dat ik dat heb gemist.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 6747
Lid geworden op: vr nov 02, 2007 12:25 pm
Locatie: Maastricht

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Johan » ma dec 09, 2019 1:46 pm

Verbaast me niks dat het weer goed was! Op Brutal Assault afgelopen zomer was het ook al dik in orde, inclusief de, toen nog onuitgebrachte, nieuwe nummers!

Gebruikersavatar
paradigm shift
Berichten: 4439
Lid geworden op: do jun 09, 2005 8:34 pm
Locatie: somewhere between south Eden and north Utopia

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door paradigm shift » ma dec 09, 2019 2:54 pm

Laatste concert waar ik geweest ben waren de laatste drie symfonieën van Sibelius in de Doelen door het Rotterdam Filharmonisch. Was magisch, vooral de zevende, het mooiste wat Sibelius ooit heeft geschreven, en ik denk ook wel de mooiste symfonie uit de 20e eeuw.

Vanavond Boris in de Helling!
“We are all in the same boat in a stormy sea, and we owe each other a terrible loyalty.”

G. K. Chesterton

Jan1973
Berichten: 784
Lid geworden op: zo jul 15, 2018 9:15 pm

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Jan1973 » ma jan 06, 2020 12:54 pm

In het genre outlaw country ben ik afgelopen zaterdag bij Bob Wayne in 't Beest in Goes geweest.

Wayne speelt solo en akoestisch (with all of the original members of the Bob Wayne band, zoals hij dit zelf noemt). Het solo optreden kan te maken hebben met zijn Guinness book of records poging om 365 shows in 365 dagen te spelen. Hoeveelste daar dit er 1 van is? Geen idee.

Voorprogramma is Dikke Dennis en de Rockers, een echte band waarmee (we waren rijkelijk te laat binnen) zijn Peter Pan hits Schoppenaas en een cover van The Shavers gespeeld worden. Ook het aloude "kop de microfoon weg" wordt niet overgeslagen. Er waren verhalen dat Dennis zijn oude streken afgeleerd had d.m.v. afkicken, maar hij gaat op het podium zodanig tekeer dat je je moet afvragen of hij niet in zijn oude hobby's is vervallen. Is overigens helemaal prima als dat is wat hij wil.

Als Bob Wayne om 10 uur begint is Dennis en zijn gevolg vanaf de merch stand nog luidkeels (voor een akoestisch optreden van het hoofprogramma iets TE luidkeels) te horen. Het hele concert van Bob Wayne door eigenlijk.

Wayne speelt verzoeknummers, daar schiet onze kennis van zijn repertoire na een nummer of 8 toch tekort, maar hij is vooral verteller van outlaw country/murder ballads en je wordt vanzelf meegezogen in zijn verteltrant dat het feit dat er geen band bij is niet uitmaakt.

Stoeptegel
Berichten: 529
Lid geworden op: do jun 16, 2005 4:50 pm

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Stoeptegel » ma jan 27, 2020 11:25 pm

Afgelopen zaterdag naar Doornroosje te Nijmegen geweest.

Package met Abbath, Vltimas, 1349 en Nuclear.

Nuclear gemist.

En Vltimas mocht als 2e spelen. De heren Vincent, Mounier en Eriksen tezamen met 2 andere muzikanten.
Ik was hier wel erg benieuwd naar, want hun plaat is toch wel erg lekker!
De heer Vincent liep ook hier met cowboyhoed en lange jas over het podium. Ik weet niet wat het is, maar die man heeft zo'n natuurlijke, dominante houding dat het geen drol uitmaakt wat hij op het podium doet of hoe hij eruit ziet (hoewel dat latexpakje van een paar jaar geleden wel dikke prut was).
Maar die heerlijk lage stem is en blijft indrukwekkend. Zelf tijdens de 'oehoehoehoe' stukjes.....
De band was zeer ingespeeld en liet naar wat ik kon horen geen enkele steek vallen.

1349. Hoogtepunt is dat Frost op drums heerst, maar ik zie hem toch vele, vele malen liever met Satyricon.
Voor mij is dit iets wat ik alleen op plaat kan waarderen, want live valt dit voor mij in de categorie 'ruis'.

Abbath. Stonehenge viel tegen en de filmpjes daarna op Youtube waarop ze optredens verprutsen waren niet ok...
Maar toen, Abbath in de rehab. Even een Hetfieldje doen. Ik was benieuwd hoe dhr uit de was zou komen.
Nou, we hebben 8 nummers gezien en vanaf nummer 1 was het gas op de lollie.
De geschminkte black metal clown had wat goed te maken en dit deed hij met zijn bandkameraden (waar is de bassiste? Deze versie heeft een piemol) door het credo 'niet lullen, maar spelen' hoog in het vaandel had. Band op dreef, publiek blij.

Al met al een aardig avondje. Ik bedenk me nu alleen dat ik het skateboarddeck met Abbath afbeelding wellicht toch had moeten kopen.....
Geen.

Gebruikersavatar
Hieronimus
Berichten: 31826
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 12:36 pm
Locatie: Hutje in het bos

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Hieronimus » di jan 28, 2020 8:40 pm

Afgelopen zaterdag in de 013 naar Wolves in the Throne Room, Amorphis en Dimmu Borgir geweest. WitTR: netjes, even wennen aan de twee nieuwere nummers die ze speelden, maar met I Will Lay... als afsluiter heb je mij zielsgelukkig. Amorphis was een feestje als vanouds, toch weer onder de indruk van de grunt van de beste man. Dimmu was jeugdsentiment; laatste keer was op Dynamo in 2004. Nu een strakke show, maar ik kan duidelijk minder met de laatste platen. Wat nummers van Puritanical... en natuurlijk de klassieke afsluiter maakten wel alles goed. Goed avondje vermaak, op de kerel na die naast mij bij Amorphis flauwviel (vanwege de hitte); gelukkig snel op de been geholpen, maar het was me wel een goede partij warm daarbinnen.
Front voor/der Matigheid
last.fm

Jan1973
Berichten: 784
Lid geworden op: zo jul 15, 2018 9:15 pm

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Jan1973 » ma feb 10, 2020 10:14 am

In de kleine zaal van 013 the Toy Dolls gezien, gisteravond.

Tsja, the Toy Dolls/ Pret punk band, bestaat 40 jaar, show is al 20 jaar hetzelfde, maar dat geeft niet, dat weet je. De Lambrusco Kid (plastic opblaasfles), andere show elementen, je weet wat er komt maar dat geeft niet.

Maar waarom, waarom, waarom, waarom? Moet je dan toch met je geavanceerde klote telefoon camera de 10000e keer dat ze Nellie the Elephant spelen filmen? Minutenlang? En als je probeert tegen deze mainstream terreur beweging in te gaan, wordt je vreemd aangekeken, want misschien krijgen zij ook wel de kuddedieren neiging om de 20000e keer dat ze die gitaren laten ronddraaien te filmen.

Me verder wel vermaakt, maar de confrontatie met de gedragingen der moderne mensch wordt steeds onbegrijpelijker.

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 22864
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door dako » ma feb 10, 2020 11:56 am

Jan1973 schreef: ma feb 10, 2020 10:14 amEn als je probeert tegen deze mainstream terreur beweging in te gaan, wordt je vreemd aangekeken, want misschien krijgen zij ook wel de kuddedieren neiging om de 20000e keer dat ze die gitaren laten ronddraaien te filmen.
Wat zeg je?

Ik was gister bij Sabaton.
Het was goud en jullie kunnen me allemaal wat.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22065
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door KoenM » ma feb 10, 2020 1:01 pm

Van mij mag je dako. Ik vind er wat van. Maar weet dat ik slechts je gedrag afkeur, niet je persoon.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Jan1973
Berichten: 784
Lid geworden op: zo jul 15, 2018 9:15 pm

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Jan1973 » ma feb 10, 2020 2:36 pm

dako schreef: ma feb 10, 2020 11:56 am
Jan1973 schreef: ma feb 10, 2020 10:14 amEn als je probeert tegen deze mainstream terreur beweging in te gaan, wordt je vreemd aangekeken, want misschien krijgen zij ook wel de kuddedieren neiging om de 20000e keer dat ze die gitaren laten ronddraaien te filmen.
Wat zeg je?

Ik was gister bij Sabaton.
Het was goud en jullie kunnen me allemaal wat.
Je ziet iets, namelijk 1 of andere vijftiger voor je neus staat weer eens 10 minuten lang een band te filmen die altijd hetzelfde speelt.

Waarom ik hem specifiek als vijftiger bestempel? Omdat het dat gezien zijn grijze haar duidelijk is en het mij opvalt dat vaker mensen ouder dan ik dit doen, omdat ze denken dat dit volkomen normaal gedrag is terwijl ik de naieve gedachte heb dat mensen op een dermate leeftijd nog beter zouden kunnen weten.

Na een aantal minuten wordt je dit zat, kijkt het nog eens aan en schreeuwt uiteindelijk iets boven de muziek uit dat deze Spielberg wannabe misschien zou willen stoppen met zijn asociaal gedrag?

Maar de muziek is dermate hard dat de persoon je niet hoort omdat die 4 rijen voor je staat.

Maar met de mainstream kuddedieren terreur bedoel ik dat dan de drie rijen achter hem zich wel omdraaien en mij aankijken alsof ik iets heel schokkends heb gezegd. Vooral die persoon, op het oog ook ouder dan ik, die een kwartier eerder met z'n maat uitgebreid zijn Facebook pagina stond te bewonderen omdat hij een filmpje per direct naar FB had upgeload, wederom weer ouwe lul die denkt dat dit soort gedrag normaal is.

Dat bedoel ik, ongeveer.

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 22864
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door dako » ma feb 10, 2020 2:56 pm

Jeumig.
Laat die mensen lekker.
Zolang ze jouw telefoon er niet voor gebruiken is het allemaal niet jouw probleem, ja toch niet nou dan.

Echt, als ik zou schreeuwen elke keer als iemand in mijn buurt iets deed wat ik debiel vind had ik geen stem meer over, Jan.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Took » ma feb 10, 2020 4:01 pm

dako schreef: ma feb 10, 2020 11:56 am
Jan1973 schreef: ma feb 10, 2020 10:14 amEn als je probeert tegen deze mainstream terreur beweging in te gaan, wordt je vreemd aangekeken, want misschien krijgen zij ook wel de kuddedieren neiging om de 20000e keer dat ze die gitaren laten ronddraaien te filmen.
Wat zeg je?

Ik was gister bij Sabaton.
Het was goud en jullie kunnen me allemaal wat.
had dat ff gezegd, dan hadden we kunnen pilsen.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door MetalJan » ma feb 10, 2020 7:13 pm

dako schreef: ma feb 10, 2020 2:56 pm Jeumig.
Laat die mensen lekker.
Zolang ze jouw telefoon er niet voor gebruiken is het allemaal niet jouw probleem, ja toch niet nou dan.

Echt, als ik zou schreeuwen elke keer als iemand in mijn buurt iets deed wat ik debiel vind had ik geen stem meer over, Jan.
Jan heeft wel een punt :P Ik erger me ook groen en geel aan die gasten die minutenlang aan het filmen zijn. Laatst stond er zo'n gast naast mijn maat en toen hij ging echt pal voor mijn maat staan, die dus niks meer zag. Mijn maat zei er wat van en die gast keek echt van 'wat doe ik verkeerd'.

Plaats reactie